Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2021

Μαζική Ψύχωση: Πώς η Μάζα Οδηγείται στην Υπακοή


Δείτε με προσοχή, ολόκληρο το βίντεο!
ΛΥΚΙΟΣ.

Προσοχή: Αν δεν σας ανοίγει το βίντεο στην έκδοση κινητού,  πατήστε κάτω "Προβολή έκδοσης ιστού" και το βίντεο θα εμφανιστεί κανονικά.

 

17 σχόλια:

  1. Δε μπορώ να δω το βίντεο απο το κινητό,θα το δω στο σπίτι όταν πάω
    Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να δείτε το βίντεο στο κινητό, πατήστε κάτω κάτω εκεί που λέει "Προβολή έκδοσης ιστού" και το βίντεο θα εμφανιστεί κανονικά.

      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
  2. Γνωστή η τακτική δημιουργίας σοκ και δέους για τον νοητικοσυναισθηματκό έλεγχο των μαζών. Δυστυχώς αυτά που περιγράφονται στο βίντεο τα βιώνουμε και στις μέρες μας και αποτελούν μέρος της αιτίας που τα μυαλά του κόσμου έχουν διασαλευθεί και αποχαυνωθεί. Αν μεγαλύτερο ποσοστό ανθρώπων μπορούσε να διακρίνει και να κατανοήσει το παιχνίδι της κοινωνικής μηχανικής που εφαρμόζεται πάνω του, ο φόβος θα μετριαζόταν και οι ενεργειακές εκπομπές μας θα αντέκρουαν διαλύοντας τα αρνητικά στοιχειακά και απόβλητα.
    Χρειάζεται ισχυρή ασπίδα προστασίας να κατέχει κανείς ώστε να μην τον αγγίζει η φθοροποιός περιρρέουσα ατμόσφαιρα της σύγχρονης διαβίωσης. Δυστυχώς όμως διακρινόμαστε από σημαντική έλλειψη σε πανοπλίες.

    Ανατολή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητή μου Ανατολή, αν ένα μεγαλύτερο ποσοστό ανθρώπων μπορούσε να διακρίνει και να κατανοήσει το παιχνίδι της κοινωνικής μηχανικής που εφαρμόζεται πάνω του, τότε θα ήταν πολύ διαφορετικός ο κόσμος και η παγκόσμια εξουσιαστική ελίτ (ΝΤΠ), θα έχανε το πιο δυνατό της όπλο: τον νοητικό έλεγχο των μαζών!

    Ωστόσο, ακόμη και αυτοί που τώρα βλέπουν το βιντεάκι ή διαβάζουν όσα γράφονται στον ΚΔ και αλλού, λίγο ή καθόλου αλλάζουν τον τρόπο που βλέπουν τα πράγματα. Είναι δύσκολο να ελέγχεις την πληροφορία που σου δίνουν, αν δεν έχεις κριτικό και ανήσυχο πνεύμα. Δύσκολα αποτρέπεις τον φόβο, όταν έχεις άγνοια των πραγμάτων και όταν εμπιστεύεσαι το Σύστημα, τη θρησκεία, το κόμμα ή τους "ειδικούς"!

    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι άσχημο να χάνεται η εμπιστοσύνη του κόσμου σε θεσμούς που παραδοσιακά του προσέφεραν ή τουλάχιστον όφειλαν να του προσφέρουν ένα αίσθημα ασφάλειας. Ο άνθρωπος ως φύσει κοινωνικό ον, έχει την ανάγκη να εναποθέτει την εμπιστοσύνη του σε ιεραρχικά δομημένες κοινωνίες που να ρυθμίζουν τα του βίου του. Όταν αυτές οι δομές γιγαντώνονται και εκμαυλίζονται, καταλήγουν να εκμεταλλεύονται τις μονάδες/ατομικότητες που τους έδωσαν υπόσταση και τις εδραίωσαν. Θρέψαμε ένα θηρίο που πλέον δεν δαμάζεται.
    Επιτρέψαμε σε ένα τεχνοκρατικό οικοδόμημα να ρυθμίζει τις ζωές μας για να ασχοληθούμε δήθεν με τα ουσιώδη, αλλά τελικά αυτό κατάφερε να ορίζει και τη σκέψη μας.
    Πόσοι διαθέτουν πραγματικά κριτικό και ανήσυχο πνεύμα, ικανό να σκέφτεται, να οραματίζεται και να πράττει με ευελιξία και φαντασία έξω από κουτάκια μασημένης τροφής;
    Τις πταίει για την χαμηλή νοημοσύνη του μέσου όρου;

    Ανατολή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. οι θεσμοι ειναι για τους τυπους .νομιζω οτι ηρθε η ωρα για τον καθενα να κανει την επιλογη του.
    μεσα στον κυκλο με οτι αυτο συνεπαγεται ,η εξω απο αυτον παλι με οτι αυτο συνεπαγεται.
    τα ψεμματα τελειωσαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγω παλι λεω πως δεν χρειαζεται να βγεις απο τον κυκλο για να διατρανωσεις πως δεν σε οριζει ο κυκλος. Μπορεις καλλιστα να βρισκεσαι ΚΑΙ μεσα στον κυκλο αλλα να μην οριζεσαι απο αυτον.

    Εαν βγεις εκτος κυκλου, σημαινει πως ο "κυκλος", ας πουμε εν προκειμενω η κοινωνια, σε οριζει και σε απορριπτει. Δεν παραχωρουμε αυτην την εξουσια στην κοινωνια. Δεν προηγειται η κοινωνια των ανθρωπων. Πρωτα υπηρξαν οι ανθρωποι, και μετα η κοινωνια ως μορφωμα. Η κοινωνια επεται, ερχεται μετα. Πώς λοιπον θα πουμε πως αποχωρουμε; Δεν αποχωρουμε. Επισης, δεν αποδεχομαστε χαλαρα, την οποια απορριψη.

    Εφοσον δεν ειναι αποψη σου να εμβολιαστεις, δεν εμβολιαζεσαι, αποδεχομενος τις οποιες συνεπειες αυτης της επιλογης. Πρεπει ομως να ειναι συνειδητη επιλογη. Προσωπικα, εχω επιλεξει να μην εμβολιαστω, διοτι ειμαι αλλεργικος στα ψεμματα και στις προπαγανδες, και εχω δωσει μια συμφωνια στον εαυτο μου, να μην χαριζομαι οπου δεν γουσταρω. Και η υποθεση βρωμαει πιο πολυ και απο τα λυμματα που "ελεγχουν" για να δουν την εξαπλωση του ιου.

    Αν αυτο σημαινει πως θα χασω πχ τη δουλεια μου, ας ειναι. Ομως, σε καμια περιπτωση δεν θα κανουμε την ζωη ευκολη σε οσους κινουνται κατ αυτον τον απαραδεκτο τροπο. Αυτο σημαινει πληρη εξαντληση της δικαστικης οδου, με ολα οσα αυτο συνεπαγεται. Μετα, φυσικα και υπαρχουν και αλλοι τροποι αλλα δεν ειναι του παροντος. Και δεν παμε εκει, διοτι δικαστικα ειναι αδιανοητο να μην δικαιωθει.

    Προσωπικα, παραμενω εντος κυκλου, ομως η επιδραση του πανω μου ειναι μηδενικη

    Joker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συμφωνώ με την προσέγγιση του αγαπητού Joker. Εμείς διαμορφώνουμε την κοινωνία, αν δεν παραιτηθούμε από αυτήν. Ο κύκλος είναι ευμετάβλητος, αν όσοι βρίσκονται μέσα του κινούνται και δεν μένουν παθητικά αδρανείς.
    Αυτό προϋποθέτει την συνειδητή παρουσία μας μέσα στον κύκλο, δηλαδή την μετατροπή μας σε ενεργούς πολίτες, που γνωρίζουν, κρίνουν και αποφασίζουν για κάθε πτυχή της κοινωνικής ζωής.
    Αν κάτι που συμβαίνει δεν αρμόζει στην συνείδησή μας, δεν το υιοθετούμε, δεν το ακολουθούμε και δεν το εφαρμόζουμε, αναλαμβάνοντας και το όποιο κόστος της επιλογής μας.
    Σε κάθε περίπτωση ανακοινώνουμε τους λόγους που επιλέγουμε την σύγκλιση ή την απόκλιση από την πεπατημένη γραμμή, ώστε να είμαστε σύμφωνοι με τον κανόνα της κοινωνικής διάδρασης.
    Δηλαδή δεν οφείλουμε μόνο στον εαυτό μας την ελευθερία επιλογής (ακόμα και ενάντια στην παγιωμένη κοινωνική νόρμα), αλλά οφείλουμε και προς στην κοινωνία την πληροφόρηση ότι ένα μέλος της διαφωνεί και επιλέγει αντίθετα ή διαφορετικά.
    Αν δεν το κάνουμε αυτό, δεν συμμετέχουμε στην μεταβλητότητα, την πρόοδο και την εξέλιξη της κοινωνίας.

    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ναι αληθεια ?εμεις ειμαστε αυτοι που διαμορφωνουμε την κοινωνια?για πες μας λοιπον με ποιο τροπο συμμετεχουμε στη ληψη των αποφασεων που οριζουν τους κανονες της ?
    Ειμαστε απλα πιονια αυτης της κοινωνιας και εξαρτωμαστε πληρως από αυτην .
    Όταν εξαρτασαι από αυτην η ακολουθεις τις επιταγες της η βγαινεις εκτος.
    Καλο είναι να διατηρουμε την αισιοδοξια μας ,και να το παιζουμε ανεξαρτητοι ,αντιστασιακοι κλπ αλλα πρεπει να καταλαβουμε πια ότι ο κλοιος σφιγγει γυρω μας .
    τα πραγματα χειροτερευουν μερα με την ημερα πια και αυτά που επονται είναι χειροτερα δυστυχως .
    καποτε ακουγαμε για το χαραγμα και για το 666 και γελουσαμε περιπαικτικα, μη γνωριζοντας οι περισσοτεροι τι είναι αυτό .σημερα το χαραγμα ,σε εισαγωγικα, είναι εδώ μπροστα στα ματια μας και παλι δεν το βλεπουμε, γιατι καποιοι φροντισαν να το γελοιοποιησουν ως το χαραγμα του διαβολου .σημερα όμως χωρις αυτό δεν μπορεις να κανεις τιποτα .δεν μπορεις να διασκεδασεις ,να μετακινηθεις ,να εργασθεις,να πανε τα παιδια σου σχολειο,ουτε καν να αρρωστησεις .
    τελος παντων όλα αυτά τα ξερετε .το θεμα είναι από ποια οπτικη γωνια τα βλεπει ο καθενας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μηδενικη η επιδραση του κυκλου φιλε τζοκερ ?
    Λυπαμαι αλλα πλανασαι .μονο σου το ειπες δεν εμβολιαζομαι γιατι είναι επιλογη μου και αν είναι να χασω τη δουλεια μου πχ ας τη χασω .(τη σπιναλογκα τη θυμαται κανεις ?)
    Οσο για τη δικαστικη οδο …….τα ευκολως εννοουμενα παραλειπονται.
    Και οσον αφορα το εμβολιο αυτό είναι το λιγοτερο. το εμβολιο ΘΕΛΟΥΝ να πιστευουμε ότι είναι η απειλη.αυτο ειναι το τυρακι ,εμεις πρεπει να δουμε τη φακα.
    η επιδραση του κυκλου είναι καθοριστικης σημασιας στη ζωη μας και είναι επιλογη μας να ζουμε μεσα σε αυτόν , η εξω από αυτόν .με το ένα ποδι μεσα και το άλλο εξω δεν γινεται.
    Σε ένα προηγούμενο σχόλιο είχα θέσει ένα ερώτημα , ατομική συνείδηση, η συλλογική συνειδηση ?ειναι ωρα να απαντησουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευστοχες οι παρατηρησεις φιλε Λυκιε. Πραγματι ο κυκλος ειναι ευμεταβλητος, εφοσον οσοι βρισκονται εντος του δραστηριοποιουνται καταλληλα. Και οντως, αν οσοι δυνανται να το πραξουν, απεχουν, τοτε δεν υφισταται συμμετοχη στη προοδο και εξελιξη της κοινωνιας.

    "Σε κάθε περίπτωση ανακοινώνουμε τους λόγους που επιλέγουμε την σύγκλιση ή την απόκλιση από την πεπατημένη γραμμή, ώστε να είμαστε σύμφωνοι με τον κανόνα της κοινωνικής διάδρασης.
    Δηλαδή δεν οφείλουμε μόνο στον εαυτό μας την ελευθερία επιλογής (ακόμα και ενάντια στην παγιωμένη κοινωνική νόρμα), αλλά οφείλουμε και προς στην κοινωνία την πληροφόρηση ότι ένα μέλος της διαφωνεί και επιλέγει αντίθετα ή διαφορετικά. "

    Δεν θεωρω πως οφειλω κατι στην κοινωνια, καθως πιστευω πως το οποιο χρεος μου προς αυτην εχει αποπληρωθει, υπολογιζοντας δουναι και λαβειν. Επισης, δεν θεωρω πως οφειλω πληροφορηση σε κατι/καποιον που δεν σεβομαι, απο την αποψη πως εχει απωλεσει τον σεβασμο μεσω των συμπεριφορων του. Ωστοσο, το αντιθετο ισχυει απεναντι στην ιδεατη κοινωνια.
    Η πληροφορηση της διαφωνιας ειναι αυτονοητη (αυτοφανής; self evident) στην κοινωνια, ωστοσο η αιτιολογηση πραγματι δεν εχει τεκμηριωθει επαρκως και δημοσιευτει αντιστοιχα. Αλλα απο την αλλη, ποιο το νοημα να συζητας με καποιον που δεν επιθυμει την αληθεια, και το κανει υποκριτικα μηπως και σε εκθεσει;(δεν εννοω φυσικα εδω, αλλα τα μμε γενικως) Προσωπικα, δεν με επηρεαζει αυτη η συμπεριφορα, αλλα χασιμο χρονου παραμενει. Επισης, αποτελει χρεος του δραστη η αιτιολογηση των δρασεων του, και οχι του δεκτη η αιτιολογηση της μη αποδοχης. Αν δεν θελω να αγορασω ενα αυτοκινητο, και με ρωταει ο πωλητης επιτακτικα: "Γιατι δεν το παιρνεις ρε;" το πιθανοτερο ειναι να φαει φαπα καθως δεν θα κατσω να του εξηγησω γιατι ειναι βρωμικος πωλητης αυτοκινητων. Ε, το ιδιο ισχυει και με τα εμβολια

    Συνοψιζοντας στο δια ταυτα, ας προσφερουμε στην κοινωνια την διατυπωση της αιτιολογησης της διαφωνιας, μεσα απο ενα θεματικο στοχαστηριο στο ζητημα του κορονοιου και των εμβολιων, γιατι οχι; Θεωρω πως ειναι επικαιρο. Δεν ειναι πάντως χρεος μας, χρεος των εισηγητων των εμβολιων ειναι να αποδειξουν την καθαροτητα τους προσφεροντας εγγυησεις και οχι δικια μας να αναδειξουμε τα αμετρητα προβληματα τους. Χαιρετιζω ωστοσο την ορεξη σου να δεις ελευθερα το θεμα και φυσικα συνδραμω στο κατα δυναμιν

    Joker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητέ Ανώνυμε, κατ΄αρχήν θα σου ζητήσω για χάρη διευκόλυνσης του διαλόγου μας, να υιοθετήσεις ένα ψευδώνυμο της επιλογής σου.

    Λες λοιπόν: "Ειμαστε απλα πιονια αυτης της κοινωνιας και εξαρτωμαστε πληρως από αυτην ."

    Αν η κοινωνία είναι μια σκακιέρα στην οποία εμείς είμαστε τα πιόνια όπως πιστεύεις, η έκβαση του παιχνιδιού εξαρτάται ακόμη και από το τελευταίο, που αν φτάσει στο τέρμα μετατρέπεται σε πανίσχυρη βασίλισσα, η οποία ανατρέπει το παιχνίδι! (πιστεύω να ξέρεις σκάκι) Είτε είσαι το πιόνι, είτε ο βασιλιάς, εξαρτάσαι απόλυτα από το παιχνίδι στη σκακιέρα (κοινωνία). Ένα πιόνι σώζει τον βασιλιά και ένας βασιλιάς το πιόνι!

    Θέλω να πω δηλαδή, ότι στην κοινωνία, όλοι ανεξαιρέτως διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο, ανεξάρτητα από την θέση τους στην ιεραρχία. Ασφαλώς δεν έχουν όλοι την ίδια δυναμική, ούτε την ίδια επιρροή στις εξελίξεις. Ανάλογα την θέση, τον ρόλο και τις συγκυρίες, ο καθένας μπορεί να επηρεάσει την εξέλιξη των πραγμάτων είτε την κατάλληλη στιγμή άπαξ, είτε με την μόνιμη στάση και συμπεριφορά του.

    Η διάδραση μεταξύ των μελών της κοινωνίας, ανεξάρτητα από τον ρόλο τους μέσα σε αυτήν, είναι δεδομένη και αναπόφευκτη. Είτε έχει αρνητικές είτε θετικές επιπτώσεις για το κάθε μέλος της, η διάδραση επιφέρει ένα συνολικό αποτέλεσμα, το οποίο είναι το καταστάλαγμα όλων των ζυμώσεων που εκτελούνται στο εσωτερικό της.

    Αν "...τα πραγματα χειροτερευουν μερα με την ημερα..." είναι επειδή το καταστάλαγμα που είπαμε, πορεύεται προς το χείρον.
    Όπως στο σκάκι για μία ήττα ευθύνονται όλα τα πιόνια (δλδ αν είχαν "παίξει" καλύτερα, δεν θα έχαναν), έτσι και στην κοινωνία όλοι έχουν ένα μερίδιο ευθύνης.

    Αν δεν αναλάβουμε την ευθύνη που μας αναλογεί και δεν κάνουμε τις ανάλογες αλλαγές, δεν πρόκειται να αποτραπεί η πορεία μας προς το χείρον.

    Από κει ορμώμενος, λέω για ανάγκη να ανακοινώνουμε την δική μας επιλογή και να την αιτιολογούμε. Η δική μας επιλογή, όταν αντιβαίνει τις κοινωνικές νόρμες, έχει κόστος.
    Χωρίς κόστος δεν μπορεί να αλλάξει η ρότα προς το χείρον, το καταλαβαίνουμε νομίζω αυτό!

    Αυτό που λες "...η ακολουθεις τις επιταγες της η βγαινεις εκτος" είναι περίπου αυτό.
    Το "εκτός" είναι το κόστος, αλλά με λάθος διατύπωση. Δεν γίνεται να βγεις έξω από τον κύκλο και να βρεθείς στο περιθώριο, γιατί τότε θα είσαι παρίας που δεν επηρεάζεις τίποτα.

    Αν πάρεις τα βουνά, είσαι εκτός κοινωνίας. Ωστόσο δεν μπορείς να πάρεις τα βουνά, γιατί δεν είσαι μαθημένος να ζεις εκτός κοινωνίας.

    Αν λοιπόν η δική σου οπτική γωνία, βλέπει εκπλήρωση προφητειών καταστροφής, τότε δεν έχεις παρά να αντισταθείς με όσες δυνάμεις και δυνατότητες διαθέτεις, χωρίς όμως να φύγεις απ΄το πεδίο της μάχης. Δεν είσαι μόνος όμως και αυτό είναι που πρέπει να κατανοήσεις.
    Μαζί με σένα υπάρχουν αναρίθμητοι, που έχουν βλέπουν απ' την δική σου οπτική γωνία τα επερχόμενα.
    Τους αναζητείς και συντάσσεσαι μαζί τους. Ενώνετε δυνάμεις και δράτε αναλόγως των δυνάμεών σας, αρκεί να μην βρεθείτε εκτός μάχης. Θέλει στρατηγική και τακτική ένα πόλεμος.
    Σε έναν πόλεμο έχεις και απώλειες, όποτε είσαι προετοιμασμένος κάπου να χάσεις. Κάπου θα παραχωρήσεις και κάπου όχι. Το επιλέγεις εσύ μαζί με τους ομοίους σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για παράδειγμα εγώ δεν κάνω το εμβόλιο, επειδή:
    α) δεν έχω πεισθεί για την ασφάλειά του
    β) δεν έχω πεισθεί ότι δημιουργεί "τείχος ανοσίας"
    γ) δεν έχω πεισθεί ότι αποτελεί την μόνη λύση εναντίον του Covid 19
    δ) δεν δέχομαι την μεθόδευση της υποχρεωτικότητας και του εξαναγκασμού
    ε) πιστεύω ότι το εμβόλιο είναι εργαλείο προς επίτευξη πολιτικών στόχων και όχι υγειονομικών

    Ωστόσο δεν μπορώ να βρεθώ απολύτως εναντίον όλων των μεθόδων που χρησιμοποιεί το σύστημα, γιατί αν το κάνω θα βρεθώ εντελώς έξω από αυτό και δεν θα μπορέσω να το πολεμήσω.

    Άρα δέχομαι κάποιες υποχωρήσεις, όπως το να κάνω τα rapid test και να πειθαρχώ στους περιορισμούς για τους ανεμβολίαστους.
    Ωστόσο δεν θα κάνω το εμβόλιο, όσο δεν μπορούν να με υποχρεώσουν με τη βία. Αν είναι να χάσω την δουλειά μου και μπορώ να βρω κάποια άλλη που να με δέχονται ανεμβολίαστο, τότε θα την χάσω.
    Αν είναι να καταστραφώ εγώ και η οικογένειά μου, τότε θα σταθμίσω το όφελος και την ζημιά και θα αποφασίσω.
    Μετά το εμβόλιο, θα ακολουθήσουν και άλλες επιβουλές και θα πρέπει να κρατήσουμε εφεδρείες για τις επόμενες μάχες.
    Τέλος, στο ερώτημά σου ατομική ή συνολική συνείδηση, έχουμε απαντήσει ήδη αν το πρόσεξες.

    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητέ Joker, μην προσωποποιείς την κοινωνία. Κοινωνία είμαστε όλοι μας, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που έχουν παρόμοιες απόψεις με μας, αυτών που έχουν ανοιχτά μυαλά και αυτιά, αυτών που διψούν για την αλήθεια και αυτών που ζητούν βοήθεια, έρεισμα και κίνητρο για να αντιταχθούν στο ψέμα, την απάτη, την στρέβλωση και την επιβουλή.

    "Επισης, αποτελει χρεος του δραστη η αιτιολογηση των δρασεων του, και οχι του δεκτη η αιτιολογηση της μη αποδοχης. Αν δεν θελω να αγορασω ενα αυτοκινητο, και με ρωταει ο πωλητης επιτακτικα: "Γιατι δεν το παιρνεις ρε;" το πιθανοτερο ειναι να φαει φαπα καθως δεν θα κατσω να του εξηγησω γιατι ειναι βρωμικος πωλητης αυτοκινητων. Ε, το ιδιο ισχυει και με τα εμβολια"

    Εδώ δεν καλούμαστε να απαντήσουμε στον δράστη, το γιατί δεν θέλουμε να κάνουμε το εμβόλιο. Σε αυτόν απλώς δεν πειθαρχούμε. Ούτε καν απαντούμε όμως! Εξηγούμε την στάση μας στο σύνολο της κοινωνίας που θέλει να μας ακούσει. Δεν εννοώ ότι θα πρέπει να ανέβουμε σε άμβωνα στην πλατεία Συντάγματος και να βγάλουμε λόγο, ούτε να δώσουμε συνέντευξη στα κανάλια!
    Η κοινωνία για μας, μπορεί να είναι απλώς οι στενοί φίλοι, οι συγγενείς, οι συνάδελφοι, οι γείτονες, οι διαδικτυακοί φίλοι και ακόλουθοι.
    Αν κρατήσουμε για τον εαυτό μας την επιλογή μας, δεν προσφέρουμε στην κοινωνική διάδραση. Δεν μας ενδιαφέρει αν θα έχει αποδοχή η γνώμη μας, ούτε αν θα μας ακολουθήσουν όλοι.
    Το δικό μας κοινωνικό "χρέος", ολοκληρώνεται με την κοινοποίηση και αιτιολόγηση της δικής μας στάσης, ώστε να προσφέρουμε ένα παράδειγμα και ένα καλό λόγο, για να επηρεάσουμε έστω και έναν που θα δεχτεί την δική μας διάδραση. Αλλά και εμείς θα δεχτούμε από άλλους την ίδια επίδραση. θα πάρουμε κουράγιο, ιδέες και απόψεις που θα εμπλουτίσουν την γνωστική μας φαρέτρα ή θα αναθεωρήσουμε την θέση μας, αν δεν στέκει επαρκώς στην συνείδηση και τη λογική μας.

    Σχετικά με την πρότασή σου να ανοίξουμε θεματικό Στοχαστήριο για το εμβόλιο, είμαι θετικός, αν και το έχουμε ήδη συζητήσει από δω και από κει στον χώρο των σχολίων. Όμως θα πρέπει να είναι μαζεμένη όλη η επιχειρηματολογία και οι απόψεις σε ένα συγκεκριμένο μέρος, οπότε θα συμφωνήσω μαζί σου.

    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το σκακι είναι ένα παιχνιδι που παιζεται με ξεκαθαρους ορους και από τους δυο παικτες .
    Η εκβαση του εξαρταται από την ικανοτητα και τη στρατηγικη του καθενος εκ των δυο .
    Εδώ εχουμε να κανουμε με ένα υπουλο εχθρο που οριζει ο ιδιος τους κανονες προς οφελος του .
    Δεν προφητευω καταστροφες ετσι κι αλλιως εχουμε επιβιωσει από χειροτερα .ομως μπορω να πω ότι οι λιγες εναπομεινασες ατομικες μας ελευθεριες θα πανε περιπατο . το συστημα εχει βαλει ως στοχο τον πληρη ελεγχο της κοινωνιας με κάθε μεσο, θεμιτο η αθεμιτο .θεωρω ότι και αυτό το παιχνιδι είναι στημενο και καταληγω σε αυτό το συμπερασμα από το ότι αποδειχτηκαν πολύ προετοιμασμενοι οσον αφορα την μεταβαση στην λεγομενη ψηφιακη εποχη ,απλως περιμεναν την καταλληλη στιγμη, το καταλληλο κλιμα .και σαν από θαυμα τους ηρθε ο κορωνοιος ,ε λοιπον στα θαυματα δεν πιστευω ,ειμαι και λιγο καχυποπτος .(σε καμμια περιπτωση δεν αμφισβητω την υπαρξη του ιου, εχω όμως μερικες αμφιβολιες για την προελευση του)
    Βεβαια το φαινομενο δεν είναι τωρινο ξεκινησαν εδώ και καποια χρονια σιγα σιγα με το
    μοτο της νεας εποχης, της νεας ταξης πραγματων και της παγκοσμιοποιησης.
    Στοχος τους είναι να επιβαλουν ένα συστημα απολυτου ελεγχου του ανθρωπου ,που συνεπαγεται καταργηση κάθε οικονομικης και προσωπικης ελευθεριας και ψηφιακου φακελωματος των παντων (ξεκινησαν από τα κατοικιδια μας και βαλτε μεσα ότι μπορει να βαλει ο νους μας ).παντως θα πρεπει να εχουν τεραστια βαση δεδομενων χαχα.βοηθαει βεβαια και η Microsoft (με τις επενδυσεις της) και η google οσο μπορει .δεν μπορω να πω .
    το πρωτο σκελος η οικονομικη κυριαρχια επετευχθη, εν μερει , με την ευκαιρια της στημενης οικονομικης κρισης που μας εφερε και την καθιερωση του πλαστικου χρηματος .καπου στο 80% βρισκεται νομιζω η χρηση του .δευτερη φαση του πρωτου σκελους θα είναι η καθιερωση του ψηφιακου νομισματος πιθανον λιγο μετα την τωρινη κριση.
    Επι κρισης δεν ηταν που ξεκινησαν να εξαγοραζουν τα παντα? από ακινητα,καταστηματα τροφιμων (σουπερ μαρκετ ) μεχρι και περιπτερα προσφατως .(η ακροπολη μαλλον τη γλυτωσε .)
    Τελος παντων η αλωση των προσωπικων μας ελευθεριων αρχισε μεν να εντεινεται ,με το προσχημα του κορωνοιου,δεν εχει φτασει ακομη στο τελος της.συλλογη στοιχειων και ταυτοποιηση γινεται προς το παρον .
    και εχουμε ακομα πισω μας και την περιβοητη κλιματικη αλλαγη η οποια δεν ξερουμε τι θα φερει ,μπορουμε όμως να φανταστουμε . παντως υπουργειο μας εφερε …..

    ΥΓ μου είναι αρκετα δυσκολο να γραφω στον υπολογιστη ,ειμαι λιγο της παλιας σχολης ,γι αυτο συγχωρηστε μου τα οποια λαθη.
    ΓΙΩΡΓΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπητέ Γιώργο, μια χαρά γράφεις.
    Συμφωνούμε και μπορούμε να αναπτύξουμε τις σκέψεις μας, στην καινούργια ανάρτηση που έβαλα, με αφορμή την επιβολή του εμβολιασμού.

    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πωλ αν είσαι ακόμη εδώ , τώρα συγκινήθηκα και ένιωσα ευεξία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας
Φίλοι του ιστολογίου, παρακαλώ να κάνετε ελεύθερα τον σχολιασμό σας, αλλά να απέχετε από ύβρεις και προσβολές προσώπων, καθώς και να χρησιμοποιείτε την Ελληνική γλώσσα και γραφή (όχι greeklish). Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται. Επίσης διαγράφονται spam και διαφημίσεις άλλων ιστολογίων, αλλά και κάθε άλλο σχόλιο που δεν συνάδει με το ύφος και το ήθος που ορίζει ο δημιουργός και διαχειριστής του ιστολογίου.

ΠΡΟΣΟΧΗ:
Τα σχόλια ελέγχονται πριν δημοσιευθούν.



.