Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2020

H αποϊεροποίηση των Χριστουγέννων από τον δήμαρχο Αθήνας Κ.Μπακογιάννη & o εναγκαλισμός του με το σύστημα Σόρος


     Αποτέλεσμα εικόνας για Χριστουγέννων από τον δήμαρχο ΑθήναςΑποτέλεσμα εικόνας για Χριστουγέννων από τον δήμαρχο Αθήνας
Γράφει η Αθηνά Κατσαφάδου
Mέ  αφορμή  τον  όχι  μόνο  αντιαισθητικό  αλλά  κυρίως   συνειδητό  έκ  μέρους του κ.  Μπακογιάννη   αποσυμβολισμό   της  Ιερής    Γέννησης  του  Χριστού ,  δηλαδή  της  πλήρους  απονοηματοδότησης  του  μηνύματος  των  Χριστουγέννων, θεωρήσαμε  επιβεβλημένο  να  θίξουμε  την  μη  κρυφή  πλέον  σχέση  του  νύν  δημάρχου  με  την  Παγκοσμιοποίηση  και  την  Νέα  Τάξη  Πραγμάτων.
Άλλωστε,  και  ό  ίδιος  μας  είχε  προειδοποιήσει  ,όταν  προεκλογικά,  δήλωνε   το  πόσο  πολυπολιτισμικός  είναι!  Στο  ίδιο  μήκος  κύματος  με  τον  πρωθυπουργό    κύριο  Μητσοτάκη  αδελφό  της  επίσης  πολυπολιτισμικής  μητέρας  του.   
Ό   πολυπολιτισμός  του  νεοεκλεγέντος  δημάρχου  κ.  Μπακογιάννη  εκδηλώθηκε  στον  εορτασμό  της  Αθήνας  .  Με  την  χορηγία  για  τον  φωτισμό  της λεωφόρου  βασιλίσσης  Σοφίας   του  Ιδρύματος  Ωνάση  απεδείχθη  του  λόγου  το  αληθές.  Ένας  φωτισμός   ουδέτερος,  άχρωμος,  μη  χριστιανικός ,  ένας  φωτισμός  κάθ΄ όλα  ευπρεπής  για  μια  οποιαδήποτε  πολυεθνική  εταιρεία  , αλλά  εντελώς  ασεβής  για  την  πρωτεύουσα  χώρας  παλαιάς,  χώρας  ιστορικής, χώρας  Ορθόδοξης. 
Στην  κατακραυγή  πού  ξεσήκωσε  αυτή  ή  αναίδεια,  απάντησε  ή  διευθύντρια  και  σύζυγος  του  προέδρου  του   Ιδρύματος   Ωνάση    κυρία  Παναγιωτάκου.   
Με  ύφος  πολλών  καρδιναλίων,  ή   κ.  Παναγιωτάκου    εξέθεσε   τις  απόψεις  της  θεωρώντας  προοδευτικό  και  προχωρημένο  τον  στολισμό  αφού  στην  τελική  και  στο  κάτω – κάτω  ΄΄τι  είναι  τά  Χριστούγεννα,  τι  είναι  τά  σύμβολα΄΄.
Προφανώς,  ή  έν  λόγω  κυρία  ,  πού  κουνάει  και  το  δάκτυλο  στον ελληνικό  λαό,  ξεχνάει  κάτι  το  βασικό.  Τά  χρήματα  πού  διέθεσε  το  Ίδρυμα,  δεν  τά  διέθεσε  επειδή  ανήκουν  στην  ίδια  ή  στον  σύζυγό  της  και  πρόεδρο  του  Ιδρύματος  κύριο  Παπαδημητρίου.  

Τά  διέθεσε  επειδή  και  ό  πρόεδρος  σύζυγός  της  αλλά  και  ή  ίδια ,  διορισμένη  διευθύντρια  του  Ιδρύματος Ωνάση,  διοικούν  το  Ίδρυμα, ΕΠΕΙΔΗ   ένας άλλος,  και  όχι  ή  οικογένεια  του  συζύγου  της,   διέθεσε   τά  χρήματα  και  τά  περιουσιακά  του  στοιχεία,  άλλος , δηλαδή  ό  Αριστοτέλης  Ωνάσης , εργάστηκε,  αγωνίστηκε,  ριψοκινδύνευσε  και  άφησε  αυτήν  την  τεράστια  περιουσία  στο  Ίδρυμά  του  πρός   προώθηση  του  Ελληνικού  πολιτισμού  τόσο  στό  εσωτερικό,  όσο  και  στο  εξωτερικό ! 
Είναι  σίγουρη  ή  σημερινή  διοίκηση  του  Ιδρύματος  του  αείμνηστου  και  πατριώτη  ( δηλαδή,  όχι  πολυπολιτισμικού  πού πάει  να  πεί  όχι  εθνομηδενιστή )  Αριστοτέλη  Ωνάση,  ότι  οί  απόψεις  της  διορισμένης  συζύγου  τού  σημερινού   προέδρου  του  είναι  σύμφωνες  με  την  καταστατική   πατριωτική   κατεύθυνση   του  ιδρυτή  του   και  ότι  δεν  θα  τρίζουν  στον  τάφο  του  τά  κόκκαλά  του ;  Το  σίγουρο  είναι ,  ότι,  την  συγκεκριμένη  κυρία,  ό  Ωνάσης,  δεν  θα  την  προσελάμβανε  ούτε  ως  δακτυλογράφο.  
Και  επειδή  είθισται, ή  όποια  διοίκηση  να  ΄΄ ξεχνά΄΄  τον  ιδρυτή   για  ευνόητους  λόγους,  πρέπει  να  θυμίσουμε  στην  διοίκηση  του  κ.  Παπαδημητρίου,  πώς  ό  Ωνάσης , τιμούσε  και  τά  σύμβολα  και  την  παράδοση  της  χώρας  μας  όταν  π.χ  στην  κηδεία  του αδικοχαμένου  γυιού  του  Αλέξανδρου,  όλες  οί  γυναίκες  της  οικογένειάς  του  και  ή  Χριστίνα,  φορούσαν  μαύρο  μαντήλι   (κοινώς  τσεμπέρι)  στο  κεφάλι  του .  Αυτό  αναμφίβολα ,  για  την  κάθε  κυρία  Παναγιωτάκου  είναι  ξεπερασμένο  ή  ΄΄ευγενέστερα΄΄,   tre΄s  passé….
Την  πολιτική  ευθύνη  βέβαια  την  έχει  ό  κ.  Μπακογιάννης.  Αυτός  είναι  ό  δήμαρχος.  Δεν  είναι   το   Ίδρυμα . Είναι  όμως  σαφές,   ότι   στην  στόχευση απόϊεροποίησης   των  Χριστουγέννων   συμφώνησαν   απολύτως, με  την    ανάδειξη  του  ουδέτερου,  μιάς  κάποιας  γιορτής,  ενός   event  βρέ αδελφέ,   σύμφωνα  με  το  πολυπολιτισμικό  οικογενειακό  αξίωμα,   με  κάπως, πιο  προσεκτικό  τρόπο  σερβιρισμένο    από   τον  brutal  συνήθη  τρόπο  των   συριζέων.
Το   αποτέλεσμα , ουδετερόθρησκο,  άνοστο,  ανούσιο,  μια  επαρχιώτικη ξεπατικοσούρα άλλων  μεγαλουπόλεων,   με  άλλη  ιστορία,  άλλο  πολιτιστικό  πρόταγμα,   άλλη   θρησκεία.   Άλλωστε,  θα  ήταν  αφελές  να  περιμένει  κάποιος   να  προβληματιστεί  ό   Μπακογάννης   για  την  αλλοίωση  πού  δέχεται  ή  παράδοση  αλλά  και  ή  θεολογία   της  Ορθόδοξης  Εκκλησίας  όσον  αφορά  τον  Άγιο  Βασίλειο  τον  έκ  Καισαρείας  καταγόμενο  ,τον  χαρακτηριζόμενο  Μέγα  από  την  ιστορία  και  Άγιο  από  την  εκκλησία  μας.
Ό  δικός μας  Άγιος  Βασίλειος,   υπήρξε στην  όψη,  πολύ  λεπτός, ασθενικός  και  κυρίως  ασκητικός,   καί  πέθανε  σε  ηλικία  49  ετών το  379  ή  380  μ.Χ  . 
Είχε σπουδάσει  μαζί  με  τον  Άγιο  Γρηγόριο  Ναζιανζηνό   στην  Αθήνα,  ρητορική,  φιλοσοφία,  ιατρική,  αστρονομία,   γραμματική  , γνώριζε  δε  όλη  την αρχαία  ελληνική  γραμματεία .  Διέθεσε  όλη,  την  τεράστια  περιουσία  του  στον  λαό  της  Καππαδοκίας  δημιουργώντας  ορφανοτροφεία,  πτωχοκομεία,  νοσοκομεία,  σχολεία, ή  περίφημη ΄΄ Βασιλειάδα΄΄του.
Υπήρξε  ασκητής  ζώντας  ό  ίδιος  έν πλήρει   πενία    και    οί  ομιλίες,  τά   δογματικά  συναξάρια και   οί   επιστολές   του   ανήκουν   στο   ιερό  θησαυροφυλάκιο  της  θρησκείας  μας. Τι  σχέση  έχει   λοιπόν  αυτή  ή  εμπορικά  διαφημιζόμενη   φιγούρα  του  χοντρούλη  και  καλόκαρδου  παππούλη  με  τά άσπρα  γένια , του   Άη  Βασίλη  πού  έρχεται   από  την  μακρινή , παγωμένη,  καθολική  Φινλανδία,  φορτωμένου    δώρα  πάνω   στους  ταράνδους  του , με  τον  δικό  μας   μέγα  θεολόγο ,  ασκητή   και  άγιο  της  Ορθοδοξίας  μας  πού  έρχεται  από  την  Καισάρεια  κρατώντας  πέννα  και  χαρτί,  χαρτί  και  καλαμάρι ;
Το  κόμμα  της  ΝΔ    πού  με  πρόεδρο  τον  κύριο  Μητσοτάκη, υπεστήριξε  τον  κ.Μπακογάννη  και  τον   ανέδειξε  δήμαρχο  στις  τελευταίες  δημοτικές  εκλογές,   δεν  έχει  πλέον  ίχνος  εντοπιότητας,   ελληνικής  ιδιοπροσωπίας,  δεν  έχει   κάν   πολιτική  ταυτότητα ( γι΄ αυτό  και  κατατοπόθηκε  ευχερέστατα  από  την  ΄΄αντίπαλη΄΄  οικογένεια    Μητσοτάκη) .
Ή  διαχείριση   τόσο  από  τον  Σύριζα  όσο  και  από  την  ΝΔ  ενός  μηδενιστικού  τίποτα  εμφανίζεται  στην  σχεδόν  πλήρη  συμφωνία  τους  στα  εθνικά  θέματα,  στην  εκπαίδευση,  στον  πολιτισμό,  στην  γλώσσα.   Έχουν  ταυτίσει  τον   μηδενισμό  με  την  ΄΄πρόοδο΄΄  και  τον  ΄΄έκσυγχρονισμό΄΄, την  πολιτική  με  έναν  φτηνιάρικο  καυγά.
Ό   πρώην  δήμαρχος  της  Αθήνας  και  νύν  βουλευτής  της  ΝΔ  κύριος  Νικήτας  Κακλαμάνης  είχε  αποκαλύψει  για  τον  μεγαλοκερδοσκόπο  Τζόρτζ  Σόρος  πώς  ή  προπαγάνδα  των  Σκοπιανών  στο  εξωτερικό  χρηματοδοτείται  με  εκατο μμύρια  ευρώ  προκειμένου  να  επηρεάσει , ενώ  απεκάλυψε  πώς  το  Ίδρυμα  του  μεγαλοεπιχειρηματία  έχει  συνεργασία  και  με  τον  δήμο  Αθηναίων
«Όλη  ή  προπαγάνδα   των  Σκοπιανών  στο  εξωτερικό  χρηματοδοτείται  από  τον  Σόρος.  Δηλαδή,  τι  πιστεύετε, ότι  ξαφνικά  τον  έπιασε  ό  πόνος  τον  κ.  Σόρος  για  του  φτωχούς  του  δήμου  Αθήνας   και  της  Θεσσαλονίκης;».
Ή  συνεργασία  του  προηγούμενου  δημάρχου  κ.  Καμίνη  με  τον  Σόρος  ( του  πιο  ανίκανου  από  συστάσεως  δήμου )  υπήρξε  προκλητική   καθώς  και  του  απερίγραπτου  κ.  Μπουτάρη  στην  Θεσσαλονίκη.   Ό  κ.  Μπακογιάννης,   και  με  την  υποστήριξη  της  πρώτης   εξαδέλφης  την  μητέρας  του  πού  είναι  διευθύντρια  του  πολύ  επικίνδυνου  για  τά  εθνικά  μας  συμφέροντα    Ιδρύματος  Σόρος  στην  Ελλάδα,  κυρίας  Λυμπεράκη  πόσο  περισσότερο  έχει  εμβαθύνει  την  συνεργασία   του  δήμου  με  αυτό;
Ό  Κορνήλιος  Καστοριάδης  είχε  χαρακτηρίσει  την  εποχή  μας «εποχή  ασημαντότητας». Σφραγίζεται,  όχι  μόνον  από  το  τέλος  των  ιδεολογιών  αλλά  και  την  αντικατάσταση  της  τέχνης  από  το  κίτς  και  την  διαφήμιση.  Το  παγκοσμιοποιημένο  πρότυπο  πού  προτείνει ή εποχή  μας, είναι  πλέον  ένα  στυλαναξαρτήτως περιεχομένου,  μία μόδα.  Αυτή  την  μόδα  του  τίποτα,  αυτό  το  κίτς,  υπηρετεί  ή  σημερινή  διοίκηση  της  πρωτεύουσας.
Της  θυμίζουμε όμως πώς :      
«Ή  Πόλη  είναι  εκείνο  το  γεγονός  των  σχέσεων  κοινωνίας  πού  προκύπτει  όταν  ό  σκοπός  και  ό  άξονας  της  συλλογικότητας  είναι  μεταφυσικός  και  όχι  χρηστικός ,  δηλαδή  όταν  περιέχεται  ό  τρόπος  να  μεταβάλλεται  ή  συλλογικότητα  σε  πόλη.  Για  να  επιβεβαιώνεται  ή  σύγκλιση  του  θεωρείν  και  ζείν,  του  κοινωνείν  και  αληθεύειν...  Να  αντιληφθούμε  ότι  πόλη  είναι ό  φύλακας  της   διαστρωματωμένης   μνήμης , ή  κοινότητα αναγκαία  για  το ζήν  και  ή  πόλη αναγκαία   για  το  εύ  ζήν...  Ό  πολιτισμός  δηλώνει  την  κίνηση  από  το  ζήν  στο  εύ  ζήν.  Πολιτισμός  είναι  το  σύνολο  των  μαστορικών  οί  οποίες  μεταποιούν  το  ζήν  σε  ευ  ζήν.   Άλλωστε  ή  αξιοποίηση  της  κληρονομιάς  καθίσταται  δυνατή  μέσα  από  την  συγχώνευση  των  μελλοντικών  ενεργειών  με  την  μνήμη  του  τόπου».
(Από  το  βιβλίο  του  Δ.  Γερούκαλη  Το  Πρόσωπο  εκδόσεις  Tremendum).

20 σχόλια:

  1. λύκιε τι έγινε ρε συ; γω και συ μείναμε στο τσαρδί σου;;; παλιά γινόντανε κάτι σούρτα φέρτα στα σχόλια, τελευταία πολύ τουμπέκα βλέπω... λες να φταίω γω που έκαμα ψιλομπούλινγκ στους θαμώνες του μαγαζιού;;; χαχαχαχααχ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν με ανησυχεί αυτή η αποχή αγαπητή Ανώνυμη. Είναι σύνηθες και δικαιολογημένο φαινόμενο, τα διαλείμματα απο τους διαλόγους. Κανείς δεν έχει φύγει. Εδώ είναι και διαβάζουν τις αναρτήσεις, περιμένοντας και αυτοί κάτι να τους ξανακεντρίσει το ενδιαφέρον για να σχολιάσουν ξανά.
      Περισσότερο δική μου η ευθύνη είναι και όχι δική τους.
      Βέβαια, ο καθένας μπορεί να έχει τους λόγους του για να απέχει, μερικοί εκ των οποίων μπορεί και να οφείλονται σε ανώτερη βία. Εύχομαι κανείς να μην απέχει από ανώτερη βία και να είναι όλες και όλοι γεροί και δυνατοί.
      Η εριστική σου τέχνη, εφόσον δεν ολισθαίνει σε προσβολές προσώπων, είναι θεμιτή και εν πολλοίς χρήσιμη. Κανείς δεν σε ψέγει για τις ιδέες σου ή τον λόγο σου. Αντίθετα έδωσε τροφή για υπέροχους διαλόγους και αναθεωρήσεις απόψεων, αφού φωτίζεις και την "άλλη" πλευρά με έξυπνα και πειστικά επιχειρήματα. Κι εσύ, εκτός κάποιων εξαιρέσεων που σου διέφυγαν, σεβάστηκες τον χώρο μας και συμμετείχες ισότιμα στην παρέα των συνδαιτυμόνων.
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
  2. Βρισκομαστε στην εποχη που ολα γινονται στο περιπου. Μια πολτοποιηση ιδεολογιων, θεσμων, ρολων, αισθητικης, δεξιοτητων, κτλ, οπου η πολυφωνια και η διαφορετικοτητα εχουν χασει την δυναμικη και το χρωμα τους προς χαριν μιας γκριζας ουδετεροτητας. Δεν αρεσκεται ο κοσμος στις αξιοκρατικες διακρισεις καθοτι αυτες απαιτουν αντικειμενικα κριτηρια διαβαθμισης. Προτιμα τους μαζικους επαινους και τον ευκολο ψογο. Μια ευκαιριακη και ακορεστη εναλλαγη ινδαλματων και τασεων που καταργει την αναδειξη και επιρροη του πραγματικα ωραιου. Αποπροσανατολιζει τον νου και τον κατευθυνει σε θεαματα νεοταξιτικης ηθικης. Βαφτισμενες ως ουδετερες και ακινδυνες, οι σημερινες διδαχες, σβηνουν την μνημη και την ιστορια σε μια προσπαθεια ολοκληρωτικης αντικαταστασης τους. Θα αντισταθουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΣΚΕΙΣ ΨΙΛΟΜΠΟΥΛΙΝΓΚ ΟΝΤΩΣ; ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. όχι, εγώ [ανα]γνωρίζω ότι ασκώ την εριστική τέχνη... το μπούλινγκ το ανέφερα γιατί έτσι αποκωδικοποιούν οι περισσότεροι οτιδήποτε τους φέρνει αντιμέτωπους με σκιώδη σημεία τους... και για να καταλάβω βρε αγαπούλες, σεις δηλ. τώρα θα αντισταθείτε;; πριν ας πούμε δεν αντιστεκόσασταν; η αντίσταση [πρέπει να] είναι τρόπος ζωής! κι εκείνος που πραγματικά επιλέγει να αντιστάθει και αντέχει όλα όσα αυτή συνεπάγεται, το κάνει από μικρός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπερασπιση μιας θεσης μεχρις εσχατων, ασχετως της αντικειμενικης αληθειας ή του δικαιου με σκοπο την επικρατηση της αποψης μας σε μια αντιπαραθεση, κατα τον Σοπενχαουερ.
      Ειναι κι αυτος ενας τροπος για προκληση επιχειρηματων, σκεψεων και συναισθηματων.

      Διαγραφή
    2. αγαπούλα, καλλιτέχνης γεννιέσαι δε γίνεσαι όσο Σοπενχαουερ κι αν διαβάσεις...

      Διαγραφή
  5. "που καταργει την αναδειξη και επιρροη του πραγματικα ωραιου"

    Ακριβώς αυτό, αγαπητέ Ανώνυμε. Η νέα τάξη πραγμάτων, στοχεύει επιτηδευμένα στην κατάλυση του κάλλους, της αρμονίας και τελικά της αξιοκρατίας.
    Η αποδόμηση αυτών των αξιών καταστρέφει την ισορροπία της τάξης, που διασφαλίζει την εξέλιξη και την ελευθερία του ανθρώπου. Αυτήν την τάξη, που αναδεικνύει την σωστή στόχευση και την κατεύθυνση του ανθρώπου προς το Άνω.
    Δεν είναι τυχαίο που οι αρχαίοι Έλληνες εξυμνούσαν την αρμονία και το κάλλος, εφαρμόζοντάς τα στην καθημερινότητά τους, από την κατασκευή των κτιρίων τους, μέχρι την συμπεριφορά και τις σκέψεις τους.
    Είναι όντως μια "γκρίζα ουδετερότητα", που εγώ θα τολμούσα να χρωματίσω πιο έντονα και θα έλεγα την "μαύρη ουδετερότητα".
    Δεν είναι η ουδετερότητα της μεσότητας και των ίσων αποστάσεων, αλλά η ουδετερότητα της απουσίας διάκρισης, του μηδενισμού και της απαξίας όλων των ιστορικών κατακτήσεων της ανθρωπότητας.

    Και εδώ θέτεις το επιμύθιο ερώτημα: "Θα αντισταθουμε;"

    Η αγαπητή μας -ενασκήσασα την εριστικίν τέχνην- Ανώνυμη, δίνει μιαν εξαιρετική απάντηση όταν λέει
    "...κι εκείνος που πραγματικά επιλέγει να αντιστάθει και αντέχει όλα όσα αυτή συνεπάγεται..."

    Αυτό ακριβώς πιστεύω κι εγώ (χωρίς να είναι αναγκαίο να αντιστέκεται από μικρός).
    Η επανάσταση ή η αντίσταση, δεν μπορεί να γίνει από τους αβόλευτους του συστήματος που εξεγείρονται δήθεν για την άδικη κοινωνία, επειδή βρέθηκαν στην "απ΄έξω" από δική τους ατυχία-ανικανότητα-δυσπροσαρμογή.
    Διότι αυτό που πραγματικά επιθυμούν αυτοί, είναι το να βρεθούν στην θέση των άλλων, δηλαδή των βολεμένων του συστήματος. Η υποκριτική τους συμπεριφορά ως "αντιδραστικοί του συστήματος", αποδεικνύεται από το γεγονός ότι μόλις γυρίσει ο τροχός και πάρουν αυτοί την εξουσία στα χέρια τους ή βρουν δουλειά, χρήμα, δύναμη, δείχνουν το πραγματικό τους πρόσωπο.
    Όχι μόνο προστατεύουν το σύστημα και αγκιστρώνονται στις θέσεις ισχύος που κατέλαβαν, αλλά αποστερούν από οποιονδήποτε άλλον την ίδια ευκαιρία, γενόμενοι ακραίοι συστημικοί, απολυταρχικοί και βίαιοι...

    Η πραγματική αντίσταση, επανάσταση και ανατροπή του συστήματος, μπορεί να επιτευχθεί μόνο όταν εξεγερθούν οι βολεμένοι!
    Μέχρι τότε, δεν πρόκειται να γίνει καμία πραγματική ανατροπή της νέας τάξης πραγμάτων, καμία μεταβολή των αξιών, καμία αληθινή επανόρθωση της ανθρώπινης κοινωνίας στο επίπεδο που θα έπρεπε.
    Αυτό βεβαίως σημαίνει ότι ο καθένας θα πρέπει να θελήσει να "ξεβολευτεί", δηλαδή να απολέσει προνόμια, ευκολίες, εξουσίες και διασφαλίσεις, αναγνωρίζοντας ότι τις απέκτησε και τις διατήρησε μέσα σε ένα σύστημα άδικο και αναξιοκρατικό.
    Θα πρέπει να επιζητήσει την αντικατάσταση του συστήματος με ένα άλλο, περισσότερο δίκαιο, μέσα στο οποίο θα πρέπει να επαναδιεκδικήσει την νέα του θέση, σύμφωνα με τις πραγματικές του ικανότητες και αξίες και να τις αποδεχτεί ως δίκαιες για όλους.
    Αυτή η θυσία για να προσφερθεί, θα πρέπει κάτι να αφυπνίσει τους βολεμένους και αυτό φοβάμαι πως θα πρέπει να είναι κάτι σοκαριστικό...

    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πραγματικά το πιστεύεις αυτό, ότι μπορούν να εξεγερθούν οι βολεμένοι; έχεις δει ποτέ καταρχίν κανέναν βολεμένο να ξεβολεύεται; εγώ πάντως ποτέ δεν έχω δει κάτι τέτοιο... αντιθέτως βλέπω κάτι άλλο: όσο μεγαλώνει ηλικιακά ένας άνθρωπος, συντηρητικοποιείται όλο και περισσότερο και γίνεται περισσότερο δύσκαμπτος, ακόμη δλδ κι αν ξεκινησει στη νεότητα του με κίνητρο την αντίσταση, δύσκολα διατηρει το ίδιο σθένος όσο μεγαλώνει... όταν δε, συμβεί κάτι πραγματικά σοκαριστικό στη ζωή του, όπως πχ. μια σοβαρή ασθένεια που απειλεί εξαιρετικά τη ζωή του, τότε προσκολλάται ακόμη περισσότερο στον συστημικό τρόπο ζωής του, γίνεται ακόμη περισσότερο εγωκεντρικός και ιδιοτελής, προφανώς επειδή εντείνεται η ανασφάλεια του, αυτη τουλάχιστον είναι η δική μου εξήγηση... κατ' εμέ, αυτό που συμβαίνει, δεν πρόκειται να αλλάξει! απλώς, θα επαναληφθεί αυτό που επαναλαμβάνεται σε όλη την ιστορία της ανθρωποτητας: θα φτάσει σε ένα σημείο κορεσμού, θα γίνει ένα μπαμ και ξανα μανά απ' την αρχή... καμμένο χαρτί είναι αυτός ο κόσμος κι όποιος ασχολείται ιδιαίτερα μαζί του, χάνει τον χρόνο του, γιατί αυτός ο κόσμος είναι φτιαγμένος για να έχει συγκεκριμένα όρια, μπορεί να φτάσει μέχρι ένα σημείο, δεν πάει παραπέρα... για μενα πραγματικη αντίσταση είναι η μη συμμετοχή, όχι από την άποψη της αδιαφορίας όμως... πραγματική αντίσταση είναι το να μπορεί κανείς να ζει με τρόπους που δεν ζουν οι πολλοί, σε τόπους που επίσης δεν ζουν οι πολλοί, να λειτουργεί και να σκέφτεται επίσης με τρόπους που δεν λειτουργούν και δεν σκέφτονται οι πολλοί... το να προσπαθεί κανείς να χωρέσει και να πετύχει μέσα σε έναν κόσμο, που ο ίδιος τον αναγνωρίζει ως ψευτικο, υποκριτικό, αναξιοκρατικό και μάταιο, αγγίζει μάλλον τα όρια του παραλόγου... το να προσπαθεί δε να τον αλλάξει και να τον μετατρέψει σε κάτι που είναι εκτός των ορίων και της φύσης του, μάλλον αγγίζει τα όρια της ματαιοδοξίας, για να μην πω αλαζονείας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συντηρητικος ή ονειροπολος μπορει να εξερχεσαι απο την οικογενειακη ομπρελα αλλα οσο αυτονομεισαι χτιζοντας το προσωπικο σου αφηγημα, μετα την ενηλικιωση, εχεις τη δυνατοτητα να αποταξεις βαθεια ριζωμενες αντιληψεις και να αναθεωρησεις λογω ιδιων βιωματων, παρωχημενες ή υπερμετρα ρομαντικες πεποιθησεις.
      Δυσκολο για την πλειοψηφια αλλα οχι ακοτορθωτο για την μαζα εκεινη που ελισσει τον κοσμο προς τα μπροστα.
      Το σοκ μιας ασθενειας που χτυπα την πορτα, δεν εντεινει την ανασφαλεια του ανθρωπου ωθωντας τον σε μεγαλυτερες αγκιστρωσεις. Το αντιθετο θα ελεγα οτι συμβαινει. Οταν κινδυνευεις να χασεις το πολυτιμοτερο δωρο, τη ζωη, εστιαζεις στα ουσιωδη πλεον κι ουχι στην ματαιοδοξια σου.
      Ο κοσμος ενδεχομενως να κορεννυται και να υφισταται restart. Ομως αυτο διολου δεν συνεπαγεται την ανακυκλωση των ψυχων στο ιδιο εργο. Αλλο κυκλος κι αλλο σπειρα.
      Ναι, να ζει κανεις κατα συνειδηση, κοντα ή μακρια απο τους πολλους μικρη η διαφορα. Σημασια οπως λες εχει ο τροπος που αναγνωριζει κανεις ως αληθινο για να ζει. Ως αληθινο για τα δικα του μετρα. Οχι για τα μετρα του κοσμου. Δεν ειναι ο κοσμος ψευτικος. Το συμπαν προσφερεται για να επιλεγουμε προς τα που θελουμε να παμε!

      Διαγραφή
    2. έτσι όπως το πήγαινες νόμιζα ότι θα το έκλεινες με τη γνωστή ατάκα του κοέλο περί σύμπαντος και συνομωσίας χαχαχαχα! δε νομίζω ότι υπάρχει μόνο μία απάντηση για όλα τα παραπάνω, γιατί όλα όσα αναφέρθηκαν ενέχουν ακραίο υποκειμενισμό... ο καθένας μπορεί να εκφέρει σχετική άποψη σε θεωρητικό ή ιδανικό ή προσωπικό εμπειρικό πλαίσιο, αλλά αυτές οι απόψεις αφορούν μόνο πιθανότητες, ίσως και προσωπικές ιδεοληψίες... ίσως η στατιστική να μπορούσε να δώσει αντικειμενικές κατά το δυνατόν απαντήσεις... εγώ πάντως καμιά σπείρα δεν ξέρω, έναν κυκλικό ουροβόρο ξέρω...

      Διαγραφή
  7. Δεν είπα πως πιστεύω ότι μπορούν να εξεγερθούν οι βολεμένοι του σήμερα. Είπα πως αυτό μπορεί να συμβεί μόνο εάν αφυπνιστούν με κάποιον τρόπο οι βολεμένοι και ανέφερα πως ένας τρόπος είναι, μετά από ένα μεγάλο σοκ...
    Ο νέος άνθρωπος είναι επαναστατικός επειδή του λείπει η γνώση και η πείρα. Βλέπει τα πράγματα με απλό τρόπο και έτσι βλέπει και απλές λύσεις. Μεγαλώνοντας, μαθαίνει από την ζωή πως τα πράγματα δεν είναι ούτε απλά, ούτε εύκολα για να αλλάξουν. Μαθαίνει πως τα κοινωνικά φαινόμενα είναι πολυσύνθετα και πολλές φορές ξεφεύγουν από την δύναμη της κατανόησης ή του ελέγχου του. Αντιλαμβάνεται πως κάθε ενέργεια επιφέρει αλυσυδωτές αντιδράσεις, οι συνέπειες των οποίων μπορεί να είναι ανεπιθύμητες ή και καταστροφικές.
    Για να το αντιληφθεί αυτό, χρειάζονται βιώματα, γνώσεις και τελικά πείρα και σοφία. Συνεπώς ο χρόνος είναι αυτός που εξασφαλίζει την σοφία και την σύνεση.
    Μεγαλώνοντας και αποκτώντας πείρα, η ικανότητα της διάκρισης μας κάνει να μπορούμε να επιλέγουμε τι θέλουμε και τι όχι, γνωρίζοντας πολύ καλά τους λόγους της επιλογής μας. Έτσι είμαστε περισσότερο εκλεκτικοί, απορριπτικοί, σίγουροι (ίσως και απολύτοι), ακριβώς επειδή αναγνωρίζουμε τα πράγματα με ευκολία, μιας και τα έχουμε ήδη ξανασυναντήσει μπροστά μας. Ο νέος ακόμη μαθαίνει και είναι ανοιχτός σε νέες εμπειρίες, αφού θέλει να τις γνωρίσει για να διαμορφώσει άποψη.
    Η παραξενιά του γέρου, δεν είναι ελάττωμα όμως!
    Αν εξαιρέσουμε την αθηροσκλήρωση και την νοητική έκπτωση λόγω γήρατος, οι μεγάλοι άνθρωποι έχουν σοφία και βεβαίως κανένας δεν μπορεί να τους μεταπείσει για κάτι, που έχουν ήδη διαμορφωμένη άποψη.
    Σωστή η λάθος, είναι η πραγματικά δική τους άποψη και ξέρουν να την υποστηρίξουν.
    Αυτό στα μάτια ορισμένων φαίνεται ως συντηρικοποίηση, αλλά στην πραγματικότητα είναι ωριμότητα και αυτεπίγνωση. Το καταστάλαγμα της ζωής, διασφαλίζει τη συντήρηση των δυνάμεων σε αντίθεση με τη άσκοπη σπατάλη ενέργειας προς ανώφελες πράξεις.
    Η αντίσταση δεν μπορεί να είναι κίνητρο. Η αντίσταση είναι το μέσο για να ανατραπεί το άδικο. Κίνητρο είναι το δίκαιο.
    Ο νέος θέλγεται από το μέσον (την αντίσταση) αδιαφορόντας ή αγνοόντας τον σκοπό, τον τελικό στόχο.
    Ο μεγάλος θέλγεται από τον σκοπό, τον οποίο γνωρίζει και διεκδικεί.

    Εγώ πιστεύω όμως, πως ο κόσμος μας δεν είναι έχει όρια στην εξελικτικότητά του. Όλα είναι θέμα διαδραστικότητας και συγκυριών. Δεν είναι τυχαίο που η ανθρωπότητα είχε περιόδους μεγάλης πνευματικής ανάπτυξης, αλλά και μεγάλης πνευματικής ύφεσης. Δεν καταστράφηκε για να εκκινήσει απ΄το μηδέν (αν και συνέβη κι αυτό παλαιότερα, εγώ αναφέρομαι στους ιστορικούς χρόνους της παρούσης ανθρωπότητας).

    Προσωπικά δεν αναγνωρίζω καμία αντίσταση, αν δεν υπάρχει συγκροτημένη πρόταση και εικόνα (έστω και ιδεατή), για τον στόχο που διεκδικείται.
    Επίσης δεν έχει κανένα νόημα η ατομική αντίσταση, αν δεν συμβαίνει κινηματικά και συλλογικά.
    Δέχομαι την προσωπική στάση ζωής, ως πρακτικό παράδειγμα (υπόδειγμα) για τους άλλους, η οποία μπορεί να προτείνει ένα άλλο μοντέλο συμπεριφορών, καλύτερο απ΄το υφιστάμενο, ηθικά και πρακτικά.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνω με τα παραπανω αλλα ενα σημειο με προβληματιζει:

      "δεν αναγνωρίζω καμία αντίσταση, αν δεν υπάρχει συγκροτημένη πρόταση και εικόνα (έστω και ιδεατή), για τον στόχο που διεκδικείται"

      Αν η διαφθορα, η πτωση και η αταξια εχουν χτυπησει κοκκινο, εχοντας πετυχει ταυτοχρονα το σιγοβρασιμο των βατραχιων, μια αντισταση εστω και χωρις συγκροτημενη προταση, ισως να κρινεται αναγκαια για το ανακατεμμα της τραπουλας.

      Το "ιδεατη" που βαζεις εντος παρενθεσεως, σημαινει πως καποιοι αναγνωριζουν την κατρακυλα, και διψουν για μια αλλαγη. Αν δεν εχουν ομως εμπιστοσυνη στις ικανοτητες τους για αναληψη αργηγικου, διοικητικου και καθοδηγητικου ρολου, αυτο σημαινει πως η εξουσια ειναι προτιμοτερο να παραμενει στα ηδη διαπιστωμενα φαυλα χερια;

      Διαγραφή
    2. Η διαφθορά, η πτώση και η αταξία που έχουν χτυπήσει κόκκινο, είναι απλώς το κίνητρο μιας αντίστασης, που θα πρέπει να εξελιχθεί σε επανάσταση.
      Το ανακάτεμα της τράπουλας όμως, είναι εντελώς τυχοδιωκτική σκέψη, διότι αφήνει την τυχαιότητα να καθορίσει το μέλλον και τελικά να τζογάρουμε απερίσκεπτα, στο όνομα μιας αυτάρεσκης αντιστασιομανίας.
      Δεν επιθυμούμε ανακάτεμα της τράπουλας και ότι προκύψει, αλλά όδευση της κοινωνίας σε συγκεκριμένη κατεύθυνση, που θα έχουμε μελετήσει καλά πριν την δρομολογήσουμε.
      Πως θα πείσουμε τους συνοδοιπόρους-αντιστασιακούς μας; Πάμε "γιούργια" και ότι γίνει;
      Ξέρεις που καταλήγουν αυτές οι πρακτικές; Σε χαοτικές καταστάσεις, που έρχονται να εκμεταλλευτούν οι ισχυρότεροι παράγοντες των εκάστοτε συγκυρίων και να επιβάλλουν την δική τους εξουσία.
      Θυμίζω την επανάσταση του 1821 και τι συνέβη μετά, όταν δηλαδή οι επαναστάτες βρέθηκαν με μια ελεύθερη χώρα, για την οποία όμως δεν γνώριζαν πως να την διαχειριστούν. Τότε εμφυλιομάχησαν χωριζόμενοι σε παρατάξεις, πίσω απ΄τις οποίες κρύβονταν οι ισχυροί της εποχής. Ξαφνικά οι επαναστάτες για την κοινή πατρίδα, έγιναν εχθροί και υπηρέτες των ξένων συμφερόντων. Το αποτέλεσμα ήταν να επαληθευτεί το ρητό "ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται" και ο Ιμπραήμ ανέκτησε όλη την ελεύθερη Ελλάδα, αφού οι επαναστάτες ήταν απασχολήμένοι στα δικά τους...
      Τελικά εκλιπαρόντας για σωτηρία, ήρθαν οι ξένοι ισχυροί και μας "ελευθέρωσαν" για να μας καθυποτάξουν στην δική τους εξουσία, με τα μέχρι τώρα γνωστά αποτελέσματα...

      Το "ιδεατή" έχει την έννοια της ιδεώδους προτύπου εξουσίας και πολιτείας.
      Η εξουσία ωστόσο, είναι προτιμότερο να παραμένει στα υφιστάμενα χέρια (όσο φαύλα κι αν είναι, διότι έστω κι έτσι διαμορφώνουν ένα συστημικό πλαίσιο λειτουργίας), μέχρις ότου να την διαδεχτεί μια νέα εξουσία που θα στοχεύει, θα διαθέτει τα εχέγγυα και τα προσόντα προς την επίτευξη μιας καλύτερης πολιτείας, παρά να την διαδεχτεί το χάος που η ιστορία μας δίδαξε πολλάκις ότι μας φέρνει σε χειρότερη μοίρα...

      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
    3. Με αυτη τη λογικη, κακως επαναστατησαμε το 1821.

      Το ανακατεμα ομως της τραπουλας κινητοποιησε δυναμεις πανταχοθεν, κι ας μη γνωριζαμε πως να διοικησουμε τα του οικου μας.

      Προθεση δεν ηταν ο τυχοδιωκτισμος. Ηταν η αναγκη αποκαταστασης του δικαιου. Το κοστος μεγαλο. Ναι. Αλλα υπαρχουν αναιμακτες και ανωδυνες επαναστασεις;

      Σε μια ιδεατη πραγματικοτητα, ισως.

      Διαγραφή
    4. Μερικες φορες ξεκινας το ταξιδι και χωρις πυξιδα. Οταν αυτο που βιωνεις ειναι ενας αργος θανατος.

      Καποτε ενας πολεμιστης στα ελληνικα βουνα, λοχαγος ταγματος, ειχε συμβουλευσει τον γιο του ως εξης:
      "Οταν εχουν εξαντληθει τα σχεδια διαφυγης, μη μενεις ακινητος. Κινησου προς καποια κατευθυνση. Και θα βρεις το δρομο στην πορεια. Αν παραμεινεις στασιμος, οι πιθανοτητες να εγκλωβιστεις αυξανονται."

      Διαγραφή
    5. Ως προς το κίνητρο της επανάστασης του 1821, καλώς κινηθήκαμε.
      Ως προς την υλοποίηση όμως, αποδείχθηκε ότι κακώς κινηθήκαμε.
      Το αποτέλεσμα της επανάστασης ήταν να πνιγούμε στο αίμα και να χάσουμε όλα όσα κατακτήσαμε, μέχρι που τελικά βρεθήκαμε στο έλεος των ξένων, που ως αρπακτικά, εκμεταλλεύτηκαν την ανάγκη μας και έγιναν αυτοί οι προτέκτορές μας...
      Δεν θέλαμε όμως αυτό, όταν επαναστατήσαμε.
      Συνεπώς η επανάσταση δεν πέτυχε τον στόχο της, αλλά απλώς αναδιαμόρφωσε την τάξη της υποτέλειας του έθνους μας, κάτω από διαφορετικό ζυγό.
      Η επανάσταση θα μπορούσε να οργανωθεί καλύτερα, αν πριν από αυτήν, είχε διασφαλιστεί η ερχόμενη ηγεσία η οποία θα υποκινούσε και θα ήλεγχε εξ αρχής τις εξελίξεις.
      Θα μπορούσε δηλαδή μια τέτοια ηγεσία, να κινείται ταυτόχρονα με την επανάσταση και σε διπλωματικό επίπεδο με τις μεγάλες δυνάμεις, ώστε να πείθει και να διαμορφώνει εξ αρχής το προφίλ της επερχόμενης μορφής του νέου ελληνικού κράτους.

      Δεν θα διαφωνήσω πως πρέπει να κινούμαστε για να μην πεθάνουμε εγκλωβισμένοι, αλλά αυτό μπορεί να συμβαίνει χωρίς σχέδιο, μόνο όταν δεν υπάρχει καμία φανερή διέξοδος.
      Αν υπάρχει, την αξιοποιούμε.
      Αυτό σημαίνει πως πρώτα εξαντλούμε τα περιθώρια οργάνωσης και προσανατολισμού, ώστε να πορευτούμε με ασφάλεια και μόνο αν δεν υπάρχουν αυτές οι προϋποθέσεις και επίκειται ο θάνατος, αναλαμβάνουμε όλο το ρίσκο "πάμε κι ότι βγει"!
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
  8. Ο κόσμος, δεν είναι ψεύτικος καλή μου Ανώνυμη. Είναι αληθινός!
    Είναι η αλήθεια του αυτή η υποκρισία του ανθρώπου. Είναι η φύση του ανθρώπου να είναι ατελής, βίαιος και ερπετικός.
    Σου διαφεύγει κάτι όμως.
    Εκτός από την ατέλειά του, ο άνθρωπος έχει και ένα σπουδαίο προσόν.
    Την δυνατότητα της ελεύθερης βουλίσεως και της επιλογής.
    Πρέπει να θέλει να είναι καλός ή λιγότερο καλός (κακός). Ναι, αρχικά είναι εξ ορισμού "κακός", με την έννοια ότι οι αρχικές του ορμές είναι ζωώδεις, ενστικτώδεις. Όταν όμως εκτιθεται στις πρώτες του κοινωνικές επαφές, αρχίζει να ελέγχει και να περιορίζει τις ερπετικές του παρορμήσεις. Εξανθρωπίζεται...

    Από κει και πέρα, αρχίζει η μεγάλη περιπέτεια της ανθρώπινης ζωής...
    Η μεγάλη διαμάχη του ανώτερου, με τον κατώτερο εαυτό!
    Όπως συμβαίνει στο άτομο, το ίδιο συμβαίνει σε μεγαλύτερη κλίμακα στην κοινωνία των ανθρώπων.
    Διαμάχη! Εξέλιξη, στασιμότητα, παλινδρόμιση, επάνοδος, εξέλιξη, κ.ο.κ.
    Όπως δεν είναι μάταιη η ζωής μας, έστι δεν είναι μάταιη η ανθρωπότητα.
    Εμείς τι ρόλο έχουμε σε όλο αυτό;

    θεατές;
    Κομπάρσοι;
    Πρωταγωνιστές;

    Ο καθένας επιλέγει τον ρόλο του.

    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. λύκιε, τώρα έθιξες πολλά θέματα μαζί και έχω εντελώς διαφορετική θέαση σε όλα, οπότε θα προσπαθήσω να τα συμπτύξω... ωραία όλα αυτά τα θεωρητικά γενικότερα, αλλά πόσα από αυτά έχεις δει εμπειρικά να συμβαίνουνε όντως; λες πχ. για την ωριμότητα και τη σοφία και την αυτεπίγνωση, που υποτίθεται ότι αποκτά ο άνθρωπος όσο μεγαλώνει ηλικιακά... το έχεις δει αυτό εν τη πράξει; οι μεγάλοι σε ηλικία άνθρωποι που γνωρίζεις έχουν όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που λες; προσωπικά, δεν έχω συναντήσει ποτέ μου άνθρωπο της τάξεως που λες... αντιθέτως, ενόσω μεγαλώνω και παρατηρώντας και τους ανθρώπους γύρω μου να μεγαλώνουν, αυτό που βλέπω είναι να εντείνεται ο φόβος και η ανασφάλεια στους ανθρώπους... η εμπειρία μπορεί να υπάρχει, αλλά ποτέ μου δεν έχω συναντήσει άνθρωπο με σοφία και αυτεπίγνωση... σχεδόν όλοι όσοι γνωρίζω, καθώς αντιλαμβάνονται τη θνητότητα και το πεπερασμένο της ύπαρξης τους, αντί να καλυτερευουν χειροτερεύουν, γίνονται όλο και πιο κλειστοί στην όποια αλλαγή και όλοι μα όλοι παιδεύονται μέχρι και με τα εφηβικά τους απωθυμένα... ενδεχομένως εσύ να έχεις κύκλο σοφών γύρω σου, εγώ όχι, οπότε θα προτιμήσω την εμπειρία από τη θεωρία... εάν πάλι ήταν η φυσική διαδικασία αυτή που λες, λογικά οι παλαιότεροι με την υποτιθέμενη σοφία που λες ότι τους διακρίνει, θα έπρεπε να κληροδοτούν έναν καλύτερο κόσμο στους νεότερους από κείνον που οι ίδιοι λάβανε από τους προηγούμενους, κατι που επίσης δεν συμβαίνει ιστορικά, μάλλον το αντίθετο γίνεται :) δεν θεωρώ ότι το ανθρώπινο ον είναι εξ ορισμού κακό, θεωρώ το αντίθετο, ότι είναι εξ ορισμού καλό, αλλά ακριβώς η έκθεση του στον κοινωνικό περίγυρο, το αναγκάζει να προβάλει περισσότερο την ερπετική του φύση και δε νομίζω ότι αυτό λέγεται εξανθρωπισμός... καλά εντάξει, τα περί ελεύθερης βούλησης και επιλογών δεν τα σχολιάζω καν, είναι μια από τις μεγαλύτερες φαντασιώσεις...

    τώρα, σχετικά με το αν ο κόσμος μας είναι αληθινός η ψεύτικος... λέγεται και από όσο ξέρω έχει αποδειχθεί και τρόπον τινα, ότι ο κόσμος μας είναι φαινομενικός... εαν θεωρήσω ότι το φαινομενικό συνεπάγεται το αληθές, τότε αναγκαστικά θα πρέπει να θεωρήσω και οποιαδήποτε άλλη μορφή φαντασιακού φαινομενισμού ως επίσης αληθινή... τα πάντα όλα αληθινά δλδ, είτε τα αντιλαμβάνονται οι πέντε αισθήσεις είτε το υπερδραστήριο φαντασιακό μου... βεβαίως, πάντα έβρισκα ενδιαφέρουσα και την αρχαιοελληνική θέση περί αλήθειας, η οποία όπως και συ θα ξέρεις υποστηρίζει ότι αλήθεια σε μεταβλητό και ρευστό περιβάλλον δεν μπορεί να υπάρξει...

    λες επίσης ότι ο κόσμος μας δεν έχει όρια στην εξελικτικότητά του... προσωπικά πάλι εν τη πράξει έχω δει ή μάλλον διδαχθεί το ακριβώς αντίθετο... επειδή εδώ και χρόνια ζω μέσα στη φύση και είμαι σε καθημερινή επαφή μαζί της, ένα βασικό πράμα που με έχει διδάξει είναι ότι τα πάντα μέσα σ΄αυτήν λειτουργούν μέσα σε συγκεκριμένα και απολύτως οριοθετημένα πάττερνς! οι παράγοντες και οι μεταβλητές που επηρεάζουν το καθετί είναι πολλές, αλλά τίποτα μα τίποτα δεν ξεφεύγει από τα όρια του σχεδιασμού του και αν συμβεί αυτό, τότε αργά ή γρήγορα θα επανέλθει οπωσδήποτε μέσα στα αρχικά του όρια για να συνεχίσει να είναι κομμάτι της ευρύτερης ύπαρξης, ειναι μαθηματικά ντε φάκτο αυτό, το έχω δει άπειρες φορές, εχω πειραματιστεί, έχω παρατηρήσει, είναι το πρώτο μου μάθημα... ακόμη δλδ και ο αριθμός των γατιών που ζουν σε μια αυλή, για κάποιους λόγους θα διατηρεί συγκεκριμένο αριθμό με συγκεκριμένη αναλογία αρσενικών και θηλυκών και σε περίπτωση που ο αριθμός αυξομειωθεί, θα γίνουν έτσι τα πράματα ώστε να επανέλθει εκεί που πρέπει... εφόσον λοιπόν και ο άνθρωπος είναι κομμάτι της φύσης και αναγκαστικά διέπεται από τους ίδιους νόμους, είναι και αυτός ταυτόχρονα περιορισμένος μέσα σε συγκεκριμένα όρια στον εδώ κόσμο... και ναι, έχει όρια πολύ συγκεκριμένα αυτός ο κόσμος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. και τέλος, περί κινηματισμού... είναι μεγάλο το θέμα, έχει πολλές παραμέτρους... καταρχιν, το είπες και συ κάπου παραπάνω με άλλα λόγια, ότι αυτό που υποτίθεται ότι εναντιώνεται κινηματικά στο σύστημα, κατ' ουσίαν και συνηθως υποσυνείδητα διεκδικεί μερίδιο από το πλέγμα της εξουσίας και κει πάντα χαλάει η σούπα... και επειδή αυτό το γνωρίζει καλά το σύστημα, δεν είναι τυχαίο ότι προωθεί τον κινηματισμό γιατί ξέρει ότι τελικά θα διαφθαρεί από την ίδια την εξουσία που διεκδικεί... και είναι και άλλες παράμετροι, το πώς συσπειρώνεται μια ομάδα, ποιες είναι οι βασικές προυποθέσεις για να επέλθει συσπείρωση, συγκεκριμένοι τύποι δεσμών, που δεν βασίζονται στην τυχαιότητα και που οπωσδήποτε πρέπει να μοιράζονται κοινό τρόπο ζωής και πρακτικής καθημερινότητας... δύσκολα πράματα για τη σημερινή κοινωνία που είναι ένα συνονθύλευμα κατακερματισμένων και απομονωμένων ατομικοτητων...εν τάχει αυτά, ίσως να επανέλθω αναλυτικότερα περί κινηματισμού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας
Φίλοι του ιστολογίου, παρακαλώ να κάνετε ελεύθερα τον σχολιασμό σας, αλλά να απέχετε από ύβρεις και προσβολές προσώπων, καθώς και να χρησιμοποιείτε την Ελληνική γλώσσα και γραφή (όχι greeklish). Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται. Επίσης διαγράφονται spam και διαφημίσεις άλλων ιστολογίων, αλλά και κάθε άλλο σχόλιο που δεν συνάδει με το ύφος και το ήθος που ορίζει ο δημιουργός και διαχειριστής του ιστολογίου.

ΠΡΟΣΟΧΗ:
Τα σχόλια ελέγχονται πριν δημοσιευθούν.



.