Δευτέρα, 19 Μαΐου 2014

ΚΟΝΤΣΙΤΑ και... ΓΙΑΤΙ οι ΓΚΕΙ είναι ΑΝΑΓΚΑΙΟΙ στην Νέα Τάξη Πραγμάτων

Με αφορμή την επιλογή της Κοντσίτα στην Γιουροβίζιον 2014, της οποίας το τραγούδι, επι τη ευκαιρία, ήταν oλίγον από γνωστό James Bond soundtrack και αρκετό από John Bongiovi (Τζον Μπον Τζόβι), ενώ λέγεται ότι παιγμένο ανάποδα έχει μία ιδιαίτερη επίκληση, αναδημοσιεύουμε ένα παλιό άρθρο μας:


ΓΙΑΤΙ οι ΓΚΕΙ είναι ΑΝΑΓΚΑΙΟΙ στην Νέα Τάξη Πραγμάτων


To diadrastikoέγραψε: Βρίσκονται παντού, είτε στην πολιτική, είτε στην εκπαίδευση, είτε ως στελέχη επιχειρήσεων, είτε ως φορτηγατζήδες, είτε ως μπετατζήδες, είτε ως αεροσυνοδοί, είτε ως παρένθετες μητέρες, είτε ως τραγουδιστές και τραγουδίστριες κλπ. Φιγουράρουν σχεδόν σε κάθε τηλεοπτική εκπομπή, είτε ως καλεσμένοι είτε ως παρουσιαστές και, φυσικά, γίνονται εύκολα είδηση, είτε μέσω φημών είτε μέσω προσωπικών παραδοχών.
Με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, λοιπόν, οι gay βρίσκονται πάντα στην επικαιρότητα. Αν και αποτελούν ένα πολύ μικρό ποσοστό του πλανήτη μας, γύρω στο 3%, η πολύ καλή «προβολή» τους φαίνεται να φτάνει ή και να ξεπερνάει το 50%του παγκόσμιου πληθυσμού.

Βέβαια, οι άνθρωποι αυτοί θέλουν να έχουν κάθε δικαίωμα να διεκδικούν και να προασπίζονται τις προτιμήσεις τους, είτε αυτό αρέσει σε κάποιους είτε όχι. Ωστόσο η συνεχής προβολή των επιλογών και των προτιμήσεων των gay μοιάζει να είναι κατευθυνόμενη. Όπως η τοποθέτηση προϊόντων στα ράφια ενός supermarket.

Μερικές φορές αυτό το «προϊόν» επιβάλλεται εξαναγκάζοντας straight και παιδιά να το αποδεχτούν.

Κι αυτό δεν το λέμε τυχαία. Η κυβέρνηση της Βραζιλίας προωθεί νόμο (τον PLC 122) κατά της «ομοφυλόφιλο-φοβίας» (homophobia) ακόμα και στα σχολεία. Είναι πολύ χαρακτηριστική η αφίσα που κυκλοφορεί με δύο μαθητές του ίδιου φύλου να φιλιούνται, για να μην φοβούνται τις ομοφυλοφιλικές σχέσεις. Ο νόμος αυτός θα απαγορεύει κάθε είδους διάκριση, «κακιάς κουβέντας», ειρωνείας, σχολίου, ηθικής, θρησκευτικής, φιλοσοφικής ακόμα και ιατρικής γνώμης κατά του ομοφυλόφιλου τρόπου ζωής. Όλα αυτά με ποινή φυλακίσεως. ΜΜΕ ακόμα blogs θα τίθενται εκτός νόμου.

Όλο αυτό θυμίζει την καλή αρχή που έκαναν οι καλοί χριστιανοί επιβάλλοντας την πίστη και την θρησκεία τους «επί ποινή θανάτου», ειδικά στην Ελλάδα. Αλλά το θέμα δεν βρίσκεται εκεί. Παρόμοια «ατζέντα κατά της ομοφυλόφιλο-φοβίας» προσπαθεί να επιβληθεί σε άλλες 80 και πλέον χώρες στον κόσμο (κυρίως Αφρική, Καραϊβική, νησιά του Ειρηνικού), οι οποίες αντιστέκονται.

Το Ομοφυλοφιλικό Κίνημα έχει καταλήξει να είναι μια ισχυρή δύναμη, με τεράστια επιρροή (εξουσία) και πόρους κάθε είδους, τα οποία απολαμβάνει (και ασκεί) όχι μόνο στις ΗΠΑ, αλλά και πέραν αυτής.

Σύμφωνα με μία συνέντευξη που έδωσε ο δημοσιογράφος Randy Enge στον John Vennari του CFN έχουμε τα εξής:

Από ιστορική άποψη, η προώθηση της ομοφυλοφιλίας είναι αναπόσπαστο μέρος του σύγχρονου Σεξουαλικού Απελευθερωτικού Κινήματος, που ξεκίνησε στα τέλη της δεκαετίας του 1920 στην Αμερική. Αρχικά ήταν μια χαλαρή περιθωριακή οργάνωση, που δικτυωνόταν σε μεγάλες πόλεις-λιμάνια. Αλλά η πραγματική «εξάπλωση» του Ομοφυλοφιλικού Απελευθερωτικού Κινήματος σε όλο τον κόσμο, έγινε τον Ιούνιο 1969.
Φαινομενικά, από την μια μέρα στην άλλη, gay ηγέτες οργανώθηκαν αυθόρμητα σε μια καλολαδωμένη πολιτική μηχανή, με συνεντεύξεις Τύπου οι οποίες καλύφθηκαν από παγκόσμια Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, εκατομμύρια δολάρια έρευσαν στα ταμεία του κινήματος που μέχρι πρότινος ήταν άδεια, και «οδηγώντας» δημόσια πρόσωπα επέκριναν τις αδικίες που φέρεται ότι υπέστησαν οι ομοφυλόφιλοι. Αυτό που είχε παραδοσιακά θεωρηθεί ως ελάττωμα και καταστελλόταν από την κυβέρνηση, τώρα, γινόταν αρετή και δικαίωμα των πολιτών να προστατεύονται και να προάγονται από το κράτος.

Ελάχιστους μήνες νωρίτερα από εκείνο τον Ιούνιο, ο Rockefeller, δήλωνε δημοσίως ότι «στους ομοφυλόφιλους θα δοθεί η άδεια να είναι ομοφυλόφιλοι». Άδεια; Από ποιόν; Μα από την ελίτ του Νέου Παγκόσμιου Συστήματος (New World System – έτσι έλεγαν τότε την Νέα Τάξη Πραγμάτων). Από τότε, η οικογένεια Rockefeller και πολλά από τα «φιλανθρωπικά» της ιδρύματα, προωθούν όλα τα είδη σεξουαλικής παρεκτροπής για δεκαετίες, τώρα.

Με άλλα λόγια, η πηγή της δύναμης και της επιρροής του Ομοφυλοφιλικού Κινήματος δεν προήλθε μέσα από το ίδιο το κίνημα, αλλά απ’ έξω: από τα ισχυρά θεμέλια-ιδρύματα και από πολλούς άλλους ισχυρούς που κυβερνούν κρυμμένοι στην αφάνεια. Ουσιαστικά μιλάμε για «ιδιωτικά οργανωμένα δημόσια ιδρύματα».

Στις 5 Μαΐου 2009, πραγματοποιήθηκε μία συνεδρίαση στο Πανεπιστήμιο Rockefeller η οποία οργανώθηκε από τους Warren Buffet, Bill Gates και David Rockefeller τον νεότερο. Ανάμεσα στους παρευρισκομένους ήταν η Oprah Winfrey, ο Ted Turner και ο George Soros και άλλοι υπάλληλοι της ΝΤΠ. Όπως ήταν αναμενόμενο, στην κορυφή της λίστας-ατζέντας ήταν μία ενισχυμένη δέσμευση για τον έλεγχο του πληθυσμού. Αυτό σήμαινε θέματα για την αύξηση των gay καθώς και θέματα υπέρ των αμβλώσεων.

Σύμφωνα πάντα τον δημοσιογράφο Randy Enge, μία από τις μεγαλύτερες πηγές υποστήριξης του Ομοφυλοφιλικού Κινήματος και της gay-ατζέντα είναι οι Coke-Cola, Pepsi, Ford (Globe), General Motors, American Express, Best Buy, Lehman Brothers, Fannie Mae, Mellon Financial, η Shell , Dell, Avon, Estee Lauder, Coors, η General Electric, General Mills, Kraft, Johnson & Johnson, Eli Lilly, Hyatt, State farm, Avis, Starbucks, Subway, Gameboy, Ikea, JC Penney, Sears, το Sam’s Club, Target, Wal-Mart (Pride), Weight Watchers, η IBM, Intell, AT & T, κλπ. κλπ.

Σημαντικό ρόλο, φυσικά, παίζει το οργανωμένο έγκλημα, ως λειτουργός της ΝΤΠ, στην υποστήριξη του Ομοφυλοφιλικού Κινήματος. Υπάρχει μια συμβιωτική σχέση μεταξύ των δύο, αφού σε συνδικάτα του εγκλήματος ανήκουν πολλά ομοφυλοφιλικά πολυσύχναστα ιδρύματα όπως π.χ. τα γκέι-μπαρ. Το οργανωμένο έγκλημα προμηθεύει ναρκωτικά, πορνογραφία και νέους εκδιδόμενους άνδρες οι οποίοι αποτελούν τη βάση της ομοφυλοφιλικής αντι-κουλτούρας.

Τι έχει να κερδίσει η ελίτ της Νέας Παγκόσμιας Τάξης με την προώθηση του «ομοφυλοφιλικού προϊόντος»;

Υπάρχουν πάντα δύο φυσικοί εχθροί του ολοκληρωτισμού κάθε είδους: η οικογένεια και η θρησκεία (μία άλλη μορφή ολοκληρωτισμού). Η προώθηση της ομοφυλοφιλίας και άλλων μορφών αποκλίνουσας σεξουαλικής συμπεριφοράς, όπως έχουμε δει από την τρέχουσα μάχη για τον «γάμο ομοφυλοφίλων», έχει σχεδιαστεί για να υπονομεύσει τόσο τον γάμο και την οικογένεια όσο τους φυσικούς νόμους και την παραδοσιακή ηθική.

Ο στόχος της ΝΤΠ είναι να δημιουργήσει μια γενιά πολύμορφων, απομονωμένων και χωρίς ρίζες ατόμων που, εγκλωβισμένα στα δικά τους αντί-γονικά πάθη, δεν θα παρουσιάσουν-προβάλουν καμία σοβαρή αντίσταση στους Νέους Κυρίους της Δουλείας της Νέας Τάξης Πραγμάτων.

Έτσι επιτυγχάνονται τα εξής: Πλήρης έλεγχος πάνω σε κάθε πτυχή της ανθρώπινης ζωής. Με άλλα λόγια ποιος θα ζήσει και ποιος θα πεθάνει: Έλεγχος πληθυσμού.

Όταν ο στόχος επιτευχθεί –και καθώς οι ομοφυλόφιλοι είναι εμφανώς ασταθείς και αναξιόπιστοι (κατά την λογική της Ν.Τ.Π), έχοντας υπηρετήσει το σκοπό τους– όταν έρθει η ώρα, θα πρέπει συστηματικά να εξαλειφθούν ως εχθροί του κράτους.

Κάπως έτσι, λοιπόν, το δικαίωμα της διαφορετικότητας και της προσωπικής επιλογής, γίνονται ένα από τα εργαλεία της Νέας Παγκόσμιας Τάξης. Οι gay, λοιπόν, αποτελούν, χωρίς να το γνωρίζουν, έναν μηχανισμό διάλυσης της οικογένειας και ένα μηχανισμό διάβρωσης του κοινωνικού ιστού σε ένα ευρύτερο πλαίσιο «ανατρέφοντας» μη-νοήμονες μελλοντικούς πολίτες.



15 σχόλια:

  1. Δεν έχει αποφασίσει η ζυγαριά μέσα μου προς τα πού να γείρει.Το θέμα τίθεται σωστά στο άρθρο. Αλλά πώς φτάσαμε ως εδώ; Άς πάμε λίγο παραπίσω, πριν ακόμη οι αδελφότητες τους χρησιμοποιήσουν για τις δικές τους σκοπιμότητες. Θα σας πάω ένα ταξίδι στην παιδική μου ηλικία, σε αναπτυσσόμενη επαρχιακή μας πόλη, σε μια γειτονιά, την πλησιέστερη στο σπίτι μου, με πολλά παιδιά, όπου πήγαινα και έπαιζα. Εκεί λοιπόν, σ' αυτόν τον απόκεντρο δρόμο, ένας νεαρός είχε ένα ραφτάδικο στενόμακρο κι έμενε κιόλας στο βάθος του μαγαζιού.
    Μόνο που για κακή του τύχη το σώμα του είχε κάτι το γυναικείο.Ότι και να του φορούσε, όσο και να τόκρυβε. Από αυτούς που παλιότερα τους έλεγαν θηλυπρεπείς και τώρα γκέι.
    Δεν πολυέβγαινε από το μαγαζί-σπίτι. Κάθε τόσο όμως έπρεπε απαραιτήτως να προμηθευτεί υλικά για την δουλειά του αλλά και τρόφιμα. Έ, ρε τί τραβούσε τότε το κακόμοιρο. Τα παιδιά τον κυνηγούσαν και τον γιουχάιζαν,τα κάπως μεγαλύτερα του πετούσαν και πέτρες για να κάνουν τον νταή. Και οι οικοδόμοι, με το που πήγαινε να βγει στον κεντρικό δρόμο, -ήταν εποχή μεγάλης ανοικοδόμησης- του λέγαν τέτοιες βωμολοχίες, που απ' την ντροπή μου τις έθαψα τόσο βαθειά μέσα μου ώστε ούτε τώρα δεν μπορώ να τις ανακαλέσω.
    Ήταν πολύ καλό παιδί κατά γενική ομολογία των γυναικών της γειτονιάς. Άμεμπτο. Αργότερα το μαγαζί άδειασε, πήγε στην Αθήνα να βρεί την τύχη του. Εκεί, με μας, ο βίος ήταν αβίωτος.
    Τί θέλω να πω με όλο αυτό; Ένα παιδί που γεννιέται με πρόβλημα, πχ πρόβλημα βαλβίδας της καρδιάς, δέχεται την περίθαλψη και την αγάπη των πάντων. Ένα παιδί όμως με ορμονική διαταραχή είναι αποδιοπομπαίος τράγος, ακόμα και για τους γονείς του.
    Και αναρωτιέμαι, εάν ένα τέτοιο παιδί είχε την αμέριστη αγάπη και περίθαλψη από την οικογένεια και την κοινωνία, ίσως να μην είχαμε το φαινόμενο της διολίσθησής τους στην κραυγαλέα και φανταχτερή πορνεία ,στην οποία επιδίδονται πολλοί απ' αυτούς και για τα προς το ζειν αλλά και άλλους ευνόητους λόγους. Ίσως μάλιστα,στην κατάλληλη ηλικία, να μπορούσε να γίνει ορμονική θεραπεία, σύμφωνη με το φύλο του σώματός τους και όχι το αντίστροφο, που γίνεται σήμερα. Κι ένα τελευταίο. Όλοι αυτοί κάπου πρέπει να δουλέψουν. Οι σύγχρονες μεγαλουπόλεις τους δέχονται-έστω με μειδίαμα- ως κομμωτές και ως μόδιστρους. Ως εκεί. Ο κόσμος του θεάματος, όμως, ως πιό ανεκτικός ανέκαθεν,τους έκανε δεκτούς κι έτσι απασχολούνται έργασιακά πολλοί απ' αυτούς και δεν αναγκάζονται να εξασκήσουν την πορνεία για να επιβιώσουν.
    Έτσι τα βλέπω και γι' αυτό η ζυγαριά μέσα μου παλαντζάρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταίσια, το φαινόμενο του ερμαφροδιτισμού ή της ορμονικής αμφιφυλίας, αφορά ένα μικρό ποσοστό των ανθρώπων. Αυτοί πράγματι, χρήζουν ιατρικής φροντίδας σε πρώιμη ηλικία, ώστε να βοηθηθούν στο να ζήσουν με το φύλο που τους επιτάσσει περισσότερο η φύση τους. Τέτοιες περιπτώσεις πρέπει λοιπόν να αντιμετωπίζονται όπως οι ΑΜΕΑ και οι άνθρωποι με φυσικές ιδιαιτερότητες.
      Το θέμα που θίγεται εδώ, είναι άλλο:
      Η σκόπιμη προπαγάνδα, με στόχο την προβολή νέων προτύπων συμπεριφοράς, που να νοθεύουν την έννοια του κατά φύσιν, με αυτή του παρά φύσιν. Δηλαδή η προώθηση των μη φυσιολογικών συμπεριφορών, σε βάρος των φυσιολογικών. Είναι προφανές ότι πρόκειται για σχεδιασμό του συστήματος που αποσκοπεί στην στρέβλωση των στερεοτύπων και των προτύπων της παραδοσιακής κοινωνίας. Είναι η ίδια δύναμη που επιδιώκει την αποδόμηση του θεμέλιου κοινωνικού πυρήνα, της οικογένειας. Με την προώθηση της ομοφυλοφιλίας, λύεται η αναστολή για την απόκλιση. Η ενθάρρυνση για ομοφυλοφιλία, τροφοδοτεί τον σεξισμό και την ατέρμονη αναζήτηση ηδονής (αγοραίας ή μη), ως αυτοσκοπό!
      Τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια, δεν θα συστήσουν οικογένεια και δεν θα τεκνοποιήσουν.
      Το αρσενικό και το θηλυκό πρότυπο, στρεβλώνονται στις συνειδήσεις της νεολαίας. Ο σεξουαλικός προσανατολισμός, θολώνει.
      Η ομοφυλοφιλία ουσιαστικά δεν αποτελεί φυσική επιλογή όπως στις περιπτώσεις που αναφέρεις, αλλά μίμηση και ιδεοληψία. Πολλά κορίτσια και αγόρια της εφηβικής ηλικίας, πριν συνάψουν σχέση με το άλλο φύλο, επιδίδονται σε σεξουαλικό πειραματισμό με το ίδιο φύλο. Προκύπτει λοιπόν ένα νέο "άφυλο" είδος, οι λεγόμενοι αμφιφυλόφιλοι ή "μετροσέξουαλ".
      Συνεπώς το πρόβλημα είναι η προσπάθεια να επιβληθεί ως πρότυπο ή μόδα η ομοφυλοφιλία στον γενικό πληθυσμό και ο κρυφός σκοπός που εξυπηρετείται.
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
  2. ο λογος ειναι απλουστατος. στην κοινωνια της πληρους καταπατησης των ανθρωπινων δικαιωματων που χτιζουν πρεπει να υπαρχουν ισχυρα αλλοθι.
    μακροπροθεσμη η βραχυπροθεσμη προστασια των μειοψηφιων που δεν τους κοστιζουν αλλα αντιθετως ειτε τους αποφερουν κερδος ειτε ευνοουν τις προθεσεις τους.
    βραχυπροθεσμη προστασια. μεταναστες. ετοιμοι να εργαστουν εναντι εξευτελιστικων αμοιβων και συνθηκων στις ειδικες οικονομικες ζωνες (ειδικοι χωροι-κρατη οπου ο επενδυτης εχει τον απολυτο ελεγχο και το κρατος δεν επεμβαινει), υπαρχουν παντου, προσφατα ψηφισθηκε ο νομος 4262\14 που εισαγει το θεσμο και στην ελλαδα.
    μακροπροθεσμη προστασια. ομοφυλοφιλοι. ολοι οι λογοι που αναφερετε και επισης τα καταλληλα εργαλεια αποβλακωσης και ως εκ τουτου υπνωσης της κοινωνιας μεσω της αθλιας τηλεορασης.
    οι μειοψηφιες αυτες ειναι ευκολα αναλωσημες, οι μεν θα πεθαινουν γρηγορα ''υπο'' των αθλιων συνθηκων διαβιωσης, οι δε θα εξολοθρευτουν εν καιρο με την ανοδο του φασισμου που εντεχνως προωθειται, θυμηθειτε τα στρατοπεδα συγκεντωσης και τον πολεμο κατα των ομοφυλοφυλων.
    οι μεν πρωτοι θα αντικαθιστανται γρηγορα, υπαρχουν εκατομμυρια εξαθλιωμενων. οι δευτεροι επισης αλλα με πιο αργους ρυθμους, αλλωστε ειναι λιγοτεροι, μην ανησυχειτε, τα εχουν υπολογισει ολα.
    για αντιπαραβολη, οι μειοψηφιες που δεν τους απασχολουν και επειδη δεν αποφερουν κερδη καταδικαζονται σε ξαφνικο θανατο ειναι πχ τα ατομα με ειδικες αναγκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προς τέρψιν της Παγκοσμιοποίησης και της καταδυνάστευσης των λαών σπάζουν - κάμπτουν κάθε ηθικό φραγμό, κάθε θρησκευτικό δικαίωμα στον βωμό του πολιτικοοικονομικού συμφέροντος που τα θέλει όλα εδώ ... και τώρα ....

    Έχουν χαράξει ένα έργο μόρφωμα που λίγο πολύ θυμίζει Πύργο της Βαβέλ , επιβάλλοντας τις ιδέες τους πρώτα απ'όλα στους λαούς που εντέχνως εξοντώνουν οικονομικά ....

    Πόσο ηθικό θα θυμίζει μια κοινωνία αποτελούμενη μόνον από gay ;
    Θα μπορούσαν να φέρουν στην ζωή ένα παιδί ή θα στερούσαν την δυνατότητα από ένα ευλόγως πιο ηθικό ζεύγος ( άντρας -γυναίκα ) την υιοθεσία ;

    Γιατί προσπαθούν τόσο πολύ να διαβάλουν και να εκπορνεύσουν το Θρησκευτικό ιδεώδες αποζητώντας τον εκκλησιαστικό γάμο ;
    Είναι τυχαίο ότι τα εν λόγο άτομα καταφέρονται τόσο συχνά κατά του Χριστιανισμού ;

    Πόσο ηθικό είναι να πλάθεται ένας κόσμος αποτελούμενος μόνον από πολύ πλουσίους και πολύ φτωχούς ;
    Εάν κάποια στιγμή ονειρικά αποφάσιζαν οι πολλοί που θα ήσαν και πολύ φτωχοί να μην ξαναδουλέψουν .... θα δούλευαν οι πολύ πλούσιοι ;

    Στο εν λόγο άρθρο που ομολογώ ότι το βρίσκω πολύ καλά δομημένο και ανοίγει μάτια σε αυτό που .... έρχεται ....

    ΜΕ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

    Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θηλυπρεπής, -ής, -ές
    1.χαρακτηρισμός για άντρα που φέρεται, κινείται, μιλάει με γυναικείο τρόπο
    2.χαρακτηρισμός για συμπεριφορά, κίνηση, ομιλία που μοιάζει με γυναικεία, θυληπρεπής συμπεριφορά
    Αστειευόμενη και έχοντας παρακολουθήσει το Συμπόσιο με έναν Στοχαστή, θα οικειοποιηθώ την έκφραση του Στοχαστή και θα πω: Τρολάρεις, Λύκιε.Τουτέστιν αλλάζεις την ροή.
    Ξέρω οτι το θέμα του άρθρου δεν είναι αυτό, αλλά, όπως είπα,στο περιθώριο της συζήτησης,ψάχνω να βρω τα γενεσιουργά αίτια, που μας οδήγησαν στον τραγέλαφο Κοντσίτα,όπως και σε όλες τις άλλες ακρότητες. Ίσως όλοι αυτοί να θέλουν-και το κατάφεραν με μεγάλη επιτυχία-να μας δώσουν μια γροθιά στο στομάχι, που τους εξωθήσαμε να ζουν σε ένα άθλιο περιθώριο,αφού εμεις τους κυνηγήσαμε με τι πέτρες κυριολεκτικά και μεταφορικά.
    Πού ρόλαρες; Εκεί που θεώρησες τον θηλυπρεπή άνθρωπο του παραδείγματός μου ερμαφρόδιτο κι έτσι τον έβγαλες από την μέση. Πρόκειται για έναν άνθρωπο της κατηγορίας του κομμωτή Τρύφωνα Σαμαρά χωρίς όμως τις ακρότητες της συμπεριφοράς του.
    Ρόλαρες επίσης όταν νομιμοποίησες με την σιωπή σου την συμπεριφορά της αγίας ελληνικής οικογένειας, που λιθοβολούσε (τα παιδιά) και διαπόμπευε (οι μπαμπάδες) έναν αθώο άνθρωπο ενώ ταυτόχρονα οι μαμάδες, ενώ ήξεραν την αλήθεια, δεν τολμούσαν ούτε τα παιδιά τους να συμβουλέψουν, πόσο μάλλον τους συζύγους της πρότυπης ελληνικής οικογένειας, που θέλει,και όντως θέλει, να διαβρώσει η ελίτ.
    Δεν μας χρωστάνε τίποτε,τα βασανισμένα αυτά εκτρώματα,και ειδικά στους μπαμπάδες της πλήρους καταπάτησης των ανθρώπινων δικαιωμάτων, που τους έσπρωξαν σ'αυτήν την κατάντια και τώρα φρικάρουμε όταν τους συναντούμε.
    Καταλαβαίνω διαισθητικά οτι η εκλεκτή παρέα αυτού του blog έχει άλλες απόψεις γύρω απ' αυτό το θέμα.Δεν ζητώ συζήτηση, ήθελα όμως να σας πω αυτές τις σκέψεις μου, έτσι,εν είδει εξιλέωσης γι αυτόν το νεαρούλη,που δεν μπορούσα τότε να βοηθήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα σε όλες και όλους!
    Ταίσια, όλα όσα ανέφερες στο αρχικό σου σχόλιο, με βρίσκουν σύμφωνο. Το τρολλάρισμα όμως, ήταν δικό σου.
    "Τρολλ" σημαίνει, εκτροπή της συζήτησης σε ένα άλλο θέμα. Αν θεωρήσουμε ότι το άρθρο τοποθετεί το πλαίσιο μιας συζήτησης, τότε η εκτροπή της έγινε από εσένα και εγώ επιχείρησα να την επαναφέρω.
    Παρόλα αυτά, δεν πειράζει τελικά κι αν επεκταθούμε ευρύτερα στο θέμα των ομοφυλοφίλων.
    Η θηλυπρέπεια στην οποία αναφέρεσαι, μπορεί να έχει οργανική αιτία (ή ψυχολογική) ή συμπεριφορική.
    Στην πρώτη περίπτωση, ο ερμαφροδιτισμός, δηλαδή η ταυτόχρονη παρουσία ανδρόγυνων χαρακτηριστικών (λόγω χρωμοσωμικών ανωμαλιών ή υπέρμετρης έκθεσης στην ανδρογόνο ορμόνη τεστοστερόνη κατά την εμβρυακή φάση), ο άνθρωπος δεν έχει ξεκάθαρο σεξουαλικό προσανατολισμό, επειδή προσκρούει η φύση του στα κοινωνικά στερεότυπα των δύο φύλων.
    Έτσι καλείται να επιλέξει φύλο ή αν δεν τα καταφέρει, υιοθετεί συμπεριφορά που ανήκει και στα στα δύο μαζί! Αυτό βέβαια προκαλεί την κοινωνική αποκοπή, διότι η ανθρώπινη κοινωνία, δεν ανέχεται τις αποκλίσεις (για λόγους αυτοματισμού και επιβίωσης).
    Για να ηθικολογήσουμε λοιπόν, θα πούμε ότι αυτή η κατηγορία ανθρώπων, δεν πρέπει να εισπράττει τον αποκλεισμό από το κοινωνικό περιβάλλον, διότι δεν ευθύνεται για την ιδιαιτερότητα αυτή, δεν προκύπτει δηλαδή από την ελεύθερη επιλογή του ανθρώπου, αλλά εξαναγκάζεται σε αυτή την συμπεριφορά εξ αιτίας της αποκλίνουσας φύσης τους.
    Γι αυτό είπα ότι αυτοί οι άνθρωποι, πρέπει να αντιμετωπίζονται με συμπάθεια σαν ΑΜΕΑ και να προστατεύονται ιατρικά και κοινωνικά.
    Στην δεύτερη περίπτωση όμως, που δεν υπάρχει επιταγή της φύσης, αλλά συνειδητή επιλογή λόγω τάσης, μόδας, ιδεολογίας, κτλ. ο άνθρωπος αυτός έχει ευθύνη για αυτή του την επιλογή.
    Ας προσπαθήσουμε να το δούμε, χωρίς ιδεοληπτικές αγκυλώσεις.
    Είναι εγγενώς (σε όλους τους ανθρώπους) γνωστό, ότι οι αποκλίσεις δεν γίνονται ανεκτές από το σύνολο της κοινωνίας. Όταν επιλέγουμε (χωρίς να είμαστε αναγκασμένοι) να ακολουθήσουμε μια συμπεριφορά απόκλισης από τα κοινωνικά πρότυπα συμπεριφοράς, είναι σαν να επιλέγουμε την κατά μέτωπο σύγκρουση με το κοινωνικό μας περιβάλλον. Αφού το επιλέγουμε αυτό, αναμένουμε τις συνέπειες, ήτοι αποκλεισμός, χλεύη, άρνηση, διαπόμπευση, κτλ. Ενέργειες δηλαδή που θίγουν την αξιοπρέπειά μας και την προσωπικότητά μας.
    Όταν επιλέγουμε ένα τέτοιο δρόμο, οφείλουμε να γνωρίζουμε τις συνέπειες. Δεν μπορούμε δηλαδή να λέμε "Εγώ γουστάρω να αφήνω το κουτάλι από το χέρι μου, αλλά δεν φταίω αν πέσει στο έδαφος. Την ευθύνη έχει η ασεβής ...βαρύτητα!".
    Έτσι η προσδοκία των κατ' επιλογήν ομοφυλόφιλων, να γίνονται αποδεκτοί από το σύνολο της κοινωνίας, είναι μια οιονεί καταχρηστική απαίτηση, αφού αντίκειται στους κοινωνικούς αυτοματισμούς της.
    Το θέμα γίνεται πιο επιτακτικό, αφού οι ομοφυλόφιλοι αυτής της κατηγορίας, επιλέγουν την διέγερση των κοινωνικών αντανακλαστικών, με προκλητικές συμπεριφορές και διατράνωση της επιλογής τους. Επιδιώκουν την παρουσίαση της επιλογής τους, ως φυσιολογική, γνωρίζοντας ότι δεν είναι. Σκοπός τους είναι ο ελκυσμός περισσότερων ανθρώπων (και ιδίως των ευάλωτων νέων) στην επιλογή τους, ώστε με αυτό τον τρόπο να διασαλέψουν την κοινωνική ισορροπία. Τα κίνητρα είναι ιδεολογικά και προέρχονται από ανθρώπους που για διάφορους λόγους, τρέφουν μίσος και εκδικητική μανία για την κοινωνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα αποκλεισμού, αν κάποιος ή κάποια έκανε τις σεξουαλικές επιλογές χωρίς να το διαλαλεί και να το διαφημίζει. Η σεξουαλική ελευθερία, είναι δικαίωμα του καθενός. Τον μόνο που θα πρέπει να σεβαστεί, είναι τον ή την ερωτικό του σύντροφο. Μετά ας "βγάλουν τα μάτια" τους, όπως τους ευχαριστεί. Ότι όμως κάνουν, θα πρέπει να αφορά τους δυό τους (ή τους τρεις ή και περισσότερους αν θέλουν) και να μην το διατρανώνουν προς τα έξω.
    Για να μην κουράσω άλλο, εν κατακλείδι, διαχωρίζω τους ομοφυλόφιλους που οφείλουν την ιδιαιτερότητά τους στην φύση τους και σε αυτούς που επιλέγουν να συμπεριφέρονται έτσι για να προκαλέσουν την κοινωνική αντίδραση. Οι μεν πρώτοι πρέπει να προστατεύονται απόλυτα, ενώ οι δεύτεροι που επιλέγουν την έκθεση στην κοινωνική χλεύη, ας πληρώνουν το τίμημα.
    Οι πρώτοι δεν αποσκοπούν στην κοινωνική βλάβη, ενώ οι δεύτεροι την επιδιώκουν. Η κοινωνία έχει το δικαίωμα στην αυτοπροστασία της.
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εντάξει. Εγώ τρολλάρω.Το παραδέχομαι. Αλλά εξήγησα τον λόγο και ήταν ιερός. Επίσης μου άρεσε πολύ η λέξη και ήθελα να την χρησιμοποιήσω πάραυτα.
    Κι αν κάνουμε λάθος και είναι όλοι γενετικά γκέι; Και δεν εννοώ ερμαφρόδιτοι. Δεν είναι ερώτηση. Έτσι το θέτω σαν μία υποθετική εκδοχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν κάνουμε λάθος και είναι όλοι γενετικά ομοφυλόφιλοι, ας απολαμβάνουν το σεξ με τον τρόπο που επιθυμούν, χωρίς όμως να το διατρανώνουν. Δηλαδή να μην παρενοχλούν και προκαλούν το κοινό αίσθημα και όλους τους άλλους, οι οποίοι επιλέγουν το κατά φύσιν (που αποτελούν την συντριπτική πλειονότητα)! Δεν έχουν το ηθικό δικαίωμα να επιβάλλουν στους άλλους την δική τους επιλογή, με το να τους εθίζουν με την εικόνα της διαστροφής τους.
    Εδώ συμφωνούμε;
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λύκιε, αφού επιδοκιμάσω τους περιεκτικούς σχολιασμούς σου, θα ήθελα να τονίσω πως η ανάγκη της αυτοπροβολής, που έχουν οι ομοφυλόφιλοι και η παρουσίαση της φυλετικότητάς τους, ως φυσιολογική, προέρχεται από την χρόνια ψυχική καταπίεση. Είναι αντίδραση όχι αποτέλεσμα λογικής σκέψης. Και από την στιγμή που αντιμετωπίζουμε υποτιμητικά τους gay, αφού δεν υποστηρίζουν το πρότυπο του "άκαμπτου και αγέλαστου ανδρός", νομίζω πως είναι ορθότερο να σημειώσουμε πρώτα το δικό μας λάθος, το οποίο μάλιστα προϋπάρχει κοινωνικά. Να αναφέρω επίσης πως οι γυναίκες ομοφυλόφιλες δεν αντιμετωπίσουν τον ίδιο χλευασμό (ο νοών νοείτω).

    Χαιρετίζω τους σοφούς ρητορισμούς του Αρμαγεδώνα και επικροτώ την ευσπλαχνία της Ταίσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φίλε Pit, σε ευχαριστώ για το πολύ εύστοχο σχόλιό σου! Πράγματι ένας λόγος, ίσως ο κυριότερος, είναι η ανάγκη των ομοφυλοφίλων να προβάλλουν ως φυσική την σεξουαλικότητά τους, λόγω της ψυχικής καταπίεσης που υφίστανται από το κοινωνικό τους περιβάλλον. Είναι η δική τους άμυνα, στην επίθεση της κοινωνίας.
    Η κοινωνία αντιμετωπίζει υποτιμητικά τους ομοφυλόφιλους, επειδή έχει κι αυτή ανάγκη να αμυνθεί και να προστατευτεί από την απειλή της ομαλότητας και των χρηστών ηθών.
    Δεν κρίνουμε αν τα χρηστά ήθη μιας κοινωνίας είναι ορθά ή λάθος, διότι αυτό είναι θέμα πολιτισμικής παράδοσης και ιστορίας.
    Το θέμα όμως είναι ότι με δεδομένα τα στερεότυπα μιας κοινωνίας, όποιος εναντιώνεται σε αυτά, κινητοποιεί την αυτόματη αντίδρασή της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εδώ είναι και η ουσία του ζητήματος:
    Εγώ εναντιώνομαι σε αυτούς που επιδιώκουν την στρέβλωση της ομαλότητας δια της προπαγάνδας, βάσει σχεδίου (νεοταξικές επιδιώξεις). Μιλάω γι' αυτούς που διατρανώνουν πομπωδώς την ομοφυλοφιλία, προκειμένου να παρασύρουν νέους και νέες σε αυτή την επιλογή. Τρανό παράδειγμα τα πρόσφατα που προεβλήθησαν στην Eurovision. Αναφέρομαι λοιπόν σε αυτούς που συνειδητά λειτουργούν έτσι.
    Ο στόχος τους, είναι να μεταλλάξουν τα κοινωνικά στερεότυπα και να στρεβλώσουν την έννοια του φυσιολογικού. Πίσω από αυτό βεβαίως, στόχος είναι η πάταξη του θεσμού της οικογένειας.
    Τα κοινωνικά στερεότυπα ανδρός και γυναικός, δεν δημιουργήθηκαν τυχαία. Υπάρχουν πολλοί ουσιαστικοί λόγοι για να δημιουργηθούν, οι οποίοι δοκιμάστηκαν στην ιστορία και πέτυχαν την επιβίωση των λαών που υπάρχουν μέχρι σήμερα. Όσοι λαοί δοκίμασαν άλλα στερεότυπα, δεν υπάρχουν σήμερα και έχουν εξαφανιστεί από την ιστορία! Η ομοφυλοφιλία υπήρχε ως φαινόμενο ανέκαθεν. Ποτέ όμως δεν επετράπη να γίνει κανόνας ή να είναι μια ελεύθερη συμπεριφορά. Οι λόγοι δεν μπορούν να απορριφθούν αβίαστα, ένεκα του μοντερνισμού και της "προόδου".
    Για τους ίδιους λόγους, η ομοφυλοφιλία των γυναικών, δεν τυγχάνει της ίδιας αντιμετώπισης με αυτή των ανδρών και γενικά είναι ανεκτή. Οι λόγοι είναι ιστορικοί.
    Όταν οι άνδρες πολεμούσαν, οι γυναίκες μπορούσαν να αναζητούν την ηδονή με τις φίλες τους. Η σεξουαλική συνεύρεση μεταξύ γυναικών, ουσιαστικά δεν περιλαμβάνει την συνουσία. Συνεπώς ήταν ανεκτή ως μια συμπεριφορά που προέκυπτε από ανάγκη, ενώ συγχρόνως διασφάλιζε τους συζύγους ότι δεν θα πήγαιναν οι γυναίκες τους με δούλους ή άλλους άνδρες, με αποτέλεσμα την νόθα τεκνοποιία.
    Αντίθετα η συνουσία μεταξύ ανδρών, αποτελεί πλήρη σεξουαλική πράξη και επηρεάζει την γενική συμπεριφορά του άνδρα, σε βάρος των μαχητικών του αρετών, της εμπιστοσύνης και της φερεγγυότητάς του. Αν δηλαδή σε ένα στράτευμα, οι στρατιώτες επιδίδονταν σε ομοφυλοφιλικές συμπεριφορές , κινδύνευε η συνοχή και η πειθαρχία του στρατεύματος. Θα άρχιζαν οι ερωτικές διεκδικήσεις, τα ανταλλάγματα, οι αντιζηλίες και οι εκδικήσεις μεταξύ των ανδρών. Αυτό θα αποσπούσε το στράτευμα από τον σκοπό του. Επίσης η ομοφυλοφιλική συμπεριφορά των ανδρών, αποκλείει την τεκνοποιία, αφού οι άνδρες επιδίδονται με περισσότερη μανία και προσήλωση στο "σπορ"! Οι γυναίκες σπάνια γίνονται αποκλειστικά λεσβίες. Σε περιόδους πολέμων, οι άνδρες σπάνιζαν και οι γυναίκες περίσσευαν! Συνεπώς ήταν αναγκαίοι οι άνδρες ως τεκνοποιοί και καμία κοινωνία δεν θα ήθελε να τους σπαταλήσει για ομοφυλοφιλικά πάθη.
    Τέλος η λέξη "πουστιά" είναι συνυφασμένη με την συνήθη συμπεριφορά των ομοφυλόφιλων ανδρών, να γίνονται ύπουλοι, εκδικητικοί και αναξιόπιστοι. Προέρχεται από την συλλογική εμπειρία των λαών και την συμπεριφορά των ομοφυλόφιλων από την αρχαιότητα.
    Αυτός είναι λοιπόν ο λόγος που η γυναικεία ομοφυλοφιλία, είναι γενικώς ανεκτή (διαχρονικώς).
    Προσωπικά, θεωρώ ότι ένας άνθρωπος υψηλής ηθικής στάθμης, ποτέ δεν θα χλευάσει κάποιον άνθρωπο εξαιτίας των επιλογών ή των αποκλίσεών του. Δυστυχώς όμως, μια ανθρώπινη κοινωνία χαρακτηρίζεται από την μέση ηθική και όχι από την ελίτ των πνευματικών της μελών.
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Αργησα να απαντήσω αλλά ερχόμενη καλύφθηκα πλήρως και από την τοποθέτηση του Pit Zenk (αυτά ήθελα να πω και αμφιβάλω αν θα τα κατάφερνα να τα αποδώσω τόσο άρτια), αλλά και από την δική σου διατριβή, Λύκιε, που είναι έργο τέχνης.

      Διαγραφή
    2. Βάλτε, σας παρακαλώ, και ένα λ ακόμη στο παραπάνω "αμφιβάλλω".

      Διαγραφή
  12. Πραγματικα ο διαλογος αυτος ειναι διατριβη για βιβλιο. Ευγε σε ολους σας. Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας
Φίλοι του ιστολογίου, παρακαλώ να κάνετε ελεύθερα τον σχολιασμό σας, αλλά να απέχετε από ύβρεις και προσβολές προσώπων, καθώς και να χρησιμοποιείτε την Ελληνική γλώσσα και γραφή (όχι greeklish). Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται. Επίσης διαγράφονται spam και διαφημίσεις άλλων ιστολογίων.

Τα σχόλια ελέγχονται πριν δημοσιευθούν.


.