Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2020

Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΘΡΙΑΜΒΕΥΕΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ

 


Γράφει ο Λύκιος

Η ομοφυλοφιλία είναι μια σεξουαλική τάση του ανθρώπου, η οποία αντίκειται μεν στην κατά φύσιν αποστολή της συνουσίας (αναπαραγωγή), εξυπηρετεί δε την ηδονιστική πλευρά της.

Ασφαλώς είναι μια απόκλιση της φύσης και τα ποσοστά της ομοφυλοφιλικής συμπεριφοράς στον άνθρωπο, είναι πολύ μικρά (περίπου στο 4-5% επί του συνόλου).

Ο ορισμός του φυσιολογικού ωστόσο, δεν έχει να κάνει μόνο με την ποσόστωση, αλλά κυρίως με την εξυπηρέτηση των φυσικών σκοπών. Δηλαδή κάθε είδος έχει ως φυσικό σκοπό την επιβίωση, η οποία διασφαλίζεται πρωτίστως με την αναπαραγωγή. Η φύση ορίζει ότι στον άνθρωπο συμβαίνει μέσω της συνουσίας μεταξύ άνδρα και γυναίκας. Οι ορμόνες ρυθμίζουν τις ορμές και τις επιθυμίες, ώστε η συνουσία να επιτύχει τον στόχο της αναπαραγωγής και ως κίνητρο για αυτήν, είναι η ηδονή.

Σκοπός της ηδονής είναι η αναπαραγωγή, όπως τα ωραία αρώματα και χρώματα στα άνθη, στοχεύουν στο ίδιο αποτέλεσμα.

Ο άνθρωπος ωστόσο, μπορεί να απομονώνει την ηδονή από τον σκοπό της και να την επιδιώκει ανεξάρτητα. Ο ηδονισμός, πολλές φορές αποτελεί αυτοσκοπό του ανθρώπου. Υπάρχουν ελάχιστα παραδείγματα στην φύση, που και άλλα είδη επιδεικνύουν παρόμοια συμπεριφορά.


Η κοινωνία απέναντι στην ομοφυλοφιλία

Οι κοινωνίες ωστόσο, ποτέ δεν αποδέχονταν την ομοφυλοφιλική συμπεριφορά, αμυνόμενες στην στρέβλωση της φύσης, η οποία απειλεί την επιβίωση της κοινότητας με το απλό σκεπτικό πως "αν την επιτρέψουμε και γενικευτεί ανεξέλεγκτα, θα εκλείψουμε ως γένος".

Έτσι οι ομοφυλόφιλοι υπήρξαν διωκόμενοι σε όλες τις κοινωνίες, ακόμη και στην δημοκρατική Αθήνα της αρχαιότητας.

Η ομοφυλοφιλία αν και αφύσικη συμπεριφορά, σπάνια αποτελεί συνειδητή επιλογή ενός ανθρώπου.

Η επιστήμη συμπεραίνει πως τα αίτια ανάγονται σε γονιδιακές, ορμονικές και κοινωνικές επιδράσεις.

Σε ότι αφορά τις γονιδιακές και ορμονικές επιδράσεις, ένα ποσοστό των ανθρώπων γεννιέται με πρόβλημα στον γενετικό προσδιορισμό του φύλου και οι ορμόνες συνυπάρχουν και διαγκωνίζονται μέσα στο σώμα, χωρίς να επικρατεί κάποια από αυτές (οιστρογόνα-ανδρογόνα). Αν και η επιστήμη μπορεί να επέμβει θεραπευτικά, το πρόβλημα είναι η επίδραση που έχει ήδη συντελεστεί στον ψυχισμό του φορέα. 

Διότι εκτός της εξωτερικής (οργανικής) γενετικής φύσης του φύλου, υπάρχει και η εσωτερική αντίστοιχη φύση, που ορίζεται στην ψυχολογία ως αρσενική και θηλυκή αρχή (γιν-γιανγκ).

Οι κυρίαρχες ορμόνες κατά την φάση της κύησης, καθορίζουν εν πολλοίς και την εσωτερική φυλετική ταυτότητα, εκτός της εξωτερικής.

Βλέπουμε άνδρες που έχουν περισσότερη θηλυκή αρχή (γιν) ως εσωτερική συμπεριφορά και γυναίκες με περισσότερη αρσενική αρχή (γιάνγκ), παρότι βιολογικά έχουν αντίθετα χαρακτηριστικά.

Αν προσέξουμε πιο επισταμένα όμως, θα διακρίνουμε πως αυτοί οι άνθρωποι έχουν και εξωτερικά γνωρίσματα που φανερώνουν μεγάλη συμμετοχή των αντίθετων ορμονών στα σώματά τους.

Θα δούμε θηλυκά χαρακτηριστικά σε ανδρικά σώματα και ανδρικά στα γυναικεία, αποτέλεσμα της έκθεσης σε αντίθετες ορμόνες κατά την φάση της κύησης. Δεν υπάρχουν λοιπόν άνδρες με πολλή τεστοστερόνη που να μην έχουν υπεραναπτυγμένη αρσενική αρχή και το αντίθετο.

Οι άνθρωποι αυτοί, που το σώμα τους έρχεται σε σύγκρουση με την ψυχική τους φύση, έχουν αυξημένη την τάση προς την ομόφυλη σεξουαλικότητα. Η ανάγκη τους είναι κατά βάσιν ψυχολογική.

Ωστόσο η εκδήλωση μιας τέτοιας τάσης, προσκρούει στην αντίδραση της κοινωνίας, η οποία δεν ανέχεται τις αποκλίσεις από το φυσιολογικό. Είναι υγιής η αντίδραση μιας κοινωνίας, σε οτιδήποτε θεωρεί απειλητικό για την ύπαρξή της.

Η αντίδραση της κοινωνίας προστατεύει το συλλογικό συμφέρον, σε βάρος του ατομικού και εδώ οι ομοφυλόφιλοι, πράγματι καταπιέζονται.

Η καταπίεση αυτή, τους οδηγούσε ανέκαθεν σε μια κρύφια και "αμαρτωλά" ένοχη συμπεριφορά, όπου έπρεπε να υποκρίνονται γενικά τους φυσιολογικούς, αλλά ταυτόχρονα να δείχνουν και την ιδιαιτερότητά τους εκεί που έπρεπε, ώστε να προσελκύουν όμοιους συντρόφους. Αυτό τους έκανε να αναπτύσσουν την δολιότητα και τον τακτικισμό, συνώνυμα με αυτό που ο λαός χαρακτηριστικά αναφέρει ως "πουστιά". 

Αυτή η συμπεριφορά βεβαίως, ισχύει για τους ομοφυλόφιλους και των δυο φύλων, αν και για τις γυναίκες λεσβίες, η κοινωνική ανοχή είναι κατά τι μεγαλύτερη και περισσότερο αποδεκτή. Στο παρελθόν οι λεσβίες ήταν περισσότερο αμφιφυλόφιλες, παρά αποκλειστικά ομοφυλόφιλες και ίσως γι αυτό το λόγο δεν προκαλούσαν μεγάλη κοινωνική αποδοκιμασία.

Από την εποχή του φεμινιστικού κινήματος όμως, οι λεσβίες ενδυναμώθηκαν από την μίσανδρη ιδεολογία του και έγιναν πιο επιθετικές και δηλωτικές της ομοφυλοφιλίας τους.

Η σεξουαλική απελευθέρωση της δεκαετίας του '70, επέτρεψε και στους άνδρες ομοφυλόφιλους να διαδηλώνουν την ιδιαιτερότητά τους πιο ελεύθερα, ενώ τα "ανθρώπινα δικαιώματα" που άρχισαν τότε να διακηρύττονται με πολιτικές συμφωνίες, έδωσαν προστατευτικές εγγυήσεις από τον νόμο για όλους τους σεξουαλικά αποκλίνοντες.


Η ομοφυλοφιλία γίνεται εργαλείο της Νέας Τάξης

Η κοινωνία πλέον (μιλάμε βέβαια για τις Δυτικές και όχι τις τριτοκοσμικές), προστάτευε τα δικαιώματα των μειονοτήτων σεξουαλικής ταυτότητας, μέχρι που άρχισε να γίνεται αντιληπτή η υπόγεια μεθόδευση αυτής της προστασίας από τους εμπνευστές της "σεξουαλικής απελευθέρωσης" και του φεμινιστικού κινήματος.

Σκοπός δεν ήταν βεβαίως η "δικαίωση" των ομοφυλοφίλων, αλλά η διασάλευση κάθε έννοιας κανονικότητας και η αποσάθρωση όλων των κοινωνικών προστατευτικών στερεοτύπων, ώστε το άτομο να απωλέσει το συνεκτικό ιστό με τις αρχετυπικές του δομές και να μείνει έωλο και εύπλαστο στην νέα ηθική, της Νέας Τάξης.

Η νέα ηθική, θέλει τον άνθρωπο χωρίς ρίζες, έθνη, φυλές, θρησκεία, ιστορία, φύλο και βέβαια σεξουαλικό προσανατολισμό.

Μεταξύ των άλλων λοιπόν, έπρεπε να αποδομηθεί κάθε έννοια φυσικού και λογικού και να αντικατασταθεί με το αφύσικο και το παράλογο.

Η προώθηση ιδεοληψιών που ισχυρίζονται πως δεν υπάρχουν φύλα (!), πως πρόκειται για κοινωνικές επινοήσεις και πως τα παιδιά είναι "άφυλα" μέχρι να αποφασίσουν μόνα τους στα 12-13 για το φύλο τους, δεν είναι απλά παράλογα, αλλά στρεβλώνουν το προφανές και προσβάλλουν την κοινή νοημοσύνη. Παρόλα αυτά, φαίνεται πως είναι πολλοί αυτοί που αναπαράγουν τις ιδεοληψίες και τα παραγόμενα συνθήματα, άλλοι λόγω βλακείας και άλλοι επειδή πιστεύουν ότι θα ωφεληθούν (ιδιοτέλεια).

Οι ιδεοληψίες επεκτείνονται σε μια άκρως επιθετική στάση των ομοφυλόφιλων εναντίον του κοινωνικού συνόλου, όχι ως εκδίκηση έστω για τον παρελθόντα αποκλεισμό τους, αλλά για να επιβάλλουν ως φυσιολογική την ομοφυλοφιλία και αφύσικη την ετεροφυλική κανονικότητα!

Με πρόφαση τον σεξουαλικό "ρατσισμό" που δήθεν βιώνουν, κάνουν βίαιες ρατσιστικές επιθέσεις εναντίον όσων δεν είναι ομοφυλόφιλοι.

Οι ομοφυλόφιλοι προωθούνται από την πανταχού παρούσα Νέα Τάξη στα ΜΜΕ. Δεν υπάρχει εκπομπή που να μην προβάλλεται τουλάχιστον ένας ομοφυλόφιλος, με προκλητικό τρόπο. Στην συντριπτική πλειοψηφία, οι άνδρες που προβάλλονται ως παρουσιαστές ή παίκτες στις τηλεοπτικές εκπομπές, επιδεικνύουν επιθετικά, με προκλητική εμφάνιση, συμπεριφορά, κινησιολογία και ρητορική, την ομοφυλοφιλική τους προτίμηση. Την προωθούν ως να είναι η συνήθης κανονικότητα και οι ετεροφυλοφιλικοί άνδρες είτε μειοψηφούν, είτε απουσιάζουν πλήρως. 

Στην παιδεία επίσης προωθείται η αμφισβήτηση των φύλων και η προώθηση της ομοφυλοφιλίας σε κάθε της μορφή (ΛΟΑΤΚΙ), ενώ στις πιο "προοδευμένες" σκανδιναβικές κοινωνίες, διδάσκεται στα πρωτάκια του Δημοτικού, η χρήση δονητών και υποκατάστατών τους φρούτων, σε αγόρια και κορίτσια, ως δήθεν "σεξουαλική διαπαιδαγώγηση".  Σε αυτές τις κοινωνίες προωθείται από τα ίδια κέντρα, η κτηνοβασία και η παιδοφιλία, ως δικαίωμα στην σεξουαλικότητα!

Στόχος της υπερπροβολής των ομοφυλόφιλων, είναι η μαζική πλύση εγκεφάλου. Η αντικατάσταση της πραγματικότητας από μια εναλλακτική και κατασκευασμένη, στην οποία η ομοφυλοφιλία είναι κανονικότητα και πρότυπο σεξουαλικότητας. Εκτός του άκρατου σεξισμού και ηδονισμού, προβάλλεται με χυδαιότητα η ασέβεια προς την φύση, ο άκρατος υλισμός και η πνευματική ρηχότητα. 

Οι ομοφυλόφιλοι θύματα των νεοταξιτών προαγωγών τους.

Όλα αυτά τα μηνύματα, χρησιμοποιούν ως φορέα (πλατφόρμα) τους τους ομοφυλόφιλους, οι οποίοι φαίνεται να απολαμβάνουν την ρεβάνς, χωρίς να υποψιάζονται την παγίδα.

Δεν κατανοούν την παγίδα των αδυσώπητων νεοταξιτών, οι οποίοι ουδεμία πραγματική ευαισθησία τρέφουν για τις μειονότητες, τους αποκλίνοντες και την ανθρώπινη ελευθερία.

Βυσσοδομούν στρεβλώνοντας την ανθρώπινη φύση, ώστε να αποστερήσουν κάθε έννοια πνευματικής και φυσικής ελευθερίας από τον άνθρωπο και να τον καθυποτάξουν στον απόλυτο έλεγχό τους.

Ονειρεύονται ένα ομογενοποιημένο ανθρώπινο είδος, χωρίς ταυτότητα και αυτοπροσδιορισμό, χωρίς αυτόνομες προσωπικότητες, που θα καθορίζονται από μια απολυταρχική και απάνθρωπη παγκόσμια κυβέρνηση. Μια αλήθεια ομολογημένη ήδη από σημαντικά επώνυμα στόματα, που δεν έχουν λόγο να κρύβουν πλέον τις προσθέσεις τους. 

Οι ομοφυλόφιλοι, μεθυσμένοι από την ελευθεριότητα που τους χαρίστηκε, αδυνατούν να διακρίνουν το μέλλον που τους επιφυλάσσει η παγκοσμιοποίηση και η παγκόσμια κυβέρνηση που προετοιμάζουν οι προαγωγοί τους.

Όπως κάθε απολυταρχικό σύστημα, έτσι και αυτό που ετοιμάζουν, αλλάζει το προφίλ του μόλις καταλάβει την απόλυτη εξουσία. Ούτε δικαιώματα, ούτε ελευθερίες, ούτε διαδηλώσεις με πολύχρωμες "παρελάσεις υπερηφάνειας", θα υπάρχουν τότε. Η ιστορία επαναλαμβάνεται με μαθηματική ακρίβεια. Αρκεί να δούμε ποια ήταν η τύχη των ομοφυλόφιλων στην ναζιστική Γερμανία, στην Σοβιετική Ένωση και στην Κίνα, αλλά και σε όλα τα ισλαμικά καθεστώτα! 

Και δυστυχώς αυτή τη φορά, οι ομοφυλόφιλοι δεν θα μπορούν να κρυφτούν, διότι θα έχουν διατρανώσει με υπερηφάνεια την ταυτότητά τους...


ΛΥΚΙΟΣ.



12 σχόλια:

  1. Πόλεμος κατά του ανθρώπου, αγαπητέ Newks! Αλλά ο πόλεμος κατά του ανθρώπου, είναι πόλεμος κατά του Αγαθού. Ζούμε στο βασίλειο του Διαβόλου (αυτός που "διαβάλλει" τον Θεό) και οι δυνάμεις που είναι συστρατευμένες με τον Διάβολο, έχουν την τιμητική τους στην Ύλη. Ωστόσο ποτέ δεν μπορεί να κατανικήσει ο Διάβολος τον Δημιουργό. Ποτέ δεν μπορεί το Χάος να επικρατήσει της Τάξης.
    Μπορεί μόνο να δείχνει τα δόντια του, για να φοβίζει και να δυσκολεύει την πορεία του ανθρώπου. Ο άνθρωπος πρέπει να γνωρίζει για να τον προσπεράσει. Οι δυνάμεις του Διαβόλου, δεν θέλουν να υπάρχει η γνώση στον άνθρωπο. Θέλουν να υπάρχει η στρέβλωση και να παρέχεται αυτή ως "γνώση".
    Ο άνθρωπος είναι εύπιστος και δέχεται εύκολα, ότι δολίως του εμφυτεύει η Νέα Τάξη.
    Η Νέα Τάξη είναι υπηρεσία του Διαβολέα. Επιδιώκει την υπονόμευση του ανθρώπου και ο αγώνας του ανθρώπου είναι να αποφύγει την διαβολή του.
    Χρειάζεται επαγρύπνηση, αφύπνιση και ελεύθερο πνεύμα.
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Λυκιε, καλησπέρα σε ολους.
    Αντίκειται στην κατά φύσιν αποστολή της συνουσίας (αναπαραγωγή), οχι μονον η ομοφυλοφιλία, αλλα και η ετεροφυλοφιλία όταν αυτοσκοπός του ανθρώπου ειναι ο ηδονισμός. Σε ενα εξελικτικό εύρος του ανθρώπινου γενους, οπου η συνουσία αποκλίνει του σκοπου της αναπαραγωγής, η μοδα της ομοφυλοφιλίας βρισκει πρόσφορο έδαφος για διασπορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παρεμπιπτόντως, Λυκιε, (και λεω παρεπιπτόντως γιατι μου ηρθε στο μυαλό ενα απόσπασμα απο βιβλίο του, σε σχεση με την απόκλιση της συνουσίας απο τον ακοπο της αναπαραγωγής) θα ηθελα πολυ την γνώμη σου για τον Λιαντίνη, την διδασκαλία του και τον τροπο που εφυγε. Σας παρακολουθώ με θέρμη ακομη κι όταν δεν φαίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα αγαπητέ μου Pit Zenk! Γνωρίζω ότι είσαι πιστός συνδαιτυμόνας του ΚΔ, εδώ και τόσα χρόνια. Δεν είναι απαραίτητο να έχει κανείς διαρκή παρουσία στους χώρους των σχολίων, αλλά συμμετέχει εξίσου, όταν διαβάζει αυτά που διαμείβονται στον χώρο μας.

    "...οπου η συνουσία αποκλίνει του σκοπου της αναπαραγωγής, η μοδα της ομοφυλοφιλίας βρισκει πρόσφορο έδαφος για διασπορά."

    Σαφώς η Νέα Τάξη εκμεταλλεύεται τον ηδονισμό, ώστε να προωθήσει κάθε σεξουαλική εκτροπή (και όχι μόνο την ομοφυλοφιλία), αλλά και τον άκρατο υλισμό, τον πλουτισμό, καθώς και να διαφθείρει με κάθε τρόπο την ανθρώπινη φύση με την πνευματική της υπόσταση.

    Ωστόσο η ηδονή δεν είναι αμαρτία, ούτε ανθρώπινο ελάττωμα!
    Η ηδονή είναι η κατά φύσιν έλξη προς την ψυχική ευεξία, όπως και η μέθεξη είναι η κατά φύσιν έλξη προς την πνευματική ευεξία.
    Κατά συνέπεια ο ηδονισμός είναι η ιδεολογία που προκαλεί την τάση να επιδιώκουμε την ηδονή.

    Η ηδονή είναι η ανταμοιβή που εισπράττουμε, όταν ικανοποιήσουμε τις ορμές και τα συναισθήματά μας. Πρόκειται για αποφυγή του ανθρώπινου πόνου και ως τέτοια έλκει τον άνθρωπο!
    Ο ηδονισμός γίνεται πρόβλημα, όταν η αναζήτηση της ηδονής γίνεται αυτοσκοπός και αντί για απόλαυση, μετατρέπεται σε κυρίαρχη εξάρτηση...

    Ο Επίκουρος για την ηδονή, είπε:
    «Πᾶσα οὖν ἡδονὴ διὰ τὸ φύσιν ἔχειν οἰκείαν ἀγαθόν, οὐ πᾶσα μ
    έντοι αἱρετή· καθάπερ καὶ ἀλγηδὼν πᾶσα κακόν, οὐ πᾶσα δὲ ἀεὶ φευκτὴ πεφυκυῖα».
    Δηλαδή:
    «Κάθε ηδονή, έχει φύση οικεία και είναι καλό πράγμα· δεν πρέπει όμως να επιλέγουμε αδιακρίτως κάθε ηδονή. Όπως ακριβώς κάθε πόνος είναι κακό πράγμα, δεν είναι όλοι οι πόνοι απευκταίοι».

    Άρα είναι σωστό να απολαμβάνουμε τις ηδονές, αλλά με μέτρο και όχι καθ΄ υπερβολή.
    Αντικειμενικός σκοπός της συνουσίας, είναι η αναπαραγωγή. Η τρόπος που η φύση ανταμείβει την αναπαραγωγική πράξη (συνουσία), είναι η ηδονή και ο καταληκτικός οργασμός. Χωρίς αυτά, δεν θα υπήρχε ερωτική έλξη τουλάχιστον σε σαρκικό επίπεδο.
    Συνεπώς κάθε φορά που ερχόμαστε σε συνουσία επιδιώκουμε την ηδονή και ως παρεπόμενο αυτής είναι ο αντικειμενικός σκοπός, δηλαδή η αναπαραγωγή.
    Αντίστοιχα η μαγειρική ικανοποιεί την ηδονή της γεύσης μας (γαστρονομία), ενώ εξυπηρετεί και τον αντικειμενικό σκοπό της διατροφής μας, την επιβίωση.

    Ο άνθρωπος έχει την δυνατότητα να διαφέρει από τον ενστικτώδη τρόπο ζωής των ζώων, παρότι και αυτά φαίνεται να γνωρίζουν την ηδονή (ως μηχανισμό ικανοποίησης).

    Ο άνθρωπος μπορεί να απολαμβάνει τις ηδονές, ξέχωρα από τον αντικειμενικό τους σκοπό.
    Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που προσαρμόζει αυτός το φυσικό περιβάλλον στα μέτρα του και δεν προσαρμόζεται αυτός στο περιβάλλον, όπως τα ζώα.

    Έχει την δυνατότητα να είναι ο ρυθμιστής των πάντων, κάνοντας συνειδητές επιλογές, εισπράττοντας όμως και τις συνέπειες από τις παρεκτροπές του. Τα ζώα δεν μπορούν!

    Καταλήγω στο συμπέρασμα, πως καλώς ο άνθρωπος απολαμβάνει τις ηδονές που του προσφέρει η φύση και δεν περιορίζεται στις βασικές λειτουργίες των αντικειμενικών σκοπών.
    Σκοπός είναι να δοκιμαστεί και να μάθει μέσα από την τήρηση του μέτρου, διατηρώντας την εσωτερική του ισορροπία. Η υπερβολή, η στρέβλωση και η εξάρτηση είναι οι παρεκτροπές από την ισορροπία. Η Νέα Τάξη αξιοποιεί και ενθαρρύνει την εκτροπή, για να πλήξει τον άνθρωπο. Ο άνθρωπος μπορεί να αντιστρέψει την εκτροπή, όταν μάθει να τηρεί το μέτρο των πραγμάτων.

    Έχω ακούσει κάποιους να λένε ότι ο άνθρωπος πρέπει να συνουσιάζεται μόνο για την τεκνοποιία, δηλαδή σεξ για κάθε παιδί...
    Τότε να τρώει μια φορά την ημέρα, το ίδιο φαγητό, χωρίς μπαχαρικά και αρωματικά, χωρίς γεύση.
    Να ντύνεται με ένα χιτώνα, χειμώνα καλοκαίρι.
    Να μην ακούει μουσική, να μην διαβάζει ποιήματα, να μην ζωγραφίζει.
    Να μην ερωτεύεται, αλλά να επιλέγει την πρώτη διαθέσιμη γυναίκα (ή άνδρα αντίστοιχα).

    Τέτοια στρέβλωση της ανθρώπινης φύσης, ασπάζονται φανατικοί θρησκόληπτοι και σεμνότυφοι υποκριτές.
    Πρόκειται για εκτροπή και νοσηρή παράνοια μερίδας ανθρώπων, που παρερμηνεύουν την θρησκεία τους και ηθικολογούν μέσα από τα κόμπλεξ τους.

    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παρότι έχω διαβάσει αρκετά για τον Λιαντίνη, όπως και κάποια βιβλία του, η προσωπική μου άποψη δεν τον κατατάσσει στο βάθρο που τον έχουν τοποθετήσει τόσοι θαυμαστές του.
    Διαφωνώ στην γενική θεώρηση των πραγμάτων, όπως την εξέφραζε ο ίδιος, καθώς και για την απόδρασή του από τον υλικό κόσμο, ως επιλογή. Δεν μπορώ επί της παρούσης να υπεισέλθω σε περεταίρω αναλύσεις, αλλά αυτή είναι η δική μου άποψη.
    Ωστόσο είμαι ανοιχτός να ακούσω την δική σου και να δεχτώ τον διάλογο.

    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ας αφήσουμε τους ανθρώπους που λενε τι πρέπει. Δεν υπάρχει πρεπει. Ας μην χαρακτηρίζουμε ομως και σαν φονταμενταλιστικη και την εγκράτεια. Η φύση οδηγεί την όρεξη μας με βαση τις ανάγκες του οργανισμού μας. Ετσι και το φαγητό πρεπει να ειναι πλουσιο σε ολα τα συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός, ειτε με εναλλαγές. Αυτο ειναι κατι που ο οργανισμός χρειάζεται για να ειναι υγιής. Ο ρουχισμος επίσης ειναι απαραίτητο να εναλλάσσεται, με βαση την αναγκαιότητα της εποχής. Βέβαια με το να φορας ένα χιτώνα το μονο που θα καταφερεις ειναι να μην σε παιρνει κανενας στα σοβαρα. Εντούτοις, η ένδυση θα μπορουσε να είναι απλή, οπως και η τροφη. Οχι για λογους σεμνότητας, αλλα επειδή πιστεύω πως ο αυτοσκοπός, οτι το φαγητο δηλαδη ειναι για να σε κρατάει ζωντανό και η ένδυση για να σε κραταει ζεστο και ασφαλη ως ενα σημείο, εχει ξεχαστεί, σε σημείο που εχει γίνει αυτοσκοπός μας, το φαγητο να ειναι αριστο γευστικα και ο ρουχισμός μας να είναι της μοδας.

    Η σεξουαλική εγκράτεια, προϋποθέτει ενα δυνατό και πλήρες πνεύμα. Ενα πνεύμα, εναν νου, που δεν καταπιέζεται, απλως ειναι εγκρατης. Δεν ειναι θεμιτό να φτασει καποιος στο σημείο να μην εχει ανάγκη, τον σεξουαλικό ηδονισμό, και τον ηδονισμό μεσω της σίτισης? Προσεξε ομως, δεν λεω να τον καταριέται, γιατι είναι σαν να καταριέται την φύση του, δεν λέω να μην ηδονιζεται γιατι και αυτο ειναι ενάντια στη φυση του. Λεω απλως να μην αναζητά τον ηδονισμό ανευ σκοπου, εφόσων μαλιστα η φύση έχει προβλέψει μεσω της ονείρωξης για τον ανδρα.

    Η επιβολή της σεμνοτυφιας και του φονταμενταλισμού, ειναι μια εξ αναγκασμου επιδίωξη της τελειότητας, που ομως δεν εχει καμια ουσιαστική εφαρμογή στον άνθρωπο, παρα μονο ακομη μια στρέβλωση της φυσης του, και δημιουργία συμπλεγμάτων που διαιωνίζονται μεταβαλλόμενα στους απογονους του.

    Εκεινος ομως? Εκείνος ο εγκρατης, που λειτουργεί ετσι για προσωπικό του όφελος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η αλήθεια ειναι πως οι θαυμαστές εχουν την τάση της θεωσης των ειδώλων τους. Δεν γνωρίζω ακριβως που κατατάσσουν τον Λιαντίνη, όμως μπορώ να πω με σιγουριά οτι σε κέρδιζε σαν καθηγητής, σαν διδάσκαλος. Φοβερός.
    Η γενική θεώρηση του περι των πραγμάτων φανταζομουν πως δεν θα σε εβρισκε σύμφωνο. Και φυσικα και η απόδραση του.

    Εμενα η θεώρηση του , μου δινει τον χώρο να αναπτύξω την δικη μου εως τωρα θεωρια και βρισκω πράγματα του εαυτου μου σ αυτη. Με πιάνω φορες να κουναω το κεφαλι μου καταφατικά και να εκπλήσσομαι με καποιες διαπιστώσεις που μου ειναι τοσο οικείες, και αλλες φορες να συνοφρυώνομαι από αντίρρηση.

    Δεν σου ζηταω να μου αναπτύξεις την δικη σου θεώρηση, διοτι ειναι γραμμένη σε αυτον τον ιστοχώρο αναλυτικότατα. Μονο οτιδήποτε θα ηθελες εσυ να πεις για τον Λιαντίνη. Κατι που θα ηθελες και θα διαλεγες εσυ να πεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν ως εγκράτεια εννοούμε το μέτρο στην ηδονή ή αλλιώς, τον έλεγχο των παρορμήσεών μας και την αποφυγή της φιληδονίας, συμφωνώ και είναι ακριβώς αυτό που προτείνω.
    Αν όμως ως εγκράτεια εννοούμε την ενοχοποίηση της ηδονής και την αποφυγή των απολαύσεων, τότε όντως μιλάμε για ακραία και φονταμενταλιστική άποψη. Συνιστά απάρνηση της ανθρώπινης φύσης και ασέβεια στη Δημιουργία.
    Ο ηδονισμός όπως ακολουθείται σήμερα, είναι η ιδεολογία της αναζήτησης της απόλαυσης, ως αυτοσκοπό ζωής. Ασφαλώς ο Επίκουρος δεν εννοούσε αυτό, όταν μιλούσε για ηδονή.

    Ωστόσο η ηδονή είναι και ένα βιωματικό εργαλείο, για την κατανόηση της ζωής και την αυτογνωσία μας.
    Όπως και οι υπόλοιπες ενστικτώδεις ορμές, μας δίνει την αφορμή να ασκηθούμε στην αυτοέλεγχο και την κυριαρχία του νου στο σώμα.
    Δεν θα αναφερθώ στις ενέργειες που εκλύονται από την ηδονή και τα αποθέματα που καταναλώνονται ή αναπληρώνονται από την ενάσκησή της. Αρκεί που η μαγεία, αξιοποιεί στο μέγιστο αυτές τις ενέργειες. Λέγοντας "μαγεία", εννοώ όλες τις ανατολικές τελετουργίες της αρχαιότητας, μέχρι και σήμερα.

    Οι εξαναγκαστικές πρακτικές για την "τελείωση" του ανθρώπου, φέρουν ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα, αφού η "τελείωση" είναι μια εσωτερική και συνειδητή διαδικασία, που δεν επιβάλλεται με τη βία ή την απειλή.

    "Εκεινος ομως? Εκείνος ο εγκρατης, που λειτουργεί ετσι για προσωπικό του όφελος?"

    Δεν αντιλήφθηκα τι ακριβώς εννοείς ώστε να απαντήσω στο ερώτημα.

    Περί Λιαντίνη, σαφώς και βρίσκω ενδιαφέρουσες κάποιες από τις απόψεις του, όπως και τον τρόπο που προσέγγιζε την φιλοσοφία. Ωστόσο δεν μπορώ να τον θεωρήσω "σύγχρονο φιλόσοφο" όπως κάποιοι θιασώτες του, ανεξάρτητα από το γεγονός ότι εγώ είμαι άλλης "σχολής"!
    Για την ώρα δεν θα ήθελα να πω κάτι άλλο για τον Λιαντίνη, αφού δεν γνωρίζω πλήρως τις απόψεις και την προσωπικότητά του. Τα όποια στοιχεία διαθέτω, δεν μου δίνουν το δικαίωμα να τον κρίνω.

    ΛΥΚΙΟΣ.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Ωστόσο η ηδονή είναι και ένα βιωματικό εργαλείο, για την κατανόηση της ζωής και την αυτογνωσία μας.
    Όπως και οι υπόλοιπες ενστικτώδεις ορμές, μας δίνει την αφορμή να ασκηθούμε στην αυτοέλεγχο και την κυριαρχία του νου στο σώμα."
    Εχεις πολύ δίκιο σ αυτο Λυκιε. Ευχαριστώ για την επισήμανση.

    Όσον αφορά τον εγκρατή που λειτουργεί για το προσωπικό του όφελος, εννοώ τον εγκρατή που δεν εξαναγκάζεται να λειτουργεί ετσι, εξαιτίας της κατήχησης και της δογματικής θρησκομανιας, αλλα ζει με εγκράτεια διοτι εχει κατανοήσει, πως αυτο λειτουργεί προς όφελος του. (Δεν νομιζω πως χρειάζεται να συζητήσουμε το γιατί ειναι προς όφελος μας η εγκράτεια).

    Κατα τα υπόλοιπα με βρίσκεις σύμφωνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και εγώ είμαι σύμφωνος, αγαπητέ Pit Zenk!
    Η εγκράτεια είναι αρετή και κατάκτηση του νου επί του σώματος.
    Ακόμη καλύτερη όμως, είναι η εγκράτεια του εγωϊσμού, του φόβου και του φθόνου! Δηλαδή την κατάκτηση του νου, επί των συναισθημάτων!

    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας
Φίλοι του ιστολογίου, παρακαλώ να κάνετε ελεύθερα τον σχολιασμό σας, αλλά να απέχετε από ύβρεις και προσβολές προσώπων, καθώς και να χρησιμοποιείτε την Ελληνική γλώσσα και γραφή (όχι greeklish). Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται. Επίσης διαγράφονται spam και διαφημίσεις άλλων ιστολογίων, αλλά και κάθε άλλο σχόλιο που δεν συνάδει με το ύφος και το ήθος που ορίζει ο δημιουργός και διαχειριστής του ιστολογίου.

ΠΡΟΣΟΧΗ:
Τα σχόλια ελέγχονται πριν δημοσιευθούν.



.