Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2014

Το Αναψυκτήριο της Εβδομάδας (13-9-2014)

"Ο εκπρόσωπος εν την γη του Ιησού Χριστού, με τον εκπρόσωπο εν την γη, του Εωσφόρου (του ιδίου)... ομιλούν για το καλό όλων μας... για το τι μέλει γενέσθαι.... ο καθ΄εις για τα ποίμνια του!" 
Γλαύκη.

Εδώ μπορείτε να σχολιάζετε ελεύθερα, αλλά με σεβασμό στον συνομιλητή σας.

37 σχόλια:

  1. Είναι γεγονός ότι η ηγεσία της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ελλάδος αποτελεί μοχλό της Δύσεως,και ειδικώτερα των Αγγλοσαξώνων ,λόγω διαχωρισμού Αγγλικού και Γαλλικού Τεκτονισμού περί θεού και λαού.Το παιχνίδι με την Δύση άρχισε επισήμως απο τον διαχωρισμό μεταξύ παλαιού και νέου ημερολογίου ...απο τότε και μετά επισήμως ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΕ ΤΟ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΤΕ ΤΗΣ ΜΙ6 ΕΙΤΕ ΜΕΤΑ ΤΟΝ Β' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΤΗΣ C.I.A. ΤΟ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΜΑΣ...

    Όποιος "Καλός Ποιμένας" λοξοδρομεί απο αυτήν την βασική αρχή (Κώστα εδώ κολλάει ο Χριστόδουλος) ...τον τρώει ο λύκος και υπάρχουν πρόσφατα παραδείγματα προς αποφυγή του λύκου.Η Εκκλησία της Ελλάδος όπως φυσικά και ο πολιτικός κόσμος αποτελούν είτε θέλουν είτε δεν θέλουν,ΤΟΝ ΔΟΥΡΕΙΟ ΙΠΠΟ της Δύσης έναντι της Ανατολής.Σε όλα αυτά που γίνονται στην Πατρίδα μας ...η ηγεσία της Εκκλησίας ΗΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΑΠΟΥΣΑ .

    Σίγουρα υπάρχουν εξαιρέσεις ιερέων που πραγματικά κάνουν μεγάλο και αφανή αγώνα....αλλά αποτελούν σταγόνα στον ωκεανό.Επίσης θα πρέπει να καταλάβουμε ότι ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΠΟ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ "ΕΘΝΙΚΩΝ" ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΩΝ..εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων "Εθνικών" ιερέων Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ "ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ"... ΑΥΤΟ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΕΡΜΗΝΕΥΕΤΑΙ ΣΕ "ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ"!...

    Όπως υπάρχει η πολιτική προπαγάνδα για το πολιτικό ποίμνιο ...έτσι υπάρχει και η ανάλογη θρησκειολογική προπαγάνδα για το θρησκευτικό ποίμνιο.Η προπαγάνδα έχει ΔΥΟ ΒΡΑΧΙΟΝΕΣ ...ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ. Το μεγαλύτερο μέρος των κοσμικών ιερέων ,όσο και των ιερέων που βρίσκονται σε μονές (όχι σε σκήτες ) και του Αγ.Όρους ασχολούνται με ΜΠΙΖΝΕΣ!!!!!Ποιός Αντίχριστος και αηδίες αυτά δεν απασχολούν τους ανώτατους αρχιερείς της πίστεως.....ΔΕΝ τους ενδιαφέρει το τσιπάκι...αλλά το τζιπάκι ...αλλά για το τσιπάκι η έστω την κάρτα του πολίτη ΔΕΝ υπάρχει και ούτε θα υπάρξει ΕΠΙΣΗΜΗ ΘΕΣΗ της Ορθοδόξου Εκκλησίας του Χρυσού..μπαρτόν του Χριστού ήθελα να πω ...

    Γλαύκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γλαυκη θελω να σε φιλησω!!! Τα εγραψες εκπληκτικα τελεια. Συμφωνω 100%😍 . Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το μονο που θελω να ρωτησω ειναι αν οντως ολοι οι μητροπολιτες-επισκοποι ειναι πρακτορες της CIA. Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΙΗΣΟΥΣ ΚΑΤΗΛΘΕ ΕΙΣ ΧΘΟΝΑΝ ΙΝΑ ΚΑΤΑΣΤΕΙΛΕΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥΣ. ΑΛΛΑ ΑΝΤ' ΑΥΤΟΥ ΕΝΙΣΧΥΣΕΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΙΝ ΤΟΥΣ. ΤΟ ΦΑΡΙΣΑΪΚΟΝ ΙΕΡΑΤΕΙΟΝ ΜΕΤΕΞΕΛΗΧΘΗ ΕΙΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΜΟΡΦΟΝ ΚΑΙ ΩΣ ΝΙΚΗΤΗΣ ΕΒΥΣΣΟΔΟΜΙΣΟΝ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΔΑΧΗΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΟΥΔΟΛΩΣ ΗΣΠΑΣΘΗΝ ΤΗΝ ΧΡΙΣΤΟΛΟΓΙΚΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗΝ ΑΛΛ' ΕΤΑΧΘΗΝ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟΝ ΔΙΑΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΕΙΣ ΤΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑΪΣΜΟΥ. ΑΙ ΙΕΡΑΡΧΑΙ ΠΑΣΩΝ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ, ΤΕΚΤΟΝΑΙΣ ΕΙΣΙ.
    "ΙΕΡΑΡΧΗΣ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ σε αυτά που είπες καλέ μου ΙΕΡΑΡΧΗ ..το μόνο που θα συπληρώσω είναι ότι τον Ιησού (Χρειστό ναι με ΕΙ έτσι γραφόταν παλιά) ..τον σκότωσε το Ατλαντιο (Κρόνιο) Ιερατείο....όπως και τον Μ.Αλέξανδρο...το Φαρισαικό Ιερατείο παίρνει τις εντολές του απο το ΑΤΛΑΝΤΙΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ.

    Γλαύκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 3.000 ΣΥΝΑΠΤΑ ΕΤΗ ΚΥΒΕΡΝΑ ΤΟ ΑΤΛΑΝΤΕΙΟΝ ΙΕΡΑΤΕΙΟΝ. ΟΙ ΚΡΟΝΙΟΙ ΔΙΑΒΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΟΝ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΟΝ ΗΛΙΑΚΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΝ ΓΕΝΟΣ ΑΣΦΥΚΤΙΑ ΒΑΣΑΝΙΖΟΜΕΝΟΝ ΤΟΝ ΖΥΓΟΝ ΤΟΥ ΙΑΠΕΤΟΥ. ΗΔΥΝΑΜΕΘΑ ΟΠΩΣ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΟΥΣ (+) ΚΑΙ (-) ΜΕΤΑ ΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΑΣ ΜΑΣ ΕΛ ΔΥΝΑΜΕΩΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΗΘΕΛΗΣΟΜΕΝ.
    "ΙΕΡΑΡΧΗΣ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραια κουβεντα αλλα νομιζω λειπει η φιλη μας η Ταισια. Που εισαι Ταισια; Ηδη μας εχεις λειψει, γιατι μας εγκατελειψες;Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. την ερχομενη εβδομαδα θα μιλησουμε
      μεχρι τοτε καλη ανταμωση

      Διαγραφή
    2. H φιλη Ταισια ανωνυμε, υπογραφει με blogger profile και οχι ανωνυμα. Κωστας

      Διαγραφή
    3. Δεν λείπω. Είμαι εδώ άηχα.
      Δεν έχω όρεξη. Κάτι εκεί έξω μου την έκοψε. Καλά;

      Διαγραφή
    4. Ουφ παλι καλα, ανησυχισα βρε Ταισια!!!!! Αφου εισαι καλα ολα καλα.Τι σε εχει πειραξει εκει εξω να ερθβ να το κανω ντα; Δε ξερω τι εγινε αλλα να ξερεις οτι ησουν και θα εισαι η ψυχη του Καταχθονιου Δαιμονα. Κωστας

      Διαγραφή
    5. Καλημέρα φίλη Ταίσια! Κι εγώ χαίρομαι που επανήλθες και είσαι καλά, έστω κι αν δεν έχεις όρεξη. Ότι κι αν σου έκοψε την όρεξη πάντως, προσπάθησε να το βάλεις στην άκρη και μην το αφήνεις να σε καθηλώνει. Να θυμάσαι ότι έχεις μέσα σου μεγάλη δύναμη (έστω και κρυμμένη), που αν την χρησιμοποιήσεις, είσαι ικανή για να κατανικήσεις οτιδήποτε σε διαβάλλει. Για εμάς, την παρέα του Καταχθόνιου Δαίμονα, είσαι πολύ σημαντική και πολύ πολύ άξια. Θα χαρούμε να ξαναζήσουμε την δραστήρια παρουσία και το σπιρτώδες πνεύμα σου.
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
    6. ΤΑΙΣΙΑ ΔΙΑΤΙ ΤΑΡΑΤΤΕΙΣ ΜΕ; ΠΟΙΟΣ ΕΘΙΞΟΝ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΑΝ ΣΟΥ ΦΥΣΙΝ; ΑΛΛΟΙΜΟΝΟΝ ΕΙΣ ΟΥΤΙΝΟΝ ΕΤΟΛΜΗΣΙΝ ΘΙΞΕΙ ΣΕ! ΤΟΥ ΜΕΝΟΥΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑΝ ΙΝΑ ΥΠΟΣΤΕΙ.ΕΡΩΣΣΟ ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΣΟΥ.
      "ΙΕΡΑΡΧΗΣ"

      Διαγραφή
    7. ωωωωωω! πόσο με συγκινήσατε! Το χρειαζόμουν, φαίνεται, πολύ, αυτό το λουτρό της αγάπης σας...Αυτήν την φορά ο αγαπημένος μου Ιεράρχης μπορεί να κατάφερε να με κάνει να χαμογελάσω αλλά δεν έκλεψε την παράσταση, γιατί ήσασταν και οι τρεις ασυναγώνιστοι. Λέω να καθήσω λίγο ακόμη σε στάση. Όμως δεν έχω πάρει καμμιά απουσία. Πώς θα μπορούσα άλλωστε...

      Διαγραφή
    8. Τί σημαίνει να ανατρέψουμε τους πόλους, που έθεσε παραπάνω ο Ιεράρχης;

      Διαγραφή
    9. Καλή μου Ταίσια, νομίζω ότι βγήκαν λόγια αληθινά κι από καρδιάς, απ' όλους όσους σε αγαπάνε εδώ μέσα.
      Ο φίλος Ιεράρχης πιθανολογώ, πως όταν αναφέρεται στην ανατροπή πολικότητας, εννοεί την πόλωση μας προς τη "μεριά του Ιαπετού" δηλαδή του Ιαχβέ (δηλαδή του Εωσφόρου) και συνεπώς την μεταστροφή μας προς την άλλη πλευρά (πολικότητα), αυτή των ΕΛ (ή τέλος πάντων προς τον Θεό του "καλού"). Εδώ μάλλον αναφέρεται στην μεταστροφή μας, μέσω της συνειδητής επιλογής μας, που άρχεται από την ορθή γνώση και την αυτεπίγνωση. Όταν λοιπόν λέει για τον "ζυγόν του Ιαπετού", εννοεί την κυριαρχία του κακού στην ανθρωπότητα, που όντως είναι καθολική. Λέει λοιπόν στο τέλος, "αρκεί να το ηθελήσομεν", άρα για την συνειδητή μας επιλογή (βούληση) που θα μπορέσει να ανατρέψει αυτή την κυριαρχία. Βεβαίως κάνει και μια νύξη στην "εσωτέρα Ελ δύναμή μας", που πιθανολογώ ότι αναφέρεται στην εν δυνάμει μας φύση, στην αρχετυπική μας προδιαγραφή, στην ενεργοποίηση των ψυχικών και πνευματικών μας δυνάμεων, οι οποίες είναι μπλοκαρισμένες από το Κρόνιο Ιερατείο. Όσοι από εμάς προερχόμαστε από το στοιχείο ΕΛ, είμαστε διαφοροποιημένοι από όσους προέρχονται από το Κρόνιο στοιχείο. Ναι, υπάρχουν άνθρωποι μεταξύ μας, που έχουν πολύ διαφορετική προέλευση. Συμφωνώ απόλυτα με τα ρηθέντα του Ιεράρχη!
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
  8. Γυρνάει ένας βραδύγλωσσος τύπος στις 3 το βράδυ στο σπίτι του στην Πανεπιστημίου . Έξω από το παράθυρο του βλέπει ένα ψόφιο γάιδαρο .
    Τι να κάνει παίρνει τηλέφωνο στην αστυνομία να έρθουν να τον πάρουν !
    - Σας πα πα παρακαλώ ε ε ε ελάτε να πάρετε έναν ψ..ψ..ψοφιο γα γα γάιδαρο από το σπ σπ σπίτι μου
    - Μάλιστα κύριε πείτε μας την οδό στην οποία βρίσκεται το σπίτι σας
    - Πα πα πα πα
    - Παπάγου κύριε ;
    - Οοοχι Πα πα πα
    Ο αστυνομικός νομίζοντας ότι του κάνουν φάρσα το κλείνει
    Όμως ο γάιδαρος αρχίζει να βρωμάει και ο τύπος ξαναπαίρνει .
    - Σααας πα πα παρακαλώ εεεχουμε βρω βρω βρωμίσει εεεδω πε πε πέρα
    - Καλά πείτε μας όμως την οδό .
    - Πα πα πα πα
    - Σίγουρα δεν είναι Παπάγου ;
    - Οοοοοχι Πα πααα παα.....

    - Άσε μας ρε φίλε βραδιάτικα λέει ο αστυνομικός και το κλείνει
    Μετά από 2 ώρες ξαναπαίρνει ο τύπος
    - Σσσαςςς πα πα παρακαλώ μας εεεεχουν φφφαει οι μμμυγγες
    - Αν δεν μας πείτε την οδό δεν γίνετε τίποτα.
    - Πα πα πα πα πα...
    - Παπάγου ;
    - Ννναι ττρρειςς ωωρρες έκανα ναα τοον φφφφεεερωωω μμμεεεχχχρι εκκκει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ταισια οπως ειπε και Λυκιος, ειναι λογια καρδιας. Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα σε όλους τους φίλους του Καταχθόνιου. Λύκιε μιας και αναφέρθηκες στον Γιαχβέ, ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζεις, εσύ ή οποιοσδήποτε, την σύνδεση του Ιαχβέ με τον Jah του ρασταφαριανισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φίλε Pit, πολύ καλή η ερώτηση σου. Το κίνημα των Ρασταφάρι, είναι ένα εβραϊκο δημιούργημα, στην προσπάθεια των σιωνιστών να πολώσουν το μίσος των μαύρων εναντίων των λευκών. Όλο το θρησκευτικό υπόβαθρο αυτής της σέχτας, έχει αναφορές στην Βίβλο (Ιουδαϊσμός) και σαφώς το όνομα Jah, αντιστοιχεί στον Jahveh (Γιαχβέ) των Εβραίων. Ο ιδρυτής του, Μάρκους Γκάρβεϊ (τζαμαϊκανός) μυήθηκε και χρησιμοποιήθηκε από το σιωνιστικό ιερατείο, μέσω της PA Benjamin, Limited (τυπογραφείο στο οποίο εργαζόταν).Μέσα στην δοξασία τους δε, πιστεύουν ότι η μαύρη φυλή, είναι απόγονη των Ισραηλιτών. Πίσω από αυτά όμως, κρύβεται ο εβραϊκός μυστικισμός και η ιδιαίτερη κόμμωση (ράστα) αντιστοιχεί στα φίδια της κόμης της Μέδουσας (κατά μια σοβαρή εκδοχή)!
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντοπίζονται πολλές ομοιότητες στους δύο αυτούς θρησκευτικούς χώρους, όπως ο Γιαχβέ, η Σιών, η γη της επαγγελίας, οι προφήτες της Παλαιάς διαθήκης, το αστέρι του Δαυίδ. Θεωρώ πολύ πιθανόν το κίνημα αυτό να είναι μία μέθοδος ισχυροποίησης του μίσους ενάντια στους λευκούς. Παρ όλα αυτά η κεντρική ιδέα, γύρω από την οποία κατεύθυνε τον λόγο του ο Μάρκους Γκάρβει ήταν η ανισότητα και πιο συγκεκριμένα η απαγόρευση των Ευρωπαίων στην μόρφωση, στην ψήφο και στην μαζική συγκέντρωση των έγχρωμων σκλάβων της εποχής.

      Ούτως η άλλως, οι θρησκευτικές και οι πνευματικές έννοιες, μεταφράζονται πολύ διαφορετικά από τους αποδέκτες-φρονούντες.

      Διαγραφή
    2. Ο λόγος του Γκάρβει, αποτελούσε την αναγκαία ρητορεία που θα δημιουργούσε το ιδεολογικό υπόβαθρο αυτής της σέχτας. Αυτά τα εύπεπτα λόγια, είναι αυτά που απαιτούνται για να πείσουν τις μάζες. Παρόμοιες ιδέες και ρητορείες, πιάνουν εύκολα και παντού (κομμουνισμός , λαϊκά κινήματα). Εξυπακούεται ότι τα λόγια αυτά εδράζονται πάντα σε πραγματικά γεγονότα και καταστάσεις και ενισχύονται από το πνεύμα αντίδρασης και διαμαρτυρίας για κοινωνικές αδικίες (που σε όλες τις κοινωνίες υπάρχουν), Έτσι οι απανταχού αδικημένοι, συντάσσονται πίσω από τον μέντορα και τους μύχιους στόχους που κρύβει πίσω από την βιτρίνα.
      Όπως βλέπεις, δεν υπεισέρχομαι σε κρίσεις για το κάθε δόγμα, αλλά στο ποιοι κρύβονται πίσω από αυτά και ποιες οι πραγματικές τους προθέσεις. Το ζήτημα υπάρχει από την στιγμή που οι δημιουργοί αυτών των "θρησκειών" δεν αποκαλύπτουν την πραγματική τους ταυτότητα.
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
    3. Λύκιε μην ανησυχείς, είσαι πάντοτε προσεκτικός με τα γραφόμενά σου και ο λόγος σου απόλυτα κατανοητός.

      Καλό χειμώνα σε όλους! Να έχετε υπομονή, καθαρή σκέψη και να προσφέρετε συγχώρεση!

      Διαγραφή
  12. Κύριε Λύκιε, σας γράφω για πρώτη φορά αφού διαβάζω προπαντώς παλιά άρθρα και δημοσιεύματα του μπλόγκ σας. Θεωρώ σοβαρη την άποψη σας στα πολιτικά θέματα και θελω να μου πειτε αν θεωρείτε καλό το κόμμα της Χρυσής Αυγής , γιατί βλέπω πολλές αναφορές και άρθρα σας σε αυτό το κόμμα. Το υποστιρήζετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμε φίλε που με τόση ευγένεια με ρωτάς, θα σου απαντήσω λέγοντας, ότι ο λόγος που έχω κάνει αρκετές αναφορές στην Χρυσή Αυγή, δεν είναι για να της παρέχω υποστήριξη, αλλά για να την ερμηνεύσω ως πολιτικό φαινόμενο (γιατί περί τέτοιου πρόκειται) και να καταδείξω την παθογένεια του πολιτικού μας συστήματος και το σοβαρό έλλειμμα δημοκρατίας που έχουμε, από τον τρόπο που την αντιμετωπίζει σύσσωμος ο πολιτικός κόσμος. Το γεγονός δηλαδή ότι ο πολιτικός κόσμος αντιλαμβάνεται την δημοκρατία, ως a la carte, κομμένη και ραμμένη στα μέτρα τους και συμπεριφέρονται με άκρατο φασισμό, εναντίον ενός νόμιμα εκλεγμένου πολιτικού χώρου (με μεγάλο ποσοστό ψήφων των Ελλήνων πολιτών), κατηγορώντας τον για ...φασισμό! Στην πράξη δηλαδή αποδεικνύεται ποιος είναι περισσότερο φασίστας.
      Η προσπάθεια δε, να τεθεί εκτός νόμου(!) ένα κόμμα που από την επίσημη διακήρυξή του δεν προκύπτουν ποινικές παραβάσεις, προσκρούει στην αναγνώριση της νομιμότητας των περισσότερων αριστερών κομμάτων, που επισήμως διακηρύττουν την ανατροπή του πολιτεύματος, την εκχώρηση κυριαρχικών δικαιωμάτων (εθνικά θέματα), την ανταρσία και την απείθεια κατά των νόμων, την εξέγερση και το ταξικό μίσος, την υποστήριξη στην τρομοκρατία, την άρνηση των γενοκτονιών του ελληνισμού, την προσβολή των εθνικών συμβόλων και κάθε έννοιας του έθνους, την προτροπή σε εγκληματικές πράξεις και την έμπρακτη βία κατά των κρατικών οργάνων και των απλών πολιτών (και των περιουσιών τους), πράξεις που είναι ποινικώς κολάσιμες, απειλούν και παραβιάζουν την δημοκρατία και το πολίτευμα. Όσο λοιπόν αυτά τα κόμματα, είναι νόμιμα, τόσο ισότιμα θα έπρεπε να αντιμετωπίζεται και το "αντίπαλο δέος", η Χρυσή Αυγή. Δεν είναι θέμα πολιτικών πεποιθήσεων φίλε μου, είναι θέμα δημοκρατίας και ισονομίας. Αν παραιτηθούμε από αυτές τις αρχές, τότε εμείς ανοίγουμε την πόρτα στην απολυταρχία και τον φασισμό.
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
    2. Εγκρινω και επαυξανω που λεγαμε και στο στρατο!! Ποιος θα διαφωνουσε με αυτο το σκεπτικο; Μα μονο οι πορωμενοι αριστεροι που ειναι και οι πιο ακρεοι φασιστες. Οποις δε συμφωνει μαζι τους πρεπει νσ του κοβετε η γλωσσα. Κωστας

      Διαγραφή
  13. Ευχαριστώ για την απάντηση και με ικανοποίησε οπως το περίμενα. Ετσι όπως το τοποθετείτε δε μπορώ και να διαφωνήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όταν το 1834 η Αθήνα ανακηρύχθηκε επίσημα πρωτεύουσα του Ελληνικού κράτους, δεν ήταν παρά ένα μικρό χωριό 7.000 κατοίκων, απλωμένο γύρω από το βράχο της Ακρόπολης. Έμοιαζε τότε η Αθήνα με «αρχαιολογικό κήπο» ερειπίων όπου χαλασμένα και ερειπωμένα αρχαία, βυζαντινά και μεσαιωνικά κτίρια βρίσκονταν δίπλα σε τρισάθλιες καλύβες, όπου ζούσαν οι πάμφτωχοι, τότε, Αθηναίοι.
    Η απόφαση για τον ορισμό της μελλοντικής ελληνικής πρωτεύουσας, κάθε άλλο παρά εύκολη ήταν. Προσωπικότητες της εποχής, πολιτικοί, αλλά και εξειδικευμένοι επιστήμονες (αρχιτέκτονες, πολεοδόμοι κ.α.) πήραν μέρος στη συζήτηση, προσπαθώντας να επηρεάσουν τις εξελίξεις και την τελική απόφαση. Οι πόλεις που προτάθηκαν ήταν, μεταξύ άλλων, η Κόρινθος, τα Μέγαρα, ο Πειραιάς, το Άργος, καθώς και το Ναύπλιο - η μέχρι τότε πρωτεύουσα της χώρας.
    Τελικά, η πλάστιγγα έγειρε προς την Αθήνα, η οποία το Σεπτέμβριο του 1834 ανακηρύχθηκε επίσημα σε «Βασιλική καθέδρα και πρωτεύουσα». Οι λόγοι που οδήγησαν στο να πάρει τελικά η Αθήνα το «χρίσμα», έχουν να κάνουν με την ένδοξη ιστορία της ως λίκνο του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού (την απόφαση πιθανότατα επηρέασε ο βασιλιάς της Βαυαρίας, Λουδοβίκος, ο οποίος ήταν γνωστός αρχαιολάτρης).
    Κάθε άλλο παρά έτοιμη έδειχνε η Αθήνα το 1834 για αναλάβει τον ηγεμονικό ρόλο της πρώτης πόλης του κράτους. Έχοντας χάσει προ πολλού την αίγλη της αρχαίας εποχής και με νωπά τα «σημάδια» από τις μάχες που διεξήχθησαν στο έδαφός της, η Αθήνα αποτελούσε μία μικρή κωμόπολη (ή μάλλον, ένα... μεγάλο χωριό) που αριθμούσε μόλις 10 χιλιάδες κατοίκους και περίπου 170 κατοικίες και κατεστραμμένα κτήρια. Συγκριτικά, την ίδια εποχή, ο πληθυσμός της Πάτρας ανερχόταν σε 15 χιλιάδες κατοίκους, ενώ της Θεσσαλονίκης σε 60.

    Η Αθήνα εκτεινόταν γύρω από την Ακρόπολη (περίπου από του Ψυρρή έως του Μακρυγιάννη), έχοντας ως κέντρο της την περιοχή της Πλάκας (την Παλιά Πόλη). Από τα μεγάλα προβλήματα της νέας πρωτεύουσας ήταν η έλλειψη συστήματος ύδρευσης (νερό έπαιρναν από τις πηγές), καθώς και η ανυπαρξία δημόσιου φωτισμού και συγκοινωνιών, ενώ υπήρχε παντελής έλλειψη υπηρεσιών ή άλλων κοινωνικών αγαθών.

    Ο Οθωνας ανέθεσε την ανοικοδόμηση της κατεστραμμένης Αθήνας στον Ελληνα αρχιτέκτονα Κλεάνθη και στους Βαυαρούς Schubert και Leo von Klenze με αυστηρή εντολή να μη θιγούν οι αρχαιολογικοί χώροι. Για την προστασία των αρχαιοτήτων, ο Όθων εξέδωσε διάταγμα που απαγόρευε την κατασκευή ασβεστοκαμίνων σε απόσταση 2.500 μέτρων από αρχαιοελληνικά λείψανα, ώστε να μη φθαρούν οι αρχαιότητες!

    Μέσα σε τέσσερα χρόνια κτίσθηκαν στην Αθήνα γύρω στις 1.000 κατοικίες, πολλές αυθαίρετες και «κακώς οικοδομημένας, χθαμαλάς, πενιχράς εξωτερικής και εσωτερικής όψεως, άνευ ακρογωνιαίων λίθων, άνευ σχεδίων, συνεσφιγμένας περί στενάς, ανωμάλους και ακαθάρτους οδούς» όπως αφηγούνται οι μαρτυρίες της εποχής.

    Αλλά και ο βαρόνος Κωνσταντίνος Μπέλλιος που ήλθε από την Βιέννη, σημείωνε: «Τα σπίτια των Αθηνών, όπερ εις διάστημα ολίγου καιρού έγιναν, εκατασκευάσθησαν με βίαν και άκραν οικονομίαν, με λάσπας και ξύλα και με ασβέστην ασπρισμένα...χωρίς να σκεφθούν οι ανόητοι ότι μήτε πέντε χρόνους δεν θέλουν διατηρηθή, πρέπει να γκρεμισθούν, ότι τα τείχη των μόλις 5 δακτύλων χόντρους έχουν».

    Το γκρέμισμα των αυθαιρέτων

    Ο Όθων απαγόρευσε τη λατόμηση στους λόφους Νυμφών (Αστεροσκοπείου), Αγχέστου (Στρέφη), Φιλοπάππου και Λυκαβηττού, εξέδωσε διατάγματα με αυστηρή εντολή να κατεδαφίζεται αμέσως κάθε αυθαίρετο που κτίζεται πλησίον των αρχαιοτήτων, ενώ διέταξε να γκρεμιστούν άμεσα όσα κτίστηκαν στις παρυφές της Ακροπόλεως.

    Εξαιτίας των αυθαιρέτων, ο Όθων έχασε τη δημοτικότητά του στις φτωχές μάζες, αλλά επέμενε να εκδίδει και άλλα διατάγματα.

    Στα επόμενα χρόνια, η Αθήνα αποτέλεσε τον πόλο έλξης για τους Έλληνες, που έφταναν από όλα τα μέρη της χώρας. Μοιραία, το 1896, στην έναρξη των πρώτων, σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων, η πρωτεύουσα είχε αλλάξει ριζικά την όψη της, έχει επεκταθεί χωρικά, αριθμούσε περίπου 140 χιλ. κατοίκους και αποτελούσε το εμπορικό και πνευματικό κέντρο της χώρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σωστα επιλεχθηκε η Αθηνα πρωτευουσα της Ελλαδας γιατι παντα ηταν η σπουδαιοτερη πολη του ελληνισμου απ τ αρχαια χρονια. Κωστας

      Διαγραφή
    2. Το μονο προβλημα ηταν το γεμισμα της Αθηνας απο χωρικους, που μετεφεραν την αισθητικη τους ,τη νοοτροπια και τη βρωμια τους στη πρωτευουσα και ακομα πολλοι απογονοι τους δεν εχουν αποβαλει αυτη την κουλτουρα. Κωστας

      Διαγραφή
  15. Να αφήσω τους χαιρετισμούς μου στους φίλους και στις φίλες θαμώνες που επιστρέφουν απ'ότι βλέπω σιγά-σιγά και πάλι στο φιλόξενο στέκι του Καταχθόνιου Δαίμονα .

    ΜΕ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

    Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά φίλε Αρμαγεδών. Χαρά μας να συμμετέχεις κι εσύ, όπως πάντοτε!
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
  16. Γεια σου Αρμαγεδων και καλο χειμωνα. Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό κάνουν οι πλούσιοι. Μαζεύουν τα αγαθά που είναι κοινά για όλους τους ανθρώπους και τα θεωρούν αποκλειστικά δικά τους...
    Αν αυτός που απογυμνώνει τον ντυμένο ονομάζεται λωποδύτης, αυτός που δεν ντύνει το γυμνό, αν και μπορεί να το κάνει, δεν είναι
    το ίδιο; Το ψωμί που φυλάς στην αποθήκη σου είναι του φτωχού. Τα ρούχα που κρατάς κρυμμένα στην αποθήκη σου είναι του
    γυμνού. Τα υποδήματα που σαπίζουν αχρησιμοποίητα είναι του ξυπόλυτου. Τα χρήματα που κρύβεις βαθιά στη γη είναι του φτωχού.
    Λοιπόν, τόσους αδικείς, όσους θα μπορούσες να βοηθήσεις και το αρνήθηκες ...

    Μέγας Βασίλειος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για μεγαλο κουμουνιστη τον κοβω τον Μ. Βασιλειο. Κοινοκτημοσυνη, κοινοβια, και παρτουζα συννεφο....... Ωραια ηθικη!!

      Διαγραφή
  18. Σαν σήμερα 20/10/1820: Ο Αλέξανδρος Υψηλάντης και οι «Φιλικοί» αποφασίζουν να κηρύξουν επανάσταση στη Μολδοβλαχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας
Φίλοι του ιστολογίου, παρακαλώ να κάνετε ελεύθερα τον σχολιασμό σας, αλλά να απέχετε από ύβρεις και προσβολές προσώπων, καθώς και να χρησιμοποιείτε την Ελληνική γλώσσα και γραφή (όχι greeklish). Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται. Επίσης διαγράφονται spam και διαφημίσεις άλλων ιστολογίων, αλλά και κάθε άλλο σχόλιο που δεν συνάδει με το ύφος και το ήθος που ορίζει ο δημιουργός και διαχειριστής του ιστολογίου.

ΠΡΟΣΟΧΗ:
Τα σχόλια ελέγχονται πριν δημοσιευθούν.



.