Πέμπτη, 9 Απριλίου 2015

Η φιλοξενία της κυβέρνησης, σε κάθε εχθρό του κράτους και της κοινωνίας μας!


  
Γράφει ο Λύκιος.
Ο υπουργός δικαιοσύνης Παρασκευόπουλος, εκτός της φωτογραφικής νομοθετικής ρύθμισης (ώστε να απελευθερωθούν οι τρομοκράτες), δηλώνει ότι προωθεί τον διάλογο με τους κουκουλοφόρους, οι οποίοι εκτός του ότι καταλαμβάνουν και καταστρέφουν δημόσια κτίρια, διενεργούν καθημερινά επεισοδιακές πορείες, καταστρέφοντας οχήματα, βάζοντας φωτιές και χτυπώντας περαστικούς πολίτες που τους φαίνονται ..."φασίστες"!  
 Ισχυρίζεται μάλιστα, ότι "πίσω από τις κουκούλες υπάρχουν άνθρωποι και ποτέ δεν πρέπει να αρνούμαστε τον διάλογο σε ανθρώπους".
Εδώ βεβαίως χρειάζεται μια απάντηση που κανείς δεν του έχει δώσει μέχρι τώρα.
 Στους ανθρώπους δεν πρέπει να αρνούμαστε τον διάλογο, εφόσον αυτοί τον επιζητούν. Οι κουκουλοφόροι, όχι μόνο δεν τον επιζητούν, αλλά τον απορρίπτουν, όπως και κάθε δημοκρατική αλλά και πολιτισμένη διαδικασία συνεννόησης. Αυτές είναι πάγιες ιδεολογικές τους τοποθετήσεις και απορρίπτουν συλλήβδην κάθε κατάκτηση του σύγχρονου πολιτισμού. 
 Το σύνθημα "καταστρέψτε τον πολιτισμό" που έχει γεμίσει τους τοίχους των Εξαρχείων, είναι δικό τους. Η ιδεολογία τους, είναι σαφής: δεν κάνουμε κανέναν διάλογο με το σύστημα και έχουμε ανοιχτό πόλεμο μαζί του. Ο πόλεμος αυτός, έχει την μορφή της βίας και του αντάρτικου πόλεων. Δηλώνουν ευθαρσώς στο Indymedia, ότι "θέλουμε νεκρούς μπάτσους", δηλαδή επιδιώκουν την κλιμάκωση και την κορύφωση της σύγκρουσης με το "σύστημα" (όπως το εννοούν αυτοί). 

 Χθες ο αναπληρωτής υπουργός Πανούσης είπε, ότι οι "λείπουν τα ΜΑΤ από τους αντιεξουσιαστές και χωρίς αυτά, δεν έχουν λόγο ύπαρξης". Πρόκειται λοιπόν, για επαγγελματίες των συγκρούσεων, οι οποίοι εμμονικά ζουν για να προκαλούν ρήξεις και φαντασιακούς πολέμους. Βεβαίως πρόκειται για έναν πολύ χρήσιμο βραχίονα της εξουσίας (όχι απαραίτητα της κάθε κυβέρνησης). 
 Ο κύριος Παρασκευόπουλος, ανήκει σε εκείνη την ομάδα των νομικών που προσέφεραν την συνδρομή τους σε κάθε λογής κουκουλοφόρο και τρομοκράτη, ως ηθικός συμπαραστάτης ομοϊδεατών. Αυτός ο άνθρωπος σήμερα, εξουσιάζει το κράτος δικαίου! Δεν χάνει την ευκαιρία βεβαίως, να εκμεταλλευτεί την θέση του για να συνεχίσει το έργο του.
Το γεγονός ότι πίσω από τις κουκούλες κρύβονται άνθρωποι, είναι ένα επιχείρημα κενό ουσίας. Και οι τζιχαντιστές και οι δολοφόνοι κρύβονται πίσω από κουκούλες. Βεβαίως μιλάμε για ανθρώπους, αλλά αυτό που ενδιαφέρει είναι οι πράξεις τους. Όταν αυτοί σε βλέπουν για εχθρό και σε πολεμούν, εσύ δεν μπορείς να τους βλέπεις ...ανθρώπινα! 

 Συνεπώς, οι κουκουλοφόροι που έχουν κηρύξει ένοπλο και βίαιο πόλεμο κατά της χώρας και των πολιτών της, από τις τάξεις των οποίων προέρχονται και οι δολοφόνοι τρομοκράτες, δεν επιθυμούν κανένα είδος διαλόγου. Επιθυμούν μόνο την σύγκρουση με όποιο τίμημα. 
Οι πολιτικοί που αρνούνται να αποδεχτούν αυτό το γεγονός και επιμένουν να τους αντιμετωπίζουν ως εν δυνάμει συζητητές ή είναι ανόητοι ή σκοπίμως χρονοτριβούν ώστε να τους αφήνουν χρόνο για να γενικεύσουν και να γιγαντώσουν τη δράση τους.

 Αν ισχύει το δεύτερο, τότε είμαστε μπροστά σε ένα σχέδιο που μεθοδεύει την γιγάντωση ενός ακραίου πόλου, ώστε να παρασύρει σε επίσης γιγάντωση τον αντίθετο πόλο. Αυτό δεν μπορεί παρά να ενθαρρύνει μια μελλοντική βίαιη σύγκρουση μεταξύ τους, που όταν συμβεί, οι λογικές "ή είσαι μαζί μας ή είσαι με τους άλλους" θα εξαναγκάσουν όλους τους πολίτες να παρασυρθούν σε έναν εμφύλιο "πόλεμο". Αν μάλιστα αυτό συνοδεύεται και από μια γενική απογοήτευση του λαού, από τα πολιτικοοικονομικά αδιέξοδα των πολιτικών κομμάτων, τότε πολλοί θα είναι πρόθυμοι να ματώσουν τον "αντίπαλο" συμπολίτη τους, προς τέρψιν των ξένων κοράκων του καιροφυλακτούν να ξεσκίσουν το σώμα της Ελλάδας.

 Όσο για τον κύριο Πανούση, το να πετάει την μπάλα στην εξέδρα και να ισχυρίζεται ότι το πρόβλημα των αντιεξουσιαστών είναι κοινωνικό και ότι δεν πρέπει να αφορά την αστυνομία, είναι σαν να λέει περίπου ότι αν μας επιτεθεί ο τουρκικός στρατός, θα πρέπει να τον αντιμετωπίσουν οι διπλωμάτες του ΥΠ.ΕΞ και να αρχίσουμε τον διάλογο στο πεδίο της μάχης!
 Τι να κάνει δηλαδή η πρυτανεία και οι πολιτικές νεολαίες, όταν εισέρχονται οι μουτζαχεντίν-αντιεξουσιαστές με λοστούς, μολότοφ, ρόπαλα και μαχαίρια που με την βία πετάνε έξω τους φοιτητές-καθηγητές-υπαλλήλους και καταστρέφουν τις βιβλιοθήκες, τα εργαστήρια, τις εργασίες και τα αρχεία ενός πανεπιστημίου; Να πληρώνουν μπράβους να τους επιτεθούν; Να πάρουν τα όπλα για να κάνουν πόλεμο; Να τους εξαγοράσουν με χρήμα ή σεξ; Να τους βάλουν χαλαρωτική μουσική που εξημερώνει τα άγρια ένστικτα; Να τους πιάσουν στο φιλότιμο, μπας και φύγουν; Να συζητήσουν μαζί τους για ιδεολογίες μπας και τους πείσουν; Να βάλουν εκρηκτικά στα θεμέλια και να τους τινάξουν στον αέρα;
Ή μήπως να εφαρμοστεί ο νόμος, να εισβάλλει η αστυνομία και να προβεί σε συλλήψεις. 
Όχι, αυτό είναι λάθος κατά τον κύριο Πανούση. Γιατί μετά, λέει, αυτοί θα μπουν σε ένα άλλο κτίριο, σε ένα εργοστάσιο, σε ένα μουσείο, σε ένα πολυκατάστημα, κτλ. 
 Δεν θέλει να καταλάβει ότι μπροστά του έχει αποφασισμένους μαχητές, οι οποίοι δεν έχουν σκοπό την διεκδίκηση αιτημάτων, αλλά αυτοσκοπός τους είναι να αποδομίσουν κάθε έννοια κράτους δικαίου και κάθε πολιτισμικής κατάκτησης. Σε τίποτε δεν διαφέρουν από τους τζιχαντιστές που καταστρέφουν τα μνημεία των αρχαίων πολιτισμών της ανατολής, χιλιάδων ετών ιστορίας, εξαιτίας του φανατισμού και του σκοταδισμού που τους διέπουν.

 Τέτοιες περιπτώσεις δυστυχώς, δεν αντιμετωπίζονται με ήπια μέσα, αλλά με σκληρά και αποτελεσματικά. Είναι έτοιμοι να πολεμήσουν για τις "ιδέες" τους, ενώ οι "ευγενικές προθέσεις" της κυβέρνησης εκλαμβάνονται ως αδυναμία. Η σύγκρουση εδώ, είναι μονόδρομος και μάλιστα αμείλικτος και πρέπει να είναι σιωπηλός, χωρίς να δίνεται βήμα και σχόλια από τα ΜΜΕ. Μόνο η σιωπηλή αντιμετώπισή τους, θα τους αποδυναμώσει.

ΛΥΚΙΟΣ.

16 σχόλια:

  1. Με αυτο που κανει ο συριζα ο κοσμος θα αγανακτησει και θα καταλαβει το λαθος που εκανε να τους ψηφισει. Οπως το ιδιο και με τους λαθρομεταναστες που ερχονται κατα χιλιαδες καθημερινα απ τη θαλασσα. Κσι επισης οι κοντρες που υπαρχουν μεσα στις συνιστωσες του συριζα αργα η γρηγορα θα ριξουν αυτη τη κυβερνηση. Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρωτον, Λυκιε σε συγχαιρω που εγραψες το αρθρο με δικο σου λογο και δεν αντεγραψες καποιο που να συμβαδιζει με την σκεψη σου.

    Παιξτε μαζι μου σε αυτο που θα πω, ακομα και αν αυτο δεν ισχυει ακριβως. Εστω κλιμακα 1-100 πολιτικης τοποθετησης,με 1 ακροαριστερα και 100 ακροδεξια. Θεωρητικα εντελως θα λεγαμε πως ο Συριζα ειναι ενας συνασπισμος που πιανει το 10-50. Γνωμη μου ισως ναναι λαθος (χεστε την αν θελετε), πως εγω βρισκομαι καπου στο 55 εχοντας "πεσει" απο 65-70 απο αποψη μη πολωσης, τον Λυκιο θα τον εβαζα επισης καπου εκει 55-60, και τον Κωστα 75 ευκολα. Επεσα, προσθετοντας αριστερα στοιχεια στην πολιτικη μου σκεψη, στοιχεια που προηγουμενως δεν κατανοουσα. Εχοντας κατανοησει λοιπον αυτα τα στοιχεια, μπορω να καταλαβω τον καθε Πανουση. Δεν ειναι εντελως προδοτικα αυτα που λεει. Ειναι λογικα, απλα υπερ το δεον "αριστερα". Καθε προσεγγιση εχει τα θετικα και τα αρνητικα της.

    Στον πολωμενο λοιπον δεν απαντας με τον αντιθετο πολωμενο τροπο, ωστε να τον ισορροπησεις. Ετσι θα τον πολωσεις πιο πολυ, στελνοντας τον σε μεγαλυτερο ακρο. Ουτε τον χαιδευεις, δεν θα "βαλει" μυαλο ετσι. Η ζωη η ιδια θα του βαλει μυαλο. Αυτο που κανεις ειναι να τιμωρεις καθε του παραβατικη συμπεριφορα, με την αναλογη τιμωρια. Το οτι θα μπει η αστυνομια μεσα στο πανεπιστημιο και θα εκδιωξει τους καταχραστες του ασυλου του, δεν σημαινει παταξη τους, ουτε σκληρη και αποφασιστικη αντιμετωπιση. Δεν χρειαζονται πολωμενοι χρωματισμοι, διοτι αυτοι μονο αντιθετο αποτελεσμα φερουν. Ειναι το λογικο και δεον,η παραβατικη συμπεριφορα να αντιμετωπιζεται. Μεχρι εκει.

    Στο παραδειγμα μας.Τι θα κανει λοιπον η πρυτανεια; Θα αποπειραθει να λυσει το προβλημα μονη της και να τους απομακρυνει. Εαν αποτυχει, θα δοκιμασει με security. Εαν αποτυχει θα ζητησει την συνδρομη της αστυνομιας, παραχωρωντας της ρητα και προσωρινα (ας πουμε 24 ωρες) το δικαιωμα εισοδου στο χωρο του πανεπιστημιου, για συγκεκριμενο λογο (πχ απομακρυνση παρανομα εισελθοντων).

    Κωστα, απο τον κοσμο η κυβερνηση αυτη του Συριζα δεν πεφτει. Τα πλεονεκτηματα ειναι πολυ πιο σημαντικα τωρα γι αυτον, απο τα πραγματικα μειονεκτηματα που περιγραφεις. Εαν αποτυχει ολοκληρωτικα η εξωτερικη πολιτικη, τοτε ναι, θα πεσει η κυβερνηση αυτη, και με το μπαχαλο που θα εχει δημιουργησει στο εσωτερικο προσπαθωντας να κρατησει τον αριστερο πολο της, την ριζοσπαστικη αριστερα, τοτε θα ανοιξει ο δρομος για την Χρυση Αυγη, ως τον αλλο πολο που θα κληθει να φερει παλι την ισορροπια. Αυτο το παιχνιδι που παιζουμε αεναως, λεγεται εναντιοδρομια, μια παμε στον ενα πολο, μετα στον αλλο πολο για να ισορροπησουμε τα λαθη, μετα ξανα στον αλλο διοτι τα αρνητικα αυτου του πολου μας κουρασαν, μετα ξανα στον αλλο κοκ.

    Μονο με τη συνθεση και ενσωματωση και των δυο πολων σε ενα, θα επελθει λυση. Στο 50. Δεν εννοω φυσικα το πολιτικα ορθο στειρο κεντρο ως 50, αλλα την αριστη συνθεση και των δυο μεριων
    Στοχαστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ρε Στοχαστη ειμαι δεξιος , και τι μ αυτο δηλαδη; Ποιος σου ειπε οτι ΠΡΕΠΕΙ ολοι να ειμαστε κεντροοι; ΕΓω δεν βρισκω κατι ενδιαφερον στη αριστερη σκεψη και βρισκω πολυ πιο λογικη τη δεξια, οχι ασφαλως στην ακροδεξια των ναζι ποηυ ειναι ακραια. Ειδαμε και το κεντροο ΠΑΣΟΚ τι αριστη συνθεση εκανε των δυο μεριων.Χαχαχαχ!
      Κωστας

      Διαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ Στοχαστή, αν και αυτό αρχικά ξεκίνησε ως σχόλιο στην προηγούμενη ανάρτηση (με το αίτημα των 28 βουλευτών).

    Αν και διαφωνώ με τις κλίμακες ποσοτικοποίησης των ιδεών -όπως έχω ξαναπεί-, θα παίξω στο δικό σου παιχνιδάκι.
    - Ο ΣΥΡΙΖΑ περιλαμβάνει και το 1 της κλίμακας και δεν ξεκινά απ' το 10, δύσκολα δε ακουμπά το 50, κατά την δική μου άποψη. Εγώ θα τον τοποθετούσα από το 1 έως το 40.
    - Η τοποθέτησή μου στο άρθρο όμως, δεν πρέπει να ιδωθεί με ιδεολογικό πρόσημο. Πρόκειται για συγκεκριμένη τοποθέτηση στο πρόβλημα της ανομίας, ανεξάρτητη από ποια πλευρά μπορεί να προέρχεται. Τα ίδια θα έλεγα κι αν οι καταληψίες κουκουλοφόροι προέρχονταν από την Χ.Α., για παράδειγμα.
    Καταγγέλλω την κυβέρνηση για μεροληπτική στάση, που ευνοεί την ακροαριστερή παρία ενώ ταυτόχρονα καταλύει το κράτος δικαίου και την έννομη τάξη. Επιτρέπει την διατάραξη της κοινωνικής ειρήνης, την καταστροφή περιουσιών και τον κίνδυνο ζωής των πολιτών της.
    - Άρα, όταν μια κυβέρνηση ενισχύει τον ένα πόλο, τότε προκαλεί την αντίδραση του αντίθετου πόλου. Πρέπει λοιπόν να της καταλογίσουμε υπαιτιότητα και δόλο, για ότι προκληθεί.
    - Δεν μίλησα για προδοσία Πανούση, αφού δεν προδίδει τις αρχικές του ιδέες. Αντίθετα μέσα στον λόγο του, προσπαθεί να βρει ισορροπία μεταξύ αριστερισμού και ρεαλισμού.
    - Δε απαιτώ από την κυβέρνηση να γίνει δεξιά! Απαιτώ να σεβαστεί την κοινωνική ειρήνη και το κράτος δικαίου. Δεν κυβερνά έναν αριστερό λαό, αλλά όλους τους Έλληνες και αυτό πρέπει να το σεβαστεί.
    - Ο ανθρωπισμός των αριστερών, παρότι είναι θεμιτός, δεν πρέπει να επιτρέπει τον παραλογισμό και το έλλειμμα ρεαλιστικής αντιμετώπισης της πραγματικότητας. Να μην ξεπερνούμε τα λογικά όρια και να μην γινόμαστε εμμονικοί.
    - Το φαινόμενο των αναρχο-αντιεξουσιαστών και μάλιστα στην βίαιη εκδοχή τους, δεν πατάσσεται μόνο με την καταστολή.
    Πράγματι είναι κοινωνικοπολιτικό φαινόμενο και η αντιμετώπισή του, πρέπει να απασχολεί τους πολιτικούς και τους σκεπτικιστές.
    Όμως όταν οι ιδέες των αναρχο-αντιεξουσιαστών γίνονται πράξεις οι οποίες στρέφονται κατά των συμπολιτών τους, του κράτους και των υποδομών του, τότε το κράτος πρέπει να αμύνεται για να προστατέψει όλα όσα ανήκουν στον λαό και τον κόπο του.
    Εκεί πρέπει να μπαίνουν οι κόκκινες γραμμές. Ο νόμος πρέπει να εφαρμόζεται προς άπαντες, είτε είναι ιδεολογικά συμπαθούντες, είτε όχι.Εκεί στηρίζεται το κράτος δικαίου, στην ισονομία. Αν αυτή καταλυθεί τόσο προκλητικά, τότε ο πολίτης θα χάσει την εμπιστοσύνη του στο κράτος και θα αρχίσει να αυτονομείται. Θα μπει σε κατάσταση αυτοδικίας και αυτόματης απονομής του ατομικού "δικαίου", σύμφωνα με τον νόμου του ισχυρού. Οι ανίσχυροι θα στοιχίζονται πίσω από αυτούς που θεωρούν ισχυρούς και θα είναι υπόδουλοί τους. Η συνέχεια είναι ευνόητη...
    - Συμφωνώ λοιπόν στην καταστολή και την τιμωρία των κουκουλοφόρων για κάθε τους πράξη. Έτσι λέει και ο νόμος.
    Αυτό βεβαίως σημαίνει καταστολή και σύλληψη των δραστών.
    Οι πρυτανικές αρχές δεν μπορούν να διαχειριστούν την οργανωμένη βία των κουκουλοφόρων, με κανένα διπλωματικό τρόπο. Ούτε είναι δυνατόν να υπάρχει "περιφρούρηση" των πανεπιστημίων από φοιτητές εσαεί. Οι φοιτητές είναι για να διαβάζουν και να φοιτούν, όχι για να κάνουν τους χωροφύλακες.
    Λύση υπάρχει με την τοποθέτηση ιδιωτικής εταιρίας security, ή την δημιουργία μιας ειδικής αστυνομίας (δημόσιας) για τα πανεπιστήμια, όπως υπάρχουν σε άλλες χώρες. Από κει και ύστερα, αν οι κουκουλοφόροι επιμείνουν να ασκούν την βία τους σε τέτοιους χώρους, θα πρέπει να επεμβαίνει η αστυνομία και να τους οδηγεί στην δικαιοσύνη.
    Η δικαιοσύνη απ' την μεριά της, θα πρέπει να έχει την δυνατότητα να τιμωρεί πραγματικά και όχι να χαϊδεύει τους μεν και να εκδικείται τους δε. Δεν πρέπει να προκαλείται η εντύπωση της ατιμωρησίας.
    -Το λεγόμενο "πανεπιστημιακό άσυλο" έχει ξεκαθαριστεί τελικά ότι αφορά την προστασία-ελευθερία ιδεών μέσα στα εκπαιδευτικά ιδρύματα, όπως ισχύει σε όλο τον κόσμο και όχι βεβαίως την ασυλία στην παρανομία (κλοπές, διακίνηση ναρκωτικών, βιασμοί, απειλές, ξυλοδαρμοί, καταστροφές, πυρκαγιές και καταλήψεις).
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνω με τις διαπιστωσεις και με το δεον γενεσθαι. Η παρατηρηση μου ειχε να κανει με το χρωματισμο που μεταφερουν λεξεις οπως καταστολη.
    Στο θεωρημα της κλιμακας, θα ελεγα 5-45 καλυτερα, το 1-5 μπαινει ο κομμουνισμος-ακραιος σταλινισμος. Σαφως και εχει ευθυνες η κυβερνηση με την ακουσια εμμεση τροφοδοτηση του αλλου πολου. Η ιδια βεβαια, προσπαθει να κρατησει τις ακραιες συνιστωσες της και δεν πιστευω να επενδυει σε μελλοντικη κυβερνηση τυπου χρυσης αυγης.

    Δεν σου καταλογισα προφανως πως θελεις να κανεις την κυβερνηση πιο δεξια. Αλλα λεω πως η κυβερνηση που προφανως επιθυμει κοινωνικη ειρηνη, εχει απλως διαφορετικη αποψη στο τι σημαινει και πως επιτυγχανεται κρατος δικαιου, οχι κατ'αναγκη λαθος, αλλωστε εκλεχθηκε με αυτην την αποψη της γνωστη. Το αποτελεσμα και η ιστορια θα κρινει αν εχει δικιο ή οχι. Ειναι φανερο πως θελει να κρατησει πολιτικα τον αντιεξουσιαστικο χωρο και γι αυτο κανει ακροαριστερες παραχωρησεις, και αυτο οντως μπορει να το πληρωσει εκτος απο την ιδια και ο λαος δυστυχως.

    Τελος,το φαινομενο αντιεξουσιαστες δεν αντιμετωπιζεται με καταστολη, αλλα σε επιπεδο ιδεων, με διαλογο. Οχι τυποις διαλογο, αλλα ουσιας,στην πραξη, και αυτο ειναι κατι που μπορουμε να το κανουμε εμεις ως πιο σωφρονες και φιλοσοφημενοι απο αυτους. Στην πραξη λοιπον, χρειαζεται να δειξουμε ΓΙΑΤΙ και ΠΟΎ ειναι λαθος, ο ατομικιστικος αναρχισμος-individualistic anarchism. http://erevos.squat.gr/2014/03/23/atomikistikos-anarxismos-hpa/
    Στοχαστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η λέξη "καταστολή" έχει χρώμα μόνο στα μυαλά ανθρώπων με εμμονές και ιδεοληψίες. Οι λέξη αυτή, στο δικό μου μυαλό, σημαίνει "παρεμπόδιση κάποιας πράξης που βλάπτει". Μπορεί να το πεις και αναχαίτιση ή αποτροπή ή ανακοπή. Τώρα αν η "αναχαίτιση" σου θυμίζει F16 και η "ανακοπή" το καρδιακό έμφραγμα, τότε θα σου πω ότι εμένα η "καταστολή" μου θυμίζει την "καταστολή αρτηριακής αιμορραγίας"!!...
    Στην κλίμακά σου, μπορεί ο ΣΥΡΙΖΑ να μην έχει και πολλούς σταλινιστές, έχει όμως αναρχικούς-αντιεξουσιαστές οι οποίοι πρέπει να υπολογιστούν στους ακραίους του 1.
    Δεν νοείται κοινωνική ειρήνη με ταραχές, καταστροφές και ξυλοδαρμούς που θα μένουν ατιμώρητες. Δεν νοείται κράτος δικαίου, που κάποιοι θα τιμωρούνται ενώ κάποιοι άλλοι για τις ίδιες πράξεις θα μένουν ατιμώρητοι και ακαταδίωκτοι.
    Αυτοί οι όροι, δεν επιδέχονται διασταλτικής ερμηνείας.
    Οι αποκλίσεις αναιρούν την έννοια των όρων. Δεν είναι κράτος δικαίου, όταν μένει ατιμώρητος αυτός που δηλώνει αρνητής των νόμων την ίδια στιγμή που ο νομοταγής για την ίδια πράξη , τιμωρείται. Δεν μπορεί οι νόμοι να ισχύουν επιλεκτικά και να μιλάμε για κράτος δικαίου.
    Επίσης καμία κυβέρνηση που εκλέχθηκε δημοκρατικά, δεν δικαιούται να ζημιώσει τον λαό με πειράματα πάνω στην ασφάλεια και τις θεμελιώδεις συνταγματικές αρχές, τις οποίες οφείλει να σέβεται, όσο αριστερή κι αν είναι.
    Το φαινόμενο των αντιεξουσιαστών που εκφράζεται μέσω της βίας, δεν αντιμετωπίζεται με διάλογο και επιχειρήματα. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο με τους θεωρητικούς του είδους. Οι υπόλοιποι εκφράζονται βίαια, διότι τα κίνητρά τους πηγάζουν από ενδογενή ψυχοπαθολογία και όχι τόσο από ιδεολογία.
    Ποιος είναι ο "διάλογος ουσίας και πράξης" που επικαλείσαι;
    Ποιες είναι οι πράξεις που θα πείσουν για το λάθος των αντιεξουσιαστών, που θα είναι ταυτόχρονα διάλογος;
    Ακόμα όμως κι αν αυτό μπορεί να γίνει, δεν θα πρέπει να τους επιτρέπουμε να ασκούν βία εναντίων της κοινωνίας.
    Άλλο ο διάλογος και άλλο η πράξη βίας.
    Η πράξεις βίας δεν μπορούν να ενταχθούν στις μορφές διαλόγου.
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υ.Γ. Συνεπώς δεν αναφέρομαι στην αντιμετώπιση του αντιεξουσιαστικού φαινομένου, αλλά στην παρεμπόδιση των βίαιων πρακτικών τους, ως αναγκαία πράξη αυτοπροστασίας της κοινωνίας.
    ΛΥΚΙΟΣ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν και το εξηγησες, επιμενω πως η λεξη καταστολη εχει χρωμα. Καταστολη σημαινει καταπνιξη ειτε μετα την πραξη ειτε πριν απο αυτην. Θεωρητικα καταστολη ως αποτροπη μπορει να γινει και με το "συνδιαλεγεσθαι", το διαλογο, ετσι ωστε να μην δημιουργηθουν καν οι πραξεις στις οποιες θα ζητειται αντιμετωπιση. Και φυσικα αυτο εφαρμοζεται και στην περιπτωση μας.

    Η ιδεοληψια ειναι μια ψυχικη νευρωση, μια εμμονη που προκαλει ψυχαναγκαστικη συμπεριφορα. Στην περιπτωση που εξεταζουμε, ειναι σαφως εξαιρεση. Πολυ σπανια αυτη η λεξη βρισκει εφαρμογη στην πραγματικοτητα. Ο ατομικιστης αναρχικος, κατω απο το μανδυα του οποιου κρυβεται ο αντιεξουσιαστης, αποτελει ιδεολογια. Μπορει οι πιο πολλοι να μην ξερουν να το εξηγησουν, διαισθητικα ομως καπου εκει εντασσονται. Η κατηγορια αυτη ειναι ιδιομορφη, καθως δεν κατατασσεται οπουδηποτε στο θεωρητικο πολιτικο φασμα 1-100, διοτι εξ αρχης, δεν αναγνωριζουν αρχη-κρατος-εξουσια. Σου λεει : "Με ποιο δικαιωμα θα μου πει το κρατος τι να κανω; Πότε του το εδωσα;" Και θεωρητικα εχει δικιο. Ο λαος δεν αποφασισε ή συναινεσε ποτέ για το πολιτευμα και τους νομους με τους οποιους τον κυβερνουν.

    Καθε ποινικη πραξη σαφως και πρεπει να τιμωρειται αναλογα ως χωριστη πραξη. Ο διαλογος που λεω, αφορα στην πραξη, θεωρητικα να τους κατανοησουμε. Εγω πλεον τους κατανοω και ως ενα βαθμο σεβομαι την προσεγγιση τους αν και την θεωρω κακομαθημενη και λαθος. Εαν ωστοσο, καποιος θελει να αντιμετωπισει το φαινομενο, οφειλει να δοκιμασει να αντιπαρατεθει με επιχειρηματα στον ιδεολογικο τους μανδυα. Εδωσα ενα λινκ, οποιος επιθυμει, (Κωστα και σε σενα θα ηταν ωφελιμο) μπορει να δοκιμασει να αντιπαρατεθει στην ιδεολογια, να δειξει που βρισκεται το λαθος. Εγω ελλειψει καποιου εκπροσωπου, μπορω να κανω πως ειμαι ενας απο αυτους
    Στοχαστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ξεκαθαρίζω και πάλι την θέση μου:
    Δεν έχω καμία αντίρρηση στο να πιστεύει ο καθένας στην ιδεολογία του. Οπωσδήποτε κάθε ιδεολογία έχει ενδιαφέροντα σημεία, τα οποία είναι ορθά και βάσιμα. Οι συζητήσεις περί του ιδανικού πολιτεύματος δεν τελειώνουν ποτέ, ενώ όπως γνωρίζεις ξεκίνησαν από την αρχαιότητα!
    Γνωρίζω αρκετά καλά το θεωρητικό μέρος της αναρχίας, αλλά δεν είναι επί της παρούσης να συζητήσουμε επ΄ αυτής.
    Το να τους κατανοήσουμε δεν είναι το ζητούμενο, ούτε έχει να προσφέρει κάτι στο πρόβλημα.
    Το "κατανοώ" δεν σημαίνει ότι επιτρέπω να ασκείς πάνω μου βία. Άλλο το ένα και άλλο το άλλο.
    Προσωπικά τους κατανοώ, επειδή τους γνωρίζω. Το ότι τους κατανοώ και αιτιο-λογώ κάποιες συμπεριφορές τους, δεν σημαίνει ότι τους δικαιο-λογώ. Το αίτιο δεν δημιουργεί δίκαιο.
    Οι ιδεολογικές απόψεις του καθενός, δεν μπορεί να αποτελούν άλλοθι για να ασκεί βία και να επιβάλει με το ζόρι στους άλλους, τα δικά του "πιστεύω"!
    Ενώ λοιπόν αναγνωρίζω και σέβομαι το δικαίωμα στον καθένα να πιστεύει ότι θέλει, δεν του αναγνωρίζω κανένα δικαίωμα να κάνει πράξη την βία, την τρομοκρατία και τον εκβιασμό.
    Οι αληθινοί αναρχικοί και οι αντιεξουσιαστές, αν ήθελαν να πείσουν για τις θεωρίες τους, θα μπορούσαν να ζήσουν σε ένα δικό τους χώρο, μακριά από τον δικό μας πολιτισμό και να εφαρμόσουν στην πράξη τα πιστεύω τους. Έπειτα, θα μπορούσαν να μας δείξουν τα επιτεύγματα της κοινωνίας τους και να επιλέξουμε αν θέλουμε να τους μιμηθούμε ή όχι.
    Η προσπάθεια να ανατρέψουν τον πολιτισμό μας για να κάνουν το δικό τους πείραμα, είναι απαράδεκτο και μόνο σαν ιδέα.
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πρωτον, να πω πως αντιλαμβανομαι πως κατι συνεβη, αλλα δεν σχολιαζω επικαιροτητα διοτι αποφευγω να παρακολουθω ειδησεις.

    Ποιος ειναι ο πολιτισμος μας που μας απειλουν οι αντιεξουσιαστες; Εαν σπανε περιουσιες και μαγαζια του κοσμακη, τοτε το καταλαβαινω απολυτα. Δεν ειναι τοσο ο σκοπος τους ομως να ανατρεψουν τον "πολιτισμο" μας, παρα αντιδρουν στην εφαρμογη του συστηματος αυτου πανω τους. Ο αναρχικος εξ ορισμου δεν διαφημιζει συστηματα, δεν τον ενδιαφερει αυτο. Ειδικα ο ατομικιστης αναρχικος που ειναι η κακομαθημενη εκδοχη του αναρχικου. Δεν θελει να πεισει για την ιδεα του, ζητει εντονως να ζησει στο τωρα, οχι στο μελλον. Απο την αποψη αυτη, εμεις ειμαστε αυτοι που κανουμε πειραμα, ανατρεποντας τη φυσικη ταξη πραγματων. Θα μπορουσε ευκολα να σου αντιπαραβαλλει πως αυτο που εμεις τους κανουμε χωρις την συναινεση τους ειναι ανεπιτρεπτο και δεν εχουμε το δικαιωμα. Τα ειδαν τα αποτελεσματα της "κοινωνιας μας" και ειναι τοσο τραγικα που απορουν γιατι την υπερασπιζομαστε.

    Εαν δεν μας ενδιαφερει να αντιπαρατεθουμε λεκτικα και σε επιπεδο ιδεων ωστε να συνθεσουμε αποψεις, τοτε επιστρεφουμε στο στειρο προφανες. Καθε παραβατικη πραξη οφειλει να τιμωρειται αναλογα του παραβατικου μεγεθους της, χωρις ταμπελες ή χρωματισμους.
    Στοχαστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο πολιτισμός μας, είναι αυτός που τους δίνει την δυνατότητα να τον αμφισβητούν. Αν το κατανοήσουν αυτό, θα αντιληφθούν πόσο σπουδαίος είναι.
    Υπάρχουν βεβαίως άλλοι πολιτισμοί, οι οποίοι δεν δίνουν τέτοιες δυνατότητες στα μέλη τους, όπως για παράδειγμα στα ισλαμικά κράτη.
    Μπορεί εμείς να συζητούμε για τα τρωτά του πολιτισμού μας και να κοπτόμαστε για το πως θα τον βελτιώσουμε, αλλά δεν θα πρέπει να ξεχνάμε όλα αυτά που μέχρι τώρα έχουμε κατακτήσει. Αναφερόμαστε σε έναν πολιτισμό που έχει ιστορία ζυμώσεων πολλών χιλιάδων ετών και που η σημερινή κατάσταση αποτελεί συνέχεια αυτής της ιστορικής γραμμής. Μιλάμε για έναν πολιτισμό που μας έδωσε την ικανότητα να φιλοσοφούμε, να στοχαζόμαστε, να αγαπάμε, να απολαμβάνουμε τα τεχνολογικά αγαθά, να ελπίζουμε, να νοιώθουμε έναν σχετικό βαθμό ελευθερίας. Βεβαίως όλα αυτά συνοδεύονται από πολλά αρνητικά, όμως όλη μας η προσπάθεια είναι στοχευμένη στο πως να τα αντιμετωπίσουμε. Η δημοκρατία είναι επίσης επίτευγμα αυτού του πολιτισμού, αν και όχι το τελειότερο. Η ελευθερία της έκφρασης, επίσης. Κανείς αναρχικός δεν θα μπορούσε να εκφράσει τις ιδέες του και να αμφισβητήσει το σύστημα, αν δεν του το επέτρεπε αυτή η ελευθερία έκφρασης. Επίσης κανείς αναρχικός δεν θα μπορούσε να αμφισβητήσει τον πολιτισμό μας, αν δεν έπαιρνε τα γνωστικά εφόδια που απλόχερα, αυτός του τα προσέφερε.
    Προσωπικά δεν ενδιαφέρομαι να μεταπείσω κανέναν αναρχικό, για δύο λόγους:
    Πρώτον διότι το επιχείρησα πολλές φορές στο παρελθόν και διαπίστωσα ότι είναι σαν να μιλάω σε τοίχο. Είναι τέτοια η πώρωση που υπάρχει στους ακραίους ανθρώπους, που ένας διάλογος, φαντάζει σαν να φωνάζεις σε μια έρημο (φωνή βοώντος εν τη ερήμω). Ήταν πάντοτε μάταιος ένας διάλογος μαζί τους.
    Δεύτερον, διότι σέβομαι τις πεποιθήσεις των άλλων αρκεί να μην προσπαθούν να μου τις επιβάλλουν. Πόσο μάλλον όταν το επιχειρούν με τη βία.
    Ας έχουν λοιπόν τις ιδέες τους και ας τις υλοποιήσουν μόνοι τους, χωρίς να προσπαθούν να μας τις επιβάλλουν.
    Δεν εξομοιώνεται ένας ενεργεία και δόκιμος πολιτισμός, με έναν εν δυνάμει και αμφισβητήσιμο! Δεν είναι ισοδύναμοι.
    Οι πολίτες που γεννήθηκαν στον υφιστάμενο πολιτισμό (άρα είναι και φορείς του), αλλά στην πορεία αποφάσισαν να τον αμφισβητήσουν και να τον αντικαταστήσουν με αναρχικές ιδέες, οφείλουν σεβαστούν τον χώρο που τους διαμόρφωσε, ως προϋπάρχων. Οφείλουν να βρουν νέους χώρους, όπου θα διεξάγουν το δικό τους πείραμα. Δεν μπορεί να μάχεσαι το σύστημα όπου σε βολεύει και ταυτόχρονα να απολαμβάνεις όλα τα ευεργετήματα και τις ανέσεις που σου προσφέρει.
    Όσους ιδεολόγους αναρχικούς γνωρίζω, είναι από ευκατάστατοι έως πολύ πλούσιοι και εντελώς μέσα στο σύστημα. Κατά κανόνα είναι κληρονόμοι του πλούτου και κανείς τους δεν τον δημιούργησε. Είναι πολύ καλοί στο να τον καταναλώνουν όμως! Χωρίς λοιπόν να έχουν εργαστεί ή κοπιάσει ποτέ τους, έχουν "ρηξικέλευθες" απόψεις για την κοινωνία, που περιέχουν πολλή βία και κυνισμό.
    Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότεροι αναρχικοί που καταφεύγουν στις ακρότητες και την βία (τρομοκρατία, αντάρτικο πόλεων, κτλ) είναι γόνοι πλουσίων οικογενειών. Οι γόνοι των πτωχών οικογενειών, συνήθως εκφράζουν την καταπίεση που νιώθουν με την βία στα γήπεδα και πολύ λιγότερο στα Εξάρχεια.
    Αυτό όμως που έχει σημασία να κρατήσουμε από την συζήτησή μας φίλε Στοχαστή, είναι ότι συμφωνούμε πως ο κάθε πολίτης πρέπει να αναλαμβάνει το τίμημα που του αναλογεί για τις πράξεις του. Εν προκειμένω, να τιμωρείται για αδικήματα που διαπράττει σε βάρος των συμπολιτών του και των υποδομών της κοινωνίας μας.
    Καλή Ανάσταση! Σου εύχομαι να περάσεις όμορφα το Πάσχα, και ει δυνατόν δίπλα στην φύση!
    ΛΥΚΙΟΣ.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και για να επανέλθω στο θέμα μας με μια νέα είδηση, αναδημοσιεύω από το http://www.hellas-now.com/2015/04/blog-post_14.html

    "Πανούσης: Οι αντιεξουσιαστές θέλουν νεκρό!

    Για «νεκρούς» μιλάει ξανά ο αναπληρωτής υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Γιάννης Πανούσης, ο οποίος... προειδοποιεί πως η κατάσταση με τους αντιεξουσιαστές στα Εξάρχεια έχει ξεφύγει από κάθε έλεγχο.

    Σε συνέντευξή του στη Real News, ο κ. Πανούσης αναφέρει χαρακτηριστικά ότι «οι αντιεξουσιαστές θέλουν νεκρό. Εναν νεό Γρηγορόπουλο για να στήσουν έναν νεό Δεκέμβρη, όπως το 2008».

    Ο Γιάννης Πανούσης σημειώνει ότι «το θέμα είναι πλέον πολιτικό, αλλά η πολιτεία δεν μπορεί να διαπραγματεύεται με τρομοκράτες».

    «Ηρθε η ώρα του Τσίπρα»

    Καλεί, μάλιστα, τον Αλέξη Τσίπρα να παρέμβει σημειώνοντας ότι μόνο αυτός μπορεί να δώσει λύσει.

    «Ηρθε η ώρα του Τσίπρα. Μόνο ο ίδιος μπορεί να δώσει λύση στο πρόβλημα. Με ποιους θα πάει, με το 4% των έξαλλων ή το 32% των συντηρητικών και προοδευτικών πολιτών που τον εξέλεξε;».

    «Γνωρίζω από βελούδινα διαζύγια»

    Παράλληλα, ο αναπληρωτής υπουργός Προστασίας του Πολίτη απειλεί εμμέσως πλην σαφώς με παραίτηση σημειώνοντας ότι «Εάν συνεχιστεί η αοριστία δεν έχει νόημα η παρουσία μου στο υπουργείο. Γνωρίζω από βελούδινα διαζύγια»."

    Ενώ εδώ (http://www.hellas-now.com/2015/04/xo-o.html) μπορείτε να διαβάσετε τις απόψεις της κυβέρνησης (της κυρα-Τασίας) για τους συνταξιούχους και τους λαθρομετανάστες.

    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλη Ανασταση. Στη φυση ε; Θα προσπαθησω..

    Αυτο ειναι πολυυυυ σωστο. "Δεν μπορεί να μάχεσαι το σύστημα όπου σε βολεύει και ταυτόχρονα να απολαμβάνεις όλα τα ευεργετήματα και τις ανέσεις που σου προσφέρει. " Εαν καποιος δηλωνει αναρχικος, πρεπει να αποποιηθει των ευκολιων που το συστημα του παρεχει. Δεν γινεται να μου το παιζεις επαναστατης, αλλα να διεκδικεις μεχρι το τελος .. αδεια σχολης απο τη φυλακη. Αυτο-αναιρεισαι και γινεσαι γραφικος και κακομαθημενο πλουσιοπαιδο.

    Πραγματι θεωρω, οπως προειπα, την ιδεολογια αυτη, κατασκευασμενη πιθανον απο πρακτορες, με σκοπο την επιστρατευση ημιμαθων κακομαθημενων νεων, που συνηθως οντως ειναι γονοι ευκαταστατων οικογενειων, σε πραξεις που να εξυπηρετουν αλλοτρια συμφεροντα. Γι αυτο πιστευω πως η ιδεολογια αυτη πρεπει να αποδομηθει ολοκληρωτικα σε επιπεδο επιχειρηματων, ωστε να μην εκμεταλλευονται καποιοι πονηροι την θερμη που εχουν οι νεοι για να ζησουν.

    Δεν υπαρχουν αντιεξουσιαστες. Υπαρχει κατευθυντηριος νους με χρηματα (λεγε με πρακτορα). Οποτε ειτε αναζητουμε τον εγκεφαλο, ειτε δειχνουμε στα ατομα που φερουν σε περας τους στοχους του, την χειραγωγηση που εχουν δεχτει, ειτε και τα δυο. Και εφερες πληθος επιχειρηματων που θα πρεπει να κανουν τους ιδιους να στοχαστουν αν τυχει και τα διαβασουν.

    Θα πω μονο μια ιστορια για να δειξω και λιγο απο την αλλη πλευρα. Ηταν ενας ψαρας σε ενα νησακι που εμενε στο καικι του με το οποιο ψαρευε κι ολας. Καποια στιγμη του εμφανισθηκε μπροστα του το λιμενικο.

    -Παππου, τα χαρτια σου, αδεια και διπλωμα για το καικι.
    -Δεν εχω, λεει ο ψαρας
    -Δεν εχεις; Τι θα πει δεν εχεις; Και πως εχεις τοτε καικι;
    -Το καικι αυτο ειναι απο τον προπροπαππου μου, ας πουμε 200 χρονια πισω. Το χρησιμοποιουσαμε και ψαρευαμε, πριν καν δημιουργηθει το λιμενικο.
    -Δεν εχει σημασια, εισαι υποχρεωμενος να πληρωνεις φορο ιδιοκτησιας, ετησιο τελος καικιου, να ανανεωνεις την αδεια καθε χρονο, να τηρεις βιβλια, να,να,να..
    -Οχι δεν ειμαι, εγω ημουν εδω πριν απο εσας, δεν σας ειμαι υποχρεωμενος σε τιποτα. Αυτο το καικι και αυτη η θαλασσα δεν ανηκουν σε εσας για να τα εκμεταλλευεστε.

    Ο ψαρας του παραδειγματος δεν ειναι εντελως λαθος, εχει καποια δικια. Αυτη η λογικη επεκτεινομενη φθανει στη στερια, στην αστυνομια, στους νομους, κτλ. Για αυτο σε προηγουμενη συζητηση τονιζα πως ειναι πολυ σημαντικο να υπαρχει συμμετοχη του λαου σε καθε θεσμο, ωστε να τεκμαιρεται η συναινεση του. Οπως ειναι σημερα, θα μπορουσε καποιος στο μελλον να ισχυριστει πως τελουμε υπο σκλαβια, οπως στην οθωμανικη αυτοκρατορια. Πως υπαρχει ενα συστημα κοτζαμπασηδων και προεστων που πινει το αιμα του λαου και αυτο το συστημα αποτελειται απο κλειστες ελιτ δικαστικων, ολιγαρχων και πολιτικων οικογενειων. Και αντε μετα να του πουμε πως δεν εχει δικιο
    Στοχαστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτή είναι η επικίνδυνα απλουστευτική λογική του "όλα ή τίποτα"!
    Επίσης έτσι όπως παρουσιάζεις το επιχείρημα, οδηγούμαστε σε λάθος συμπέρασμα.
    Ποτέ δεν υπήρξε καμία περίοδος του πολιτισμού, που να μην είχε νόμους, φόρους και περιορισμούς, οι οποίοι απορρέουν από την υποχρέωση των μελών να συνεισφέρουν σε είδος, χρήμα, κόπο ή και θυσία για το σύνολο. Μπορεί να ήταν διαφορετικό το είδος και η μορφή αυτών των υποχρεώσεων, αλλά πάντοτε υπήρχαν. Όμως η κοινωνία και ο πολιτισμός εξελίσσονται και μαζί τους η μορφή των δικαιωμάτων και των υποχρεώσεων των μελών τους. Δεν μπορεί να απαιτούμε να ζούμε με τις συνήθειες και τους νόμους που ίσχυαν πριν 200 ή 1000 χρόνια. Σήμερα ισχύουν οι σύγχρονοι κανόνες που είναι προσαρμοσμένοι στις σημερινές συνθήκες. Το ότι το σύστημα έχει ελαττώματα και οτι όλοι μας προσπαθούμε να τα βελτιώσουμε, δεν σημαίνει ότι όλα είναι λάθος και ότι πρέπει να κλοτσήσουμε την καρδάρα και να χύσουμε το γάλα! Βελτιώνω τα λάθη, χωρίς να καταστρέφω τα καλά και ωφέλιμα.
    Ξαναλέω ότι όποιος απορρίπτει συλλήβδην τον πολιτισμό, ας πάρει τα βουνά και να ζήσει μόνος. Βεβαίως κανείς δεν το κάνει, γιατί ο πολιτισμός είναι συνυφασμένος και αναγκαίος για να λειτουργήσει ο άνθρωπος. Ο άνθρωπος μόνος, δεν λειτουργεί. Ακόμα και οι αναρχικοί-αντιεξουσιαστές (σχεδόν το ίδιο πράγμα είναι), έχουν ιεραρχία κανονικότατα, αλλά είναι τόσο ανόητοι, που δεν μπορούν να την διακρίνουν. Εδώ βλέπουμε πόσο πάσχει το αναρχικό ιδεολόγημα, καθότι αντίκειται πλήρως στην φυσική και την ανθρώπινη νομοτέλεια. Γι' αυτό και είναι ανεφάρμοστη ιδεολογία.
    Εξάλλου φίλε Στοχαστή και εμείς εδώ τι κάνουμε μήπως;
    Δεν προβληματιζόμαστε για το σύστημα; Δεν στηλιτεύουμε τα λάθη του; Δεν προτείνουμε λύσεις; Δεν προσπαθούμε να αφυπνιστούμε για να αλλάξουμε την ρότα της ανθρωπότητας; Δεν αποκαλύπτουμε τους εξουσιαστές και την νέα τάξη πραγμάτων, καθώς και τους σκοτεινούς τους σχεδιασμούς; Σαφώς ναι!
    Όμως δεν καταστρέφουμε ούτε ξυλοκοπούμε τους συνανθρώπους μας, για να αποδείξουμε ότι είμαστε "επαναστάτες".
    Το δίκιο του κάθε πολίτη που αναζητά ένα καλύτερο αύριο, δεν βρίσκεται στον μηδενισμό και την καταστροφή. Το δίκιο βρίσκεται πρώτα μέσα από προσωπική εργασία και έπειτα από τη συλλογική!
    ΛΥΚΙΟΣ.

    Υ.Γ. Αν μπορέσεις να κάνεις Πάσχα στην εξοχή είναι σημαντικό, για να βιώσεις την εαρινή μετάλλαξη της φύσης και να "φορτίσουν οι μπαταρίες" σου για μια αντίστοιχη εσωτερική μετάλλαξη ή συνέχιση του εσωτερικού σου αγώνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μωρε παλι καλα και σωστα τα λες. Αυτες ομως οι υποχρεωσεις του συνολου, οπως κοπος ή θυσιες, δεν εχουν νοημα εαν δεν τις εχουν επιλεξει ή εστω υπερψηφισει τα ιδια τα μελη. Με το ζορι παντρειά, δεν γινεται, πρεπει να θελουν αμφοτεροι.

    Η αντιδραση τους τωοντι, δεν ειναι δοκιμη. Τοσο μπορουν μαλλον. Τουλαχιστον "το παλευουν"
    Στοχαστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτοι θελουν νεκρο και σεις μιλατε για διαλογο και θεωριες; Αυτος που τους βαζει εχει σχεδιο να ξαναφταξει το 2008! Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας
Φίλοι του ιστολογίου, παρακαλώ να κάνετε ελεύθερα τον σχολιασμό σας, αλλά να απέχετε από ύβρεις και προσβολές προσώπων, καθώς και να χρησιμοποιείτε την Ελληνική γλώσσα και γραφή (όχι greeklish). Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται. Επίσης διαγράφονται spam και διαφημίσεις άλλων ιστολογίων.

Τα σχόλια ελέγχονται πριν δημοσιευθούν.


.