Κυριακή 25 Μαρτίου 2018

Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ



"Σαστίζει ο Γέρος, με στηλά στα μάτια την κοιτάζει και μες σε θάμπος ιερό «ποια είσαι», τη ρωτά. «Τι θες να μάθεις;» τ’ απαντά με λόγια ξεκομμένα.«Πες με αν θέλεις Παναγιά, πες με Αθηνά παρθένα. Είμαι το πνεύμα της φυλής από χιλιάδες χρόνια, που δεν αντέχει πια να ζει στη μαύρη καταφρόνια".


Ακριβώς στο κέντρο της Πελοποννήσου, όπως φαίνεται και στον χάρτη επάνω, βορειανατολικά του χωριού Νέα Εκκλησούλα, είναι κτισμένη η Αγία Μονή, «το μοναστήρι του Κολοκοτρώνη», γιατί αυτός φρόντισε για την ανοικοδόμησή του τα έτη1822 και 1825 μετά την καταστροφή του από τους Τούρκους. (φωτογραφίες και πανοραμικές φωτογραφίες 360ᵒ της Μονής και της περιοχής, μπορείτε να απολαύσετε εδώ και εδώ)

Το γεγονός ότι ο Κολοκοτρώνης πήγε και έχτισε αυτή τη μονή σε αυτό ακριβώς το γεωγραφικό σημείο, όπως και το ότι η δημοτική μας παράδοση γέννησε το έμμετρο που θα διαβάσετε παρακάτω, για να αποτυπώσει «το όραμα του Κολοκοτρώνη» για μια απελευθερωμένη Ελλάδα, με τόσο μεταφυσικό τρόπο, δεν είναι καθόλου τυχαίο. 

Ο Κολοκοτρώνης ήταν επίσης ένας από αυτούς τους ήρωες που κουβαλούσε στην ψυχή του το Πνεύμα της Φυλής και ήξερε πως πίσω από αυτό εποπτεύουν Ουράνιες, Συμπαντικές Δυνάμεις, οι οποίες στο πλήρωμα του χρόνου θα αποκαταστήσουν τον Ελληνισμό στη φυσική του θέση: Να ηγείται της ανθρωπότητος με τα απόλυτα κριτήρια Δικαίου και Ελευθερίας. 

Οι Ουράνιες, Συμπαντικές αυτές Δυνάμεις του Υψίστου Ενός, ανέκαθεν έδιναν μικρά δείγματα της παρουσίας τους, με αποτυπώσεις τού πώς κατά εποχές οι Έλληνες αντιλαμβάνονταν την παρουσία αυτή. Έτσι, είτε μαθαίνουμε πως η Αθηνά εμφανίζεται στον Οδυσσέα και τον νουθετεί, είτε πως η Παναγία εμφανίζεται σε Γερμανό αξιωματικό και απενεργοποιεί τα εχθρικά τανκς...
..για επέμβαση των ιδίων Δυνάμεων μιλάμε σε όλες αυτές τις περιπτώσεις. 

Στις κρισιμότερες στιγμές και μάχες του Ελληνισμού, είτε ως νέφος (ναυμαχία Σαλαμίνος), είτε ως Εχετλαίος (μάχη Μαραθώνα), είτε ως  δέσμη φωτός που λιώνει τείχος (Αλέξανδρος στην πόλη της Τύρ), οι Δημιουργοί μας θα βάλουν ένα χεράκι όταν δουν να αναδύονται δείγματα μείζονος ηρωισμού έστω κι από λίγους Έλληνες.

Πολλοί από εμάς υποψιάζονται, και σωστά, πως έχουμε μπει σε μια ιστορική περίοδο που σύντομα ο Ελληνισμός θα αντιμετωπίσει μεγίστου βαθμού κίνδυνο.
Τέτοιο μάλιστα, που θα οδηγήσει αποφασιστικά σε περαιτέρω κρίσιμη συρρίκνωση της φυλής, ή ευκαιρία για κατά μέτωπον αναμέτρηση με τον παλαιό εχθρό, η οποία θα οδηγήσει στην συντριβή του, ξανά στον εγκλεισμό του στα Τάρταρα και Επιστροφή των Ελλήνων στο πηδάλιο της Γαίας.

Ας καταστούμε Άξιοι για το δεύτερο. Ο Κολοκοτρώνης ήτο Άξιος. 

Ο κίνδυνος νέας γενοκτονίας του ελληνισμού

Γράφει ο Σάββας Καλεντερίδης
Έχουμε γράψει επανειλημμένα πως το ότι η Ελλάδα στη Συνθήκη της Λοζάνης δεν απαίτησε να τεθεί όρος αναγνώρισης της Γενοκτονίας που υπέστη ο ελληνισμός της Μικράς Ασίας, της Θράκης και του Πόντου, από τη μια «δικαίωσε» και από την άλλη ενθάρρυνε τους γενοκτόνους να συνεχίσουν το αποτρόπαιο έργο τους τις επόμενες δεκαετίες εναντίον των Ελλήνων της Πόλης, της Ίμβρου, της Τενέδου και της Κύπρου. 
Πρόκειται για νοοτροπία που είναι σύμφυτη και αναπόσταστο κομμάτι της μνήμης του τουρκικού κράτους, η οποία αναπαράγεται ασχέτως κομμάτων και προσώπων που ασκούν την εξουσία.
Τις τελευταίες ημέρες τη βλέπουμε σε πλήρη εφαρμογή στο Αφρίν. Μια περιοχή που όχι μόνο δεν έστειλε ούτε έναν πρόσφυγα στην Ελλάδα και την Ευρώπη αυτά τα επτά χρόνια που μαίνονται οι συγκρούσεις στη Συρία, αλλά αποτέλεσε καταφύγιο για κατατρεγμένους και προπύργιο δημοκρατίας και προστασίας των δικαιωμάτων των παιδιών και των γυναικών.
Η Τουρκία εισέβαλε με την άδεια της Ρωσίας, εξοπλίζοντας και μισθοδοτώντας 20 χιλιάδες τζιχαντιστές του ΙΚ και της αλ Κάιντα, οι οποίοι έχουν εξασφαλισμένη την τουρκική υπηκοότητα ως δώρο, υπό την προϋπόθεση να εκδιώξουν τους Κούρδους από τις πατροπαράδοτες εστίες τους και να εγκατασταθούν εκεί, μαζί με άλλους σουνίτες, τουρκογενείς και αραβογενείς πληθυσμούς.
Στόχος η εξάλειψη των Κούρδων από το Αφρίν. Αυτό είναι ο ορισμός της γενοκτονίας.
Για να μην θεωρηθεί δε ότι υπάρχει δόση υπερβολής στα όσα αναφέρονται πιο πάνω, θα σας παρουσιάσουμε στοιχεία που είναι ανατριχιαστικά, για την εμπλοκή στενού συνεργάτη του Ταγίπ Ερντογάν σε πράξη γενοκτονίας εναντίον Έλληνα επιχειρηματία.

Τετάρτη 14 Μαρτίου 2018

Υπάρχει δίκαιος πόλεμος;


Η προέλευση των αντιλήψεων περί δίκαιου πολέμου, (Just war), είναι Χριστιανική. Αρχικά, ο Χριστιανισμός αρνείτο κάθε μορφή βίας. Όταν όμως έγινε η επίσημη Θρησκεία του Ρωμαϊκού κράτους, έκανε κάποιες αναθεωρήσεις. Η εξέλιξη στις αντιλήψεις αυτές είναι ότι ένας πόλεμος, για να είναι δίκαιος, πρέπει να ικανοποιεί δύο κριτήρια:  να έχει δίκαιο σκοπό (Jus ad Belum) και να χρησιμοποιεί δίκαια μέσα (Jus in Belum).
Σχετικά με τον δίκαιο σκοπό ή «τι σε δικαιολογεί να μπεις σε πόλεμο», ο Richard Norman αναφέρει τις επικρατούσες προϋποθέσεις:
1.    Ο πόλεμος πρέπει να έχει δίκαια αίτια.
2.    Πρέπει να διεξαχθεί για αυτήν τη συγκεκριμένη αιτία και όχι, με την ευκαιρία, και για άλλες άσχετες.
3.    Πρέπει να αποφασιστεί από μία νόμιμη αρχή (π.χ. εκλεγμένη κυβέρνηση) όχι άτομα.
4.    Πρέπει να γίνει κήρυξη Πολέμου.
5.    Πρέπει να έχει «λογικές πιθανότητες» επιτυχίας. Ένας εκ των προτέρων χαμένος πόλεμος έχει πολλά κακά χωρίς λόγο.
6.    Ο πόλεμος είναι η τελευταία λύση όταν όλα τα άλλα έχουν αποτύχει.
7.    Η απόφαση πρέπει να λαμβάνει υπόψιν της μία αναλογικότητα μεταξύ των καλών που θα επιφέρει ο πόλεμος και των κακών που θα επισύρει.
Σχετικά με τα δίκαια μέσα, ή «τι ενέργειες επιτρέπεται να κάνεις σε έναν Πόλεμο», αναφέρονται δύο προϋποθέσεις:
1.    Προστασία αμάχων
2.    Αναλογικότητα ως προς τα μέσα
Θα κάνουμε κάποιες προκαταρκτικές παρατηρήσεις σχετικά με τον δίκαιο σκοπό: όλοι οι όροι, πλήν του ασαφούς πρώτου όρου, αντανακλούν  την οπτική του ισχυρού.
Για να έχουν νόημα οι όροι 2, 5, 7 πρέπει τα γεγονότα ενός πολέμου να είναι προβλέψιμα ή τουλάχιστον να παραμένουν υπό τον έλεγχο των εμπολέμων. Θα δούμε παρακάτω ότι η προϋπόθεση αυτή είναι αρκετά ουτοπική. Θα ήταν ρεαλιστική μόνο στην περίπτωση ενός πολέμου με τέτοια  υπεροχή της μίας μεριάς, που θα έκανε τον πόλεμο μία προβλέψιμη -περίπου διαδικαστική- υπόθεση. Ειδικά οι όροι 5 και 7 θυμίζουν πολύ την λογική των Αθηναίων όταν προειδοποιούν τους Μηλίους να παραδοθούν για να αποφύγουν έναν άσκοπο πόλεμο.
Οι όροι 3,4 στερούνται ουσίας.
Συγκεκριμένα, σχετικά με το 3:
Όταν ένας πόλεμος αφορά ένα μεγάλο μέρος της κοινωνίας, η απόφαση, και κυρίως η διεξαγωγή, του πολέμου δεν αποτελεί υπόθεση μιας κυβέρνησης. Η ιστορία έχει δείξει ότι ακόμα και μια παντοδύναμη δικτατορία ή μοναρχία δεν μπορεί ούτε να αποφασίσει ούτε να εμποδίσει  έναν πόλεμο ενάντιο στο λαϊκό αίσθημα. Από την άλλη μεριά, έχουμε πολλά παραδείγματα δημοκρατιών που είναι επιθετικότατες (από την αρχαία Αθήνα, μέχρι τη σύγχρονη δημοκρατική Δύση). Άρα η απόφαση πολέμου από μια (δημοκρατικά) εκλεγμένη κυβέρνηση δεν εξασφαλίζει απολύτως τίποτα.
Σχετικά με το 4:
Ο ισχυρός έχει συμφέρον να κάνει εντυπωσιακή προειδοποίηση και κήρυξη πολέμου πιέζοντας τον αδύνατο αντίπαλο να υποχωρήσει.  Ο αδύναμος μπορεί να επιτεθεί χωρίς κήρυξη πολέμου για να εξασφαλίσει τουλάχιστον το πλεονέκτημα του αιφνιδιασμού. Η κήρυξη πολέμου είναι μια τυπική πράξη που σε τίποτα δεν νομιμοποιεί έναν πόλεμο.
Μακράν, ο ουσιαστικότερος από τους όρους του δίκαιου σκοπού είναι ο πρώτος, «Ο πόλεμος πρέπει να έχει δίκαια αίτια», αλλά δυστυχώς είναι ανοιχτός σε οποιαδήποτε ερμηνεία.
Η εξέλιξη στην άποψη της δίκαιης αιτίας είναι ότι υπάρχει μόνο ένας επαρκής λόγος, για να οδηγηθείς σε πόλεμο και αυτός είναι «να αμυνθείς απέναντι σε επιθετικό αντίπαλο». Έτσι ο πόλεμος αιτιολογείται μόνο σαν αυτοάμυνα. Δίκαιος είναι ο αμυντικός πόλεμος και άδικος ο επιθετικός.
Ας ασχοληθούμε τώρα με τα δίκαια μέσα (Jus in Belum).
Όπως είπαμε, οι δύο άξονες γύρω από τους οποίους περιστρέφεται η θεωρία των «δίκαιων μέσων» είναι  η αναλογικότητα ως προς τα μέσα και η προστασία των αθώων (αμάχων).
Θα δώσουμε κάποια παραδείγματα που θα φωτίσουν τι σημαίνουν αυτά τα δύο.
·         Οι Άγγλοι στη διάρκεια του Β’ παγκοσμίου πολέμου βομβάρδισαν επιχωματωμένες περιοχές στην Ολλανδία με αποτέλεσμα να πνιγεί ολόκληρος ο  ντόπιος πληθυσμός για να παγιδεύσουν έναν Γερμανό αξιωματικό που πήγε να το σκάσει. Εδώ υπάρχει δυσαναλογία μέσων και σκοπών.
·         Ποιοί είναι οι αθώοι εν πολέμω; Αθώος είναι ο μη επιβλαβής. Ο αγρότης που καλλιεργεί σιτάρι που τρέφει τον εχθρικό στρατό δεν είναι επιβλαβής. Ο στρατιώτης ακόμη και την ώρα που κοιμάται είναι επιβλαβής σαν ρόλος. Ο αιχμάλωτος δεν είναι επιβλαβής. Ο αιχμάλωτος όταν παραδίδεται γίνεται αθώος.

Δευτέρα 5 Μαρτίου 2018

Επερχόμενα εξαμήνου – κι εμείς

Αποτέλεσμα εικόνας για τουρκια
Όσο πλησιάζουμε εις τας τελευτάς του βίου του ημετέρου ψευδοκράτους, τόσο περισσότερο ορατό γίνεται το άμεσο μέλλον. Εντάξει, αν δοκιμάζεις να πείς τί θα γίνει σε δέκα χρόνια, σαφώς έχεις τις πιθανότητες (να κάνεις επιτυχή πρόβλεψη) εναντίον σου. Αλλά, όταν φτάνεις στην τελική ευθεία, μάλλον πέφτεις μέσα.
Σήμερα, λοιπόν, θα σας πω τί εκτιμώ πως θα γίνει στους προσεχείς έξι μήνες – βασιζόμενος καί στα πρόσφατα γεγονότα. Η ληξιαρχική πράξη θανάτου της ψευτο-Ελλάδας έρχεται αρχές Ιουλίου (πάντα σύμφωνα με τη γνωμάρα μου), αλλά τους αθλητές τους παρακολουθεί η κάμερα καί μετά τον τερματισμό. Εξ ού καί η σημερινή «πρόβλεψη εξαμήνου».

α. Αιχμαλωσία Ελλήνων στρατιωτικών στον Έβρο
Πάλι ψέμματα (των λίγων), καί πάλι τύφλα νοητική (των πολλών)… Να δούμε πότε θα δούμε γιατρειά απ’ αυτήν, ως λαός.
Από τις πρώτες στιγμές που μαθεύτηκε το επεισόδιο, μέχρι τώρα που γράφω, κάνω χάζι να δω πότε θα πάρει χαμπάρι κάποια πράγματα αυτός λαός. Ευτυχώς, οι περισσότεροι κατάλαβαν -έστω καί με παρέλευση ημερών- ότι οι «εξηγήσεις» του ΓΕΣ καί των αρδ είναι μιά μαλακία καί μισή. Φυσικά, δεν μπορούμε να εμποδίσουμε ενήλικες ν’ αυνανίζονται· αλλά, ειδικά στα σύνορα, περίπολος μονάχα με δύο άτομα καί χωρίς στρατιώτες ΔΕΝ γίνεται ΠΟΤΕ. (Καί να μην το ξέρεις, το λέει η απλή λογική.)
Βέβαια, αυτοί που μιλάνε από γραφεία καί πληκτρολόγια, οι περισσότεροι είναι αστράτευτοι καί βύσματα – κι όσα ξέρουν περί Στρατού, τα ξέρουν από τον κινηματογράφο. Αλλά επιτέλους, τόση ηλιθιότητα πιά (των αρδ) καί τόσο τουρλοκώλιασμα (των «επισήμων») προς το Νάτο καί την τουρκίτσα, δεν υποφέρεται! Η φάση ήταν καθαρή καταδρομική ενέργεια των τουρκαλάδων ΕΝΤΟΣ Ελληνικού εδάφους. Πιάσανε τους δικούς μας μέσα σε φυλάκιο, γι’ αυτό κι αυτοί δεν αντιστάθηκαν. (Η ιστορία με τη βόλτα με το τζίπ ήρθε εκ των υστέρων, γιά να μπαλώσει τις αρχικές μαλακίες περί «αποπροσανατολισμού».)

Πάμε στο ζουμί, όμως… Πάλι οι περισσότεροι κατάλαβαν ότι ο Ερντογάν θα παζαρέψει τους δύο δικούς μας με τους οχτώ δικούς του. (Αφού εκμεταλλευτεί προπαγανδιστικώς το γεγονός καί τα θεατρικά γραφόμενα των δικών του αρδ.) Όπως κατάλαβαν ότι καί το επεισόδιο με το σκάφος του Λιμενικού στα Ίμια πάλι εκεί απέβλεπε.
Μερικοί, οι πιό έξυπνοι, κατάλαβαν ότι όλ’ αυτά έγιναν σε απόλυτη συνεννόηση με τους εδώ …Ιούδες. (Όπως γίνονται τα πάντα, μιά που οι λεγάμενοι κυβερνούν με μοναδικό γνώμονα το συμφέρον …των ξένων – κι όχι των Ελλήνων.Κανείς, όμως, δεν κατάλαβε (διότι δεν το είδα πουθενά γραμμένο) πως η άριστα σκηνοθετημένη ακολουθία των προσφάτων γεγονότων έχει καί υποβολέα! (Όπως έχουν όλα τα θεατρικά έργα.) Καί ποιός είν’ αυτός;
Οι ηπαπαραίοι, ναί, αλλά παρακαλώ, όχι γενικολογίες! Είναι ειδικώς, ειδικότατα, αυτός ο φλούφλης με τα γυαλιά (που μας κουβαλήθηκε εδώ, αφού νοικοκύρεψε την Ουκρανία), καί τ’ αφεντικά του του «βαθέως εβραιο-κράτους» των ηπαπάρα. Δεν έχει «κληρονομικό χάρισμα» ο τύπος – που κάθε τρείς καί λίγο «προβλέπει» άσχημα γεγονότα εις βάρος μας. Απλά, είναι απ’ αυτούς που τα δημιουργούν!
Σας έφυγε τώρα η απορία, τί ήθελε πρόσφατα στην Άγκυρα (μαζί με τον υπ. εξ. των ηπαπάρα) ο λεγάμενος, λες καί δεν υπάρχει πρέσβυς του συγκεκριμένου εβραιο-κράτους καί στην τουρκίτσα; Ήταν ο εντεταλμένος να κάνει φροντιστήριο στους τουρκαλάδες, γιά το πώς θα «στριμώξουν» την Ελλάδα! (Εν όψει  επερχομένων γεγονότων στην περιοχή μας.) Διότι οι ίδιοι από μόνοι τους θα τά ‘καναν εντελώς σκατά. (Σε μιά χώρα εβδομήντα μυρίων μπουνταλάδων, δεν επαρκεί η νοημοσύνη του -Πόντιου- Ρετζεπίκα.) Καί να δήτε, που δεν θα μείνει σ’ όσα ήδη έκανε… Θα μας σκαρώσει κι άλλες κασκαρίκες προσεχώς. Με τον τύπο θά ‘χουμε πολύ άσχημα ξεμπερδέματα. (Κι αυτός με μας, στο μέλλον. Υπόσχεση. Δεν ξεχνούμε.)
Ειρήσθω, ότι σ’ αυτό ακριβώς το πλαίσιο εντάσσεται καί η υπουργοποίηση του Κλουβιέλη: να έχουν καρα-δεμένον τον γάϊδαρό τους οι ηπαπαραίοι (καί οι …σύμμαχοι, πλέον, τζιούζ) με τις Ένοπλες Δυνάμεις της Ελλάδας. Εν όψει επερχομένου πολέμου, εννοείται.

Ακόμη ένα σοβαρό θέμα: Γιατί τα σύνορά μας -με την εξαίρεση της παρουσίας των στρατιωτών- είναι ουσιαστικώς αφύλακτα; Χωρίς ναρκοπέδια (που τα αφαίρεσαν προ ετών γιά …«ανθρωπιστικούς» λόγους, επειδή …διαμαρτυρήθηκε μιά «Μ»ΚΟ του Άλεξ Ρόντος καί του ΓΑΠ!!!), χωρίς σύγχρονα ηλεκτρονικά μέσα επιτηρήσεως… Γιατί; Επιτρέπεται, τώρα, να μπουκάρουν στην Ελλάδα οι τουρκαλάδες όποτε γουστάρουν, καί δή να πιάνουν δικούς μας αιχμαλώτους; Άααα, συν-Έλληνες, όντας ελεύθερα από επιτήρηση τα σύνορα, διευκολύνεται το …διεθνές εμπόριο! Οι διεθνείς μπίζνες! Η οικονομική ανάπτυξις!!! Ναί, μωρέ, που δεν με πιστεύετε!  🙂
Χωρίς φυλασσόμενα σύνορα στον Έβρο, αλωνίζουν οι (ένθεν καί ένθεν) έμποροι ηρωΐνης, καί οι έμποροι πορνών / δουλέμποροι λαθρεποίκων / έμποροι ανθρωπίνων οργάνων από σφαγιασθέντες. Είναι πολλά τα λεφτά, Άρη! Εξ ού καί ο …«ανθρωπισμός» του Ρόντος καί του Παπανδρέου – καί κάθε παρεμφερούς αληταρά! (Εξ ού καί η αλητεία των στρατοδικών, που δεν βρήκαν ποιό όπλο σκότωσε τον Ρωμιόπουλο. Λες κι οι σφαίρες είναι …φυσικό φαινόμενο – γι’ αυτό δεν μας προξενούν εντύπωση.)
Αυτά…

Από την όλη κουβέντα, δεν θα μπορούσαν να μείνουν απέξω καί τα γνωστά πληρωμένα τρόλλς του Διαδικτύου. Όταν κάποιοι είπαν γιά καταδρομική ενέργεια των τουρκαλάδων, πετάχτηκαν αυτές οι πορδές καί μίλησαν γιά «συνωμοσιολογία»! Να μη σας χαλάσουμε το χατήρι, ρέ παιδιά, αλλά αν η λογική εκτίμηση του γεγονότος είναι συνωμοσιολογία, τότε η κατηγορία περί κατασκοπείας του μαλάκα του Τούρκου εισαγγελέα, τί είναι; Συνωμοσιολογία εις τον κύβον, καί μάλιστα του αισχίστου είδους! (Αντάξια του νοητικού επίπεδου των τουρκαλάδων.) Λες κι υπάρχει παγκοσμίως κατάσκοπος, που παραβιάζει τα ξένα σύνορα εν ψυχρώι καί εν στολήι – καί ένοπλος. Άει στα κομμάτια, ζώα!

[Παρένθεση – πρίν πάμε παρακάτω: Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μή λές!… Ειλικρινά, δεν περίμενα με τίποτε τέτοιο τρολλάρισμα, που έφαγα απ’ τον «Συμπαντικό Κατεργάρη»! Εκεί που αναρωτιόμουνα -με αφορμή τον Αιήτη- ποιός λαός χρειάζεται ηγέτες-χούφταλα, την αμέσως επόμενη ημέρα τσούπ! έγινε υπουργός ο …γέρων Φώτιοc-Φανούριοc Κλουβιέληc!!!
Υποθέτω ότι στο ΥΠΕΘΑ του φοράνε πάνες, να μην του φεύγουν. (Με τούτον, στην κυριολεξία «θ’ ακούσουμε το κλανίδι του γέροντα» – που …προφήτευσε κι ο Μάρκο ντέΣάντ.) Αλλά δεν ξέρω τί θα κάνουν μ’ όσα του φεύγουν απ’ το στόμα του -καί ανορθογράφου- γέροντος. Να προτείνω να του φορέσουν φίμωτρο; ]