Κυριακή 1 Ιουνίου 2014

Ρώσοι επιστήμονες που δεν πέθαναν στο Τσέρνομπιλ φτιάχνουν ναό του Απόλλωνα στη Γαύδο..[βίντεο]

Έχουν περάσει 17 χρόνια από τότε που μία ομάδα Σοβιετικών επιστημόνων (ένας από τους οποίους εργαζόταν στο εργοστάσιο του Τσερνόμπιλ) εγκαταστάθηκαν στη Γαύδο, για να αναζητήσουν εκεί, στο νοτιότερο σημείο της Ευρώπης, το νόημα της ζωής μέσω της φιλοσοφίας και ενός κοινοβιακού τρόπου ζωής.

Δημοσιογράφοι της Popaganda ταξίδεψαν μέχρι εκεί για να τους συναντήσουν. Πολλά από αυτά που τους είπαν φαντάζουν ολίγον τι περίεργα. «Η επιστήμη είναι περισσότερο θρησκεία και από τις θρησκείες. Και που μας έχει πάει αυτό; Υπάρχουν τόσα λάθη της επιστήμης που ο κόσμος τα πιστεύει ως σωστά».

«Ο άνθρωπος είναι λέρα. Δεν του φτάνει τίποτα, θέλει μόνο να αρπάζει, να έχει όλο και περισσότερα. Είναι μόνος του και κυνηγάει. Η δική μας απασχόληση, λοιπόν, είναι να ψάχνουμε να βρούμε ένα δρόμο προς κάτι άλλο. Είναι τεράστιο θέμα. Η φιλοσοφία γεννήθηκε στη χώρα που τώρα ονομάζεται Ελλάδα. Δεν ξέρω αν προσβάλλουμε με αυτά που λέμε, αλλά Έλληνας με ταυτότητα και Έλληνας στην ουσία, δε συμπίπτουν. Ο Πυθαγόρας, όμως, που ήταν Έλληνας, ήταν ο πιο σπουδαίος φιλόσοφος. Εμείς, λοιπόν, ερευνώντας όλο αυτό λέμε ότι η Ελλάδα είναι πατρίδα της φιλοσοφίας. Και ήρθαμε εδώ θέλοντας να σμίξουμε με τους κληρονόμους αυτής της σκέψης».

Σημείωση Λύκιου:
Δείτε το βίντεο και δώστε μεγάλη σημασία, λέξη προς λέξη, σε αυτά που λένε οι Ρώσοι επιστήμονες!

35 σχόλια:

  1. Αναζητώντας την «Αθανασία» στη Γαύδο | ΑΡΧΕΙΟ ...
    www.kathimerini.gr/491410/.../anazhtwntas-thn-a8anasia-sth-gaydo
    23 Ιουν 2013 - Η καταστροφή του σοβιετικού κόσμου, του οποίου είναι προϊόντα, στέλνει τους «Ρώσους» στη Γαύδο, να αναζητήσουν την «Αθανασία» σε μια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειά σας παιδάκια μου. Δύσκολο το καινούριο θέμα. Φαίνεται πως χρειαζόμαστε χρόνο για να το επεξεργαστούμε μέσα μας. Εκτός κι αν...εκτός κι αν, Λύκιέ μας, το σχολιάσεις πρώτος!!!
    Γιατί έχουν και τα σπασικλάκια της τάξης την χρησιμότητά τους. Γλυτώνουν τους άλλους από πολλή προεργασία...Βέβαια εδώ δεν είναι τάξη. Είναι λέσχη, σύμφωνα με τον Αρμαγεδών, ...μετ' εντευκτηρίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρία, κυρία, εγώ θα πω το μάθημα!! ...χα, χα!
      Φίλη Ταίσια, στη σημείωση που ακολουθεί το άρθρο μας, λέω πως θα πρέπει να προσέξουμε ιδιαίτερα τις λέξεις που χρησιμοποιεί ο Ρώσος επιστήμονας. Περιέχουν μια ιδιαίτερη σοφία, που ανήκει απόλυτα στην αρχαιοελληνική σκέψη. Οι άνθρωποι αυτοί, δεν είναι τυχαίοι. Δεν είναι τυχαίο επίσης, ότι είναι Ρώσοι επιστήμονες...
      Αυτοί οι άνθρωποι εκεί, δεν έχουν μιμηθεί την κατασκευή ενός αρχαίου ναού, ούτε θέλουν να αναβιώσουν την αρχαιότητα, όπως κάνουν μερικοί αρχαιολάτρες νεοέλληνες
      Οι άνθρωποι αυτοί, δεν έχουν τρελαθεί, αλλά επιχειρούν κάτι πολύ προχωρημένο για τη λογική του μέσου ανθρώπου, του φυλακισμένου στο Matrix!
      Δυστυχώς το άρθρο της Καθημερινής που μας έδωσε, δεν ανοίγει.
      Σας έδωσα λοιπόν, κάποια ερεθίσματα για συλλογισμό και για να υποψιαστείτε τι μπορεί να ακολουθήσει στο αυριανό μου σχόλιο.
      Μέχρι τότε, μπορεί κάποιος να προλάβει τις σκέψεις μου και να γράψει πρώτος τον συλλογισμό του.
      Εις το επανιδείν την αύριο!
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
    2. Όσο κι αν προσπάθησα, δεν μπόρεσα να δεχτώ την λέξη Αρμαγεδών ως άκλιτη. Αισθάνομαι την επιθυμία να τραβήξω γραμμή ...με κόκκινο στυλό, από κάτω. Γι' αυτό να μου επιτρέψετε να την ελληνοποιήσω και να την κάνω κλιτή, του Αρμαγεδώνος, τον Αρμαγεδώνα κλπ.

      Διαγραφή
    3. Η λέξη Αρμαγεδδών, κλείνεται κανονικά φίλη Ταίσια, διότι είναι ήδη ελληνοποιημένη!
      Συνεπώς, ο Αρμαγεδδών, του Αρμαγεδδώνος, κτλ....
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
    4. Ωραία. Μπορώ να τραβώ ανεπιφύλακτα όσες νοερές κόκκινες γραμμές λαχταράει η ψυχή μου...(Και για όσους δεν το κατάλαβαν, πλάκα κάνω). Η απλοποίηση όμως των δύο δ σε ένα, είναι απολύτως αποδεκτή.

      Διαγραφή
  3. Δεν κατάφερα να ανακαλύψω πώς κάνουμε ένα άρθρο να ανοίγει. Γιατί όχι με copy-paste;
    Ή ζητάμε τον ελληνικό τίτλο κατευθείν από την google.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ταισια δες το δικο μου παραδειγμα που γραφω χωρις τονους και κανω απειρα λαθη. Οχι ομως γιατι δε ξερω ορθογρφια , μα επειδη γραφω απο το κινητο μου που εχει τα android που εχουν απαισιο πληκτρολογιο κι αλλο πατας κι αλλο βγαινει!!!! Μετα βιαζομαι παντα γιατι συνηθως ειμαι στη δουλεια και να το αποτελεσμα.....! Ενα ματσο χαλια γραμματα που σας κουραζουν να με διαβαζετε. Sorry!!!! Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν μας είναι υπεραρκετό το οτι μας σκέφτεσαι και μας γράφεις ακόμη και κάτω από αντίξοες και πιεστικές συνθήκες, ε, τότε είμαστε για κλωτσιές.

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστω για τα καλα λογια Ταισια. Παντως στα δικα σου λογια βλεπω αψογη γραφη με τονους και ορθογρφια και συνταξη. Φανταζομαι πρεπει να εισαι φιλολογος , δασκαλα η κατι τετοιο. Κωστας

      Διαγραφή
  5. Αν και με ταλαιπωρεί μια ίωση, θέλω να είμαι συνεπής στην δέσμευσή μου για σχολιασμό.
    Οι Ρώσοι επιστήμονες (οι περισσότεροι είναι πυρηνικοί φυσικοί του πρώην σοβιετικού κράτους), αποφάσισαν να εξέλθουν από το "matrix" του σύγχρονου παρακμιακού κόσμου και ακολουθώντας τον Πυθαγόρειο τρόπο ζωής και σκέψης, να βιώσουν την ζωή από μια άλλη οπτική, πολύ πιο κοντά στον πραγματικό της σκοπό!
    Η φιλοσοφία, συνδυασμένη με τις αρετές που πραγματώνονται στην καθημερινότητα αυτών των ανθρώπων, η απλότητα με την ταπεινότητα, η εργασία που συνδυάζεται με την σκέψη και τη γνώση, η αναζήτηση για το "κάτι άλλο" όπως λέει ο ένας από αυτούς, αλλά και ο συμβολισμός της εικόνας μιας καρέκλας πάνω σε ένα ξερόβραχο με φόντο το απέραντο πέλαγος (έτσι ξεκινά το βίντεο), δείχνουν ανθρώπους που κατάφεραν να κόψουν τον ομφάλιο λώρο με την δική μας "πραγματικότητα" και να βιώνουν την Πυθαγόρειο αειζωία.
    Για τον συμβολισμό της καρέκλας, αντιγράφω τα λόγια τους:
    "Η Γαύδος είναι το πιο νότιο σημείο της Ευρώπης και σημαδέψαμε αυτό το γεγονός φτιάχνοντας το μνημείο της καρέκλας, το οποίο έχει φιλοσοφική βάση.
    Παρουσιάστηκαν δύο σύμβολα για την Ευρώπη, ένα στο πιο νότιο σημείο κι ένα στο πιο βόρειο. Το σύμβολο στο Βορρά είναι μια γυάλινη σφαίρα, που βρίσκεται στο Μουσείο Αρκτικής Εξερεύνησης στο νησί Νορθκάπ, στη Νορβηγία. Εκεί φτάνει κανείς από μια λεωφόρο με έξι λωρίδες, υπάρχουν εστιατόρια και ξενοδοχεία• πρόκειται για ένα τουριστικό μέρος. Η καρέκλα μας βρίσκεται ακριβώς στην άλλη πλευρά του ίδιου νομίσματος. Βρίσκεται σε μια παρθένα περιοχή όπου μπορεί να φτάσει κάποιος μονάχα με τα πόδια με μεγάλη δυσκολία. Η καρέκλα αποτελεί πραγματικά το σύμβολο του πιο νότιου σημείο της Ευρώπης, της πιο έντονης εσωτερικής στιγμής της. Από την άλλη πλευρά, αυτό το επίχρισμα πολιτισμού που σταδιακά αναπτύσσεται στο βορρά είναι ένα βραχύβιο ανθρώπινο επίτευγμα. Αλλά το βάθος της ζωής συμβαίνει να παρέχεται από το πιο νότιο σημείο, της ζωής όπως υπάρχει εδώ. Η καρέκλα συμβολίζει την ειρήνη και τα βαθιά θεμέλια της ζωής."
    Η κατάδειξη της αξίας του ανθρώπου, αλλά και ο ολιστικός τρόπος αντίληψης του κόσμου, κάνουν το "πείραμα" των Ρώσων πολύ σπουδαίο και αφήνει ένα μήνυμα-παρακαταθήκη για το μέλλον της ανθρωπότητας.
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λοιπόν να αποδεχτώ και εγώ την θέση μου σε αυτόν τον ρόλο, για το ένα νι δηλαδή ,πρέπει να το ομολογήσω και εγώ .... έστω και αν αποφασίσατε να με κλείσετε .... στην Ελληνική γραμματική ...

    Όσο αφορά την στάση των Ρώσων επιστημόνων, θυμίζει την πλήρη αποδοχή πως αν η σοφία περισσεύει ο άνθρωπος γυρίζει πάλι εκεί ... από όπου ξεκίνησε ...

    Δεν μπορεί να γεμίσει θυμηδία έναν άνθρωπο που η πραότητα και η σοφία είναι μέσα του σε αυτό το καταπίστευμα, το οποίο προκύπτει από την πράξη όχι όποιων και όποιων ανθρώπων, μα ανθρώπων με πραγματική γνώση με δρομολογημένη στάση ζωής που μέσα από την απλότητά της μας δείχνει ...τον δρόμο ...

    ΜΕ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

    Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν ( με ενα νι :) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πιστεύω φίλε μου ΛΥΚΙΕ να μην βάλεις ιδέες στον φίλο μας τον ΤΣΙΟΥΠΑΝΗ για την Γαύδο ...

    ΜΕ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

    Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου Αρμαγεδών, πολύ σωστά εστίασες στο θέμα, για μια ακόμα φορά!
      Μέσα σε δυο αράδες, μας μετέφερες όλη την ουσία για το "πείραμα" των Ρώσων...
      Αν ο φίλος μας Τσιουπάνης, πιστεύει ότι οι Ρώσικη παρέα του ταιριάζει, ας πάει να την συναντήσει... Σίγουρα κερδισμένος θα βγει! Τώρα αν θα μείνει εκεί, είναι ένα άλλο θέμα, διότι δεν ξέρω αν αυτή η παρέα δέχεται νέα μέλη και επίσης μια τέτοια επιλογή, θα έλεγα ότι προϋποθέτει να μην υπάρχουν δεσμεύσεις οικογένειας (παιδιών). Ένας ελεύθερος αναζητητής όμως, μπορεί να μιμηθεί το παράδειγμά τους ή και να τους ακολουθήσει στην Γαύδο!
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
  8. Φιλε Αρμαγεδων με ενσ δελτα θσ εννοεις! Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 1.Ο ναός που δεν είναι ναός, τί μπορεί να είναι;
    2.Πόσο μπορείς να βγεις από το Matrix, ζώντας δίπλα σε κάτι "γραΐδια" πονηρά και δηλητηριώδη, που υποσκάπτουν το νευρικό σου σύστημα, αν είσαι ένα ευαίσθητο, ευγενικό και καλλιεργημένο πνεύμα; Εκτός κι αν δεν είδατε πώς, παρ' ολο το χιούμορ του και την καλή του διάθεση, το ίδιο το νευρικό του σύστημα αντέδρασε με ενα τίναγμα του ματιού αλλά και μια γενικότερη σπασμωδικότητα, όταν του είπε ο δημοσιογράφος οτι κυκλοφορεί πως ήδη έχουν κάνει τον ναό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα σε όλους!
    1. Κατά τα φαινόμενα, οι άνθρωποι αυτοί δεν είναι "πολυθεϊστές", αλλά φιλόσοφοι. Συνεπώς δεν εννοούν τον "ναό" με την συμβατική ερμηνεία. Βλέπετε ότι οι έννοιες "θρησκεία", "ναός", "λατρεία", κτλ. δεν έχουν για αυτούς ισχυρή δυναμική, όπως στον μέσο άνθρωπο. Βρίσκονται πολύ πάνω και πέρα από αυτά. Το ναό του Απόλλωνα εδώ, περισσότερο ως ένα πνευματικό μνημείο θα μπορούσαμε να τον δούμε και σίγουρα όχι ως ναό που θα ιερουργεί κάποια ιέρεια!
    Ένα συμβολικό κτίσμα λοιπόν, που να προσομοιάζει στο αρχαιοελληνικό πρότυπο της αισθητικής και της αρμονίας των μορφών. Αυτή βεβαίως είναι η δική μου διαισθητική αντίληψη, για απάντηση στο ερώτημα της Ταίσια.
    2.Πράγματι η τοπική κοινωνία, αν και αρχικά τους αγκάλιασε, όταν έμαθε ότι κατασκευάζουν έναν "ναό", τους κήρυξε τον πόλεμο. Τη πολεμική σημαία, την σήκωσε πρώτος -ποιος άλλος- ο ιερέας του χωριού. Η αδυναμία των πνευματικά ανάπηρων ντόπιων, να κατανοήσουν την φύση και την σκέψη των φιλοσόφων, ερμηνεύει στρεβλά κάθε πράξη τους. Θεωρούν απειλή, ίσως και προσβολή, την ενέργεια των Ρώσων να ανεγείρουν έναν δικό τους κτίσμα με τη μορφή ενός κλασσικού αρχαιοελληνικού ναού. Προφανώς λοιπόν, το ερέθισμα από την καίρια ερώτηση του δημοσιογράφου, να του προκάλεσε αυτή την αντίδραση, αφού προφανώς του θύμισε την διαμάχη με τα ντόπια γραΐδια! Η έξοδος από το συστημικό τρόπο σκέψης και αντίληψης (martix), δεν καταργεί την διεπαφή μαζί του, όσο ζούμε σε αυτό τον κόσμο. Θυμήσου ότι στη ομώνυμη ταινία, οι πρωταγωνιστές ζούσαν και μέσα και έξω από το matrix, ταυτόχρονα!
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλημέρα φίλοι μου. Καιρό έχω να γράψω αλλά πάντα ενημερώνομαι και σας…διαβάζω. μετά τα σχόλιά σας και τις διευκρινήσεις από τον Λύκιο ήθελα απλά να πω πως ο Ρώσος με τα πολύ σωστά ελληνικά ίσως επέμεινε και στον συμβολισμό του Παρθενώνα (Παναγία-Μεγάλη Μητέρα-ιερό θηλυκό) ΙΣΩΣ και για να απαντήσει στους κολλημένους στις παραδόσεις δίχως να ψάχνουν και στους βολεμένους που ΟΥΤΕ στην ίδια τους τη γλώσσα δεν μελετούν τους φιλοσόφους μας επιμένοντας στο κλείσιμο/σφράγισμα των ματιών (εσωτερικών και εξωτερικών). Το θετικό και παρήγορο είναι πως όντως όλο και περισσότεροι άνθρωποι ενημερώνονται, ξυπνούν, αντιδρούν, βλέπουν και καταλαβαίνουν...
    ευχαριστούμε Λύκιε και...περαστικά σου
    ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλη Ανδρομέδα, καλημέρα! Χαίρομαι που επανέρχεσαι με σχόλιό σου στον Καταχθόνιο Δαίμονα, μετά από πολύ καιρό.
      Πολύ σωστή η διευκρίνηση για τον συμβολισμό του Παρθενώνα. Ο οίκος της παρθενίας, συμβολίζει την αγνότητα, όμως ο Ρώσος θέλησε να δείξει και την σπουδαιότητα της Πνύκας, που ως άλλος πόλος, δηλαδή η τεχνολογία (κατασκευή του βράχου της Πνύκας) και η πνευματικότητα (Παρθενών-αγνότητα, αρετές) μαζί, αποτελούν το σύνολο των αξιών του ανθρώπου. Γι αυτό αναφέρεται την Γαύδο, σαν μια μικρογραφία του κόσμου και λέει ότι μόνο με διαλογισμό και ψαλμούς, δεν μπορείς να ζήσεις. Χρειάζεται να είσαι "και παπάς και μηχανικός". Χρειάζεται να ξέρουμε την επιστήμη, την φυσική, πρέπει να εργαζόμαστε μέσα στην ύλη και τη φύση και ταυτόχρονα να είμαστε και φιλόσοφοι! Μόνο τότε λέει, μπορεί να εμφανιστεί ο άνθρωπος!...
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
  12. Είμαστε πολύ τυχεροί που κάποιοι, εξασφάλισαν (και) για εμάς αυτό το βίντεο. Εκτός της αύρας και της ηρεμίας που εκπέμπουν, διαλέγουν πολύ προσεγμένα τις λέξεις που χρησιμοποιούν (μάλιστα σε μία ξένη γι αυτούς γλώσσα).
    Ας αποδειχθεί ο εαυτός μου άξιος, ώστε μελλοντικά, να αποτελέσω μέλος μίας τέτοιας κοινωνίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι φίλε μου, να μπορέσεις να ζήσεις κι εσύ έτσι. Όμως δεν είναι ανάγκη να ζήσεις μαζί τους στη Γαύδο, ή σε κάποιο παρόμοιο μέρος. Το μήνυμα που θέλουν να μας δώσουν αυτοί οι Ρώσοι, είναι μήνυμα στάσης ζωής. Είναι μήνυμα επανανθρωπισμού και επιστροφής στις πραγματικές αξίες, που χάνονται από τη σύγχρονη εποχή. Μπορούμε και εδώ να ζήσουμε έτσι...
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
  13. Κατά την γνώμη σας, το ΜΑΤΡΙΞ είναι το κοινωνικό σύστημα, που έχουν επιβάλει οι επικυρίαρχοι, ή είναι ολόκληρος ο υλικός τρισδιάστατος κόσμος μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλη Ταίσια, λέγοντας "matrix" εννοώ τον τρόπο που μας έχει μάθει να αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο μας, το σύστημα. Ο τρόπος αυτός, δεν έχει προκύψει από την ελευθερία της σκέψης και της βούλησής μας, αλλά από έναν επίκτητο και δοσμένο τρόπο που έχει να κάνει με την εκπαίδευση, την ηθική και τις αξίες που έχουν επιβάλλει οι επικυρίαρχοι. Αν η ανθρωπότητα είχε πάρει άλλη πορεία πριν από μερικές χιλιάδες χρόνια, πιθανών τώρα να είχαμε φτάσει σε πολύ ανώτερα επίπεδα πνευματικότητας και εξέλιξης. Το matrix λοιπόν, είναι ένας εγκλωβισμός της διάνοιας, από έναν προκατασκευασμένο τρόπο αντίληψης, που φροντίζουν να μας τον εγκαθιστούν από τα πρώτα χρόνια της ζωής μας. Η έξοδος από το matrix, είναι εφικτή, αν υπάρξει η αφύπνιση του εσώτερου εαυτού μας μέσω της αυτεπίγνωσης, της γνώσης και της διαίσθησής μας. Από το ομώνυμο έργο, μπορεί κανείς να υποψιαστεί, τον μηχανισμό της εξόδου και πως τα πράγματα αποκτούν άλλη "διάσταση" όταν βρίσκεσαι έξω από αυτό.
      Το matrix του υλικού κόσμου και η υπέρβασή του είναι κάτι άλλο, που έχει να κάνει κυρίως με την εξωαισθητήρια αντίληψη, πέραν του συνειδητού μας. Αυτό το matrix δεν είναι κατασκευασμένο με δόλιο σκοπό. Είναι αναγκαίο και προκύπτει από την ανάγκη κατανόησης του περιβάλλοντος κόσμου μας, στο υλικό πεδίο. Δεν μας απασχολεί αυτό το matrix, αλλά το πρώτο που εμποδίζει την εξέλιξή και την ελευθερία μας.
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
  14. Τους χαιρετίσω τους θαμώνες του Καταχθόνιου Δαίμονα και τον φίλο ΛΥΚΙΟ και να καλωσορίσω κι εγώ την φίλη ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ που ήταν αισθητή η απουσία της και τα αξιόλογα σχόλιά της .

    Φίλε Κώστα , χάριν αστεϊσμού και μόνο έγραψα για το << ένα νι >> , αφού με κλείσανε γραμματικά , θεώρησα συνεχίζοντας το αστείο να αφήσω εκείνο το ερώτημα που κάνουν πολλές φορές τα παιδάκια του Δημοτικού όταν ρωτάνε << με ένα νι κυρία ; >>

    Κάποιες φορές κρίνω ότι είναι σκόπιμο και εμείς να χαριτολογούμε ..

    ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΙΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΜΟΥ

    Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίο, Αρμαγεδών. Καλά έκανες και μας το εξήγησες.

      Διαγραφή
  15. Δηλαδή, αδελφοί, αυτοί οι "φιλόσοφοι" (επιτρέψτε μου τα εισαγωγικά) δε γνωρίζουν να εγείρουν ένα ναό στον αληθινό Θεό, δημιουργό του Ήλιου και του ίδιου του ανθρώπινου εγκεφάλου, ή δε θεωρούν αξιόλογο να αφιερώσουν ένα ναό σε ένα ορθόδοξο άγιο επιστήμονα, φιλόσοφο ή αγωνιστή (ή μήπως ούτε σεις ξέρετε τέτοιους αγίους;), δηλαδή να είναι συνεπείς με την παράδοση της πατρίδας τους και της δικής μας πατρίδας (η οποία αιώνες τώρα δεν αφιερώνει ναούς σε ψεύτικους θεούς), αλλά και συνεπείς προς την Αλήθεια, και αφιερώνουν ναό σε μια ανύπαρκτη "θεότητα"...
    Όχι, δεν είναι φιλοσοφικό αυτό... Εν πάσει περιπτώσει, ακόμη κι αν δεν πιστεύουν στο Θεό (αγνοώντας την τεράστια παράδοση των αγίων Ρωσίας και Ελλάδας και μάλιστα Κρήτης), ας σκέφτονταν ότι είναι φιλοσοφικό να αφιερώσουν ένα ναό σε έναν άξιο άνθρωπο, π.χ. το Μέγα Βασίλειο, και όχι σε κάτι μη υπαρκτό και σαφώς μη ανθρώπινο.
    Κατά τ' άλλα, τα γραΐδια και ο παπάς του χωριού (που προφανώς δεν τους γνωρίζετε) φταίνε... Τόση περιφρόνηση λοιπόν στα δικά μας και θαυμασμός για τις αμπελοφυλλοσοφίες των έξωθεν...
    Ευχαριστώ.

    Κρητικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίνεται πως δεν ξέρεις τί είναι αυτά τα "γραΐδια" του όποιου χωριού ή πόλης και δεν σου εύχομαι να μάθεις. Και το λέω εντελώς ανεξάρτητα απ' την παρούσα ιστορία, όπου μπορεί να έχεις και δίκιο.

      Διαγραφή
  16. Κατ' αρχήν να σε καλωσορίσω φίλε Κρητικέ, στον Καταχθόνιο Δαίμονα.
    Το ερώτημά σου, ξεκινά από το "δεν γνωρίζουν να εγείρουν έναν ναό στον αληθινό Θεό;" και νομίζω ότι μέσα σε αυτά τα λόγια, κρύβεται και η απάντηση:
    Αν υποθέσουμε ότι εκφράζω με επιτυχία το σκεπτικό τους (διότι δεν τους γνωρίζω από κοντά, άρα μπορεί και να λανθάνω), οι άνθρωποι αυτοί σαφώς και γνωρίζουν αυτά που εννοείς, πλην όμως ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ να έχουν την δική τους άποψη για το Θεό και τις θρησκείες. Πιστεύω ότι θα τους αναγνωρίσεις το δικαίωμα να επιλέγουν.
    Μιλάμε σαφώς για το δικαίωμα της επιλογής, που προκύπτει από την ελευθερία της βούλησης, που μας έδωσε ο Θεός.
    Είναι λοιπόν δικαίωμα του καθενός να επιλέγει τον δογματισμό μιας θρησκείας (εν προκειμένω του Ελληνορθόδοξου Χριστιανισμού) ή την επιλεκτική απομόνωση στοιχείων από μια ή πολλές θρησκείες ή την αθρησκεία ή ακόμα και την αθεΐα! Ας μην ξεχνάμε ότι οι Ρώσοι επιστήμονες, προέρχοντο από την αθεϊστική Σοβιετία, που αν και υπήρχαν κρυπτοχριστιανοί, οι περισσότεροι επιστήμονες υπήρξαν άθεοι! Αυτό όμως δεν τους εμπόδιζε να πλησιάσουν την φιλοσοφία και τελικά να κάνουν αυτή την ελεύθερη επιλογή και να καταλήξουν στην Γαύδο.
    Τώρα το θέμα περί του "πραγματικού και αληθινού Θεού", είναι ένα ζήτημα που μπορεί να ιδωθεί μέσα από δύο οπτικές:
    Αυτή της ελεύθερης φιλοσοφίας και αυτή της δογματικής θεολογίας.
    Η μεν πρώτη απαιτεί την γνώση, την λογική, την έρευνα και την σοφία, ενώ η δεύτερη απαιτεί την πίστη σε μία "θεόπνευστη" πηγή, πάνω στην οποία δομείται ένα ολόκληρο δόγμα, αποτρέποντας οποιαδήποτε διαφορετική ερμηνεία.
    Σημειωτέον ότι όλες ανεξαιρέτως οι θρησκείες, διεκδικούν με απολυτότητα την Γνώση της μοναδικής Αλήθειας και του πραγματικού Θεού! Για κάθε μια από αυτές, οι υπόλοιπες θρησκείες είναι πλανερές, ψεύτικες και απατηλές. Ενίοτε είναι αιρετικές και εχθρικές. Δεν ήταν λίγες οι φορές που αιματοκύλισαν την ανθρωπότητα, προκειμένου να επιβάλλουν την δική τους "μοναδική" Αλήθεια στον υπόλοιπο κόσμο, με την βία.
    Αντιθέτως οι φιλόσοφοι, ποτέ δεν επιχείρησαν να επιβάλλουν τις απόψεις τους στον κόσμο, αφού πρωταρχική τους αξία, είναι η ελευθερία της επιλογής!
    Ο λόγος λοιπόν που οι ντόπιοι της Γαύδου, επιτέθηκαν στους Ρώσους φιλοσόφους (εντός ή εκτός εισαγωγικών), ήταν η δογματική τους θέση, ότι ότι δεν είναι "δικό μας" με την θρησκευτική έννοια, είναι απειλητικό και εχθρικό για μας! Προσπάθησαν χωρίς γνώση, να ερμηνεύσουν τις θέσεις κάποιων φιλοσόφων και "αντιλήφθηκαν" ότι η ανέγερση ενός ομοιώματος αρχαίου ναού, αποτελεί επανίδρυση μιας ανταγωνιστικής θρησκείας!
    Η σκέψη τους, είναι πολύ μακρυά από την λογική τέτοιων φιλοσόφων. Θα γνωρίζεις, ότι ποτέ δεν υπήρξαν φιλόσοφοι "πιστοί" σε κάποια θρησκεία (με την δογματική έννοια). Η αρχαιοελληνική θρησκεία, δεν αποτελούσε εξαίρεση λοιπόν.
    Έτσι λοιπόν, ας μην προσπαθούμε να επιβάλλουμε κάποιους ανθρώπους που θέλουν να διαλογίζονται ελεύθερα, τον δικό μας δογματικό τρόπο σκέψης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δες τι λες:
    "ακόμη κι αν δεν πιστεύουν στο Θεό (αγνοώντας την τεράστια παράδοση των αγίων Ρωσίας και Ελλάδας και μάλιστα Κρήτης), ας σκέφτονταν ότι είναι φιλοσοφικό να αφιερώσουν ένα ναό σε έναν άξιο άνθρωπο, π.χ. το Μέγα Βασίλειο, και όχι σε κάτι μη υπαρκτό και σαφώς μη ανθρώπινο."
    Θεωρείς ότι ακόμα και ένας που δεν πιστεύει στον Θεό (και εννοείς τον Χριστιανικό Θεό), οφείλει να αφιερώσει έναν ναό, σε έναν ...Άγιο της Ορθοδοξίας! Η αξιοσύνη του κάθε αγιοποιημένου ανθρώπου από μια θρησκεία, εκτιμάται μόνο από τα μέλη της και σύμφωνα πάντα με τα αξιακά πρότυπα της θρησκείας τους. Συνεπώς δεν μπορούμε να αξιώνουμε γενική αποδοχή των Αγίων από τους πάντες, ακόμα και από τους "άθεους"!
    Το μη ανθρώπινο όμως που θέτεις, έρχεται σε αντίθεση ακόμα και με το Χριστιανικό δόγμα!
    Ο Χριστιανισμός σαφώς δέχεται ως υπαρκτό κόσμο τον μη ανθρώπινο, αφού ο κόσμος των αγγέλων και ο ίδιος ο Θεός, δεν είναι ανθρώπινος αλλά υπερβατικός, πνευματικός.
    Ο ναός αφιερωμένος στην Αγία Τριάδα, για παράδειγμα, δεν είναι αφιερωμένος σε ανθρώπινη φύση, αλλά σε πνευματική (και συνεπώς "μη υπαρκτή" υλικά).
    Τα "γραΐδια" που αναφέρονται στους σχολιασμούς μας, είναι οι άνθρωποι που με γνωστικές παρωπίδες και θρησκευτικό φανατισμό, δεν διστάζουν να τσαλακώσουν κάθε ανθρώπινη αξιοπρέπεια και να στείλουν "εις το πυρ το εξώτερον" κάθε άνθρωπο που δεν περνάει επιτυχώς τα δικά τους τεστ ηθικής και πίστης. Οι άνθρωποι αυτοί, είναι κατά κανόνα υποκριτές και πολύ χαμηλής πνευματικής στάθμης. Πρόκειται για ανθρώπους που δεν σέβονται την ελευθερία των άλλων και κατ΄επέκταση, ούτε και την δική τους! Πόσο χριστιανικό το βρίσκεις εσύ αυτό;
    Μια απόδειξη της μονόδρομης αντίληψης των δογματικών ανθρώπων, είναι και η τελευταία του πρόταση:
    "Τόση περιφρόνηση λοιπόν στα δικά μας και θαυμασμός για τις αμπελοφυλλοσοφίες των έξωθεν..."
    Ποια είναι τα "δικά μας"; Αν εννοείς εμάς τους Έλληνες, πως "δικά μας" είναι μόνο τα χριστιανικά ενώ τα αρχαιότερα των ενδόξων προγόνων μας δεν είναι; Δεν είναι δικοί μας οι αρχαίοι πρόγονοι; Η φιλοσοφία των αρχαίων Ελλήνων δεν είναι δική μας; Είναι "αμπελοφιλοσοφία" ο Πυθαγόρας; Αν θεωρείς "έξωθεν" την ελληνική φιλοσοφία, τότε θα σε ρωτούσα, εσύ τι ακριβώς πρεσβεύεις, τους Έλληνες ή τους Ρωμαίους πολίτες της Νέας Ρώμης (Βυζάντιο);
    Πιστεύω λοιπόν ότι πολλά από αυτά που λες, δεν σε εκφράζουν πραγματικά, αλλά όπως κάνουν πολλοί άνθρωποι, αναπαράγεις ένα δογματικό τρόπο σκέψης και κρίσης των άλλων. Ας μην επιτρέπουμε στους εαυτούς μας να γινόμαστε μισαλλόδοξοι. Δεν είναι καν χριστιανικό!
    Αγαπάτε αλλήλους και όστις θέλει, οπίσω μου ελθείν!
    Σε ευχαριστώ που με διάβασες.
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το είχαμε όλοι ανάγκη, Λύκιε, αυτό που μας έγραψες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εξαιρετικη απαντηση φιλε Λυκιε σε μαι ερωτηση που πολλοι θα την εκαναν στη χωρα μας. Ποσο αληθεια εχει μεσα της , ειδικα στο οτι ο Χριστος μας διδαξε να αγαπαμε τους αλλους ,να μην πολεμαμε κανενα , να ανεχομαστε τους διαφορετικους και να τον ακολουθουμε απο δικη μας επιλογη καιοχι με το ετσι θελω!!! Ποσο χριστιανοι ειναι ολοι αυτοι που στο ονομα του Χριστου κανουν τα αντιθετα απο αυτα που μας διδαξε,ε;;; Κατι τετοια κανει ο κληρος και διωχνει τους χριστιανους απο την εκκλησια , και κρατα ολους τους φανατικους πορωμενους θεουσους και θεουσες.Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Νέκρα, βλέπω, Πέμπτη βράδυ. Είστε όλοι σε κοσμική έξοδο;
    Εγώ πάντως ήμουν δικαιολογημένα απούσα γιατί διάβαζα τον ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ. Αχ, λυκόπουλα μου, ώστε διαβάζατε τέτοια πραγματάκια απ' τον Απρίλη του 2012, κι εμένα μόλις τώρα με έκρινε άξια το Πνεύμα να μπώ στο Λύκειό σας; Τώρα που σχεδόν έχετε αποφοιτήσει; Ευτυχώς που υπάρχει όλη η ύλη στο blog, κι έτσι αργά ή γρήγορα θα σας φτάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρών! Καλή μου Ταίσια, χαίρομαι ιδιαίτερα που βρίσκεις ενδιαφέροντα τα άρθρα του Καταχθόνιου Δαίμονα. Χαίρομαι που είσαι σε θέση να εκτιμήσεις και να ανακαλύψεις τους διαλόγους που έχουν διαμειφθεί εδώ. Πολλοί που μπαίνουν τώρα, δεν ξέρουν πως να πλοηγηθούν στην θάλασσα των άρθρων και των διαλόγων μας!
      Σε βλέπω πολύ γρήγορα να ...αποφοιτείς με άριστα!
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
  21. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας
Φίλοι του ιστολογίου, παρακαλώ να κάνετε ελεύθερα τον σχολιασμό σας, αλλά να απέχετε από ύβρεις και προσβολές προσώπων, καθώς και να χρησιμοποιείτε την Ελληνική γλώσσα και γραφή (όχι greeklish). Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται. Επίσης διαγράφονται spam και διαφημίσεις άλλων ιστολογίων, αλλά και κάθε άλλο σχόλιο που δεν συνάδει με το ύφος και το ήθος που ορίζει ο δημιουργός και διαχειριστής του ιστολογίου.

ΠΡΟΣΟΧΗ:
Τα σχόλια ελέγχονται πριν δημοσιευθούν.



.