ΛΥΚΙΕ ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ , ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΠΙΑΣΑΝΕ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ ? ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΣΤΗΜΕΝΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΖΗΤΗΣΕΙ ΑΣΥΛΟ?
Καλή Κυριακή σε όλες και όλους σας! Δεν έχω πληροφόρηση "από μέσα", για να γνωρίζω τι ακριβώς έχει συμβεί. Όλες οι πιθανότητες και τα σενάρια, μπορεί να έχουν βάση, μπορεί και να μην ισχύουν. Πιθανόν ποτέ να μην μάθουμε την αλήθεια, αν και από το αποτέλεσμα που θα προκύψει, θα φανεί κάποιο μέρος της. Ωστόσο κάποια στοιχεία πρέπει να μας πονηρέψουν: 1) Η ΕΥΠ είχε προειδοποιήσει το Πεντάγωνο εδώ και λίγες μέρες, ότι οι Τούρκοι σχεδιάζουν να παγιδέψουν κάποια δική μας περίπολο, σύμφωνα με κάποιο δημοσίευμα. 2) Περίπολος που να αποτελείται από δυο άνδρες και μάλιστα από αξιωματικό και υπαξιωματικό (υπολοχαγό και λοχία), δεν υπάρχει. Οι ομάδες περιπόλου απαρτίζονται τουλάχιστον από τέσσερα άτομα με επικεφαλής κάποιον υπαξιωματικό. 3) Αν το ΓΕΣ γνώριζε το σχέδιο των Τούρκων, λογικά ή θα σταματούσε για λίγο καιρό τις περιπόλους στην οριογραμμή ή θα τις ενίσχυε αριθμητικά σε σχηματισμό μεγαλύτερης ομάδος ή διμοιρίας, ώστε σε κάθε περίπτωση να είναι δύσκολη η παράδοσή τους χωρίς να πέσει ντουφεκιά. 4) Τέτοια περιστατικά που συμβαίνουν συχνά, κατά κανόνα λύνονται επιτόπου μέσα σε 2-3 ώρες. Γιατί αυτό δεν λύθηκε όπως συνήθως; 5) Αν και αρχικά η Εισαγγελία Ανδριανούπολης άσκησε εναντίων των δυο στρατιωτικών, ποινική δίωξη για παράνομη είσοδο στην χώρα, λέγεται ότι το δικαστικό συμβούλιο (που εντέλλεται από την κυβέρνηση Ερντογάν), ζητά να διευρυνθεί το κατηγορητήριο για απόπειρα κατασκοπίας. Από κει και πέρα, μπορούμε να κάνουμε πολλά σενάρια για το τι συνέβη. Δεν θα μπω σε αυτή την διαδικασία, αλλά θα αναμένω τις εξελίξεις. ΛΥΚΙΟΣ.
ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗΣ ... ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΗ ΘΕΩΡΩ ΠΟΛΛΗ ΥΠΟΠΤΗ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ ΕΝΑΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΠΛΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΕΤΣΙ
--------------------------------- Δηλώσεις υποταγής από την Κυβέρνηση: «Τι να κάνει η Ελλάδα; Να πάει να καταλάβει την Τουρκία;» Στο έλεος του Θεού πλέον οι στρατιώτες μας
To ακόλουθο σενάριο που θα σας αποκαλύψουμε παίζει πολύ δυνατά τις τελευταίες ώρες, με μεγάλες πιθανότητες να πραγματοποιηθεί.
Οπως έχουμε ήδη πει, η ενέδρα και η απαγωγή έγινε εντός ελληνικού εδάφους και κατόπιν υποδείξεων των ΗΠΑ.
Για να μην κλιμακωθεί η κατάσταση και οδηγηθούμε σε άμεσο πόλεμο με την Τουρκία, πήραμε όλη την ευθύνη πάνω μας, αποδεχόμενοι πως εμείς κάναμε λάθος, ισχυριζόμενοι πως τελικά οι στρατιώτες μας μπήκανε σε τουρκικό έδαφος.
Ομως αυτή ήταν και η παγίδα των ΗΠΑ.
Αποδεχόμενοι ουσιαστικά πως εμείς κάναμε το λάθος εισβάλλοντας στο τουρκικό έδαφος, πρώτον, τους βγάλαμε από την δύσκολη θέση, δηλαδή από το να μας υποστηρίξουν, να υποστηρίξουν δηλαδή την Ελλάδα, που ουσιαστικά έχει δίκιο στην συγκεκριμένη διένεξη με την Τουρκία και δεύτερον εκπληρώνεται ο στρατηγικός τους στόχος, που είναι ο πόλεμος με την Τουρκία και η συνδιαχείριση του Αιγαίου και της Κυπριακής ΑΟΖ.
Δηλαδή ουσιαστικά, πέσαμε σε μια τρομερά έξυπνη παγίδα των ΗΠΑ και πλέον τα χειρότερα είναι μπροστά μας.
Γι αυτό τον λόγο ο Ρ. Τ. Ερντογάν συγκαλεί συμβούλιο με τον Διοικητή της ΜΙΤ, όλων των στρατιών και μαζί τους θα είναι και ο Διοικητής της 54ης Μηχανοκίνητης Ταξιαρχίας Πεζικού που εδρεύει στην Αδριανούπολη και είναι επιφορτισμένη με την επίθεση στην Ελλάδα.
Το σενάριο αυτό, προβλέπει αύριο μετά την λήξη του Συμβουλίου Ασφαλείας, να εκθέτει τους λόγους που δεν θα απελευθερώσει τους δύο Ελληνες στρατιωτικούς και να επιχειρηματολογεί, στο ολέθριο λάθος της κυβέρνησης, στο ότι δηλαδή εμείς μπήκαμε καταλάθος σε τουρκικό έδαφος.
Οπως γίνεται αντιληπτό, όλοι πλέον μιλάνε μέσω διαρροών και περιμένουνε την απόφαση του τουρκικού διακαστηρίου, για να βγουν οι τελικές αποφάσεις.
Γι’ αυτό το λόγο είναι εξαφανισμένοι οι ΥΠΕΞ, ΥΠΑΜ και ο Ελληνας Πρωθυπουργός.
Ερντογάν για τους 2 Ελληνες. Ετοιμασθείτε για επιστράτευση… Ο Τσίπρας, ο Τσακαλώτος, ο Σταθάκης, ο Παυλόπουλος, ο Παπαγγελόπουλος βρίσκονται ακόμη στην Ελλάδα;
4 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018 14:03
Σύμφωνα με πληροφορίες του Κουρδιστού Πορτοκαλιού ο Τούρκος πρόεδρος Ταγίπ Ερντογάν ερωτήθηκε εν πτήσει στην διάρκεια της 6ημερης παριήγησής του σε χώρες της Αφρικής για το περιστατικό με τους 2 Ελληνες στρατιωτικούς. Κι εκείνος απλά δεν απάντησε.
Από τον Βασίλη Μπόνιο
Την ίδια στιγμή ο Τούρκος Πρόεδρος ήταν αρκετά ξεκάθαρος για τα υπόλοιπα θέματα που του έθεσαν οι δημοσιογράφοι που τον συνόδευαν στο ταξίδι: Στο επεισόδιο με το γεωτρύπανο της ΕΝΙ διαπιστώσατε ότι χωρίς τη συγκατάθεση της «τδβκ» και της Τουρκίας δεν μπορεί να γίνει κανένα βήμα στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου. Αύριο ίσως η Γαλλία με την Τotal να θέλει να κάνει αυτή τη δουλειά. Οι ΗΠΑ ίσως με την Exxon να θέλει να το κάνει. Αλλά ασφαλώς δεν είναι δυνατόν να επιτρέψουμε την παραβίαση των δικαιωμάτων της «τδβκ» και της Τουρκίας, που πηγάζουν από το διεθνές δίκαιο! Σε εκείνη την περιοχή χωρίς την συγκατάθεση της «τδβκ» και της Τουρκίας δεν μπορεί να γίνει κανένα βήμα».
H μη απάντηση του Ερντογάν για τη τύχη των δύο Ελλήνων αιχμαλώτων-περί αυτού πρόκειται-είναι χαρακτηριστική του τι θα ακολουθήσει το αμέσως επόμενο διάστημα. Μια νέα εθνική περιπέτεια για την Ελλάδα μόλις ξεκίνησε και είναι εθνική προδοσία να στρουθοκαμηλίζουμε και να πίνουμε αμέριμνοι τον καφέ μας ενώ θα έπρεπε να είχε ήδη ξεκινήσει η επστράτευση. Εκτός κι αν οι απαράδεκτοι πολιτικοί ηγέτες τόσο της κυβέρνησης όσο και της αντιπολίτευσης αναζητούν τους τρόπους διαφυγής από την εμπόλεμη ζώνη.
(Στο μεταξύ από χθες βράδι προσπαθούμε να μπούμε στην ιστοσελίδα του Τουρκικού Υπουργείου Αμυνας και οι Τούρκοι δείχνουν να έχουν μπλοκάρει τους χρήστες από την Ελλάδα. Εάν αυτά δεν είναι προεόρτια πολέμου, τι είναι;)
Ασφαλώς οι Τούρκοι αξιοποιούν το περιστατικό με τον συμφερότερο γι΄αυτούς τρόπο. Δεν πρόκειται να μας χαριστούν και θα μας χρεώσουν ακριβά το "χατήρι"! Όλα αυτά, αν βεβαίως δεν πρόκειται για στημένο παιχνίδι με την σύμπραξη της ελληνικής κυβέρνησης (μυστική διπλωματία). Σε κάθε περίπτωση πρέπει να είμαστε έτοιμοι για θερμή αναμέτρηση και για αλλαγή των δεδομένων... ΛΥΚΙΟΣ.
Φαίνεται επίσης ότι οι Τούρκοι δεν εξώθησαν τα πράγματα στα άκρα με την σύλληψη των Ελλήνων στρατιωτικών, χωρίς σχέδιο. Προφανώς στοχεύουν να τους ανταλλάξουν με τους οχτώ Τούρκους στρατιωτικούς, που απολαμβάνουν πολιτική ασυλία στην χώρα μας. Μάλλον αυτό τελικά θα συμβεί. ΛΥΚΙΟΣ.
Διαβάζω αυτές τις τελευταίες μέρες το θέμα και τον θόρυβο που γίνεται με τους 2 Έλληνες στρατιωτικούς που κρατούνται από τους τούρκους..οι περισσότερες ειδήσεις-βίντεο-πληροφορίες προέρχονται από τουρκικές πηγές-κανάλια.!!!Οι λέξεις ως βασικό μέρος της προπαγάνδας, μπορούν να σχηματίσουν εικόνες που επηρεάζουν άμεσα και πρωταρχικά το συναισθηματικό μέρος στις μάζες. Έτσι υπάρχει πάντα η λέξη κλειδί "θερμό επεισόδιο" η " ατύχημα" στο Αιγαίο....που κατευθύνει-προγραμματίζει το συναισθηματικό μέρος της μάζας, ώστε να το επηρεάσει μέσω του συναισθήματος και με έμμεσο τρόπο σε μια συγκεκριμένη κατεύθυνση.Όταν αλλάζει η λέξη "κλειδί" τότε ...σαν αποτέλεσμα ,αλλάζει όλη η προτεινόμενη φράση και κατά επέκταση η εικόνα που έντεχνα ήθελε να παρουσιάσει ο εκπαιδευμένος δημαγωγός – δημοσιογράφος-μπλόκερ.
Υπό φυσιολογικές συνθήκες θα έπρεπε να είχε μπει ήδη εισαγγελέας και να μαζέψει όλους αυτούς για διασπορά ψευδών ειδήσεων κάτι που συμβαίνει κατά επανάληψη και τακτά χρονικά διαστήματα! Βεβαίως το ίδιο συμβαίνει και τώρα… υπάρχει ένα κρεσέντο δημόσιου και ελεύθερου αυνανισμού… όπου ο καθένας έχει το δικαίωμα να μετέχει πιστεύοντας το τραγούδι των νεότερων σειρήνων.Η ουσία πέραν του δημόσιου αυνανισμού και της παραπληροφόρησης είναι η εξής: ΤΙ αερομεταφερόμενα μέσα και έμψυχο υλικό σε ειδικές δυνάμεις διαθέτει αυτή την στιγμή η Τουρκία στα παράλια στον Έβρο και γενικά στα σύνορα με την Ελλάδα;;;. Τα υπόλοιπα είναι για τους μαλάκες… και από μαλάκες έχει στοκ η χώρα των Ελλήνων.
Η κύρια αρματική δύναμη της 1ης Στρατιάς, που θα σηκώσει το βάρος μιας επιχείρησης στον Έβρο, βρίσκεται στο Αφρίν, ενώ και η κύρια δύναμη που θα επιχειρήσει εναντίον νησιού ή νησιών στο Αιγαίο, βρίσκεται κι αυτή στο Αφρίν!
Υπάρχει μόνο επιχείρηση ψυχολογικού πολέμου, με δηλώσεις, φωτογραφίες και βίντεο… αυτό είναι κάτι που το θέλει η "Ελληνική" κυβέρνηση και το προωθεί καταλλήλως, (κάτι μου λέει ότι υπάρχει κρυφή συμφωνία για όλα αυτά) αλλά μέχρι εκεί. Μιας και τα πάντα είναι ενέργεια και συχνότητες, ο blogger δεν είναι δημοσιογράφος, αλλά μέσα από το διαδίκτυο μπορεί και λειτουργεί ως δημοσιογράφος επιλέγει τον τρόπο και ποια πληροφορία θα δημοσιεύσει… κάπως έτσι διαμορφώνεται το πεδίο πληροφόρησης. Η φράση «ψευδείς ειδήσεις» δεν ανήκει στις νέες λεξιπλασίες… υπάρχει από αρχαιοτάτων χρόνων, και τοποθετείται στο πεδίο της προπαγάνδας.
Λαοδίκη έγραψα επακριβώς...." το θέμα και τον θόρυβο που γίνεται με τους 2 Έλληνες στρατιωτικούς που ΚΡΑΤΟΥΝΤΑΙ από τους τούρκους..οι περισσότερες ειδήσεις-βίντεο-πληροφορίες προέρχονται από τουρκικές πηγές-κανάλια.!!!"
Δεν υπάρχει καμμία αμφιβολία ότι συνεληφθησαν...ξέρεις τα ονοματά τους και ότι είναι 2....απο εκεί και μετά ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ με σιγουριά.Ότι πληροφορία έρχεται, έρχεται απο τούρκικη πηγή.Το ΠΩΣ και το ΓΙΑΤΙ έφτασαν να κρατούνται είναι άγνωστο...ακόμα.Τα άλλα περί "καταδρομικής επιχείρησης" - " ενέδρας" και "μας πήραν και το τζιπ και τον ασύρματο" είναι για να έχουν κάποιοι να λένε και για να έχουν πολλά κλικ. Κάποιοι αναπαράγουν αυτές τις "ειδήσεις" κατά παραγγελία, ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ.;;;
" 1) Η ΕΥΠ είχε προειδοποιήσει το Πεντάγωνο εδώ και λίγες μέρες, ότι οι Τούρκοι σχεδιάζουν να παγιδέψουν κάποια δική μας περίπολο, σύμφωνα με κάποιο δημοσίευμα. 2) Περίπολος που να αποτελείται από δυο άνδρες και μάλιστα από αξιωματικό και υπαξιωματικό (υπολοχαγό και λοχία), δεν υπάρχει. Οι ομάδες περιπόλου απαρτίζονται τουλάχιστον από τέσσερα άτομα με επικεφαλής κάποιον υπαξιωματικό. 3) Αν το ΓΕΣ γνώριζε το σχέδιο των Τούρκων, λογικά ή θα σταματούσε για λίγο καιρό τις περιπόλους στην οριογραμμή ή θα τις ενίσχυε αριθμητικά σε σχηματισμό μεγαλύτερης ομάδος ή διμοιρίας, ώστε σε κάθε περίπτωση να είναι δύσκολη η παράδοσή τους χωρίς να πέσει ντουφεκιά." -----------------------------
Eάν ίσχυε το πρώτο...τότε θα γίνονταν το τρίτο..αλλά το ΓΕΣ ΔΕΝ σταμάτησε τις περιπόλους στην οριογραμμή. Άρα η ΕΥΠ ΔΕΝ ήταν ενήμερη...γιατί πως γίνεται να είμαστε ενήμεροι ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ, και να το αφήνουμε να ΣΥΜΒΕΙ;;;Η ΑΠΝΤΗΣΗ ΝΟΜΙΖΩ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ 2 ΑΤΟΜΑ;;;
Αγαπητέ Μαύρε Αετέ, η ΕΥΠ δεν διοικεί το στράτευμα, παρά μόνο παρέχει πληροφορίες. Το αν και πως θα τις αξιοποιήσει η κυβέρνηση ή το ΓΕΣ, δεν αφορά την ΕΥΠ. Θέλω να πω ότι παρότι η ΕΥΠ μπορεί να ενημέρωσε το ΓΕΣ και την κυβέρνηση, οι τελευταίοι μπορεί να αποφάσισαν να ΜΗΝ λάβουν τα μέτρα τους και να συνεχίσουν τις περιπολίες. Τώρα λένε ότι η περιπολία αυτή, εφοδεύει (δηλαδή επιθεωρεί) τις σκοπιές. Λένε πως κινούταν σε μια έκταση βάθους (προς την οριογραμμή) 560 μέτρων και άρα η απόσταση είναι 6 λεπτά στο πήγαινε και 6 στο έλα (άρα δεν θα μπορούσαν να ξεφύγουν σημαντικά από "λάθος"). Επίσης οι Τούρκοι ισχυρίζονται ότι τους συνέλαβαν 300 μέτρα μέσα από την οριογραμμή, στο τουρκικό έδαφος. Αυτό αμφισβητείται, διότι στα πρώτα 100 μέτρα, υπάρχει τουρκικό φυλάκιο που φαίνεται ξεκάθαρα. Αφήνεται να εννοηθεί ότι τελικά οι Τούρκοι καταδρομείς, εισέβαλαν στο ελληνικό έδαφος και απήγαγαν τους δυο Έλληνες στρατιωτικούς. Αν είναι έτσι και οι στρατιωτικοί μας, "ομολογούν" οτι "μπερδεύτηκαν" και χάθηκαν, τότε μάλλον το σκηνικό έχει στηθεί... ΛΥΚΙΟΣ.
Αγαπητέ Μαυραετέ οι πληροφορίες έρχονται και από τους συγγενείς που πήγαν επί τόπου και από Έλληνες δημοσιογράφους και έχεις δίκιο που κατηγορείς τα παπαγαλάκια της κυβέρνησης που θέλουν να δικιολογήσουν με ψέματα την σύλληψη των στρατιωτικών. Αυτό μυρίζει απάτη και ενοχή της κυβέρνησης που δεν λέει την αλήθεια στον κόσμο. Οι Αμερικάνοι θέλουν να γίνει πόλεμος με την Τουρκία για να πάρουν αυτό που θέλουν και να ξαναγυρίσει η Τουρκία ευχαριστημένη στο μαντρί του ΝΑΤΟ Λαοδίκης
Το γνωρίζατε ότι σε περίπτωση πολέμου της Ελλάδος με άλλη χώρα, το ΚΚΕ έχει δώσει εντολή στα μέλη του να μην πολεμήσουν;
Όσο απίστευτο κι αν σας ακούγεται είναι αλήθεια. Όπως αποφασίστηκε στο 19ο συνέδριο του κόμματος (2013), εάν για παράδειγμα ο Ρ. Τ. Ερντογάν επιτεθεί στον Έβρο ή το Αιγαίο, το ΚΚΕ έχει δώσει εντολή να δημιουργηθεί κομμουνιστικός στρατός ο οποίος θα πολεμήσει τον εγχώριο καπιταλισμό.
Με λίγα λόγια, τη στιγμή που οι Έλληνες θα πολεμούν τους Τούρκους, το ΚΚΕ θα δημιουργήσει δεύτερο μέτωπο στο εσωτερικό της χώρας, βοηθώντας προφανώς τον εξωτερικό εχθρό στο έργο του.
Γιατί σου κάνει εντύπωση; Το ΚΚΕ πάντοτε αυτό έκανε. Στην Μικρασιατική εκστρατεία, στους βαλκανικούς και στον Β' παγκόσμιο πόλεμο, έκανε αυτό ακριβώς! Είναι πιστοί στις ανθελληνικές τους ιδέες και πότε δεν τις απεμπόλισαν. Για πληροφόρηση, σου λέω ότι σε περίπτωση τουρκικής επίθεσης, οι αναρχικοί-αντιεξουσιαστές θα ενωθούν με ομάδες Αλβανών και Πακιστανών και θα αρχίσουν ένοπλο αγώνα εντός των πόλεων για να γονατίσουν το ηθικό του λαού και να ενσπείρουν τον τρόμο και την απόγνωση. Το χειρότερο είναι ότι το σημερινό κράτος, δεν μπορεί να παρέμβει για να αποτρέψει αυτή την απειλή. Ισως και να μην ... θέλει! ΛΥΚΙΟΣ.
1- η τουρκια αυτη τη στιγμη εχει ανοιξει μετωπο στην αφριν της συριας
2- εχει το μετωπο εωτερικα και εξωτερικα με τους κουρδους
3- ανοιγει μετωπο με την κυπρο
4- ανοιγει μετωπο με την ελλαδα
5- απειλει ολους οποιον πλησιασει τα οικοπεδα της αοζ της κυπρου ακομη και τους αμερικανους
και ολα αυτα μετα τα συλλαλητηρια για τη μακεδονια κατι βρομοκοπαει ασχημα εδω κατι δεν παει καλα ποια ειναι η τουρκια μονη της να υψωνει τετοιο αναστημα
Αγαπητέ Λύκιε γράφεις....." Αγαπητέ Μαύρε Αετέ, η ΕΥΠ δεν διοικεί το στράτευμα, παρά μόνο παρέχει πληροφορίες. Το αν και πως θα τις αξιοποιήσει η κυβέρνηση ή το ΓΕΣ, δεν αφορά την ΕΥΠ. Θέλω να πω ότι παρότι η ΕΥΠ μπορεί να ενημέρωσε το ΓΕΣ και την κυβέρνηση, οι τελευταίοι μπορεί να αποφάσισαν να ΜΗΝ λάβουν τα μέτρα τους και να συνεχίσουν τις περιπολίες."
Ποια ΕΥΠ και ποιο ΓΕΣ....ουδείς αποφασίζει από αυτούς.Ξέρουμε ότι οι Αμερικάνοι (και όχι μόνο) παρακολουθούν και ελέγχουν τα πάντα,όχι μόνο από τα δορυφορικά συστήματα της Πρεσβείας,άλλα έχουν και πράκτορες μέσα στα επιτελεία-Έλληνες αξιωματικοί τους πληροφορούν για όλες τις κινήσεις των μονάδων,δίνουν αριθμούς,ωράρια,δρομολόγια,μεταθέσεις...το ίδιο συμβαίνει και στην Τουρκία με τους τούρκους.Εδώ και τουλάχιστον 20 χρόνια υπάρχει ειδική υπηρεσία στις Η.Π.Α. όπου χειραγωγεί μέσω της ηλεκτρονικής πληροφόρησης διαδίκτυο – εκπομπές – ντοκιμαντέρ, τα ΠΑΝΤΑ.Άρα οι Αμερικάνοι ήξεραν και γνώριζαν τα πάντα....και είτε είχαν πάρει μέρος σε όλο αυτό, είτε απλά ΔΕΝ έκαναν τίποτε ως συνήθως.
Από την άλλη όταν μιλάμε για τον Ε.Σ. σε τι ακριβώς αναφερόμαστε; ;Τα όρια δράσης του νεότερου Ε.Σ. διαγράφονται από το 1948 και την φράση του «δεξιού» Π. Κανελόπουλου προς τον Αμερικανό στρατηγό Τζ. Βαν Φλιτ «Στρατηγέ ιδού στρατός σας»! Προσωπικά πιστεύω ότι μας την ΕΣΤΗΣΑΝ...την "δουλειά". Βεβαίως όλοι αυτοί θα έπρεπε να έχουν το θάρρος να κάνουν χαρακίρι, η σεπούκου! Βεβαίως αυτός θα ήταν ένας έντιμος θάνατος που δεν αξίζει σε καθάρματα τέτοιου είδους. Για τον βρώμικο ρόλο του στην Μικρασιατική καταστροφή, ο Αρ. Στεργιάδης τι ακριβώς υπέστη; ΤΙΠΟΤΑ.Κάθε εποχή έχει τον Στεργιάδη της… και είναι αυτός όπου συνενώνει τα υπάρχον εργαλεία, έχοντας μέσω ενός αόρατου χεριού να πράξει αυτό που είναι να πράξει.
Όλες οι κυβερνήσεις στον πλανήτη γνωρίζουν αρκετά πριν συμβούν κάποια επερχόμενα γεγονότα, και είτε δεν παίρνουν, είτε παίρνουν τα μέτρα ασφάλειας που χρειάζεται...οι "δικοί" μας γνώριζαν και έκαναν την πάπια...δεν είμαστε σίγουροι ότι τους απήγαγαν οι μογγόλοι.Επίσης, δεν είμαστε σίγουροι, ότι δεν έβαλαν να τους απαγάγουν, οι οπαδοί του Σώρρα.Αλλά δεν έχουμε ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟ που να μας υποψιάζει για κάτι τέτοιο.Γιατί εάν το δω διαφορετικά, μπορεί να πιστέψω και ότι έγινε μάχη, ενεπλάκησαν 2-3 μεραρχίες τεθωρακισμένων και βομβαρδίστηκε η Αλεξανδρούπολη.Πιστεύουμε κάτι, για το οποίο υπάρχουν έγκυρες πληροφορίες, η αποδείξεις.
Γιατί ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ μόλις κάποιος στρέφει το όπλο πάνω σου, να παραδίδεσαι.Ε άμα είναι έτσι, να αλλάξουμε τα δόγματα του στρατού διεθνώς.Αν δεν είναι διατεθειμένος να πολεμήσει και να αντισταθεί κάποιος , ας γίνει ντιλιβεράς...και εκεί τα ίδια λεφτά θα βγάζει.Θα είχαμε αποφύγει την ξεφτίλα.Και αυτοί και εμείς. Το να "χάνεσαι" μπορεί να χωρά....να καταπίνεται...Το να κάθεσαι σαν κότα να σε ξαβρακώσουν, είναι που δε χωρά ούτε με πίεση.
"Γιατί ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ μόλις κάποιος στρέφει το όπλο πάνω σου, να παραδίδεσαι.Ε άμα είναι έτσι, να αλλάξουμε τα δόγματα του στρατού διεθνώς.Αν δεν είναι διατεθειμένος να πολεμήσει και να αντισταθεί κάποιος" Άμα είσαι δυο και σε περικυκλώσουν 20 που σε σημαδεύουν τι κάνεις; Η αυτοκτονείς ή παραδίνεσαι γιατί να τους νικήσεις αποκλείεται. Φίλε έχεις πάει στρατό; Λαοδίκης
" Άμα είσαι δυο και σε περικυκλώσουν 20 που σε σημαδεύουν τι κάνεις; Η αυτοκτονείς ή παραδίνεσαι γιατί να τους νικήσεις αποκλείεται. Φίλε έχεις πάει στρατό;"
Λαοδίκη θες και τα λες η σου ξεφεύγουν;;; Είχανε πολλά περιθώρια.Με το πιο λογικό, να τουφεκίσουνε και να πέσουνε ενδόξως.!! Η παράδοση εθνικών όπλων στον εχθρό ισοδυναμεί με ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ.Και η ΕΚΟΥΣΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ των δύο αυτών ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ (δεν ήταν απλά φανταράκια που κάνουν απλά την θητεία τους) στρατιωτών μαζί με τα όπλα τους στον Τουρκικό Στρατό ισοδυναμεί με ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ...ειδικά ΄μαλιστα όταν ήσαν εντεταλμένοι για την φύλαξη ΕΘΝΙΚΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ.
Ναι, να πήγαιναν αδιάβαστοι...Αν δεν είσαι διατεθειμένος να το κάνεις, γίνε ντιλιβεράς, δεν πας στον Στρατό να γίνεις ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΦΟΝΙΑΣ, γιατί αυτό είναι ο Στρατός....δεν είναι STAGE ΜΕ ΒΕΒΑΊΩΣΗ Ι.Κ.Α.!! Έγινε το Εθνόσημο ξεφτίλα διεθνώς.Και μην είσαι σίγουρος, ότι με αυτά που θα περάσουν, δεν θα μετανιώσουν που δεν έπραξαν όπως έπρεπε. Γίνεται συχνά, να εντοπίζονται φαντάροι της μιας πλευράς στην άλλη.Και να επιλύεται το θέμα, με εμπλοκή ανωτέρων. Καλούντο οι αρχιφύλακες των φυλακίων και τα έβρισκαν....ΑΦΟΠΛΙΣΜΟΣ μέχρι τώρα δεν εχει ξαναγίνει.Πρόταγμα όπλων και ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΑΦΟΠΛΙΣΜΟΥ και ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ, δεν πρέπει να έχει ξαναϋπάρξει.
Δημοσιουπαλληλικός στρατός και Ευέλπιδες με "πανελλήνιες εξετάσεις", αν είναι δυνατόν!!!
Τώρα πες μου εσύ σε ΤΙ στρατό έχεις πάει..που σου μαθαίνουν ότι άμα σε περικυκλώσει ο εχθρός παραδίνεσαι;;;;Αυτός δηλαδή γιατί ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΕ;;
Άμα είναι έτσι αγαπητέ Μαυραετέ τότε όλοι οι στρατοί που παραδόθηκαν και πιάστηκαν αιχμάλωτοι από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, είναι για το Πλοίο της Αγάπης και Λύκειο Ελληνίδων και τα ρέστα! Άμα ήταν έτσι τότε οι πολεμιστές μας το 1941 στα οχυρά Μεταξά που παραδόθηκαν όταν η Ελλάδα συνθηκολόγησε στους Γερμανούς, ήταν εθνικοί προδότες!!! Στην αρχαία Ελλάδα ακόμα και οι γενναίοι Σπαρτιάτες έγιναν αιχμάλωτοι πολέμου και πουλήθηκαν σαν δούλοι, και αυτοί ήταν προδότες ή έπρεπε να πεθάνουν μάταια όταν δεν υπήρχε καμία πιθανότητα να νικήσουν τους εχθρούς τους;;; Ακόμα και οι επαγγελματίες κομάντος σε ολο τον κόσμο, περνούν σχολείο αιχμαλώτων και διαφυγής, που σημαίνει ότι προβλέπεται και δεν είναι ατίμωση να παραδοθούν όταν δεν έχει νόημα η αντίσταση. Κι αυτοί προδότες είναι;; Εγώ από τέτοιο στρατό πέρασα και μάλιστα ως ΔΕΑ στην Ζ' ΜΑΚ!!! Κάθησα μάλιστα και 2 μήνες στο 401 από τραυματισμό χειροβομβίδας σε άσκηση. Τωρα είμαι έφεδρος λοχαγός για να ξέρεις. Εσύ δεν μου είπες σε ποιον στρατό υπηρέτησες και που ήσουν;; Χωρίς παρεξήγηση φίλε και δεν θέλω να σ αδικήσω γιατί δεν ξέρω για σένα, αλλά αυτά που λες τα έχω ξανα ακούσει παλαιότερα σε μια καφετέρια από δύο τύπους. Ο ένας τελικά είπε ότι δεν υπηρέτησε γιατί βγήκε Ι5 και ο άλλος έχει 12 χρόνια αναβολή λόγω σπουδών και μάλλον δεν θα πάει ποτέ γιατί σκέφτεται να την κοπανήσει για εξωτερικό. Λαοδίκης Υ.Γ. ο Ρώσος πιλότος αυτοκτόνησε γιατί ήξερε ότι θα τον σφάζανε μόλις τον πιάσουν οι ουραγκοτάγκοι. Αν ήξερε ότι θα τον σεβαστούν σαν αιχμάλωτο δεν θα το εκανε να είσαι σίγουρος!
Συμπάθαμε φίλε Λαοδίκη, αλλά Ζ ΜΑΚ δεν έκανες, χωρίς να θέλω να σε θίξω, εκεί πάνε ΜΟΝΟ στελέχη και θεωρείται από τις επίλεκτες μονάδες των Ε. Δ. Γι αυτό και έφεδροι ΔΕΝ πάνε. Σε άλλες μονάδες όμως αμφίβιων καταδρομών (πχ Α ΜΑΚ) ξέρω πως δεν υπάρχει πρόβλημα. Στη Ζ'ΜΑΚ υπηρετούν γύρω στα 300 άτομα,και γύρω στα 8-16 είναι η ήταν έφεδροι σε θέσεις γραφιάδων η οδηγών..καμία σχέση δεν είχαν με χειροβομβίδες. Μερικοί εφεδροι βάζουν βύσμα για να πάνε ΕΤΑ ή Ζ ΜΑΚ αλλά δεν πρόκειται να συμμετάσχουν σε ασκήσεις κτλπ...Και για να μπεις εκεί χρειάζεσαι ΒΥΣΜΑ όπως και στα Ε.Τ.Α .
Εν ολίγοις στη Ζ ΜΑΚ μπορεί να πάει κανείς ΜΟΝΟ ΩΣ ΜΟΝΙΜΟΣ.!! .Όσο για τους επαγγελματίες κομάντο σε όλο τον κόσμο, ναι περνούν σχολείο αιχμαλώτων.....αλλά στη σχολή αυτή δεν μαθαίνουν πως να παραδίνονται, γιατί μπορεί να τους συλλάβουν ενώ έχουν τραυματιστεί...μπορεί να μην έχουν άλλα πολεμοφόδια να συνεχίσουν τον αγώνα, μπορεί να καταρρίψουν το αεροσκάφος τους,....τους μαθαίνουν λοιπόν ΠΩΣ να ΔΙΑΦΕΥΓΟΥΝ και ΠΩΣ να προβάλουν αντίσταση στην ανάκριση.!! Υπάρχει ολόκληρη σχολή-δεξαμενή γνώσεων σχετικά με αυτές τις τεχνικές ανάκρισης.
Μια πλήρης δέσμη μεθόδων περιλαμβάνει την κουκούλα, τη στέρηση του ύπνου, τον αποπροσανατολισμό του χρόνου και τη στέρηση των κρατουμένων όχι μόνο της αξιοπρέπειας, αλλά και των θεμελιωδών ανθρώπινων αναγκών, όπως η ζεστασιά, το νερό και τα τρόφιμα.Εκεί καλείται ο μαχητής να μάθει να αντέχει σε όλα αυτά...δίχως να αποκαλύψει τίποτε....και αν μπορεί να αποδράσει.Γίνεται εκπαίδευση ανάκρισης-βασανιστηρίων!
Στην Ρεντίνα (που την ξέρω πολύ καλά) λειτουργεί το περίφημο κέντρο εκπαίδευσης ανορθόδοξου Πολέμου. Ανάμεσα στα αντικείμενα εκπαίδευσης είναι και η κατάσταση ομηρίας. Μέσα στο χώρο του στρατοπέδου υπάρχει ένα ιδιαίτερο κτίσμα με περιμετρική υψηλή περίφραξη από συρματόπλεγμα, μια μινιατούρα ενός στρατοπέδου συγκέντρωσης που όλοι έχουμε δει σε ταινίες,ιστορικά ντοκουμέντα........ Διαρκούσης της εκπαίδευσης,σε κάποια χρονική στιγμή παρέχεται στους εκπαιδευόμενους ένα υποθετικό σενάριο το οποίο όταν ο εκπαιδευόμενος συλληφθεί ,είναι υποχρεωμένος να το διαφυλάξει ..όσο μπορέσει. Η σύλληψη γίνεται σε τυχαίο χρονικό διάστημα και περιλαμβάνει ξαφνικό πέρασμα της κουκούλας στο κεφάλι και αρκετές περιστροφές γύρω από τον εαυτό σου με βηματισμό και απότομες αλλαγέςς κατεύθυνσης με στόχο ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ. Όσοι έχουν νιώσει αυτήν την εμπειρεία ασχέτως αν ειναι άσκηση,αισθάνονται έναν πανικό και μια ανησυχία. Εν συνεχεία σε οδηγούν στον περιφραγμένο χώρο. Εδώ να κάνω μια μικρή παρένθεση. -Στον Ελληνικό στρατό η εκπαίδευση στην αιχμαλωσία περιλαμβάνει την αμερικάνικη και την γερμανική τεχνική. Η αμερικάνικη τεχνική είναι κυρίως σωματική δοκιμασία, ενω η γερμανική είναι ψυχολογική δοκιμασία-πίεση. Έτσι λοιπόν βρίσκεσαι σε ένα χώρο οπου μπορεί να κάθεσαι οκλαδόν με τα χέρια σταυρωμένα πίσω απο το κεφάλι,το κορμί τεντωμενο,ενω καθε φορα που τολμας να λυγισης το σωμα σου,ενας εκπαιδευτης σου...... διορθωνει την σταση με τον τροπο που θελει!!
Συγχρόνως μέσα από μεγαφωνική συσκευή ακούγεται ένας συνεχής θόρυβος ,ένα ακαθόριστο μείγμα από θορύβους μηχανών ανθρωπινής φωνής,κυκλοφοριακής βοής.... Σαν να έχεις ένα κομπρεσέρ στα αυτιά σου συνεχώς. Οι στάσεις και η συμπεριφορά των εκπαιδευτών ποικίλουν. Ανάμεσα στις σωματικές δοκιμασίες είναι: Το ντους Το κλουβί Ο Σταυρός Ο τάφος , Η παλαιστινιακή κρεμάστρα.κλπ.κλπ.κλπ. Η φάση της ανάκρισης είναι και η πλέον καθοριστική . Εκεί ο σχολαρχος έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει οποιαδήποτε μέθοδο,εντός ορίων ασφαλώς!!!!,Για να μάθει το σενάριο που σου έχει δοθεί. Σε κάθε χρονική στιγμή ο εκπαιδευόμενος μπορεί να ζητήσει να ομολογήσει. Τότε μεταφέρεται σε άλλο χώρο όπου όμως δεν.... καλοπερνα!! Ελάχιστοι αντέχουν έως το τέλος. Παρόλο που η εκπαίδευση γίνεται μέσα σε συγκεκριμένα πλαίσια. Εν κατακλείδι η εκπαίδευση διαρκεί μόνο 24 ώρες σήμερα,ενώ παλιότερα 3 ημέρες. Συμπέρασμα από την εκπαίδευση: ΠΡΟΤΙΜΑΣ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΥΛΛΗΦΘΕΙΣ.
Το σχολείο αιχμαλώτων το περνάνε μονό τα μόνιμα στελέχη,αφού δηλώσουν για ειδικές δυνάμεις.Η μονάδα ψυχολογικού Πολέμου (που είναι κάτι διαφορετικό) δεν έχει σχέση με το αιχμάλωτων,αποστολή έχει την δημιουργεία ρίψης έντυπου υλικού ,επιχειρήσεις μεγαφωνικών συσκευών κλπ.κλπ.Οπότε συζητήσεις περί Ι5 και για αναβολές ΔΕΝ με αφορούν....διότι ούτε γιοτόμπαλο είμαι ..ούτε και ριψάσπις.Μου αρέσει όμως η ευκολία που παραδέχθηκαν αυτοί στην καφετέρια ότι είναι γιοτόμπαλα.
Ξέχασα Λαοδίκη....κάπου εκεί στην Αττική που μένεις, είναι ένας που έχει ακόμα τα αυτιά απο τούρκους στρατιώτες απο την Κύπρο...κάποιος άλλος έχει συλλογή χρυσά δόντια απο την Βοσνία που είχε πάει. Αλήθεια απο περιέργεια...αλουμίνιο και ιώδιο τι κάνουν;;;; Αν το ξέρεις δώστο χωρίς αναλογίες βέβαια....θα καταλάβω αν το κατέχεις το "σπόρ". Να σε ανακρίνω και εγώ λιγάκι ρε παιδάκι μου.!
Εσύ δηλαδή μαυραετέ υπηρέτησες και πού; Άσε τα "μπάρμπα" όμως, δεν πάει να λέει ο ένας μπάρμπας τον άλλον μπάρμπα γιατί και εσύ τζόβενο και πιτσιρικάς δεν είσαι.
Ειναι παροιμιωδης η ανικανοτητα της ελληνικης ηγεσιας στο συνολο της, να διαχειριστει μια κατασταση που ενας ικανος gamer το κανει στον υπνο του. Μπορει οι "πολλοι" να εκραζαν τον Καραμανλη επειδη "επαιζε playstation", ειχαν λαθος ομως διοτι συσχετιζαν την εξοικειωση στα "παιγνια", με τα 5χρονα που παιζουν αποσβολωμενα σαν ζομπι.
Οι Τουρκοι βολιδοσκοπουν, κοινως κανουν probing.Σε ενα βαθμο θα συμφωνησω με τον BlackEagle στην προσεγγιση. Αυτο προφανως θα κλιμακωνεται. Σε τεσταρω διαρκως και κλιμακωτα για να δω τι ψαρια πιανεις, αμα εισαι χανος,τοτε θα σου φαω αυτο που "ζαχαρωνω". Δεν μιλαμε για ηθικη, ουτε σε προσωπικο επιπεδο. Προσωπικα, δεν κανω τετοια πραγματα, οχι επειδη δεν μπορω, αλλα επειδη ερχεται κοντρα σε καθε κωδικα ηθικης. Τωρα ομως μιλαμε για την Τουρκια, ενα "τσακαλι" δεν εχει ηθικη, κινειται περισσοτερο μεσα απο αρχεγονα και ερπετικα ενστικτα. Κοινως, αν πιστευει οτι την παιρνει, "χωνεται". Ειναι σαν ενα ανδρα που οπου βρει "ανοιγμα", "χωνεται" ωστε να ικανοποιησει αλογα και προσκαιρα τις ορμες του. Τα ορια εδω, τιθενται με την ισχυ. Η πραγματικη ισχυς τωρα δεν ειναι τοσο η σωματικη (στρατιωτικη εν προκειμενω) που ειναι δευτερευουσα, αλλα νοητικη.
Η Τουρκια λοιπον κερδιζει συνεχως "μετρα", απεναντι σε μια αμηχανα οπισθοχωρουσα Ελλαδα. Αν δεν μπορουμε να αντιμετωπισουμε ικανοποιητικα αυτα τα "προεορτια" της πλακας, τοτε αναθεμα τα "γαλονια" των ηγετων μας.Τι θα κανουμε στη συνεχεια δηλ; Στην πραξη τωρα, εαν δω συζητηση για "ανταλλαγη" των Τουρκων αιτουντων πολιτικο ασυλο με τους Ελληνες στρατιωτικους, τοτε πραγαμτικα δεν ξερω τι θα κανω, μαλλον θα σταματησω να ασχολουμαι εντελως. Ελεος, υπαρχουν και ορια. Apples and oranges. Ουδεμια συσχετιση δεν μπορει να υπαρχει μεταξυ των δυο, ακομα και να θες να εισαι προδοτης δηλαδη, δεν βγαινει αυτο το πραγμα, δεν τσουλαει.
Τα πραγματα ειναι απλα. Οι Τουρκοι τα χουν παρει που δεν τους δινουμε τους Τουρκους στρατιωτικους "κρυβομενοι" κατ'αυτους πισω απο ανοησιες περι ανεξαρτητης δικαιοσυνης και πρασινα αλογα, και σου λενε: "Ετσι ειστε ρε κουφαλες Ελληνες; Θα σας πληρωσω με το ιδιο νομισμα και εγω. Θα αρπαξω Ελληνες και θα τους σερνω στα δικαστηρια περα-δωθε για κανα δυο χρονια να δειτε τη γλυκα, πώς θα σας φανει ε;ΝΑ δω αν θα σας αρεσει" Ηλιθιοτητα, γιατι θα μπορουσαμε ανετα να κανουμε και εμεις το ιδιο (να αρπαξουμε Τουρκους στρατιωτικους)και να μπλεξουμε σε μια αεναη μπουρδα επιπεδου νηπιαγωγειου τυπου "Ποιος θα κανει πισω πρωτος". ΕΣ
Σχετικα με την ανταλλαγη των Ελληνων με τους Τουρκους, αναφερομαι φυσικα στο ενδεχομενο να εμπαινε στην επισημη ατζεντα των συζητησεων. Ακομα και αν ο Τσιπρας τους ειχε ταξει στον Ενρτογαν, δεν αλλαζει τιποτα. Δεν ειναι "δικοι του" του Τσιπρα, για να τους δωσει. Δεν μπορει κανενας να δινει, ποσω μαλλον να υποσχοται, ο,τι δεν ειναι δικο του. ΕΣ
Ωραια, τι κανουμε τωρα; Πρωτα το αναδεικνυεις σε επιπεδο ΕΕ και ευρυτερα (που νομιζω οντως εγινε και σωστα) και δευτερον σταματας να φοβασαι και να μεμψιμοιρεις σαν κυρατσα. Λες την αληθεια,ακομα και αν τους εχουν βουτηξει. Η "ηττα" δεν αποτελει ντροπη, παρα μονο στο μυαλο των αρρωστων και ιδεοληπτικων στρατοκαυλων. (δεν εχει μονο η αριστερα εμμονες και ιδεοληψιες) Μετατρεπεις το προβλημα της καυτης πατατας σε ατου, και τους αιχμαλωτους σε ηρωες, ακομα και αν "εχασαν". Αναδεικνυεις την αξια της ανθρωπινης ζωης πανω απο το δογμα της στρατιωτικης υπεροχης ως αξια, και την Ελλαδα ως θεματοφυλακα και υπερμαχο αυτων των πανανθρωπινων αξιων και φυσικα το κανεις μπροστα στο φως με φωτεινο προσωπο και σε επιπεδο πρωτου αρχηγου και σε prime time και φροντιζεις να μαθευτει παντού. Αυτοματα τιθεται και το ζητημα της μη ανεξαρτητης Τουρκικης δικαιοσυνης που ειναι υποχειριο του προεδρου, απαραδεκτο και ενοχλητικο χαρακτηριστικο για να το παρατηρουν πολιτες απο δυτικου τυπου κοινωνιες. Μεχρι και οι Τουρκοι πολιτες θα ζηλεψουν και θα πουν: "Τελικα, στο λαθος κρατος ζουμε". Μονο μια ελαχιστη μειονοτητα θα χαρει, αυτη που ερεθιζεται οταν πυροβολει οπλα, ομως αυτην ακριβως επιθυμουμε να απομονωσουμε. Καθε βδομαδα που περναει, θα γινεται περισσοτερο επιζημια για την Τουρκια και εξ αναγκης αμεσα θα τους απελευθερωσουν και θα πουνε "Συγνωμη λαθος, βλεπετε η δικαιοσυνη μας ειναι καλη, εκρινε σωστα". Και φυσικα εμεις θα κανουμε σοου με την επιστροφη των "ηρωων" και την ταλαιπωρια τους σε μια χωρα με "απολυταρχικο καθεστως". Problem solved σε ενα απλο "προβλημα".
Το "Μωραίνει Κύριος ὅν βούλεται ἀπωλέσαι" ειναι clopy-paste της χριστιανικης φιλοσοφιας (της ποιας;) απο την ελληνικη φιλοσοφια. Ειναι η γνωστη μας Ατη, την οποια στελνει ο Διας (που εγινε θεος,που εγινε deus,που εγινε Κυριος) σε αυτον που επιθυμει να καταστρεψει επειδη ειναι αδικος. Επειδη ο Θεος δεν μπορει να καταστρεψει αμεσα εναν ανθρωπο διοτι αυτο θα καταστρατηγουσε την ελευθερη βουληση, επιλεγει να του θολωσει το μυαλο, ωστε να την κανει την μαλ..κια του λογω της Ατης και συνεπακολουθα να τηνς "φαει". Η Τουρκια ειναι εμφανως σε κατασταση Ατης, επομενως κανει λαθη, αρα θα την πληρωσει ΕΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ και εμεις δεν ειμαστε βλακες και μαζοχες. Η Ελλαδα δεν επιθυμει κατι απο την Τουρκια, η Τουρκια θελει απο την Ελλαδα, αρα η Ελλαδα δεν εχει κανενα λογο να συρθει σε πολεμο με την Τουρκια, αρα η Ελλαδα εχει προλαβει το "υψωμα", οργανωνει την αμυνα της και εαν η Τουρκια κανει το "σφλαμα", θα το πληρωσει. Δεν εχουμε απολυτως κανενα λόγο να συρθουμε σε στρατιωτικο πολεμο και συγκρουση με την Τουρκια. Εαν η Τουρκια θελει 18 νησια, τοτε μπορει με πολεμο να παει τα παρει και εμεις πρεπει να αμυνθουμε; Ποιος τα λεει αυτα; Εαν ισχυει αυτο, τοτε τι καθομαστε και δεν κανουμε ενα ντου να παρουμε την Β.Ηπειρο απο την Αλβανια και τα μισα Σκοπια να ξεμπερδευουμε και το κουραζουμε τοσα χρονια με μπλα-μπλα; Δεν θα αλλαξει η Τουρκια το συνολο του πλανητη, ο πλανητης εχει αλλαξει σελιδα, δεν θα μας πανε αυτοι εναν αιωνα πισω, ας ειμαστε σοβαροι. Μακαρι να το επιχειρησουνε, για να τους οδηγησουμε σε διαλυση της κρατικης τους υπαρξης σε κομματια να τελειωνουμε. ΕΣ
Οι Αμερικανοι θελουν πολυ προσοχη. Ειναι αρκετα πιθανον αυτοι να ευθυνονται για την συμπεριφορα της Τουρκιας. Να τους εχουν ταξει δηλαδη πολλα πραγματα και να βρισκονται σε αγαστη συνεργασια απο τα παρασκηνια. Ας μαθουμε απο την ιστορια μας. Το '22, και σε μας οι Μεγαλοι μας ειχαν ταξει πολλα, πηρανε τα μυαλα μας αερα, καναμε πολεμο και ντου,(ατη) και μετα πριν καταλαβουμε τι εγινε και ποιος μας προδωσε, βρεθηκαμε μπροστα σε καταστροφη και γενοκτονικη εκριζωση του ελληνισμου απο τις προαιωνιες εστιες της Ιωνιας και Ποντου. Αυτα δεν θα μπορουσαν να ειχαν γινει, εαν δεν ειχε χρησιμοποιηθει η Ελλαδα και ο ελληνικος στρατος απο τους Μεγαλους μεσω "διαβεβαιωσεων". Δεν θα ειχε συρρικνωθει ο Ελληνισμος στον χωρο του Αιγαιου. Τοτε μας προδωσαν, για να δημιουργησουν την Τουρκια για να εξυπηρετει τα συμφεροντα τους. Μια τετοια επαναληψη στο σημερα πρεπει αν αποτραπει παση θυσια. Αν ειναι να γινει, πρεπει να γινει μονο εις βαρος της Τουρκιας. Να αφεθει να μας επιτεθει και ξαφνικα ενω φαινεται πως εχει το πανω χερι, να χαθει απο προσωπου γης. Αυτο σημαινει πως εμεις εχουμε ετοιμο σχεδιο που θα περιλαμβανει και τα συμφεροντα των Μεγαλων. Η τουλαχιστον να καταστησουμε τοσο φανερη στην παγκοσμια κοινη γνωμη την κατασταση των Ελληνων, που κατι τετοιο να μην μπορει να περασει εις βαρος μας.
μαυρε αετε πρωτον δενειμαι μπαρμπας ειμαι κυρια δευτερον το μωραινει ο κυριος το εγραψα για να σε υποστηριξω τριτον σου ζητω συγνωμη και τεταρτον εισαι αγενης
(Απαντω εδω, για να μην ψαχνομαστε στα επιμερους ποστ) Ωραια και ενδιαφεροντα οσα μας παρεθεσες αγαπητε Λυκιε, οπως και το ποστ απο το ethics.gr περι του αν υπαρχει δικαιος πολεμος, στο οποιο αναφερονται πολυ ωραιες σκεψεις, οπως αυτη του Νιτσε: "η ακρότατη μορφή υπεροχής, είναι η ηθική υπεροχή". Χρησιμα μεν, ολα αυτα, αλλα θεωρω πως και εμεις ειμαστε αρκουντως ικανοι,να απαντησουμε το ερωτημα με το δικο μας λογο και νου.
"Διότι δεν αποτελεί λύση αυτή που λύνει ένα πρόβλημα και ταυτόχρονα δημιουργεί ένα νέο." Ωραια ειναι αυτο και ιδανικο να συμβαινει ετσι, ομως ας παρατηρησουμε ενα σαφες στοιχειο υποκειμενικοτητας. Δεν μπορει λοιπον να αποτελει κριτηριο, καθωε η λυση μπορει να ειναι δικαιη και σωστη, αλλα το ενα μερος να μην ειναι διατεθειμενο να την δεχτει, λογω εγωισμου και επειδη ειναι κακομαθημενο ή ταυτισμενο. Αν στο μυαλο του ο αλλος πιστευει αρλουμπες, πχ πως ειναι ανωτερος και γι αυτο δικαιουται να εχει τους αλλους απο κατω σαν "κτηματα", τοτε δεν ειναι λογικο να αγνοησουμε την δικαιη λυση επειδη αυτος δεν ειναι διατεθειμενος να την δεχτει. Ενας Ισλαμοπιθηκος του ISIS, για παραδειγμα, δεν σου αναγνωριζει δικαιωμα υπαρξης και ζωης, παρα μονο ως σκλαβος του. Αυτα ειναι τα πιστευω του διοτι "ετσι του'πε ο Θεος του". Δεν θα διαπραγματευτουμε μαζι του τα αδιαπραγματευτα δικαιωματα μας. Επομενως, αν μια λυση δημιουργει ενα νεο δυσκολο και επιπονο προβλημα μαζι τους, τοτε αυτο ειναι ενα σαφως καλοδεχουμενο προβλημα.
Θα δοκιμασω μια διαφορετικη προσεγγιση με το να μεταθεσω το προβλημα. "Εκεί είναι η ουσία του πολέμου. Το ΓΙΑΤΙ πολεμάμε" Συμφωνω απολυτως. Γιατι ομως ειναι σημαντικο αυτο; Το να γνωριζουμε να απαντουμε στο ΓΙΑΤΙ κανουμε οτι κανουμε, αποτελει θεμελιωδη σταση ζωης, αποτελει το πενταποσταγμα της εννοιας της ηθικης. Οι Ελληνες δημιουργησαν την Ηθικη, ως φιλοσοφικο κλαδο, στην προσπαθεια τους να απαντουν στο ερωτημα: "Ποιες ανθρωπινες πραξεις ειναι σωστες και ποιες λαθος;" Ολοι, εχουμε αναρωτηθει καποια στιγμη στη ζωη μας "Ειναι σωστο να το κανω αυτο ή λαθος;" Γιατι το κανουμε αυτο; Διοτι επιθυμουμε να ειμαστε δικαιοι, καθε σωφρων ανθρωπος επιθυμει να ειναι δικαιος, διοτι αυτο ειναι καλο και για τον ιδιο, και εγωιστικα να το δει, καθως τον γλυτωνει απο πολλα "κακα", ενω τον εναρμονιζει με τον θειο και ανωτερο Νομο και τον καθιστα αρεστο στους "Ουρανους". Win-win. Στη θεωρια δειχνει ωραιο, αλλα στην πραξη "πιασ'το αυγο και κουρευ'το". Κοτζαμ Σωκρατης δεν ηταν βεβαιος πώς να πραττει και γι αυτο ζητουσε την συμβουλη απο το "δαιμόνιο" του (φυλακα αγγελο κατα το χριστιανικοτερον) με το οποιο ειχε επικοινωνια, και το οποιο του ελεγε τι να ΜΗΝ κανει και οχι τι να κανει, ωστε να μην παραβιαζεται η ελευθερη βουληση.
Προσωπικα, εφαρμοζω συνδυαστικα δυο τροπους. Ο ενας ειναι ο Αριστοτελικος και ο αλλος ο Γκουρτζιεφικος. Ο Γκουρτζιεφικος εχει μεταθεσει το καλο-κακο στο συνειδητο-μηχανικο. Αυτο που ειναι καλο να κανουμε ειναι οτι κανουμε συνειδητα, που σημαινει πως ξερουμε τι κανουμε και γιατι το κανουμε, και οχι φυσικα επειδη πχ ετσι μας ειπε καποιος αλλος ή επειδη ετσι κανουν και οι αλλοι(μηχανικοι τροπο).Αν ειναι να πολεμησουμε, το κανουμε επειδη ξερουμε γιατι πολεμαμε, και οχι φυσικα επειδη καποιοι μας ειπαν να πολεμησουμε. Αυτο δεν αποτελει ικανο λογο. Ειμαστε ανθρωποι και οχι ρομποτ ωστε να ακολουθουμε εντολες. Αυτα δεν αρμοζουν στον ελληνικο τροπο.
Ο Αριστοτελικος τροπος, ειναι αυτος της μεσοτητας. Μας λεει: "Μαγκες, οι ανθρωπινες πραξεις διεπονται απο 12 ηθικες αρετες. Φροντιστε να εφαρμοζετε παντα την μεσοτητα στις πραξεις σας, και ολα καλα. Μην το πολυ κουραζετε. That's all." Δειτε τις δυο φωτογραφιες εδω http://katahthoniosdemon.blogspot.gr/2012/09/o.html (Πωπω, Λυκιε περασαν 6 χρονια, να εχουμε γινει αρα σοφοτεροι;) ΕΣ
-Ελα αγορι μου εδω. Τι σκεφτεσαι να κανεις και ζοριζεσαι; -Εεε,ξερετε, δεν ξερω αν πρεπει να πολεμησω ή οχι.. -Βεβαιωσου στις 12 ηθικες αρετες πως ασκεις την μεσοτητα. Παμε μαζι την πρωτη. Δειλια-ΑΝΔΡΕΙΑ-Θρασος. Η πραξη που σκεφτεσαι να κανεις εισαι βεβαιος πως ανηκει στην ΑΝΔΡΕΙΑ και πως κανοντας την παραμενεις αξιοπρεπης, ανδροπρεπης και γενναιος; Εισαι βεβαιος πως δεν την κανεις απο Δειλια, επειδη φοβασαι (ελλειψη ανδρειας) και πως δεν θα φανεις κανοντας την ανανδρος και μικρός; Εισαι βεβαιος πως δεν την κανεις απο θρασος,αυθαδια και υβρι επειδη εισαι εγωιστης; (υπερβολη ανδρειας). Εαν θαρρεις πως η αποφαση σου τηρει το μετρο και την Μεσοτητα, τοτε ειναι ηθικα σωστη. Ελα τωρα, κανε μονος σου τις αλλες 11.
Δεν μας λεει ο Αριστοτελης ουτε ο Γκουρτζιεφ, καποιο τσιτατο του τι ειναι σωστο ή λαθος. Μας δειχνουν τον τροπο μονοι μας να βρισκουμε τον δρομο μας και να κρινουμε. Και ακριβως επειδη ζητουν την δικια μας συμμετοχη, γνωριζουμε πως αυτος ειναι ο αληθης και σωστος δρομος. Το λεω αυτο διοτι το θεμα του πολεμου ειναι οντως δυσκολο και περιεργο. Αν και φαινεται ετσι, δεν μπορουμε να ισχυριστουμε πως καθε επιθετικος πολεμος ειναι αδικος και ανηθικος. Μπορουμε να φανταστω καποια παραδειγματα οπου αυτο δεν ισχυει (σαφως ευφανταστα).
Εκανα λαθος στην λεξη "εξαπατηση", ηθελα να χρησιμοποιησω την λεξη "παραπλανηση" αλλα εκεινη την ωρα δεν μου ερχοταν. Η ουσια του πολεμου, θεωρω πως ειναι η παραπλανηση. Δεν την θεωρω ενα τροπο αναγκης για να νικησουμε εναν ισχυροτερο αντιπαλο ή να περιορισουμε το κοστος σε απωλειες. Τον θεωρω τον καλυτερο τροπο πολεμου. Και αυτο διοτι ΕΑΝ βρεθουμε στην απευκταια θεση του πολεμου, τοτε ποια εναλλακτικη φανταζει καλυτερη περα απο το να σταματησουμε να βρισκομαστε σε πολεμο; Πώς μπορει να μην ειναι ηθικος, οταν βρισκομαστε εντος πολεμου; Εαν φανταστουμε δυο μποξερ, τοτε εχει νοημα να πουμε πως η προσποιηση του μποξερ ειναι ανηθικη; Τι περιμενουμε δηλαδη; Να μην ελισσονται δεξια-αριστερα, αλλα να γρονθοκοπει ο ενας τον αλλο εναλλαξ, μεχρι καποιος να πεσει κατω; Αυτη ειναι η τακτικη των Σπαρτιατων. Σου λενε: "Ελα εδω ρε ως ανδρας" Δειχνει ηθικη, αλλα δεν ειναι. Παρασυρουν τον αντιπαλο στον τροπο πολεμου οπου θεωρουν πως εχουν το πλεονεκτημα, ητοι στο σωματικο επιπεδο. Υπαρχουν πολλα επιπεδα πολεμου. Το σωματικο επιπεδο ειναι σαφως ενα απο τα κατωτερα. Οντως το εβλεπαν ως θεμα τιμης και σεβονταν τον εχθρο, αλλα αυτο δεν εχει διαφορα απο το fair play. Ειναι ηθικο το οτι αντιμετωπιζαν τον πολεμο ως σπορ και δικαιο τον νομο της ισχυος; Το λαθος τους το πληρωσαν με το ιδιο νομισμα συν τω χρονω με την εξαφανιση τους, απο τα χερια καποιου ισχυροτερου.
Ο ελληνοιταλικος και ελληνογερμανικος πολεμος απο την πλευρα μας ηταν σαφως πιο ηθικος και δικαιος. Οι Ιταλοι και οι Γερμανοι επιδιωκαν επεκταση των οριων συμφεροντων τους, ενω εμεις την υπερασπιση του δικαιωματος μας στην ελευθερια. Αυτο τουλαχιστον απο την πλευρα των Ελληνων, καθως σε επιπεδο γεωπολιτικης, ημασταν οι χρησιμοι ηλιθιοι που εκαναν την βρωμοδουλεια των Βρετανων/Αμερικανων. Το πολεμο λοιπον θα μπορουσαμε και να τον δουμε και ως ενα πολεμο οριων. Σε πρωτο επιπεδο τα "ορια" αφορουν το φυσικο επιπεδο και αναφερονται στον χωρο, μετα συμφεροντα παντος ειδους. ΕΣ
Προσωπικα μιλωντας, εγω πολυ δυσκολα θα επελεγα να πολεμησω, αν το εκανα ομως θα επελεγα σαφως τον ελληνικο τροπο που ειναι ο τροπος του Οδυσσεα. Αναγνωριζω σαφως ωστοσο την τιμη και ηθος που χαρακτηριζει τον τροπο του θεικου Αχιλλεα. Ο Αχιλλεας ειναι σαν ενα τρενο, παρασερνει τους παντες στον διαβα του με την ισχυ του, ωστοσο ειναι αναμενομενος, ο ευφυης ξερει πως θα κινηθει σε σαφεις ραγες και δεν θα εξοκειλει ιδιαιτερα. Ο Οδυσσεας απο την αλλη, ειναι "ανυπαρκτος","αφαντος", αλλα ειναι "εκει". Δεν υπαρχει πιο τρομακτικο πραγμα στον πολεμο, απο το να ξερεις πως εχεις εναν εχθρο πανουργο και να μην ξερεις ουτε πού ειναι,αλλα και ουτε τι θα κανει, πού θα σε χτυπησει και πώς. Ο συνδυασμος δε, ενος πολημηχανου Οδυσσεα με ενα πανισχυρο Αχιλλεα ειναι "φονικος" περα απο καθε φαντασια, καθως ο Οδυσσεας θα βοηθησει τον Αχιλλεα να τοποθετηθει κατευθειαν στα μαλακα υπογαστρια του εχθρου (που ουτε ο ιδιος μπορει να μην ξερει ποια ειναι) οπου και μετα θα τον πλαισιωσει, μεσα απο την παραπλανηση που θα σχεδιασει. Αποτελεσμα; Η πτωση της απορθητης Τροιας.
Το σκεφτομουν αυτο τελευταια. Στην Ινδια εχουν ενα επος αντιστοιχο των δικων μας Επων, αλλα αρκετα μεγαλυτερο, καθως αυτο ειναι διασωμενο ολοκληρο, το δικο μας ηταν μαλλον αυτο που "ετσουζε" και "εξαφανιστηκε". Στην Ινδικη εκδοχη λοιπον, δεν υπαρχει Οδυσσεας (λιγο εχω διαβασει μεν, αλλα δεν τον εχω δει). Υπαρχουν οι αντιστοιχοι Διας, Αχιλλεας κτλ αλλα Οδυσσεα δεν ειδα. Αυτο σημαινει πως ο Οδυσσεας ειναι ο Ελληνας και ο ρολος του Οδυσσεα στα Επη, ειναι ο ρολος των Ελληνων στο "κοσμικο παιχνιδι". Εμεις ειμαστε ο Δουρειος Ιππος, η αιχμη του δορατος. (Το Δουρειος ομοιαζει και με το Δωριεις). Εαν αυτο ισχυει, πριν επιστρεψει ο Οδυσσεας (Ελληνας) στην πηγη του την Ιθακη, θα πρεπει να εκπληρωσει τον σκοπο του και να σκεφτει εναν τροπο επιλυσης του υπαρχοντος προβληματος, οπως μονο αυτος μπορει να κανει. Αρα δεν εχει νοημα να συζητουμε για εξοδο απο τον κοσμο-φυλακη, προτου εκπληρωσουμε τον σκοπο για τον οποιο ηρθαμε. Αλλωστε, κοτζαμ Ολυμπιοι (οπως αναφερεται στη Μαχαμπαρατα) ενσαρκωθηκαν στον κοσμο των ανθρωπων σε απαντηση της ενσαρκωσης των Ασουρα-Τιτανων μετα την ηττα τους απο τους Ολυμπιους. Αρα ο κοσμος μας μπορει να ειναι φυλακη, αλλα αυτο ειναι αμφισημο, καθως μεσα του φυλασει κατι πολυ σημαντικο, κατι που για να βαλει καποιος χερι πρεπει να μπει και αυτος μεσα ή εστω να πλησιασει. Μπορει να λεμε για τον Εωσφορο-Προμηθεα διαφορα οσον αφορα τα κινητρα του σχετικα με την κλοπη της φωτιας(θεικος σπινθηρας) απο τους Ολυμπιους και την προσφορα της στους ανθρωπους, εχουμε σκεφτει ομως το ενδεχομενο να εγινε απο λογους αναγκης για την διαφυλαξη της ή για λογους στρατολογησης της ανθρωποτητας στον πολεμο των θεων; Το κλεινω γιατι ξεφυγα
Αγαπητέ Ελεύθερε Στοχαστή, νομίζω ότι τα σχόλια αυτά πρέπει να συνεχιστούν εκεί που ξεκίνησαν και είναι συναφή με το σχετικό άρθρο ("H ηθική της μη βίας του Σωκράτη"). Αντίθετα, με την μεταφορά των σχολίων εδώ, ο αναγνώστης χάνεται διότι βλέπει την συνέχεια ενός διαλόγου, που δεν γνωρίζει από που ξεκίνησε. Ως εκ τούτου, θα μεταφέρω τα σχόλιά σου στην χώρο των σχολίων της σχετικής ανάρτησης. ΛΥΚΙΟΣ.
Δεκτον. Εχεις δικαιο πως χανεται η συνεχεια του διαλογου για καποιον αναγνωστη. Ο λογος που το επιχειρησα ηταν επειδη η θεματολογια συντομα θα εφευγε απο το θεμα "H ηθική της μη βίας του Σωκράτη" και επειδη θα αναφερομασταν στο νεο ποστ "Υπάρχει δίκαιος πόλεμος;", σκεφτηκα πως ο πιο βολικος χωρος για να μην παμε περα-δωθε στα επιμερους ποστ και για να βοηθηθει και καποιος αλλος να συμμετασχει γενικοτερα, θα ηταν το αναψυκτηριο. Αλλα εδω ειμαστε, δεν χανομαστε
Αφήστε το σχόλιό σας Φίλοι του ιστολογίου, παρακαλώ να κάνετε ελεύθερα τον σχολιασμό σας, αλλά να απέχετε από ύβρεις και προσβολές προσώπων, καθώς και να χρησιμοποιείτε την Ελληνική γλώσσα και γραφή (όχι greeklish). Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται. Επίσης διαγράφονται spam και διαφημίσεις άλλων ιστολογίων, αλλά και κάθε άλλο σχόλιο που δεν συνάδει με το ύφος και το ήθος που ορίζει ο δημιουργός και διαχειριστής του ιστολογίου.
http://wholemind8.blogspot.gr/?m=1
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλη αρχη.
ΛΥΚΙΕ ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΕΣ ΜΑΣ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΜΑΣ
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ , ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΠΙΑΣΑΝΕ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ ?
ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΣΤΗΜΕΝΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΖΗΤΗΣΕΙ ΑΣΥΛΟ?
ΑΓΝΩΣΤΟΣ
Καλη Κυριακή Λυκιε μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ιδιο ηθελα να ρωτησω κι εγω μια και μας προϊδεασες με το θεμα της φωτο.
Καλή Κυριακή σε όλες και όλους σας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχω πληροφόρηση "από μέσα", για να γνωρίζω τι ακριβώς έχει συμβεί. Όλες οι πιθανότητες και τα σενάρια, μπορεί να έχουν βάση, μπορεί και να μην ισχύουν. Πιθανόν ποτέ να μην μάθουμε την αλήθεια, αν και από το αποτέλεσμα που θα προκύψει, θα φανεί κάποιο μέρος της.
Ωστόσο κάποια στοιχεία πρέπει να μας πονηρέψουν:
1) Η ΕΥΠ είχε προειδοποιήσει το Πεντάγωνο εδώ και λίγες μέρες, ότι οι Τούρκοι σχεδιάζουν να παγιδέψουν κάποια δική μας περίπολο, σύμφωνα με κάποιο δημοσίευμα.
2) Περίπολος που να αποτελείται από δυο άνδρες και μάλιστα από αξιωματικό και υπαξιωματικό (υπολοχαγό και λοχία), δεν υπάρχει. Οι ομάδες περιπόλου απαρτίζονται τουλάχιστον από τέσσερα άτομα με επικεφαλής κάποιον υπαξιωματικό.
3) Αν το ΓΕΣ γνώριζε το σχέδιο των Τούρκων, λογικά ή θα σταματούσε για λίγο καιρό τις περιπόλους στην οριογραμμή ή θα τις ενίσχυε αριθμητικά σε σχηματισμό μεγαλύτερης ομάδος ή διμοιρίας, ώστε σε κάθε περίπτωση να είναι δύσκολη η παράδοσή τους χωρίς να πέσει ντουφεκιά.
4) Τέτοια περιστατικά που συμβαίνουν συχνά, κατά κανόνα λύνονται επιτόπου μέσα σε 2-3 ώρες. Γιατί αυτό δεν λύθηκε όπως συνήθως;
5) Αν και αρχικά η Εισαγγελία Ανδριανούπολης άσκησε εναντίων των δυο στρατιωτικών, ποινική δίωξη για παράνομη είσοδο στην χώρα, λέγεται ότι το δικαστικό συμβούλιο (που εντέλλεται από την κυβέρνηση Ερντογάν), ζητά να διευρυνθεί το κατηγορητήριο για απόπειρα κατασκοπίας.
Από κει και πέρα, μπορούμε να κάνουμε πολλά σενάρια για το τι συνέβη.
Δεν θα μπω σε αυτή την διαδικασία, αλλά θα αναμένω τις εξελίξεις.
ΛΥΚΙΟΣ.
ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΙΠΕ Ο
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗΣ ... ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΗ ΘΕΩΡΩ ΠΟΛΛΗ ΥΠΟΠΤΗ
ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ ΕΝΑΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΠΛΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΕΤΣΙ
---------------------------------
Δηλώσεις υποταγής από την Κυβέρνηση: «Τι να κάνει η Ελλάδα; Να πάει να καταλάβει την Τουρκία;» Στο έλεος του Θεού πλέον οι στρατιώτες μας
--------------------
https://www.pentapostagma.gr/2018/03/%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CF%8C%CF%82-%CE%B4%CE%B7%CE%BB%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B9-%CE%BD%CE%B1-%CE%BA%CE%AC%CE%BD%CE%B5%CE%B9.html
ΑΓΝΩΣΤΟΣ
To ακόλουθο σενάριο που θα σας αποκαλύψουμε παίζει πολύ δυνατά τις τελευταίες ώρες, με μεγάλες πιθανότητες να πραγματοποιηθεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπως έχουμε ήδη πει, η ενέδρα και η απαγωγή έγινε εντός ελληνικού εδάφους και κατόπιν υποδείξεων των ΗΠΑ.
Για να μην κλιμακωθεί η κατάσταση και οδηγηθούμε σε άμεσο πόλεμο με την Τουρκία, πήραμε όλη την ευθύνη πάνω μας, αποδεχόμενοι πως εμείς κάναμε λάθος, ισχυριζόμενοι πως τελικά οι στρατιώτες μας μπήκανε σε τουρκικό έδαφος.
Ομως αυτή ήταν και η παγίδα των ΗΠΑ.
Αποδεχόμενοι ουσιαστικά πως εμείς κάναμε το λάθος εισβάλλοντας στο τουρκικό έδαφος, πρώτον, τους βγάλαμε από την δύσκολη θέση, δηλαδή από το να μας υποστηρίξουν, να υποστηρίξουν δηλαδή την Ελλάδα, που ουσιαστικά έχει δίκιο στην συγκεκριμένη διένεξη με την Τουρκία και δεύτερον εκπληρώνεται ο στρατηγικός τους στόχος, που είναι ο πόλεμος με την Τουρκία και η συνδιαχείριση του Αιγαίου και της Κυπριακής ΑΟΖ.
Δηλαδή ουσιαστικά, πέσαμε σε μια τρομερά έξυπνη παγίδα των ΗΠΑ και πλέον τα χειρότερα είναι μπροστά μας.
Γι αυτό τον λόγο ο Ρ. Τ. Ερντογάν συγκαλεί συμβούλιο με τον Διοικητή της ΜΙΤ, όλων των στρατιών και μαζί τους θα είναι και ο Διοικητής της 54ης Μηχανοκίνητης Ταξιαρχίας Πεζικού που εδρεύει στην Αδριανούπολη και είναι επιφορτισμένη με την επίθεση στην Ελλάδα.
Το σενάριο αυτό, προβλέπει αύριο μετά την λήξη του Συμβουλίου Ασφαλείας, να εκθέτει τους λόγους που δεν θα απελευθερώσει τους δύο Ελληνες στρατιωτικούς και να επιχειρηματολογεί, στο ολέθριο λάθος της κυβέρνησης, στο ότι δηλαδή εμείς μπήκαμε καταλάθος σε τουρκικό έδαφος.
Οπως γίνεται αντιληπτό, όλοι πλέον μιλάνε μέσω διαρροών και περιμένουνε την απόφαση του τουρκικού διακαστηρίου, για να βγουν οι τελικές αποφάσεις.
Γι’ αυτό το λόγο είναι εξαφανισμένοι οι ΥΠΕΞ, ΥΠΑΜ και ο Ελληνας Πρωθυπουργός.
Εν αναμονή των τραγικών εξελίξεων που έρχονται…
https://www.pentapostagma.gr/2018/03/%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%BF-%CF%84%CE%BF-%CF%83%CE%B5%CE%BD%CE%AC%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CF%81%CE%AF%CF%87%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CF%85%CE%B2%CE%AD.html
Τα σεναρια του συγκεκριμενου ιστολογιου εχουν πεσει ολα εξω.
ΔιαγραφήΕρντογάν για τους 2 Ελληνες. Ετοιμασθείτε για επιστράτευση…
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Τσίπρας, ο Τσακαλώτος, ο Σταθάκης, ο Παυλόπουλος, ο Παπαγγελόπουλος βρίσκονται ακόμη στην Ελλάδα;
4 ΜΑΡΤΙΟΥ 2018 14:03
Σύμφωνα με πληροφορίες του Κουρδιστού Πορτοκαλιού ο Τούρκος πρόεδρος Ταγίπ Ερντογάν ερωτήθηκε εν πτήσει στην διάρκεια της 6ημερης παριήγησής του σε χώρες της Αφρικής για το περιστατικό με τους 2 Ελληνες στρατιωτικούς. Κι εκείνος απλά δεν απάντησε.
Από τον Βασίλη Μπόνιο
Την ίδια στιγμή ο Τούρκος Πρόεδρος ήταν αρκετά ξεκάθαρος για τα υπόλοιπα θέματα που του έθεσαν οι δημοσιογράφοι που τον συνόδευαν στο ταξίδι: Στο επεισόδιο με το γεωτρύπανο της ΕΝΙ διαπιστώσατε ότι χωρίς τη συγκατάθεση της «τδβκ» και της Τουρκίας δεν μπορεί να γίνει κανένα βήμα στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου. Αύριο ίσως η Γαλλία με την Τotal να θέλει να κάνει αυτή τη δουλειά. Οι ΗΠΑ ίσως με την Exxon να θέλει να το κάνει. Αλλά ασφαλώς δεν είναι δυνατόν να επιτρέψουμε την παραβίαση των δικαιωμάτων της «τδβκ» και της Τουρκίας, που πηγάζουν από το διεθνές δίκαιο! Σε εκείνη την περιοχή χωρίς την συγκατάθεση της «τδβκ» και της Τουρκίας δεν μπορεί να γίνει κανένα βήμα».
H μη απάντηση του Ερντογάν για τη τύχη των δύο Ελλήνων αιχμαλώτων-περί αυτού πρόκειται-είναι χαρακτηριστική του τι θα ακολουθήσει το αμέσως επόμενο διάστημα. Μια νέα εθνική περιπέτεια για την Ελλάδα μόλις ξεκίνησε και είναι εθνική προδοσία να στρουθοκαμηλίζουμε και να πίνουμε αμέριμνοι τον καφέ μας ενώ θα έπρεπε να είχε ήδη ξεκινήσει η επστράτευση. Εκτός κι αν οι απαράδεκτοι πολιτικοί ηγέτες τόσο της κυβέρνησης όσο και της αντιπολίτευσης αναζητούν τους τρόπους διαφυγής από την εμπόλεμη ζώνη.
(Στο μεταξύ από χθες βράδι προσπαθούμε να μπούμε στην ιστοσελίδα του Τουρκικού Υπουργείου Αμυνας και οι Τούρκοι δείχνουν να έχουν μπλοκάρει τους χρήστες από την Ελλάδα. Εάν αυτά δεν είναι προεόρτια πολέμου, τι είναι;)
Ασφαλώς οι Τούρκοι αξιοποιούν το περιστατικό με τον συμφερότερο γι΄αυτούς τρόπο. Δεν πρόκειται να μας χαριστούν και θα μας χρεώσουν ακριβά το "χατήρι"! Όλα αυτά, αν βεβαίως δεν πρόκειται για στημένο παιχνίδι με την σύμπραξη της ελληνικής κυβέρνησης (μυστική διπλωματία).
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε κάθε περίπτωση πρέπει να είμαστε έτοιμοι για θερμή αναμέτρηση και για αλλαγή των δεδομένων...
ΛΥΚΙΟΣ.
Φαίνεται επίσης ότι οι Τούρκοι δεν εξώθησαν τα πράγματα στα άκρα με την σύλληψη των Ελλήνων στρατιωτικών, χωρίς σχέδιο. Προφανώς στοχεύουν να τους ανταλλάξουν με τους οχτώ Τούρκους στρατιωτικούς, που απολαμβάνουν πολιτική ασυλία στην χώρα μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον αυτό τελικά θα συμβεί.
ΛΥΚΙΟΣ.
....ετσι δειχνει αγαπητε Λυκιε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστουμε για την ενημερωση.
Διαβάζω αυτές τις τελευταίες μέρες το θέμα και τον θόρυβο που γίνεται με τους 2 Έλληνες στρατιωτικούς που κρατούνται από τους τούρκους..οι περισσότερες ειδήσεις-βίντεο-πληροφορίες προέρχονται από τουρκικές πηγές-κανάλια.!!!Οι λέξεις ως βασικό μέρος της προπαγάνδας, μπορούν να σχηματίσουν εικόνες που επηρεάζουν άμεσα και πρωταρχικά το συναισθηματικό μέρος στις μάζες. Έτσι υπάρχει πάντα η λέξη κλειδί "θερμό επεισόδιο" η " ατύχημα" στο Αιγαίο....που κατευθύνει-προγραμματίζει το συναισθηματικό μέρος της μάζας, ώστε να το επηρεάσει μέσω του συναισθήματος και με έμμεσο τρόπο σε μια συγκεκριμένη κατεύθυνση.Όταν αλλάζει η λέξη "κλειδί" τότε ...σαν αποτέλεσμα ,αλλάζει όλη η προτεινόμενη φράση και κατά επέκταση η εικόνα που έντεχνα ήθελε να παρουσιάσει ο εκπαιδευμένος δημαγωγός – δημοσιογράφος-μπλόκερ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπό φυσιολογικές συνθήκες θα έπρεπε να είχε μπει ήδη εισαγγελέας και να μαζέψει όλους αυτούς για διασπορά ψευδών ειδήσεων κάτι που συμβαίνει κατά επανάληψη και τακτά χρονικά διαστήματα! Βεβαίως το ίδιο συμβαίνει και τώρα… υπάρχει ένα κρεσέντο δημόσιου και ελεύθερου αυνανισμού… όπου ο καθένας έχει το δικαίωμα να μετέχει πιστεύοντας το τραγούδι των νεότερων σειρήνων.Η ουσία πέραν του δημόσιου αυνανισμού και της παραπληροφόρησης είναι η εξής: ΤΙ αερομεταφερόμενα μέσα και έμψυχο υλικό σε ειδικές δυνάμεις διαθέτει αυτή την στιγμή η Τουρκία στα παράλια στον Έβρο και γενικά στα σύνορα με την Ελλάδα;;;. Τα υπόλοιπα είναι για τους μαλάκες… και από μαλάκες έχει στοκ η χώρα των Ελλήνων.
Η κύρια αρματική δύναμη της 1ης Στρατιάς, που θα σηκώσει το βάρος μιας επιχείρησης στον Έβρο, βρίσκεται στο Αφρίν, ενώ και η κύρια δύναμη που θα επιχειρήσει εναντίον νησιού ή νησιών στο Αιγαίο, βρίσκεται κι αυτή στο Αφρίν!
Υπάρχει μόνο επιχείρηση ψυχολογικού πολέμου, με δηλώσεις, φωτογραφίες και βίντεο… αυτό είναι κάτι που το θέλει η "Ελληνική" κυβέρνηση και το προωθεί καταλλήλως, (κάτι μου λέει ότι υπάρχει κρυφή συμφωνία για όλα αυτά) αλλά μέχρι εκεί. Μιας και τα πάντα είναι ενέργεια και συχνότητες, ο blogger δεν είναι δημοσιογράφος, αλλά μέσα από το διαδίκτυο μπορεί και λειτουργεί ως δημοσιογράφος επιλέγει τον τρόπο και ποια πληροφορία θα δημοσιεύσει… κάπως έτσι διαμορφώνεται το πεδίο πληροφόρησης. Η φράση «ψευδείς ειδήσεις» δεν ανήκει στις νέες λεξιπλασίες… υπάρχει από αρχαιοτάτων χρόνων, και τοποθετείται στο πεδίο της προπαγάνδας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια πρώτη φορά συμφωνώ μαζί σου ΜΑΥΡΑΕΤΕ.
ΔιαγραφήΔηλαδή είναι ψευδής η είδηση ότι συνελήφθησαν οι δυο στρατιωτικοί και κινδυνεύουν να μείνουν φυλακή; Απόδειξε τους ισχυρισμούς σου Μαυραετέ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛαοδίκης
Λαοδίκη έγραψα επακριβώς...." το θέμα και τον θόρυβο που γίνεται με τους 2 Έλληνες στρατιωτικούς που ΚΡΑΤΟΥΝΤΑΙ από τους τούρκους..οι περισσότερες ειδήσεις-βίντεο-πληροφορίες προέρχονται από τουρκικές πηγές-κανάλια.!!!"
ΔιαγραφήΔεν υπάρχει καμμία αμφιβολία ότι συνεληφθησαν...ξέρεις τα ονοματά τους και ότι είναι 2....απο εκεί και μετά ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ με σιγουριά.Ότι πληροφορία έρχεται, έρχεται απο τούρκικη πηγή.Το ΠΩΣ και το ΓΙΑΤΙ έφτασαν να κρατούνται είναι άγνωστο...ακόμα.Τα άλλα περί "καταδρομικής επιχείρησης" - " ενέδρας" και "μας πήραν και το τζιπ και τον ασύρματο" είναι για να έχουν κάποιοι να λένε και για να έχουν πολλά κλικ. Κάποιοι αναπαράγουν αυτές τις "ειδήσεις" κατά παραγγελία, ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ.;;;
Γράφεις αγαπητέ Λύκιε :
Διαγραφή" 1) Η ΕΥΠ είχε προειδοποιήσει το Πεντάγωνο εδώ και λίγες μέρες, ότι οι Τούρκοι σχεδιάζουν να παγιδέψουν κάποια δική μας περίπολο, σύμφωνα με κάποιο δημοσίευμα.
2) Περίπολος που να αποτελείται από δυο άνδρες και μάλιστα από αξιωματικό και υπαξιωματικό (υπολοχαγό και λοχία), δεν υπάρχει. Οι ομάδες περιπόλου απαρτίζονται τουλάχιστον από τέσσερα άτομα με επικεφαλής κάποιον υπαξιωματικό.
3) Αν το ΓΕΣ γνώριζε το σχέδιο των Τούρκων, λογικά ή θα σταματούσε για λίγο καιρό τις περιπόλους στην οριογραμμή ή θα τις ενίσχυε αριθμητικά σε σχηματισμό μεγαλύτερης ομάδος ή διμοιρίας, ώστε σε κάθε περίπτωση να είναι δύσκολη η παράδοσή τους χωρίς να πέσει ντουφεκιά."
-----------------------------
Eάν ίσχυε το πρώτο...τότε θα γίνονταν το τρίτο..αλλά το ΓΕΣ ΔΕΝ σταμάτησε τις περιπόλους στην οριογραμμή. Άρα η ΕΥΠ ΔΕΝ ήταν ενήμερη...γιατί πως γίνεται να είμαστε ενήμεροι ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ, και να το αφήνουμε να ΣΥΜΒΕΙ;;;Η ΑΠΝΤΗΣΗ ΝΟΜΙΖΩ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ 2 ΑΤΟΜΑ;;;
Αγαπητέ Μαύρε Αετέ, η ΕΥΠ δεν διοικεί το στράτευμα, παρά μόνο παρέχει πληροφορίες. Το αν και πως θα τις αξιοποιήσει η κυβέρνηση ή το ΓΕΣ, δεν αφορά την ΕΥΠ. Θέλω να πω ότι παρότι η ΕΥΠ μπορεί να ενημέρωσε το ΓΕΣ και την κυβέρνηση, οι τελευταίοι μπορεί να αποφάσισαν να ΜΗΝ λάβουν τα μέτρα τους και να συνεχίσουν τις περιπολίες.
ΔιαγραφήΤώρα λένε ότι η περιπολία αυτή, εφοδεύει (δηλαδή επιθεωρεί) τις σκοπιές. Λένε πως κινούταν σε μια έκταση βάθους (προς την οριογραμμή) 560 μέτρων και άρα η απόσταση είναι 6 λεπτά στο πήγαινε και 6 στο έλα (άρα δεν θα μπορούσαν να ξεφύγουν σημαντικά από "λάθος").
Επίσης οι Τούρκοι ισχυρίζονται ότι τους συνέλαβαν 300 μέτρα μέσα από την οριογραμμή, στο τουρκικό έδαφος. Αυτό αμφισβητείται, διότι στα πρώτα 100 μέτρα, υπάρχει τουρκικό φυλάκιο που φαίνεται ξεκάθαρα.
Αφήνεται να εννοηθεί ότι τελικά οι Τούρκοι καταδρομείς, εισέβαλαν στο ελληνικό έδαφος και απήγαγαν τους δυο Έλληνες στρατιωτικούς. Αν είναι έτσι και οι στρατιωτικοί μας, "ομολογούν" οτι "μπερδεύτηκαν" και χάθηκαν, τότε μάλλον το σκηνικό έχει στηθεί...
ΛΥΚΙΟΣ.
Αγαπητέ Μαυραετέ οι πληροφορίες έρχονται και από τους συγγενείς που πήγαν επί τόπου και από Έλληνες δημοσιογράφους και έχεις δίκιο που κατηγορείς τα παπαγαλάκια της κυβέρνησης που θέλουν να δικιολογήσουν με ψέματα την σύλληψη των στρατιωτικών. Αυτό μυρίζει απάτη και ενοχή της κυβέρνησης που δεν λέει την αλήθεια στον κόσμο. Οι Αμερικάνοι θέλουν να γίνει πόλεμος με την Τουρκία για να πάρουν αυτό που θέλουν και να ξαναγυρίσει η Τουρκία ευχαριστημένη στο μαντρί του ΝΑΤΟ
ΔιαγραφήΛαοδίκης
Το γνωρίζατε ότι σε περίπτωση πολέμου της Ελλάδος με άλλη χώρα, το ΚΚΕ έχει δώσει εντολή στα μέλη του να μην πολεμήσουν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο απίστευτο κι αν σας ακούγεται είναι αλήθεια. Όπως αποφασίστηκε
στο 19ο συνέδριο του κόμματος (2013), εάν για παράδειγμα ο Ρ. Τ.
Ερντογάν επιτεθεί στον Έβρο ή το Αιγαίο, το ΚΚΕ έχει δώσει εντολή να
δημιουργηθεί κομμουνιστικός στρατός ο οποίος θα πολεμήσει τον εγχώριο
καπιταλισμό.
Με λίγα λόγια, τη στιγμή που οι Έλληνες θα πολεμούν τους Τούρκους, το
ΚΚΕ θα δημιουργήσει δεύτερο μέτωπο στο εσωτερικό της χώρας, βοηθώντας
προφανώς τον εξωτερικό εχθρό στο έργο του.
ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΟ ΜΕΤΑΦΕΡΩ
ΑΓΝΩΣΤΟΣ
Γιατί σου κάνει εντύπωση; Το ΚΚΕ πάντοτε αυτό έκανε. Στην Μικρασιατική εκστρατεία, στους βαλκανικούς και στον Β' παγκόσμιο πόλεμο, έκανε αυτό ακριβώς! Είναι πιστοί στις ανθελληνικές τους ιδέες και πότε δεν τις απεμπόλισαν.
ΔιαγραφήΓια πληροφόρηση, σου λέω ότι σε περίπτωση τουρκικής επίθεσης, οι αναρχικοί-αντιεξουσιαστές θα ενωθούν με ομάδες Αλβανών και Πακιστανών και θα αρχίσουν ένοπλο αγώνα εντός των πόλεων για να γονατίσουν το ηθικό του λαού και να ενσπείρουν τον τρόμο και την απόγνωση.
Το χειρότερο είναι ότι το σημερινό κράτος, δεν μπορεί να παρέμβει για να αποτρέψει αυτή την απειλή. Ισως και να μην ... θέλει!
ΛΥΚΙΟΣ.
ερωτησεις για οποιον γνωριζει
ΑπάντησηΔιαγραφή1- η τουρκια αυτη τη στιγμη εχει ανοιξει μετωπο στην αφριν της συριας
2- εχει το μετωπο εωτερικα και εξωτερικα με τους κουρδους
3- ανοιγει μετωπο με την κυπρο
4- ανοιγει μετωπο με την ελλαδα
5- απειλει ολους οποιον πλησιασει τα οικοπεδα της αοζ της κυπρου
ακομη και τους αμερικανους
και ολα αυτα μετα τα συλλαλητηρια για τη μακεδονια
κατι βρομοκοπαει ασχημα εδω κατι δεν παει καλα
ποια ειναι η τουρκια μονη της να υψωνει τετοιο αναστημα
Αγαπητέ Λύκιε γράφεις....." Αγαπητέ Μαύρε Αετέ, η ΕΥΠ δεν διοικεί το στράτευμα, παρά μόνο παρέχει πληροφορίες. Το αν και πως θα τις αξιοποιήσει η κυβέρνηση ή το ΓΕΣ, δεν αφορά την ΕΥΠ. Θέλω να πω ότι παρότι η ΕΥΠ μπορεί να ενημέρωσε το ΓΕΣ και την κυβέρνηση, οι τελευταίοι μπορεί να αποφάσισαν να ΜΗΝ λάβουν τα μέτρα τους και να συνεχίσουν τις περιπολίες."
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοια ΕΥΠ και ποιο ΓΕΣ....ουδείς αποφασίζει από αυτούς.Ξέρουμε ότι οι Αμερικάνοι (και όχι μόνο) παρακολουθούν και ελέγχουν τα πάντα,όχι μόνο από τα δορυφορικά συστήματα της Πρεσβείας,άλλα έχουν και πράκτορες μέσα στα επιτελεία-Έλληνες αξιωματικοί τους πληροφορούν για όλες τις κινήσεις των μονάδων,δίνουν αριθμούς,ωράρια,δρομολόγια,μεταθέσεις...το ίδιο συμβαίνει και στην Τουρκία με τους τούρκους.Εδώ και τουλάχιστον 20 χρόνια υπάρχει ειδική υπηρεσία στις Η.Π.Α. όπου χειραγωγεί μέσω της ηλεκτρονικής πληροφόρησης διαδίκτυο – εκπομπές – ντοκιμαντέρ, τα ΠΑΝΤΑ.Άρα οι Αμερικάνοι ήξεραν και γνώριζαν τα πάντα....και είτε είχαν πάρει μέρος σε όλο αυτό, είτε απλά ΔΕΝ έκαναν τίποτε ως συνήθως.
Από την άλλη όταν μιλάμε για τον Ε.Σ. σε τι ακριβώς αναφερόμαστε; ;Τα όρια δράσης του νεότερου Ε.Σ. διαγράφονται από το 1948 και την φράση του «δεξιού» Π. Κανελόπουλου προς τον Αμερικανό στρατηγό Τζ. Βαν Φλιτ «Στρατηγέ ιδού στρατός σας»! Προσωπικά πιστεύω ότι μας την ΕΣΤΗΣΑΝ...την "δουλειά". Βεβαίως όλοι αυτοί θα έπρεπε να έχουν το θάρρος να κάνουν χαρακίρι, η σεπούκου! Βεβαίως αυτός θα ήταν ένας έντιμος θάνατος που δεν αξίζει σε καθάρματα τέτοιου είδους. Για τον βρώμικο ρόλο του στην Μικρασιατική καταστροφή, ο Αρ. Στεργιάδης τι ακριβώς υπέστη; ΤΙΠΟΤΑ.Κάθε εποχή έχει τον Στεργιάδη της… και είναι αυτός όπου συνενώνει τα υπάρχον εργαλεία, έχοντας μέσω ενός αόρατου χεριού να πράξει αυτό που είναι να πράξει.
Όλες οι κυβερνήσεις στον πλανήτη γνωρίζουν αρκετά πριν συμβούν κάποια επερχόμενα γεγονότα, και είτε δεν παίρνουν, είτε παίρνουν τα μέτρα ασφάλειας που χρειάζεται...οι "δικοί" μας γνώριζαν και έκαναν την πάπια...δεν είμαστε σίγουροι ότι τους απήγαγαν οι μογγόλοι.Επίσης, δεν είμαστε σίγουροι, ότι δεν έβαλαν να τους απαγάγουν, οι οπαδοί του Σώρρα.Αλλά δεν έχουμε ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟ που να μας υποψιάζει για κάτι τέτοιο.Γιατί εάν το δω διαφορετικά, μπορεί να πιστέψω και ότι έγινε μάχη, ενεπλάκησαν 2-3 μεραρχίες τεθωρακισμένων και βομβαρδίστηκε η Αλεξανδρούπολη.Πιστεύουμε κάτι, για το οποίο υπάρχουν έγκυρες πληροφορίες, η αποδείξεις.
Γιατί ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ μόλις κάποιος στρέφει το όπλο πάνω σου, να παραδίδεσαι.Ε άμα είναι έτσι, να αλλάξουμε τα δόγματα του στρατού διεθνώς.Αν δεν είναι διατεθειμένος να πολεμήσει και να αντισταθεί κάποιος , ας γίνει ντιλιβεράς...και εκεί τα ίδια λεφτά θα βγάζει.Θα είχαμε αποφύγει την ξεφτίλα.Και αυτοί και εμείς. Το να "χάνεσαι" μπορεί να χωρά....να καταπίνεται...Το να κάθεσαι σαν κότα να σε ξαβρακώσουν, είναι που δε χωρά ούτε με πίεση.
"Γιατί ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ μόλις κάποιος στρέφει το όπλο πάνω σου, να παραδίδεσαι.Ε άμα είναι έτσι, να αλλάξουμε τα δόγματα του στρατού διεθνώς.Αν δεν είναι διατεθειμένος να πολεμήσει και να αντισταθεί κάποιος"
ΔιαγραφήΆμα είσαι δυο και σε περικυκλώσουν 20 που σε σημαδεύουν τι κάνεις; Η αυτοκτονείς ή παραδίνεσαι γιατί να τους νικήσεις αποκλείεται.
Φίλε έχεις πάει στρατό;
Λαοδίκης
" Άμα είσαι δυο και σε περικυκλώσουν 20 που σε σημαδεύουν τι κάνεις; Η αυτοκτονείς ή παραδίνεσαι γιατί να τους νικήσεις αποκλείεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε έχεις πάει στρατό;"
Λαοδίκη θες και τα λες η σου ξεφεύγουν;;; Είχανε πολλά περιθώρια.Με το πιο λογικό, να τουφεκίσουνε και να πέσουνε ενδόξως.!! Η παράδοση εθνικών όπλων στον εχθρό ισοδυναμεί με ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ.Και η ΕΚΟΥΣΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ των δύο αυτών ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ (δεν ήταν απλά φανταράκια που κάνουν απλά την θητεία τους) στρατιωτών μαζί με τα όπλα τους στον Τουρκικό Στρατό ισοδυναμεί με ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ...ειδικά ΄μαλιστα όταν ήσαν εντεταλμένοι για την φύλαξη ΕΘΝΙΚΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ.
Ναι, να πήγαιναν αδιάβαστοι...Αν δεν είσαι διατεθειμένος να το κάνεις, γίνε ντιλιβεράς, δεν πας στον Στρατό να γίνεις ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΦΟΝΙΑΣ, γιατί αυτό είναι ο Στρατός....δεν είναι STAGE ΜΕ ΒΕΒΑΊΩΣΗ Ι.Κ.Α.!! Έγινε το Εθνόσημο ξεφτίλα διεθνώς.Και μην είσαι σίγουρος, ότι με αυτά που θα περάσουν, δεν θα μετανιώσουν που δεν έπραξαν όπως έπρεπε. Γίνεται συχνά, να εντοπίζονται φαντάροι της μιας πλευράς στην άλλη.Και να επιλύεται το θέμα, με εμπλοκή ανωτέρων. Καλούντο οι αρχιφύλακες των φυλακίων και τα έβρισκαν....ΑΦΟΠΛΙΣΜΟΣ μέχρι τώρα δεν εχει ξαναγίνει.Πρόταγμα όπλων και ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΑΦΟΠΛΙΣΜΟΥ και ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ, δεν πρέπει να έχει ξαναϋπάρξει.
Δημοσιουπαλληλικός στρατός και Ευέλπιδες με "πανελλήνιες εξετάσεις", αν είναι δυνατόν!!!
Τώρα πες μου εσύ σε ΤΙ στρατό έχεις πάει..που σου μαθαίνουν ότι άμα σε περικυκλώσει ο εχθρός παραδίνεσαι;;;;Αυτός δηλαδή γιατί ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΕ;;
https://www.pentapostagma.gr/2018/02/%CE%B5%CE%BC%CE%B5%CE%B9%CE%BD%CE%B5-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CE%BF-%CF%81%CF%8E%CF%83%CE%BF%CF%82-%CF%81%CE%AC%CE%BC%CF%80%CE%BF-%CF%83%CF%84%CE%B7.html
Υ.Γ Για το Λύκειο Ελληνίδων είμαστε και άντε για κανένα Πλοίο της Αγάπης.!!Αυτό που έχουμε πάντως δεν είναι στρατός.
Άμα είναι έτσι αγαπητέ Μαυραετέ τότε όλοι οι στρατοί που παραδόθηκαν και πιάστηκαν αιχμάλωτοι από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, είναι για το Πλοίο της Αγάπης και Λύκειο Ελληνίδων και τα ρέστα!
ΔιαγραφήΆμα ήταν έτσι τότε οι πολεμιστές μας το 1941 στα οχυρά Μεταξά που παραδόθηκαν όταν η Ελλάδα συνθηκολόγησε στους Γερμανούς, ήταν εθνικοί προδότες!!! Στην αρχαία Ελλάδα ακόμα και οι γενναίοι Σπαρτιάτες έγιναν αιχμάλωτοι πολέμου και πουλήθηκαν σαν δούλοι, και αυτοί ήταν προδότες ή έπρεπε να πεθάνουν μάταια όταν δεν υπήρχε καμία πιθανότητα να νικήσουν τους εχθρούς τους;;;
Ακόμα και οι επαγγελματίες κομάντος σε ολο τον κόσμο, περνούν σχολείο αιχμαλώτων και διαφυγής, που σημαίνει ότι προβλέπεται και δεν είναι ατίμωση να παραδοθούν όταν δεν έχει νόημα η αντίσταση. Κι αυτοί προδότες είναι;;
Εγώ από τέτοιο στρατό πέρασα και μάλιστα ως ΔΕΑ στην Ζ' ΜΑΚ!!! Κάθησα μάλιστα και 2 μήνες στο 401 από τραυματισμό χειροβομβίδας σε άσκηση. Τωρα είμαι έφεδρος λοχαγός για να ξέρεις. Εσύ δεν μου είπες σε ποιον στρατό υπηρέτησες και που ήσουν;;
Χωρίς παρεξήγηση φίλε και δεν θέλω να σ αδικήσω γιατί δεν ξέρω για σένα, αλλά αυτά που λες τα έχω ξανα ακούσει παλαιότερα σε μια καφετέρια από δύο τύπους. Ο ένας τελικά είπε ότι δεν υπηρέτησε γιατί βγήκε Ι5 και ο άλλος έχει 12 χρόνια αναβολή λόγω σπουδών και μάλλον δεν θα πάει ποτέ γιατί σκέφτεται να την κοπανήσει για εξωτερικό.
Λαοδίκης
Υ.Γ. ο Ρώσος πιλότος αυτοκτόνησε γιατί ήξερε ότι θα τον σφάζανε μόλις τον πιάσουν οι ουραγκοτάγκοι. Αν ήξερε ότι θα τον σεβαστούν σαν αιχμάλωτο δεν θα το εκανε να είσαι σίγουρος!
ΜΑΥΡΟΣ ΑΕΤΟΣ
ΔιαγραφήΜωραίνει Κύριος ὅν βούλεται ἀπωλέσαι!!
Συμπάθαμε φίλε Λαοδίκη, αλλά Ζ ΜΑΚ δεν έκανες, χωρίς να θέλω να σε θίξω, εκεί πάνε ΜΟΝΟ στελέχη και θεωρείται από τις επίλεκτες μονάδες των Ε. Δ. Γι αυτό και έφεδροι ΔΕΝ πάνε. Σε άλλες μονάδες όμως αμφίβιων καταδρομών (πχ Α ΜΑΚ) ξέρω πως δεν υπάρχει πρόβλημα. Στη Ζ'ΜΑΚ υπηρετούν γύρω στα 300 άτομα,και γύρω στα 8-16 είναι η ήταν έφεδροι σε θέσεις γραφιάδων η οδηγών..καμία σχέση δεν είχαν με χειροβομβίδες. Μερικοί εφεδροι βάζουν βύσμα για να πάνε ΕΤΑ ή Ζ ΜΑΚ αλλά δεν πρόκειται να συμμετάσχουν σε ασκήσεις κτλπ...Και για να μπεις εκεί χρειάζεσαι ΒΥΣΜΑ όπως και στα Ε.Τ.Α .
ΔιαγραφήΕν ολίγοις στη Ζ ΜΑΚ μπορεί να πάει κανείς ΜΟΝΟ ΩΣ ΜΟΝΙΜΟΣ.!! .Όσο για τους επαγγελματίες κομάντο σε όλο τον κόσμο, ναι περνούν σχολείο αιχμαλώτων.....αλλά στη σχολή αυτή δεν μαθαίνουν πως να παραδίνονται, γιατί μπορεί να τους συλλάβουν ενώ έχουν τραυματιστεί...μπορεί να μην έχουν άλλα πολεμοφόδια να συνεχίσουν τον αγώνα, μπορεί να καταρρίψουν το αεροσκάφος τους,....τους μαθαίνουν λοιπόν ΠΩΣ να ΔΙΑΦΕΥΓΟΥΝ και ΠΩΣ να προβάλουν αντίσταση στην ανάκριση.!! Υπάρχει ολόκληρη σχολή-δεξαμενή γνώσεων σχετικά με αυτές τις τεχνικές ανάκρισης.
Μια πλήρης δέσμη μεθόδων περιλαμβάνει την κουκούλα, τη στέρηση του ύπνου, τον αποπροσανατολισμό του χρόνου και τη στέρηση των κρατουμένων όχι μόνο της αξιοπρέπειας, αλλά και των θεμελιωδών ανθρώπινων αναγκών, όπως η ζεστασιά, το νερό και τα τρόφιμα.Εκεί καλείται ο μαχητής να μάθει να αντέχει σε όλα αυτά...δίχως να αποκαλύψει τίποτε....και αν μπορεί να αποδράσει.Γίνεται εκπαίδευση ανάκρισης-βασανιστηρίων!
Στην Ρεντίνα (που την ξέρω πολύ καλά) λειτουργεί το περίφημο κέντρο εκπαίδευσης ανορθόδοξου Πολέμου. Ανάμεσα στα αντικείμενα εκπαίδευσης είναι και η κατάσταση ομηρίας. Μέσα στο χώρο του στρατοπέδου υπάρχει ένα ιδιαίτερο κτίσμα με περιμετρική υψηλή περίφραξη από συρματόπλεγμα, μια μινιατούρα ενός στρατοπέδου συγκέντρωσης που όλοι έχουμε δει σε ταινίες,ιστορικά ντοκουμέντα........ Διαρκούσης της εκπαίδευσης,σε κάποια χρονική στιγμή παρέχεται στους εκπαιδευόμενους ένα υποθετικό σενάριο το οποίο όταν ο εκπαιδευόμενος συλληφθεί ,είναι υποχρεωμένος να το διαφυλάξει ..όσο μπορέσει. Η σύλληψη γίνεται σε τυχαίο χρονικό διάστημα και περιλαμβάνει ξαφνικό πέρασμα της κουκούλας στο κεφάλι και αρκετές περιστροφές γύρω από τον εαυτό σου με βηματισμό και απότομες αλλαγέςς κατεύθυνσης με στόχο ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ. Όσοι έχουν νιώσει αυτήν την εμπειρεία ασχέτως αν ειναι άσκηση,αισθάνονται έναν πανικό και μια ανησυχία. Εν συνεχεία σε οδηγούν στον περιφραγμένο χώρο. Εδώ να κάνω μια μικρή παρένθεση. -Στον Ελληνικό στρατό η εκπαίδευση στην αιχμαλωσία περιλαμβάνει την αμερικάνικη και την γερμανική τεχνική. Η αμερικάνικη τεχνική είναι κυρίως σωματική δοκιμασία, ενω η γερμανική είναι ψυχολογική δοκιμασία-πίεση. Έτσι λοιπόν βρίσκεσαι σε ένα χώρο οπου μπορεί να κάθεσαι οκλαδόν με τα χέρια σταυρωμένα πίσω απο το κεφάλι,το κορμί τεντωμενο,ενω καθε φορα που τολμας να λυγισης το σωμα σου,ενας εκπαιδευτης σου...... διορθωνει την σταση με τον τροπο που θελει!!
Συγχρόνως μέσα από μεγαφωνική συσκευή ακούγεται ένας συνεχής θόρυβος ,ένα ακαθόριστο μείγμα από θορύβους μηχανών ανθρωπινής φωνής,κυκλοφοριακής βοής.... Σαν να έχεις ένα κομπρεσέρ στα αυτιά σου συνεχώς. Οι στάσεις και η συμπεριφορά των εκπαιδευτών ποικίλουν. Ανάμεσα στις σωματικές δοκιμασίες είναι: Το ντους Το κλουβί Ο Σταυρός Ο τάφος , Η παλαιστινιακή κρεμάστρα.κλπ.κλπ.κλπ. Η φάση της ανάκρισης είναι και η πλέον καθοριστική . Εκεί ο σχολαρχος έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει οποιαδήποτε μέθοδο,εντός ορίων ασφαλώς!!!!,Για να μάθει το σενάριο που σου έχει δοθεί. Σε κάθε χρονική στιγμή ο εκπαιδευόμενος μπορεί να ζητήσει να ομολογήσει. Τότε μεταφέρεται σε άλλο χώρο όπου όμως δεν.... καλοπερνα!! Ελάχιστοι αντέχουν έως το τέλος. Παρόλο που η εκπαίδευση γίνεται μέσα σε συγκεκριμένα πλαίσια. Εν κατακλείδι η εκπαίδευση διαρκεί μόνο 24 ώρες σήμερα,ενώ παλιότερα 3 ημέρες. Συμπέρασμα από την εκπαίδευση: ΠΡΟΤΙΜΑΣ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΥΛΛΗΦΘΕΙΣ.
Το σχολείο αιχμαλώτων το περνάνε μονό τα μόνιμα στελέχη,αφού δηλώσουν για ειδικές δυνάμεις.Η μονάδα ψυχολογικού Πολέμου (που είναι κάτι διαφορετικό) δεν έχει σχέση με το αιχμάλωτων,αποστολή έχει την δημιουργεία ρίψης έντυπου υλικού ,επιχειρήσεις μεγαφωνικών συσκευών κλπ.κλπ.Οπότε συζητήσεις περί Ι5 και για αναβολές ΔΕΝ με αφορούν....διότι ούτε γιοτόμπαλο είμαι ..ούτε και ριψάσπις.Μου αρέσει όμως η ευκολία που παραδέχθηκαν αυτοί στην καφετέρια ότι είναι γιοτόμπαλα.
Διαγραφή@ Ανώνυμος7 Μαρτίου 2018 - 9:52 μ.μ.
ΔιαγραφήΑν μωραίνει λέει μπάρμπα..ειδικά στην ηλικία σου..άντε για κανένα μπανάκι και μετά νανάκια...
Ξέχασα Λαοδίκη....κάπου εκεί στην Αττική που μένεις, είναι ένας που έχει ακόμα τα αυτιά απο τούρκους στρατιώτες απο την Κύπρο...κάποιος άλλος έχει συλλογή χρυσά δόντια απο την Βοσνία που είχε πάει. Αλήθεια απο περιέργεια...αλουμίνιο και ιώδιο τι κάνουν;;;; Αν το ξέρεις δώστο χωρίς αναλογίες βέβαια....θα καταλάβω αν το κατέχεις το "σπόρ". Να σε ανακρίνω και εγώ λιγάκι ρε παιδάκι μου.!
ΔιαγραφήΕσύ δηλαδή μαυραετέ υπηρέτησες και πού; Άσε τα "μπάρμπα" όμως, δεν πάει να λέει ο ένας μπάρμπας τον άλλον μπάρμπα γιατί και εσύ τζόβενο και πιτσιρικάς δεν είσαι.
Διαγραφή.
ΑπάντησηΔιαγραφή.
«Δεν υπάρχουν υποθέσεις χαμένες,
παρά μόνον εκείνες που εγκατέλειψες»
Κλεόβουλος ο Λίνδιος
.
http://www.arxeion-politismou.gr/
.
.
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ
ΕΡΧΕΤΕ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ..............
.
ΕΞΩΔΙΚΟΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ -Αἰκατερίνης – Βεατρίκης Κίμωνος Παντελίδου, Δικηγόρου Ἀθηνῶν
ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΑΡΜΟΔΙΑΣ ΑΡΧΗΣ
ΕΞΩΔΙΚΟΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΙΣ ΜΕΤ’ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΩΣ ΤΩΝ ΝΟΜΙΜΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΟΥ
Αἰκατερίνης – Βεατρίκης Κίμωνος Παντελίδου, Δικηγόρου Ἀθηνῶν, κατοίκου Ἀθηνῶν, ὁδός Μαυρομιχάλη ἀρ. 182.
ΠΡΟΣ
Τόν Ἀξιότιμον Πρόεδρον τῆς Δημοκρατίας τῆς Ἑλλάδος κ.κ. Προκόπην Παυλόπουλον.
Ἀξιότιμε κύριε Πρόεδρε,
Εὐλαβῶς Σεβομένη τόν Ὓψιστον θεσμόν τοῦ Πολιτεύματός μας, εὑρίσκομαι εἰς τήν θλιβεράν ἀνάγκην νά Σᾶς θυμίσω τά κάτωθι:
2. Κατά τό Ἂρθρον 33§2 τοῦ ἰσχύοντος Συντάγματός μας ἐδώκατε τόν κάτωθι ὃρκον:
«Ορκίζομαι στο όνομα της Αγίας και Ομοουσίας και Αδιαίρετης Τριάδας να φυλάσσω το Σύνταγμα και τους νόμους, να μεριμνώ για την πιστή τους τήρηση, να υπερασπίζω την εθνική ανεξαρτησία και την ακεραιτότητα της Χώρας, να προστατεύω τα δικαιώματα και της ελευθερίες των Ελλήνων και να υπηρετώ το γενικό συμφέρον και την πρόοδο του Ελληνικού Λαού».
3. Ὡς διακεκριμένος ἐπιστήμων γνωρίζετε καλύτερον ὃλων ὃτι ὁ Αὐτόχθων Ἑλληνικός Λαός ἒχει πληγῆ κατάφωρα εἰς ἃπαντας τούς τομεῖς νομιμοφανῶς ὑπό τήν ἀπειλήν τῆς δῆθεν ἀνάγκης τῶν μνημονίων μέ τά «γνωστά» παρεπόμενά των, κυριολεκτικῶς κατεχόμενος ἀπό τήν «ΤΡΟΪΚΑ ἢ ΘΕΣΜΟΥΣ» ἀφαιμασσόμενος ἀπό κακόβουλα καί ἐξωφλημμένα δάνεια, διωκόμενος εἰς ἐξορίαν πέραν τῆς Πατρίδος, ἐμπαιζόμενος ἀπό «τούς περιφήμους ἑταίρους» τόσον εἰς τήν Εὐρωπαϊκήν Ἓνωσιν ὃσον καί εἰς τούς Διεθνεῖς Ὀργανισμούς, ἐκτοπιζόμενος μεθοδικῶς ἀπό «δῆθεν» πρόσφυγες.
Ἀξιότιμε Κύριε Πρόεδρε,
• Ὁ αὐτόχθων Ἑλληνικός Λαός ἒχει γενοκτονηθῆ!
• Ἡ Ἱερά Ἑλλάς «ἁρπάζεται» συστηματικά καί ἀπειλεῖται ἡ ἐδαφική ἀκεραιότης της.
• Ἡ Ἱερά Ἑλλάς ἐμπαίζεται εἰς τό Πρόσωπόν Σας ἀπό τήν Μέρκελ, τόν Γιούνκερ, τόν Ζάεφ, τόν Ἐρντογάν, τόν Ράμα ἀλλά καί ἀπό τούς ἐκπροσώπους τῆς Ἑλληνικῆς Βουλῆς καί τῆς Κυβερνήσεως οἱ ὁποῖοι ἀρνοῦνται νά δώσουν τόν Συνταγματικόν Ὃρκον τους εἰς τήν Ἁγίαν Τριάδα καί νά πείθωνται εἰς τάς Συνταγματικάς ἐπιταγάς.
Ἀξιότιμε Κύριε Πρόεδρε,
Ἡ Κυβέρνησις καί ἡ Διοίκησις παραβαίνουν ἀνηλεῶς τάς διατάξεις τῶν ἂρθρων τοῦ ἰσχύοντος Συντάγματος.
Πάντα τ’ ἀνωτε΄ρω δέν χρειάζεται ν’ ἀναλυθοῦν διότι τά γνωρίζετε παντός ἑτέρου καλύτερον.
Ὃμως καί ὁ Ἑλληνικός Λαός γνωρίζει.
Καί ἑγώ ὡς Ἑλληνίδα πολῖτις γνωρίζω τά δικαιώματα καί τάς ὑποχρεώσεις μου, ὃπως ἀπορρέουν ἀπό τόν Ἀνώτατον Καταστατικόν Χάρτην τῆς Πολιτείας μας.
Ὃθεν Δ ι α μ α ρ τ υ ρ ο μ έ ν η, δι’ ὃσα ἐπιτρέπετε νά διαπράττωνται εἰς βάρος μου καί εἰς βάρος τοῦ Ἑλληνικοῦ Λαοῦ καί τοῦ Ἒθνους μου.
Σᾶς ὑ π ε ν θ υ μ ί ζ ω τάς ἐκ τοῦ Συντάγματος ὑποχρεώσεις Σας ἒναντι τοῦ Ἑλληνικοῦ Λαοῦ καί τοῦ Ἑλληνικοῦ Ἒθνους καί
Σᾶς κ α λ ῶ – ἒχουσα ἐκ τοῦ Συντάγματος τό Δικαίωμα ἃμα δέ καί τήν ΥΠΟΧΡΕΩΣΙΝ – εἰς τήν ἐφαρμογήν τῶν Διατάξεων τοῦ Συντάγματος τῆς Ἑλλάδος.
Μέ τήν ἐπιφύλαξιν παντός νομίμου δικαιώματός μου ἁρμόδιος Δικαστικός ἐπιμελητής ἐπιδότω νομίμως πρός τόν κ. Προκόπην Παυλόπουλον, Πρόεδρον τῆς Ἑλληνικῆς Δημοκρατίας πρός γνῶσιν του καί διά τάς νομίμους συνεπείας, καλούμενον ὡς ἀνωτέρω, ἀντιγράφων ταύτην ἐν τῇ ἐκθέσει ἐπιδόσεώς του.
Ἀθῆναι 5/3/2018
Ἡ ἐξωδίκως διαμαρτυρομένη καί
προσκαλοῦσα Δικηγόρος.
.
lampros stathopoylos lamstat@hotmail.com
.
.
ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ
.
.
Ειναι παροιμιωδης η ανικανοτητα της ελληνικης ηγεσιας στο συνολο της, να διαχειριστει μια κατασταση που ενας ικανος gamer το κανει στον υπνο του. Μπορει οι "πολλοι" να εκραζαν τον Καραμανλη επειδη "επαιζε playstation", ειχαν λαθος ομως διοτι συσχετιζαν την εξοικειωση στα "παιγνια", με τα 5χρονα που παιζουν αποσβολωμενα σαν ζομπι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Τουρκοι βολιδοσκοπουν, κοινως κανουν probing.Σε ενα βαθμο θα συμφωνησω με τον BlackEagle στην προσεγγιση. Αυτο προφανως θα κλιμακωνεται. Σε τεσταρω διαρκως και κλιμακωτα για να δω τι ψαρια πιανεις, αμα εισαι χανος,τοτε θα σου φαω αυτο που "ζαχαρωνω". Δεν μιλαμε για ηθικη, ουτε σε προσωπικο επιπεδο. Προσωπικα, δεν κανω τετοια πραγματα, οχι επειδη δεν μπορω, αλλα επειδη ερχεται κοντρα σε καθε κωδικα ηθικης. Τωρα ομως μιλαμε για την Τουρκια, ενα "τσακαλι" δεν εχει ηθικη, κινειται περισσοτερο μεσα απο αρχεγονα και ερπετικα ενστικτα. Κοινως, αν πιστευει οτι την παιρνει, "χωνεται". Ειναι σαν ενα ανδρα που οπου βρει "ανοιγμα", "χωνεται" ωστε να ικανοποιησει αλογα και προσκαιρα τις ορμες του. Τα ορια εδω, τιθενται με την ισχυ. Η πραγματικη ισχυς τωρα δεν ειναι τοσο η σωματικη (στρατιωτικη εν προκειμενω) που ειναι δευτερευουσα, αλλα νοητικη.
Η Τουρκια λοιπον κερδιζει συνεχως "μετρα", απεναντι σε μια αμηχανα οπισθοχωρουσα Ελλαδα. Αν δεν μπορουμε να αντιμετωπισουμε ικανοποιητικα αυτα τα "προεορτια" της πλακας, τοτε αναθεμα τα "γαλονια" των ηγετων μας.Τι θα κανουμε στη συνεχεια δηλ; Στην πραξη τωρα, εαν δω συζητηση για "ανταλλαγη" των Τουρκων αιτουντων πολιτικο ασυλο με τους Ελληνες στρατιωτικους, τοτε πραγαμτικα δεν ξερω τι θα κανω, μαλλον θα σταματησω να ασχολουμαι εντελως. Ελεος, υπαρχουν και ορια. Apples and oranges. Ουδεμια συσχετιση δεν μπορει να υπαρχει μεταξυ των δυο, ακομα και να θες να εισαι προδοτης δηλαδη, δεν βγαινει αυτο το πραγμα, δεν τσουλαει.
Τα πραγματα ειναι απλα. Οι Τουρκοι τα χουν παρει που δεν τους δινουμε τους Τουρκους στρατιωτικους "κρυβομενοι" κατ'αυτους πισω απο ανοησιες περι ανεξαρτητης δικαιοσυνης και πρασινα αλογα, και σου λενε: "Ετσι ειστε ρε κουφαλες Ελληνες; Θα σας πληρωσω με το ιδιο νομισμα και εγω. Θα αρπαξω Ελληνες και θα τους σερνω στα δικαστηρια περα-δωθε για κανα δυο χρονια να δειτε τη γλυκα, πώς θα σας φανει ε;ΝΑ δω αν θα σας αρεσει" Ηλιθιοτητα, γιατι θα μπορουσαμε ανετα να κανουμε και εμεις το ιδιο (να αρπαξουμε Τουρκους στρατιωτικους)και να μπλεξουμε σε μια αεναη μπουρδα επιπεδου νηπιαγωγειου τυπου "Ποιος θα κανει πισω πρωτος".
ΕΣ
Σχετικα με την ανταλλαγη των Ελληνων με τους Τουρκους, αναφερομαι φυσικα στο ενδεχομενο να εμπαινε στην επισημη ατζεντα των συζητησεων. Ακομα και αν ο Τσιπρας τους ειχε ταξει στον Ενρτογαν, δεν αλλαζει τιποτα. Δεν ειναι "δικοι του" του Τσιπρα, για να τους δωσει. Δεν μπορει κανενας να δινει, ποσω μαλλον να υποσχοται, ο,τι δεν ειναι δικο του.
ΔιαγραφήΕΣ
Ωραια, τι κανουμε τωρα; Πρωτα το αναδεικνυεις σε επιπεδο ΕΕ και ευρυτερα (που νομιζω οντως εγινε και σωστα) και δευτερον σταματας να φοβασαι και να μεμψιμοιρεις σαν κυρατσα. Λες την αληθεια,ακομα και αν τους εχουν βουτηξει. Η "ηττα" δεν αποτελει ντροπη, παρα μονο στο μυαλο των αρρωστων και ιδεοληπτικων στρατοκαυλων. (δεν εχει μονο η αριστερα εμμονες και ιδεοληψιες) Μετατρεπεις το προβλημα της καυτης πατατας σε ατου, και τους αιχμαλωτους σε ηρωες, ακομα και αν "εχασαν". Αναδεικνυεις την αξια της ανθρωπινης ζωης πανω απο το δογμα της στρατιωτικης υπεροχης ως αξια, και την Ελλαδα ως θεματοφυλακα και υπερμαχο αυτων των πανανθρωπινων αξιων και φυσικα το κανεις μπροστα στο φως με φωτεινο προσωπο και σε επιπεδο πρωτου αρχηγου και σε prime time και φροντιζεις να μαθευτει παντού. Αυτοματα τιθεται και το ζητημα της μη ανεξαρτητης Τουρκικης δικαιοσυνης που ειναι υποχειριο του προεδρου, απαραδεκτο και ενοχλητικο χαρακτηριστικο για να το παρατηρουν πολιτες απο δυτικου τυπου κοινωνιες. Μεχρι και οι Τουρκοι πολιτες θα ζηλεψουν και θα πουν: "Τελικα, στο λαθος κρατος ζουμε". Μονο μια ελαχιστη μειονοτητα θα χαρει, αυτη που ερεθιζεται οταν πυροβολει οπλα, ομως αυτην ακριβως επιθυμουμε να απομονωσουμε. Καθε βδομαδα που περναει, θα γινεται περισσοτερο επιζημια για την Τουρκια και εξ αναγκης αμεσα θα τους απελευθερωσουν και θα πουνε "Συγνωμη λαθος, βλεπετε η δικαιοσυνη μας ειναι καλη, εκρινε σωστα". Και φυσικα εμεις θα κανουμε σοου με την επιστροφη των "ηρωων" και την ταλαιπωρια τους σε μια χωρα με "απολυταρχικο καθεστως". Problem solved σε ενα απλο "προβλημα".
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο "Μωραίνει Κύριος ὅν βούλεται ἀπωλέσαι" ειναι clopy-paste της χριστιανικης φιλοσοφιας (της ποιας;) απο την ελληνικη φιλοσοφια. Ειναι η γνωστη μας Ατη, την οποια στελνει ο Διας (που εγινε θεος,που εγινε deus,που εγινε Κυριος) σε αυτον που επιθυμει να καταστρεψει επειδη ειναι αδικος. Επειδη ο Θεος δεν μπορει να καταστρεψει αμεσα εναν ανθρωπο διοτι αυτο θα καταστρατηγουσε την ελευθερη βουληση, επιλεγει να του θολωσει το μυαλο, ωστε να την κανει την μαλ..κια του λογω της Ατης και συνεπακολουθα να τηνς "φαει". Η Τουρκια ειναι εμφανως σε κατασταση Ατης, επομενως κανει λαθη, αρα θα την πληρωσει ΕΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ και εμεις δεν ειμαστε βλακες και μαζοχες. Η Ελλαδα δεν επιθυμει κατι απο την Τουρκια, η Τουρκια θελει απο την Ελλαδα, αρα η Ελλαδα δεν εχει κανενα λογο να συρθει σε πολεμο με την Τουρκια, αρα η Ελλαδα εχει προλαβει το "υψωμα", οργανωνει την αμυνα της και εαν η Τουρκια κανει το "σφλαμα", θα το πληρωσει. Δεν εχουμε απολυτως κανενα λόγο να συρθουμε σε στρατιωτικο πολεμο και συγκρουση με την Τουρκια. Εαν η Τουρκια θελει 18 νησια, τοτε μπορει με πολεμο να παει τα παρει και εμεις πρεπει να αμυνθουμε; Ποιος τα λεει αυτα; Εαν ισχυει αυτο, τοτε τι καθομαστε και δεν κανουμε ενα ντου να παρουμε την Β.Ηπειρο απο την Αλβανια και τα μισα Σκοπια να ξεμπερδευουμε και το κουραζουμε τοσα χρονια με μπλα-μπλα; Δεν θα αλλαξει η Τουρκια το συνολο του πλανητη, ο πλανητης εχει αλλαξει σελιδα, δεν θα μας πανε αυτοι εναν αιωνα πισω, ας ειμαστε σοβαροι. Μακαρι να το επιχειρησουνε, για να τους οδηγησουμε σε διαλυση της κρατικης τους υπαρξης σε κομματια να τελειωνουμε.
ΕΣ
Οι Αμερικανοι θελουν πολυ προσοχη. Ειναι αρκετα πιθανον αυτοι να ευθυνονται για την συμπεριφορα της Τουρκιας. Να τους εχουν ταξει δηλαδη πολλα πραγματα και να βρισκονται σε αγαστη συνεργασια απο τα παρασκηνια. Ας μαθουμε απο την ιστορια μας. Το '22, και σε μας οι Μεγαλοι μας ειχαν ταξει πολλα, πηρανε τα μυαλα μας αερα, καναμε πολεμο και ντου,(ατη) και μετα πριν καταλαβουμε τι εγινε και ποιος μας προδωσε, βρεθηκαμε μπροστα σε καταστροφη και γενοκτονικη εκριζωση του ελληνισμου απο τις προαιωνιες εστιες της Ιωνιας και Ποντου. Αυτα δεν θα μπορουσαν να ειχαν γινει, εαν δεν ειχε χρησιμοποιηθει η Ελλαδα και ο ελληνικος στρατος απο τους Μεγαλους μεσω "διαβεβαιωσεων". Δεν θα ειχε συρρικνωθει ο Ελληνισμος στον χωρο του Αιγαιου. Τοτε μας προδωσαν, για να δημιουργησουν την Τουρκια για να εξυπηρετει τα συμφεροντα τους. Μια τετοια επαναληψη στο σημερα πρεπει αν αποτραπει παση θυσια. Αν ειναι να γινει, πρεπει να γινει μονο εις βαρος της Τουρκιας. Να αφεθει να μας επιτεθει και ξαφνικα ενω φαινεται πως εχει το πανω χερι, να χαθει απο προσωπου γης. Αυτο σημαινει πως εμεις εχουμε ετοιμο σχεδιο που θα περιλαμβανει και τα συμφεροντα των Μεγαλων. Η τουλαχιστον να καταστησουμε τοσο φανερη στην παγκοσμια κοινη γνωμη την κατασταση των Ελληνων, που κατι τετοιο να μην μπορει να περασει εις βαρος μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλευθερος Στοχαστης
μαυρε αετε
ΑπάντησηΔιαγραφήπρωτον δενειμαι μπαρμπας ειμαι κυρια
δευτερον το μωραινει ο κυριος το εγραψα για να σε υποστηριξω
τριτον σου ζητω συγνωμη
και τεταρτον εισαι αγενης
(Απαντω εδω, για να μην ψαχνομαστε στα επιμερους ποστ)
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραια και ενδιαφεροντα οσα μας παρεθεσες αγαπητε Λυκιε, οπως και το ποστ απο το ethics.gr περι του αν υπαρχει δικαιος πολεμος, στο οποιο αναφερονται πολυ ωραιες σκεψεις, οπως αυτη του Νιτσε: "η ακρότατη μορφή υπεροχής, είναι η ηθική υπεροχή". Χρησιμα μεν, ολα αυτα, αλλα θεωρω πως και εμεις ειμαστε αρκουντως ικανοι,να απαντησουμε το ερωτημα με το δικο μας λογο και νου.
"Διότι δεν αποτελεί λύση αυτή που λύνει ένα πρόβλημα και ταυτόχρονα δημιουργεί ένα νέο."
Ωραια ειναι αυτο και ιδανικο να συμβαινει ετσι, ομως ας παρατηρησουμε ενα σαφες στοιχειο υποκειμενικοτητας. Δεν μπορει λοιπον να αποτελει κριτηριο, καθωε η λυση μπορει να ειναι δικαιη και σωστη, αλλα το ενα μερος να μην ειναι διατεθειμενο να την δεχτει, λογω εγωισμου και επειδη ειναι κακομαθημενο ή ταυτισμενο. Αν στο μυαλο του ο αλλος πιστευει αρλουμπες, πχ πως ειναι ανωτερος και γι αυτο δικαιουται να εχει τους αλλους απο κατω σαν "κτηματα", τοτε δεν ειναι λογικο να αγνοησουμε την δικαιη λυση επειδη αυτος δεν ειναι διατεθειμενος να την δεχτει. Ενας Ισλαμοπιθηκος του ISIS, για παραδειγμα, δεν σου αναγνωριζει δικαιωμα υπαρξης και ζωης, παρα μονο ως σκλαβος του. Αυτα ειναι τα πιστευω του διοτι "ετσι του'πε ο Θεος του". Δεν θα διαπραγματευτουμε μαζι του τα αδιαπραγματευτα δικαιωματα μας. Επομενως, αν μια λυση δημιουργει ενα νεο δυσκολο και επιπονο προβλημα μαζι τους, τοτε αυτο ειναι ενα σαφως καλοδεχουμενο προβλημα.
Θα δοκιμασω μια διαφορετικη προσεγγιση με το να μεταθεσω το προβλημα.
"Εκεί είναι η ουσία του πολέμου. Το ΓΙΑΤΙ πολεμάμε"
Συμφωνω απολυτως. Γιατι ομως ειναι σημαντικο αυτο; Το να γνωριζουμε να απαντουμε στο ΓΙΑΤΙ κανουμε οτι κανουμε, αποτελει θεμελιωδη σταση ζωης, αποτελει το πενταποσταγμα της εννοιας της ηθικης. Οι Ελληνες δημιουργησαν την Ηθικη, ως φιλοσοφικο κλαδο, στην προσπαθεια τους να απαντουν στο ερωτημα: "Ποιες ανθρωπινες πραξεις ειναι σωστες και ποιες λαθος;" Ολοι, εχουμε αναρωτηθει καποια στιγμη στη ζωη μας "Ειναι σωστο να το κανω αυτο ή λαθος;" Γιατι το κανουμε αυτο; Διοτι επιθυμουμε να ειμαστε δικαιοι, καθε σωφρων ανθρωπος επιθυμει να ειναι δικαιος, διοτι αυτο ειναι καλο και για τον ιδιο, και εγωιστικα να το δει, καθως τον γλυτωνει απο πολλα "κακα", ενω τον εναρμονιζει με τον θειο και ανωτερο Νομο και τον καθιστα αρεστο στους "Ουρανους". Win-win. Στη θεωρια δειχνει ωραιο, αλλα στην πραξη "πιασ'το αυγο και κουρευ'το". Κοτζαμ Σωκρατης δεν ηταν βεβαιος πώς να πραττει και γι αυτο ζητουσε την συμβουλη απο το "δαιμόνιο" του (φυλακα αγγελο κατα το χριστιανικοτερον) με το οποιο ειχε επικοινωνια, και το οποιο του ελεγε τι να ΜΗΝ κανει και οχι τι να κανει, ωστε να μην παραβιαζεται η ελευθερη βουληση.
Προσωπικα, εφαρμοζω συνδυαστικα δυο τροπους. Ο ενας ειναι ο Αριστοτελικος και ο αλλος ο Γκουρτζιεφικος. Ο Γκουρτζιεφικος εχει μεταθεσει το καλο-κακο στο συνειδητο-μηχανικο. Αυτο που ειναι καλο να κανουμε ειναι οτι κανουμε συνειδητα, που σημαινει πως ξερουμε τι κανουμε και γιατι το κανουμε, και οχι φυσικα επειδη πχ ετσι μας ειπε καποιος αλλος ή επειδη ετσι κανουν και οι αλλοι(μηχανικοι τροπο).Αν ειναι να πολεμησουμε, το κανουμε επειδη ξερουμε γιατι πολεμαμε, και οχι φυσικα επειδη καποιοι μας ειπαν να πολεμησουμε. Αυτο δεν αποτελει ικανο λογο. Ειμαστε ανθρωποι και οχι ρομποτ ωστε να ακολουθουμε εντολες. Αυτα δεν αρμοζουν στον ελληνικο τροπο.
Ο Αριστοτελικος τροπος, ειναι αυτος της μεσοτητας. Μας λεει: "Μαγκες, οι ανθρωπινες πραξεις διεπονται απο 12 ηθικες αρετες. Φροντιστε να εφαρμοζετε παντα την μεσοτητα στις πραξεις σας, και ολα καλα. Μην το πολυ κουραζετε. That's all." Δειτε τις δυο φωτογραφιες εδω
http://katahthoniosdemon.blogspot.gr/2012/09/o.html (Πωπω, Λυκιε περασαν 6 χρονια, να εχουμε γινει αρα σοφοτεροι;)
ΕΣ
Σαν να μας λεει ο "παππους" Αριστοτελης.
ΑπάντησηΔιαγραφή-Ελα αγορι μου εδω. Τι σκεφτεσαι να κανεις και ζοριζεσαι;
-Εεε,ξερετε, δεν ξερω αν πρεπει να πολεμησω ή οχι..
-Βεβαιωσου στις 12 ηθικες αρετες πως ασκεις την μεσοτητα. Παμε μαζι την πρωτη. Δειλια-ΑΝΔΡΕΙΑ-Θρασος. Η πραξη που σκεφτεσαι να κανεις εισαι βεβαιος πως ανηκει στην ΑΝΔΡΕΙΑ και πως κανοντας την παραμενεις αξιοπρεπης, ανδροπρεπης και γενναιος; Εισαι βεβαιος πως δεν την κανεις απο Δειλια, επειδη φοβασαι (ελλειψη ανδρειας) και πως δεν θα φανεις κανοντας την ανανδρος και μικρός; Εισαι βεβαιος πως δεν την κανεις απο θρασος,αυθαδια και υβρι επειδη εισαι εγωιστης; (υπερβολη ανδρειας). Εαν θαρρεις πως η αποφαση σου τηρει το μετρο και την Μεσοτητα, τοτε ειναι ηθικα σωστη. Ελα τωρα, κανε μονος σου τις αλλες 11.
Δεν μας λεει ο Αριστοτελης ουτε ο Γκουρτζιεφ, καποιο τσιτατο του τι ειναι σωστο ή λαθος. Μας δειχνουν τον τροπο μονοι μας να βρισκουμε τον δρομο μας και να κρινουμε. Και ακριβως επειδη ζητουν την δικια μας συμμετοχη, γνωριζουμε πως αυτος ειναι ο αληθης και σωστος δρομος. Το λεω αυτο διοτι το θεμα του πολεμου ειναι οντως δυσκολο και περιεργο. Αν και φαινεται ετσι, δεν μπορουμε να ισχυριστουμε πως καθε επιθετικος πολεμος ειναι αδικος και ανηθικος. Μπορουμε να φανταστω καποια παραδειγματα οπου αυτο δεν ισχυει (σαφως ευφανταστα).
Εκανα λαθος στην λεξη "εξαπατηση", ηθελα να χρησιμοποιησω την λεξη "παραπλανηση" αλλα εκεινη την ωρα δεν μου ερχοταν. Η ουσια του πολεμου, θεωρω πως ειναι η παραπλανηση. Δεν την θεωρω ενα τροπο αναγκης για να νικησουμε εναν ισχυροτερο αντιπαλο ή να περιορισουμε το κοστος σε απωλειες. Τον θεωρω τον καλυτερο τροπο πολεμου. Και αυτο διοτι ΕΑΝ βρεθουμε στην απευκταια θεση του πολεμου, τοτε ποια εναλλακτικη φανταζει καλυτερη περα απο το να σταματησουμε να βρισκομαστε σε πολεμο; Πώς μπορει να μην ειναι ηθικος, οταν βρισκομαστε εντος πολεμου; Εαν φανταστουμε δυο μποξερ, τοτε εχει νοημα να πουμε πως η προσποιηση του μποξερ ειναι ανηθικη; Τι περιμενουμε δηλαδη; Να μην ελισσονται δεξια-αριστερα, αλλα να γρονθοκοπει ο ενας τον αλλο εναλλαξ, μεχρι καποιος να πεσει κατω; Αυτη ειναι η τακτικη των Σπαρτιατων. Σου λενε: "Ελα εδω ρε ως ανδρας" Δειχνει ηθικη, αλλα δεν ειναι. Παρασυρουν τον αντιπαλο στον τροπο πολεμου οπου θεωρουν πως εχουν το πλεονεκτημα, ητοι στο σωματικο επιπεδο. Υπαρχουν πολλα επιπεδα πολεμου. Το σωματικο επιπεδο ειναι σαφως ενα απο τα κατωτερα. Οντως το εβλεπαν ως θεμα τιμης και σεβονταν τον εχθρο, αλλα αυτο δεν εχει διαφορα απο το fair play. Ειναι ηθικο το οτι αντιμετωπιζαν τον πολεμο ως σπορ και δικαιο τον νομο της ισχυος; Το λαθος τους το πληρωσαν με το ιδιο νομισμα συν τω χρονω με την εξαφανιση τους, απο τα χερια καποιου ισχυροτερου.
Ο ελληνοιταλικος και ελληνογερμανικος πολεμος απο την πλευρα μας ηταν σαφως πιο ηθικος και δικαιος. Οι Ιταλοι και οι Γερμανοι επιδιωκαν επεκταση των οριων συμφεροντων τους, ενω εμεις την υπερασπιση του δικαιωματος μας στην ελευθερια. Αυτο τουλαχιστον απο την πλευρα των Ελληνων, καθως σε επιπεδο γεωπολιτικης, ημασταν οι χρησιμοι ηλιθιοι που εκαναν την βρωμοδουλεια των Βρετανων/Αμερικανων. Το πολεμο λοιπον θα μπορουσαμε και να τον δουμε και ως ενα πολεμο οριων. Σε πρωτο επιπεδο τα "ορια" αφορουν το φυσικο επιπεδο και αναφερονται στον χωρο, μετα συμφεροντα παντος ειδους.
ΕΣ
Προσωπικα μιλωντας, εγω πολυ δυσκολα θα επελεγα να πολεμησω, αν το εκανα ομως θα επελεγα σαφως τον ελληνικο τροπο που ειναι ο τροπος του Οδυσσεα. Αναγνωριζω σαφως ωστοσο την τιμη και ηθος που χαρακτηριζει τον τροπο του θεικου Αχιλλεα. Ο Αχιλλεας ειναι σαν ενα τρενο, παρασερνει τους παντες στον διαβα του με την ισχυ του, ωστοσο ειναι αναμενομενος, ο ευφυης ξερει πως θα κινηθει σε σαφεις ραγες και δεν θα εξοκειλει ιδιαιτερα. Ο Οδυσσεας απο την αλλη, ειναι "ανυπαρκτος","αφαντος", αλλα ειναι "εκει". Δεν υπαρχει πιο τρομακτικο πραγμα στον πολεμο, απο το να ξερεις πως εχεις εναν εχθρο πανουργο και να μην ξερεις ουτε πού ειναι,αλλα και ουτε τι θα κανει, πού θα σε χτυπησει και πώς. Ο συνδυασμος δε, ενος πολημηχανου Οδυσσεα με ενα πανισχυρο Αχιλλεα ειναι "φονικος" περα απο καθε φαντασια, καθως ο Οδυσσεας θα βοηθησει τον Αχιλλεα να τοποθετηθει κατευθειαν στα μαλακα υπογαστρια του εχθρου (που ουτε ο ιδιος μπορει να μην ξερει ποια ειναι) οπου και μετα θα τον πλαισιωσει, μεσα απο την παραπλανηση που θα σχεδιασει. Αποτελεσμα; Η πτωση της απορθητης Τροιας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο σκεφτομουν αυτο τελευταια. Στην Ινδια εχουν ενα επος αντιστοιχο των δικων μας Επων, αλλα αρκετα μεγαλυτερο, καθως αυτο ειναι διασωμενο ολοκληρο, το δικο μας ηταν μαλλον αυτο που "ετσουζε" και "εξαφανιστηκε". Στην Ινδικη εκδοχη λοιπον, δεν υπαρχει Οδυσσεας (λιγο εχω διαβασει μεν, αλλα δεν τον εχω δει). Υπαρχουν οι αντιστοιχοι Διας, Αχιλλεας κτλ αλλα Οδυσσεα δεν ειδα. Αυτο σημαινει πως ο Οδυσσεας ειναι ο Ελληνας και ο ρολος του Οδυσσεα στα Επη, ειναι ο ρολος των Ελληνων στο "κοσμικο παιχνιδι". Εμεις ειμαστε ο Δουρειος Ιππος, η αιχμη του δορατος. (Το Δουρειος ομοιαζει και με το Δωριεις). Εαν αυτο ισχυει, πριν επιστρεψει ο Οδυσσεας (Ελληνας) στην πηγη του την Ιθακη, θα πρεπει να εκπληρωσει τον σκοπο του και να σκεφτει εναν τροπο επιλυσης του υπαρχοντος προβληματος, οπως μονο αυτος μπορει να κανει. Αρα δεν εχει νοημα να συζητουμε για εξοδο απο τον κοσμο-φυλακη, προτου εκπληρωσουμε τον σκοπο για τον οποιο ηρθαμε. Αλλωστε, κοτζαμ Ολυμπιοι (οπως αναφερεται στη Μαχαμπαρατα) ενσαρκωθηκαν στον κοσμο των ανθρωπων σε απαντηση της ενσαρκωσης των Ασουρα-Τιτανων μετα την ηττα τους απο τους Ολυμπιους. Αρα ο κοσμος μας μπορει να ειναι φυλακη, αλλα αυτο ειναι αμφισημο, καθως μεσα του φυλασει κατι πολυ σημαντικο, κατι που για να βαλει καποιος χερι πρεπει να μπει και αυτος μεσα ή εστω να πλησιασει. Μπορει να λεμε για τον Εωσφορο-Προμηθεα διαφορα οσον αφορα τα κινητρα του σχετικα με την κλοπη της φωτιας(θεικος σπινθηρας) απο τους Ολυμπιους και την προσφορα της στους ανθρωπους, εχουμε σκεφτει ομως το ενδεχομενο να εγινε απο λογους αναγκης για την διαφυλαξη της ή για λογους στρατολογησης της ανθρωποτητας στον πολεμο των θεων; Το κλεινω γιατι ξεφυγα
Ελευθερος Στοχαστης
Αγαπητέ Ελεύθερε Στοχαστή, νομίζω ότι τα σχόλια αυτά πρέπει να συνεχιστούν εκεί που ξεκίνησαν και είναι συναφή με το σχετικό άρθρο ("H ηθική της μη βίας του Σωκράτη"). Αντίθετα, με την μεταφορά των σχολίων εδώ, ο αναγνώστης χάνεται διότι βλέπει την συνέχεια ενός διαλόγου, που δεν γνωρίζει από που ξεκίνησε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΩς εκ τούτου, θα μεταφέρω τα σχόλιά σου στην χώρο των σχολίων της σχετικής ανάρτησης.
ΛΥΚΙΟΣ.
Δεκτον. Εχεις δικαιο πως χανεται η συνεχεια του διαλογου για καποιον αναγνωστη. Ο λογος που το επιχειρησα ηταν επειδη η θεματολογια συντομα θα εφευγε απο το θεμα "H ηθική της μη βίας του Σωκράτη" και επειδη θα αναφερομασταν στο νεο ποστ "Υπάρχει δίκαιος πόλεμος;", σκεφτηκα πως ο πιο βολικος χωρος για να μην παμε περα-δωθε στα επιμερους ποστ και για να βοηθηθει και καποιος αλλος να συμμετασχει γενικοτερα, θα ηταν το αναψυκτηριο. Αλλα εδω ειμαστε, δεν χανομαστε
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλ Στοχαστης
Για καληνύχτα....απόψε αυτό.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=Y9PUC78Bin8
Καληνυχτα στην παρεα....
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=ueD8-CWQcQ4