Σάββατο, 31 Ιανουαρίου 2015

Οι φιλοσκοπιανοί του ΣΥΡΙΖΑ επιτίθενται στην κυβέρνηση Τσίπρα – Αλέξη τελείωσε τους!


Η τροτσκιστική εθνομηδενιστική συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ, η περιβόητη ΔΕΑ (Διεθνιστική Εργατική Αριστερά) του Αντώνη Νταβανέλου, ευθυγραμμίζεται με Το ΠΟΤΑΜΙ και τις νεοφιλελεύθερες δυνάμεις που καταγγέλλουν ως «ανάρμοστη» την κυβερνητική συνεργασία Αλέξη Τσίπρα και Πάνου Καμμένου και σε ανακοίνωσή της αναφέρει ότι η απόφαση «της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ για συγκυβέρνηση με τους ΑΝΕΛ του Πάνου Καμένου», δεν ήταν μια υποχρεωτική απάντηση στα δεδομένα που δημιούργησαν οι εκλογές, «καθώς υπήρχε ο δρόμος της διεκδίκησης ψήφου ‘ανοχής’ από τη Βουλή, με βάση τις δεσμεύσεις της Θεσ/νίκης και ορίζοντα το πρόγραμμα του ιδρυτικού συνεδρίου του ΣΥΡΙΖΑ».
Ειδικότερα, η συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ (που αναγνωρίζει το δικαίωμα των Σκοπίων να ονομάζονται Μακεδονία και των Σκοπιανών «Μακεδόνες»), επισημαίνει ότι «οι ‘κόκκινες γραμμές’ των ΑΝΕΛ έρχονται σε αντίθεση με τις διαθέσεις ενός μεγάλου τμήματος των μελών και του κόμματος του ΣΥΡΙΖΑ, ενώ θα λειτουργούν ως ιμάντας μεταβίβασης των πιέσεων του συστήματος πάνω στην κυβέρνηση της Αριστεράς».

Κρεμλίνο καλεί Α.Τσίπρα - Επίσκεψη του Έλληνα πρωθυπουργού στη Μόσχα πιθανόν εντός Μαρτίου

Επίσημη πρόσκληση για επίσκεψη στη Μόσχα ακόμη και εντός του Μαρτίου αναμένεται να δεχθεί ο Έλληνας πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας σύμφωνα με πληροφορίες μετά την αποτροπή νέων κυρώσεων σε βάρος της Ρωσίας με πρωτοβουλία της ελληνικής κυβέρνησης που πήγε κόντρα στους «πολεμοχαρείς» των Βρυξελλών.

Η στάση της ελληνικής κυβέρνησης έχει προκαλέσει πολύ θετικά σχόλια στη Μόσχα, με αξιωματούχους της χώρας και μάλιστα μεγάλου βεληνεκούς όπως είναι ο υπουργός Εξωτερικών της χώρας Σεργκέι Λαβρόφ να εκφράζονται εγκωμιαστικά.

Ο κ. Λαβρόφ πριν καν εξελιχθεί το θέμα της ελληνικής αντίδρασης στο πλαίσιο της Ευρωπαικής Ένωσης στις κυρώσεις κατά της Ρωσίας, στο συγχαρητήριο τηλεφώνημα του προς τον Έλληνα υπουργό Εξωτερικών Νίκο Κοτζιά τον προσκάλεσε να επισκεφθεί τη Μόσχα.

Είχε δώσει άλλωστε δείγματα ο κ. Κοτζιάς για το άνοιγμα προς τη Ρωσία, το οποίο έκανε πολύ πιο σαφές την ημέρα που παρέλαβε την ηγεσία του υπουργείου από τον Ευάγγελο Βενιζέλο, αυτόν που έσπευσε κατ’ εντολή της Ε.Ε. να επισκεφθεί την Ουκρανία και να ανταλλάξει χειραψίες με τη νεοναζιστική ηγεσία του Κιέβου, κάνοντας μάλιστα επίθεση στη Ρωσία.

Μνημονιακό rock n’roll, και η επανάσταση της γραβάτας...



Πριν ξεδιπλώσω τις σκέψεις μου σε σχέση με τα πολιτικά και οικονομικά δρώμενα, λίγες  αναγκαίες αρχικές  διαπιστώσεις:

·         Το χρέος της Ελλάδας δεν είναι βιώσιμο, όλοι το γνωρίζουν αυτό. 

·         Η Ελλάδα δεν είναι Ελβετία γεωπολιτικά,  η θέση και οι  κίνδυνοι που απορρέουν από  την θέση αυτή,   περιορίζουν τις επιλογές  που υπάρχουν. Οι συμμαχίες είναι αναγκαίες.

·         Η πολιτική αλλά  και  κοινωνική ηθική και παιδεία όπως αυτή έχει διαμορφωθεί  από την μεταπολίτευση και μετά, δεν εμπνέει  καμία ασφάλεια, για υποστήριξη ρηξικέλευθων στρατηγικών σχεδιασμών και εφαρμογών από οποιαδήποτε Ελληνική κυβέρνηση.

·          Η σύνθεση της νέας Κυβέρνησης  εκτός των  προβεβλημένων κομματικών στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ, είναι τηλεαστέρες του Γιώργου Παπαδάκη,  έκανε εξαιρετικές  επιλογές στα  πάνελ του!.

·         Ιστορικά σε όλες  τις μεγάλες κρίσεις του Ελληνισμού, χρειάστηκαν δέκα έτη για να αναδειχθούν νέες πολιτικές δυνάμεις στον τόπο.

·         Εθνική και πολιτική κυριαρχία δεν υπήρξε ποτέ, πάντα είμασταν αποικία μεγάλων δυνάμεων.


·         Ιστορικά επίσης,   στις αρχές  κάθε αιώνα ( όπως τώρα) , σε παγκόσμιο επίπεδο  υπάρχουν συγκρούσεις , ανατροπές, αποδομήσεις κοινωνικών και οικονομικών συστημάτων, λόγω του ότι αλλάζουν οι κοινωνίες, συνεπώς και οι ανάγκες των κοινωνιών. Τα συμφέροντα  όμως  πάνω στα οποία έχουν δομηθεί οι κοινωνίες  δεν δέχονται να απεμπολήσουν τα δικαιώματα τους. Ως αποτέλεσμα υπάρχουν συγκρούσεις, επαναστάσεις, και πόλεμοι.  Έως ότου οι ανθρώπινες κοινωνίες βρουν το νέο σημείο ισορροπίας  και νέα συστήματα διαχείρισης των αναγκών τους, οι συγκρούσεις είναι αναπόφευκτες.

Τρίτη, 27 Ιανουαρίου 2015

Τα πέντε Ησιόδεια γένη των ανθρώπων




Ως Πρόλογο
Όπως εξηγεί ο Πρόκλος, στο «Σχόλια στον Κρατύλο του Πλάτωνος εκλογαί χρήσιμοι, 129. 1  – 16«, η ύπαρξη των ανώτερών μας γενών είναι τριπλή : νοητική, λογική και φανταστική, και στην νοητική αναλογεί το Χρυσό Γένος. Πράγματι, οι Έλληνες θεολόγοι λένε ότι ο χρυσός έχει αποδοθεί στον πρωταρχικό από τους Κόσμους, τον «εμπύριο και νοητικό». Το Αργυρό Γένος αναλογεί στη λογική ύπαρξη, αφού ο άργυρος αναλογεί στον ενδιάμεσο και αιθέριο Κόσμο. Το δε Χάλκινο Γένος, τέλος, αναλογεί στην άλογη και φανταστική ύπαρξη, διότι και η φανταστική εντύπωση είναι νους που μορφοποιεί, όχι όμως καθαρός, όπως ακριβώς και ο χαλκός που δίνει την εντύπωση πως έχει το χρώμα του χρυσού, περιέχει όμως άφθονο το γήινο στοιχείο, παρόμοιο και συγγενικό προς τα στερεά και αισθητά. Εξ ου  και αναλογεί προς τον «πολύχαλκο ουρανό» και τον «χάλκινο»», πού είναι ο αισθητός Κόσμος, το σώμα του για την ακρίβεια, του οποίου και ο άμεσος δημιουργός παραδίδεται ότι τον χαλκεύει, είναι δηλ. ο Ήφαιστος. Τούτα λοιπόν είναι τα τρία γένη των «κατά θέση δαιμόνων», στα οποία αναλογούν το χρυσό, το αργυρό και το χάλκινο γένος . Το τέταρτο τώρα γένος, το ηρωικό, σε σχέση με αυτά που υπάρχουν στα τρία προαναφερθέντα γένη, από άλλα είναι υποδεέστερο και από άλλα ανώτερο. Στ’ αλήθεια, το ηρωικό γένος εφάπτεται της πράξεως, και αν ακόμα έχει εκπέσει από την πρόνοια των κατωτέρων και την ανέπαφη ζωή, έχει χαρακτήρα μεγαλουργό και δείχνει τη μεγαλοπρέπεια της αρετής της. Το πέμπτο, το ανθρώπινο γένος με τα πολλά πάθη, που παριστάνεται με το «πολυκάματο» και μαύρο σίδερο λόγω της υλικής και της σκοτεινιάς της ζωής, εκδηλώνει τις πράξεις του ελλειμματικές, διεφθαρμένες και άλογες.
Άλλωστε όπως λέγει ο Πορφύριος, στο «Αφορμές προς νοητά, 29″, η ψυχή ανάλογα με το πως διατήθεται, βρίσκει ένα σώμα κατάλληλο, προσδιορισμένο κατά την τάξη και τους τόπους. Εξ ου και όταν είναι διατεθειμένη με τρόπο καθαρό, έχει ένα σύμφητο σώμα το οποίο πλησιάζει το άυλο, που είναι το αιθέριο σώμα, όταν όμως προχωρήσει απο τον Λόγο (λογική) προς τις ενέργειες της φαντασίας, τότε το σύμφυτο σώμα είναι ηλιοειδές  (υλικό και σωματικό). Όταν εκθηλύνεται περισότερο και εξεγείρεται έντονα απο την σωματική μορφή, τότε αποκτά το σεληνοειδές σώμα (υλικό και αισθητό), ενώ όταν πέσει στα σώματα συσταθεί απο υγρές αναθυμιάσεις (=η σκουρία του «σιδερένιου γένους»), στην περίπτωση αυτή ακολουθεί η πλήρης άγνοια του Όντος, το σκοτάδι και η νηπιότητα.
Ποιο αναλυτικά ο Πρόκλος, στο «Εις τας Πλάτωνος Πολιτείας Υπόμνημα, βιβλίο Β’ [συνέχεια], 74.26 – 77.19″, μας λέγει ότι ο θεολόγος Ορφέας διδάσκει ότι υπάρχουν τρία γένη ανθρώπων. Πρωταρχικότερο όλων το Χρυσό, το οποίο, λέει, το δημιούργησε ο Φάνης. Δεύτερο το Αργυρό, του οποίου ηγήθηκε ο μέγιστος Κρόνος. Τρίτο το Τιτανικό, για το οποίο λέει ότι το δημιούργησε ο Δίας από τα μέλη των Τιτάνων. Ο Ορφέας εν ολίγοις λέει ότι μέσα στους τρείς τούτους όρους περιέχεται κάθε είδος της ανθρώπινης ζωής. Ή δηλαδή είναι νοητικό και θεϊκό, εγκαθιδρυμένο ακριβώς στο κορυφαίο των όντων, ή στρέφεται προς τον εαυτό του και νοεί τον εαυτό του και αρέσκεται στην τέτοιου είδους ζωή, ή στρέφει το βλέμμα του προς τα χειρότερα και θέλει να ζει μαζί με εκείνα, τα οποία δεν διαθέτουν λογική, με τα άλογα όντα. Καθώς λοιπόν η ανθρώπινη ζωή έχει τρία είδη, το πρωταρχικότερο όλων προέρχεται από τον Φάνη, ο οποίος συναρτά προς τα νοητά κάθε νοητικό υποκείμενο, άλλωστε αυτό που βρίσκεται πριν από τα νοητά είναι θεός, και τα πρώτα νοητά είναι θεοί και ενάδες, και επειδή το νοητό έχει ουσία, και οι πρώτοι νόες είναι ουσίες, και επειδή ο νους παντού από τη φύση του είναι νοητικός, οι πρώτες ψυχές είναι νοητικές. Το δεύτερο είδος προέρχεται από τον Κρόνο τον πρώτο, τον παλαιό, όπως λέει ο μύθος, τον «αγκυλομήτη», δηλ. «αυτόν με τις στρεψίβουλες σκέψεις», αυτός ο οποίος κάνει τα πάντα να στρέφονται προς τον εαυτό τους, ενώ το τρίτο από τον Δία, ο οποίος διδάσκει την πρόνοια για τα δεύτερα και την οργάνωση των κατώτερων Κόσμων : αυτό πράγματι άλλωστε είναι το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του δημιουργού. Ο Ησίοδος από πλευράς του δεν δημιουργεί τρία μόνο γένη, αλλά πρώτο το χρυσό, έπειτα το αργυρό, στη συνέχεια το χάλκινο, μετά κάποιο ηρωικό γένος κι ύστερα το σιδερένιο, προχωρώντας τον χωρισμό σε πιο πολλά είδη ζωής. Το χρυσό λοιπόν δηλώνει και για τον Ησίοδο κάποια μορφή νοητικής ζωής, άυλης και αγνής, σύμβολο της οποίας είναι το χρυσάφι που δεν σκουριάζει. Για τον λόγο αυτό μετακινεί το γένος αυτό στη σειρά των «κατά θέση δαιμόνων» (όχι των κατ’ ουσία Δαιμόνων!), η οποία προνοεί, φρουρεί και απομακρύνει τα κακά από το γένος των ανθρώπων, μετά τον κύκλο της γένεσης. Ευρισκόμενο μάλιστα αυτό το γένος στην περιοχή της γένεσης ανατρέφεται, λέει, και τελειοποιείται από τους πατέρες για εκατό χρόνια. Γράφει ένα μύθο που συνδέεται με τις Μούσες και δείχνει ότι σύμφωνα με τον κατ’ ενέργεια νου από τους πατέρες, και χωρισμένο από την ανθρώπινη πολυπραγμοσύνη ζει μια ζωή αποκαταστατική. Και όπως και στον Πλάτωνα έτσι και στον Ησίοδο δηλώνει τον κύκλο της ταυτότητας [=κύκλος του Ταύτου – ουράνιος ισημερινός] και της ομοιότητας και του νοητικού είδους ζωής.  Το επόμενο από αυτό το γένος, το αργυρό, προχωρεί από την σύμφωνα με τον νου ενέργεια στην μεικτή από νου και Λόγο ενέργεια. Αναγνωριστικό του σύμβολο είναι ο άργυρος, που διαθέτει, αφενός, ως ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του τη λαμπρότητα της σύμφωνης με τον Λόγο ζωής και τη φωτεινότητα όπως και το ότι μερικές φορές προσβάλλεται από τη σκουριά και τη σήψη, αλλά που, αφετέρου, έχει και κάτι πέρα από τα παραπάνω, το ότι όταν το βάλεις μαζί με το χρυσάφι παίρνει τη λάμψη του χωρίς να εκδηλώνει καμίαν αντίθεση προς αυτό. Έτσι είναι άλλωστε και ο Λόγος της ψυχής, μολονότι μερικές φορές πληρούται από την ύλη και από την υλική ακαθαρσία. Αλλά επίσης καταυγάζεται και φωτίζεται από τον νου, και, αφού φωτιστεί, εκδηλώνει μια μόνο και κοινή με αυτόν ενέργεια, «θεώμενος τα όντα» «με την νόηση συνοδευόμενη από τον Λόγο», όπως λέγει ο Πλάτωνας στον «Τίμαιο, 28.a» και στον «Φαίδρο, 247.e» αντίστοιχα. Το χάλκινο γένος, εξάλλου, το τρίτο, σταθεροποιεί το οικείο του είδους ζωής ακριβώς στη σύμφωνη με τον Λόγο ενέργεια και μόνο, την οποία δηλώνει συμβολικά ο χαλκός, κατά τον ποιητή, ο οποίος λέγει ότι εκείνοι που τοποθετήθηκαν στο γένος τούτο από τον Δία πραγματοποιούν όλες τις τεχνικές τους δραστηριότητες και όλες τις πολεμικές τους ενέργειες χρησιμοποιώντας τον χαλκό. Ένας λόγος λοιπόν άυλος, που υπάρχει ως καθαρό φώς και είναι απαλλαγμένος από τη σκοτεινή ύλη, που έχει μάλιστα και ο ίδιος κάποια ομοιότητα με τον Νου λόγω της επιστροφής προς τον εαυτό του, όπως έχει κάνει και ο χαλκός με το χρυσάφι, προσδιορίζοντας τη ζωή τούτων. Και επειδή ο χαλκός είναι αυτός που κατεξοχήν παράγει ήχο και μιμείται τον ζωτικό συριγμό της ψυχής, είναι αυτός που ταιριάζει στο ενδιάμεσο είδος της ζωής, το σύμφωνο με τον Λόγο. Το γένος των ημιθέων, που είναι το τέταρτο στην σειρά, στρέφει τον Λόγο συνολικά προς την κατ’ ενέργεια [πρακτική] ζωή, ενώ λαμβάνει επίσης λόγω του πάθους, και κάποια άλογη κίνηση και ορμή κατά τις πράξεις, επιδιδόμενο έτσι σε αυτές με περισσότερη προθυμία. Για αυτό επομένως και ο ποιητής δεν παραχώρησε στο γένος τούτο κάποιο ιδιαίτερο μέταλλο με τη σκέψη ότι έχει τους χαρακτήρες του πριν και του μετά από αυτό γένους, όντας πραγματικά γένος ημιθέων, διότι με τον Λόγο, στον οποίο έλαχε θεϊκή ουσία, συνέμειξε την θνητή ζωή του πάθους. Τη μεγαλοπρέπεια και την επιτυχία που έχει το γένος τούτο στα έργα του την προσφέρει ο Λόγος, ενώ την ενεργητική η παθητική δράση μέσω της ταύτισης ή της αντίθεσης των αισθημάτων του την προσδίδει το πάθος στη συνύφανση του με τον Λόγο. Το σιδερένιο γένος, το πέμπτο στην σειρά, είναι πραγματικά τελευταίο και χθόνιο, γεμάτο πάθη καθώς είναι παραπλήσιο με το σίδερο : ανθεκτικό, σκληρό και γεώδες, μαύρο και σκοτεινό. Τέτοια είναι άλλωστε και η φύση των παθών, ανεπίδεκτη νουθεσίας και αλύγιστη από τον Λόγο, και επίσης βαριά και αμέτοχη τρόπο τινά στον Λόγο, ο οποίος είναι φώς. Πραγματικά, εικόνα όλων τούτων είναι το σίδερο, με το οποίο ο ποιητής απεικόνισε το 5ο γένος. Δικαιολογημένα λοιπόν αυτό είναι το τελευταίο και λιγότερο τιμώμενο, μέσα στα πάθη καθώς κυλιέται, με τον κίνδυνο να εκπέσει στην εντελώς θηριώδη και δίχως λογικό ζωή, έχοντας πάνω του αμυδρό και θαμπό το φως του Λόγου, όμοια και το σίδερο έχει μιαν αμυδρή ομοιότητα στην απόχρωση του με τον άργυρο, ενώ στο μεγαλύτερο μέρος του είναι μαύρο. Και το παθητικό στοιχείο άλλωστε έχει μια δύναμη φαντασίας η οποία τείνει να μιμηθεί τον Νου και τον Λόγο, αλλά δεν μπορεί επειδή εκδηλώνει την ενέργεια της μαζί με την ύλη.

Δευτέρα, 26 Ιανουαρίου 2015

Τα αποτελέσματα της δικής μας ψηφοφορίας.

 
 Χθες,  έληξε η ψηφοφορία του Καταχθόνιου Δαίμονα, που αφορούσε την πρόθεση ψήφου των συμμετεχόντων.  Από λάθος μου, είχα τοποθετήσει και το απελθών κόμμα της «Ελιάς», το οποίο βεβαίως δεν υφίσταται πλέον. Ευτυχώς, ουδείς το ψήφισε. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν  από συνολικά 59 ψήφους, είναι τα εξής:

1) Χρυσή Αυγή                              52%  (31 ψήφοι)
2) Νέα Δημοκρατία                       16% (10 ψήφοι)
3) ΣΥΡΙΖΑ                                       8% (5 ψήφοι)
4) Ανεξάρτητοι Έλληνες                 5%  (3 ψήφοι)
5) Ποτάμι                                          3% (2 ψήφοι)
6) ΠΑΣΟΚ                                       3% (2 ψήφοι)
7) ΚΚΕ                                             0% (0 ψήφοι)
8) ΚΙΔΗΣΟ                                      0% (0 ψήφοι)
9) Πράσινοι-ΔΗΜΑΡ                      0% (0 ψήφοι)
10) ΑΝΤΑΡΣΥΑ                               0% (0 ψήφοι)
11) Άλλο κόμμα                               5% (3 ψήφοι)
12) Λευκό –άκυρο                           1% (1 ψήφος)
13) Δεν έχω αποφασίσει                 3% (2 ψήφοι)

Στην δεύτερη ψηφοφορία που αφορούσε τον συνδυασμό που θα προκύψει μετά τις εκλογές, τα αποτελέσματα από το σύνολο των 38 ψήφων,  είναι τα εξής:

1) ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ                            2% (1 ψήφος)
2) ΣΥΡΙΖΑ-Νέα Δημοκρατία             23% (9 ψήφοι)
3) ΣΥΡΙΖΑ-Ποτάμι                             13% (5 ψήφοι)
4) ΣΥΡΙΖΑ-ΚΚΕ                                  2% (1 ψήφος)
5) ΣΥΡΙΖΑ- Χρυσή Αυγή                    5% (2 ψήφοι)
6) ΣΥΡΙΖΑ-Αν. Ελ.                             23% (9 ψήφοι)
7) ΣΥΡΙΖΑ-ΚΙΔΗΣΟ                            5% (2 ψήφοι)
8) Ν.Δ.-ΣΥΡΙΖΑ                                    5% (2 ψήφοι)
9) Ν.Δ.-Αν. Ελ.                                      0%  (0 ψήφοι)
10) Ν.Δ.-Χρυσή Αυγή                            2% (1 ψήφος)
11) Ν.Δ.-ΚΚΕ                                        0% (0 ψήφοι)
12) Ν.Δ.-Ποτάμι                                   2% (1 ψήφος)
13) Ν.Δ.-ΚΙΔΗΣΟ                                0% (0 ψήφοι)
14) Ν.Δ.-ΠΑΣΟΚ                                 5% (2 ψήφοι)
15) Κάτι άλλο                                        7% (3 ψήφοι)
16) Δεν ξέρω- Δεν απαντώ                   2% (1 ψήφος)

Ο Καταχθόνιος Δαίμων, σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας και αναμένονται σχόλια επί των αποτελεσμάτων.

ΛΥΚΙΟΣ.

Τρίτη, 20 Ιανουαρίου 2015

" Ποιος δικαστής να δικαστεί από μια .... τυφλωμένη ; "




Ποιος δικαστής να δικαστεί από μια τυφλωμένη 
και ποιοι θα πάρουν το βαρύ αυτής της Ιστορίας ;
Μα να δικάσουν δικαστή ; Αυτό μόν' απομένει 
Και να σπιλώσουνε αυτήν που τόσο έχουν διαβάλλει ;

Δεν το χωράει ανθρώπου νους να κάμουν τέτοιο πράγμα 
δεν λειτουργεί η Θέμιδα να τρώει τα παιδιά της .....
κι ας την επιβουλεύονται αυτοί με βαριά τα κρίματά της 
και την κατάντησαν τυφλή κι ανήμπορη συνάμα .

Μον' της ζωής το γύρισμα και η Θεία δίκη μόνο 
τρομάζει αγύρτη νομικό και δικαστή αντάμα 
ή του λαού ο ξεσηκωμός και λαϊκή βουλή του 
σε ορατό χώρο, κατάμεστο να δώσουνε τον "θρόνο" . ( στις πλατείες λαϊκά δικαστήρια )

Κι εκεί δωσίλογα κι αντεθνικά σε ικρίωμα προδότη ,
εκεί που στάθηκες να με τρόπο που εσύ ξέρεις 
θα δεις πως θα΄ ναι μόνο η αρχή για να σου απονείμουν 
αυτά τα όσα έσπειρες να πάρεις με τον τόκο ....


ΜΕ ΤΟΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΜΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟ 

Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν 

Κυριακή, 18 Ιανουαρίου 2015

Η Πραγματική Ταυτότητα των Τελχίνων

 Γρηγόρης Μιχαλόπουλος


Η πραγματική ταυτότητα των Τελχίνων.

Σύμφωνα με την επικρατέστερη αρχαία ελληνική παράδοση, από την ένωση της θεάς Γαίας και του Πόντου (θάλασσα) γεννήθηκαν εννέα όντα τα οποία σύμφωνα με τον Καλλίμαχο κατείχαν τις ιδιότητες του βάσκανου, του γόη, του μάγου, του πανούργου, του φαρμακέως κλπ. Τα όντα αυτά ονομάστηκαν Τελχίνες από το ρήμα Θέλγω, διότι είτε όταν έγινε ο κατακλυσμός αυτοί επιχείρησαν να κολακέψουν τους θεούς, ώστε να σώσουν το τομάρι τους, είτε επειδή πίστευαν πως ήτανε απόστολοι των αρχαίων μυστηρίων με στόχο να προσελκύσει άτομα πως μύηση. Ως προς την εμφάνισή τους, οι αρχαίοι μυθολόγοι μας πληροφορούν πως είχαν κεφάλι σκύλου, σώμα ψαριού, χέρια φώκιας (στοιχείο που τους συνδέει με τον Ήφαιστο, λόγω του τρόπου που περπατά η φώκια) και πόδια χήνας ή πάπιας, ενώ επίσης τους ήθελαν και άριστους γνώστες της μεταλλουργίας, σε σημείο ώστε να τους παρουσιάζουν και ως δασκάλους του Ηφαίστου. Επίσης πίστευαν πως μόλυναν με θειάφι τα νερά της Στυγός, ξέραιναν φυτά και ποτάμια, καθώς και ότι είχαν τη δύναμη να πεθαίνουν άνθρωπο ματιάζοντάς τον.
Αρχικά ζούσανε στην Κρήτη, αλλά κάποια στιγμή μετακινήθηκαν προς την Κύπρο και την Ρόδο, με την οποία και συνδέθηκαν. Όταν η Ρέα γέννησε τον Ποσειδώνα, φοβούμενη μην τον καταπιεί ο Κρόνος, τον εμπιστεύτηκε στους Τελχίνες και στην Καφείρα. Όταν ενηλικιώθηκε ο Ποσειδώνας οι Τελχίνες τον πάντρεψαν με την αδελφή τους την Αλία, με την οποία και απέκτησε έξι αρσενικά παιδιά και μία κόρη την Ρόδο, η οποία αργότερα παντρεύτηκε τον θεό Ήλιο, ενώ ως δώρο γάμου έλαβε από τους Τελχίνες την τρίαινα.

Σάββατο, 17 Ιανουαρίου 2015

" Αυτοί που πλάνεψαν και σμίλεψαν με στίχους "




Ένα κομμάτι Ιστορίας δεν θα σβήσει 
γιατί μόνο ο Έλληνας μπορεί να καταλάβει 
αυτό που υπόλοιποι το νοιώθουν παραμύθι 
και σε περίτεχνο ποιητές υφάνανε αδράχτι .

Αλήθεια ... μύθος ποιός μπορεί να καταλάβει ;
Μόνον σε Έλληνα μπορεί ν' ανοίγεται ό δρόμος ,
σε αυτόν που σιγοκαίει το ελεύθερο το πνεύμα 
κι αναζητεί αυτά κρύφτηκαν σε στίχους 

Αυτό είναι ποίηση να μπορείς να ταξιδεύεις 
αυτόν που θέλει και ζητάει την αλήθεια ,
να΄χεις το τρόπο με τις ρίμες να οδεύεις 
και τις αλήθειες να υφαίνεις ωσάν παραμύθια .

Ψάξε αυτούς που αφήσανε ξοπίσω 
καλά κρυμμένα μυστικά σε ποίησης κομμάτια 
Εμπεδοκλή , Λυκόφρονα και Όμηρο 
να δεις αυτά που είδανε τ' ανθρώπινα τους μάτια .

Σε αυτούς όπου περίτεχνα αφήσανε αλήθειες μέσα από τα κομμάτια ποίησης τους , να μας ταξιδέψουν σε αλήθειες που ούτε που φανταζόμασταν ....

ΜΕ ΤΟΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΜΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΕ ΟΤΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΥΠΑΡΧΕΙ 

Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν 

Πέμπτη, 15 Ιανουαρίου 2015

Το Αναψυκτήριο της Εβδομάδας (15-1-2015)


Εδώ μπορείτε να σχολιάζετε ελεύθερα, αλλά με σεβασμό στον συνομιλητή σας.


O ΣΥΡΙΖΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΙ Ο ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ …

τι πραγματικά επιθυμεί η αριστερά

Θέλω να πιστεύω πως οι αναγνώστες μας είναι μιας κάποιας ευφυίας και δεν πίστεψαν τις τελευταίες προσπάθειες μετάλλάξης του ΣΥΡΙΖΑ που προσπαθεί να παρουσιασθεί ως κεντρο-αριστερό κόμμα. Το ΣΥΡΙΖΑ απέχει από την κέντρο-αριστερά (δηλ. την σοσιαλδημοκρατία) όσο και ο ένας γεωγραφικός πόλος από τον άλλο. (Εκτός, βέβαια, εάν δεχτεί κανείς ότι πηγή και μήτρα κάθε κακού στην πολιτική είναι ακριβώς η σοσιαλδημοκρατία.) O ΣΥΡΙΖΑ είναι το επίσημο κόμμα της αριστερής τρομοκρατίας στην Ελλάδα και στη τρομοκρατία συμπεριλαμβάνω και το συνεχές κάψιμο της Αθήνας από τα τάγματα εφόδου του ΣΥΡΙΖΑ, τα εξαρχειόπαιδα, ευρύτερα γνωστά και ως «κουκουλοφόροι». O ΣΥΡΙΖΑ όχι μόνο συνδέεται με αυτούς αλλά πρακτικά αποτελεί και τον πολιτικό τους βραχίονα όπως σωστά έχει λεχθεί στο παρελθόν.

Μολότωφ πάρτυ των κουκουλοφόρων, Αθήνα 2008

Σωστά θα παρατηρήσει κάποιος πως ο ΣΥΡΙΖΑ αποτελεί έναν συνασπισμό κομμάτων οπότε ο ιδεολογικός προσδιορισμός του δεν είναι εύκολος. Αν όμως εξαιρέσουμε ορισμένους γραφικούς πρώην του ΔΗΚΚΙ, όλα τα άλλα κομματίδια του ΣΥΡΙΖΑ κινούνται μεταξύ τροτσκισμού, νέας αριστεράς και μαοϊσμού.  Τα κομματίδια αυτά έχουν συμφωνήσει σε ένα μίνιμουμ θέσεων ώστε να συμμετάσχουν στον συνασπισμό. 

Σε τι συμφωνούν λοιπόν όλοι αυτοί οι τυχάρπαστοι που πρώτος έβαλε κάτω από την ομπρέλλα του ο Αλαβάνος; Ασφαλώς στην ταξική ερμηνεία της κοινωνίας, στον αντι-εθνικισμό, στον αντι-πατριωτισμό, στον αντι-ρατσισμό, στην «ιδεολογία» των human rights, στη λατρεία της παγκοσμιοποίησης και της κατάργησης των εθνών-κρατών, στη βίαιη εξίσωση των πάντων, στα ανοιχτά σύνορα και σε έναν υφέρποντα ανθελληνισμό ο οποίος εκδηλώνεται με μία βαθειά αντιπάθεια προς ότι χαρακτηρίζει αυτό το λαό, είτε πρόκειται για την θρησκευτική του πίστη, είτε για την εθνική του ταυτότητα ή ακόμα και τις διατροφικές του συνήθειες. 

Σάββατο, 10 Ιανουαρίου 2015

Μερικές χρυσές κουβέντες, για τη Χρυσή Αυγή.

Γράφει ο Ερίωπας

 Αν και απολιτικός 100% ευχαρίστως να σου την πω σαν παρατηρητής από το εξωτερικό με όσο πιο απλά λόγια μπορώ, μιας και έχω χαρακτηριστεί γριφώδης.
 Η Χ.Α. μπορεί να εξυπηρετήσει θαυμάσια μία πτέρυγα της Ελληνικής πολιτικής σκηνής όπως προσπαθούν να το κάνουν και πολλές άλλες παρατάξεις αμφιβόλου ποιότητος, αν αποβάλει πρώτα τον εσωτερισμό που την καταστρέφει και την λανθασμένη εικόνα που άφησε να της διαφύγει για κάποια μέλη της, σε μιά εποχή που όλοι είχαν πνευματικές αναζητήσεις.
 Πριν 25 χρόνια μίλαγα για τον Σωκράτη πάνω σε ένα πλοίο για την Τήνο και κάποιες θεούσες με ξόρκιζαν ότι μιλάω για ειδωλολατρίες και άλλα κουφά. Κοίταξε πόσο έχει αλλάξει η κατάσταση σήμερα.
 Σήμερα όμως αν μιλήσεις για τον Παν πάλι τα ίδια θα πάθεις. Η άγνοια βασανίζει τον Ελληνικό λαό σαν κακιά αρρώστια. Άσε που λίγοι γνωρίζουν ποιός ήταν ο πραγματικός Παν ή Μιν. Αρκεί να βγεί κάποιος και να πει ότι ο Παν ήταν τραγοπόδαρος και αμέσως έχει αδειάσει η αίθουσα.

 Αν στους ίδιους ανθρώπους που κατηγορούν τον Παν τους πεις ότι οι Παναγείς ή Παναγές ήταν ιέρειες της Αρτέμιδος θα γουρλώσουν τα μάτια τους και θα σου πουν ότι είσαι ανισόρροπος. Τι κάνεις λοιπόν; Δεν μιλάς για τον Πάν διότι καλά- καλά εάν εσύ ο ίδιος δεν είσαι σίγουρος για το ποιος ήταν ο Παν.
 Απλά η Χ.Α. βιάστηκε να έλθει σε ιδεολογική σύγκρουση με τους πάντες και τα πάντα χωρίς να διαθέτει βαρύ πυροβολικό και αυτό της εστοίχισε πολύ ακριβά. Η πολιτική είναι παλιά π...τάνα και ο θεός να σε φυλάγει από παλιά π..τάνα και καινούργιο έμπορα λέγανε παλιά οι έμποροι της Ερμού.

Παρασκευή, 9 Ιανουαρίου 2015

Το Αναψυκτήριο της Εβδομάδας (9-1-2015)


Εδώ μπορείτε να σχολιάζετε ελεύθερα, αλλά με σεβασμό στον συνομιλητή σας.

Οι τρείς θεμελιώδεις αρετές του αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού, και Επανελλήνιση




Ο Επανελληνισμός προϋποθέτει  γνώση, αξίες,   ιδανικά,  παιδεία και όραμα,  και όχι φολκλορικές φανφάρες και κουστωδίες.


 Στον Αρχαίο-Ελληνικό κόσμο τρείς ήταν οι θεμελιώδεις αρετές οι οποίες κυριάρχησαν στον Ελληνικό κόσμο και  δημιούργησαν τις προϋποθέσεις  ώστε αυτός να μεγαλουργήσει . 
   

  1. Η Ισχύς  (η οποία συμβολιζόταν  από τον Θεό Δία),
  2. Το Κάλλος (το οποίο συμβολιζόταν  από τον Θεό Απόλλωνα).
  3. Η Σοφία ( η οποία συμβολιζόταν από την Θεά Αθηνά),

Πέμπτη, 8 Ιανουαρίου 2015

Βγήκε ο στρατός στο Παρίσι! Καταδρομείς στον Πύργο του Άιφελ


Η Γαλλία σε συναγερμό μετά από την δολοφονική επίθεση στο Παρίσι. Αστυνομία και Ένοπλες Δυνάμεις έχουν κινητοποιηθεί στο υψηλότερο επίπεδο. 

Έχει τεθεί σε εφαρμογή το σχέδιοVigipirate το οποίο προβλέπει δράσεις για την αντιμετώπιση της τρομοκρατίας. Επί της ουσίας το σχέδιο αυτό βρίσκεται σε μόνιμη ισχύ από το 2007,όταν η απειλή της τρομοκρατίας στην Γαλλία αξιολογήθηκε ως “σοβαρή και μόνιμη”. Από την στιγμή της δολοφονικής επίθεσης στο Παρίσι ,το σχέδιο άρχισε να εφαρμόζεται στο “κόκκινο” επίπεδό του που προβλέπει γενική κινητοποίηση και επιφυλακή.

Σ΄ όλη την Γαλλία κι όχι μόνο στο Παρίσι φρουρούνται και παρακολουθούνται στενά ΜΜΕ, πολυκαταστήματα,χώροι λατρείας,μέσα μαζικής μεταφοράς.
Πριν από την τραγωδία, ο Υπουργός Εσωτερικών Bernard Cazeneuve είχε ήδη ανακοινώσει την αύξηση του επιπέδου επαγρύπνησης κατά της τρομοκρατικής απειλής στη Γαλλία, μετά από μια επίθεση σε ένα αστυνομικό τμήμα στο Joue-les-Tours από ισλαμιστές.

30 χρόνια αντιμετώπισης της τρομοκρατικής απειλής

Το 1978, ενώ η Ευρώπη αντιμετώπιζε ένα κύμα τρομοκρατικών επιθέσεων η Γαλλία προχώρησε στην δημιουργία ενός κεντρικού συστήματος συναγερμού . 

Το 1995, μετά από επιθέσεις ισλαμικών οργανώσεων από την Αλγερία το σχέδιο παίρνει το όνομα Vigipirate .

Από το 2003 έως το 2014, το Vigipirate αποτελούνταν από 4 επίπεδα, που κυμαίνονταν από “κίτρινο” ως “κόκκινο” . 

Τον Φεβρουάριο του 2014, έναν νέο σχέδιο Vigipirate τίθεται σε εφαρμογή πιο απλό με μόνο δύο επίπεδα συναγερμού.

Αυτό το σχέδιο έχει τεθεί σε εφαρμογή με την χρησιμοποίηση και στρατιωτικών δυνάμεων.

ΠΗΓΗ: Le Figaro

ΣΥΡΙΖΑ και Σώματα Ασφαλείας - Τι θα κάνει εάν βγει κυβέρνηση...


elas - lyste.blogspot

Μια Αστυνομία χωρίς «στρατοκρατικά κατάλοιπα», όπως «βαθμοί, οργάνωση, εμφάνιση, εκπαίδευση», χωρίς ειδικές κατασταλτικές δυνάμεις (σ.σ.: όπως έχουν όλες οι Αστυνομίες του κόσμου) και με καθήκον -μεταξύ άλλων- την «ταχεία διαδικασία νομιμοποίησης μεταναστών και προσφύγων χωρίς χαρτιά» και υπό την εποπτεία «διακομματικής κοινοβουλευτικής επιτροπής», σχεδιάζουν οι επιτελείς του ΣΥΡΙΖΑ σε περίπτωση που κερδίσουν τις επόμενες εκλογές!

Τα «ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ» αποκαλύπτουν το απόρρητο προσχέδιο που έχουν ήδη έτοιμο τα στελέχη της Κουμουνδούρου, τα οποία ασχολούνται με τα θέματα της Ελληνικής Αστυνομίας, υπό τον τίτλο «Ασφάλεια πολιτών. Ο ρόλος των Σωμάτων Ασφαλείας».

Οι προτάσεις, που το αμέσως επόμενο διάστημα θα διαμορφωθούν ως τελικό σχέδιο για να παρουσιαστούν προεκλογικά στους πολίτες, εφόσον τελικά υιοθετηθούν πλήρως, αλλάζουν ριζικά τη μορφή της Αστυνομίας και δημιουργούν σοβαρές αμφιβολίες για το κατά πόσο τα Σώματα Ασφαλείας θα μπορούν να αντεπεξέρχονται στα σοβαρά τους καθήκοντα, με κυριότερο την αντιμετώπιση της βαριάς εγκληματικότητας.

ΚΡΙΤΗΡΙΑ
Μέσα στις τέσσερις σελίδες του προσχεδίου αποκαλύπτεται το σχέδιο της Κουμουνδούρου για υπαγωγή της Ελληνικής Αστυνομίας σε διακομματική επιτροπή της Βουλής, η οποία θα επιλέγει την ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ. και για την οποία «θα υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια αστυνομικής και επιστημονικής επάρκειας…». Οι προσλήψεις αστυνομικών θα γίνονται αποκλειστικά από τις παραγωγικές σχολές, με εξαίρεση τη στελέχωση των επιστημονικών υπηρεσιών, στις οποίες θα μπορούν να συμμετέχουν ισότιμα στελέχη της ΕΛ.ΑΣ. εφόσον έχουν τα αναγκαία επιστημονικά προσόντα.

Όμως, αν και όλα αυτά ενδεχομένως ακούγονται πρωτοποριακά μεν, συζητήσιμα δε, υπάρχουν σημεία του προσχεδίου που είναι βέβαιο ότι θα προκαλέσουν σοβαρές αντιδράσεις τόσο από τους άνδρες και τις γυναίκες της Ελληνικής Αστυνομίας όσο και από μεγάλο μέρος της κοινωνίας:

Τετάρτη, 7 Ιανουαρίου 2015

" Πέντε νομάτοι είμαστε "




Πέντε νομάτοι είμαστε σ' αυτήν εδώ την χώρα 
και να πως καταντήσαμε τον έρμο αυτόν τον τόπο,
με αλαλαγμούς και βογκητά όλα πάνε στον βρόντο 
και καρτερούμε οι λιγοστοί ν' ακούσουμε προχώρα ....

Γιατί εκεί που ενωνόμαστε να γράψουμε Ιστορία 
εμείς μαζί τρωγόμαστε σαν άγρια θηρία,
τα 'χα με δημοκρατισμό αλλάζουμε κουβέντες 
μα κρύβουμε τον φόβο μας κάτω από κουβέρτες ...

Γι' αυτό δεν φταίνε όλοι αυτοί, μα εμείς και το μυαλό μας 
που κάνουμε τον διπλανό σαν να 'ναι ο εχθρός μας.
Φαντάσου να 'ρθουν δύσκολα ... αυτά που μέλει να 'ρθουν 
με τι πυγμή να αντέξουμε για να μην μας προλάβουν ;


ΜΕ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ 

Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν