Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

" Για μια χαμένη αγάπη "



Κι αν άλλαξαν οι δρόμοι μας τώρα πια ,
σε ξένα μονοπάτια κι αν βαδίσω ,
πως ξεχάσω εκείνα που έζησα μαζί σου δεν μπορώ ,
καρδιά δεν έχεις στόμα να μιλήσω .

Εσύ να πεις γι'αυτά που λείπουν και ποθείς ,
εγώ να σιγοντάρω κι ας πονέσω ,
μεσ'το πιοτό απ' τον καημό να λυτρωθείς
κι εγώ απ'την ζάλη στο τραπέζι μου να πέσω .

Σαν ξημερώσει και εσύ ξεκουραστείς
κι εγώ απ'τις έννοιες ξεχαστώ και ηρεμήσω
την νύχτα να έρθεις πάλι να με βρεις
τον φιλικό σου λόγο ν' ανταμώσω .

Σε νέα μονοπάτια κι αν γυρνώ
οι αλλοτινές αγάπες δεν ξεχνιούνται ,
μένουν εκεί σαν πρώτο και αέναο σταθμό,
σαν κλείνεις μάτια είναι αυτές που σε θυμούνται .

Να σε ρωτήσω αυτά που ξέχασα να ειπώ ,
να με κοιτάξεις ν' απαντήσεις , να μιλήσεις
στο δρομολόϊ της ζωής να μην χαθώ
καρδιά να είχες στόμα να μιλήσεις ..

Κι αν στέρεψε το δάκρυ γι'όλα αυτά
καρδιά πως τ' αντέχεις να κρατιέσαι ,δεν λυγίζεις ;
και ψάχνεις από κάπου ν' αρπαχτείς
για ψίχουλα αγάπης να μυρίζεις .

ΓΙΑ ΜΙΑ ΧΑΜΕΝΗ ΑΓΑΠΗ
 
ΜΕ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

17 σχόλια:

  1. " Για μια χαμένη αγάπη "


    Κι αν άλλαξαν οι δρόμοι μας τώρα πια ,
    σε ξένα μονοπάτια κι αν βαδίσω ,
    αυτά που έζησα μαζί σου δεν ξεχνώ ,
    καρδιά δεν έχεις στόμα να μιλήσω .

    Εσύ να μου φωνάξεις γι'αυτά που λείπουν και ποθείς ,
    εγώ να σιγοντάρω κι ας πονέσω ,
    μεσ'το πιοτό απ' τον καημό να λυτρωθείς
    κι εγώ απ'την ζάλη στο τραπέζι μου να πέσω .

    Σαν ξημερώσει και εσύ ξεκουραστείς
    κι εγώ απ'τις έννοιες ξεχαστώ και ηρεμήσω
    την νύχτα να έρθεις πάλι να με βρεις
    τον φιλικό σου λόγο ν' ανταμώσω .

    Σε νέα μονοπάτια κι αν γυρνώ
    οι αλλοτινές αγάπες δεν ξεχνιούνται ,
    μένουν εκεί σαν πρώτο και αέναο σταθμό,
    σαν κλείνεις μάτια είναι αυτές που σε θυμούνται .

    Να σε ρωτήσω αυτά που ξέχασα να ειπώ ,
    να με κοιτάξεις ν' απαντήσεις , να μιλήσεις
    στο δρομολόϊ της ζωής να μην χαθώ
    καρδιά να είχες στόμα να μιλήσεις ..

    Κι αν στέρεψε το δάκρυ γι'όλα αυτά
    καρδιά πως αντέχεις να κρατιέσαι ,δεν λυγίζεις ;
    Και ψάχνεις πάλι από κάπου ν' αρπαχτείς
    για ψίχουλα αγάπης να γυρίζεις .

    ΓΙΑ ΜΙΑ ΧΑΜΕΝΗ ΑΓΑΠΗ

    ΜΕ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

    Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν


    Εδώ μέσα στους φίλους μου θα δίνω αυτό που αρχικά σκιαγράφησα στο ποίημά μου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή



  2. Η καρδιά ένα συρτάρι αδειανό.
    Φωτογραφίες, γράμματα,
    ενθύμια ερώτων και παθών,σαν της Σαχάρας οι αμμόλοφοι
    με το που φύσηξε ο άνεμος,χαθήκαν
    κι άφησαν πίσω το αδιάτρητο κενό.
    Συρτάρι έρημο.Έρημος η καρδιά.
    Κι ήρεμη σαν την έρημο.
    Δεινός εξολοθρευτής τού πλούτου τής καρδιάς-του ρήματος ‘αισθάνομαι’ σ' όλους τους χρόνους-είναι ο μέγας πόνος·κατάτρόπο, μάλιστα,αριστουργηματικό:
    Τις αρτηρίες σου παγώνει
    επιτελώντας, σάμπως, τοπική αναισθησία-,
    τόσο που το αίμα εντός τους πάγος γίνεται
    -άλικο κρύσταλλο ακατέργαστο και κοφτερό-
    κι αμέσως σού τις φράζει.Δίχως το αίμα σου να ρέει πια καυτό Παγώνει το μυαλό
    Κι η αντλία σου εις το πάθος θα καλπάζει.Χαίρονται τα σπουργίτια, από τη μια,για την αβάσταχτη ελαφρότητα των φύλλων.Μα, από την άλλη,σκιάζοντ’ απ’ τη γύμνια των δέντρωνμόλις ντυθούνε το Φθινόπωρο.Η θέα του κενού, του άδειου του γυμνού,σε ξαλαφρώνει.Συγχρόνως, όμως, σε φοβίζει.Αέναα προκαλεί ένα δέος
    ισχυρό κι αχειραγώγητο η γύμνια, η κενότητα, η ερημιά.Κι αυτό γιατί τη μοναξιά πάντα θυμίζει.Καρδιά άψυχη, ψυχρή κι ασάλευτη σαν ανέγκιχτο κρεβάτι.
    Αισθήματα αναίσθητα σού μένουν αμανάτι.

    Από Palmografos.com: Palmografos.com - "Καρδιά" - Ποίημα της Νικολέττας Σίμωνος

    Όμορφο σ/κ Αρμαγεδών να έχεις

    παλιά φίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι πάντοτε καλά και ένα όμορφο Σαββατοκύριακο να έχεις .

      Ελπίζω κάποια φορά να κάνεις αυτό που σε προέτρεψε και φίλος σχολιαστής Κώστας .
      Αυτό που πηγάζει από μέσα σου πιστεύω ότι μπορείς να βρείς τον τρόπο να το περάσεις στην δική σου πένα .

      ΜΕ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

      Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

      Διαγραφή
  3. Εγω θα λεγα να προσπαθησεις να γραψεις ενα δικο σου ποίημα πσλιά φιλη! Νομιζω οτι θα το χεις!!! Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε μου Κώστα ένα άτομο που μιλά μέσα από όχι τυχαίους στίχους θα έχει αυτήν την φύση .

      ΜΕ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

      Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

      Διαγραφή
  4. Ήθελα πρίν φύγω , να σας χαιρετήσω όλους, παλιούς και νέους φίλους.
    Να ευχαριστήσω τον εξαίρετο διαχειριστή
    Λύκιο για την ευγενική και άδολη φιλοξενεία του και να ευχηθώ μια πολύτιμη περιστροφή ζωής, σε όλο τον κόσμο.
    Καλή συναίχεια ...παλιά φίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πριν πάρεις μια τέτοια απόφαση πρέπει να υπολογίσεις πολύ καλά ότι έστω και διαδικτυακά κάποιοι άνθρωποι έχουν δεθεί μαζί σου .
      Κάποιοι πίσω από αυτά τα άψυχα πλήκτρα του υπολογιστή συνεχίζουν να παραμένουν άνθρωποι και πιστεύω πολλά άτομα εντός αυτού του συγκεκριμένου ιστότοπου το έχουν αποδείξει πολλές φορές .

      Δεν μπορεί ένα άτομο σαν και εσένα που έχει μάθει να μιλά μέσα από κομμάτια οίησης να το βάζει κάτω και να εγκαταλείπει τα άτομα με τα οποία δέθηκε ....

      Θα θέσω αυτά τα φιλικά ερωτήματα προς εσένα και πριν πάρεις την τελική σου απόφαση να ....σκεφτείς .

      ΜΕ ΤΟΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΣΤΑΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΜΟΥ

      Ο ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΥ

      Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

      Διαγραφή
    2. Δεν καταλαβα τι σημαίνει ΄πολύτιμη περιστροφή ζωής, σε όλο τον κόσμο' !!! Μηπως εννοεί περιπλάνηση στον κοσμο, αλλά ποιο κόσμο, τον κοσμο της γνωσης, τις χωρες, το πλανητη , τους διαφορους ανθρωπους την κοινωνια, τι;
      Κωστας

      Διαγραφή
  5. Αγαπητή παλιά μας φίλη,
    δεν γνωρίζω τον λόγο για τον οποίο αποχωρείς και μας αποχαιρετάς. Ελπίζω ότι δεν θα οφείλεται σε απογοήτευσή σου από την παρέα μας! Η παρουσία σου μέχρι στιγμής, κόσμησε τον χώρο μας με την ομορφιά των πλούσιων συναισθημάτων σου και τα μηνύματα που θέλησες να μας περάσεις. Δεν είσαι απλά αποδεκτή από την παρέα μας, είσαι αναγκαία!
    Δεν θα επιχειρούσα ποτέ να ασκήσω πίεση σε κάποιον άνθρωπο για τις επιλογές του. Σέβομαι πρωτίστως την ελευθερία της βούλησης και των επιλογών. Είμαι βέβαιος ότι το ίδιο ισχύει και για τους υπόλοιπους φίλους του Καταχθόνιου Δαίμονα.
    Σε κάθε όμως περίπτωση, εάν και εφόσον η επιλογή σου να μας αποχαιρετήσεις είναι τελεσίδικη και αμετάκλητη, σου εύχομαι από καρδιάς, καλές αναζητήσεις σε νέους χώρους και καλό σου ταξίδι στην περιπέτεια της ζωής!
    Είθε η θετική ενέργεια της σκέψης μας, να σε ακολουθεί σε κάθε σου βήμα.
    Σε ευχαριστούμε για την παρουσία σου και για το πολύτιμο κομμάτι σου, που μας προσέφερες, παλιά μας φίλη!
    Κλείνω με την ρήση: "Οι νέοι φίλοι είναι σαν τ' ασήμι, μα χρυσάφι είναι οι παλιοί"!
    Είσαι πάντα η φίλη μας.
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παλια φίλη νομιζω οτι για να εισαι παλια φιλη , εισαι μια σταθερη αξία. Οι παλιοι φιλοι δεν εγκαταλριπουνε κσι δεν χανονται, σωστα; Εμενα παντως μου εισαι πολυ συμπαθιτικη και ευχαριστη και μου κανει εκπληξη η ανακοινωση σου. Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΧΑΙΡΕ ΠΑΛΑΙΑ ΦΙΛΗ!! ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΑΝΕΥΡΕΙΣ ΤΑΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΕΙΣ ΝΕΑ ΠΕΔΙΑ ΑΚΟΜΑ ΑΝΩΤΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ!!! ΕΔΩ ΥΠΗΡΞΕΣ ΑΓΑΠΗΤΗ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΙΑ.
    ΕΡΡΩΣΟ.
    Ο "ΙΕΡΑΡΧΗΣ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα σε όλους. Ευχαριστώ για την αγάπη σας στο προσωπό μου, καθώς και για την εμπιστοσύνη σας που με τιμά ιδιαιτέρως.Έχω κάποιο πρόβλημα με την συγκατοικό μου ..σας παρακαλώ λίγη υπομονή και θα σας ενημερώσω.
    Καλή εβδομάδα ...
    παλιά φίλη



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα παλιά φίλη! Χαίρομαι που ο λόγος τελικά δεν αφορά εμάς, αλλά ένα δικό σου πρόβλημα με την συγκάτοικο. Ελπίζουμε να βρεις γρήγορα μια καλή λύση.
      Σε περιμένουμε. Καλή εβδομάδα!
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
    2. Ελπίζω να λυθεί γρήγορα το πρόβλημά σου και να δώσεις πάλι το παρόν .

      ΜΕ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

      Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

      Διαγραφή
  9. Μάικ Ροζάκης & Playboys - Μία φίλη παλιά
    http://www.youtube.com/watch?v=zZBdPDvXvls

    Olympians - Φίλε μου φίλε
    http://www.youtube.com/watch?v=K2VSsL_F_mY

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ...Α-Ω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΤΗΣ ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΜΟΥ!!!ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!ΝΑ ΕΧΕΤΕ..
    ΕΤΣΙ ΗΜΟΥΝ ΠΕΡΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=aCf76dpv0V4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σε χαιρετίσω και εγώ και να έχεις μια καλή νύχτα .

      ΜΕ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

      Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

      Διαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας
Φίλοι του ιστολογίου, παρακαλώ να κάνετε ελεύθερα τον σχολιασμό σας, αλλά να απέχετε από ύβρεις και προσβολές προσώπων, καθώς και να χρησιμοποιείτε την Ελληνική γλώσσα και γραφή (όχι greeklish). Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται. Επίσης διαγράφονται spam και διαφημίσεις άλλων ιστολογίων, αλλά και κάθε άλλο σχόλιο που δεν συνάδει με το ύφος και το ήθος που ορίζει ο δημιουργός και διαχειριστής του ιστολογίου.

ΠΡΟΣΟΧΗ:
Τα σχόλια ελέγχονται πριν δημοσιευθούν.



.