Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

Το Αναψυκτήριο της Εβδομάδας (22-6-2014)


Εδώ μπορείτε να σχολιάζετε ελεύθερα, αλλά με σεβασμό στον συνομιλητή σας.

20 σχόλια:

  1. Ο Χριστος ειναι "μεγας διδασκαλος" η "γιος του Θεου"; Θα μπορουσατε να διευκρινισετε παρακαλω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου μέρα.
      Αν ασπάζεσαι την διδασκαλία του και σε εκφράζει, νομίζω πως δεν έχει σημασία ποιος χαρακτηρισμός του αποδίδεται από τον οποιονδήποτε. Ο ίδιος έχει αυτοπροσδιοριστεί ούτως η άλλως, οπότε κάθε αντίθεση στον εκάστοτε χαρακτηρισμό προς το πρόσωπό του (αν δηλαδή ο Χριστός είναι μέγας διδάσκαλος ή υιός του Θεού), νομίζω ότι είναι αχρείαστη.

      Διαγραφή
    2. Προσυπογράφω την απάντηση του φίλου Pit Zenk, αφού παρέχει λακωνικά όλη την αλήθεια, στο ερώτημα του ανώνυμου. Το αν είναι υιός του Θεού ή του Ανθρώπου ή είναι μέγας διδάσκαλος, είναι θέμα δογματικό, που έχει να κάνει με πολύ λεπτές έννοιες, που πραγματεύεται η θεολογία. Αυτό που έχει όμως σημασία, είναι τι αντίκρυσμα έχει μέσα σου η διδασκαλία του και αν τελικά έχει, πόσο μπορείς να κάνεις κτήμα σου τις διδαχές του.
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
  2. Ρωτω αν ειναι διδασκαλος η Θεος. Ο ιδιος λεει οτι ειναι Θεος. Αν ειναι διδασκαλος τοτε ειναι ενας απλος ανθρωπος και οχι Θεος. Ειναι κατι σαν τον Αριστοτελη η τον Σωκρατη. Αν ειναι ο Θεος ειναι ανωτερος απο ολους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η απάντηση φίλε μου, είναι μέσα σου. Έχει να κάνει με το τι εσύ θέλεις να πιστεύεις. Οι πεποιθήσεις του καθενός, δεν επιβάλλονται στους άλλους. Αν σου απάνταγα, θα σου έλεγα την δική μου πεποίθηση. Αυτή όμως ούτε σε αφορά, ούτε και θα πρέπει να την λογαριάζεις.
      Συνεπώς η επιλογή είναι δική σου...
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
  3. Να χαιρετίσω και εγώ μετά από ημέρες τον φίλο ΛΥΚΙΟ και τους/ τις φίλους/ες θαμώνες του Καταχθόνιου Δαίμονα .
    Σας παρακολουθώ δίχως να έχω την δυνατότητα να γράφω λόγο επαγγελματικών υποχρεώσεων , μα είμαι πάντοτε εδώ μέσα .

    ΜΕ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

    Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρετώ τον φίλο Αρμαγεδών! Είναι δεδομένη η παρουσία σου στον Καταχθόνιο Δαίμονα, είτε γράφεις είτε μας διαβάζεις, αν και μας λείπουν τα σχόλιά σου είναι αλήθεια τις τελευταίες μέρες. Όμως η ζωή επιβάλει τους ρυθμούς και πρέπει να τους ακολουθούμε. Ελπίζω να βρεις χρόνο για χαλάρωση φίλε μου.
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
    2. Γειά σου, Αρμαγεδών. Να μου επιτρέψεις να κάνω την αυτοκριτική μου.
      Βρέθηκα στην ανάρτηση της 16ης Μαρτίου 2013, στα σχόλια της οποίας έκανε κάτι σπασμωδικές κινήσεις απόγνωσης η γνωστή σε όλους μας και πρώην~νυν αγαπημένη Δανάη. Παρακολούθησα πόσο τρυφερά, πόσο απαλά και γλυκά της συμπεριφέρθηκες(όπως και οι υπόλοιποι), και σκέφτηκα οτι ήταν μάλλον σε κάποια απόσταση από την πραγματικότητα αυτά που πριν λίγο καιρό έγραψα σχετικά. Με διακρίνει μια βιασύνη, μια παρορμητικότητα, και ήδη έχω υπερβεί τα όρια κάποιες φορές σε διάφορα θέματα.Το καταλαβαίνω αμέσως μετά, αλλά είναι πια αργά. Ευχαριστώ όλους σας, που δεν έγινε καμμία απ' αυτές τις φορές ούτε καν μία νύξη.
      Έχοντας αυτά υπ' όψιν μου, υπόσχομαι στον εαυτό μου να μην ...τα ξεχάσω στο μέλλον.

      Διαγραφή
    3. Γνωρίζεις πολύ καλύτερα ΛΥΚΙΕ φίλε μου πως εδώ μέσα είναι το ορμητήριο μου, αλλά και το ησυχαστήριο μου και από σκόρπιες συζητήσεις κατά καιρούς εμπνέομαι .

      Η χαλάρωση αυτόν τον καιρό εργασιακά είναι μύθος για εμένα , αλλά και ότι συνεπάγεται με ότι με περιμένει από τις μικρές ... :)

      Ταίσια Ματβέυ
      Μην περιμένεις από εμένα αλλά και τον φίλο οικοδεσπότη μας να καταχραστούμε αυτήν σου την βιασύνη, αλλά και την παρορμητικότητα, γιατί είμαστε από τους παλιούς σχολιαστές θαμώνες και άλλων ιστότοπων και έχουμε δει πολλά περισσότερα από όσα ίσως φαντάζεσαι ....
      Οπότε ... δεν βιαζόμαστε να κατακρίνουμε ή να επικρίνουμε βιαστικές αποφάσεις φίλων θαμώνων ή σχολιαστών ....

      Άλλωστε αν κάποιος μπορεί να βλέπει ένα πράγμα μόνο μαύρο είναι φύσιν αδύνατο ή δύσκολο να του δώσεις τα φώτα σου όπως στην συγκεκριμένη περίπτωση όπως αναφέρεις όντας έχοντας ήδη πάρει θέση γι' αυτό που συνέβη ...

      Κάποιες φορές αναγκάζεσαι να παίρνεις δύσκολες αποφάσεις στην ζωή ... με ότι συνεπάγεται , έστω και αν αυτό είναι αντίθετο στην φύση σου, αλλά και στον χαρακτήρα σου μερικές φορές η εξελιξημότητα δρομολογείται από πολλούς παράγοντες και οι αποφάσεις πρέπει να είναι μεστές και αποφασιστικές ...

      Γνωρίζω τον φίλο ΛΥΚΙΟ πάνω από δέκα χρόνια μέσω διάφορων ιστότοπων , τύχαμε πολλές φορές να ανταλλάξουμε ιδέες και να εισπράξουμε τις δέουσες φιλοφρονήσεις μετά "δημοκρατικών επιθέτων" φυσικά από έτερους σχολιαστές , που γνώμονας τους ήταν ή να "διαβρώσουν" συζητήσεις ή να πάψουν αυτήν την δυνατότητα που στήριξαν πολλοί ιστότοποι να μιλάμε και να ανταλλάσσουμε ιδέες..

      Έχω πάψει πλέον προσωπικά να αναλώνομαι σε ανούσιες συζητήσεις αλλά και διενέξεις που σκοπός αυτών που τις δημιουργούν είναι αληθοφανές ...


      ΜΕ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΜΟΥ

      Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

      Διαγραφή
  4. Γεισ σου φιλε Αρμαγεδων, ανησυχισα που απουσιασες, ευτυχως που σαι καλα! Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι πάντοτε καλά φίλε μου Κώστα , σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια , απλά αυτόν τον καιρό είμαι λίγο "στριμωγμένος" .

      ΜΕ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

      Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

      Διαγραφή
  5. ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΕΝ ΤΟΥ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕ?
    ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΟΧΛΗΣΗ ΑΠΛΑ ΕΠΕΙΔΗ
    ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΑΣ ΑΠΕΙΛΕΙ ΑΠΟ ΤΟ Ξ/6 ΝΑ ΜΗΝ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΣΕ ΣΑΣ
    ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΑΚΟΜΑ
    ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΜΕ
    ΘΕΩΡΗΣΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΜΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΛΟΥΝ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΑΣ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμε φίλε ή φίλη, κανείς στον χώρο μας δεν ενδιαφέρεται για τα τεκταινόμενα σε άλλα ιστολόγια. Ο χώρος του καταχθόνιου Δαίμονα, είναι ανοιχτός για όποιον νομίζει ότι τον αφορά ή τον ενδιαφέρει το θεματολόγιό του. Αν κάποιος λοιπόν, βρίσκει ενδιαφέρον εδώ και ταυτόχρονα μπορεί να σέβεται τον συνομιλητή του, χωρίς να τον προσβάλλει και να τον διαβάλλει, τότε είναι ευπρόσδεκτος. Κάποιοι συνομιλητές προέρχονται και από το "Ξυπνήστε ρε", που όμως δέχτηκαν τους κανόνες αυτού του χώρου. Με χαρά θα δεχτούμε οποιονδήποτε τους μιμηθεί.
      Δεν θέλουμε να μεταφέρεις κανένα διάλογο που μπορεί να συνέβη σε άλλο ιστότοπο, ακόμα κι αν όπως λες, μας αφορά! Δεν μπαίνουμε σε τέτοιες διαδικασίες, οι οποίες μας αφήνουν παγερά αδιάφορους. Εμείς, όπως έχεις διαπιστώσει ασχολούμαστε με άλλα θέματα και έχουμε άλλες συνήθειες.
      Ευχαριστώ!
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
  6. Μεταφέροντας τον διάλογο που ξεκίνησε από το Αναψυκτήριο της 13-6-2014, θέλω πρώτα απ' όλα να προλάβω παρεξηγήσεις. Χωρίς να θέλω να υποκαταστήσω τον Κώστα (ο οποίος δεν έχει απαντήσει ακόμα), πιστεύω ότι λέγοντας "λογοτεχνική λογόρροια" για την Ταίσια, δεν εννοεί προφανώς πως πάσχει από νευροψυχική διαταραχή, αλλά πως ο "χειμαρρώδης" της λόγος, έχει λογοτεχνική υφή. Με λίγα λόγια ότι ο λόγος και οι σκέψεις της είναι άψογα δομημένα, με τρόπο που δεν μπορεί να κρύψει την φιλολογική και φιλοσοφική της παιδεία, πράγμα με το οποίο συμφωνώ κι εγώ!
    Τώρα σχετικά με την έννοια τη δικαιοσύνης, δεν μπορώ να θυμηθώ που είχα κάνει αυτή τη δήλωση φίλε Κώστα, αλλά θα την ερμηνεύσω.
    Η δικαιοσύνη ως έννοια, μπορεί να αναλυθεί με δυο τρόπους.
    -Η δικαιοσύνη με την έννοια του δικαίου, όπως αυτό δημιουργείται μέσα από την ηθική, τις πεποιθήσεις, τις παραδόσεις και τα έθιμα μιας κοινωνίας, είναι μια αξία. Είναι μια κοινωνική αξία που παράγεται ως απαίτηση για κοινωνική ισορροπία και εύρυθμη λειτουργία της κοινωνίας. Μια τέτοια έννοια του δικαίου, ποικίλει, αναλόγως των κοινωνικών προτύπων πάνω στα οποία εδράζεται μια κοινωνία. Άλλο δίκαιο έχει ο πολιτισμός των Γάλλων, άλλο δίκαιο έχει ο πολιτισμός των Ζουλού. Η δικαιοσύνη όμως είναι η αξίωση μιας κοινωνίας, να εφαρμόζεται το όποιο δίκαιο αυτή παράγει.
    -Η δικαιοσύνη τώρα, ως δύναμη εξισορρόπησης τάσεων, ανάγεται σε νομοτελειακούς κανόνες.
    Ο θεολογικός ντετερμινισμός, είναι και ο μόνος που με βρίσκει αρκετά σύμφωνο για το παράδειγμά σου, Ταίσια.
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η εννοια του δικαιου ειναι θεια, ανωτερη και ανηκει στο "πεδιο των ιδεων". Οταν την "κατεβαζουμε" στο υλικο επιπεδο, αυτη εκφυλιζεται ως δικαιοσυνη. Ακομα και αυτην (την δικαιοσυνη), ειμαστε ανικανοι ως ανθρωποτητα να την συντηρησουμε. Στην Ελλαδα σημερα για παραδειγμα, δεν υπαρχει δικαιοσυνη. Αλλα ας μην μπουμε σε αυτο.

    Καπου ειχε πει ο Σωκρατης, πως ο σοφοτερος των ανθρωπων σε σχεση με τους θεους, δεν ειναι παρα σαν μια μαιμου μεταξυ ανθρωπων. Εμεις λοιπον ειμαστε οι μαιμουδες και ας πουμε πως βρισκομαστε σε ενα ζωολογικο κηπο. Τι ευθυνη εχει καθε επιμερους μαιμου οσον αφορα την εφαρμογη του δικαιου; Οι ανθρωποι (θεοι) που φροντιζουν να ειναι ευρυθμη η λειτουργια του παρκου και επιθυμουν το καλο και ολων των μαιμουδων φυσικα, τι επιθυμουν απο τις μαιμουδες ως προς αυτο; Σιγουρα, τουλαχιστον βασιζονται στο ενστικτο αυτοσυντηρησης καθε μαιμους χωριστα. Αν λογου χαρη βρει μια μαιμου ενα οπλο και αρχισει να πυροβολει τις αλλες μαιμουδες, αυτο προφανως θα προκαλεσει την αντιδραση τους. Η αντιδραση τους ομως δεν μπορει να ειναι αμεση, διοτι απλουστατα ειναι υποχρεωμενοι να σεβονται καποιους κανονες. Δεν μπορουν να σκοτωσουν επιτοπου εκεινοι, την τρελιαρα μαιμου, ας.πουμε. Η "τιμωρια" της ομως ειναι βεβαιη, διοτι προκαλεσε την δυσαρεσκεια του θειου, των "θεων".

    Στον υλικο κοσμο του μη οντος, ομως αυτο ισως να μην γινει διακριτο ευκολα απο τις αλλες μαιμουδες και να λενε αυτες μεταξυ τους. "Γιατι αυτη η μαιμου δεν τιμωρειται και της επιτρεπεται να κανει αυτα τα πραγματα και να περναει ζωη και κοτα;" Ειναι απλο. Οι υπολοιπες μαιμουδες οφειλουν να αυτοπροστατευθουν. Αυτο δεν σημαινει "τσιμπαω το δολωμα και μπαινω στη κοκορομαχια". Αυτο σημαινει σεβομαι τον εαυτο μου και τον προστατευω. Μετα θα δω και ποιο ηταν το μηνυμα που επρεπε να μαθω. Μπορει το μαθημα να ηταν αυτο ακριβως, "η προστασια της υπαρξης μου" και οχι το να ειμαι σακος του μποξ και να μην αντιδρω. Οπως οι μαιμουδες οφειλουμε τουλαχιστον να φροντιζουμε γι αυτο. Αυτο αναμενεται απο εμας.

    Την δικαιοσυνη (δικαιο στο επιπεδο των ανθρωπων) την απονεμουμε λοιπον εμεις μεσω του προσωπικου μας παραδειγματος. Φροντιζοντας εμεις να ειμαστε δικαιοι. Οχι με τους εκαστοτε νομους, ουτε με τα εκαστοτε ηθη. Μεσα μας, με τους δικους μας αξιακους κανονες και κριτηρια που κρινουμε πως ειναι οσο εγγυτερα στη εννοια του θεικου δικαιου.(που αυτο ειναι νομοτελεια) Αυτο ειναι το κομματι που μας αναλογει και για το οποιο φερουμε ακεραια την ευθυνη. Της εκαστοτε μαιμους. Ας το κανουμε τουλαχιστον σωστα, ακομα και αν ολοι λενε το αντιθετο και απο εκει θα προκυψει αλλαγη, κατα το "γινε η αλλαγη που θελεις να δεις στον κοσμο". Ας φροντισουμε το επιμερους μας κλουβι, να ειναι κλουβι δικαιου, δεν μπορουμε να φροντισουμε για ολο το παρκο. Ισως οι μαιμουδες που εχουμε ως συγκατοικους, να εχουν τοποθετηθει εντεχνως εκει απο τους "ανθρωπους του παρκου" για να παρατηρησουν την αντιδραση μας (ειτε για καλο ειτε για κακο). Σε καθε περιπτωση εμεις οφειλουμε να προστατευουμε τον εαυτο μας και να ειμαστε σωστοι και δικαιοι. Θα φροντισουμε να μην μας κανει κακο ο "επιτιθεμενος", να θεσουμε δηλαδη τα ορια μας, αλλα δεν ειναι ο δικος μας ρολος να τον τιμωρησουμε και συνετισουμε ωστε να "βαλει μυαλο". Δεν ειναι αυτος ο ρολος μας. Αυτο πρεπει να ειναι σαφες. Με την νομοτελεια, θα ασχοληθουν οι ανθρωποι του παρκου.
    Στοχαστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπορουμε λοιπον να ξερουμε πως δεν "τσιμπαμε το δολωμα και δεν παρασυρομαστε σε κοκορομαχια" ΟΤΑΝ ειμαστε ηρεμοι καθως το κανουμε αυτο. Συνειδητοι. ΔΕΝ φωνασκουμε σαν κοκορια, δεν εχουμε κοκκινησει απο θυμο, δεν χανουμε την ψυχραιμια μας και την λογικη μας συνεση. ΤΟΤΕ μπορουμε να γνωριζουμε πως πραττουμε σωστα και χρησιμα, αρκει να δρουμε συμφωνα με το κριτηριο δικαιου μας, του οποιου μια απλοικη χοντρικη συντομευση ειναι "μην κανεις αυτο που δεν θελεις να σου κανουν" ή "πραξε ετσι, οπως θα ηθελες να σου κανουν"

    ΥΓ. Η δικαιοσυνη ειναι ανθρωπινη αξια, το δικαιο ομως ειναι νομοτελεια. Η δικαιοσυνη ειναι η ανθρωπινη ομοιωση του δικαιου. Ως ανθρωπινη αξια, η δικαιοσυνη δεν ειναι νομοτελεια (ειδικα αν εισαι στην Ελλαδα και εχεις καλο μεσο).
    ΥΓ2. Ο Νιτσε λεει αυτο ακριβως που συζητουσαμε για το δευτερο αλογο της αμαξας μας (το ατιθασο και "κακο"). Αν δεν το τρεφουμε ποτέ, (δεν το αναγνωριζουμε, ουτε το κατανοουμε αλλα το καταπιεζουμε) τοτε αποστερουμε απο τον εαυτο μας το δυναμικοτερο μας μισο.
    Στοχαστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτο ακριβως εννοω λεγοντας λογορροια ( κατι σαν λογοδιαρροια) ,για την φοβερη ροη του λογου της . Σ ευχαριστω Λυκιε για την διευκρινηση. Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σας ευχαριστώ πολύ που ασχολείστε τόσον καιρό με ένα θέμα που σε γενικές γραμμές έχετε λυμένο, για το χατήρι αυτών που ακόμη τσαλαβουτούν. Βοηθήθηκα εξαιρετικά.
    Και σας έχω φυλαγμένο, για το επόμενο αναψυκτήριο, ένα άλλο θέμα προσωπικής...τσαλαβουτήξεως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νομιζω πως ολοι μας ανεξαιρετως βοηθιομαστε απο τις διαλεκτικες συζητησεις μας, καθως αυτες μας βοηθουν να ερθουμε πιο κοντα στην αληθεια, λιγο περισσοτερο τη φορα ανα θεμα. Με ενδιαφερον περιμενω να δω το θεμα που εχεις σκεφτει, οπως αλλωστε και το θεμα στο οποιο δεν εντρυφησαμε αλλα αποφυγαμε τεχνηεντως να απαντησουμε (συμφωνω βεβαια με τις γενικες απαντησεις που δοθηκαν επι προσωπικης προσεγγισης) αν και θεμελιωδες για τον ανθρωπο, και το οποιο θελω να επαναφερω, για το αν ο Χριστος (ο φερων δηλαδη το χρισμα και οχι απαραιτητα το ιστορικο προσωπο Ιησους ) ηταν γιος του Θεου και αρα ημιθεος (και οχι Θεος) ή απλα ενας διδασκαλος. Προσωπικα με ενδιαφερει παρα πολυ να ακουσω την προσεγγιση σου Λυκιε, ακομα και αν την θεωρεις προσωπικη σου πεποιθηση. Δεν θεωρω πως μπορει αυτη να επηρεασει οποιονδηποτε αρνητικα και αν αυτη ειναι μια ανησυχια σου, δεχομαι ευχαριστως να παιξω τον ρολο του δικηγορου του διαβολου για διαλεκτικη αμφισβητηση της.

    Θεωρω εαυτον χριστιανο, σε καμια περιπτωση ομως οπως αυτος νοειται σημερα ή στο παρελθον. Δεν εχω ομως καποια προσκολληση, ας δουμε που θα μας οδηγησει η φιλοσοφικη αναζητηση του θεματος απο (γιατι οχι;) μηδενικη βαση. Το ανεφερα αυτο για να καταστησω σαφες, πως δεν το κανω αυτο γιατι δεν επιθυμω να πληξω τον χριστιανισμο (ημαρτον, ποιος ειμαι εγω αλλωστε) αλλα επειδη ειμαι ταγμενος στην αναζητηση της αληθειας. Το πραγματικο μηνυμα του χριστιανισμου, μπορει μονο να αναδειχτει στην πραγματικη του διασταση. Αυτοι που ας πουμε θα πρεπει ισως να φοβουνται, ειναι οσοι το εκμεταλλευονται για ιδιον οφελος. Ε αυτοι, ας φοβουνται.

    Νομιζω πως θα ηθελα να περιμενω να τοποθετηθει πρωτα ο Λυκιος σε καποιο νεο αναψυκτηριο πριν καταθεσω τις σκεψεις μου, μιας και θεωρω πως τα προφανη προς αποφυγη παρεξηγησεων εφυγαν απο τη μεση
    Στοχαστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΟΥΚ ΕΞΩΘΕΙΤΕ ΕΙΣ ΜΩΡΕΙΑΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΕΝ ΛΥΚΙΟΝ!!!
    ΛΥΚΙΟΥ ΡΗΘΕΝΤΑ ΣΑΦΩΣ ΑΔΟΓΜΑΤΙΣΤΑ. ΛΥΚΙΩ ΠΝΕΥΜΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΕΣΤΙ, ΟΥΚ ΔΕΣΜΙΟΝ ΕΞ ΑΗΘΩΝ ΔΟΞΑΣΙΑΣ ΤΕΛΟΥΜΕΝΟΝ.
    ΑΝΑΜΕΝΩΝ ΛΥΚΙΟΥ ΑΠΟΚΡΙΣΙΝ, ΠΙΣΤΩΝΩ ΕΠΙΡΡΩΣΙΝ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΛΟΓΩΝ.
    ΕΡΡΩΣΟ ΦΙΛΤΑΤΗ ΤΑΙΣΙΑ , ΣΤΟΧΑΣΤΑ, ΚΩΣΤΑ , ΑΡΜΑΓΕΔΔΩΝ ΚΑΙ ΛΥΚΙΕ!
    "ΙΕΡΑΡΧΗΣ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας
Φίλοι του ιστολογίου, παρακαλώ να κάνετε ελεύθερα τον σχολιασμό σας, αλλά να απέχετε από ύβρεις και προσβολές προσώπων, καθώς και να χρησιμοποιείτε την Ελληνική γλώσσα και γραφή (όχι greeklish). Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται. Επίσης διαγράφονται spam και διαφημίσεις άλλων ιστολογίων, αλλά και κάθε άλλο σχόλιο που δεν συνάδει με το ύφος και το ήθος που ορίζει ο δημιουργός και διαχειριστής του ιστολογίου.

ΠΡΟΣΟΧΗ:
Τα σχόλια ελέγχονται πριν δημοσιευθούν.



.