Σάββατο, 18 Ιουνίου 2016

Ο Καταχθόνιος Δαίμων, με τα μάτια της ψυχής του Ιππόνοου.




Στον χώρο των σχολίων, συζητήθηκαν τα παρακάτω θέματα:
Αρχετυπικά σύμβολα & εικόνες του υποσυνείδητου, Ο χορός του Τζόκερ, Τεκτονισμός & αφορισμός της γνώσης

36 σχόλια:

  1. Μμ. Ενδιαφερον. Καταρχας, καλωσορισατε στο δημοσιο βημα των αναψυκτηριων του διοργανωτη Λυκιου. Δευτερον, προφανως και εχεις δικιο, πως εαν επιθυμεις ασφαλη γνωση, ο μονος τροπος οπως μας διδασκει ο Σωκρατης, ειναι το "συμφιλοσοφειν". Κοινως, αν δεν συμμετασχεις ενεργα, καληνυχτα και αντιο, θα σε δω στο πλοιο.

    Πολλες οι "γνωσεις" και ατακτως εριμμενες (και οχι επιμελως ατημελητες), δεν διελαθε την προσοχη ουτε ο Αλκιρεας RedVeil, ουτε το πολιτικο Γιουρικα. Δεν μπορουμε ομως να τα παμε ταυτοχρονα. Ισως να ηταν χρησιμο Λυκιε, να εθετες μια κατευθυνση σε καθε αναψυκτηριο.

    Επι του παροντος, Ιππονοε. Παμε να "παιξουμε"
    Πώς δουλευει το συμβολο-αρχετυπο;

    Ελευθερος Στοχαστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ Ε.Σ., πάντα καίριος! Πριν όμως "ανακρίνεις" στην προκρούστεια κλίνη σου τον δημιουργό Ιππόνοο, διευκρίνισέ μας όσα είπες περί "Αλκιρεα RedVeil" και "το πολιτικο Γιουρικα", για να μην έχουμε πάλι παρεξηγήσεις.
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στα Αναψυκτήρια, δεν επιθυμώ να επιβάλλω πειθαρχία στην τήρηση ενός θέματος, ούτε καν μιας κατεύθυνσης. Όπως είπες κι εσύ, πρόκειται για ενα ελεύθερο βήμα δημόσιας συζήτησης και το αφήνω να εξελίσσεται άναρχα και δημιουργικά, εστω και αν αποτυγχάνει πολλές φορές να εξαντλήσει το κάθε θεμα που προκύπτει.
    Είμαι περισσότερο απαιτητικός όμως, για την τήρηση των εντός θέματος ορίων, όταν πρόκειται για σχόλια που συνοδεύουν κάποιο συγκεκριμένο άρθρο.
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ Ελεύθερε στοχαστή,

    Θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για το καλωσόρισμα! Καλώς σε βρηκα!

    Μιας και ανέφερες τον Σωκράτη, θα χρησιμοποιήσω την πιο γνωστή ρήση του: "Εν οίδα ότι ουδέν οίδα" και θα σε παρακαλούσα να με διαφωτίσεις για τον τρόπο που δουλέυει το σύμβολο αρχέτυπο.

    Ιππόνοος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγω πάλι ως αδαής θα ήθελα να μάθω γιατί κυριαρχεί στην εικονα το κρανίο με το φίδι να τυλίγεται στο εσωτερικό του.Ποιό ηταν το συναίσθημα που σου βγήκε Ιπποννοε?
    Κικέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο είναι αυτονόητο. Εγω θελω να καταλάβω το γιατί! Γιατί να υπερισχύει η εικόνα του θανάτου?
      Και η ζωή ποιά είναι? Το νουφαρο με τον ήλιο, που είναι τόσο δα μικρουλης?
      Ο Ιππονοος εξέφρασε συναισθήματα και εικόνες που αποκομίζει απο τον καταχθονιο. Ας μας πει τι ειναι αυτο που βιώνει απο δω μέσα...
      Κικέρων

      Διαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητοί,

    Ένα έργο, όταν φεύγει από τα χέρια του δημιουργού του αποκτά τη δική του ξεχωριστή προσωπικότητα. Η ερμηνεία που θα αποδοθεί από τους παραλήπτες, πολλές φορές μπορεί να είναι εντελώς διαφορετική από αυτήν που είχε στο νου του ο καλλιτέχνης(βλ. Dali, Da Vinci). Ο δημιουργός όμως, ουδέποτε ήταν υποχρεωμένος να "ανακριθεί"ή να αναλύσει το έργο του, αυτό είναι προνόμιο των καλλιτεχνών που ασχολούνται με την ά-σχημη(abstract) ζωγραφική που αναγκαστικά χρειάζονται ξεπατικωμένα κείμενα ψυχολογίας για να στηρίξουν ένα ταλέντο που απουσιάζει.

    Ιππόνοος

    @Λύκαστρος Ανέφερα ότι εκφράζει ένα μικρό τμήμα του Καταχθονίου. Όχι αυτο που είναι ο καταχθόνιος στο σύνολο του. Δεν τη δημιούργησα τυχαία, το έναυσμα μου δόθηκε όταν σε προηγούμενη ανάρτηση ρωτούσατε για το πως βλέπει ο καθένας την αστρική προβολή του Καταχθονίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ας δώσω κι εγώ, την δική μου άποψη. Η εικόνα είναι γεμάτη από εσωτερικά-τεκτονικά σύμβολα. Αξίζει να εστιάσουμε σε κάποια σημεία:
    1) το άγονο και ξηρό έδαφος του φόντου
    2) την μαύρη Σελήνη (ή πλανήτη)
    3) τις τρεις φάσεις της Σελήνης στην κορυφή
    4) τον αρλεκίνο
    5) το πλέγμα και το πέπλο
    6) τη μυσταγωγική εμφάνιση των δύο ανθρώπων
    7) την μετωπιαία οφθαλμική κόγχη (τρίτο μάτι) του κρανίου
    8) το λωτό που περικλείεται από το φλεγόμενο εξάγωνο
    9)την σχέση μεταξύ των τριών σφαιρών και το σχήμα τους
    10) το ύδωρ
    Σαφώς μπορεί ο δημιουργός να αγνοεί την συμβολική αυτών των σχημάτων, μπορεί όμως και να την γνωρίζει, θέλοντας έτσι να μας δείξει που κατατάσσει τις ιδέες μας. Στο αστρικό πεδίο, δεν υπάρχουν βέβαια συμβολα. Μπορεί όμως κάποιος να τα δημιουργήσει αν το θελήσει...
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημερα.
    Καταρχας,ξαναδιατυπωνω αυτο, αν και καπως εκτος θεματος: "δεν διελαθε την προσοχη ουτε ο Αλκιρεας RedVeil, ουτε το πολιτικο Γιουρικα"
    RedVeil(Κοκκιν/φιτσα), δεν περασαν απαρατηρητα τα κειμενα που παρεθεσες, οπως αυτο που αναφεροταν μεταξυ αλλων και στην Ατλαντιδα και τους Αθηναιους (Ελληνες). Ηταν παρμενο απο το blog vickytoxotis, μαλλον ηταν ανυπογραφο, (δεν το εψαξα) αλλα ηταν σαφες πως ο συντακτης του ηταν ο Αλκιρεας. Ειπωθηκαν πολλα, τι να πρωτοσχολιασει κανεις. Εαν θελεις καποια απαντηση ή να προχωρησει η συζητηση σε καποιο απο αυτα, θα πρεπει να διατυπωσεις σαφη ερωτηση. Οποτε σκεψου καλα, τι θα ηταν πραγματικα χρησιμο για σενα (και για εμας) να μαθεις (και να μαθουμε). Αυτο ηταν το ζητημα/θεμα "Αλκιρεας"

    Το "πολιτικο" ειναι ενα θεμα που το εθεσε ο Γιουρικας. Εθεσε σαφη ερωτηματα, οπως "τι κανουμε τωρα;", αλλα δεν υπεισελθαμε και επουδενι δεν δωσαμε απαντηση.

    Λυκιε, ορθα μιλας για τα αναψυκτηρια. Σε ενα δημοσιο βημα αλλωστε πώς θα μπορουσες να επιβαλλεις την θεματολογια; Δεν εισαι ομως ενας απλος διοργανωτης, εισαι με διαφορα ο σημαντικοτερος "ομιλητης". Χαρακτηριστικο ενος ηγετη, ειναι πως οι ανθρωποι που δρουν κατω απο την αιγιδα του λενε: "Εμεις το καναμε! Μονοι μας!" Τοτε ο ηγετης, χαμογελαει με ικανοποιηση σκεφτομενος "Το εγχειρημα μου επετυχε". Προτεινω λοιπον να "σιγονταρεις" ετι περαιτερω την επιτυχια αυτης της διαδικασιας, υποβοηθωντας τους συνομιλητες, αφουγκραζομενος τις αναζητησεις τους, με το να αναμιγνυεις στα αναψυκτηρια (ή σε ποστ οπως τωρα καλη ωρα) θεματικες κατευθυνσεις που προκυπτουν απο ειλικρινη ερωτηματα χρηστων. Αλλα ναναι ελευθερα και αλλα ναναι με θεματικη (που θα προκυπτουν απο τα ελευθερα).Μονο εσυ μπορεις να το κανεις. Ας ειναι τα ερωτηματα "μεγαλα".Κλεινει η παρενθεση.

    Ιππονοε, (ιππος+νους/νοηση, οπου ιππος το κατεξοχην συμβολο της ψυχης και του συναισθηματος), το "εν οιδα οτι ουδεν οιδα" ισχυει για ολους μας. Και για μενα φυσικα. Αφου εφυγε αυτο απο τη μεση, δεν σημαινει πως χρειαζεται να μεινουμε εκει, στο να μην ξερουμε τιποτα. Εν προκειμενω, ουτε εγω γνωριζω πως δουλευει το αρχετυπο/συμβολο. Αυτο δεν σημαινει πως δεν μπορουμε να μαθουμε, εαν το θελουμε αρκετα. Κανε μια προσπαθεια οπως σου βγαινει απο μεσα σου, μια εκτιμηση, μια προσεγγιση, τολμησε να διατυπωσεις μια αποψη και ας ειναι και λανθασμενη. Μακαρι να την βγαλουμε παρεα λανθασμενη. Αυτο θα σημαινει πως προχωρησαμε λιγο την γνωση μας σε αυτο το θεμα. Βγαλαμε λιγη γνωση, ή την "θυμηθηκαμε" που ελεγε και ο Σωκρατης αφου ισχυριζοταν πως ηδη ξερουμε τα παντα, απλα δεν τα θυμομαστε. Μετα θα προσπαθησω και εγω να κανω το ιδιο. Ισως να αποτυχω. Μακαρι να μου το δειξεις. Αυτο ειναι το "συμφιλοσοφειν" του Σωκρατη. Η μονη μεθοδος ευρεσης ασφαλης γνωσης, καθως απαιτει την δικια σου συμμετοχη. Αυτο ζητησες με την συμμετοχη σου, και εμεις εδω θα σε στηριξουμε σε αυτο. Ξαναρωταω, αναγνωριζοντας πως δεν ξερω και δεν ξερεις(οπως αλλωστε δηλωσες και δηλωσα) και χωρις να το κανω για να σου δειξω πως δεν ξερεις, αφου ουτε εγω ξερω: "Πώς δουλευει το συμβολο/αρχετυπο;" Κανε μια αποπειρα. (give it a shot).
    Ελευθερος Στοχαστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η τεχνη, πολυ σωστα ειπες, δεν εξηγειται, ειδικα απο τον καλλιτεχνη, ποσο μαλλον να ζητουνται εξηγησεις απο τον καλλιτεχνη για τις επιλογες του. Γι αυτο και οι καλλιτεχνες αναγνωριζονται μετα θανατο. Γιατι μετα δεν μπορουν οι κριτικοι να τους βρουν για να τους βαζουν να τους δινουν εξηγησεις!

    Φυσικα και δεν ειναι τυχαια εικονα. Ναι, την θεωρω αντιπροσωπευτικη για τον ΚΔ (Καταχθονιο Δαιμονα), χωρις να γνωριζω τα περισσοτερα συμβολα, οχι ομως στο αστρικο αλλα στο υποσυνειδητο. Εκει δουλευουν τα συμβολα-εικονες και απο εκει προερχονται. Η "γλωσσα" του υποσυνειδητου δεν ειναι ο λογος, αλλα τα συμβολα-εικονες και δευτερευοντως τα συναισθηματα. Ιππονοε, ασε το υποσυνειδητο να αναδυθει στο συνειδητο. Αυτος ειναι ο τροπος που σου "μιλαει". Ασε τις εικονες να αναδυονται και να τις "καταγραφεις" οσο περισσοτερο μπορεις. Μεγαλο το ταξιδι, και η γνωση στην οποια θα αποκτησεις προσβαση, περα απο καθε φαντασια. Αυτο εκανε και ο Γιουνγκ, και οσες γνωσεις απεκτησε απο εκει τις αντλησε, οπως δηλωσε και ο ιδιος.

    Ο Τζοκερ ΕΙΝΑΙ ο Καταχθονιος Δαιμονας. Ο Τζοκερ ειμαι εγω, εισαι εσυ, ειναι καθε μελος του ΚΔ. Ο Τζοκερ ειναι ο "τρελος" των ταρω, ειναι ο ανθρωπος στην απαρχη του ταξιδιου της γνωσης και της υπερβασης της "μαγια"(ψευδαισθησης) της Υλης. Δειχνει χαζοχαρουμενος γιατι ετσι δειχνει ο καθενας απο εμας, οταν αγομαστε απο την λεγεωνα των εγω μας, μια ειμαστε το ενα, μια το αλλο, αναλογα με το πιο εγω μας κυβερνα εκεινη την στιγμη. Το ταξιδι ξεκινα οταν ο Τζοκερ/Τρελος καθισταται ανεξελεγκτος (δηλ τρελος). ΩΩ, τι επικινδυνη δυναμη ειναι οντως τοτε.. Επικινδυνη ομως για ποιους; Επικινδυνη για καθε καθεστως.

    "Χορευει" και κινειται γυρω απο το θανατο, την γνωση, τον αρσενικο πολο και θηλυκο πολο,την σεξουαλικη δυναμη, το πυρ και τοσα ακομα. Ειναι δεσμιος αυτων ακομα μεν, αλλα πλεον καθισταται ο ιδιος ηνιοχος, "μαεστρος" αυτων των δυναμεων. Δεν τον ελεγχουν, αλλα τις ελεγχει με την μπαγκετα του. Ειναι ακομα πισω απο το πεπλο της υλης, αλλα ο ολογραμματικος κοσμος πισω του καταρρει. Η οδυσσεια του (και μας) ειναι σε εξελιξη. Ομως οχι σαν ενας απλος κοιμισμενος θνητος, αλλα σαν ενας ηρωας, κατακτητης της Τροιας. Και οι τεκτονες πανω κατω για τα ιδια λενε, για οσα ελεγαν οι αρχαιοι ελληνες στα Μυστηρια, που εινα τα ιδια που ελεγαν και οι Αλχημιστες, αυτα που εψαχναν οι αναζητητες του Ιερου Δισκοποτηρου, το πριγκηποπουλο με το δρακο και την πριγκιπισσα, ο τρελος των ταρω, ο Θησεας με το λαβυρινθο και το Μινωταυρο, ο Ηρακλης με τους 12 αθλους, ο Οδυσσεας με την Ιθακη και Πηνελοπη του, και τελος το καθε μελος του ΚΔ, ανεξαρτητα αν το γνωριζει ή οχι.

    Τελος, η φιλοσοφια οπως ελεγε ο Λιαντινης, ειναι μελετη θανατου. "Φρονει θνητα" να σκεφτεσαι σαν θνητος, με επιγνωση πως καποια στιγμη θα πεθανεις. Το να μην ασχολεισαι με τον θανατο ειναι ανοησια. Οσο και να μην ασχολεισαι μαζι του, για ενα πραγμα μπορεις να εισαι σιγουρος. Πως θα ασχοληθει αυτος μαζι σου. Οσο και αν στρουθοκαμηλιζουμε βαζοντας το κεφαλι μας στην αμμο, αυτο διολου δεν αλλαζει το γεγονος της αμμοθυελλας. Οσο και αν δεν ασχολουμαστε με το θανατο, αυτο διολου δεν αλλαζει το γεγονος πως θα πεθανουμε. η νεκροκεφαλη με το φιδι ειναι ορθα τοποθετημενα. Και εδω ερχεται πασα για το πολιτικο ζητημα. Θα πως μονο πως οσο και να μην ασχολουμαστε εμεις με την πολιτικη, θα ασχολειται αυτη ελεγχοντας τη ζωη μας. Αρα πρεπει να ασχοληθουμε με αυτη ενεργα. Οσο δεν ασχολουμαστε ενεργα διοτι δεν υπαρχει αυτη η δυνατοτητα, τοτε δεν πρεπει να ασχολουμαστε καθολου, για να μην της δινουμε την επιφαση της δημοκρατικης συναινεσης του λαου. Μεχρι τοτε δηλ, μην ψηφιζετε.

    Ελευθερος Στοχαστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ε.Σ., εξαίρετο το σχόλιό σου! Η ανάλυσή σου, με βρίσκει σύμφωνο.
      Ως διαχειριστής όμως, πράγματι σιγοντάρω την πορεία μιας συζήτησης, με διάφορους τρόπους.
      Είναι όμως αλήθεια (και ορθά το έχεις αντιληφθεί) ότι συμβαίνουν δυο πράγματα που δεν μου επιτρέπουν την διαρκή εποπτεία:
      α) όλο και σπανίζει ο διαθέσιμος χρόνος μου, όχι μόνο για να γράφω αλλά ακόμα και για βα διαβάζω τα σχόλια (που πολλές φορές γίνονται με καταιγιστικούς ρυθμούς) και
      β) έχω ήδη κουραστεί από την διαδικασία που απαιτεί η διαχείριση του Κ.Δ.
      Θα έπρεπε να τοποθετούσα συχνότερα άρθρα, που να προκαλούν μια κατευθυνόμενη πορεία στην διανόησή μας.
      Θα μπορούσα επίσης να γράφω και δικά μου άρθρα επί τούτου, όπως παλαιότερα.
      Όμως στην παρούσα φάση, έχω χάσει την ενέργεια για κάτι τέτοιο. Το ξέρω ότι το έχετε αντιληφθεί. Έχω αφήσει την πορεία του Κ.Δ., στον αυτόματο πιλότο για λίγο (θέλω να πιστεύω)! Για την ακρίβεια την έχω αφήσει στα δικά σας χέρια και δόξα τω θεώ, τα καταφέρνετε πολύ καλά, με την δική μου παρουσία να μένει τυπική.
      Για εμένα αυτό αποτελεί μια μεγάλη ικανοποίηση και με γεμίζει χαρά, ακόμη και το ότι καταφέρατε να γεφυρώσετε τις διαφορές σας και να συνομιλείτε όμορφα.
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Λύκαστρε, ας μείνουμε στο θέμα μας για την εικόνα του Ιππόνοου.
      Θα έλεγα ότι δεν χρειάζεται να είμαστε τόσο "ευαίσθητοι", όταν κάνουμε αναφορές στον Τεκτονισμό. Ο Τεκτονισμός αποτελεί την συνέχεια της ερμητικής φιλοσοφίας και περιλαμβάνει μεγάλη ποσότητα γνώσης. Το να τα αναγνωρίζουμε αυτό, δεν σημαίνει ότι αποδεχόμαστε όλες τις πτυχές της τεκτονικής δραστηριότητας. Μπορούμε να αντλούμε οτιδήποτε θεωρούμε χρήσιμο, από οπουδήποτε, χωρίς να ταυτιζόμαστε μαζί του. Ο Τεκτονισμός προσφέρει πολλή γνώση, η οποία αποτελεί την συνέχεια της αρχαίας σοφίας. Δεν μας αφορά η χρήση της γνώσης από τον χρήστη. Μας ενδιαφέρει η χρήση που θα κάνουμε εμείς, με αυτή την γνώση. Έτσι, δεν πρέπει να είμαστε αφοριστικοί με τίποτα και με κανέναν. Από παντού έχουμε να λαμβάνουμε...
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    4. Αγαπητέ Λύκαστρε, αναφέρθηκα στα αεροπλανοφόρα και τα ψυχοτρονικά όπλα που παρείσφρησαν στο θέμα μας.
      Για τους Τέκτονες, το είπα ήδη ότι κομίζουν αρχαία γνώση. Τι πάει να πει, δεν είναι δική τους; Η γνώση δεν ανήκει σε κάποιον. Ανήκει σε όλους όσους μπορούν να την κατακτήσουν, είτε αυτόνομα, είτε επαγωγικά.
      Ας αποφεύγουμε τους αφορισμούς όταν μιλάμε για γνώση, ακόμα και αν θεωρούμε ότι την κατέχει ο "εχθρός" μας!
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
  16. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγώ θα έλεγα ότι καλό είναι να μην "ανήκει" κανείς, πουθενά! Όσο για την ΟΕΑ και τις διαφορές της με τον Τεκτονισμό, θα έλεγα "κράτα μικρό καλάθι", θέλοντας να δείξω ότι πολλές φορές τα πράγματα δεν είναι όπως εμφανίζονται.
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θα το επαναφερω στην αποκρυφη ουσια. Οπως ο Σωκρατης ουτε εγω εχω μυηθει σε καποια στοα, μασονικη ή αλλη, οχι επειδη δεν αναγνωριζω πως υπαρχει αρχαια γνωση προερχομενη απο τα αρχαια Μυστηρια, αλλα επειδη δεν θελω να "υποσχεθω" σιωπη. Νομιζω συνηθιζεται κατι τετοιο, αλλα και παλι δεν μπορω να ειμαι σιγουρος. Εδω τον καταλαβαινω τον Λυκαστρο

    Δεν φταιει ομως πχ ο τεκτονισμος για την εκμεταλλευση που υφισταται απο καιροσκοπους. Στον αποσυμβολισμο τωρα,ειναι φανερο για παραδειγμα πως ο 33ος βαθμος δεν ειναι τιποτα αλλο παρα μια "τελετη" που επισφραγιζει μια εσωτερικη κατασταση. Παντα αφορα την ουσια και το ειναι του ανθρωπου και οχι απλα τη γνωση. Η γνωση απο μονη της ειναι παντελως αχρηστη. Ομοιως, ο 33ος βαθμος δεν μου λεει απολυτως τιποτα. Ομως οι 33 βαθμοι δεν μπορει να ειναι τιποτα αλλο απο τους 33 σπονδυλους της σπονδυλικης μας στηλης, μετρουμενοι απο κατω προς τα πανω. Και μετριουνται ετσι διοτι κατι πρεπει να ανυψωθει απο τον πρωτο σπονδυλο στον 33ο. Και αυτο δεν μπορει να ειναι τιποτα αλλο απο την σεξουαλικη ενεργεια. Το πώς θα συμβει αυτο, πως θα χρησιμοποιησει ο ανθρωπος αυτην την ενεργεια αντι να την ξοδευει ειναι μεγαλη ιστορια και ειναι το κλειδι για τον Τζοκερ μας. Διοτι οταν ανεβει στα Τσακρας ή περασει απο τις 7 εκκλησιες οπως το λεγανε καποιοι, και φτασει και ενεργοποιησει ενεργειακα το τριτο ματι, τοτε κατακταται η διοραση.

    Και για να γινει αυτο, μεταξυ αλλων, θα πρεπει να υπαρχει σεξ με τη συντροφο, αλλα ο ανδρας να μην εκσπερματωνει. Ποσοι αληθεια απο εμας μπορουν να το επιτυγχανουν αυτο..

    Για να το κλεισω παντως ολοι για το ιδιο πραγμα λενε, το ιδιο μυστικο "διαφυλαττουν", και καταληγει στο κλειδι του Ιερου Γαμου. Ειτε τεκτονισμος, ειτε μασονισμος, ειτε γνωστικισμος, ειτε αλχημισμος κοκ
    Ελευθερος Στοχαστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλησπέρα σας,

    Χαίρομαι ιδιαιτέρως για όλες τις απόψεις που διάβασα έως τώρα. Είστε πραγματικά τροφή για τη σκέψη!!

    Αναφορικά με τα τεκτονικά σύμβολα...Κάποια σύμβολα που φαίνονται ως τεκτονικά ενώ στην πραγματικότητα προυπήρχαν της ιδρυσης των Τεκτόνων, δεν πιστεύω πως θα ήταν δόκιμο να τα αποδώσουμε ως τέτοια, μόνο και μόνο επειδή μία ομάδα τα οικειοποιήθηκε και χρησιμοποίησε καλύτερο marketing για την προβολή τους. Δείτε την Χρυσή Αυγή και την οικειοποίηση των ελληνικών συμβόλων. Είναι όμως η Χρυσή Αυγή η Ελλάδα στο συνολό της; Νομίζω πως όχι, δεν έχει σημασία όμως... η ζημιά γίνεται... Όλο και περισσότερος κόσμος αποστρέφεται τα ελληνικά σύμβολα ή την ιστορία χωρίς να γνωρίζει γιατί, απλά και μόνο επειδή δεν συμπαθεί αυτούς που τα φέρουν δημόσια και δηλώνουν κάτοχοι των συμβόλων αυτών). Δε νομίζω λοιπόν πως μία λέξη πρέπει να μας κρατάει μακριά από τη μελέτη των συμβόλων, γιατί μπορεί στην πορεία να μας ξεφύγει κάπου το μονοπάτι που οδηγεί στην αλήθεια.

    Αν αναζητούσα το αρχέτυπο θα έψαχνα κάπου κοντά στο πεδίο της μοίρας "Εστίν ειμαρμένα πάντα". Θεωρώ πως καμμία από τις τεχνολογικές ή φιλοσοφικές ανακαλύψεις δεν έγινε στην τύχη. Κάτι τέτοιο αντιστοίχως πρέπει να ισχύει και για τα σύμβολα. Όλα ήταν εκεί από πολύ παλιά, πολύ πριν από την ίδια την ύπαρξη του ανθρώπου. Κωδικοποιημένες γνώσεις για τη λειτουργία του σύμπαντος. Η δημιουργία του ανθρώπου σε αυτό το νέο περιβάλλον δε θα μπορούσε να γίνει χωρίς το απαραίτητο "λογισμικό" (αιώνιος Λόγος).

    Ιππόνοος

    Υ.Γ Ο λωτός περικλείεται από φλεγόμενο επτάγωνο

    Eloy - Inside
    https://www.youtube.com/watch?v=Q8YIfrhEZjI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Η πιο αινιγματική φιγούρα για μένα είναι αυτή που βρίσκεται στα αριστερά της Δήμητρας. Γνωρίζεις ποια είναι;

    Ιππόνοος

    Όμορφο το τραγούδι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  27. Αγαπητέ Λύκιε εκτός από την εξαιρετική πρόταση της Aya, μου άρεσε πάρα πολύ και η εικόνα που βρίσκεται κάτω από το "Η δύναμη των παθών μας και η εν δυνάμει αποδεύσμεση". Έχω έτοιμάσει κάτι ανάλογο στο παρελθόν με τον τίτλο "Ψυχοπομπός". Ίσως, αν το θέλετε κι εσείς, το ανεβάσω σε κάποια μελλοντική ανάρτηση.

    Ιππόνοος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βεβαίως και να μας το δείξεις, αγαπητέ Ιππόνοε. Όπως μέσα στον Κ.Δ. φιλοξενούνται όλα τα ποιήματα του αγαπητού μας Αρμαγεδών, έτσι θα φιλοξενηθούν και οι δημιουργίες των φίλων, είτε πρόκειται για ζωγραφική, είτε για βίντεο, είτε και για μουσική! Ο χώρος αυτός, μας ανήκει και πρέπει να μας χαρακτηρίζει για αυτό που είμαστε και που αισθανόμαστε. Συνεπώς εκτός από τον γραπτό μας λόγο (ιδέες), μπορούν να κατατίθενται και δημιουργήματα των συναισθημάτων μας!
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
  28. .....


    http://1.bp.blogspot.com/-muL76e0X8F8/U4Weibs8QHI/AAAAAAAAEwI/VTXuxJgfMG8/s1600/prophecy.jpg


    Χρόνια Ελληνικά


    https://www.youtube.com/watch?v=Un5SEJ8MyPc&feature=related


    καλό ταξείδι...



    Έρρωσθε



    Ποιητής των χρωμάτων

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας
Φίλοι του ιστολογίου, παρακαλώ να κάνετε ελεύθερα τον σχολιασμό σας, αλλά να απέχετε από ύβρεις και προσβολές προσώπων, καθώς και να χρησιμοποιείτε την Ελληνική γλώσσα και γραφή (όχι greeklish). Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται. Επίσης διαγράφονται spam και διαφημίσεις άλλων ιστολογίων.

Τα σχόλια ελέγχονται πριν δημοσιευθούν.


.