Παρασκευή, 9 Ιανουαρίου 2015

Το Αναψυκτήριο της Εβδομάδας (9-1-2015) [Ηρακλής και Ιόλαος, Λερναία Ύδρα, Νερό=Λήθη/Μνήμη, Βαβέλ/Η Πύλη των Ανθρώπων στη Γη, Τυφών-Σετ-Τιτάνες, Χρυσή Αυγή, ‘’Αλεξάνδρα’’ του Λυκόφρονος]


Εδώ μπορείτε να σχολιάζετε ελεύθερα, αλλά με σεβασμό στον συνομιλητή σας.

77 σχόλια:

  1. ΦΙΛΙΑΣ ΜΕΝ ΑΡΧΗ ΕΠΑΙΝΟΣ, ΕΧΘΡΑΣ ΔΕ ΨΟΓΟΣ. ΤΟ ΝΙΚΑΝ ΕΑΥΤΟΝ ΠΑΣΩΝ ΝΙΚΩΝ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΗ. ΤΟ ΔΕ ΗΤΤΑΣΘΑΙ ΑΥΤΟΝ ΥΦ' ΕΑΥΤΟΥ ΑΙΣΧΙΣΤΟΝ ΚΑΙ ΚΑΚΙΣΤΟΝ. ΚΑΤΑΝΙΚΗΣΘΕ ΤΑ ΠΑΘΗ ΥΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑΝ ΤΟΥ ΔΑΙΜΟΝΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΣ ΜΟΧΘΕΙΤΕ.
    ΚΡΕΙΤΤΟΝ ΤΟ ΝΕΟΝ ΕΤΟΣ.
    ΓΟΝΥΚΛΕΙΝΩ ΕΙΣ ΤΑΙΣΙΑΣ ΠΟΔΑΣ!
    "ΙΕΡΑΡΧΗΣ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου αρχοντα Ιεραρχη! Εισαι παντα μεσα στην ουσια του πραγματος και κανεις τα πιο ωραια σχολια. Καλη χρονια σου ευχομαι, να σαι παντα καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ιεράρχη, τα μαθηματικά μου σέβη στους "Παστορικούς πόδας" σου.

    ΕΡΙΩΠΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλωσηρθες Εριωπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η φαγωμαρα των Ιερατειων γινεται βασει σχεδιου. Δεν ειναι οτι δεν τα βρισκουν! Ο ρολος τους ειναι να πολωνουν και να φανατιζουν τους λαους για να κυριαρχουν και να εξουσιαζουν. Με εκατομβες νεκρων και θαλασσες αιματος, θυσια στη...Σεληνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλε ΟΥΛΑΝ ΜΠΑΤΟΡ δεν κατάλαβες, με ένα κέρμα στο τζουκ μποξ με κράταγε ο κοσμικός χορευτής STAR LORD, γιά να φύγω όμως θα χρειαστεούν όλα τα κέρματα της παρέας και κάποιον να πεταχτεί μέχρι την τράπεζα για ενισχύσεις.χαχα..

    O Ερμόλυκος ξέρει ότι το sparring δεν είναι επίθεση, κάτι που του το επέτρεψα για να κρατάει την φόρμα του.

    ΕΡΙΩΠΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραια, το τζουκ μποξ εχει απειρα τραγουδια να σου παιξει!! Θες ομως να μου εξηγησεις τι εννοουσες στο επιμαχο σχολιο σου που αναφερθηκες στο ιστολογιο κτλ κτλ; Ετσι για να λυθυν και οι αποριες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγω καλυνυχτω γιατι πρεπει να ξυπνησω αγρια χαραματα αυριο. Ελπιζω αυριο να διαβασω απαντηση σου φιλε Εριωπα. Καληνυχτα σε ολους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η εικονα τα λεει ολα παντως. Μπραβο βρε Λυκιε εισαι μεγαλη καρδια! Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιά τον δύσκολο ρόλο ενός διαχειριστή;
    Πολύ δύσκολος θα σου επαναλάβω. Μπορεί να σου σπάσει τα νεύρα
    Εγώ γενικά αναφερόμουν στα διάφορα φόρουμ που γίνεται το έλα να δείς. Όχι βέβαια στον Κ.Δ.
    Ξεκινά ένας διάλογος για την Σελήνη και ως συνήθως μετά από λίγο γίνεται σύγκρουση των φαντασιακών ηρώων για τον Ολυμπιακό. Τι μας νοιάζει τώρα το θέμα που έβαλε ο θεματοθέτης. Αυτό είναι που μας φέρνει πίσω σαν έθνος. Σπαταλιόμαστε στην μάχη του Εγώ. Η Ιλιάδα τα λέει όλα.
    Αυτό ήθελα να πω και σε καμία περίπτωση δεν είχα την παραμικρή προδιάθεση να καταφερθώ εναντίον ενός ιστολογίου που έχει μάλιστα και Αυστραλέζικη καταχώρηση(διεύθυνση). Το ότι όλα ελέγχονται και παρακολουθούνται από το Σαν Χοσέ δεν φαίνεται να απασχολεί κανένα.
    Αν με προσβάλει κάποιος και παίξει με την πραγματική μου ταυτότητα και διακρίνω δόλο, σε 24 ώρες το Σαν Χοσέ τον έχει τυλίξει σε μιά κόλλα χαρτί και εξπρές στο εισαγγελέα. Αν λοιπόν κάποιος τα γνωρίζει αυτά συμπεριφέρεται σωστά και προπάντων σαν διαχειριστής ή υπεύθυνος του ιστολογίου. Ο διαχειριστής του Κ.Δ. έκανε ένα μικρό λάθος με την εμφάνισή μου, επιτρέποντας την συνταύτιση του ΕΡΙΩΠΑ με την πραγματική μου ταυτότητα, αλλά αυτό δεν με ενόχλησε. Αν με είχε θα του το είχα δηλώσει. Θεώρησα και θεωρώ ότι ήμουν σε φιλικό περιβάλλον.
    Τι άλλο θες να σου πω;
    Σήμερα δεν υπάρχουν ψευδώνυμα και καλά είναι να το γνωρίζουν όλοι.
    ΕΡΙΩΠΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. http://katahthoniosdemon.blogspot.com.au.w3snoop.com/

      Φίλε Ερμόλυκε κάνε street view στον χάρτη στο κάτω μέρος της σελίδας και θα καταλάβεις

      ΕΡΙΩΠΑΣ

      Διαγραφή
  11. http://katahthoniosdemon.blogspot.com.au/2015/01/blog-post_9.html

    Τα θερμά μου συγχαρητήρια στον άνθρωπο που έγραψε αυτά τα λόγια.

    Αυτό είναι το ύφος του Κ.Δ. που δεν με αφήνει να απομακρυνθώ. χαχα

    ΕΡΙΩΠΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν βρίσκω Αλβανό να τον ρωτήσω για το Τεμπούλ. Και ρωτώ εσένα.

      DREAMER

      Διαγραφή
    2. ...κάτι λέγαμε στην αρχή για τον Κάδμο και την παρέα του που πέρασε απ' εκεί. Φίλε Dreamer.
      Λένε και το σπαθί (shpate) με τον τόνο στο e

      ΕΡΙΩΠΑΣ

      Διαγραφή
    3. ...και το οδεύω, ή περιοδεύω ή ταξιδεύω το λένε (udhetim/οδεύειν)
      Ερίωπας

      Διαγραφή
  12. και πριν την κάνω για παραλία, υποκλίνομαι στον καλλιτέχνη, που μας μίλησε μέσα από την επταπλή σιωπή του μέσα στο φωτεινό έργο του.

    ΕΡΙΩΠΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιά διευκρίνηση.
      Όταν λέω,
      "υποκλίνομαι στον καλλιτέχνη, που μας μίλησε μέσα από την επταπλή σιωπή του μέσα στο φωτεινό έργο του",
      …εννοώ την εικόνα που υπάρχει σ' αυτή την σελίδα με τα σύμβολα του Ιολάου καρφωμένα στην πλάτη του και όχι σε κάποιο άλλο σχέδιο.
      Το αστέρι στα άλλα σχέδια είναι άλλη μεγάλη ιστορία.

      ΕΡΙΩΠΑΣ

      Διαγραφή
    2. ...και αυτό για τα βέλη

      http://www.ipareamas.gr/for-leisure/other/item/761-%CE%B4%CE%B5-%CE%B8%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%8D%CE%B5%CF%84%CE%B5-%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B5-%CF%80%CF%8E%CF%82-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%BF-%CE%B9%CF%8C%CE%BB%CE%B1%CE%BF%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B7%CF%81%CE%B1%CE%BA%CE%BB%CE%AE-%CF%83%CE%AE%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B1.html


      ΕΡΙΩΠΑΣ

      Διαγραφή
    3. Εριωπα σ' ευχαριστω για την απαντηση. Το link που βαζεις δεν δειχνει κατι. Εγω παντως αλλοιως καταλαβα την εικονα. Νομιζα οτι ηταν ο καλος φιλος που αν και λαβωθηκε απο τα βελη του φιλου του, γυρναει και τον αγκαλιαζει με αγαπη και συγχωρεση. Για τον Ιολαο δεν ξερω τιποτα, θα το ψαξω ομως να μαθω. Αλλα για ποιο αστερι στα αλλα σχεδια μιλας;

      Διαγραφή
    4. Εψαξα λιγο για τον Ιολαο, τον ανηψιο και βοηθο του Ηρακλη, αλλα δεν βρηκα κατι για δικα του βελη. Οτι βρηκα για βελη, ηταν αυτα του Ηρακλη.

      Διαγραφή
    5. Ουλάν Μπατόρ, έχω καταθέσει ένα βουνό ολόκληρο με χρήσιμες πληροφορίες γιά όποιον σκέπτεται Ελληνικά. Ας κάνει ο καθένας καλή χρήση και ζημιωμένος δεν θα βγεί.
      Μην περιμένεις να απασχοληθώ περισσότερο διότι άλλα πράγματα με απασχολούν. Η ώρα της εκπύρωσης πλησιάζει και τα πράγματα δεν θα είναι εύκολα για την Ευρώπη.

      ΕΡΙΩΠΑΣ

      Διαγραφή
    6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    7. Ηρακλής και Ιόλαος

      Ο Ηρακλής ήταν ο ορισμός του bisexual: είχε δεκάδες σχέσεις με γυναίκες και άλλες τόσες με άντρες. Από τις τελευταίες πιο γνωστή ήταν αυτή με τον ανιψιό του τον Ιόλαο, ο οποίος, παρότι ήταν μόλις 16 ετών, βοήθησε τον θείο του σε μερικούς από τους άθλους του (π.χ. στη Λερναία Ύδρα). Λέγεται ότι ο έρωτας του Ηρακλή ήταν τόσος που οι άθλοι του φαίνονταν ευκολότεροι όταν τον κοίταζε ο Ιόλαος. Επειδή είσαι ημίθεος και φουσκωτός, δεν σημαίνει ότι γλιτώνεις το ξεμώραμα... Όπως ο Πάτροκλος για τον Αχιλλέα, έτσι και ο Ιόλαος, εκτός από εραστής, ήταν και ηνίοχος του Ηρακλή.

      χαχαχααααααα. πλακα κανουν
      http://www.10percent.gr/periodiko/teyxos23/231-2008-08-15-14-00-01.html


      Διαγραφή
    8. Σαν δε ντρεπομαστε λιγο, λεω 'γω! Το κάθε π@υστ@ριό που θελει να βρει ιστορικο ερεισμα στη διαστροφη του επινοει ευφανταστα σεναρια για να καλυψει την ανωμαλια του. Να διαβασει το "Η ομοφυλοφυλια στην αρχαια Ελλαδα" του Γεωργιαδη , για να μαθει ποισ ηταν η τυχη των ομοιων του στην αρχαιοτητα και ποσο "κοινος τοπος" ηταν τοτε η ομοφυλοφυλια, ο αγραμματος! Σε λιγο το π@υσταρι@ θα μας πει οτι ο Χριστος εκανε αλαξοκ@λιες με τους μαθητες του, ελεος πια!

      Διαγραφή
    9. ... Ένα ακόμη αξιοπρόσεκτο σημείο είναι η κριτική στο τόξο. Ο Λύκος μειώνει την ανδρεία του Ηρακλή με το επιχείρημα ότι χρησιμοποιεί το τόξο που είναι όπλο των δειλών, καθώς οι τοξότες σημαδεύουν από μακριά τον εχθρό και είναι έτοιμοι να το βάλουν στα πόδια. Όμως, ο θαρραλέος άνδρας στέκει ατρόμητος στην παράταξη και πολεμά από κοντά τον εχθρό με ασπίδα και λόγχη (Ηρ. 157 κ.ε.). Ο Αμφιτρύων αντικρούει τα επιχειρήματα του Λύκου προβάλλοντας το τόξο ως το πιο σοφό εύρημα. Ο οπλίτης είναι σκλάβος του οπλισμού του και αν οι συμπολεμιστές δεν είναι γενναίοι και του σπάσει το κοντάρι, τότε κινδυνεύει θανάσιμα. Ενώ ο τοξότης χτυπά από μακριά τον εχθρό χωρίς ν’ αφήνει έκθετο το κορμί του (έ.α. 188 κ.ε.).
      Ο ψόγος, αλλά και ο έπαινος προς την τοξευτική απαντούν ήδη στον Όμηρο. Στην Ιλιάδα (Λ 385) ο Πάρις υβρίζεται ως τοξότης, ενώ στην Οδύσσεια το τόξο είναι ηρωικό, καθώς ο Οδυσσέας εμφανίζεται μ’ εξαιρετικές ικανότητες τοξότη, και μ’ αυτό το όπλο εξοντώνει τους μνηστήρες (φ, χ). Θεοί όπως ο Απόλλωνας και η Άρτεμη εμφανίζονται ως δεινοί τοξότες.
      Ο Σοφοκλής υποτιμά το όπλο στον Αίαντα, ενώ το εξυψώνει στον Φιλοκτήτη. Στον Αίαντα ο οπλίτης Μενέλαος αλλάζει λόγια με τον τοξότη Τεύκρο. Ο Μενέλαος κατηγορεί τον Τεύκρο για αλαζονεία· όμως ο Τεύκρος υπερασπίζεται την τοξευτική ως σπουδαία τέχνη, διότι μπορεί ως ελαφρά οπλισμένος να νικήσει έναν αρματωμένο (Αί. 1120-23). Αντίθετα, στον Φιλοκτήτη το τόξο είναι ηρωικό και παίζει αποφασιστικό ρόλο στην πτώση της Τροίας.
      Ο Αχιλλέας αρνείται να μάθει την τοξευτική διότι δεν επιτρέπει στον εχθρό να πλησιάσει (Δίων Χρυσ. 58.1). Εδώ πρέπει να σκεφτούμε ότι ο Ηρακλής δεν ήταν γρήγορος στο τρέξιμο· γι’ αυτό χρησιμοποιούσε το τόξο, ενώ ο Αχιλλέας ήταν γοργοπόδαρος (ποδώκης) και εύκολα καταδίωκε έναν εχθρό που το έβαζε στα πόδια.
      Στους Περσικούς πολέμους το τόξο συνδέθηκε τόσο πολύ με τους Πέρσες ώστε ο Αισχύλος χρησιμοποίησε τη λ. τόξο εννοώντας τους Πέρσες, και τη λ. λόγχη εννοώντας τους Έλληνες (Πέρσ. 146-9). Μετά τα Μηδικά οι Έλληνες περιφρόνησαν το τόξο ως όπλο των βαρβάρων. Οι Αθηναίοι όμως είδαν την αξία του και το χρησιμοποίησαν στον Πελοποννησιακό πόλεμο (Θουκ. 4.32, 6.43, 8.71, κ.α.). Όπως μας πληροφορεί ο Θουκυδίδης, η Αθήνα διέθετε στην αρχή του πολέμου ιπποτοξότες και 1600 τοξότες (2.13.8). Οι Λακεδαιμόνιοι ως πιο παραδοσιακοί χρησιμοποιούσαν βαρύ οπλισμό, αλλά κάποια στιγμή αναγκάσθηκαν να φτιάξουν ένα σώμα τοξοτών (Θουκ. 4.55).

      απο το "Ηρακλής Μαινόμενος του Ευριπίδη"
      http://www.critique.gr/index.php?&page=article&id=930

      Διαγραφή
    10. @ ΟΥΛΑΝ ΜΠΑΤΟΡ...ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΦΙΛΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

      ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ...Ο ΙΟΛΑΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ,ΔΕΧΤΗΚΕ 4 ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΠΕΖΗΣΕ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΖΗΣΗ...ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΜΥΘΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΚΟΠΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΥ (ΑΝΘΡΩΠΟΣ) ,ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΛΕΡΝΑΙ ΥΔΡΑ ...ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΕΓΩ ΜΑΣ (ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ,"ΦΥΛΑΧΤΟ" ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΡΙΓΩΝΑ) ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΜΥΤΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΕΓΩ ΜΑΣ..ΤΑ ΚΑΤΩΤΕΡΑ ΜΑΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ,ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΤΟΥ ΘΗΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΘΗ ΜΑΣ ,ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΚΡΥΜΕΝΑ ΣΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ,ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΡΧΙΖΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ,Ο ΑΘΛΟΣ,ΝΑ ΤΑ ΞΕΡΙΖΩΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΜΑΣ.

      ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΥΔΡΑ ΑΝ ΚΑΘΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΟΧΕΙΟ ΥΔΑΤΟΣ ...ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΘΗΡΙΟ ΤΟ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑΝ Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΚΑΙ Ο ΙΟΛΑΟΣ ΣΤΗΝ ΠΗΓΗ ΑΜΥΜΩΝΗ=ΕΣΤΙΝ Ο ΠΟΣΕΙΔΩΝ=1854.....ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΛΙ ΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΟΥ ΥΔΑΤΟΣ(ΠΗΓΗ ΑΜΥΜΩΝΗ) ..ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΥΔΩΡ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΔΡΑΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ....Ο ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΑΞ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΥΔΑΤΩΝ...ΚΑΙ ΣΕΙΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΑΙΝΑ ΤΟ ΤΡΙΣ-ΥΠΟΣΤΑΤΟΝ ΤΟΥ ΟΝΤΟΣ....ΤΟ ΥΔΩΡ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤ΄ΕΞΟΧΗΝ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ η ΤΗΣ ΛΗΘΗΣ ...ΑΝΑΛΟΓΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΥΣΗ ΤΗΣ ΠΗΓΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΧΩΡΟ...ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΝΤΩΣ Ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΧΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΤΡΙΣΒΑΘΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥ....ΠΟΛΛΑ "ΣΑΠΙΑ" ΚΑΙ "ΛΙΜΝΑΖΟΝΤΑ" ΥΔΑΤΑ.

      ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΟΜΩΣ ΤΟΥ ΑΘΛΟΥ ΚΑΙ ΕΝΩ Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΜΑΧΟΝΤΑΝ ΤΗΝ ΥΔΡΑ...ΕΝΑΣ ΚΑΒΟΥΡΑΣ ΤΟΥ ΔΑΓΚΩΝΕ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΤΟΥ ΠΤΕΡΝΑ....ΑΠΛΑ Ο ΗΡΩΑΣ ΛΟΓΩ ΦΥΣΕΩΣ ΤΟΝ ΠΑΤΗΣΕ ΤΟΝ ΣΥΝΕΤΡΙΨΕ...ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΑ ΤΟ ΑΡΧΕΤΥΠΟ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΦΥΣΕΩΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΑΙΜΑΤΟΣ!!!! ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΩ ΠΑΡΑΚΑΤΩ.....ΤΟΝ ΚΑΒΟΥΡΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΕΣΤΕΙΛΕ Η ΘΕΑ ΗΡΑ(ΑΗΡ) ...ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΒΟΥΡΑΣ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΣΤΟΝ ΑΡΑΤΟ,ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΟΙ ΙΠΠΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΣ.....ΟΙ ΠΛΑΤΩΝΙΚΟΙ ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΟΤΙ ΟΙ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΟΥΡΑΝΙΑ ΚΑΙ ΕΓΚΑΘΙΣΤΑΝΤΟ ΣΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΣΩΜΑΤΑ ΠΕΡΝΟΝΤΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΣΤΡΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ!!!!ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΝ "ΠΥΛΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ"....Η "ΠΥΛΗ ΤΩΝ ΘΕΩΝ" ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΛΛΟΥ.

      Ο ΤΡΟΠΙΚΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΥΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ,ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΥΛΗΣ....ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΟΧΕΙΟ ΤΟΥ ΥΔΑΤΟΣ ...ΤΟ ΥΔΩΡ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΤΑ ΝΕΦΡΑ ,ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΤΟ ΥΔΩΡ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΙΜΑ!!!
      ΟΙ ΨΥΧΕΣ ΠΟΥ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ ΠΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΡΟ ΤΗΣ ΛΗΘΗΣ ...ΣΤΕΡΗΣΗ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΣ Α-ΛΗΘΟΥΣ ΜΝΗΜΗΣ.

      @ ΠΡΟΣ ΜΑΘΗΤΗ.....

      ΕΠΕΙΔΗ ΡΩΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ 50 ΨΑΞΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΟΛΛΟΔΩΡΟ ΟΙ ΑΧΑΙΟΙ ΕΙΧΑΝ ΒΑΛΕΙ 50 ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΔΟΥΡΕΙΟ ΙΠΠΟ.....

      THE STAR-LORD.

      Διαγραφή
    11. Φιλε STAR LORD σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση. Παρολα αυτα, δεν καταλαβα ποια ειναι τα βελη του Ιολαου και τι συμβολιζουν καρφομενα στη πλατη του τυπου που εναγκαλιζεται τον τοξευτη-δολοφονο του! Παντως μπορει να λες οτι δεν κατεχεις απο εσωτερισμο, αλλα ολη η ερμηνεια για το εξακτινο αστερι και τον αθλο του Ηρακλη με την Υδρα, ειναι 100% του εσωτερισμου. Με την οποια βεβαιως συμφωνω απολυτως και μπραβο σου. Μια μικρη και ασημαντη διορθωση μονο: τα νεφρα μετετρεπουν το αιμα σε υδωρ (ουρα) και οχι το αντιθετο.

      Διαγραφή
    12. Παντως πολυ ενδιαφερον αυτο για την Πυλη των Ανθρωπων και την Πυλη των θεων!

      Διαγραφή
    13. Φίλε ΟΥΛΑΝ ΜΠΑΤΟΡ, η Πύλη των ανθρώπων στην Γη ονομαζόταν Βαβέλ (Βαβ=Πύλη, Ελ=Κέρας)

      ΕΡΙΩΠΑΣ

      Διαγραφή
    14. STAR LORD, κοσμικέ οδοιπόρε, και χόρεψες και ζωγράφισες πάλι σήμερα.

      ΕΡΙΩΠΑΣ

      Διαγραφή
    15. Και γιά όσους νομίζουν ότι ο Ηρακλής ήταν άνθρωπος.

      ΑΣΤΡΟΧΙΤΩΝ ΗΡΑΚΛΕΣ ΑΝΑΞ ΠΥΡΟΣ ΟΡΧΑΜΕ ΚΟΣΜΟΥ [Διονυσιακά Νόννου]

      Έλεος πιά ρε άγνωστε [Ανώνυμος11 Ιανουαρίου 2015 - 5:19 μ.μ.] με τις μπούρδες από τα τσοντοκάναλα και τα ανώμαλα τσόκαρα.

      Μα τόσο [.......] είσαι;


      ΕΡΙΩΠΑΣ


      Διαγραφή
    16. Οταν μιλαμε για "Πυλη ανθρωπων στη Γη" και πως αυτη ηταν η Βαβελ, αναφερομαστε στην μεταφορα των ανθρωπων απο ενα μερος προς ενα αλλο. Υπαρχει ας πουμε το πριν και το μετα. Το μετα ειναι η Γη. Το πριν ειναι καπου στον "ουρανο" δηλαδη σε αλλη διασταση ενεργειας. Οταν μιλαμε για πυλη λοιπον, μιλαμε για ενεργειακη Πυλη που επικοινωνει με αλλες διαστασεις. Εγω μιλαμε για ενσαρκωση ψυχων στον υλικο κοσμο (γη) ή για εισοδο οντοτητων που ηδη ζουν σε αλλο χωρο; Απο κει και μετα θα πρεπει να ξεκαθαρισουμε αν υπηρχαν και αλλοι ανθρωποι στη Γη πριν ανοιξει η Πυλη στη Βαβελ και ποσο διαφορετικοι ηταν. Η σκουλικοτρυπα-πυλη Βαβελ, ποιους μας εφερε; Και γιατι ο Αλεξανδρος ηθελε να την ανοικοδομισει πραγμα που του στοιχισε τη ζωη;
      Και αφησαμε για αργοτερα την Πυλη των Θεων. Μη τυχων και ηταν ο Ολυμπος; Χμμμ: Ισως, αλλα .....ποιων Θεων;

      Διαγραφή
    17. H Babel δεν ήταν ποτέ στη γη. Αν διαβάσει με προσοχή την Τιτανομαχία θα καταλάβεις.

      ΕΡΙΩΠΑΣ

      Διαγραφή
    18. Αρα μιλαμε για την δημιουργια των ανθρωπων μεσω του Τυφωνα; Αρα μιλαμε για Πυλη του Κρονιου Ανθρωπου και οχι οποιουδηποτε αλλου.

      Διαγραφή
    19. Δεν μπορώ να ξέρω τι εννοείς με τον Τυφώνα. Τον όνο, τι;

      ΕΡΙΩΠΑΣ

      Διαγραφή
    20. Τον Γιγαντα.

      Διαγραφή
    21. Ο Τυφών είναι ο αντίπαλος του Ζευ (ΙΕΥ) σε ένα πολυδιάστατο πεδίο μάχης.

      https://www.google.com.au/search?q=%CE%99%CE%95%CE%A5%CE%A3&biw=1093&bih=496&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Jfe0VL2vHIayuASjr4CQAg&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAg#imgdii=_&imgrc=r4PBx56zy1c6oM%253A%3Bcke1hC9lvypWjM%3Bhttp%253A%252F%252Fvavou.files.wordpress.com%252F2013%252F12%252F1424518_10151867028197530_654524788_n.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fvavou.wordpress.com%252Fpage%252F6%252F%3B800%3B384



      Εγώ βέβαια δεν συμφωνώ με αυτή την παιδιάστικη εικόνα.

      Ο Τυφών ήταν κάτι άλλο. Θυμάσαι το φυλαχτό; χαχα


      ΕΡΙΩΠΑΣ

      Διαγραφή
    22. Φιλε Εριωπα, κοιταξε αυτη την εικονα
      https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR-NWXkG1LpK9J6T-fp-larnyYgpqDFEK3ead-j-eSn5ztwCRPT
      και πες μου αν η Πυλη του Ανθρωπου συμβολιζεται απο αυτο το αιδοιο που ξεγεννα.
      Ο Τυφωνας πρεπει να ηταν φυσης αντιστοιχης του Ζηνος, δηλαδη οντοτητα υπερφυσικη ή κατασταση νομοτελειακη.

      Διαγραφή
    23. Φίλε ΟΥΛΑΝ ΜΠΑΤΟΡ ο Τυφών είναι η Σφιγξ ή Άνουβις.


      ΕΡΙΩΠΑΣ

      Διαγραφή
    24. Τωρα Εριωπα μου 'ρχεται στο μυαλο η "βιβλιοθηκη της Σφιγγος" του Γραβιγκερ αν τη γνωριζεις. Αυτη η "Σφιγγα" ειναι συνωνυμη του Τυφωνα ή ειναι τυχαιο;

      Διαγραφή
    25. ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΑΥΤΙΖΑΝ ΤΟΝ ΤΥΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΕΤ...ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΑ ΚΑΙ ΓΙΟΣ ΤΗΣ ΗΡΑΣ.....Η ΛΕΞΗ Σατάν ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΑΜΑΙΚΟ Σειτάν ..ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΟ ΤΕΙΤΑΝ....ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΕΙΤΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΝΟΜΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ....ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΕΤΙ ΣΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ "ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ".

      THE STAR-LORD.

      Διαγραφή
    26. Το "τεϊταν" δεν θυμιζει "τιταν"; Μηπως δηλαδη παμε παλι στους Τιτανες; Οι "σκοτεινοι" Σεληνιακοι Τιτανες και οι φωτεινοι Ηλιακοι Θεοι. Να και η μαχη μεταξυ τους!

      Διαγραφή
    27. ΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΥΛΑΝ ΜΠΑΤΟΡ....ΤΕΙΤΑΝ=ΤΙΤΑΝΕΣ

      THE STAR-LORD

      Διαγραφή
  13. Φίλε Ερίωπα, σέβομαι την απόφασή σου να μην αποχωρίσεις και εκλαμβάνω το σχόλιό σου ως ανασκευή του "επίμαχου" σχολίου σου. Συνεπώς προσπερνώ ότι συνέβη και συνεχίζουμε χωρίς κανένα πρόβλημα.
    Πράγματι είναι δύσκολος ο ρόλος του διαχειριστή ενός ιστολογίου (όχι forum). Έχει πολλές ευθύνες, όπως η θεματοθεσία και η διατήρηση της "τάξης" στον χώρο των σχολίων. Επίσης πρέπει να μπορεί να διαχειρίζεται συμπεριφορές που ποικίλουν και να τηρεί μια στάση ουδετερότητας και δικαίου, ώστε να μην πολώνει τους σχολιαστές. Απ' την άλλη, δεν πρέπει να είναι πάντοτε "πολιτικώς ορθός", αλλά να λέει την γνώμη του ευθαρσώς, αλλά χωρίς νύξεις και χωρίς να θίγει τους συνομιλητές του. Όλα αυτά βέβαια, για έναν διαχειριστή που θέλει να σέβεται τον εαυτό του, το ιστολόγιό του και τους επισκέπτες του.
    Τώρα, το θέμα με το San Jose και συγκεκριμένα στο Mountain View CA, United States, βρίσκεται ο κεντρικός server της Google που λέγεται Blogger και διαχειρίζεται όλα τα μπλογκς (ιστολόγια).
    Αντιλαμβάνεσαι ότι από εκεί ελέγχονται τα πάντα. Τακτικά λοιπόν δεχόμαστε το σκανάρισμά τους, αλλά αυτό είναι αναπόφευκτο. Ο λόγος που είχα προειδοποιήσει να κρατήσετε όσοι θέλετε αντίγραφα του ιστολογίου μας, είναι ότι αν αυτοί από εκεί ή αυτοί από εδώ, αποφασίσουν να μας φιμώσουν, μπορούν να το κάνουν σε δευτερόλεπτα και να χαθούν τα πάντα!
    Το ότι ο Καταχθόνιος Δαίμων στη χώρα σου έχει την κατάληξη ".au" δεν σημαίνει βέβαια ότι έχει σχέση με την Αυστραλία, αλλά αυτό συμβαίνει επειδή η τελική κατάληξη του Καταχθόνιου είναι ".com" που σημαίνει διεθνής χρήση του URL μας. Σε κάθε χώρα, μετά το ".com" λαμβάνει και το ακρωνύμιο της χώρας απ΄την οποία παρέχεται. Έτσι στην Ιταλία π.χ. είναι katahthoniosdemon.blogspot.com.it/ ή γίνεται απ' ευθείας katahthoniosdemon.blogspot.it
    Τέλος θα ήθελα να μου διευκρινήσεις το τι εννοείς, ότι επέτρεψα να την συνταύτιση του Ερίωπα, με την πραγματική σου ταυτότητα. Δεν γνωρίζω την πραγματική σου ταυτότητα και ούτε ενδιαφέρομαι να την μάθω, εφόσον δεν το επιθυμείς. Παρ' όλα αυτά, μόνος σου έχεις αποδεχθεί ένα όνομα που έχει προκύψει από αναδημοσίευση διαλόγου από άλλο χώρο και τον οποίο έκανε κάποιος σχολιαστής. Δεν το διέψευσες αν δε με πατά η μνήμη μου. Τέλος πάντων εφόσον δεν σε πείραξε, πάλι καλά! Ούτως ή άλλως πάντως, όλοι σε αποκαλούν Ερίωπα και κανείς με άλλο όνομα (αληθινό ή ψεύτικο). Αν παρ' όλα αυτά, κάποια στιγμή θελήσεις να διαγράψω εκείνο το σχόλιο, μόλις μου το ζητήσεις θα γίνει αμέσως (μόνο να μου θυμίσεις που ακριβώς είναι).
    Ίσως να έχεις και δίκιο και να μην έπρεπε να επιτρέψω αυτό το σχόλιο. Αν ήρθες σε δύσκολη θέση πάντως, σου ζητώ προκαταβολικά συγνώμη.
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Λύκιε, δεν χρειάζεται να ζητάς συγνώμη. Δεν διαμαρτυρήθηκα για αυτό που αναφέρεις όπως σου ξαναέγραψα. Μην ανησυχείς. Ας το κλείσουμε πιά αυτό το θέμα.

      Μπορώ να γράφω με το όνομά μου, δεν έχω ανάγκη να κρύβομαι αλλά ο "Ερίωπας" βοηθά λίγο το αβασάνιστο γράψιμο να γίνεται πιό ανεκτό.
      Τον Ερίωπα τον χρησιμοποιώ και εγώ ο ίδιος σαν τρίτο πρόσωπο και διασκεδάζω για παράδειγμα όταν τον βάζω να ζητά μουσική από τον ...τσιγκούναρο τον Ερμόλυκο, χαχα.

      ΕΡΙΩΠΑΣ

      Διαγραφή
  14. Προβληματίζομαι στο τι να ψηφίσω στις εκλογές που έρχονται. Το ξέρω ότι είναι άσχετο με το θέμα σας εδώ, αλλά ίσως και να μην είναι και τόσο άσχετο. Με ενδιαφέρει κυρίως η άποψη του Λύκιου και του Ερίωπα, αλλά δεν θα πω όχι και σε όποιο άλλο θέλει να μιλήσει. Το συγκεκριμένο ερώτημα μου αφορά την Χρυση Αυγή, πως το βλέπετε σαν κόμμα, αλλά κυρίως αυτό που θέλω να μου πείτε είναι τι παίζει πίσω και μέσα σε αυτό, όχι έτσι όπως φαίνεται ή τα δείχνουν, αλλά τι παίζει στην πραγματικότητα. Εννοώ τι σχέση έχει με τη Ρωσσία, με τα Ιερατεία των μεν και δε και τι σχέση έχουν με το ερμητικό τάγμα της χρυσής αυγής και τον μυστικισμό. Τι εκπροσωπουν από πλευράς ιερατείων , είναι Κάδμειο ή του Διός;
    Ο Παρατηρητής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φίλε Παρατηρητή, είναι φανερό ότι θες την γνώμη μου για την Χ.Α.
    Αν και απολιτικός 100% ευχαρίστως να σου την πω σαν παρατηρητής από το εξωτερικό με όσο πιο απλά λόγια μπορώ, μιας και έχω χαρακτηριστεί γριφώδης.
    Η Χ.Α. μπορεί να εξυπηρετήσει θαυμάσια μία πτέρυγα της Ελληνικής πολιτικής σκηνής όπως προσπαθούν να το κάνουν και πολλές άλλες παρατάξεις αμφιβόλου ποιότητος, αν αποβάλει πρώτα τον εσωτερισμό που την καταστρέφει και την λανθασμένη εικόνα που άφησε να της διαφύγει για κάποια μέλη της σε μιά εποχή που όλοι είχαν πνευματικές αναζητήσεις.
    Πριν 25 χρόνια μίλαγα για τον Σωκράτη πάνω σε ένα πλοίο για την Τήνο και κάποιες θεούσες με ξόρκιζαν ότι μιλάω για ειδωλολατρίες και άλλα κουφά. Κοίταξε πόσο έχει αλλάξει η κατάσταση σήμερα.
    Σήμερα όμως αν μιλήσεις για τον Παν πάλι τα ίδια θα πάθεις. Η άγνοια βασανίζει τον Ελληνικό λαό σαν κακιά αρρώστια. Άσε που λίγοι γνωρίζουν ποιός ήταν ο πραγματικός Παν ή Μιν. Αρκεί να βγεί κάποιος και να πει ότι ο Παν ήταν τραγοπόδαρος και αμέσως έχει αδειάσει η αίθουσα.
    Αν στους ίδιους ανθρώπους που κατηγορούν τον Παν τους πεις ότι οι Παναγείς ή Παναγές ήταν ιέρειες της Αρτέμιδος θα γουρλώσουν τα μάτια τους και θα σου πουν ότι είσαι ανισόρροπος. Τι κάνεις λοιπόν; Δεν μιλάς για τον Πάν διότι καλά- καλά εάν εσύ ο ίδιος δεν είσαι σίγουρος για το ποιος ήταν ο Παν.
    Απλά η Χ.Α. βιάστηκε να έλθει σε ιδεολογική σύγκρουση με τους πάντες και τα πάντα χωρίς να διαθέτει βαρύ πυροβολικό και αυτό της εστοίχισε πολύ ακριβά. Η πολιτική είναι παλιά π...τάνα και ο θεός να σε φυλάγει από παλιά π..τάνα και καινούργιο έμπορα λέγανε παλιά οι έμποροι της Ερμού.
    Η Χ.Α. χρειάζεται δασκάλους, ερευνητές και επιστήμονες και μακροχρόνια στρατηγική. Δεν χρειάζεται δυνατά μπράτσα και μόστρες. Σήμερα όλα γίνονται με τους αριθμούς που διαθέτεις και την δουλειά που κάνεις. Ουδείς βλάξ.
    H X. A. δεν έχει ανάγκη να κατηγορεί και να απασχολείται με κανένα πολιτικό της αντίπαλο. Όσο ασχολείσαι με τον πολιτικό σου αντίπαλο τον δυναμώνεις.
    Εκεί χάνει πόντους η Χ.Α.. Έχει καθαρά χέρια και αυτό ήταν το μεγαλύτερο ατού της, το καλύτερο χαρτί της. Κοντεύει όμως να το χάσει για το τίποτα.
    Η πολιτική είναι διπλωματία δεν είναι σύγκρουση.
    Δεν κάνεις ολοκληρωτικό πόλεμο για ψήλου πήδημα. Ο ενθουσιασμός και ο ιδεολογικός πόλεμος δεν μπορεί να είναι οδηγός της πολιτικής.
    Η Ελλάδα και οι Έλληνες δεν έχουν ανάγκη να συγκρούονται ιδεολογικά με κανένα. Για ποίο λόγο να το κάνουν; Μπορούν θαυμάσια να είναι φίλοι με όλους. Μας καταθέτουν οι πάντες στα πόδια μας την αναγνώριση ενός λαού με ιδιαίτερα χαρίσματα και ένδοξο παρελθόν. Δεν χρειάζεται να κυνηγάμε φαντάσματα του παρελθόντος ή να λέμε ότι είμαστε οι καλύτεροι. Περίμενε μέχρι να σου το πουν αυτοί και μετά ευχαρίστησέ τους για την τιμή που σου έκαναν.
    Χωρίς υπεροψία χαιρετάμε και τον πλέον ταπεινό.
    Σκίζεται ο άλλος να έλθει από τα βάθη της Αφρικής ή της Ασίας στην Ελλάδα.
    Θαυμάσια. Πάρε τον εκπαίδευσέ τον και κάνε τον έμπορο ή αντιπρόσωπο Ελληνικών προϊόντων στην χώρα του. Δώσε του και πίστωση. Κάνε τον θαυμαστή και όχι εχθρό του Έλληνα. Άπλωσε τον πολιτισμό σου με φιλανθρωπία και σεβασμό όχι με αντιπαραθέσεις.
    Η Χ.Α. μπορεί να παραμείνει στην πολιτική σκηνή και να κερδίσει τις καρδιές των απλών ανθρώπων όταν παρουσιάσει πρόγραμμα με κάποια οικονομική και κοινωνική βάση και όταν πάψει να πιστεύει ότι η επίδειξη δύναμης συγκινεί όλο τον κόσμο. Η επίδειξη δύναμης ενοχλεί πάρα πολλούς ανθρώπους διότι τους αφαιρεί την άνεση της κρατικής ασφάλειας στην οποία είναι εθισμένοι και ας είναι ανύπαρκτη.
    Εύχομαι φίλε μου να ψηφίσεις αυτό που σου προστάζει η καρδιά σου και να μην απογοητευτείς από το αποτέλεσμα των εκλογών όποιο και αν είναι αυτό.

    ΕΡΙΩΠΑΣ


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημερα χρονια πολλα ευτυχισμενη χρονια
    skia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φίλε Ερίωπα, πήρα την πρωτοβουλία να κάνω το σχόλιό σου για την Χ.Α., άρθρο! Ελπίζω να συναινείς σε αυτό. Βρήκα πολύ ενδιαφέρουσα την τοποθέτησή σου. Ελπίζω να σχολιαστεί δεόντως στο χώρο σχολίων του άρθρου. Σε λίγο θα απαντήσω και εγώ στο ερώτημα του Παρατηρητή
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι Ο.Κ. από εμένα.

      ΕΡΙΩΠΑΣ

      Διαγραφή
  18. http://revealedtheninthwave.blogspot.gr/2015/01/blog-post_155.html

    DREAMER

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dreamer, σε καλωσορίζω στον Καταχθόνιο Δαίμονα!
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
    2. Φίλη DREAMER,(υποθέτω) συγχώρα με αν κάνω λάθος, αυτό το κείμενο που μας κατέθεσες θα το κάνω καδράκι (δεν αστειεύομαι καθόλου)
      Σπάνιο διανόημα. Συγχαρητήρια στην δημιουργό.

      ΕΡΙΩΠΑΣ

      Διαγραφή
    3. Καλώς υποθέτεις, Ερίωπα, αλλά ειναι ανεπίσημο. Κερκίδα και κανένα καπάκι στο γήπεδο.
      Ευχαριστώ, Λύκιε.

      DREAMER

      Διαγραφή
    4. Dreamer, νομίζω ότι είσαι η μόνη που μπορείς να ασχοληθείς με τα πυρφόρα ερωτικά βέλη του Δράκου Αχιλλέα, χαχαχα,

      ΕΡΙΩΠΑΣ

      Διαγραφή
  19. Το κόμμα της Χ.Α., αποτελεί πράγματι έναν πυλώνα του νεοελληνικού πολιτικού συστήματος, αναγκαίο ως προς την απαίτηση για έκφραση του δεξιού άκρου. Η οικονομική κρίση της τελευταίας πενταετίας και η χρεοκοπία των συστημικών κομμάτων εξουσίας που έχουν και την κύρια ευθύνη για αυτήν, έδωσε πρόσφορο έδαφος για την εμφάνιση διαφόρων αντισυστημικών κομμάτων. Λόγω της αριστερής ροπής της πλειονότητας των Ελλήνων πολιτικών που χρεώθηκαν την οικονομική καταστροφή, ο δεξιός-πατριωτικός χώρος, είχε μείνει ουσιαστικά ανέκφραστος ως πολιτική παρουσία.
    Έτσι το κενό αυτό, αφού απέτυχε να πληρώσει το ΛΑΟΣ του Καρατζαφέρη (έγινε και αυτό συστημικό),έπρεπε να εκφραστεί από έναν νέο και αμόλυντο χώρο, την Χρυσή Αυγή.
    Ήταν μοιραίο, ένα μεγάλο μέρος των συντηρητικών πολιτών που κατέκριναν τις αριστερές ή φιλελεύθερες πολιτικές, να συσπειρωθούν πίσω από το πολλά υποσχόμενο χώρο της Χ.Α., προσβλέποντας σε μια δύναμη που θα αντιδρούσε στο νεοταξικό σχεδιασμό και που ήθελε την Ελλάδα αδύναμη και εξαρτημένη.
    Η ιδέα της εθνοκεντρικής Ελλάδας, που θα προάσπιζε τα εθνικά της δίκαια και θα εμπόδιζε τον λαθροεποικισμό, που θα επανέφερε τα ιδεώδη του έθνους και θα τιμωρούσε τους εθνικούς προδότες, ενθουσίαζε πολλούς Έλληνες (περίπου 500.000 το 2012).
    Το αποτέλεσμα των εκλογών, εκτιμήθηκε ζημιογόνο για τον κεντροδεξιό φορέα (ΝΔ) και αποφασίστηκε η παντί τρόπω εκδίωξη της Χ.Α. από τον πολιτικό στίβο. Αυτό οδήγησε σε μεθόδευση που συνιστά συνταγματική και δημοκρατική εκτροπή, όνειδος για την δικαιοσύνη και υποβάθμιση του πολιτικού μας πολιτισμού.
    Αν και το ο αδικημένος και κατατρεγμένος πάντοτε έλκει την συμπάθεια, πολλοί απ' τους ψηφοφόρους της Χ.Α. θα παραμείνουν πιστοί στην ψήφο τους (χωρίς να είναι απαραίτητα ιδεολογικά ταυτισμένοι), πολλοί όμως έχουν ήδη αλλάξει γνώμη, επιρρεασμένοι από την προπαγάνδα των συστημικών ΜΜΕ και δεν θα την ξαναψηφίσουν.
    Εξάλλου στις προσεχείς εκλογές, τίθεται το μέγα και εκβιαστικό δίλημμα: "Ψηφίστε Ν.Δ. για να μην βγει κυβέρνηση ο επικίνδυνος ΣΥΡΙΖΑ".
    Είναι βέβαιο ότι θα παρατηρήσουμε μια σημαντική διαρροή από τους ψηφοφόρους της Χ.Α. προς τη Ν.Δ. προκειμένου να επιλεχθεί "το μη χείρον βέλτιστον".
    Από την άλλη μεριά, ο γ.γ. Ν. Μιχαλολιάκος δεν έχει και πολλές επιλογές, μέσα από την φυλακή.
    Δεν θα δοθεί τηλεοπτικός χρόνος σε κανέναν από τους κρατούμενους, ούτε θα έχουν τη δυνατότητα προεκλογικών συγκεντρώσεων και ομιλιών. Ακόμα χειρότερα, δεν θα έχουν τη δυνατότητα να προετοιμαστούν για τους υποψηφίους σε κάθε νομό και να διοργανώσουν τον προεκλογικό αγώνα τους. Ουσιαστικά τελούν σε μια πολιτική ομηρεία, πράγμα που τους καθιστά αδρανείς και αδύναμους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο Μιχαλολιάκος είχε στόχο να μεταστρέψει το αρχικό κλίμα που δημιούργησε η πρώτη εικόνα του κόμματος, κάνοντας βαθιές αλλαγές, σε πολιτικές και πρόσωπα. Συγκεκριμένα είχε στόχο να φέρει στο κόμμα νέα πρόσωπα μεγαλύτερης αναγνωρισιμότητας και αξίας, από τους αρχικούς αγροίκους.
    Είχε σκοπό να εντάξει στις τάξεις του κόμματος, καθηγητές, νομικούς, επιστήμονες εγνωσμένης αξίας και ταυτόχρονα να αποκτήσει μια ευρύτερη πολιτική τοποθέτηση σε όλο το φάσμα των κοινωνικών, στρατηγικών, οικονομικών, κτλ θεμάτων, έχοντας πλέον πλήρες πολιτικό πρόγραμμα.
    Όμως αυτή η προοπτική αναχαιτίστηκε έγκαιρα, από το δίδυμο Δένδιας-Αθανασίου, βάζοντας στη φυλακή, όλο το στρατηγικό επιτελείο του κόμματος. Τους συνέφερε να μην εμφανιστεί η νέα εικόνα της Χ.Α., ώστε να την κατακρεουργήσουν βάσει της πρώτης και πολύ τρωτής εικόνας τους.
    Η αλήθεια είναι ότι η Χ.Α. επισήμως δεν υιοθετεί ναζιστικές ιδεολογίες (όπως της καταλογίζουν οι εχθροί της), σε αντίθεση με τα επίσημα μανιφέστα των κομμάτων του αντίπαλου δέους της, που απορρίπτουν την δημοκρατία και ορέγονται δικτατορίες του προλεταριάτου.
    Απ' την άλλη, φαίνεται να έχουν κρυφή ιδεολογική ατζέντα, που έχει να κάνει κυρίως με το παρελθόν της, όταν ήταν ακόμα μια μικρή οργάνωση. Η προσπάθεια κάποιων να δείξουν ότι ξέκοψαν από το παρελθόν τους, δεν φαίνεται να πείθει και πολλούς. Η σχέση των παλαιών στελεχών με μυήσεις του Ερμητικού Τάγματος της Χρυσής Αυγής, δεν πρέπει να απέχει από την αλήθεια. Όμως δεν πρόκειται παρά για ένα μυστικιστικό Τάγμα, που δεν υπάρχει πιά.
    Αντίθετα, ο κανόνας θέλει την πλειονότητα των συστημικών πολιτικών,να είναι ενεργά μέλη τεκτονικών στοών και κρυφά μέλη οργανώσεων που μπορούν να θεωρηθούν πραγματικά επικίνδυνα σήμερα.
    Φαίνεται ότι η Χ.Α., δεν είναι ένα κόμμα που θα εκλείψει σύντομα. Πάνω σε αυτό, επενδύουν ξένοι παράγοντες τη μεθόδευση των δικών τους στρατηγικών, όπως οι Ρώσοι. Φαίνεται πως υπάρχει κάποια διασύνδεση, σε επίπεδο πληροφοριών με το ρωσικό παράγοντα, ο οποίος αναζητώντας μια συμμαχία μέσα στο ελληνικό πολιτικό σκηνικό, διαβλέπει προοπτικές μέσα αν όχι απ' τη Χρυσή Αυγή, σίγουρα όμως από τον ακροδεξιό χώρο.
    Ελπίζω να κάλυψα αρκετό μέρος από το ερώτημά σου, φίλε Παρατηρητή.
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΜΗΠΩΣ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ ;

    ΨΙΨΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να καλωσορίζω και εγώ τον συνσχολιαστή ΕΡΙΩΠΑ για την επιστροφή του στις Πύλες του Καταχθόνιου Δαίμονα και να ευχηθώ καρπερούς διαλόγους

    ΜΕ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ


    Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΡΜΑΓΕΔΩΝ, σε ευχαριστώ για το καλωσόρισμα, και μιάς και σου γράφω λέω να σου αναρτήσω ένα απόσπασμα από την Αλεξάνδρα του Λυκόφρονος και να σουζητήσω να το σχολιάσεις όπως εσύ νομίζεις.

      [και η δύστυχη εγώ, η τον γάμο αρνούμενη, στο πέτρινο πελεκητό παρθενικό μου δωμάτιο ολούθε κλειστό και χωρίς οροφή]

      Πως μπορεί να υπάρξει ένα δωμάτιο κλειστό από παντού και χωρίς οροφή;

      ΕΡΙΩΠΑΣ

      Διαγραφή
  23. Στον Λυκόφρονα στίχοι 309-310, ο Αχιλλέας αλληγορείται ως Δράκος πυρφόρος
    «ος τ’ άγριον δράκοντα πυρφόρω βαλών ίυγγι τόξων»
    Να που δεν γλυτώνουμε από τους «Δράκους» όσο αρνούμαστε να τους βγάλουμε την μάσκα που τους φόρεσαν οι ποιητές.
    ΕΡΙΩΠΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Φιλε Εριωπα, μιας και αναφερεσαι συχνα στον Λυκοφρονα και το ποημα του "Αλεξανδρα", μιλησε μας γιατι τον θεωρεις τοσο αξιολογο και γιατι το εργο του αυτο ειναι σημαντικο ωστε να φερνεις συνεχως απο ΄κει τις πηγες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είναι ο μόνος ποιητής που σε κάνει να σκέφτεσαι και να ερευνάς και δεν φροντίζει καθόλου για να σε ψυχαγωγήσει.
    Χαίρομαι που οι ρομαντικοί Ευρωπαίοι σχολιαστές του δεν κατάφεραν ποτέ να τον αποκωδικοποιήσουν όσο και αν προσπάθησαν.
    Μόνο ένας Έλληνας μπορεί να αντιληφθεί αυτό το έργο. Θα πρόσεξες το απόσπασμα που άφησα στον Αρμαγέδωνα για να το σχολιάσει σαν ποιητής.
    Αν δεν είναι κανείς κοινωνός της Ελληνική Γραμματείας δεν υπάρχει περίπτωση να τον καταλάβει. Ο Λυκόφρων είναι ένα USB από μία χαμένη εποχή.

    ΕΡΙΩΠΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γιατι μονο αυτος Εριωπα; Γιατι να μην υπαρχει και αλλος κοινωνος των ιδιων γνωσεων που να τις πιστοποιει ; Υπηρχαν και χαθηκαν απο καποιο Ιερατειο, απομενοντας το μονο υπολειμμα επειδη ηταν δυσκολο να αποκοδικωποιηθει; Και ΠΟΙΟΣ ειναι αυτος ο μονος που μπορεσε να τον αποκωδικοποιησει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τι ελεγαν οι συγχρονοι του για το εργο του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αύριο πάλι.

    ΕΡΙΩΠΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλε ΟΥΛΑΝ ΜΠΑΤΟΡ σαν πολυ ανακριση κανεις στον φιλο Εριωπα. Αστον πιο ελευθερο να γραφει χωρις πιεσεις οπως του αρεσεει. Κωστας

      Διαγραφή
    2. Φιλε Κωστα,δεν νομιζω οτι ο Εριωπας εχει προβλημα με τις ερωτησεις. Εδω υπαρχει διαλογος και οι ερωτησεις ειναι κατι που ειδικα στον Εριωπα ειναι αναγκαιες για να ξεδιπλωσει τις γνωσεις του.

      Διαγραφή
  29. ΕΡΙΩΠΑ Φίλε συνσχολιαστή στο γριφώδες έργο του Λυκόφρονος στην Αλεξάνδρα ( Κασσάνδρα κόρη του Πριάμου ή στην Αλεξάνδρεια του Πτολεμαίου Φιλαδέλφου για να αλιεύσει μυστικά ) έχουν δοθεί κατά καιρούς πολλές ερμηνείες και απαντήσεις σε αυτό το μεγαλειώδες και γριφώδες έργο κομψοτέχνημα οι οποίες όμως δεν στάθηκαν επάξια ή απόλυτα ορθές .

    Πολλοί αρκέστηκαν εκ του ασφαλούς και πρόχειρα προσέφεραν απλές απαντήσεις , σε ένα έργο που αριθμεί πάνω από 3000 λέξεις και πάμπολλες από αυτές σπανιότατες ή και πρωτοεμφανιζόμενες .

    Εγώ δεν αρκούμε όμως σε ένα απλό σχόλιο για ένα γριφώδες κομψοτέχνημα όπως το αυτό το ποίημα του Λυκόφρονος ....
    Έως ότου δώσω την απάντησή μου( με την επιστροφή μου θα παραθέσω ένα δικό μου ποιήμα..


    " Η ποίηση "
    http://katahthoniosdemon.blogspot.gr/2014/01/blog-post_3179.html

    ΜΕ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

    Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ποίηση-ΑΡΜΑΓΕΔΩΝ-Ευαισθησία-Ελληνοψυχία......

    Θα μπορούσα να συνέχιζα με άλλα δέκα χαρακτηριστικά..

    Πως καταφέρνεις και τα ελέγχεις όλα αυτά μαζί;

    Για να μη σε κουράζω, απλά σου υπενθυμίζω ότι ο Λυκόφρων όταν περιγράφει ένα πέτρινο δωμάτιο από παντού κλειστό δίχως οροφή, εννοεί την Πυραμίδα.

    Αυτό και μόνο το στοιχείο, αν το λάβουμε σοβαρά υπ' όψη μας, δεν ανατρέπει όλες τις αναλύσεις;

    ΕΡΙΩΠΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα μπορούσε όμως φίλε ΕΡΙΩΠΑ να συσχετίζει το πέτρινο δωμάτιο με το σώμα που κρατά δέσμιο το πνεύμα ή περισσότερο ακόμη την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ παραθέτοντας την φυλάκιση της Αλεξάνδρας - Κασσάνδρας ..

      Σίγουρα μέσα από αυτό το γριφώδες κομψοτέχνημά του θέτει στον θαμώνα και κάποιες Ιστορικές αλήθειες καλά κρυμμένες όπως και στην Οδύσσεια ο Όμηρος .

      Πρόκειται για κομψοτεχνήμστα με καλά κρυμμένες αλήθειες για το Ελληνικό γίγνεσθαι , που μέχρι τώρα κρατάνε μυστικά και το ενδιαφέρουν όσων προσπαθούν να αξιοποιήσουν και να μεταφράσουν ....

      Ποιος θα περίμενε ότι ο Όμηρος δεν ήταν ένας απλός παραμυθατζής ;

      Και όταν μιλούσε για Κύκλωπες ανέφερε αλήθειες ;
      Γιγαντιαίοι σκελετοί https://www.google.gr/search?q=%CE%93%CE%B9%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%B1%CE%AF%CE%BF%CE%B9+%CF%83%CE%BA%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%84%CE%BF%CE%AF&rlz=1C1ASUC_enGR593GR593&espv=2&biw=1920&bih=979&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=y9-0VOL7Bobcap2ZgfAP&ved=0CCcQsAQ

      Ανέμενε την απάντησή μου και έχεις δίκιο στην μετάφραση από Έλληνα ( γιατί μόνον αυτός μπορεί να διακατέχεται από το ΛΕΥΤΕΡΟ πνεύμα ) πολλών εγκάρσιων μυστικών του Λυκόφρονος προς την Αλεξάνδρα .

      ΜΕ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

      Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

      Διαγραφή
    2. Όσο αφορά τις Πυραμίδες οι Ελληνικές χρονολογικά είναι οι πιο παλιές .... αν σου λέει αυτό κάτι φίλε ΕΡΙΩΠΑ .
      Και η τεχνοτροποία κατασκευής των Πυραμίδων διαφένεται πλέον ότι είναι Ελληνικής κατασκευής .

      ΜΕ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

      Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

      Διαγραφή
    3. Ο Χε-ΩΠΑΣ τις έκτισε όλες.

      ΕΡΙΩΠΑΣ

      Διαγραφή
  31. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
    ΨΙΛΗ ΜΟΥ ΔΕΝΔΡΟ ΛΙΒΑΝΙΑ
    ΜΟΡΦΕΑΣ Η ΓΥΑΛΙΣΤΕΡΗ ΚΑΡΑΦΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας
Φίλοι του ιστολογίου, παρακαλώ να κάνετε ελεύθερα τον σχολιασμό σας, αλλά να απέχετε από ύβρεις και προσβολές προσώπων, καθώς και να χρησιμοποιείτε την Ελληνική γλώσσα και γραφή (όχι greeklish). Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται. Επίσης διαγράφονται spam και διαφημίσεις άλλων ιστολογίων.

Τα σχόλια ελέγχονται πριν δημοσιευθούν.


.