Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2014

Το Αναψυκτήριο της Εβδομάδας (7-10-2014)


Εδώ μπορείτε να σχολιάζετε ελεύθερα, αλλά με σεβασμό στον συνομιλητή σας. 

15 σχόλια:

  1. http://www.katohika.gr/2014/10/usa-tha-didaskoun-to-satanismo-sta-sxoleia.html

    Που τις βρίσκουν αυτές τις ιδέες ήθελα να ήξερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε Pit, όπως αντιλαμβάνεσαι, δεν πρόκειται απλά για κάποιες "φαεινές" ιδέες, κάποιων προοδευτικών στις ΗΠΑ...
    Πρόκειται για εφαρμογή σχεδίου, που εξυφαίνεται εδώ και πολύ καιρό. Απλά τώρα είναι ώριμο το πεδίο για απροκάλυπτη δράση και εμφάνιση, των μέχρι τώρα ταμπού θεμάτων.
    Ο Σατανισμός ως θρησκεία, είναι αρχέγονος. Υπό την κάλυψη του Ιουδαϊσμού και του Καθολικισμού, επιβιώνει μέχρι σήμερα. Τώρα τα πράγματα έχουν ωριμάσει, ώστε η Σατανιστική θρησκεία να ανακοινώνεται και να διεκδικεί ισοτιμία με τις υπόλοιπες θρησκείες, τουλάχιστον στην υπ' αριθμόν ένα χώρα της διαβολής και του σκοταδισμού, τις ΗΠΑ. Στόχος η εξοικείωση των παιδιών με το άκουσμα αρχικά και με την ιδέα αργότερα της λατρείας του Σατανά.
    Αν αυτό δεν είναι σημάδι των ερεβωδών καιρών μας, τότε τι είναι;
    Αν αυτό δεν αποτελεί τεκμήριο της ολοκλήρωσης του εωσφορικού σχεδίου επί της ανθρωπότητας, τότε τι είναι;
    Έχουμε φτάσει στο ναδίρ της πολιτισμικής εξαθλίωσης του πλανήτη. Δεν πρόκειται απλά για "κρίση των ηθικών αξιών", αλλά για νικηφόρα επέλαση του Κακού.
    Το Κακό, δικαιούται να κάνει νικηφόρο πάρτι όμως;
    Έχει καθυποτάξει πλήρως το Καλό;
    Εσύ τι λες;
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νομίζω πως το καλό λειτουργεί και μεταδίδεται σαν την απαγορευμένη γλώσσα σε κατακτημένη χώρα. Αυτό όμως σημαίνει οτι υπάρχει. Η πολιτισμική εξαθλίωση είναι γεγονός. Γνώμη μου είναι πως ήρθε η στιγμή να δούμε τι έρχεται μετά.
    Κάποιες φορές σκέφτομαι αν η ελευθερία είναι δώρο, ή κατάρα. Φαντάζομαι πως εξαρτάτε από τον τρόπο που την αντιλαμβάνεται κανείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι έρχεται μετά! Νομοτελειακά μετά το ναδίρ, ακολουθεί ανοδική πορεία κλιμακωτά, με κορύφωση στο ζενίθ. Το Καλό φυσικά και δεν νικήθηκε ολοσχερώς, διότι αυτό θα σήμαινε την "κατάργηση" του Θεού και της Δημιουργίας αντίστοιχα. Για τον ίδιο λόγο βεβαίως, δεν μπορεί να καταργηθεί η έννοια του Κακού, στο υλικό και το ψυχικό πεδίο. Ο συσχετισμός τους όμως ανά χρονική περίοδο, αλλάζει. Σε άλλες εποχές υπερισχύει το ένα, σε άλλες το άλλο. Ας το παρομοιάσουμε με ένα κυματοειδές διάγραμμα, σε σχηματική παράσταση. Κορυφώνονται και τα δυο εναλλάξ, πότε με αρνητικό και πότε με θετικό πρόσημο. Ίσως εδώ να δικαιώνεται η Αποκάλυψη του Ιωάννη (μπορεί να θεωρηθεί ότι δικαιώθηκε και σε προγενέστερες εποχές, όπως στην περίοδο Μεσαίωνας-Αναγέννηση),ότι δηλαδή έρχεται η περίοδος κυριαρχίας του Κακού για να την διαδεχτεί στη συνέχεια η κυριαρχία του Καλού! Όμως ακόμα δεν τελειώσαμε με το Κακό, ώστε να προσβλέπουμε στην άμεση βελτίωση. Αναμένεται μεγαλύτερη εκδήλωση της κακής παρουσίας στον κόσμο μας. Αυτό σημαίνει περίοδος μεγάλης δοκιμασίας των ανθρώπων, για να μπορέσουν να κάνουν την μεγάλη ανατροπή και να πορευτούν τελικά προς το Καλό.
    Η Ελευθερία είναι Θεϊκό δώρο, όταν χρησιμοποιείται σοφά και συνετά. Όταν χρησιμοποιείται καταχρηστικά, τότε είναι σαφώς κατάρα! Να λοιπόν που παντού υπάρχουν διττές χρήσεις, όπως υπάρχουν διττές έννοιες...
    Πίσω από αυτά υπάρχει το διττό, γνώση και άγνοια!
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σιγα το τραγουδι ρε γλαυκη

      Διαγραφή
    2. Εαν δεν σου αρέσει ΔΕΝ το ακούς...τόσο απλά.!!

      Γλαύκη.

      Διαγραφή
    3. Φίλη Γλαύκη, πριν αρχίσω να διαγράφω σχόλια (του ανώνυμου), θα ήθελα να παρακαλέσω να μην δίνουμε σημασία σε κακόβουλους σχολιασμούς και απλά να τους αγνοούμε. Ας μην του δίνουμε τροφή για διαμάχη, πρόκειται για τρολλάρισμα που θέλει να προκαλέσει την αντίδρασή σου.
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
    4. Σε ευχαριστώ φίλε ΛΥΚΙΕ για την συμβουλή σου και αυτό θα πράξω από εδώ και στο εξής.

      Γλαύκη.

      Διαγραφή
  5. Σωστα Λυκιε και πιστευω οτι η ελευθερια ειναι κατι που δεν τεριαζει σε ολους τους λαους οπως για παραδειγμα στους μουσουλμανους αφρικανους ασιατες που ετσι κ αλλιως εχουνε δικτατοριες και βασιλιαδες. Δε τους αξιζει η δημοκρτια και οι ελεθευριες γιατι εχουν χαμηλο πολιτισμο και δεν μπορουν να χρησιμοποιησουν την ελεθερια σωστα. Δεν ξερω αν συμφωνειτε ας το κουβεντιασουμε. Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωχ το σκοτωσα!!! Ταιριαζει αντι για τεριαζει. Παναγια μου!!! Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Αναμένεται μεγαλύτερη εκδήλωση της κακής παρουσίας στον κόσμο μας."
    Αυτό ακριβώς εννοώ, λέγοντας οτι πρέπει να δούμε τι ακολουθεί της σημερινής κατάστασης.
    Με αφορμή το θέμα περί δημοκρατίας που έθεσε ο φίλος Κώστας, θα ήθελα κι εγώ την γνώμη σας για κάτι.
    Πόσο μας ωφελεί τελικά, σε πολιτικό επίπεδο, η δημοκρατία στην σύγχρονη εποχή? Μία ακμάζουσα και δίκαιη πολιτική σκηνή, δεν προϋποθέτει άξιους ψηφοφόρους και άξιους εν δυνάμει πολιτικούς? Αφού πλειοψηφικά δεν υφίσταται τίποτα απο τα δύο, πως είναι δυνατόν να οδηγηθούμε στο στόχο της δημοκρατίας? Η ψήφος συναντά την εντελέχεια της, σαν δικαίωμα ή σαν προνόμιο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φίλοι μου, θέσατε έναν φλέγοντα προβληματισμό: Σε ποια κοινωνία απευθύνεται η αληθινή δημοκρατία;
    Καταρχήν πιστεύω ότι η συντριπτική πλειονότητα του κόσμου, όταν μιλά για Δημοκρατία γνωρίζει ελάχιστα για το τι ακριβώς σημαίνει. Νομίζουν ότι πρόκειται για μια έννοια σχετική, που μπορεί να γίνεται "λάστιχο" ανάλογα με τις πεποιθήσεις και τις ιδεοληψίες του καθενός.
    Δεν αναφέρομαι στους ανθρώπους χαμηλής παιδείας, αλλά στους υποτιθέμενους διανοητές, επιστήμονες, καθηγητές, δικαστές, δικηγόρους, μα προπαντός τους πολιτικούς!
    Η Δημοκρατία θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε απ' την αρχή, δεν είναι το "ιδανικό πολίτευμα". Είναι όμως ένα καλό πολίτευμα, ΜΟΝΟ όταν εφαρμόζεται σωστά. Αλλιώς είναι ένα καταστροφικό πολίτευμα, που οδηγεί μια κοινωνία στην αδικία και την εκμετάλλευση.
    Τι σημαίνει όμως "όταν εφαρμόζεται σωστά";
    Η Δημοκρατία, για να εφαρμοστεί απαιτεί κάποιες αναγκαίες προϋποθέσεις. Χωρίς έστω και μια από αυτές, δεν μπορεί να εφαρμοστεί.
    Ο πολίτης μέσα στην Δημοκρατία είναι ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ για τον τρόπο που κυβερνάται.
    Η ευθύνη του αυτή, προκύπτει από το δικαίωμά του να κρίνει, να συγκρίνει, να επιλέγει, να αποφασίζει και να ψηφίζει. Η σειρά αυτή δεν είναι τυχαία.
    Για να τηρηθούν αυτές οι διαδικασίες, πρέπει ο πολίτης να έχει μια πολύ καλή παιδεία, που να του παρέχει γενικές γνώσεις, διευρυμένες σε όλα τα γνωστικά πεδία που αφορούν την φύση και τον άνθρωπο. Κι αυτό διότι πρέπει να γνωρίζει έστω και βασικές αρχές, σε οτιδήποτε μπορεί να συμβαίνει στο επίπεδο των κοινών (δηλαδή στην κοινωνία). Αν δεν μπορεί να γνωμοδοτεί, τουλάχιστον να μπορεί να αντιλαμβάνεται τι συμβαίνει. Να μην είναι πρόσφορος σε πλάνες (λαοπλάνοι και δημαγωγοί), αλλά να δοκιμάζει τις απόψεις των άλλων, με πνεύμα αδέσμευτο και ερευνητικό.
    Ο πολίτης της Δημοκρατίας, είναι ένας ελεύθερος άνθρωπος. Δηλαδή ΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ελεύθερα!
    Είναι απαλλαγμένος από δογματισμούς και ιδεοληπτικές αγκυλώσεις.
    Σέβεται την γνώμη των άλλων, καθώς και το δικαίωμά τους στην ελευθερία.
    Συνάμα είναι ΑΠΟΛΥΤΑ πειθαρχημένος στους ΚΑΝΟΝΕΣ που θεσπίζει η κοινωνία.
    Είτε συμφωνεί είτε διαφωνεί, πειθαρχεί και συμμορφώνεται με τους νόμους και τις αποφάσεις.
    Η ελευθερία των πράξεών του, περιορίζεται από τους κανόνες και από τον σεβασμό στον συμπολίτη.
    Η ελευθερία της σκέψης και της έκφρασης, είναι απεριόριστη.
    Γενικά, η ελευθερία περιορίζεται από την ελευθερία των άλλων, άρα μιλάμε για αλληλοϋποχώριση και ανοχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο πολίτης της Δημοκρατίας, ενδιαφέρεται για τα κοινά, για τον συμπολίτη και την πορεία της κοινωνίας του. Επιδιώκει την πρόοδο και την θετική εξέλιξη. Διαφυλάττει τα κεκτημένα, τις αξίες και τις αρχές, που διέπουν και προστατεύουν την κοινωνία του. Σέβεται απόλυτα τη ζωή και την προστατεύει.
    Η Δημοκρατία, εδράζεται στον αλληλοσεβασμό των πολιτών. Δεν επιτρέπει τη βία, είτε αυτή είναι σωματική, κατά πραγμάτων, ψυχολογική ή νοητική. Επιτρέπει τον διάλογο και για την ακρίβεια, τον απαιτεί.
    Ο μόνος τρόπος "πίεσης", είναι η πειθώ των επιχειρημάτων.
    Ο πολίτης της Δημοκρατίας, στην πραγματικότητα δείχνει έμπρακτα την αγάπη του για τους ανθρώπους, αποφεύγοντας κάθε ακραία εκδήλωση μίσους, ζηλοφθονίας, εκδίκησης και καταστροφής.
    Ο πολίτης της Δημοκρατίας, όταν απαιτηθεί γίνεται οπλίτης της δημοκρατίας και πολεμά για να την προστατεύσει.
    Τελικά, αφού τελεί βίο δημοκρατικού πολίτη, άρα δεν εγκληματεί, δεν προδίδει και δεν εκμεταλλεύεται, έχει το ΔΙΚΑΙΩΜΑ της ψήφου, για να ΣΥΝΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ την πορεία της κοινωνίας του (διακυβέρνηση).
    Συνεπώς αυτός που εγκληματεί, εκμεταλλεύεται ή προδίδει, εκπίπτει αυτομάτως του δικαιώματος αυτού.
    Ο πολίτης της Δημοκρατίας, αναλαμβάνει ακέραια της ευθύνη των επιλογών του και υπόκειται αγόγγυστα τις συνέπειες που προκύπτουν από αυτές.
    Ποιες κοινωνίες σήμερα είναι έτοιμες κι πληρούν τέτοιες προϋποθέσεις;
    Ποιες έστω προσεγγίζουν σε αυτές;
    Οι κοινωνίες της Ανατολής (αραβικός κόσμος, Ασιάτες), δεν προσεγγίζουν ούτε κατά διάνοιαν τέτοιες προϋποθέσεις, σε ατομικό ή συλλογικό επίπεδο, αφού οι πολιτισμικές τους αξίες εδράζονται σε άλλο μοντέλο και οι θρησκευτικές τους πεποιθήσεις, τους απαγορεύουν οποιαδήποτε αλλαγή.
    Οι κοινωνίες της Δύσης, γενικά, βρίσκονται αρκετά πλησιέστερα σε αυτά τα πρότυπα (συγκριτικά με τους ανατολίτες), όμως απέχουν πολύ από τις απόλυτες αξίες που χρειάζεται, για να λειτουργήσει μια Δημοκρατία.
    Προς επίρρωση αυτών, ιστορικά και κοινωνιολογικά αποδεικνύεται το γιατί ο δυτικός πολιτισμός (και δη ο Ελληνικός) επινόησε το πολίτευμα της Δημοκρατίας, ενώ ο ανατολικός πολιτισμός έχει μείνει ανεξέλικτος στο πέρασμα των χιλιετιών και εμμένει στο ίδιο πολιτικό μοντέλο: Την απολυταρχική μοναρχία και την δικτατορία.
    Όμως και η Δύση που επικαλείται την Δημοκρατία, απέχει πολύ από την ορθή εφαρμογή της και το μόνο που καταφέρνει, είναι να εφαρμόζει την χειρότερη παρεκτροπή της, δηλαδή την "δημοκρατική" ολιγαρχία και την "δημοκρατική" τυραννία!
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ναι φιλε Λυκιε , σωστα αυτα που γραφεις αλλα που υπαρχει τετοια κοινωνια που να βγαζει τετοιους πολιτες. Αυτη ειναι κατασταση ιδανικη και αυτοι οι πολιτες που λες ειναι ανθρωποι φτασμενοι ψηλα δλδ εξελιγμενοι. Στην ασια και την αφρικη οντως δεν εχουν το αναλογο πολιτισμικο επιπεδο για να λειτουργησουν δημοκρατικα και γιαυτο εχουν δικατοριες ακομα κι οταν λενε π.χ. Δημοκρατια του Κογκο μονο για δημοκρατια δεν προκειται!!!! Ειναι σαν τη Δημοκρατια της Κινας η τις Σοσιαλιστικες Δημοκρατιες επι Κουμουνισμου και Σταλιν!!Αλλα και στην ευρωπη μπορει να ειναι καλυτερα σεσχεση με ασια αφρικη κτλ . αλλα ουτε κει εχουμε δημοκρατια πραγματικη.
    Και λεω,μηπως τελικα η δημοκρατια ειναι πολιτευμα που δεν μπορει να εφαρμοστει οποτε να μην το αναφερουμε καν;
    Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κώστα, πράγματι η Δημοκρατία δεν βρήκε ποτέ και πουθενά την ορθή της εφαρμογή, ώστε να δικαιώνει ο όνομά της. Μόνη εξαίρεση η εφαρμογή της στην Αρχαία Αθήνα, αλλά και σε άλλες πόλεις, όπως η ιδιαίτερη Σπάρτη. Παρ' όλα αυτά, και εκεί η δημοκρατία γρήγορα εκφυλίστηκε και εξέπεσε. Το πολίτευμα αυτό, απαιτεί από τους πολίτες να έχουν ελεύθερη πρόσβαση στη γνώση, άρα ένα καλό σύστημα παιδείας, αλλά και γενικότερα μπορεί να εφαρμοστεί σε μια κοινωνία που δεν αρέσκεται (ή αφήνεται) να ποδηγετείται από τα συμφέροντα των εξουσιαστών. Σήμερα δεν υπάρχει καμία χώρα που να έχει ελεύθερους πολίτες, αφού καμία χώρα δεν είναι ελεύθερη από τους παγκόσμιους εξουσιαστές.
      Αν ενδιέφερε η ακρίβεια στις έννοιες και τις λέξεις, ο όρος "δημοκρατία" δεν θα έπρεπε να χρησιμοποιείται σήμερα. Όμως χρησιμοποιείται, διότι οι εξουσιαστές εξυπηρετούνται από την πλάνη που προκαλεί στους ανθρώπους. Επικαλούμενοι ότι εφαρμόζουν "δημοκρατία", πείθουν τους αφελείς πολίτες τους, ότι συμμετέχουν όλοι στις αποφάσεις και ότι η πλειοψηφία ασκεί την εξουσία. "Η εξουσία πηγάζει από τον λαό" λένε υποκριτικά όλοι τους! Φυσικά δεν υπάρχει μεγαλύτερο ψέμα...
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας
Φίλοι του ιστολογίου, παρακαλώ να κάνετε ελεύθερα τον σχολιασμό σας, αλλά να απέχετε από ύβρεις και προσβολές προσώπων, καθώς και να χρησιμοποιείτε την Ελληνική γλώσσα και γραφή (όχι greeklish). Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται. Επίσης διαγράφονται spam και διαφημίσεις άλλων ιστολογίων, αλλά και κάθε άλλο σχόλιο που δεν συνάδει με το ύφος και το ήθος που ορίζει ο δημιουργός και διαχειριστής του ιστολογίου.

ΠΡΟΣΟΧΗ:
Τα σχόλια ελέγχονται πριν δημοσιευθούν.



.