Ένα από τα συχνά ερωτήματα μου ήταν ο βαθύτερος λόγος πίσω από την ανάγκη για σεξουαλική ένωση με το άλλο φύλο. Η επιφανειακή, βιολογική, εξήγηση δεν ήταν δυνατό να με ικανοποιήσει γιατί ένοιωθα ότι πίσω από αυτήν κρύβονταν άλλες, βαθύτερες ανάγκες. Και ήθελα να εξετάσω το ζήτημα στη ρίζα του. Έπειτα από συνεχή εμβάθυνση και συνειδητότητα είχα ανακαλύψει ότι αιτία που σπρώχνει τον άνθρωπο σε σεξουαλική επαφή με το άλλο φύλλο δεν ήταν το σώμα, οι ορμόνες. Παρατήρησα ότι οι ορμόνες υπερλειτουργούσαν μόνο όταν ερεθίζονταν από λεπτότερους και βαθύτερους παράγοντες. Ο κύριος από αυτούς, ήταν η ανάγκη του ανθρώπου να καταλύσει τη μόνωση, τη χωριστικότητά του. Όσοι δεν έχουν αναπτυγμένη Συνειδητότητα δεν παίρνουν είδηση την αίσθηση της μοναξιάς, του κενού, της ματαιότητας της ζωής και το μόνο που αντιλαμβάνονται είναι ότι τα γεννητικά τους όργανα είναι φορτισμένα με ενέργεια που απαιτεί εκτόνωση. Αλλά αυτό είναι το τελικό στάδιο σε μια αλυσίδα πολύ λεπτών διεργασιών που αρχίζουν από τον ψυχικό και νοητικό χώρο. Η μόνωση, η έλλειψη επικοινωνίας, επαφής ή αγάπης μπορεί να οδηγήσει τον άνθρωπο στην τρέλα. Δεν είναι φτιαγμένος για τη μόνωση. Όλο του το είναι, όλος ο εσωτερικός μηχανισμός του τον ωθεί προς την ένωση με τους άλλους. Και αυτή η ώθηση πιέζει το σώμα, που εκκρίνει ορμόνες σε αφθονία και αυτές ζητούν σωματική ένωση με το άλλο φύλο.
Για όσους, όμως, έχουν αναπτυγμένη Συνειδητότητα, η εσωτερική παρόρμηση που προκαλεί την σεξουαλική ετοιμότητα για ένωση, τους είναι καθαρή σαν καθρέπτης. Αυτοί , όμως, δεν μπορούν να ικανοποιηθούν με μια φευγαλέα σωματική επαφή. Η αίσθηση της μοναξιάς τους, τους είναι πολύ συνειδητή για να ξεγελαστούν τόσο εύκολα όπως η πλειοψηφία των ανθρώπων. Ζητούν λοιπόν μια διαρκέστερη ένωση και αυτή την ένωση την επιδιώκουν με το συναίσθημα. Όταν όμως αντιληφθούν ότι το συναίσθημα μπορεί να σε ξεσχίσει από τον πόνο και τη σύγκρουση, τότε καταφεύγουν σε άλλου είδους ενώσεις. Ενώσεις νοητικές, συντροφικές. Αλλά κι εδώ χρειάζεται ομοιογένεια, διαφορετικά ακολουθεί σύγκρουση. Το αίτημα, όμως, για μια τέλεια, ιδανική και απόλυτη ένωση και επικοινωνία παραμένει. Συχνά, από απόγνωση, ξαναπέφτει κανείς στις χαμηλότερες μορφές ένωσης, στο συναίσθημα και στο σεξ, γιατί δεν έχει ανακαλύψει κάτι άλλο. Έπειτα το σεξ είναι η πιο εύκολη διαφυγή και η πιο ανώδυνη. Το κακό είναι ότι διαρκεί πολύ λίγο και δεν ικανοποιεί τα βαθύτερα στρώματα του ανθρώπου που απαιτούν κι αυτά ένωση.
Μπορεί κανείς να έχει σεξουαλική ένωση με πολλά πρόσωπα του άλλου φύλου γιατί πολλά από αυτά μπορούν να πληρώσουν την ανάγκη της ένωσης στο σωματικό επίπεδο. Υπάρχει ευρύ πεδίο εκλογής. Αν μεταφερθεί, όμως, κανείς στο συναίσθημα, ο κύκλος στενεύει. Ό,τι κερδίζεται σε διάρκεια, ένταση, ομορφιά, με λίγα λόγια σε ποιότητα, χάνεται σε ποσότητα γιατί δεν μπορεί κανείς να επιτύχει συναισθηματική επαφή με πολλούς. Ανεβαίνοντας από το συναίσθημα στο νοητικό πεδίο, ο κύκλος στενεύει περισσότερο. Η ένωση κερδίζει σημαντικά σε ποιότητα, αλλά ο αριθμός των ανθρώπων που μπορούν να ελκύσουν μ’ αυτόν τον τρόπο είναι μικρός. Αν τώρα ο άνθρωπος δεν ικανοποιηθεί ούτε και με τη διανοητική ένωση, γιατί κι αυτή δεν είναι απόλυτη, τότε ίσως περάσει σε περιοχές πέρα και επάνω από τη διανόηση και εκεί ίσως επιτύχει την απόλυτη ένωση που επιθυμεί. Ναι αλλά τότε θα έχει εισέλθει δε καθαρά πνευματικές περιοχές και τα κίνητρά του θα έχουν υποστεί ριζικές αλλαγές.
Σοφία Άντζακα
"Από τον εγωκεντρισμό στην καθαρή συνειδητότητα"
Συνοδοιπόροι είμαστε με τον ίδιο προορισμό...
Η Σοφια Αντζακα ειχε μεταφρασει διαφορα εργα των εκδοσεων Πυρινος Κοσμος, μεταξυ αλλων και εργων στις ιδεες του Γκουρτζιεφ (πχ Ουσπενσκι) και επομενως υπαρχει εξοικειωση με τις ιδεες αυτες. Ομως, ενα στοιχειο που παρατηρω γενικοτερα, ειναι πως ελαχιστοι φιλοσοφοι αντιλαμβανονται σε βαθος την αρσενικη αρχη. Ολοκληρη η ανθρωποτητα πασχει σε αυτο τον τομεα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛεμε για τα κινητρα της σεξουαλικης ενωσης. Κατα βαση προκειται για το παιχνιδι των δυο αρχων, αρσενικη και θηλυκη. Αεναα, επιδιωκουν την ενωση, αλλα συνεχως αποτυγχανουν, τουλαχιστον στο υλικο μας συμπαν. Οταν λοιπον κοιταμε ενα διπολο μονο απο τον ενα του πολο, τοτε η κατανοηση μας αναποφευκτα θα ειναι ελλιπης.
Ειναι ματαιο να αναζητουμε μονιμοτητα στην ενωση. Κανεις δεν μπορει πραγματικα να μας δωσει, αυτα που εμεις χρειαζεται να αναπτυξουμε εσωτερικα στον εαυτο μας. Αντι να επιδιωκουμε την ενωση με κατι που μας λειπει, θα πρεπει να το δημιουργησουμε εμεις. Αποτελει χαρακτηριστικο του θηλυκου πολου να επιθυμει να ενωνεται , ωστε να "παρει" κατι που του χρειαζεται. Ο αρσενικος πολος αναπτυσσεται και προσπαθει οσο μπορει να ειναι "αυτοφωτος", και ειναι αυτο το πλεονασμα που "δινει" απλοχερα και δημιουργει μια "βαρυτικη ελξη" γυρω του. Ως ανθρωποι ειμαστε φορεις και των δυο αρχων. Και αυτοφωτος Ηλιος και ετεροφωτη Σεληνη.
Οσον αφορα το υλικο επιπεδο, τα υλικα σωματα ακολουθουν απολυτως τον κανονα της πολικοτητας. Η σεξουαλικοτητα των σωματων βρισκεται εκει, ασχετως των διαφορετικων συμβολων που καθε ανθρωπος φορτιζει ψυχικα μεσω ψυχολογικης προβολης. "Ανεβαίνοντας από το συναίσθημα στο νοητικό πεδίο, ο κύκλος στενεύει περισσότερο. "
Ωραια ολα αυτα, αλλα νομιζω το σημαντικοτερο που θα πρεπει να εχουμε υποψιν μας ειναι η "μη ταυτιση". Οποιος ταυτιζεται, προσκολλαται και την "παταει". Μετριασμος. (temperament) Ευκολο στα λογια, αλλα στην πραξη οχι και τοσο. Και χρειαζεται κανεις να διαθετει ισορροπια ωστε να ανταπεξελθει στις κοσμικες δυναμεις που δρουν πανω του. Ισορροπια και στα δυο διπολα στοιχειων. Αρσενικο-θηλυκο(φωτια-νερο), Νους-σωμα (αερας-γη)
Διαφορετικα, οπως στην ταινια "κοινος παρονομαστης", ο ανθρωπος θα υποφερει. Καθε ανθρωπος θα πρεπει να βιωσει ολα τα στοιχεια, θα πρεπει να τα γνωρισει και να τα εκφρασει. Ο ιδιος, οχι μεσω του συντροφου. Μεσω του συντροφου μαθαινουμε τον εαυτο μας, και βιωνουμε παροδικες ευχαριστες καταστασεις, δεν γινομαστε ομως πληρεις. Τελοσπαντων, ειπα να σχολιασω χωρις να επεκτεινομαι, αλλα τελικα μαλλον χειροτερο αποτελεσμα βγαινει ετσι
Ξερουμε πως μονο σε ανωτερο επιπεδο μπορει ο ανθρωπος να βιωσει μια ουσιαστικη ενωση με ενα πνευμα ανωτερης ταξης, ομως τον ανθρωπο αυτο που θα πρεπει να τον ενδιαφερει ειναι η αποκτηση της "εκ των ων ουκ ανευ" ισορροπιας μεσα του
Ελ. Στοχαστης
Αγαπητέ Ελ.Στοχαστή, η Σοφία Άντζακα εκτός των μεταφράσεων, έχει γράψει και τον Ιερό Γάμο, το Δοσίληθο Πέος και άλλα βιβλία. Υπήρξε άνθρωπος με πολύ βαθιά συνειδητότητα και βιωματική εξέλιξη.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Αεναα, επιδιωκουν την ενωση, αλλα συνεχως αποτυγχανουν, τουλαχιστον στο υλικο μας συμπαν..."
Όντως, ακόμη και η σωματική ένωση (συνουσία) επιφέρει έναν εκ νέου πολικό διαχωρισμό. Έναν νέο άνθρωπο, που θα είναι άρρεν ή θήλυ!
"Ειναι ματαιο να αναζητουμε μονιμοτητα στην ενωση. Κανεις δεν μπορει πραγματικα να μας δωσει, αυτα που εμεις χρειαζεται να αναπτυξουμε εσωτερικα στον εαυτο μας..."
Η Άντζακα εδώ, ως ανάγκη για μονιμότητα ένωσης, εννοεί την αποφυγή της μοναξιάς που οδηγεί στην τρέλα.
Θεωρώ ότι στα πολικά ζεύγη, ως ιδανικές μορφές ερωτικής ένωσης των δυο πόλων, δεν υποκαθίσταται η εσωτερική ολοκλήρωση, απλά και μόνο με την παροχή του συμπληρώματος που μας προσφέρει ο αντίθετος πόλος, αλλά με την κατάδειξη που μας προσφέρει αυτή η συμπλήρωση, στο να αναγνωρίσουμε τι μας λείπει, σε ποια ποσότητα και ποια ποιότητα, ώστε τελικά να το κατακτήσουμε από ΜΟΝΟΙ μας.
Άρα λοιπόν μία τέτοια ένωση, μας προσφέρει την δυνατότητα να εξελιχθούμε ατομικά. Από μόνοι μας είναι πολύ πιο δύσκολο να αναγνωρίσουμε τα ελλείμματά μας και να τα συμπληρώσουμε.
Αυτό είναι και το ευεργέτημα της ύλης. Μας δίνει τις βιωματικές δυνατότητες να ανακαλύψουμε την γνώση για την αυτογνωσία, μέσα από την αλληλεπίδραση με τους άλλους ανθρώπους. Το πολικό ζεύγος, αποτελεί την κορωνίδα αυτής της δυνατότητας.
Συμφωνούμε λοιπόν αγαπητέ φίλε!
ΛΥΚΙΟΣ.
Αγαπητε Λυκιε, απο την Αντζακα εχω και εγω μερικα βιβλια, εχω ενα τομο απο τους 12 (νομιζω) της σειρας Ιερος Γαμος
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι την "Αποκατασταση του Εωσφορου". Το δευτερο το πηρα για να διαβασω το διηγημα του Ουσπενσκι "ο
καλοκαγαθος διαβολος" και το θεωρω εξαιρετικο βιβλιο, γιατι με βοηθησε να κατανοησω τον "διαβολο". Οσον αφορα
την σειρα "Ιερος Γαμος", σκεφτηκα πως εκει θα υπαρχει το αποσταγμα των τοσων βιβλιων που μελετησε και μετεφρασε.
Απο το λιγο που διαβασα, εχασα συντομα το ενδιαφερον μου, διοτι η γραφη ειναι μυθιστορηματικη και με κουρασε.
Σιγουρα δεν μου προκαλεσε το ενδιαφερον να αναζητησω τους αλλους 11 τομους. Απο οσα ξεφυλλισα, φαινεται πως η
πρωταγωνιστρια αναζητει τον τελειο και ιδανικο συντροφο που θα της προσφερει οσα της λειπουν. Κατι σαν το "Κοινος
παρονομαστης".
"Αυτό είναι και το ευεργέτημα της ύλης. Μας δίνει τις βιωματικές δυνατότητες να ανακαλύψουμε την γνώση για την
αυτογνωσία"
Η υλη ΕΙΝΑΙ ο διαβολος. Αυτο δεν την κανει κακη per se (απο μονη της). Καλη ή κακη θα γινει αναλογως την χρηση
που της κανουμε. Η υλη ειναι υπηρετης. Ειναι το βοηθημα κατανοησης. Ειναι το τετραδιο στο οποιο προβαλλουμε οσα
θελουμε να κατανοησουμε. Ειναι το μεσο μεσω του οποιου θα ανελθουμε. Οπως το τετραδιο παυει να μας ειναι χρησιμο
οταν λυσουμε ολα μας τα προβληματα και μαθουμε καλα μαθηματικα, ετσι και η Υλη παυει να ειναι χρησιμη οταν πλεον
μαθουμε την αληθεια και κατεχουμε τη γνωση. Οσο ομως δυσκολευομαστε, θα επιστρεφουμε στα θρανια και στα
τεραδια μας μεχρι να περασουμε την "ταξη". Αν η Υλη λοιπον αποτελει σχολειο, ο διαβολος δεν μπορει να ειναι αλλος
απο τον δασκαλο και "γυμνασιαρχη" του σχολειου αυτου. (πιθανως και τον κτιστη του) Μπορουμε να του
καταλογισουμε το οτι δεν επιθυμει να φυγουμε απο το σχολειο/δημιουργημα του, αλλα δεν μπορουμε να του
καταλογισουμε σε καμια περιπτωση πως ειναι αυτος που μας εμποδιζει να αποφοιτησουμε. Το προβλημα βρισκεται σε
εμας. Στην προσκολληση μας,στις ταυτισεις μας. Καθε ταυτιση μας κραταει μακρια απο την αποδεσμευση. Ακομα και τα
"Ειμαι ανδρας", "ΕΙμαι Ελληνας", αποτελουν ταυτισεις οπως τα "Ειμαι Ολυμπιακος", "Ειμαι ΝΔ" κοκ. Το να λεμε πως
"Δεν ειμαι" παλι ειναι επικινδυνο διοτι υποδηλωνει αρνηση. "Ειμαι τα πάντα, αλλα και τιποτα απο αυτα" ισχυριζεται ο
φιλοσοφος.
Στην ταινια "Κοινος παρονομαστης" ειναι εμφανης μια αλληγορια. Καταρχας αν το δουμε κυριολεκτικα, η κοπελα
πασχει απο ναρκισσισμο. Δεν αποτελει προβλημα πως ειναι καργα εγωκεντρικη, αλλα το οτι πιστευει πως ειναι ανωτερη
απο τους αλλους και τους χρησιμοποιει για να ικανοποιει την αναγκη της να την θαυμαζουν, χωρις να αντιλαμβανεται
τους κινδυνους που η ιδια προκαλει και χωρις να αναλαμβανει τις ευθυνες των πραξεων της ή να την νοιαζει για τα
συναισθηματα των αλλων. Κοιταει μονο να παιρνει χωρις να δινει. Σαφως τοξικα χαρακτηριστικα που ελκουν τους
αγαθους ανθρωπους (empaths) οι οποιοι εχουν απαρνηθει λογω διαμορφωσης και καλοσυνης τις δικες τους αναγκες. Το
προβλημα δεν βρισκεται στο οτι δεν ξερει τι θελει καθως κανενας ανθρωπος δεν ειναι τελειος, αλλα στο οτι δεν εχει την
ανδρεια να φανερωνει την οποια "αληθεια" της στο καθε ανθρωπο με τον οποιο σχετιζεται
ΕΣ
Αν το δουμε ως αλληγορια, καθε ανδρας αποτελει ενα κομματι του εαυτου μας. Το σωμα με τις υλικες επιθυμιες, τη
ΑπάντησηΔιαγραφήκαρδια με τα συναισθηματα και το νου με τις ιδεες του. Καθε ενας απο τους τρεις εκφραζει μια πτυχη της αληθειας και
ολοι εχουν καποιο δικαιο. Ο πληρης ανθρωπος ειναι ομως και τα τρια μαζι και ισορροπει την εκφραση τους. Και σωμα
με δραση και ψυχη με συναισθημα και νου με σκεψη. Και ολα αυτα ισορροπημενα μεταξυ των δυο αρχων, καθως οι δυο
αρχες υπαρχουν και σε καθε ανθρωπινο κεντρο. Διαφορετικα ειναι ελλιπης και ετεροβαρης. Η κοπελα της ταινιας ειναι
σαφες πως αναζητει ενα τετοιο τελειο ανδρα. Ομως, ενας τετοιος ανδρας που δεν θα εχει καμια αναγκη, γιατι να ανεχτει
το ψωνιο της κοπελας, γιατι να ειναι μαζι της; Δεν ειναι κακο να θελει να ειναι κανεις "ανωτερος". Κακο ειναι να μην
μπορει να το υποστηριξει. Ορισμος της Υβρης. "Υβρις>Ατη>Νεμεσις>Τισις"
Η κοπελα (το σεναριο φυσικα) νομιζει λοιπον πως φερεται ως ανδρας. Αυτο ειναι αναληθες. Ανδρας δεν ειναι αυτος που
κανει ευκολα σχεσεις και εχει πολλες εμπειριες. Ανδρας ειναι αυτος που αναλαμβανει την ευθυνη και τις συνεπειες των
πραξεων του και δεν κρυβεται απο αυτες. Εδω πιστευω βρισκεται η παρανοηση σε ολη την ανθρωποτητα. "Πιο ανδρας"
δεν ειναι αυτος που την εχει μεγαλυτερη, αλλα αυτος που ΤΑ εχει μεγαλυτερα. Το μεγαλυτερο βρισκει οντως εφαρμογη
στην Υλη και δρα στο επιπεδο των συμβολων οπου συμβαινει η ψυχολογικη προβολη. Οταν θελω να αναπτυξω την
αρσενικη μου αρχη, με φτιαχνει να βλεπω στη συντροφο οσο μεγαλυτερα φαλλικα αντικειμενα (ή αντικειμενα εξουσιας)
γινεται. Μεγαλυτερο αμαξι, μεγαλυτερο σπιτι, μεγαλυτερο υψος, μεγαλυτερο μηκος, μεγαλυτερα και αιχμηροτερα οπλα
κοκ. Αυτο ειναι ματαιο ομως, διοτι ετσι ποτέ δεν θα γινει πραγματικα δικια μου η αρσενικη αρχη και η υπερβολη ολο
και θα μεγαλωνει και το ατομο νομοτελειακα θα οδηγειται σε ολο και πιο ακραια ή και παρανοικα γουστα και φετιχ,
μεχρι και φονους. Οταν θελω να αναπτυξω την θηλυκη αρχη, με φτιαχνει να βλεπω στη συντροφο μου οτιδηποτε την
δειχνει ευαλωτη και τρωτη. Ισως η υπερβολη αυτου, καθως καθε φορα η ικανοποιηση που αντλειται ολο και θα
λιγοστευει, να οδηγει στην παιδοφιλια καθως το παιδι μαλλον θα θεωρειται κατι πολυ ευαλωτο στο επιπεδο των
συμβολων, αλλα δεν ειμαι σιγουρος, δεν το εχω σκεφτει ακομα αυτο.
Πιο ανδρας λοιπον, ειναι αυτος που τα εχει πιο μεγαλα. Η σεξουαλικη πραξη το συμβολιζει αυτο καθως αν καποιος
ανδρας εχει αδυναμια στυσης, τοτε δεν μπορει να κανει σεξ οσο μεγαλο και αν ειναι το μηκος του. Τοτε το μηκος
καθισταται αχρηστο. Το θεμα ειναι να μπορεις κανεις να υποστηριζει ο ιδιος την δραση του. Θα πει καποιος: "για αυτο
εχουμε τα viagra". Ετσι ομως ξεφευγουμε σε τεχνητη πραξη, οποτε πιο πολυ κανει σεξ το χαπι, παρα εμεις. Αν ειναι να
κανει σεξ το χαπι και οχι εγω, τοτε εγω τι ρολο βαραω; Ανδρας λοιπον ειναι αυτος που ξερει και μπορει να υποστηριζει
τον εαυτο του σε καθε περισταση που θα βρεθει και αρα δρα συνειδητα και οχι παρορμητικα. Και για να το καταφερει
αυτο πρεπει να εχει καποια εσωτερικη ισορροπια και καποια νοητικη,συναισθηματικη και σωματικη ικανοτητα. Η
κοπελα της ταινιας δεν διαθετει τιποτα απο αυτα. Ισως να ηθελαν στο προσωπο της να αλληγορισουν τον βαθυτερο
Εαυτο αλλα να μην τα καταφεραν.
ΕΣ
"Η Άντζακα εδώ, ως ανάγκη για μονιμότητα ένωσης, εννοεί την αποφυγή της μοναξιάς που οδηγεί στην τρέλα."
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδω βρισκεται το σφαλμα σχεδον καθε ανθρωπου, ημων συμπεριλαμβανομενων πιθανως. Οποιος το "πιασει" αυτο και
το εφαρμοσει, κατεχει το μυστικο της υπερβασης. Ειναι αυτο που λεει και ο Αριστοτελης πως ο ανθρωπος που ειναι μονος του, ειναι ειτε θηριο ειτε θεος. Η μοναξια δεν οδηγει στην τρελα. Η μοναξια οδηγει στην τρελα, τοτε και μονο τοτε οταν το ατομο δεν εχει κατακτησει την ισορροπια των αρχων, διοτι τοτε αναποδραστα του λειπει το ελλειμμα του. Ο κοσμικος νομος των τριων αρχων, του διπολου αρσενικης-θηλυκης αρχης διεπει ολη την Υπαρξη. Οταν μου λειπει το αλλο μου μισο, ειναι τρελα να ειμαι μονος μου, ειδικα αν πιστευω πως μονο εκει εξω θα το βρω σε καποιον αλλο ανθρωπο. Εαν ομως το εχω αναπτυξει στον εαυτο μου και εχω και τα δυο, τοτε η Υλη και οι αλλοι ανθρωποι δεν με ελκουν πια τοσο οσο παλια, και η μοναξια μετατρεπεται σε επιδιωκομενη μοναχικοτητα καθως πλεον αναζητω το ανωτερο που μπορω να το βρω μονο σε ανωτερο πνευματικο κοσμο. Και ειναι μεσα απο αυτη τη διαδικασια που και εγω αρχιζω και γινομαι Θεος που λεει και ο Αριστοτελης. Και πρεπει να προσομοιασω το θεο, διοτι μονο οταν αρχιζω να του μοιαζω λιγο, (κατα αναλογια βεβαια) θα μπορεσω να βρεθω στην αντιστοιχη περιοχη.
Δυο αρχες λοιπον και ολος ο κοσμος πασχει απο την Αρσενικη αρχη. Πολλοι φερονται σαν σπουδαιοι, αλλα σχεδον κανενας δεν ειναι. Η αρσενικη αρχη ειναι οπως ο Ηλιος. Πριν το παιζει καποιος Ηλιος, πρεπει να μαθει να βγαζει φως. Αν δεν ακτινοβολει ο Ηλιος, αν δεν δινει ακτινες, τοτε δεν ειναι Ηλιος. Για να δινεις ομως, πρεπει και να εχεις ή να εισαι αυτο που δινεις, και δεν μιλαμε φυσικα για λεφτα. Αν δινεις ενα γνησιο χαμογελο, τοτε δεν γινεσαι φτωχοτερος απο χαμογελα, το "αποθεμα των χαμογελων" αναγενναται.
Σωστα ακουγονται αυτα που γραφεις για τα πολικα ζευγη. Πρεπει να ειναι πολυ ευχαριστη η διαδικασια ολοκληρωσης, οταν δυο πολικες ψυχες ζουν μαζι διοτι δεν χρειαζεται τα μαθηματα να ερχονται μεσα απο πονο, αλλα ενω παιζουν μεταξυ τους στην υλη και δοκιμαζοντας πραγματα. Εαν ισχυει ο κβαντικος τους εναγκαλισμος, αυτο σημαινει πως οι πολικοτητες του εκφραζονται ως ενα συστημα παντου, σε ολα τα επιμερους κεντρα. Ποσο υπεροχο ειναι να υπαρχει απολυτη ισορροπια στα πάντα ανα πασα στιγμη και φυσικα απολυτη ελξη καθως τα ετερωνυμα ελκονται; Απολυτη συμπληρωση. Αρα εχουμε δυο ατομα που οχι μονο δεν βαζουν εμποδια ο ενας στον αλλο, αλλα δουλευουν ταυτοχρονα για την εσωτερικη τους ολοκληρωση, παιζοντας. Νομοτελειακα αυτο το εκρεμμες θα ισορροπησει τις πολωσεις του και το ευρος της εναλλαγης των πολων ολο και θα μικραινει.
Νομιζω το σημαντικοτερο ολων, ειναι να σκεφτουμε καποια ιδεα οσον αφορα την ευρεση του. Αν δεχτουμε πως η ψυχη μπαινει καπου στο 3ο μηνα της κυησης, ενα στοιχειο θα πρεπει να ειναι πως οι οικογενειες των πολικων ψυχων πρεπει να εμεναν σχετικα κοντά, καθως σιγουρα θα ηθελε να ενσαρκωθει κοντα στο πολικο της ταιρι, αρα θα προσπαθησε να βρει μια καρμικα συμβατη οικογενεια καπου κοντα. Χρονικα η περιοδος πρεπει να συμπιπτει στο περιπου. Αρα εχουμε δυο παραγοντες που δρουν συνεργιστικα. Αυτοι οι παραγοντες ομως χτιζουν ενα προφιλ οχι ευρεσης αλλα επιβεβαιωσης υποψιας. Θα πρεπει ισως να κινηθουμε ισως πιο υπερβατικα. Ισως η ευρεση να γινεται μεσα απο το αιθερικο επιπεδο. Αλλα αυτο προυποθετει συνειδητη εξοδο απο μερους μας, πραγμα αρκετα προχωρημενο. Καμια ιδεα;
ΥΓ.Φυσικα και συμφωνουμε και επι της αρχης και στα περισσοτερα. Παιζουμε μαλλον με τα ψιλα γραμμτα, και οι
αντιθεσεις που χρειαζονται για μια ακομα βαθυτερη κατανοηση και συνθεση, γινονται ολο και δυσκολοτερο να βρεθουν
ΕΣ
Πώς βρίσκεις τον πολικό σύντροφο; Καμιά ιδέα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ψυχή ως ενδιάμεσος αντλεί και μεταφέρει γνώση από το αιθερικότερο πεδίο στο βασίλειο της ύλης με τρόπο που για το συνειδητό μας μέρος μπορεί να φαίνεται υπερβατικός. Η κατασκευή μας όμως, είναι από την αρχή της τέτοια, που ευνοεί το σταδιακό ανασήκωμα του πέπλου της λήθης. Δίνεται η δυνατότητα μέσα από τον νόμο της έλξης να πειραματίζεται ο άνθρωπος, να αναγνωρίζει και τέλος να φωτίζει μία μία τις πτυχές που απαιτούν λείανση.
Μα το έλλειμα αρσενικής αρχής όπως επεσήμανες Ελεύθερε Στοχαστή, καθυστερεί σημαντικά την όλη διαδικασία. Ίσως για αυτόν τον λόγο, το σύστημα από την μία επιδιώκει την εκθήλυνση του πλανήτη με ταυτόχρονη προβολή από την άλλη μιας στρεβλωμένης αρσενικής αρχής. Ο άνθρωπος ετσι αποπροσανατολίζεται και αργεί η ωρίμανσή του για να πετύχει την υπέρβαση.
ΚΥΡΟΣ
Η παρατηρηση σου ειναι πολυ ευστοχη Κυρο. Πραγματι, η εκδιωξη της πραγματικης αρσενικης αρχης δεν εχει γινει τυχαια, αλλα ειναι αποτελεσμα μεθοδευμενης προσπαθειας. Ο λογος που μπορω να σκεφτω ειναι πως ελλειψει ανδρων, η δουλοποιηση της ανθρωποτητας γινεται αμαχητι, αφου οι ανδρες ειναι τα "τειχη". Ισως να υπαρχει και πιο υπερβατικος λογος, με το "Ανδρων γαρ οντων, ερκος εστι ασφαλες" (εαν υπαρχουν ανδρες, το περασμα/πυλη δεν κινδυνευει) να επεκτεινεται στο μη υλικο συμπαν
ΑπάντησηΔιαγραφήΕρκος=1. φράχτης, τείχος, μαντρότοιχος, περίφραξη 2.μεταφ., οποιοσδήποτε φραγμός ή μέσο υπεράσπισης, ἕρκος ἀκόντων, λέγεται για ασπίδα, που χρησιμεύει ως μέσο άμυνας εναντίον των ακοντίων
Η στρεβλωμενη αρσενικη αρχη εμφανιζεται και στην ταινια που μας προτεινε ο αγαπητος διαχειριστης. Η κοπελα παιζει με τρεις ανθρωπους. Αυτο δεν νοειται. Επειδη μπορω, δεν σημαινει πως θα αρχισω να δερνω και να κλεβω τους πιο αδυνατους ή να κλεβω τις γυναικες απο τις σχεσεις τους. Η αρσενικη αρχη ξεκαθαριζει την θεση της και επιζητα ετσι την συναινεση του αλλου μερους. Διαφορετικα, ρεπει στην υπερβολη, οταν δεν μπορει να υποστηριξει το δικαιωμα σε οσα αξιωνει και αυτο ειναι λαθος διοτι επιζηταται η μεσοτητα. Στην ελλειψη, αξιωνει λιγοτερα απο οσα δικαιουται.
Αν ειμαι παντρεμενος με μια γυναικα, δεν δικαιουμαι να πηγαινω ταυτοχρονα και ευκαιριακα με πολλες αλλες εκτος και αν αναγνωριζω και στην ιδια αναλογο δικαιωμα. Διαφορετικα βρισκομαι στην υπερβολη. Αυτο ειναι το παραδειγμα της κοπελας στον Κοινο Παρονομαστη. Τα "ηθελα να σας δειξω πως με βλεπετε" ειναι ιστοριες για αγριους, κοινως πιπες. Δεν θα νουθετησει, ουτε θα τιμωρησει ο υπερβαλλων τους αλλους ανθρωπους και μαλλιστα ψευδομενος, δεν εχει καμια δουλεια. Ειναι σαν να ερθω στο μαγαζι σου και να στο σπασω κρυφα και υπουλα, για να σου δειξω το ελλειμμα ασφαλειας που εχει και ποσο τελειο δεν ειναι, αφου δεν με ειδες. Γενικα, ο υπερβαλλων δεν αναγνωριζει ορια και τα παραβιαζει. Ο χαρακτηρισμος "πουτανα" του Βλαδιμηρου Κυριακιδη ηταν σωστος καθοτι, πουτανα:
(1. (χυδαίο) η πόρνη)
2. (χυδαίο) (μεταφορικά) υποτιμητικός όρος για γυναίκα, κυρίως για να τη χαρακτηρίσει ύπουλη
Οι πολλες και ευκαιριακες σχεσεις ειναι θεμιτες, εαν δεν γινονται υπουλα. Ανδρας λοιπον δεν ειναι αυτος που πηγαινει με πολλες, αλλα αυτος που λεει φανερα τι θελει χωρις να κρυβεται ουτε απο αυτο που θελει ουτε απο τις συνεπειες. Η δολιοτητα μπορει να ειναι θεμιτη απο τον ανδρα, μονο σε κηρυγμενο και μη ληγμενο πολεμο.
ΕΣ
Εαν παλι ειμαι παντρεμενος με μια γυναικα, δεν νοειται να μην εχω καμια ερωτικη επαφη μαζι της και αυτη να πηγαινει με αλλους. Αυτο ειναι ελλειμμα αρσενικης αρχης. Φυσικα, ολοι οι ανθρωποι ειναι σε πορεια αυτογνωσιας και ισορροπιας, οποτε ολα ειναι θεμιτα, απλα εμεις μιλαμε για το επιδιωκομενο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο καλο με την αρσενικη αρχη ειναι πως επιταχυνει τις εξελιξεις. Μπορω να πω ψεμματα ή να υποχωρησω χωρις να πρεπει, αλλα αν το κανω συνεχως αυτο, τοτε συντηρω ζωντανη μια σχεση μεταξυ ανθρωπων, που ισως δεν θαπρεπε να υπαρχει.
Οσον αφορα τις πολικες ψυχες, η υποθεση εργασιας μας ελεγε πως ταυτιζονται με την συμπεριφορα δυο σωματιδιων οταν βρισκονται σε κβαντικο εναγκαλισμο. Επομενως, ο πολικος συντροφος θα μπορουσε να βρεθει με παρομοιο τροπο που αναζητουμε το δευτερο σωματιδιο του συστηματος των δυο, οταν βρισκομαστε στο πρωτο. Με τον τροπο που παμε απο το πρωτο στο δευτερο (απο το ενα στο αλλο). Πώς συνδεονται; Ωστοσο δεν προβλεπεται καποιο μεσο που να μεταφερει την πληροφορια απο τα Α στο Β. Εχει δειχτει μαλιστα πως ουτε επικοινωνια υπαρχει μεταξυ Α κ Β, ουτε αιτιατη συνδεση,δηλ μια αιτια ή ενας μηχανισμος. Αρα μαλλον ειναι ηδη συνδεδεμενα, οπως ενα νομισμα, οταν η μια μερια λεει γραμματα ή αλλη θα λεει κορωνα, οποτε μια αναζητηση στον υλικο χωρο να μην ειναι ευκολη υποθεση. Αρα στρεφομαστε στο αστρικο πεδιο των ψυχων. Εδω ομως παιζουν μπαλα μονο παικτες Champions League. Αγαπητε Λυκιε, τι πιστευεις; ;-)
Ελ Στοχαστης
ΥΓ. Ξεκινησα να απανταω εδω και παρασυρομενος δεν αλλαξα ποστ
ΥΓ2. Η Αρχαια Αθηνα σε ψηφιακη μορφη. Ε, και παιχνιδια να μην παιζει καποιος, εδω θα κανει μια εξαιρεση για το Assassins Creed Oddyssey
https://www.youtube.com/watch?v=-a8cWF-29lI
ΕΣ
Πραγματικά εκπληκτικό το βίντεο με την αρχαία Αθήνα, από το Assassins Creed Oddyssey! Πολύ ωραία δουλειά! Μας τιμούν οι ξένοι, όταν εμείς γυρίζουμε τη πλάτη στην ιστορία μας...
ΔιαγραφήΛΥΚΙΟΣ.
Αγαπητέ Κύρε, πολύ εύστοχα εντοπίζεις το έλλειμμα της αρσενικής που απεργάζεται την ανθρώπινη εξέλιξη, σαν να είναι έργο του αποδομητικού-καταστρεπτικού παράγοντα. Όντως περί αυτού πρόκειται πιστεύω κι εγώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε κάθε εποχή, κάτι αφαιρείται ώστε ο άνθρωπος να εμποδίζεται να εξελιχθεί μέσα σε ένα ισορροπημένο περιβάλλον.
Αυτό θα έπρεπε να μας προβληματίσει. Αν το περιβάλλον ήταν εξ αρχής ισορροπημένο, με ίσες ευκαιρίες για όλους, τότε ίσως η κατάκτηση της αυτογνωσίας να ήταν μόνο επιφανειακή. Θα ήταν βαθύτερη όμως, μέσα από την επίπονη κατανόηση που απαιτεί η ανακάλυψη των αξίων και των αρχών και τελικά, την συνειδητή επιλογή τους.
Σε παλαιότερες εποχές όπως στον μεσαίωνα για παράδειγμα, εξέλειπε η θηλυκή αρχή. Βεβαίως πίσω από αυτές τις ελλείψεις υπάρχει βούληση.
Φαινομενικά έχει δίκιο ο αγαπητός Ελ. Στοχαστής, όταν λέει ότι ο λόγος είναι η δουλοποίηση της ανθρωπότητας από την εξουσιαστική ελίτ που την διαφεντεύει.
Πίσω όμως από τέτοιες βουλήσεις, υπάρχει μια ανώτερη επιδίωξη: η παρεμπόδιση της εξέλιξης του ανθρώπου, που τελικά και αυτή προσφέρει περισσότερο κόπο και πόνο για να επιτευχθεί...
Πολύ ωραία η απόδοση της αρσενικής και της θηλυκής αρχής, όπως την παρουσιάζεις με πρακτικό τρόπο, αγαπητέ Ελ.Στοχαστή.
Αν αναζητήσουμε την σύνδεση των πολικών ψυχών στο αστρικό πεδίο τους, τότε σαφώς θα βρίσκονται σε διεπαφή μεταξύ τους. Αναζητούν την βιωματική συμπόρευση στο υλικό πεδίο, ώστε να επιτευχθεί η επανένωσή τους σε ένα ψυχικό σώμα, καθ΄ομοίωσιν του πνευματικού τους ερμαφρόδιτου σώματος. Αυτή η μορφή της συνεργασίας των ψυχών, ίσως να αποτελεί ένα εξελικτικό ατού, που προσφέρεται στην κοσμική τάξη. Η αντιστοιχία στο υλικό πεδίο, είναι ο κβαντικός εναγκαλισμός των σωματιδίων.
Άρα απαντώντας και στον αγαπητό Κύρο, είναι επιτακτικά ζητούμενο από την κοσμική τάξη, η χρήση αυτού του εξελικτικού ατού. Η κοσμική νομοτέλεια, δια της ειμαρμένης και των ελκτικών δυνάμεων, συνεπικουρούν στην δημιουργία συνθηκών αναγνώρισης και ένωσης των πολικών συντρόφων.
Ωστόσο απαιτείται η διάκριση, η αναγνώριση και η βούληση για να συντελεστεί αυτή η ένωση.
Άρα βρίσκεις τον πολικό σου σύντροφο, αν μάθεις να αναγνωρίζεις τα σημεία εκείνης της κοσμικής έλξης που συνδράμουν την πολική ένωση. Ψυχοπνευματική ταύτιση και αλληλοσυμπλήρωση σε όλα τα επίπεδα.
ΛΥΚΙΟΣ.
Εσύ τη βρήκες Λυκιε;
ΔιαγραφήΔεν προσωποποιούμε τις συζητήσεις μας εδώ Ανώνυμε!
ΔιαγραφήΗ ψυχοπνευματικη ταύτιση δεν σημαίνει απόλυτα ταύτιση σε όλα τα επιπεδα. Το υλικό πεδίο προσγειώνει τις υπάρξεις και τις βάζει αντιμετωπες με την ωμη πραγματικότητα μακρια απο ουτοπιες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι ανώνυμε, γι αυτό αν πρόσεξες αναφέρθηκα σε ψυχοπνευματική ταύτιση ΚΑΙ αλληλοσυμπλήρωση σε όλα τα επίπεδα. Όλα μαζί δηλαδή και όχι μόνο σε ψυχοπνευματική ταύτιση.
ΔιαγραφήΛΥΚΙΟΣ.