Πέμπτη, 16 Φεβρουαρίου 2017

3ο ΑΝΑΨΥΚΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑΣ


Nikolas Gysis The Spider.jpg

Η ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ Η ΑΡΑΧΝΗ*

Τους κανόνες τους ξέρετε, ξεδιπλώστε τις σκέψεις σας ελεύθερα...


(* ως Αθηνά, εικονίζεται η αγαπητή μας Aya, ενώ από κάτω εικονίζεται η Αράχνη του Γύζη)

48 σχόλια:

  1. Χααα χαχαχαχαχα! Η Αθηνα πρεπει να ειναι παραδουλευτρα η να δουλευει οικοδομη! Δεν εξηγηται αλλιως το φοβερο μανικιουρ και πεντικιουρ!!!! Τι ειναι αυτη η σφραφιδα αναμεσα στα βυζια; Ελληνικο η εισαγομενο κρεας; αυτη η Αγα που γραφει εδω μεσα ειναι η εικονιζομενη; Ε δεν παμε καοθολου καλααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμε σφίγγεις απο σοβαρότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγω η εσυ; Ολα εξηγουντε αμα πεις τοι ντυθηκες γιατις αποκριες! Αλλιως την εχεις ψωνισει αγρια ""θεα "" μου!! Χαχαχα!
    Αραχνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα χα Γιαννης πίνει, Γιάννης κερναει! Εισαι φοβερος.
      Δ

      Διαγραφή
    2. οπς φοβερη ηθελα να πω.
      Δ

      Διαγραφή
  4. Η αγαπητή μας Aya, μας έκανε την τιμή να αφιερώσει στον Καταχθόνιο Δαίμονα, μια αναπαράσταση της Θεάς Αθηνάς, εμπνευσμένη από τον γνωστό πίνακα του Ν. Γύζη, "Η Αράχνη". Αυτός είναι και ο λόγος που ανάρτησα την δημιουργία της φίλης μας και από κάτω τον πίνακα του Γύζη.
    Θεωρώ πολύ αξιόλογη αυτή την δημιουργία και από τεχνικής πλευράς (ψηφιακή επεξεργασία), αλλά και από καλλιτεχνικής. Η ίδια η εικονιζόμενη είναι η φίλη μας Aya, η οποία όπως φαίνεται έχει όλα τα προσόντα για να υποστηρίξει την μορφή της θηλυκής θεότητας!
    Αυτό το οποίο με κάνει να σταθώ, είναι η επιθυμία της να βιώσει η ίδια μια συμβολική παράσταση, ως στατικό δρώμενο ενός αρχαίου μύθου. Πολλοί μπορεί να το έπραξαν με την φαντασία τους, φέρνοντας τον εαυτό τους σε ταύτιση με έναν ήρωα, ημίθεο ή θεό! Πόσοι όμως είχαν την τόλμη να το υλοποιήσουν και να δραματοποιήσουν αυτή την φαντασία; Εγώ θαυμάζω και επιδοκιμάζω αυτή την τόλμη και αυτήν την εσωτερική παρόρμηση!
    Η αγαπητή μας Aya, το τόλμησε και είχε την γενναιότητα και την χαρά να μας το κοινοποιήσει και να μας το αφιερώσει. Δεν είναι η πρώτη φορά που η Aya, μας αφιερώνει δικές της εμπνεύσεις και δημιουργίες. Στην αριστερή στήλη του ιστολογίου, στο κάτω μέρος υπάρχει το δώρο της για τον Κ.Δ. Την ευχαριστώ θερμά!

    Ανώνυμε ή ανώνυμη, το σχόλιό σου είναι ειρωνικό και προσβλητικό. Όχι επειδή εκφράζεις την δική σου άποψη, αλλά διότι καταφέρεσαι εναντίον ενός υπαρκτού και γνώριμου προσώπου του ιστολογίου μας, με υποτιμητική διάθεση. Το μανικιούρ και το πεντικιούρ, δεν νομίζω ότι χαρακτηρίζει ακόμη και τα αρχαία αγάλματα. Πόσο μάλλον δεν χαρακτηρίζουν έναν άνθρωπο που έχει την φυσική του ομορφιά, χωρίς να χρειάζεται φτιασιδώματα και βελτιώσεις για να δείξει ομορφότερος. Επειδή αντιλαμβάνομαι ως γυναικεία την φύση σου, θα έλεγα πως η ζηλότυπη και χαιρέκακη παρέμβασή σου, δείχνει πως η ανταγωνιστική διάθεση των γυναικών μεταξύ τους, ζει και βασιλεύει.

    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι φιλε μου δεν ειμαι γυναικα. Απλα αηδιάζω με την ματαιοδοξία.

      Διαγραφή
    2. Ναι λυκιε ειμε γυναικα και το ονομαμα θα ειναι Αραχνη απο τωρα. Εσυ που απαντησες απο πανω δεν εισαι εγω. Εισαι ψευτης. Ανταγωνισμος δεν το ξερω αυτο που λες. Εγω δεν την ζηλευω και ουτε την ξερω τη κοπελα, αλλα φαινεται ψωνιο για να βγαζει φωτογραφιες και να τις δειχνει και να το παιζει θεα!!!! Χαχαχα! Θες να σου στειλω και εγω φωτογραφιες μου να δεις ποσο πιο ομορφη ειμαι για θεα; Πες μου που να σου στειλω γυμνη μου φωτοπγραφια να δεις τα δικα μου προσοντα. Τι επειδη εχει τουρλωσει τη ρογα του βυζιου την λετε ομορφη; Αμαν βρε παιδια!!!!
      Αραχνη

      Διαγραφή
  5. Πολλές φορές οι πράξεις μας αντικατροπτίζουν την ιδιοσυγκρασία μας και την εικόνα που θέλουμε να παρουσιάσουμε στους γύρω μας. Η αυταρέσκεια που πολλές φορές διαθέτουμε όλοι μας, έχει και αυτή μέτρο. Θεωρώ ότι η Aya πάντρεψε και τα δύο πρόσωπα μαζί. Την αράχνη του Γυζη και την θεά Αθηνά. Σύμφωνα με το μύθο η Αράχνη ήταν δημοφιλής για την ικανότητά της στην υφαντική. Έτσι, ζήτησε να διαγωνιστεί με τη θεά Αθηνά, που εφηύρε τον αργαλειό. Η Αθηνά δεν μπόρεσε να εντοπίσει οποιοδήποτε ψεγάδι ούτε στο έργο ούτε στην τεχνική της Αράχνης. Ωστόσο, η Αθηνά εξοργίστηκε από το γεγονός ότι, με έπαρση, η Αράχνη απεικόνισε ως θέμα του υφαντού της της ερωτικές πράξεις των θεών. Έτσι, τη μεταμόρφωσε σε ένα έντομο, που πήρε το όνομά της (αράχνη).
    Η ηλεκτρονική επεξεργασία πάντως που εγχειρήθηκε παρ' ότι έχει ατέλειες πέτυχε τον στόχο που είχε η Aya. Να κεντρίσει το ενδιαφέρον καταρχάς του διαχειριστή και όλων των υπολοίπων και να εκθέσει εσωτερικές πτυχές του εαυτού της (όπως μπορεί ο καθένας να τις αναλύσεις), σε συνδυασμό με την εξωτερική της εμφάνιση μέσω της επιβλητικότητας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λύκιε δεν με ενοχλει η αντίδραση του Ανώνυμου φίλου. Δεν υπάρχει θέμα ματαιοδοξίας. Αποκρυπτογράφησε τον πίνακα. Εκνευρίζομαι όταν ζώα χρησιμοποιούν την κουκουβάγια για τελετουργίες, να ένα στοιχείο - πχ bohemian club.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο bohemian club υπάρχει εάν "μότο" «Να Μην Περάσουν Εδώ οι Αράχνες που Πλέκουν τους Ιστούς τους»...μμμμμ ενδιαφέρον.

      Διαγραφή
    2. Η κουκουβάγια τώρα – που χτίστηκε από τον Haig Patigian το 1920 – δεν συνδέεται με κανέναν τρόπο με τον Μολώχ, αλλά με τις γυναικείες θεότητες Λίλιθ-Ινάννα-Αθηνά. Μπορεί βέβαια η εικονογράφηση της κουκουβάγιας να ακολουθούσε τις μάγισσες του Μεσαίωνα, αλλά ακόμη και στους τεκτονικούς κύκλους το πουλί αυτό αποτελεί σύμβολο γνώσης, αποκτημένης με υπομονή μέσα από την άγρυπνη σπουδή.

      Τι γίνεται όμως με την προσφορά του παιδιού στις φλόγες; Σύμφωνα με την επίσημη εξήγηση πρόκειται για μια κούκλα η οποία προσωποποιεί τις έγνοιες που παραδίδονται στη φωτιά για να εξιλεωθούν υπό το βλέμμα της πνευματικής γνώσης. Η ερμηνεία αυτή συμφωνεί και με το “μότο” του club που είναι «Να Μην Περάσουν Εδώ οι Αράχνες που Πλέκουν τους Ιστούς τους», εννοώντας τα άτομα που συλλογίζονται δολιότητες και σχέδια που αφορούν την καθημερινή ζωή και εργασία.

      Επίσημα, λοιπόν, το Bohemian Grove είναι ένα είδος κατασκήνωσης για πλούσιους και ισχυρούς άνδρες που κάθε καλοκαίρι ξεκινούν μια σειρά ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων παραδίδοντας τις έγνοιες τους στη φωτιά, με τη βοήθεια μιας μελοδραματικής αλλά και καθαρά θεατρικής παράστασης.
      Αραχνη

      Διαγραφή
    3. Το σύμβολο της Σοφίας της γνώσης και της Μάθησης, η Κουκουβάγια είναι μια Ιστορική Παρεξήγηση-Παρερμηνεία από λάθος κατανόηση των Ομηρικών Κειμένων.
      Μελετώντας τα αρχαία κείμενα από τον Όμηρο μέχρι την Κλασική Εποχή, καταλήξαμε με ασφάλεια στο συμπέρασμα ότι: Δεν προκύπτει από πουθενά κάτι τέτοιο.
      Ούτε από κείμενα, ούτε από αρχαιολογικά ευρήματα!
      Στα κείμενα όπου αναφέρεται η λέξις "γλαύξ" γίνεται λόγος για κάποιο άσχετο θέμα που αφορά την κουκουβάγια.
      Εδώ είναι οι αναφορές και γενικότερα για το "γλαυκα" εδώ
      Σε ευρήματα υπάρχει η κουκουβάγια, αλλά από πουθενά δεν προκύπτει ότι είναι σύμβολο της Σοφίας ή ιερό πουλί της Θεάς. Παραδείγματος χάριν στο "τετράδραχμο" της αρχαίας Αθήνας περισσότερο μοιάζει για σύμβολο της Απάτης και της Φιλαργυρίας παρά ως σύμβολο της Σοφίας.
      Ας δούμε τώρα πως προέκυψε αυτή η Ιστορική Απάτη.

      Είναι μια παρεξήγηση που έγινε από κακή μετάφραση της Ομηρικής φράσης "γλαυκώπις Αθήνη"

      Η έκφραση αυτή "γλαυκώπις Αθήνη" αναφέρεται περίπου 80 φορές στον Όμηρο, 30 στην Ιλιάδα και 50 στην Οδύσσεια.
      Εδώ είναι όλες (όχι μόνο του Ομήρου) οι 333 αναφορές
      Η Παρεξήγηση ξεκίνησε από την σύγχυση που έγινε μεταξύ των των λέξεων "γλαυκός" που σημαίνει "λαμπερός" και της λέξεως "γλαυξ" ή "γλαύκα" που σημαίνει κουκουβάγια. Στο ίδιο λεξικό βρίσκουμε και τις λέξεις "γλαύξ" και "γλαύκα" που σημαίνουν "κουκουβάγια".

      Οι μελετητές λοιπόν του Ομήρου παρασύρθηκαν και κατανοούσαν λανθασμένα το "γλαυκώπις Αθήνη" αντί για "απαστράπτουσα στην όψη Αθηνά" ως "κουκουβαγιοθώρητη Αθηνά"!!!
      Έτσι λοιπόν καθιερώθηκε από μια παρερμηνεία ότι η κουκουβάγια είναι το ιερό πουλί της Αθηνάς και σύμβολο της Σοφίας.
      Αραχνη

      Διαγραφή
  7. Ωραια η ζευξη του θηλυκού στοιχειου του αρχαιου μυθου. Το λοξο απλανες βλεμμα νομιζω οτι κερδιζει τις εντυπωσεις μια και ειναι αυτο που σε κανει να αναρωτιεσαι για τις "σκεψεις" του εικονιζομενου μοντελου. Αν τα ματια αποτελουν τους καθρεφτες της ψυχης, η αδυναμια "οπτικης ταυτισης" προσδιδει ενα πεπλο μυστηριου στο εργο. Κι ενω στην Αραχνη του Γυζη η Υβρις ειναι εκδηλη στο μαλλον ενοχικο ή περιλυπο υφος της κοπελας, στο προσωπο της Αθηνας η Νεμεσις αναδεικνύεται απο την αυστηρη και αγερωχη σταση της Θεας.
    Αγαπητη Aya, παντα εμπνευσμένη να εισαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΛένη σ ευχαριστώ για την όμορφη περιγραφή σου. Τα μάτια καλωσορίζουν το φως και το άνοιγμα στο Μέγα Κύων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανοιγμα στο Μεγα κυων; Τι ειναι αυτο, μου το εξηγεις;
    Αραχνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητή Aya, θα έλεγα ότι την αποκρυπτογράφηση του μηνύματος που κρύβει η εικόνα που δημιούργησες, θα πρέπει να γίνει από εσένα, μιας και είσαι παρούσα. Συνήθως αυτοί που αποπειρώνται να ερμηνεύσουν έργα καλλιτεχνών, το πράττουν εν απουσία τους και συνήθως δίνουν μια ερμηνεία δική τους, μακρυά από αυτήν του δημιουργού.
    θεώρησα ότι αναπαριστάς την Αθηνά, επειδή κρατάς το θεωρούμενο σύμβολό της (κουκουβάγια) και φοράς ως διάδημα, μια μέδουσα.
    Δώσε μας με δικά σου λόγια, τον λόγο που έβαλες μια Αθηνά να μοιάζει με την Αράχνη, αλλά με διαφορετική στάση των χεριών και αντίθετο σταυροπόδι από την εικονιζόμενη στον πίνακα του Γύζη.
    Ο κρουνός με την λεοντοκεφαλή που ρέει το νερό, συμβολίζει τον Ποσειδώνα ή κάτι αντίστοιχο;
    Έκανα καλά που το αντιπαρέβαλα με τον πίνακα του Γύζη, ή δεν έπρεπε;
    Ο μύθος της Αράχνης και της Αθηνάς, μας δίδει μηνύματα. Πως μας αποδίδονται αυτά τα μηνύματα μέσα από το έργο σου;
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το νερό συμβολίζει την μανία του David Rothschild γι αυτό( πολλά δεν παίζονται πάνω σε αυτό, Λύκιε? ( βλ ζωή, ενέργεια - υδρολυση , funds ). Άλλη εποχή του Γύζη που ορθά έβαλε ιστό και άλλο οι μέρες μας ( μια μεταφορά έκανα με πολλαπλά νοήματα τιποτα παραπάνω - όσο για τον ανώνυμο "κατασκήνωση" θα του απαντήσω άμεσα - όσο δε για τις ύβρεις δεν πειράζει και αυτές στο πρόγραμμα ήταν). Στο αριστερό χέρι δεν φαίνεται ακόμη είναι ένα φίδι τυλιγμένο στο χέρι μου, ήταν προσχέδιο στο είπα. Ακόμη περιμένω την περιγραφή σου. Δώσε τον ορισμό σου για τα μηνύματα του μύθο της Αράχνης και της Αθηνάς. Πάντα με εκτίμηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τότε αγαπητή Aya, θα περιμένω την τελική μορφή της εικόνας σου.
    Η έπαρση, η αλαζονεία των ανθρώπων μόλις γνωρίσουν λίγες από τις δυνάμεις τους, τους κάνει να ασεβούν προς τους θεούς, αμφισβητούν την δύναμη και την ύπαρξή τους, διαπράττοντας έτσι μεγίστη Ύβρη!
    Η νόηση είναι το αναγκαίο εργαλείο που κατά Χάριν μας εδόθη, ώστε να αποκτήσουμε την Αυτεπίγνωση. Συχνά μας παγιδεύει, ώστε να νομίζουμε όμως ότι είμαστε εμείς η συνείδησή μας (και η νόηση) και έτσι ταυτιζόμαστε μαζί της. Αυτή η πλάνη, είναι τελικά καταστροφική και μας εκτρέπει από τον θείο σκοπό μας. Μηδέν άγαν, γνώθι σ'αυτόν και Θεούς σέβου, είναι τα Δελφικά Παραγγέλματα που επιρρωνύουν τον Μύθο της Αράχνης.
    Ασφαλώς υπάρχουν πολλαπλές ερμηνείες για τον μύθο, σχετικά με τους συμβολισμούς του Ιστού, αλλά και της αμφισβήτησης της Αρχής. Θα κάνω την πάσα όμως, σε αυτόν που θεωρώ προσφορότερο για να τα αναπτύξει...
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι ενδόμυχες - υποσυνειδητες αντιδράσεις αυτές Λύκιε που με έκαναν να προχωρήσω σε ένα τέτοιο εγχείρημα. Σου παραθέτω μερικά απο τα στοιχεία τα περισσότερα που μπορώ να συλλάβω και γω η ίδια στην εσωτερική μου αναζήτηση.

    Επιπλέον άλλα στοιχεία ειναι:

    Ο Σείριος και η απόκρυφη Γεωμετρία του Παρθενώνα
    Η Μυστική Παράδοση των Δαναών & η Αρχαιοαστρονομία της Μαύρης Αθηνάς
    Μια ιστοριογνωσιακή περιηγηση απο τους Ντόγκον και τα Μυστήρια της Αιγύπτου έως την χθόνια και συγκαλυμμένη Λατρεία του Σείριου στο Εσωτερικό της Ακρόπολης.
    Η Σειριολατρεία στην Μινωική Κρήτη κτλ
    Το Λιοντάρι της Αμφίπολης και το νερό ελεύθερο
    Τα Δελφικα Παραγγέλματα - ΕΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοπελιά πως τα συνδέεις αυτα; Ξεμπλεξε μας από τον ιστό της αράχνης.

      Διαγραφή
  14. Άρα μιλάμε για ένα υφαντό που έχεις πλέξει, το οποίο περιλαμβάνει πολλές παραστάσεις, από διάφορα πεδία της συνείδησής σου. Ένας σύνθετος ιστός, που στο κέντρο του έχει τον Σείριο!
    Να φανταστώ λοιπόν πως εμφανίζεσαι ως μια ακτίνα του Σείριου, η οποία δονεί τον ιερό χώρο του Παρθενώνα και τον συντονίζει στους κραδασμούς της χθόνιας θεάς Αφροδίτης (Η Αθηνά δεν μπορεί να χαρακτηριστεί χθόνια).
    Αν θέλεις, περίγραψε τα συναισθήματα που σου προκαλεί αυτή η εικόνα, όταν βλέπεις τον εαυτό σου σε αυτή την θέση και με αυτή την μορφή. Πως ένιωσες όταν υλοποίησες αυτή την έμπνευση;
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΕΝΑΣ ΑΧΤΑΡΜΑΣ, ΕΝΑ ΚΟΥΒΑΡΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΗΣ ΑΥΑ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΕΤΣΙ ΤΗΣ ΗΡΘΕ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΥ ΣΚΕΨΗ ΝΑ ΝΤΥΘΕΙ ΘΕΑ!! Η ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΠΛΗΞΙΑ , ΑΜΑ ΣΥΝΔΙΑΣΤΕΙ ΜΕ ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΑΥΤΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΧΤΕΣ!
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΟΥ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΑΓΑΠΗΤΗ ΑΥΑ ΠΟΥ ΣΕ ΣΥΜΠΑΘΩ, ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ. ΑΝ ΔΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΩΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΜΑ ΤΟΤΕ ΒΛΕΠΩ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΜΙΑ ΜΕΛΑΧΡΙΝΗ ΘΕΑ ΜΕ ΩΡΑΙΟ ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΚΑΘΕΤΑΙ ΣΤΟ ΘΡΟΝΟ ΤΗΣ. ΤΩΡΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΟΛΙΓΟΝ ΖΟΜΠΙ, ΑΛΛΑ ΜΗ ΤΟ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟ.
    ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και εγω νομιζω Αρκτουρο οτι η αγια δεν ειχε τιποτα στο μυαλο της παρα μονο να μας δειξει τις ορθομενες της ρογες και τα ξυπολυτα ποδια της. Σας δουλευει κανονικοτατα και ειδικα εσενα λυκιε οτι και καλα ο μεγας κυων και η πρασινη αθηνα χορευουνε καρσιλαμα στης ακροπολης τα μερη που χουν σειριο και φτερη, βαθια μεσ το κωλομερι! Χαχαχαχα!
    Υποψιαζομαι ομως οτι ο λυκιος το πηρε χαμπερι και τη δουλευει κι αυτος ψηλο γαζι!!Χαχαχσχα!
    Αραχνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε μας "δουλεύει", ούτε εγώ την "δουλεύω", αγαπητή Αράχνη. Η φίλη μας Αya, εξέφρασε με ένα καλλιτεχνικό τρόπο, τον εσωτερικό της κόσμο και το πως αισθάνεται μέσα από τις ιδέες της. Είχε την τόλμη να το πράξει και να μας το δείξει. Δεν περιορίστηκε εκεί, αλλά ζητά και την δική μας άποψη για το πως αντιλαμβανόμαστε τα μηνύματα που κομίζει. Αυτό ίσως την βοηθήσει να αντιληφθεί πολύπλευρα, μοιράζοντας μαζί μας, τον εσωτερικό της κόσμο.
      Θα σε παρακαλούσα να δεις πιο φιλόξενα το εγχείρημά της και να είσαι λιγότερο σκωπτική μαζί της.
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
  17. Ολοι οι άνθρωποι λίγο ή πολύ αποζητούν την εκτίμηση, τον θαυμασμό και την συμπάθεια των άλλων. Οταν ομως αυτή η επιθυμία γινεται ανάγκη , τοτε μιλάμε για έλλειψη αυτοεκτίμησης και αυτοσεβασμού. Φιλτατη Άγια η μέχρι τώρα προσφορά σου με τις καλλιτεχνικές σου εικόνες σκιαγραφησανε την προσωπικότητα σου δίνοντας μας την αισθηση οτι εισαι ενα δημιουργικοτατο ατομο με έντονες ανησυχίες και βαθεις στοχασμούς.Με ολο τον σεβασμό δεν νομίζω οτι χρειαζόταν να εκθέσεις τον εαυτό σου με αυτον κιόλας τον τροπο. Το προβλημα δεν ειναι όπως λέει η αράχνη τα στήθη σου που προβάλλονται και τα ξυπολυτα σου πόδια που έχουν μια φυσικότητα . Το θεμα ειναι η έπαρση και η αλαζονεία που εμφαινονται ως στοιχεία του χαρακτήρα σου να προβληθεις ως Θεά. Προφανώς κατι σου λείπει ενδόμυχα για να προβάλλεις αυτη την ανάγκη... Εκτος πάλι αν όντως μας δουλεύεις λόγω απόκρεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Διοτίμα, μην κρίνεις για να μην κριθείς, λέει ένα ρητό!
      Νομίζω ότι υπερβάλλεις στην κρίση σου και τους χαρακτηρισμούς σου για την Αya.
      Με το να εμφανίσει τον εαυτό της ως μοντέλο σε ένα εικαστικό δημιούργημα, δεν την καθιστά ούτε θεά, ούτε αλαζόνα, ούτε υβριστή! Αλλοίμονο. Αν ήταν έτσι, θα κατηγορούσαμε για τους ίδιους λόγους τους ηθοποιούς και τα μοντέλα που ποζάρουν για φωτογράφιση ή για ζωγραφική. Αν δεν σας έλεγα πως πρόκειται για την Aya, θα λέγατε τα ίδια για ένα άγνωστο μοντέλο;
      Δείτε λίγο πιο φιλόξενα αυτή την κίνηση, δείτε την ως έκφραση ενός μέλους της παρέας μας. Ας είστε πιο επιεικείς και δέστε τα βαθύτερα μηνύματα που θέλει να μας κομίσει. Διαφωνήστε με αυτά και όχι με το σώμα και την εικόνα της.
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
    2. Μια ομορφη αναλυση του μυθου εδω:

      http://vagiablog.blogspot.gr/2014/10/blog-post_23.html?m=1

      Διαγραφή
    3. Η Αγια πηρε την πρωτοβουλία να εκτεθεί. Επομένως ολες οι κριτικές θα πρεπει να γινουν δεκτές. Ειτε αυτες ειναι θετικές ειτε αρνητικές .Οπως ακριβως και στα εκθέματα, στα μοντέλα κλπ. Δεν θα χρειαζόταν να μας πείς Λυκιε οτι ειναι η ιδια η Αγια αφου λιγο πολυ το εχουμε ολοι καταλαβει απο το προφίλ της οταν υπογράφει. Σαφώς και την βλεπουμε ως ανάγκη έκφρασης και αυτό κριτικαρουμε. Και στην τελικη η ιδια θέλησε να την ενδοσκοπησουμε λέγοντας οτι ειναι ενδομυχες υποσυνειδητες αντιδράσεις.

      Διαγραφή
    4. ...και την ενδοσκοπείς αποκαλώντας την ηπαρμένη και αλαζόνα, αγαπητή Διοτίμα; Όμως η Aya, δεν ζήτησε την κριτική μας, αλλά την ερμηνεία του συμβολισμού που μας κομίζει. Ας εστιάσουμε στην ουσία (όπως η αγαπητή Ελένη) και όχι στο περιτύλιγμα, αγαπητή Διοτίμα.
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
    5. Οκ σταματάω εδώ παρ οτι δεν εχει εκφραστεί η ιδια η ενδιαφερόμενη . Προφανώς η κριτική οταν γινεται λιγο πιο πικάντικη ενοχλεί. Δεν θεωρω παρ ταύτα κακό το να δώσεις στον αλλον μια εικόνα του εαυτού του που μπορεί να μην εχει ο ίδιος αντιληφθεί . Αρκει αυτο να γίνεται καλοπροαίρετα και κόσμια. Η λεξη αλαζόνας δηλώνει αυτός που έχει υπερβολική εμπιστοσύνη στις ικανότητές του και θεωρεί τον εαυτό του ανώτερο από τους άλλους. Εαν δεν υπηρχε συσχετισμός με τη Θεά Αθηνά δεν θα την χρησιμοποιούσα.

      Διαγραφή
    6. Η ίδια η Aya, δήλωσε πως δεν την ενοχλεί η κριτική. Δεν βλέπω όμως καλή προαίρεση στους χαρακτηρισμούς "αλαζόνας" και "ηπαρμένος".
      Αγαπητή Διοτίμα, είδες μέσα από την εικόνα της Αya, να θεωρεί ότι έχει "υπερβολική εμπιστοσύνη στις ικανότητές της και να θεωρεί τον εαυτό της, ανώτερη από τους άλλους", επειδή υποκρίθηκε την μορφή μιας θεάς; Εξάλλου εγώ είμαι αυτός που την βάπτισε "Αθηνά". Η ίδια δεν αυτοαποκλήθηκε θέα, για να είμαστε ειλικρινείς.
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
    7. Ας μην συνεχίσουμε αλλο την συζητηση γιατι οπως λεει η Αγια περνει αλλες διαστάσεις και σε αυτο εχει δικιο. Αν τυχόν αφήνατε την Αγια να απαντησει στις προκλήσεις (οπως ειναι θεμιτές σε εναν διάλογο ) ισως να υπηρχε διαφορετικό αποτέλεσμα και να αναιρουσα ισως καποιες κριτικές μου. Δεν ειμαι δογματική στις αποψεις μου. Τα παντα ρη

      Διαγραφή
  18. Μια πολύ ωραία περιγραφή του μύθου την οποια έλεγα και στα παιδιά μου ειναι και αυτη. http://ilakate.blogspot.gr/2009/02/blog-post_5320.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σας ευχαριστώ όλους. Δεν έχω κολλήματα αλλά το θέμα πήρε άλλες διαστάσεις. Πάντα ίδια Λύκιε. Την επόμενη θα αφιερώσω κάτι άλλο στο blog. Εδώ θαμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπισθοχώρηση; Εάν αποσυρθεις δινεις τροφή στους επικριτές σου
      Δώσε τουλαχιστον την δική σου ερμηνεία και μετα καν τη.

      Διαγραφή
  20. ΧΑΧΑΧΑ! ΛΥΚΙΕ ΕΜΠΛΕΞΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΘΗΛΥΚΗ ΖΗΛΟΦΘΟΝΙΑ!! ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΗΛΥΚΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ ΤΗΝ ΠΕΣΑΝΕ ΣΤΗΝ ΑΥΑ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΝΩΣΤΗ ΑΝΩΜΑΛΗ ΠΟΥ ΞΑΝΑΧΤΥΠΗΣΕ (ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΕΧΑΝΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ) ΝΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΠΕΣΕΙ.....!!! ΦΙΛΕ, ΔΕΝ ΒΓΑΝΕΙΣ ΑΚΡΗ ΜΕ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ. ΠΑΡΑΤΑ ΤΕΣ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ. ΚΟΙΤΑ ΤΩΡΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ. ΘΑ ΤΗΝ ΞΕΣΚΙΣΟΥΝ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ...
    ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Θαρρω πως οσο ζουμε παίζουμε ολοι διαφορους ρολους σε μια προσπαθεια να καταλαβουμε τα ορια μας και να τα επεκτεινουμε ή να τα αλλαξουμε προς το καλο και συμφερον μας. Οι προσωπικοι χαρακτηρισμοι για τους ρολους που επιθυμει να ενδυθει ο καθενας, απο την στιγμη που δεν επιβάλλεται και δεν ενοχλει τον περιγυρο, δεν νομιζω οτι προσφερουν κατι ωφελιμο. Το μονο που πετυχαινουν ειναι να κανιβαλιζουν την ενεργεια των αλλων οπως κανουν οι αραχνες στους συντροφους τους. Η Aya, και η καθε "Aya", εκφραζει μια πτυχη της(καλλιτεχνικη; εσωτερικη; φιλοσοφικη; διερευνητικη;...δεν εχει σημασια). Δικαιωμα της ειναι. Δεν αυτοχρησθηκε "θεα" ή κατι παρομοιο επειδη υποδυθηκε εναν ρολο. Ποιο ηταν το ζητουμενο εξ'αρχης; Να βαθμολογησουμε μια εμφανιση και να προβουμε σε υποθεσεις για τον χαρακτηρα της εικονιζομενης; Μα δεν βλεπουμε την Aya αλλά εναν προσωρινο για τις ανάγκες του εργου ρολο της. Το ζητουμενο λοιπον ηταν να αποκωδικοποιησει εκαστος οπως μπορει(μια και η προσληψη αποτελει προσωπικη υποθεση) τα σημεια/σημαδια του εργου. Προσωπικα, δεν σκαμπαζω απο εργα τεχνης και γιαυτο κρατω αποστασεις, περιμενοντας να μαθω απο οσους γνωριζουν και κυριως απο την ιδια την δημιουργο την αναλυση της σκεψης της αν το θελει για τον αποσυμβολισμο της εικονας.

    Υ.Γ. Γέροντος Παισιου λογοι:
    "Γνώρισα εκ πείρας ότι σ’ αυτή τη ζωή οι άνθρωποι είναι χωρισμένοι σε δύο κατηγορίες. Τρίτη δεν υπάρχει -ή στη μια θα είναι ή στην άλλη.

    Η μία, λοιπόν, κατηγορία των ανθρώπων μοιάζει με τη μυγα.
    Η μύγα έχει την εξής ιδιότητα: να πηγαίνει πάντα και να κάθεται σε ό,τι βρώμικο υπάρχει. Για παράδειγμα, αν ένα περιβόλι είναι γεμάτο λουλούδια, που ευωδιάζαυν, και σε μια άκρη του περιβολιού κάποιο ζώο εχει κάνει μια ακαθαρσία, τότε μια μύγα, πετώντας μέσα σ’ αυτό το πανέμορφο περιβόλι, θα πετάξει πάνω απο όλα τα άνθη και σε κανένα δεν θα καθίσει. Μόνο όταν δει την ακαθαρσία, τότε αμέσως θα κατέβει και θα καθίσει πάνω σ’ αυτήν και θα αρχίσει να την ανασκαλεύει, αναπαυόμενη στη δυσωδία που προκαλείται από το ανακάτεμα αυτό και δε θα ξεκολλά από εκεί.
    Αν τώρα έπιανες μια μύγα, και αυτή μπορούσε να μιλήσει και τη ρωτούσες να σου πει μήπως ξέρει αν πουθενά υπάρχουν τριαντάφυλλα, τότε εκείνη θα απαντούσε πως δε γνωρίζει καν τί είναι αυτά. Εγω, θα σου πει, ξέρω πως υπάρχουν σκουπίδια, τουαλέτες, ακαθαρσίες ζώων, μαγειρεία, βρωμιές. Η μία λοιπόν μερίδα των ανθρώπων μοιάζει με τη μύγα. Είναι η κατηγορία των ανθρώπων που έχει μάθει πάντα να σκέφτεται και να ψάχνει να βρει ό,τι κακό υπάρχει, αγνοώντας και μη θέλοντας ποτέ να σταθεί στο καλό.

    Η άλλη κατηγορία των ανθρώπων μοιάζει με τη μέλισσα.
    Η ιδιότητα της μέλισσας είναι να βρίσκει και να κάθεται σε ό,τι καλό και γλυκό υπάρχει. Ας πούμε, για παράδειγμα, πως σε μια αίθουσα, που είναι γεμάτη ακαθαρσίες έχει κάποιος τοποθετήσει σε μια γωνιά ένα λουκούμι. Αν φέρουμε εκεί μια μέλισσα, εκείνη θα πετάξει και.δεν θα καθησει πουθενά έως ότου βρει το λουκούμι και μόνον εκεί θα σταθεί.
    Αν πιάσεις τώρα τη μέλισσα και τη ρωτήσεις που υπάρχουν σκουπίδια, αυτή θα σου πει ότι δε γνωρίζει, θα σου πει εκεί υπάρχουν γαρδένιες, εκεί τριανταφυλλιές, εκεί θυμάρι, εκεί μέλι, εκεί ζάχαρη, εκεί λουκούμια και γενικά θα είναι γνωστής όλων των καλών και θά έχει παντελή άγνοια όλων των κακών. Αυτή είναι η δεύτερη ομάδα, των ανθρώπων εκείνων που έχουν καλούς λογισμούς και σκέπτονται και βλέπουν τα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ..Όταν σ’ ένα δρόμο βρεθούν νά περπατούν δύο άνθρωποι, οι οποίοι ανήκουν στις δύο αυτές κατηγορίες, τότε φτάνοντας στο σημείο εκείνο όπου ένας τρίτος έκανε την «ανάγκη» του, ο άνθρωπος της πρώτης κατηγορίας, θα πάρει ένα ξύλο και θ’ αρχίσει να σκαλίζει τις ακαθαρσίες. Οταν, όμως περάσει ο άλλος, της δεύτερης κατηγορίας, που μοιάζει με τη μέλισσα, προσπαθεί να βρει τρόπο να τις σκεπάσει με χωμα και με μια πλάκα, για να μην αισθανθούν και οι άλλοι περαστικοί τη δυσωδία αυτή, που προέρχεται απο τις βρωμιές.

    Και κατέληξε ο Γέροντας:

    «Εγώ σε όσους έρχονται και μου κατηγορούν τους άλλους -και με δυσκολεύουν- τους λέω αυτό το παράδειγμα και τους υποδεικνύω να διαλέξουν σε ποια κατηγορία θέλουν να βρίσκονται και αναλόγως να ψάξουν να βρουν και τους ανάλογους ανθρώπους της κατηγορίας τους».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Όπως βλέπεις αγαπητέ Αρκτούρε, δεν είναι όλα τα θηλυκά της παρέας μας ίδια! Χαχα!
    Αγαπητή μου Ελένη, πόσο δίκιο έχεις! Αυτό ακριβώς προσπάθησα να πετύχω με την ανάρτηση της εικόνας. Δεν είναι η πρώτη φορά που αναρτώ ή δίνω το βήμα έκφρασης στους φίλους του Κ.Δ.! Όπως τώρα με την εικόνα που μας έστειλε η Αya, έτσι και στο παρελθόν είχα ξαναναρτήσει δικές της δημιουργίες, αλλά και ποιήματα και άρθρα άλλων σχολιαστών-συνδαιτυμόνων. Το ίδιο θα ξανακάνω αν οποιοσδήποτε θελήσει να εκφραστεί με κάποιον παρόμοιο τρόπο. Αν θεωρήσουμε ότι είμαστε μια παρέα που ξέρει να συζητά και να ανταλλάσσει σκέψεις και ιδέες, πάντα με καλή προαίρεση, τότε της ίδιας αντιμετώπισης θα πρέπει να τύχουν και ανάλογες προσπάθειες εναλλακτικής έκφρασης. Ασφαλώς μπορεί (και πρέπει) να προκύπτει ένας γόνιμος διάλογος, αλλά αυτός πρέπει να γίνεται με τον ίδιο σεβασμό, όπως γίνεται και με τους συνήθεις μας διαλόγους.
    Ελένη, σε ευχαριστώ που με κατανοείς.
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τέτοια μικρα παραδείγματα συμπεριφορών, λαμβάνονται μεγάλα συμπεράσματα .

      Διαγραφή
    2. Δεν σε παρεξηγω Λυκιε. Η αμεροληψία ειναι πολυ δύσκολο εγχείρημα

      Διαγραφή
    3. Νομιζω πως καταλαβαινει οποιος θελει να καταλαβει αγαπητε Λυκιε.
      Οπως γινεται παντα αλλωστε.

      :-)

      Διαγραφή
  24. Θα προσπαθησω να αποφυγω καποιο ψυχολογικο σχολιο(εκτος εαν ζητηθει), διοτι εχω παρατηρησει πως αυτα ενοχλουν αρκετα. Αποψη μου ειναι πως αυτο ακριβως το γεγονος, αποτελει το καλυτερο δωρο (εαν φυσικα πεφτει μεσα το σχολιο, και δεν λεει αλλα αντ'αλλων), ομως ειναι δωρο χωρις καμια αξια εαν δεν επιθυμει ο αλλος να το λαβει. Καπου λενε οι γιογκι, πως ο δασκαλος-γκουρου δεν ειναι απαραιτητα ανθρωπος. Ειναι ο,τι μας προκαλει ξεβολεμα απο τις παγιωμενες αντιληψεις μας και αλλαζει τον τροπο σκεψεως μας προφανως προς κατι ορθοτερο, που εμεις μεσα στον εγωισμο μας εχουμε την ψευδαισθηση πως οι δικες μας σκεψεις ειναι ηδη οι ορθες και απλα οι αλλοι δεν μπορουν να τις κατανοησουν. (μετανοια). Και η πραγματικοτητα εχει την ταση να μας το κανει αυτο, ανεξαρτητως των κινητρων των σχολιαστων. Μαλιστα, το να καταφερνει κανεις να μενει ανεπηρεαστος απο την κριτικη την οποια δεχεται,χωρις να το επιτυγχανει κρινοντας ως ανοητους τους σχολιαστες, αποτελει μεγιστη κατακτηση ελευθεριας. Καθε κριτικη ειναι θεμιτη, αν δεν υπερβαινει το μετρο της υβρεως, δεν θα επιλεξουμε εμεις ποιες θα ακουστουν, διοτι αυτο θα ηταν λογοκρισια. λεγοντας υβρη, εννοουμε ενα χαρακτηρισμο που δεν δικαιολογειται, δεν ακολουθει μετα το "διοτι". Εαν υπαρχει το "διοτι" δεν ειναι υβρις

    Σεβαστος και χαιρει εκτιμησης ο Παισιος, διοτι εαν ειχε αποκτησει την ικανοτητα της διορασης σε καποιο βαθμο (που πιστευω πως ηταν οντως ετσι), τοτε εκ των πραγματων ειχε καταφερει μια εξελιξη στον πνευματικο κοσμο. Οντως συνηθιζεται ο κοσμος να ασχολειται ειτε με τα "κακα", ειτε με τα "καλα". Μαλιστα οπως ελεγαν οι προγονοι μας, "Οι πλείστοι άνθρωποι κακοί". Πολλες μυγες, λιγες μελισσες. Σαφεστατα πιο χρησιμες οι μελισσες, καθως προσφερουν ποικιλοτροπως με την υπαρξη τους. Ειναι ομως ή δεν ειναι αμφοτεροι σκλαβοι της διαμορφωσης τους; Εχει την ιδια αξια η μηχανικη καλοσυνη με την συνειδητη καλοσυνη;

    Καποια κοπελα μου ειχε πει καποια στιγμη πριν καμποσο καιρο "Εσυ τους αγαπας ολους". Ειχε δικαιο. Ηταν λαθος μου. Δεν πρεπει κανεις να αγαπα και να αποδεχεται ανευ ορων τους παντες. Η θηλυκη-γιν φυση εχει την ταση να το κανει αυτο. Γι αυτο συνεπακολουθα, τσακωνονται οι επιδοξοι κατακτητες/τριες μεταξυ τους, για το ποιος θα επικρατησει και ως Αλφα θα παρει το "βραβειο". Οποία μηχανικοτης. Εδω εμπιπτει και το "ξεμαλλιασμα" των γυναικων Αρκτουρε, οπως αντιστοιχα και ο ανταγωνισμος των ανδρων για το ποιος την εχει μεγαλυτερη (την αρρενωποτητα). Προσωπικα θα προτιμουσα να επιλεγώ χωρις να επικρατησω της αγελης, οποτε ακομα και αν μπορω να το κανω, δεν θα το πραξω. Μπορει να αναπτυσσω οσο μπορω την αρσενικη αρχη, οχι ομως για να βγαλω την "καλη τη γκομενα".

    Αρα, πολυ καλη η συμβουλη του Γεροντα, οχι ομως αριστη. Διοτι εαν κανεις κατηγορει καποιον αλλο, δεν ειναι η απολυτη λυση, να του πεις: "Ελα μωρε, δες τα καλα και ασ'τα τα αρνητικα", διοτι μπορει οι κατηγοριες του αλλου να ειναι βασιμες. Χρησιμοποιωντας την υπερβολη για να το δειξουμε αυτο, εαν η μανα κατηγορει τον πατερα πως βιαζει το παιδι τους, πολυ καλα κανει. Δεν θα της πεις "Γινε καλη μελισσα". Θα της πει "Γινε μυγα και χωσου τερμα στα σκατα να δεις τι παιζει. Και αν οντως βρωμανε τοσο, πατα πανω τους και καντα ρημαδιο". "Ελευθερια ειναι να μπορεις και αλλιως"

    Καλο ειναι να συναναστρεφεσαι ομοιους, αλλα δεν ειναι παντα εφικτο, καθως οι περισσοτεροι ειναι "μυγες". Τι θα κανεις λοιπον; Θα αγνοησεις την πραγματικοτητα; Θα ελεγα πως δεον ειναι, να μαθουμε να συμπεριφερομαστε σε καθε περισταση

    Ελ Στοχαστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Φίλε Ε.Σ., η εξύβριση δεν τεκμαίρεται δίκαιο επειδή μπορεί να είναι αιτιολογημένη. Για παράδειγμα, αποτελεί εξύβριση το να αποκαλέσεις "πουτάνα" μια εκδιδόμενη γυναίκα. Μπορεί η εκδιδόμενη να πληροί όλα τα στοιχεία που ορίζουν την "πουτάνα" και έτσι να θεωρείται βάσιμη και πραγματική αυτή η έννοια, αλλά η πράξη του να αποκαλέσεις αυτό το πρόσωπο με την αυτή τη λέξη, αποτελεί ύβρη. Έτσι λέει ο νόμος και αυτή είναι και η αλήθεια. Μπορείς να πεις πως δεν εγκρίνεις την πράξη της πορνείας, αλλά δεν μπορείς να χαρακτηρίσεις την πόρνη ως "πουτάνα", διότι το κάνεις για να την υποτιμήσεις, να την δυσφημίσεις και να την διασύρεις στο περιβάλλον της. Αυτό το δικαίωμα, δηλαδή να βλάψεις τον άνθρωπο επειδή δεν εγκρίνεις τις επιλογές του, δεν το έχεις.

    Όχι αγαπητέ, οι μύγες και οι μέλισσες δεν είναι σκλάβοι της διαμόρφωσής τους, αλλά σκλάβοι των επιλογών τους. Κανείς δεν γεννιέται κακός ή καλός. Επιλέγουμε στην πορεία το τι θα είμαστε.
    Λες πως "δεν πρέπει κανείς να αγαπά και να αποδέχεται άνευ όρων τους πάντες". Μα αυτή ακριβώς είναι η ανιδιοτελής αγάπη που πρέπει κάποτε να κατακτήσουμε. Είναι στόχος μας, άσχετα αν είναι ανεπίτευκτος ή πολύ δύσκολος!
    Τέλος, το "ελευθερία είναι να μπορείς και αλλιώς", θέλει διόρθωση. Ελευθερία είναι να επιλέγεις το ορθό, μέσα από την φαυλότητα. Διότι όλοι μπορούμε να λειτουργούμε και αλλιώς. Το θέμα δεν είναι τι μπορούμε να κάνουμε, αλλά τι τελικά επιλέγουμε να κάνουμε.

    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΑλημέρα, καλημέρα να έχετε μια όμορφη εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλες καλημερες!

      Καλη εβδομαδα!

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλες και όλους!
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας
Φίλοι του ιστολογίου, παρακαλώ να κάνετε ελεύθερα τον σχολιασμό σας, αλλά να απέχετε από ύβρεις και προσβολές προσώπων, καθώς και να χρησιμοποιείτε την Ελληνική γλώσσα και γραφή. Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται.

Προσωρινά, τα σχόλια ελέγχονται πριν δημοσιευθούν.


.