Κυριακή, 30 Μαρτίου 2014

Αλβανική δικαιοσύνη..


Μετά το αποτρόπαιο έγκλημα του Αλβανού βαρυποινίτη Καρέλι, εναντίον του υπαρχιφύλακα Τσιρώνη στην φυλακή Άμφισας και την κατάληξη του δράστη 2 ημέρες μετά στην φυλακή Σερρών, αναλογίστηκα τί επιπτώσεις έχει επιφέρει η αλβανική μετανάστευση στην Ελλάδα τις τελευταίες 2 δεκαετίες. Η μαζική εισροή των Αλβανών λαθρομεταναστών την δεκαετία του '90 συντάραξε την Ελλάδα ποικιλοτρόπως και έφερε νέα ήθη στην πατρίδα μας. Την πρώτη έκπληξη ένιωσαν οι Έλληνες την εποχή εκείνη από την ομοιομορφία των γειτόνων μας αφού οι Αλβανοί έμοιαζαν μεταξύ τους στην όψη, όντας πιο στεγνοί, οστεώδεις και σκληραγωγημένοι, θυμάμαι τον χαρακτηρισμό "κοντοσβέρκια".

Με το πέρασμα των χρόνων προχώρησε η "αφομοίωση" των Αλβανών στον γηγενή πληθυσμό, αφού τα παιδιά των μεταναστών φοίτησαν στα ελληνικά σχολεία. Η εκφορά της ελληνικής γλώσσας τελειοποιήθηκε ακόμη και από τους γονείς των παιδιών, που μπορεί να μην διδάχθηκαν τα ελληνικά σε σχολείο, όμως αναγκάστηκαν να τα μιλήσουν αξιοπρεπώς στην καθημερινότητά τους. Οι περισσότεροι Αλβανοί δούλεψαν σκληρά και χάρις την φθηνή προσφορά του εργατικού τους δυναμικού προτιμήθηκαν από Έλληνες επιχειρηματίες, ιδιαίτερα στον κλάδο της οικοδομής, της γεωργικής παραγωγής και γενικά στις ανειδίκευτες χειρονακτικές εργασίες. Η ελληνική νεολαία τα πρώτα χρόνια εκείνα ζούσε με το όνειρο και τον επαγγελματικό προσανατολισμό της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, της ανωτάτης σχολής και του μεταπτυχιακού. Συνεπώς δεν ενοχλήθηκε ούτε ένιωσε να απειλείται από την κατάληψη των θέσεων εργασίας από τους Αλβανούς ανταγωνιστές. Οι Αλβανοί δείσδυσαν και συμπλήρωσαν έντεχνα τα κενά στον πλουτοπαραγωγικό ιστό της Ελλάδας και σύντομα δημιούργησαν τις δικές τους ατομικές πιχειρήσεις, περνώντας ακολούθως και στο ελεύθερο επαγγέλμα, τις δικές τους επιχειρήσεις.

Ποιό ήταν το αποτέλεσμα της αφομοίωσής τους στην ελληνική κοινωνία; Μπορούμε να μιλάμε για επιτυχημένη και υποδειγματική ενσωμάτωση των Αλβανών ή μήπως συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο; Οι φυλετικές και κοινωνικοπολιτικές διαφορές Αλβανών και Ελλήνων, αλλά κυρίως η διμερής αντιπαλότητα εξ΄αιτίας της ένθεν εγκατάλειψης και κείθεν καταπίεσης της ελληνικής μειονότητας της Β. Ηπείρου, παραμένουν ανεξίτηλες. Φέτος η παρέλευση ακριβώς 100 ετών μετά την υπογραφή της αυτονομίας της Βορείου Ηπείρου, του πρωτοκόλλου που δεν ακυρώθηκε έκτοτε με άλλη συμφωνία, αλλά ούτε και τηρήθηκε ουσιαστικά εξ' αιτίας της προδοτικής πολιτικής του Ελευθέριου Βενιζέλου, μας φέρνουν στην μνήμη την μεταγενέστερη εμπόλεμη κατάσταση μεταξύ των δύο χωρών από την ιταλική εισβολή το 1940. Το ΠΑΣΟΚ το 1987 με υπουργό εξωτερικών τον Κ. Παπούλια μονομερώς κατήργησε το εμπόλεμο παραδίδοντας στο έλεος των κομμουνιστών ακόμη τότε, τους Έλληνες της Β. Ηπείρου. Εκεί πάτησε ο επόμενος υπουργός εξωτερικών της Νέας Δημοκρατίας Α. Σαμαράς και ευθύς αμέσως της κατάρρευσης του κομμουνισμού στην Αλβανία άνοιξε τις πύλες της ανεξέλεγκτης μετανάστευσης προς την Ελλάδα όλων των εξαθλιωμένων Αλβανών δίχως τον παραμικρό έλεγχο και αξιολόγηση του ποινικού τους μητρώου. Το πρώτο κύμα εισροής των Αλβανών άνοιξε τον δρόμο για το δεύτερο κύμα με πιο οργανωμένο τρόπο και πάντοτε με τις ευλογίες των επόμενων κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ που ακολούθησαν. Το σχέδιο των ΗΠΑ για την ισχυροποίηση της "δημοκρατικής" Αλβανίας στα Βαλκάνια είχε συντελεστεί με την άριστη συνεργασία όλων των διαδοχικών ελλαδικών κυβερνήσεων της μεταπολίτευσης. Ακολούθησε ο παράνομος βομβαρδισμός της Σερβίας από το ΝΑΤΟ και η απόσχιση του Κοσόβου το 1999, ενώ πρόσφατα περάσαμε στην τελευταία φάση της δημιουργίας της μεγάλης Αλβανίας η οποία διεκδικεί ελληνικά εδάφη έως την Πρέβεζα! Θυμηθείτε την σχετική μας ανάρτηση παλαιότερα:

Παρασκευή, 28 Μαρτίου 2014

"Πως να στεριώσεις ...σκυφτός σ'αυτόν τόπο ;"


Ωσάν να στέρεψαν τα λόγια τα μεγάλα 
ωσάν να σίγησαν τα στόματα των αξίων ,
μηδέ να 'ναι ο καημός που μας γιομίζει 
ή αυτό το κλάμα για νεκρούς Εθνοσωτήρων ;

Μήπως να έσβησε από μέσα μας η κάψα ,
αυτή η κάψα που την λένε ΛΕΥΤΕΡΙΑ 
και ν' αποστράγγιξε η μοίρα η πανώρια 
ότι θεριεύει σ' Ελλήνων τα σωθικά ; 

Πως να στεριώσεις σκυφτός σ'αυτόν τόπο 
τον ποτισμένο με Ηρώων μας το αίμα ;
Σαν ν' αγναντεύει η ψυχή και να 'γινε η ώρα 
σ' αυτούς να σβήσουμε της προδοσίας το βλέμμα .

Σήκω και πάλεψε όπως κάνουνε πάντα 
είμαστε κόρες , γιοί παλιών Καπεταναίων ,
γιατί της Ιστορίας η πλάκα γράφει ακόμα 
να'μαστε η περηφάνια και η χαρά στα χείλη νέων. 


Άξια Ελληνίδα Χαρά Νικοπούλου δεν στερεύει ποτέ απ'τις καρδιές Ελλήνων αυτήν η δίψα για την ΛΕΥΤΕΡΙΑ κυρά δασκάλα, μόνο ...κατοικεί εκεί μέσα ....και θεριεύει και ψάχνει να βρεί τον τρόπο να ξεσπάσει .
Μα σαν ξεσπάσει αυτήν η δίψα δεν θα'ναι μπόρα , θα μας θυμούνται κι εμάς ο κόσμος να χαλάσει ...


ΜΕ ΤΟΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΜΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟ 
Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν 

Αφορμή ενός ωραίου άρθρου από μια άξια Ελληνίδα την δασκάλα πολεμίστρια Χαρά Νικοπούλου ..
Πως να πιστέψεις κανείς μέσα από τέτοια λόγια πως όλα τέλειωσαν ... μήπως τώρα αρχίζουν ;

Πέμπτη, 27 Μαρτίου 2014

Ο σηπτικός βόθρος στο «Ποτάμι» και ο Ν. Δήμου..


Ο Νίκος Δήμου από μικρός ήταν δυστυχής που είναι Έλληνας. Στη δύση του βίου του, σαν μπακακάκι στην ακροποταμιά του κυρ Σταύρου, κράζει ανάλογες ιδεοληψίες. Με λίγα λόγια, έγραψε χθες στο διαδικτυακό στέκι των ποταμίσιων, για την «εθνοκάθαρση» που κάναμε, οι αχρείοι, στην άλωση της Τριπολιτσάς. Διαγράφει μονοκοντυλιά τους κλεφταρματολούς ως μισθοφόρους πλιατσικολόγους -του ταιριάζει η γνωστή απάντηση του Καραϊσκάκη-, μπερδεύει Αρβανίτες κι Αλβανούς, στο αντεπαναστατικό πυρ η Εκκλησία και καθάρισε.

Ας του απαντήσει λοιπόν ένας Αρβανίτης. Απ’ τον φωταδιστικό αναθεωρητισμό του διαφεύγουν μερικές λεπτομέρειες. Δεν θα τον βάλω στα βαθιά νερά της γενετικής, του Καβάλι Σφόρτσα και του Σάικ, που λένε ότι από την Κρήτη ως τον Γενούσο ποταμό, εδώ και μερικές χιλιάδες χρόνια, οι κάτοικοι είναι ο ίδιος λαός, όποια γλώσσα κι αν μιλούν, όποια θρησκεία κι αν έχουν σήμερα. E3B ή greek factor το ονομάζουν. Επειδή όμως πιστεύω ότι οι άνθρωποι δεν είναι μοσχάρια ή άλογα και σημασία έχουν το πολιτισμικό εποικοδόμημα και το φρόνημα, θα του πω ότι η αλβανική εθνική συνείδηση, το ίδιο το αλβανικό έθνος, είναι δημιούργημα των τελευταίων δεκαετιών του 19ου αιώνα, από ενέργειες της Υψηλής Πύλης, των Αψβούργων και της Ιταλίας, ως αντίρροπη δύναμη στα εθνικά κινήματα Ελλήνων, Σέρβων και Βουλγάρων.

Ο εθνικός τους ήρωας, ο Γεώργιος Καστριώτης ή Σκεντέρμπεης; Ενας Ελληνοσέρβος με καταγωγή από τη Μακεδονία, που μιλούσε ελληνικά κα είχε ελληνικότατη σφραγίδα. Οι Τόσκοι πρόγονοό μου, όπως και των λοιπών Ελλήνων Αρβανιτών, ποτέ δεν είχαν διαφορετική συνείδηση από το υπόλοιπο έθνος, ούτε το 1300, όταν κατέβηκαν άρματωμένοι καβάλα στα άλογά τους, ούτε στην Επανάσταση ούτε τώρα. Η μάνα μου, όπως κι οι λοιποί Μαυρομματαίοι κι άλλοι Αρβανίτες, χρησιμοποιεί για το άλογο τη λέξη κάλι, γενική κέλητ. Εν ολίγοις ο Αρβανίτης το 2014 χρησιμοποιεί την ίδια λέξη που βάζει ο Ομηρος στο στόμα του Αχιλλέα και συνέχισαν να χρησιμοποιούν, εξ αναβιώσεως, οι κανονισμοί του Ιππικού, διότι κέλης είναι το άλογο του πολεμιστή. Ούτε για ζεύξη ούτε για όργωμα ούτε για φόρτωμα. Μόνο για σέλα. Οι πραγματικοί Αλβανοί είναι οι Γκέκηδες του Βορρά, μιρδίτες ή μουσουλμάνοι. Οι Τόσκοι στο Νότο, όπως κι οι Τσάμηδες, δεν είναι παρά ελληνικά φύλα που αλβανοφώνησαν στην πορεία.

Διαβάστε, κύριε Δήμου μας, π.χ. Δημητρίου Ευαγγελίδη «Η καταγωγή των Αλβανών και οι αρβανιτόφωνοι Ελληνες». Θα ξεστραβωθείτε. Πολλοί παρέμειναν δίγλωσσοι, όπως οι δικοί μου πρόγονοι. Οι Τσάμηδες, λόγω προσηλυτισμού στο Ισλάμ και του όψιμου εφευρήματος του αλβανικού έθνους, έχασαν το φρόνημά τους, οι Αρβανίτες όμως της Ελλάδας δεν το έχασαν ποτέ, είτε μιλούσαν την τόσκικη διάλεκτο είτε ήσαν δίγλωσσοι. Κι αυτά τα αναθεωρητικά, αν πάτε στο Μαυρομμάτι σε κάνα καφενείο, μην τα πείτε, γιατί δεν θα φτάσετε ως την πόρτα κατά τη διαφυγή σας.

Τρίτη, 25 Μαρτίου 2014

"Δεν κιοτεύουν των Ελλήνων ... οι απογόνοι"



Και να'σου πάλι οι μνήμες μας ξυπνούν 
με ημέρες μακράς μα ένδοξης Ιστορίας ,
ωσάν να είναι εδώ και μας καλούν 
σ'έναν αγώνα όμοιας παλιγγενεσίας ...

Είναι αυτοί που με αγώνες μας μιλούν 
γενεές Ηρώων με σκόρπιο αίμα δάκρυα και ιδρώτα ,
της ΛΕΥΤΕΡΙΑΣ τον δρόμο δείχνουν και φρονούν
πως στις ζωές μας ν' αλλάξουμε την ρώτα ...

Γιατί των Ελλήνων οι καρδιές μον'δε σιγούν, 
πως δεν κιοτεύουν των Ελλήνων οι απογόνοι ,
είναι αυτοί που ψάχνουν τρόπο και θα βρουν 
να δώσουν λύσεις στον εχθρό που τους φιμώνει ...

Να'ναι κοντά η μέρα και να'ρθει ,
να 'μαι κομμάτι της Ελλάδας που σιμώνει 
και με το αίμα μου Θεέ μου αν χρειαστεί 
να κάψει ο Έλληνας μας αυτό που τον στοιχειώνει ...

ΜΕ ΤΟΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΜΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟ Σ'ΟΤΙ ΘΥΜΙΖΕΙ ΕΛΛΑΔΑ 

Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν 

Παρασκευή, 21 Μαρτίου 2014

Οι Ρώσοι δίνουν στην Κριμαία την αρχαία ελληνική ονομασία Ταυρίδα




















Οι Ρώσοι δίνουν στην Κριμαία την αρχαία ελληνική ονομασία Ταυρίδα---  Οι Ρώσοι, με πρόταση της Δούμας ετοιμάζονται να δώσουν και πάλι στην Κριμαία το αρχαίο ελληνικό όνομα Ταυρίς ή Ταυρίδα δράττοντας τη μοναδική αυτή ιστορική στιγμή. Κάνουν δηλαδή αυτό που έκανε και η Αικατερίνη η Μεγάλη το 1783 όταν η Χερσόνησος προσαρτήθηκε στη Ρωσική Αυτοκρατορία. Και ο συμβολισμός δεν 
είναι καθόλου τυχαίος. Οπως αναφέρει η εφημερίδα «Ιζβέστια» ο βουλευτής του Φιλελεύθερου Δημοκρατικούς Κόμματος της Ρωσίας Μιχαήλ Ντεγκουάρεφ πρότεινε η Χερσόνησος να έχει και το όνομα Ταυρίς προκειμένου να αποκατασταθεί η συνέχεια της ιστορίας των διάφορων περιόδων της Κριμαίας. Ο βουλευτής τόνισε πώς πρέπει να δοθεί η ονομασία Ταυρίς ή Ταυρίδα στην Κριμαία (το Κριμαία είναι ονομασία τατάρικης προέλευσης), καθώς κάτι τέτοιο θα ήταν και σύμφωνο με τη μήνυμα του Ρώσου Προέδρου Βλαντιμίρ Πούτιν να αναγνωριστούν στη Χερσόνησο τρεις γλώσσες, η ρωσική, η ουκρανική και αυτή των Τατάρων. Με την άποψη αυτή συμφώνησε και ο βουλευτής της παράταξης «Ενωμένη Ρωσία» στην Κρατική Δούμα, Αλεξέι Τζουράβλεφ, λέγοντας ωστόσο πώς αυτό πρέπει να το αποφασίσουν οι κάτοικοι της Κριμαίας. Υπέρ της ονομασίας Ταυρίς υπερθεμάτισε ο επικεφαλής των Κοζάκων της Μαύρης Θάλασσας, Ανατόλι Μαριέτε. «Το Κριμαία είναι ονομασία των Τατάρων και για εμάς είναι ένα σύμβολο σκλαβιάς 300 ετών, όταν οι Τάταροι εισέβαλαν στη ρωσική γη και εκατοντάδες χιλιάδες Ρώσοι αιχμάλωτοι μεταφέρθηκαν σε απομακρυσμένα μέρη», είπε. Η Χερσόνησος ονομάστηκε Ταυρίδα (Ταυρίς ή Ταυρική) απο τους Ελληνες πολύ πριν τον 6ο αιώνα π.Χ. όταν δημιουργήθηκαν συστηματικά οι αποικίες τους. Σύμφωνα με την ελληνική μυθολογία η Ταυρίδα είναι ο τόπος στον οποίο στάλθηκε η Ιφιγένεια μετά τη διάσωσή της (θεά Αρτέμιδα) από την ανθρωποθυσία για την οποία την προόριζε ο πατέρας της Αγαμέμνων. Η θεά έφερε τη νεαρή πριγκίπισσα στην Ταυρίδα και την έκανε ιέρεια στον εκεί ναό της.Το 1991, στην Κριμαία έγιναν σειρά από δημοψηφίσματα. Ένα από αυτά την καθιστούσε αυτόνομη περιοχή εντός της ΕΣΣΔ, με πλειοψηφία 93,26%. Για την ανεξαρτησία της Ουκρανίας από την Σοβιετική Ένωση είχε ψηφίσει το 54%. Αλλά είχε απαγορευθεί το δημοψήφισμα για την απόσχιση της Κριμαίας από την Ουκρανία, και οι κάτοικοι θεώρησαν ότι το Κίεβο τους κορόιδεψε. Η επιστροφή των Τατάρων κατά χιλιάδες, περιέπλεξε τα πράγματα ιδιαίτερα όταν εκείνοι άρχισαν ν’ αμφισβητούν την φιλορωσική διακυβέρνηση, διεκδικώντας προνόμια μειονότητας. Σήμερα υπολογίζεται πως από τους κατοίκους της Κριμαίας το 97% ομιλεί ρωσικά, περί τους 1.200.000 (58,3% θεωρούν πως είναι Ρώσοι), 24% είναι Ουκρανοί (περί τους 500.000) και 12% Τάταροι.

Πέμπτη, 20 Μαρτίου 2014

Παύλος Σαντορίνης: Το εκατοστομετρικό ραντάρ - Μία μεγάλη Ελληνική εφεύρεση



Παύλος Σαντορίνης: Έλληνας πολιτικός μηχανικός, φυσικός, και σπουδαίος σύγχρονος εφευρέτης. (Ιούνιος 1893 - 19 Οκτωβρίου 1986)
Το εκατοστομετρικό ραντάρ είναι καθαρά Ελληνική εφεύρεση του καθηγητού του Ε.Μ. Πολυτεχνείου Παύλου Σαντορίνη ο οποίος σπούδασε στην Ελβετία από το 1905 έως το 1919 και ήταν φυσικός του Πανεπιστημίου της Ζυρίχης και πολιτικός μηχανικός του Ομοσπονδιακού Πολυτεχνείου της Ζυρίχης, μαθητής, φίλος και συνεργάτης του Αλβέρτου Αϊνστάιν, κατά την περίοδο εκείνη.
Το 1936 ο Παύλος Σαντορίνης ήταν υφηγητής της Εφηρμοσμένης Φυσικής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Κατά την περίοδο αυτή, ο τότε πρωθυπουργός Ιωάννης Μεταξάς πληροφορήθηκε ότι ο Έλληνας επιστήμονας είχε κάνει μία μεγάλη ανακάλυψη, σχετική με την ανίχνευση των αεροπλάνων, οπότε κάλεσε επειγόντως τον Παύλο Σαντορίνη για να του δώσει σχετικές πληροφορίες.
Επειδή αντιλήφθηκε ο Ιωάννης Μεταξάς την σοβαρότητα της εφεύρεσης αυτής για την άμυνα της χώρας, ζήτησε από τον Παύλο Σαντορίνη, να καταθέσει το ταχύτερο δυνατόν, σχετικό υπόμνημα.
Μέσα σε μερικές ημέρες το υπόμνημα κατατέθηκε στην Αντιαεροπορική Άμυνα της χώρας με τίτλο Περί μεθόδου ανιχνεύσεως εχθρικών αεροπλάνων μέσω ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων.
Η υπηρεσία αυτή το υπέβαλε στο Γενικό Επιτελείο Στρατού (Γ.Ε.Σ.) οπότε συνεστήθη ειδική επιτροπή τόσο από καθηγητές του Πανεπιστημίου και του Πολυτεχνείου όσο και από τους ανώτερους αξιωματικούς: πλοίαρχο Πεζόπουλο, ταγματάρχη Καρκούλια και επισμηναγό Αβέρωφ.
Η επιτροπή μελέτησε τη μέθοδο του Παύλου Σαντορίνη και βρίσκοντάς την ορθή από επιστημονική άποψη συγκροτεί μία νέα επιτροπή «ελέγχου και δοκιμών» με μέλη τους καθηγητές Χόνδρο και Αθανασιάδη, τον πλοίαρχο Πεζόπουλο, αντισυνταγματάρχη Βάλβη και ταγματάρχη Πάλλη υπό την προεδρία του Ανωτάτου Διοικητού της Αντιαεροπορικής Άμυνας αντιστράτηγου Κ. Μπακόπουλου.
Η επιτροπή αυτή απεφάνθη ότι επειδή η μέθοδος του Παύλου Σαντορίνη είναι ορθή από επιστημονικής πλευράς θα πρέπει να γίνουν πειραματικές δοκιμές της. (Πηγή: Αρ. Πρωτ.  Απ. 44/19-9-1936).
Αλλά για τις δοκιμές αυτές χρειάζονταν τα απαραίτητα εξαρτήματα, ιδίως δε οι ειδικές λυχνίες εκπομπής και λήψεως μικροκυμάτων, στα οποία βασιζόταν η μέθοδος.
Όμως επειδή δεν υπήρχαν στην Ελλάδα οι απαραίτητες λυχνίες, καθώς και εξαρτήματα, έπρεπε να προμηθευτεί η Ελλάδα αυτά από το εξωτερικό. Για λόγους επίσης στρατιωτικούς, ήταν πολύ δύσκολη η εξεύρεσή τους. Αποφασίστηκε λοιπόν από το Γ.Ε.Σ. να ταξιδέψει ο Παύλος Σαντορίνης στο εξωτερικό με μεγάλη μυστικότητα, ώστε να προμηθευτεί τις απαραίτητες λυχνίες καθώς και τα άλλα υλικά.
Η ευκαιρία δόθηκε με το Διεθνές Συνέδριο βραχέων και υπερβραχέων κυμάτων στην Βιέννη το καλοκαίρι του 1937. Ο Παύλος Σαντορίνης, λόγω του κύρους και της φήμης του, ήταν πρόεδρος του Τμήματος Υπερβραχέων κυμάτων. Έτσι λοιπόν κατάφερε να προμηθευτεί όλα τα απαραίτητα για το πείραμα της κατασκευής του Ελληνικού ραντάρ.
Οι απαραίτητες για τον σκοπό αυτό λυχνίες, που δεν υπήρχαν τότε, κατασκευάστηκαν με κάθε δυνατή μυστικότητα, με τα σχέδια και τις υποδείξεις του ίδιου του Παύλου Σαντορίνη και ήταν ειδικές λυχνίες τύπου Μάγκνετρον μεγάλης ισχύος εκπομπής εκατοστομετρικών κυμάτων.

Τρίτη, 18 Μαρτίου 2014

ΑΣΤΡΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΒΑΤΙΚΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ

Ο Αρίσταρχος ο Σάμιος είχε πεί το εξής καταπληκτικό και αποκαλυπτικό: «Ο άνθρωπος όταν κοιμάται και στο όνειρό του βλέπει εικόνες προφητικών συμβάντων είναι χώρος μέν ως προς τον φυσικό κόσμο όπου βρίσκεται. Κατάσταση δε ως προς τον αστρικό κόσμο, όπου η ψυχή του αντιλαμβάνεται την δύναμη εκείνη, η οποία ονομάζεται μορφογενές ρευστόν». Συνεχίζοντας δε ο Αρίσταρχος μας δίδει και μία αποκαλυπτική σύνοψη περί του αστρικού κόσμου και του ενδιάμεσου μεταξύ του θείου και του φυσικού κόσμου: «Οντότητες, οι οποίες πορεύονται πρίν από κάθε εξέλιξη στον αστρικό κόσμο.

Οι οντότητες αυτές που είναι και ψυχικές απαρτίζονται από ανώτερους ανθρώπους, οι οποίοι εξελίχθησαν μόνοι τους και με την δική τους θέληση ή από ειδικά όντα του θείου κόσμου. Ρευστά, τα οποία απαρτίζονται από ουσία συγγενική με τον ηλεκτρισμό και έχουν ψυχικές ιδιότητες. Μέσα στον αστρικό κόσμο και στις αρχές που τον διέπουν, ευρίσκονται οι μορφές του μέλλοντος, οι οποίες μπορούν να εκδηλωθούν στον φυσικό κόσμο.

Οι μορφές αυτές αποτελούνται από την αρνητική αντανάκλαση των δημιουργικών ιδεών του θείου κόσμου. Ανθρώπινες οντότητες που διασχίζουν τον αστρικό κόσμο για να γεννηθούν (ενσάρκωση) ή για να αποβάλλουν την σάρκα τους, (δηλ. οδεύουν προς το θάνατο). Τον αστρικό κόσμο διασχίζουν τα αστρικά σώματα των μυστών και ανώτερων ανθρώπων». Ο Αρίσταρχος μας δίδει την ταυτότητα των Ουράνιων Επισκεπτών, αλλά και μια γενικότερη άποψη για τον συμπαντικό κόσμο, εκτός από την ηλιοκεντρική θεωρία του.

Δευτέρα, 17 Μαρτίου 2014

Η βαρβαρότητα του παιδαγωγικού ινστιτούτου.!!!!



Γράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου.
Στην ευνουχισμένη, διαμελισμένη αντίσταση της Ελληνικής κοινωνίας και του παχυδερμικού εφησυχασμού της, βρίσκουν κατά καιρούς γόνιμο έδαφος γνωστοί κύκλοι για να προωθήσουν την ανθελληνική προπαγάνδα τους.
Και αυτοί οι κύκλοι δε μας έρχονται από το εξωτερικό, αλλά είναι «Έλληνες» που ζουν και αναπνέουν μεταξύ μας και δραστηριοποιούνται υπέρ των ξένων συμφερόντων!
Είναι «Έλληνες» γραμματιζούμενοι που καταλαμβάνουν καίριες Δημόσιες θέσεις και σκοπό έχουν την παραπληροφόρηση των Ελληνόπουλων σε όλες τις βαθμίδες της Ελληνικής Εκπαίδευσης!

Άλλωστε, ποιος θα ξεχάσει την υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, Μαριέττα Γιαννάκου, επί κυβερνήσεως Κώστα Καραμανλή, όταν ανάθεσε στη συγγραφική ομάδα της Μαρίας Ρεπούση τη συγγραφή του βιβλίου Ιστορίας της ΣΤ΄ Δημοτικού, όπου μεταξύ των άλλων ιστορικών στρεβλώσεων και τερατουργημάτων, βάφτισε τη σφαγή του Ελληνικού πληθυσμού στο λιμάνι της Σμύρνης κατά τη Μικρασιατική καταστροφή, ως συνωστισμό των Ελλήνων στην προκυμαία;

Μια αναφορά για τις θηριωδίες των γειτόνων μας, που ακόμη και σήμερα δημιουργεί στους Έλληνες και ιδιαίτερα σε εκείνους που έχουν προσφυγική καταγωγή, υπέρμετρη ανατριχίλα και αποτροπιασμό. Για την ιστορία, να σας θυμίσω πως ο Ζουράρις είχε χαρακτηρίσει το βιβλίο ως κουρελούργημα και ο Κούνδουρος είχε αποκαλέσει την Ρεπούση, «μουλάρι ξεκαπίστρωτο».

Επίσης, να σας θυμίσω πως ενώ η Γιαννάκου δεν εξελέγη Βουλευτής με τη ΝΔ στις εκλογές του 2009, εν τούτοις ο Κώστας Καραμανλής τίμησε το «θεάρεστο» έργο της κατά παράβαση της λαϊκής εντολής και στις ευρωπαϊκές εκλογές που ακολούθησαν την τοποθέτησε πρώτη στο ευρωψηφοδέλτιο της ΝΔ με αποτέλεσμα να εκλεγεί. Επίσης, να σας θυμίσω πως η Ρεπούση βρήκε πολιτική στέγη στη ΔΗΜΑΡ των Μνημονίων και εξελέγη Βουλευτής της. 

Κατά το παρελθόν έχω αναφερθεί πως μέσα στα βοθρολύματα των ΜΜΕ, υπάρχουν και κάποια έντυπα που προσπαθούν να μας ενημερώνουν και ταυτόχρονα μάχονται υπέρ των βωμών και των εστιών του απανταχού Ελληνισμού!



Ένα τέτοιο περιοδικό είναι το «Βορειοηπειρωτικό Βήμα» που εκδίδεται κάθε τρίμηνο. Στο τελευταίο λοιπόν τεύχος, αναφέρει όσα δεν θα διαβάσετε και δεν θα ακούσετε πουθενά για τον ανθελληνικό ρόλο – για άλλη μια φορά – του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, αυτής της σφηκοφωλιάς ανθελλήνων:         
«Τρία χρόνια πριν ξεκίνησε μια προσπάθεια για να συμπεριληφθεί και η Βόρειος Ήπειρος στην Ενότητα «Ελληνισμός εκτός των συνόρων» της Γεωγραφίας της Ε΄ Δημοτικού («Βορειοηπειρωτικό Βήμα» Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου 2010). 
Το θέμα είχε προκαλέσει επερωτήσεις στη Βουλή και απασχόλησε τα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης αφού η αποσιώπηση της ίδιας της ύπαρξής του πλήγωσε βαθύτατα το Βορειοηπειρωτικό Ελληνισμό. Ξεχωριστή ήταν η πρωτοβουλία της Νεολαίας Βορειοηπειρωτών που με επιστολή στις 14 Ιανουαρίου 2011 ζήτησε από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο να εξηγήσει τους λόγους της αντιπαιδαγωγικής αυτής παράλειψης. Πράγματι το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο απάντησε με μια επιστολή στις 25/1/2011 η οποία βρίθει ανακριβειών, φθηνών δικαιολογιών και προχειρότητας. 

Τετάρτη, 12 Μαρτίου 2014

Οριστική νίκη των πολιτών στον πόλεμο κατά των πολυεθνικών για τον έλεγχο των σπόρων

Υπερψηφίστηκε σήμερα και από την Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου η τροπολογία που κατέθεσε ο ανεξάρτητος ευρωβουλευτής, Κρίτων Αρσένης, για την απόρριψη της πρότασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που θα επέβαλε συνθήκες καθολικού μονοπωλίου των πολυεθνικών στην εμπορία των σπόρων στην ευρωπαϊκή και παγκόσμια αγορά. Με την υπερψήφιση αυτή η νομοθεσία απορρίπτεται από το Ευρωκοινοβούλιο και υποχρεώνεται στην πράξη η Ευρωπαϊκή Επιτροπή να την αποσύρει.Ο Κρίτων Αρσένης ζήτησε από το βήμα της Ολομέλειας την παραίτηση του αρμόδιου Επιτρόπου κ. Μποργκ, καθώς ο συγκεκριμένος Επίτροπος είναι υπεύθυνος όχι μόνο για την απροκάλυπτη πρόταση υπέρ των πολυεθνικών σπόρων, αλλά και για την απόρριψη της υποχρέωσης σήμανσης της μεταλλαγμένης γύρης στο μέλι, την έγκριση της καλλιέργειας μεταλλαγμένου καλαμποκιού στην Ε.Ε. και τον μετριασμό της αντικαπνιστικής νομοθεσίας υπέρ των μεγάλων πολυεθνικών του καπνού.Σημειώνεται ότι πριν το κατηγορηματικό «όχι» της Ολομέλειας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο μονοπώλιο των πολυεθνικών στην εμπορία των σπόρων, προηγήθηκε η ομόφωνη καταψήφιση της νομοθεσίας από την Επιτροπή Περιβάλλοντος και η σχεδόν ομόφωνη από την Επιτροπή Γεωργίας. Στην ουσία, η συντριπτική πλειοψηφία των  Ευρωβουλευτών που υπερψήφισαν την τροπολογία του Κρίτωνα Αρσένη, «πάγωσαν» την προοπτική της άσκησης πλήρους κερδοσκοπικού ελέγχου της τροφής από τις πολυεθνικές, που θα υποχρέωνε έλληνες και ευρωπαίους αγρότες να αγοράζουν σπόρους μόνο από αυτές.

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΤΑΞΙΤΗΣ


Πιστεύω οτι μια Παγκόσμια Κυβέρνηση είναι μια καλή ιδέα . Θα σταματούσε τους πολέμους και όλη την σημερινή παραφροσύνη .
Επομένως θα έπρεπε να είμαι πρώτος και καλύτερος στις μασονικές στοές και σε όλα τα κόλπα
της neas taksis . 
Δεν είμαι όμως . Απεναντίας , ΠΟΛΕΜΩ την nea taksi .
Γιατί ; Για τους δύο παρακάτω λόγους : 

1) Ο σημερινός τραπεζίτης που χρηματοδοτεί την nea taksi θέλει να είναι ισόβιος ηγέτης . Μετά απο αυτόν ο γυιός του και μετά ο εγγονός του . Σαν την Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία και το Βυζάντιο . Είδαμε τις αδυναμίες αυτών των μορφωμάτων . Μετά τον σοφό Μάρκο Αυρήλιο θα έχεις τον ανισόρροπο γυιό του , τον Κόμμοδο . Δεν έχουμε καμμία διάθεση να ξαναζήσουμε τέτοιες περιπέτειες .
Μία παγκόσμια κυβέρνηση χρειάζεται πραγματικά . Δεν μπορείς όμως να λές "ΑΥΤΟΣ θα είναι ο ισόβιος ηγέτης !" . Δεν είναι σωστό να υπάρχει ΕΝΑΣ ΗΓΕΤΗΣ . Ένα πολυμελές Διευθυντήριο ( πείτε το Γερουσία , πείτε το Σύγκλητο ...) χρειάζεται . Ο ΕΝΑΣ έχει ελαττώματα . Έχει εμπάθειες . Ένα πολυμελές σώμα εξισορροπεί τα ελαττώματα και βγάζει προς τα έξω μόνο τα προτερήματα .

2) Για να γίνει κανείς μέλος του Διευθυντηρίου πρέπει να ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΘΕΙ επί μακρόν . Ο διάδοχος του σημερινού τραπεζίτη πού έχει δοκιμασθεί ; Βρήκε έτοιμα τα λεφτά του μπαμπάκα του και πουλάει πνεύμα . Δάσκαλος κατ' οίκον τον δίδαξε και δεν είδε κανείς άλλος τα ελαττώματά του και την (τυχόν ) οξύνοιά του . Δεν δούλεψε ποτέ στο μεροκάματο με άλλους συνεργάτες .

Είναι έξυπνος ; Είναι υπομονετικός ; Είναι ευγενικός ; Είναι ευέλικτος ;
Κανείς δεν τον δοκίμασε και κανείς δεν γνωρίζει .
Ετοιμάζεται για παγκόσμιος ηγέτης κάποιος που μπορεί να είναι φρενοβλαβής , διεστραμμένος , παρανοϊκός , σχιζοφρενής , ηλίθιος ...

Απευθύνομαι λοιπόν σε όποιον χαμηλόβαθμο NEOTAKSITH διαθέτει μυαλό και τον ρωτώ : Παίρνεις χρήματα και υπακούς τυφλά σε κάποιον τραπεζίτη που δεν έχεις δεί ποτέ . Γιατί ρε φίλε ; Γνωρίζεις τί σκέφτεται για σένα ; Γνωρίζεις τί μυαλό κουβαλά ; Μπορεί εσύ να είσαι εκατό φορές πιό ξύπνιος . Πώς ανέχεσαι να σε διατάζει ;

------------------------------------------------------

ΠΡΟΣ ΤΑ ΧΑΜΗΛΟΒΑΘΜΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ NEAS TAKSIS 
(Φεβρουάριος 2014 )

Ανέβηκες έως τον 33ο βαθμό της Μασονίας . Έδειξες επιμονή , ζήλο , πίστη... 
Επιτέλους ! Ήρθε η ώρα να πάρεις την αμοιβή . 
Αμ δε ! 
Με έκπληξη διαπιστώνεις οτι στα ψηλότερα κλιμάκια ανεβαίνουν οι πλέον ηλίθιοι του 33ου βαθμού ! 
Πώς γίνεται αυτό ; Είναι δυνατόν ; 

Αριστερός συνταγματολόγος: Παράνομη και επικίνδυνη η επιχείρηση ποινικοποίησης της Χρυσής Αυγής


Στις ημέρες της μνημονιακής Χούντας που ζούμε, με τις παράνομες προφυλακίσεις ανθρώπων με ξεκάθαρα πολιτικά κριτήρια, ακόμη και το αυτονόητο πρέπει να επαναλαμβάνεται προκειμένου να γίνεται αντιληπτό τι κραυγαλέες περιπτώσεις συνταγματικού πραξικοπήματος συμβαίνουν στην πολιτική ζωή της Χώρας. Ολοένα και μεγαλώνει ο αριθμός των συνταγματολόγων και των νομικών, οι οποίοι λένε ότι είναι αδιανόητο, έστω και ως σκέψη, το ενδεχόμενο να τεθεί η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ εκτός εκλογών και εκτός νόμου.

Ο συνταγματολόγος Δημήτρης Μπελαντής (φωτο) με κείμενό του στην... «Αυγή» είναι σαφής στο τι ισχύει. Στο άρθρο του, με τίτλο «Αντισυνταγματική και επικίνδυνη η διάλυση κομμάτων», λέει μεταξύ άλλων και το εξής: 
«Το ελληνικό συνταγματικό σύστημα, χάρη και στην ισχυρή βούληση που είχε εκφρασθεί στην Ε’ Αναθεωρητική Βουλή (1975) ως προς το θέμα αυτό από την τότε Αριστερά και το ΠΑΣΟΚ, δεν δέχεται τη δυνατότητα απαγόρευσης και διάλυσης πολιτικών κομμάτων, σε αντίθεση λ.χ. με το άρθρο 21 παρ. 2 του γερμανικού Συντάγματος. Αυτό που δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί άμεσα με δικαστική απόφαση και υπό τις εγγυήσεις της δεν είναι δυνατόν να πραγματοποιηθεί έμμεσα, όπως στην περίπτωση μη ανακήρυξης του συνδυασμού ενός πολιτικού κόμματος από τον Άρειο Πάγο προεκλογικά – ο σχετικός έλεγχος του Αρείου Πάγου πρέπει να έχει τυπικό και όχι ουσιαστικό δικαιοδοτικό χαρακτήρα.
Μια τέτοιου τύπου πρακτική είναι αντισυνταγματική, αλλά και πολιτικά επικίνδυνη, καθώς δημιουργεί ένα προηγούμενο έμμεσης διάλυσης πολιτικού κόμματος και μάλιστα, ακόμη περισσότερο, χωρίς να έχουν υπάρξει αμετάκλητες ποινικές καταδίκες κατά στελεχών του που διώκονται για κακουργηματική ποινική συμπεριφορά. Ομοίως, δεν μπορεί να υποστηριχθεί βάσιμα, ακόμη και αν διωχθούν οι βουλευτές και τα στελέχη ενός πολιτικού κόμματος, ότι το σύνολο των μελών και στελεχών του αποτελεί εγκληματική ή τρομοκρατική οργάνωση των άρθρων 187 ή 187Α Π.Κ. και μετέχει στον σχεδιασμό κακουργηματικής δράσης. Αν αυτό γινόταν δεκτό, θα μπορούσε οποιαδήποτε μεμονωμένη ή και γενικότερη δράση κάποιων μελών ενός κόμματος να οδηγήσει στη συλλογική ποινική ευθύνη όλων των μελών του».

Τρίτη, 11 Μαρτίου 2014

Τελικά μήπως μαγειρεύουν τα αποτελέσματα κάθε φορά στις εκλογές;




Πρέπει και αυτό να το θεωρεί κανείς πιθανό, γιατί το να σου λένε ότι το Ποτάμι είναι τρίτο κόμμα αυτή τη στιγμή, μόνο αυτό σημαίνει.
Πέρα απο τη πιθανότητα Alsheimer που πιθανό να έχει ο “ιδιοφυής” υποστηριχτής του… υπάρχει και
ένα τρομερό μίσος για αυτό το λαό, στον οποίο θέλουν να επιβάλλουν ψυχωτικές καταστάσεις, που να τον οδηγήσουν σε πράξεις εκτός λογικής.
Το αποτυχημένο πολιτικό σύστημα αντιγράφει μια Ιταλία που παρά φύση δεν έχει οδηγηθεί σε χρεοκοπία. Είναι στριμωγμένο. Το “χτές” γκρεμίζεται και θέλει να εξομοιώσει ότι “νέο” βγαίνει με τη μούχλα του βόθρου στον οποίο ζεί και τον οποίο αυτό κατασκεύασε.

Είναι φανερό ότι τα συνεργαζόμενα μαγαζάκια – περίπτερα των ΜΜΕ της επικράτειας, oι υπάλληλοι του συστήματος, δείχνουν πρός μία και μόνο κατεύθυνση. Όλα θέλουν τη ΧΑ στην εξουσία και μια νέα Ουκρανία στην Ελλάδα.
Σταματείστε να πιστεύετε στο τυχαίο. Να θυμάστε ονόματα, σχέσεις και ημερομηνίες γεγονότων. Στο μέλλον θα σας πούν πολλά.
Και λίγα απο τα νέα της προπαγάνδας…
Σας παραθέτω δημοσκοπήσεις της εταιρείας MRB, για το Star του Βαρδινογιάννη. 

Δευτέρα, 10 Μαρτίου 2014

Το Αναψυκτήριο της Εβδομάδας (10-3-2014)



Εδώ μπορείτε να σχολιάζετε ελεύθερα, αλλά με σεβασμό στον συνομιλητή σας!

Αρχιμήδης ο Άπειρος


«Δος μοι πα στω και ταν γαν κινάσω»
είχε πει ο Αρχιμήδης - και μάλλον το εννοούσε
Μαζεύαμε στρόγγυλα χαλίκια στην παραλία - μαύρα εγώ, άσπρα η κόρη μου - για να παίξουμε ντάμα στην άμμο, όταν θυμήθηκα τα χαλίκια που έστρωναν ο Πυθαγόρας και οι μαθητές του για να μετρήσουν.

Στα λατινικά το χαλίκι λέγεται calculus και από αυτό το μέτρημα των χαλικιών γεννήθηκε η έννοια του Μαθηματικού Λογισμού, που στον δυτικό κόσμο έμεινε να ονομάζεται έτσι. Και ύστερα κοίταξα την άπειρη άμμο που τύλιγε τα χαλίκια και θυμήθηκα τον μόνο άνθρωπο που βάλθηκε να μετρήσει την άμμο της οικουμένης… αλλά ποιος τον θυμάται;

«Νομίζουν κάποιοι, βασιλεύ Γέλων, ότι η άμμος είναι άπειρη… Αλλά εγώ θα προσπαθήσω να σου αποδείξω γεωμετρικά ότι οι αριθμοί που έφτιαξα ξεπερνούν ακόμη και τον αριθμό των κόκκων της άμμου που θα γέμιζαν όχι μόνο τη Γη αλλά και τον κόσμο όλον».



Αρχιμήδους «Ψαμμίτης»

Είναι μυστηριωδώς κωμικό το πώς η ελληνική γλώσσα χρησιμοποιεί την ίδια λέξη - άπειρο - για να χαρακτηρίσει το άτομο χωρίς πείρα και, ταυτόχρονα, για να αποδώσει την έννοια του ατέρμονου… Αλλά εξίσου κωμικό προβάλλει το πόσο λίγα γνωρίζουμε οι πολλοί Ελληνες σήμερα για τον άνθρωπο που υπερέβαλε κάθε άλλον στην ενατένιση και στη μέτρηση του απείρου - τον Αρχιμήδη.

Θα πείτε ίσως «και ποιος δεν γνωρίζει τον Αρχιμήδη; Ολοι γνωρίζουν για τις πολεμικές μηχανές που έφτιαξε, για το ότι πετάχτηκε από την μπανιέρα φωνάζοντας "Εύρηκα" όταν ανακάλυψε ότι ο όγκος ενός σώματος είναι ίσος με το νερό που ξεχειλίζει, ή ότι τον σκότωσε ένας λεγεωνάριος επειδή του είπε "Μη μου τους κύκλους τάραττε"».

Σωστά. Ωστόσο αυτά τα ελάχιστα που κράτησε η συλλογική μας μνήμη από τις διηγήσεις του Πολυβίου και του Πλουτάρχου επαρκούν μόνο για να γνωρίσεις «εξ όνυχος τον λέοντα». Διότι, αν είχαμε μελετήσει σε βάθος τα κείμενα που αυτός ο μοναδικός μαθηματικός άφησε, θα είχαμε γνωρίσει το απροσμέτρητον του ανδρός. Και, έχοντας ένα τέτοιο πρότυπο στον τρόπο σκέψης μας, ίσως να μην είχαμε κατρακυλήσει στον Καιάδα όπου ζούμε σήμερα…


Βιβλία και έργα

Ο γιος του αστρονόμου Φειδία των Συρακουσών γεννήθηκε μάλλον το 287 π.Χ., στα χρόνια που η Μεγάλη Ελλάδα είχε παραδώσει την εξουσία και τις ελπίδες της στον βασιλιά Πύρρο, και πέθανε το 212 π.Χ., στα χρόνια που η Καρχηδόνα και τα βασίλεια των Επιγόνων άρχισαν να σαρώνονται από τις ρωμαϊκές λεγεώνες. Ωστόσο σε αυτά τα 75 χρόνια ζωής ο Αρχιμήδης πρόλαβε να κάνει τον «κύκλο σοφίας» της κοσμοπολίτικης πνευματικής ελίτ των Ελλήνων: Πέρασε τα νιάτα του μελετώντας στην Αλεξάνδρεια, για να επιστρέψει στην πόλη του και να αποδυθεί στη δική του έρευνα. Από τους φίλους που έκανε στην αλεξανδρινή σχολή, ένας έμελλε να γίνει ο «εκδότης» των έργων του - ο Κόνων ο Σάμιος. Ο Αρχιμήδης τού ταχυδρομούσε τις μονογραφίες του και εκείνος φρόντιζε για τα υπόλοιπα. Αν δεν είχε συμβεί η καταστροφή της Βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας θα τις είχαμε σήμερα όλες.

Βεβαίως, ο Αρχιμήδης έγινε περισσότερο γνωστός στους μεταγενέστερους ως η ιδιοφυΐα που εφηύρε ή βελτιστοποίησε πλήθος μηχανισμών: του περίφημου κοχλία με τον οποίο αντλούνται και ως σήμερα τα νερά, της σύνθετης τροχαλίας με την οποία ανείλκυσε ολόκληρο πλοίο, του καταπέλτη μεταβλητού βεληνεκούς, των «σιδηρών χειρών» που άρπαζαν τις ρωμαϊκές πεντήρεις και τις βύθιζαν, των παραβολικών κατόπτρων με τα οποία έκαιγε τα πανιά τους, του ατμοβόλου που υλοποίησε με τα σχέδιά του ο Λεονάρντο ντα Βίντσι, του υπερωκεανίου της εποχής του ονόματι «Συρακουσία»… ακόμη και του μηχανικού Πλανητάριου, που εικάζεται ότι ήταν πρόγονος του Μηχανισμού των Αντικυθήρων. Ο ίδιος όμως περιφρονούσε αυτά του τα επιτεύγματα στη Μηχανική, σε τέτοιον βαθμό που ουδέποτε τα ανέφερε στα γραπτά του. Στόχος του παρέμενε η προαγωγή της μαθηματικής σκέψης.

Τηλεμεταφορά και συνειδητότητα





Γράφει η Έλενα Ταγκαλάκη
Οι επιστήμονες κάνουν λόγο για τηλεμεταφορά φυσικών αντικειμένων από το ένα μέρος στο άλλο
Η σύλληψη της τηλεμεταφοράς είναι γνωστή κυρίως από τη λογοτεχνία επισημονικής φαντασίας σε όλη την ανθρώπινη ιστορία, αλλά τα πράγματα αλλάζουν. Είναι 2014 και η ανάπτυξη της κβαντικής θεωρίας και η γενική φυσική της σχετικότητας έχει πετύχει με επιτυχία την εξερεύνηση της σύλληψης της τηλεμεταφοράς εδώ και αρκετό καιρό.
Σήμερα, έχουν γίνει πολυάριθμες ανακαλύψεις τηλεμεταφοράς. Ένα παράδειγμα είναι η δουλειά του Professor Rainer Blatt στο πανεπιστήμιο του Innsbruck. Σύμφωνα με το site Collective Evolution, κατάφεραν με επιτυχία να πραγματοποιήσουν τηλεμεταφορά σε άτομα (σωματίδια) για πρώτη φορά – η μελέτη δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Nature.
Οι ερευνητές κατάφεραν να μεταφέρουν βασικές ιδιότητες ενός σωματιδίου στο άλλο χωρίς να χρησιμοποιήσουν φυσική σύνδεση. Σε αυτή την περίπτωση, ητηλεμεταφορά συνέβη με τη μορφή της μεταφοράς κβαντικών μορφών ανάμεσα σε δύο άτομα, περιλαμβανομένης της ενέργειας, κίνησης, μαγνητικού πεδίου και άλλων φυσικών ιδιοτήτων του ατόμου.
Αυτό είναι πιθανό εξαιτίας της περίεργης συμπεριφοράς που υπάρχει σε ατομική κλίμακα, γνωστή ως κβαντική εμπλοκή (όπου πολλαπλά αντικείμενα υπάρχουν σε μορφές που συνδέονται μεταξύ τους). Ο Άινσταϊν αναφερόταν σε αυτό με τον όρο “τρομακτική δράση”.
Άλλη μία μελέτη δημοσιεύτηκε από την ομάδα φυσικών του πανεπιστημίου του Queensland στο περιοδικό Nature το 2013 αποδεικνύοντας την επιτυχή τηλεμεταφορά συστημάτων σε στερεά κατάσταση. Μια διαδικασία με την οποία, πάλι, η κβαντική πληροφορία μπορεί να μεταδοθεί από το ένα μέρος στο άλλο χωρίς την αποστολή φυσικού φορέα πληροφοριών. Πρόκειται για την ίδια σύλληψη, η οποία γίνεται πιθανή εξαιτίας του φαινομένου της κβαντικής εμπλοκής.
Η κβαντική τηλεμεταφορά έχει αναπαραχθεί από πολυάριθμους επιστήμονες σε όλο τον κόσμο αρκετές φορές.
Τα παραπάνω παραδείγματα αναφέρονται όλα στην κβαντική τηλεμεταφορά και δεδομένου του ότι όλοι μας είμαστε φτιαγμένοι από άτομα, υπάρχει έντονη πίστη πως μία μέρα θα είμαστε σε θέση να τηλεμεταφέρουμε πλήρη φυσικά αντικείμενα, αλλά κάποιες μελέτες, στα υψηλόβαθμα επίπεδα της κυβέρνησης, υποδηλώνουν ότι αυτό έχει γίνει ήδη.
Υπάρχουν πολλών ειδών τηλεμεταφορές. Πάλι, τα δύο παραδείγματα που αναφέρονται παραπάνω αφορούν την κβαντική τηλεμεταφορά. Άλλος ένας τύπος τηλεμεταφοράς είναι η νοητική – μεταφορά προσώπων ή άψυχων αντικειμένων με νοητικά μέσα.

Τετάρτη, 5 Μαρτίου 2014

Γιά τό τζαμί τοῦ Βοτανικοῦ

Γράφει ο Σαράντος Καργάκος

Μοῦ ζητήθηκε πρό καιροῦ νά ἔχω συμμετοχή σέ μιά συζήτηση γιά τό ὑπό ἀνέγερση τζαμί σέ μιά πρωινή ἐκπομπή τῆς Δημόσιας Τηλεοράσεως. (Ἀλήθεια, κανείς ἁρμόδιος δέν σκέφθηκε τί σημαίνει ὁ ὅρος δημόσιος, ὅταν ἐκφέρεται κατά θηλυκό γένος;). Ἀρνήθηκα, προφασιζόμενος βαρηκοΐα. Ἡ κυρία, ὅμως, ἦταν ἐπίμων καί μοῦ πρότεινε νά σταλεῖ συνεργεῖο στό σπίτι μου, ὅπου θά κάνω μιά δήλωση μέ τίς ἀπόψεις μου καί δέν θά ὑπάρξει πρόβλημα ἐμπλοκῆς σέ διάλογο.
Δέχθηκα μέ βαρειά καρδιά. Τό συνεργεῖο (δύο εὐγενέστατοι κύριοι) ἦλθαν στό σπίτι μου δύο ὧρες ἐνωρίτερα καί μοῦ εἶπαν ὅτι ἡ δήλωσή μου θά γίνει μόλις ἀρχίσει ἡ ἐκπομπή. Μέ ἔζωσαν φίδια ἀνησυχίας καί τούς εἶπα νά τηλεφωνήσουν ὅτι σέ διάλογο δέν μετέχω λόγω βαρηκοΐας. Φαίνεται, ὅμως, ὅτι οἱ δύο πολυθέλγητρες «συντονίστριες» ἦσαν πιό βαρήκοες ἀπό ἐμένα καί μέ ἐνέπλεξαν σ’ ἕνα διάλογο μέ πρόσωπα πού μοῦ ἦσαν ἄγνωστα καί πού σέ καμμιά περίπτωση δέν εἶχα διάθεση ν’ ἀρχίσω διάλογο μαζί τους. Καί, ὅμως, ὁ  διάλογος ἄρχισε, ὁπότε ἀναγκάστηκα νά ἐγκαλέσω στήν τάξη ἕναν ἀπό τούς συζητητές καί νά τοῦ συστήσω εὐπρέπεια· καί ἀκολούθως, στρεφόμενος προς τίς χαριτόβρυτες «συντονίστριες», τούς δήλωσα κοφτά ὅτι παραβιάζουν κατάφωρα τή δημοσιογραφική δεοντολογία, διότι –παρά τή ρητή δέσμευσή τους- μέ ὑποχρέωσαν νά δημοσιοποιήσω κάτι πού ἀποτελεῖ προσωπικό μου «δεδομένο».
Ἀκολούθως, παρακάλεσα τά δύο μέλη τοῦ συνεργείου νά ἀπέλθουν. Ἔτσι ἄφησα τό πεδίο ἐλεύθερο στους συζητητές καί στις «κυρίες» νά ποῦν ὅ, τι θέλουν. Πρόφθασα, ὅμως, νά πῶ μερικά πράγματα,  πού εἶναι χρήσιμο νά διαβασθοῦν, γιατί, ὅπως μέ πληροφόρησαν, κάποιος ἀπό τό «συνεργεῖο» μοῦ καταλόγισε φανατισμό καί κάτι ἄλλο βαρύτερο. Ἡ δήλωσή μου -ὅπως τήν θυμᾶμαι- περιεῖχε τά ἀκόλουθα ἐρωτηματικά σημεῖα:
Πρῶτον, σέβομαι τίς θρησκευτικές εὐαισθησίες καί τίς θρησκευτικές ἀνάγκες παντός ἀνθρώπου, ἀλλ’ ἀφελῶς διερωτῶμαι: σέ ποιούς θά ἀνήκει θρησκευτικά τό ἐν λόγω τζαμί; Στους Σουνίτες ἤ στους Σιίτες; Ἤ, μήπως, σέ κάποια ἄλλη ἀπό τίς δεκάδες μουσουλμανικές σέχτες; Οἱ ἄνθρωποι αὐτοί δέν μποροῦν νά μονοιάσουν στις χῶρες τους καί θά μονοιάσουν στήν Ἑλλάδα; Μήπως ὑπάρχει κίνδυνος νά ἔχουμε φαινόμενα Βαγδάτης;

Ανακτήστε τον έλεγχο των συναισθημάτων σας

empa1
Όλοι θέλουν να ελέγχουν ή να εξαλείψουν τα αρνητικά τους συναισθήματα (καμία φόρα κάποιοι και τα θετικά) ωστόσο, δεν γνωρίζουν πάντα το πως να το κάνουν. Τις πιο πολλές φορές δεν μπορούν καν να αναγνωρίσουν αυτό που αισθάνονται.
Για να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά, τα αρνητικά μας συναισθήματα:
1. Χρειάζεται να κατανοήσουμε ότι τα αρνητικά συναισθήματα έχουν ένα λόγο που έκαναν την εμφάνιση τους. Αποτελούν δηλαδή ένδειξη ότι κάτι σας ενοχλεί ή παρεμβαίνει στις επιθυμίες σας, τις αξίες σας, τις προσδοκίες κτλ. Αρά εσείς είναι αναγκαίο να κάνετε κάτι για αυτό.
2. Αναγνωρίστε ότι κάτι μέσα ή έξω από εσάς σας ενοχλεί, το αντιπαθείτε ή γενικότερα αισθάνεστε άσχημα για αυτό. Αυτό μπορεί να φαίνεται προφανές, αλλά δεν είναι. Η κοινωνία δεν μας διδάσκει να ερχόμαστε σε ειλικρινή επαφή και έκφραση με τα συναισθήματά μας. Από μικρά παιδιά, όταν κάτι μας πονάει, μας διδάσκουν ότι με μια καραμέλα, ένα παιχνίδι, ένα φιλί θα νιώσουμε καλύτερα, αυτό φυσικά δεν είναι αλήθεια. Αν δεν κάνουμε κάτι ενεργά τίποτα δεν πρόκειται να συμβεί. Και όσο νωρίτερα το κάνουμε τόσο το καλύτερο.
3. Εντοπίστε ποιο είναι ακριβώς το συναίσθημα. Μερικοί άνθρωποι αισθάνονται θυμό, ενώ το πραγματικό τους συναίσθημα είναι η θλίψη, ο φόβος ή ακόμη και η ενοχή.
4. Μάθετε να προσδιορίζετε την ένταση του συναισθήματος, το συντομότερο δυνατό. Όσο υψηλότερη είναι η ένταση του συναισθήματος, τόσο λιγότερο έλεγχο έχουμε πάνω σε αυτό.

Σαν σήμερα το 399 π. Χ. ο Σωκράτης ήπιε το κώνειο

Το 399 π.Χ ο Σωκράτης ήπιε το κώνειο, έχοντας καταδικαστεί σε θάνατο από το Δικαστήριο της Ηλιαίας, που αποτελούνταν από 500 Αθηναίους πολίτες, με τις κατηγορίες της αμφισβήτησης και ασέβειας των θεών και τη διαφθορά των νέων της πόλης της Αθήνας.

Δικαστές και κοινό θα αποφασίσουν για την ενοχή ή την αθωότητα του σπουδαίου Αθηναίου φιλοσόφου.
Ο Σωκράτης έζησε στην Αθήνα (το 470 π.Χ. ή 469 π.Χ. – 399 π.Χ.)ήταν Έλληνας Αθηναίος φιλόσοφος και μία από τις σημαντικότερες φυσιογνωμίες του ελληνικού και παγκόσμιου πνεύματος και πολιτισμού και ένας από τους ιδρυτές της Δυτικής φιλοσοφίας.
Ενδεικτικό της σημασίας του για την Αρχαία Ελληνική φιλοσοφία είναι ότι όλοι οι Έλληνες φιλόσοφοι πριν από αυτόν ονομάστηκαν Προσωκρατικοί. Αναρίθμητοι είναι οι μελετητές που έχουν ασχοληθεί με τον Σωκράτη, στους αιώνες που ακολούθησαν το θάνατό του, πολλοί από τους οποίους είναι ιδιαίτερα φημισμένοι, έτσι ώστε ο W.K.C. Guthrie να γράψει πως «στο τέλος ο καθένας έχει το δικό του, ως ένα βαθμό Σωκράτη, που δεν είναι ίδιος ακριβώς με τον Σωκράτη κανενός άλλου».
Είχε έναν πολυάριθμο κύκλο πιστών φίλων, κυρίως νέων από αριστοκρατικές οικογένειες, απ' όλη την Ελλάδα. Ορισμένοι από αυτούς έγιναν γνωστοί ως ιδρυτές φιλοσοφικών σχολών διαφόρων κατευθύνσεων.
Οι γνωστότεροι ήταν ο Πλάτωνας και ο Αντισθένης στην Αθήνα, ο Ευκλείδης στα Μέγαρα, ο Φαίδωνας στην Ηλεία και ο Αρίστιππος στην Κυρήνη. Οι κυριότερες πηγές για τη ζωή του είναι κατ' αρχάς ο μαθητής του Πλάτων, ο ιστορικός Ξενοφών, ο φιλόσοφος Αριστοτέλης και ο συγγραφέας κωμωδιών Αριστοφάνης.
Στις φιλοσοφικές του έρευνες τον παρακολουθούσαν πολλοί, ιδιαίτερα νέοι, που ένιωθαν ευχαρίστηση ακούγοντας τον να μιλάει και να συζητάει για θέματα κοινωνικά, πολιτικά, ηθικά και θρησκευτικά.
Έτσι σχηματίστηκε γύρω του ένας όμιλος, που δεν αποτελούσε όμως σχολή, γιατί ο Σωκράτης δεν δίδαξε συστηματικά, αλλά διαλεγόταν σε κάθε σημείο της πόλης, με ανθρώπους κάθε κοινωνικής τάξης και σε αντίθεση με τους σοφιστές δεν έπαιρνε χρήματα από τους μαθητές του.

Δευτέρα, 3 Μαρτίου 2014

Της Αγάπης ο σκοπός, είναι να ΑΦΥΠΝΙΖΕΙ!


Σαν να λάθεψες θαρρώ και πια δεν το ορίζεις 
πως της αγάπης ο σκοπός αν θες να γίνει ποταπός 
πέντε γρόσια το κιλό, αυτό που στα στήθια κουβαλάς
βάζεις καλούπια και πουλάς και παύεις για να ελπίζεις .

Δεν ξεπουλιούνται στην ζωή όλα όσα κατέχεις 
και στης πραμάτειας τους καιρούς 
να ψάχνεις μόνον για εχθρούς ,
όσοι καλόβολα πονάν για ξένο μετερίζι .

Δεν φυλακίζεται αυτό, θαρρώ πως δεν πουλιέται ,
μιλώ για το συναίσθημα Πατρίδας που κομίζεις ,
γιατί σαν είναι αληθινό το μόνον που'χεις για σκοπό 
με αυτούσιο τον σεβασμό, είναι να ...ΑΦΥΠΝΙΖΕΙΣ . 


Κάποιοι άνθρωποι στην πορεία της ζωής τους δεν ψάχνουν για Ηγετικές επάλξεις, για να μπορέσουν να δώσουν αυτό που τρέφουν στα στήθια τους με τόσο σεβασμό .
Και στον ΛΥΚΙΟ ,αλλά και σε εμένα ,ποτέ μέχρι τώρα στην πορεία μας δεν θα μπορέσει κανένας να πει ,πως ότι κάναμε είναι με επιδίωξη την αναγνώριση, ή την εμπορευματοποίηση .

Δεν εμπορευματοποιείται αυτό το συναίσθημα που τρέφουμε , γιατί δυστυχώς ή ευτυχώς στην ζωή δεν πουλιούνται όλα ή δεν εξαργυρώνονται .

Η μόνη εξαργύρωση που μπορούμε να γνωρίσουμε, είναι ένα απλό ευχαριστώ και μια .... ΛΕΥΤΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ .


ΜΕ ΤΟΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΜΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟ 

Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν & ΛΥΚΙΟΣ*

* To ποίημα ανήκει στον Αρμαγεδών, όμως εκφράζει και τον Λύκιο.

Σάββατο, 1 Μαρτίου 2014

Το Αναψυκτήριο της Εβδομάδας (1-3-2014)


Εδώ μπορείτε να σχολιάζετε ελεύθερα, αλλά με σεβασμό στον συνομιλητή σας.

Είναι εφικτό να ζήσει κανείς μετά θάνατον υποστηρίζει με βεβαιότητα κορυφαίος νευροεπιστήμονας

Έχει περάσει τα τελευταία χρόνια της ζωής του μέσα σε ένα εργαστήριο δίχως παράθυρα του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ, κόβοντας εγκεφάλους σε υπερβολικά πολύ λεπτές φέτες.
Σχέδιό του να προσομοιώσει μέσω υπολογιστή έναν τέλεια διατηρημένο εγκέφαλο, τον οποίο εν συνεχεία θα φορτώσει σε ένα ρομποτοειδές σώμα.
Αυτός ο εγκέφαλος θέλει να είναι ο δικός του εγκέφαλος, με όλους τους 100 δισεκατομμύρια νευρώνες του και τις 100 τρισεκατομμύρια συνάψεις του, ο οποίος θα τοποθετηθεί μέσα σε διάφανη κεχριμπαρένια ρητίνη προτού πεθάνει από φυσικά αίτια.
Σύμφωνα με τον εν λόγω νευροεπιστήμονα, ονόματι Κένεθ Χέιγουορθ, ο άνθρωπος έχει τη δυνατότητα να ζήσει για πάντα. Για να το καταφέρει όμως αυτό, πρέπει πρώτα να πεθάνει.
Από τη στιγμή που το σώμα παύει να λειτουργεί, αρχίζει να κατατρώγει τον εαυτό του. Στόχος είναι λοιπόν η απενεργοποίηση των ενζύμων, τα οποία ευθύνονται για την καταστροφή των κυτταρικών ιστών.
Αν όλα πάνε κατ' ευχή, μέχρι το 2110 η μεταφορά ή, όπως λέμε κοινώς, η φόρτωση ενός βιολογικού εγκεφάλου σε κάποιο λειτουργικό σύστημα βασισμένο στο πυρίτιο, θα είναι τόσο κοινή πρακτική όσο και η οφθαλμοχειρουργική επέμβαση με λέηζερ.
Το πεδίο πάνω στο οποίο εργάζονται ο Χέιγουορθ και οι συνεργάτες του αποτελεί σχετικά νέο τομέα των νευροεπιστημών, ο οποίος έχει να κάνει με τη συστηματική δομική χαρτογράφηση των νευρωνικών δικτύων του εγκεφάλου.
Τέτοιες έρευνες θα καταφέρουν κάποτε να εξηγήσουν ανθρώπινες λειτουργίες όπως η συνείδηση, η μνήμη, το συναίσθημα, ακόμη και ασθένειες, όπως ο αυτισμός, η σχιζοφρένεια και η νόσος Αλτσχάιμερ.
Η γενική θεωρία που συνοψίζει το πνεύμα της έρευνας είναι η εξής: πολύ απλά, είμαστε το ίδιο το δίκτυο των νευρωνικών συνδέσεών μας. Ο εαυτός μας και όλα όσα σκεπτόμαστε, αισθανόμαστε και πράττουμε είναι χαραγμένα στις καλωδιώσεις του εγκεφάλου μας. Σε αντίθεση με το γονιδίωμα, το οποίο δεν αλλάζει ποτέ, τα νευρωνικά δίκτυά μας διαρκώς αλλάζουν και αναδιαμορφώνονται από τις εμπειρίες μας.
Μέσα όμως από τις εξελίξεις στο ερευνητικό πεδίο τη διατήρησης του εγκεφάλου, της χαρτογράφησης των κυτταρικών ιστών και της υπολογιστικής προσομοίωσης των νευρωνικών δικτύων, ο Χέιγουορθ και η ομάδα του διαβλέπουν και κάτι παραπάνω: μία πιθανή θεραπεία για το θάνατο.
Ενδεχομένως μάλιστα ένα τέτοιο σχέδιο να γίνει πραγματικότητα πριν το τέλος αυτού του αιώνα, χάρη στις νέες τεχνολογίες που επιτρέπουν την αυτοματοποίηση της διαδικασίας χαρτογράφησης ακόμη και των πλέον ασύλληπτων μικροδομών του οργανισμού.