Άλλη μια μεγάλη δικαίωση για το ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ, που από την πρώτη στιγμή και συγκεκριμένα στις 3 Μαρτίου 2018, υποστήριξε με άρθρο του (δείτε εδώ) ότι είχε στηθεί τουρκική παγίδα με πατημασιές πάνω στο χιόνι, προκειμένου να συλληφθούν Έλληνες Στρατιωτικοί, για να ανταλλαγούν με τους 8 Τούρκους Στρατιωτικούς που είχαν ζητήσει άσυλο στην Ελλάδα το 2016!
Από τη δημοσίευσή μας στις 3-3-2018 – Η περιοχή σύλληψης με τα ίχνη και βαθιά μέσα στα δέντρα η συνοριογραμμή |
Όπως προκύπτει τώρα από την ελεύθερη κατάθεση των δύο παλικαριών μας στον Γενικό Επιθεωρητή Στρατού και αναφέρει σχετικά η Real News, επιβεβαιώνεται ότι:
1. Υπήρχαν ίχνη, πατημασιές τρίτων, πάνω στο χιόνι επί ελληνικού εδάφους στην συνοριακή περιοχή περιπολίας τους
2. Υπήρχαν και άλλα περίεργα ίχνη – πιθανότατα από ούρα τρίτων πάνω στο χιόνι, που και αυτά ήταν προφανώς επί ελληνικού εδάφους
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Τα παραπάνω λοιπόν σημαίνουν σαφέστατα ότι Τούρκοι Στρατιώτες μπήκαν εσκεμμένα μέσα σε ελληνικό έδαφος, περπάτησαν ώστε να αφήσουν πατημασιές πάνω στο χιόνι λίγο πριν την ελληνική περιπολία και (κατ)ούρησαν προκλητικά πάνω σε ελληνικό έδαφος, με τελικό στόχο να παρασύρουν προς το μέρος τους τους Έλληνες Στρατιωτικούς που θα διέκριναν σαφώς τα ίχνη, νομίζοντας ότι πρόκειται για «πρόσφυγες», αλλά όχι και τους κρυμμένους Τούρκους με το δάχτυλο στη σκανδάλη!
Ο ΕΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΙΜΙΑ
Το ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ είχε πιο πριν μάλιστα αποκαλύψει, ότι η Άγκυρα είχε επιχειρήσει να βουλιάζει στα Ίμια, τη νύχτα της 12ης Φεβρουαρίου 2018, το σκάφος του ΛΣ «Γαύδος», προκειμένου να συλλάβει σαν ομήρους το πλήρωμά μας (δείτε εδώ) και προειδοποιούσαμε τότε τους αρμοδίους ότι αφού απέτυχαν εκεί, θα προσπαθούσαν ξανά αλλού, όπως και έγινε μετά 17 μόλις ημέρες στον Έβρο… Αλλά ουδείς άκουσε…
ΑΔΙΔΑΚΤΟΙ – ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΑΞΚΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΩΝ
Και με την ευκαιρία, αυτή την ώρα που αναζητούνται ευθύνες και υπαίτιοι και τα πορίσματα του ΓΕΣ επιστρέφονται ως απαράδεκτα από το ΓΕΕΘΑ, είναι καιρός να κατανοήσουν όλοι κάποιες πικρές αλήθειες:
1. Οι Έλληνες στρατιώτες είναι αδίδακτοι! Περνούν τη θητεία τους μέσα σε βρισιές και καψόνια και ολίγον ΚΨΜ, χωρίς να διδάσκονται ούτε ιστορία, ούτε ψυχή, ούτε πίστη, ούτε Ελλάδα! Όποιος τύχει να καταλάβει… (αντίστοιχο σκοτάδι υπάρχει στα Γυμνάσια και Λύκεια)
2. Δεν τους μαθαίνει κανείς ούτε την ιστορία του Στρατοπέδου, ούτε του τόπου, ούτε του όπλου που υπηρετούν! Ένα φυλλάδιο καλωσορίσματος με τα αντίστοιχα στοιχεία πρέπει να δίνεται στον καθένα που περνά την πύλη
3. Δεν τους διδάσκει κανείς το πλέον βασικό, τα Εθνικά μας Θέματα! Το 99% των Στρατιωτών δεν γνωρίζουν ούτε τι θα πει «αιγιαλίτιδα ζώνη», «χωρικά ύδατα», «υφαλοκρηπίδα», «ΑΟΖ» και τι λέει σχετικά το διεθνές δίκαιο! Αυτά όμως είναι θεμελιώδη, όχι μόνο για την εθνική άμυνα, αλλά και για το ατομικό χτίσιμο της εθνικής συνείδησης, τη συναίσθηση του καθήκοντος και το ψυχικό σθένος! Γι΄ αυτό πρέπει να περνούν ειδικό Σχολείο μέσα στον στρατό, για το οποίο θα δίνονται και υποχρεωτικές εξετάσεις (τεστ πολλαπλών επιλογών), ώστε να πάρουν το Απολυτήριο του Στρατού, που θα είναι έτσι και ένα εφόδιο γνώσης και συνείδησης
4. Επίσης, στις περισσότερες των περιπτώσεων, υπάρχει μια μεγάλη και αγεφύρωτη, ψυχρή απόσταση ανάμεσα σε Αξιωματικούς, Υξκους και οπλίτες, κάτι που θα αποβεί μοιραίο, σε περίπτωση κρίσης ή επεισοδίου! Διότι η καλύτερη πειθαρχία επιτυγχάνεται με την καλλιέργεια του φιλότιμου και του δικαίου. Με την καλλιέργεια της αναγνώρισης κάθε θετικού, όσο μικρού και εάν είναι, σε καθέναν ξεχωριστά! Με ένα «μπράβο» επιτυγχάνονται απίστευτα πράγματα και αλλαγές, από ότι με μια βρισιά, που μένει πληγή ανοιχτή και απούλωτη…
Θυμηθείτε όταν διαλύθηκε από απειθαρχία και πανικό όλος ο Ελληνικός Στρατός στη Μικρασία, ένα Σύνταγμα έδωσε μαθήματα συνοχής και πειθαρχίας μοναδικής στα χρονικά! Το 5/42 Σύνταγμα Ευζώνων του Νικολάου Πλαστήρα! Του περίφημου «Μαύρου Καβαλάρη»! Γιατί άραγε; «Τις νύχτες έμενε μόνος του ως σκοπός για να ξεκουράζονται οι άντρες του, και κοιμόταν έφιππος κατά την πορεία της επόμενης ημέρας» αναφέρεται για αυτόν, που χάρη στην καλοσύνη, την ανδρεία και το φιλότιμό του αγαπήθηκε πολύ από τους στρατιώτες του και κατάφερε μάλιστα να εμπνεύσει αυτοπειθαρχία και σε πολλούς άλλων διαλυμένων μονάδων, να διεξάγει μάχες συγκροτημένης υποχώρησης και να δώσει έτσι την ευκαιρία σε χιλιάδες πρόσφυγες να σωθούν! Την ίδια φιλική συμπεριφορά δεν είχε άλλωστε και ο Μέγας Αλέξανδρος, που για χάρη του έδιναν πρόθυμα και την ψυχή τους οι στρατιώτες του, πραγματοποιώντας απίστευτους άθλους;
Με δυο λόγια, κατά την θητεία των παιδιών, δίνεται μια χρυσή και μοναδική ευκαιρία, να χτιστεί και να σφραγιστεί η εθνική τους συνείδηση, που ξεκινά από τη συνειδητοποίηση του ποιοι είμαστε (Ιστορία), ποιους έχουμε απέναντι και με ποιες προθέσεις, σχέδια και εξοπλισμούς, με το ποια είναι τα εθνικά μας δίκαια και δικαιώματα και το καθήκον, που όλα προϋποθέτουν παιδεία, όχι αυτή των Σχολείων, αλλά μια νέα στρατιωτική-εθνική Παιδεία εντός των στρατοπέδων, αποκλειστικά για τα παιδιά που έρχονται να υπηρετήσουν την θητεία τους.
Και ελπίζουμε αυτή τη φορά το ΓΕΕΘΑ, το ΓΕΣ, το ΓΕΝ και το ΓΕΑ να ακούσουν, μαζί με όλους τους εξαίρετους και ικανούς κατά τα άλλα Αξκους και Υπξκους της χώρας. Και μην πει κανείς «μα η νεολαία δεν ενδιαφέρεται και είναι στον κόσμο της»… Θα ενδιαφερθεί όταν δει ότι ενδιαφέρονται κάποιοι για αυτήν και το μέλλον της… Όταν δει ότι κάποιοι Νοιάζονται!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε το σχόλιό σας
Φίλοι του ιστολογίου, παρακαλώ να κάνετε ελεύθερα τον σχολιασμό σας, αλλά να απέχετε από ύβρεις και προσβολές προσώπων, καθώς και να χρησιμοποιείτε την Ελληνική γλώσσα και γραφή (όχι greeklish). Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται. Επίσης διαγράφονται spam και διαφημίσεις άλλων ιστολογίων, αλλά και κάθε άλλο σχόλιο που δεν συνάδει με το ύφος και το ήθος που ορίζει ο δημιουργός και διαχειριστής του ιστολογίου.
ΠΡΟΣΟΧΗ:
Τα σχόλια ελέγχονται πριν δημοσιευθούν.
.