Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου 2014

Με αφορμή τα «Ορφικά» του Ιωάννη Πασσά: Ο Ορφέας δίδαξε τον μονοθεϊσμό και σταυρώθηκε!




Επιτέλους, τώρα που ξεκινά η πορεία της επανελλήνισης του τόπου, πρέπει να τελειώνει οριστικά ο εθνικός διχασμός αιώνων: «Ναζωραίοι» κατά «ειδωλολατρών»!

Ο ελληνισμός είναι αιώνιος, συμπαντικός και ενιαίος, σε όλες απολύτως τις μορφές του. Σε κάθε γωνιά του πλανήτη και σε κάθε δόγμα (πολιτικό, θρησκευτικό, οικονομικό και οτιδήποτε άλλο) εμπεριέχεται το θείο σπέρμα του Έλληνος Λόγου. Γι’ αυτό και ο ελληνισμός είναι πνεύμα και όχι αίμα, όπως ισχυρίζονται ορισμένοι σατανιστές!

Στην «Ε.Ω.» άρχισε μία μεγάλη προσφορά: «Τα Ορφικά» των εκδόσεων της Εγκυκλοπαίδειας του Ηλίου, με τη μοναδική επιμέλεια του Έλληνα μυσταγωγού Ιωάννη Πασσά (δημιουργού της ως άνω εγκυκλοπαιδικής σειράς) και του κορυφαίου αστρονόμου εν Ελλάδι Κωνσταντίνου Χασάπη! Το έργο αυτό είναι πραγματικά κλασικό, διότι εκτός του ότι σε αυτό περιλαμβάνονται όλα τα κείμενα του Ορφέα και των μαθητών του, υπάρχει επίσης και μία πλήρης ανάλυση (των Πασσά-Χασάπη) πάνω στα «Ορφικά», που όπως αναγράφεται στο εξώφυλλο οδηγεί σε «Πλήρη ανατροπή και αναδιάρθρωση της ελληνικής και παγκοσμίου προϊστορίας και ιστορίας»...

Με αφορμή λοιπόν την εν λόγω έκδοση, οφείλουμε να βάλουμε τα πράγματα σε μία σειρά. Να δούμε ακριβώς αυτό που αναφέρουμε στην πρώτη παράγραφο του σημερινού μας κειμένου, δηλ. τη διαχρονική συνέχεια του ελληνικού πνεύματος και την παγκοσμιότητά του! Ξεκινούμε λοιπόν από τον μεγάλο μύστη της απώτατης ιστορίας (προϊστορίας) μας, τον Ορφέα. Εδώ βρίσκουμε τις ρίζες του μονοθεϊσμού («Εν το παν»!), αλλά και μία προδρομική μορφή του Χριστιανισμού. Όπως γνωρίζουμε από την Αγία Γραφή «το πνεύμα όπου θέλει πνει». Επίσης, σύμφωνα με τη διδασκαλία των Πατέρων της Εκκλησίας μας, ο Χριστιανισμός απετέλεσε το αποκορύφωμα μίας ολόκληρης διεργασίας χιλιετιών, προκειμένου ο άνθρωπος να φθάσει στη σωτηρία της ψυχής του και να γνωρίσει την Αλήθεια (βλ. π.χ. το έργο του Αγίου Νεκταρίου περί της συνέχισης του αρχαίου ελληνικού πνεύματος μέσω του Χριστιανισμού).

Συνεπώς, καταρρίπτεται ο μύθος περί της (δήθεν) μη συνέχισης λατρευτικών δρώμενων και μυσταγωγικών διαδικασιών αιώνων, όπως ισχυρίζονται μερικοί. Τρανή απόδειξη ο Ορφέας. Αυτός ήταν ποιμένας στη γη των Θρακών (πρότυπο του Καλού Ποιμένος, που υπήρξε αργότερα αλληγορικά ο Ιησούς) και μέγας διδάσκαλος της λατρείας που έλαβε αργότερα την ονομασία «ορφισμός». Επίκεντρό του ήταν το όρος Παγγαίο της σημερινής Ανατολικής Μακεδονίας, όπου και η συμβολική και πρωταρχική κοιλάδα των ρόδων.

Παγγαίο προέρχεται πιθανώς από τη λέξη Πανγαία. Και αναγραμματισμός του «Πανγαία» είναι ασφαλώς το «Παναγία» (μητέρα του Θεανθρώπου). Υπολείματα δε, της κοιλάδας των ρόδων παρατηρούμε σήμερα (γλωσσολογικά) στην ονομασία του χωριού Ροδολείβους, που είναι στους πρόποδες του Παγγαίου όρους (Ροδολείβος = το λιβάδι των ρόδων!). Εκεί ο Ορφέας δίδαξε στους μαθητές του ένα σύστημα αξιών, πλήρες, που περιελάμβανε: αστρονομία και φυσική, μαθηματικά και μουσική, θεολογία και φιλοσοφία... Τα πάντα!Δεν είναι τυχαίο ότι τον Ορφέα συμπεριλαμβάνει στους «Μεγάλους μύστες», αυτό το μοναδικό έργο, ο Εδουάρδος Συρέ. Και όντως ο Ορφέας έζησε στην περιοχή αυτή, κάτι που υποστηρίξαμε και επιστημονικά πριν από μερικά χρόνια. Τα συμπεράσματα της έρευνάς μας (επιτόπιας μάλιστα στην περιοχή αυτή) περιέχονται στο έργο του γράφοντος «Μυστηριακή Θράκη. Θρύλοι και μύθοι», όπου μάλιστα έχουμε ειδικό κεφάλαιο για το κέντρο της πανάρχαιας ορφικής λατρείας...

Ιδού τι γράφουμε, μεταξύ άλλων, στο ως άνω έργο μας: «Το ίδιο το όνομα του Παγγαίου όρους προέρχεται από τις λέξεις «παν» και «γαία», άρα είναι η περίφημη Πανγαία, το όρος-θρύλος της ελληνικής προϊστορικής περιόδου, τότε που ο μύθος μπερδευόταν με τα ιστορικά δρώμενα και ήταν πολύ πιο κοντά στην αλήθεια από ποτέ! Η Πανγαία θεωρούνταν από τους Ορφικούς ως το επίκεντρο του πλανήτη και του κόσμου, απ’ όπου ο καθένας μπορούσε να έχει την πλήρη ορατότητα του σύμπαντος και – αλληγορικά – να κατέχει τα μυστικά της ζωής! Από εκεί προέκυψε και η εν λόγω ονομασία, που δεν είναι παρά αναγραμματισμός του ονόματος «Παναγία»!... Έτσι ή αλλιώς, λοιπόν, το όρος Παγγαίο είναι ιερό και η αξία του είναι σημαντική (είναι άραγε τυχαίο ότι σήμερα ψηλά πάνω στο Παγγαίο, στη θέση του άλλοτε ιερού ναού των Ορφικών, βρίσκεται το χριστιανικό μοναστήρι της Παναγίας της Εικοσιφοινίσσης;)».

Υπάρχει μία γνωστή παράσταση του Ορφέα, που τον δείχνει... εσταυρωμένο! Άλλη μία πρότυπη εικόνα του εσταυρωμένου Ιησού Χριστού, για τη λύτρωση της ανθρωπότητας από τα δεσμά του θανάτου... Πράγματι, υφίσταται μία πανάρχαια παράδοση που θέλει τον Ορφέα να σταυρώνεται μαρτυρικά από τους «βέβηλους». Σταυρικό θάνατο είχαν και άλλοι μύστες, εξάλλου ο σταυρός δεν είναι παρά ηλιακό σύμβολο (στις διάφορες μορφές του, βλ. και πάλι το ως άνω έργο μας «Μυστηριακή Θράκη. Θρύλοι και μύθοι», όπου και υπάρχει παράρτημα σχετικά με το θέμα, υπό τον τίτλο «Σύμβολα του ανίκητου Ήλιου»).

Σχετικά με τον μονοθεϊσμό του Ορφέα και των Ορφικών παραθέτουμε ένα πολύ χαρακτηριστικό απόσπασμα από τα σχόλια του Ιωάννη Πασσά: «Η καθιέρωσις του Μονοθεϊσμού υπό των Ορφικών, δηλαδή η καθιέρωσις της λατρείας του ενός υπερέχοντος δημιουργού, θεού παντοκράτορος, δεν ήτο δογματισμός, αλλά φανερά αλήθεια ή επιβεβλημένη ανάγκη, η οποία προέβαλλεν εις τον άνθρωπον την υπερτάτην δύναμιν, που κυβερνά τους κόσμους και το άπειρον και ασυνειδήτως τού υποβάλλει την αίσθησιν της ακατανικήτου δυνάμεως του δημιουργού από τον οποίον, ως δημιούργημά του εξαρτάται και ευρίσκεται εις την απόλυτον διάθεσίν του φυσικά»...



Δρ. Ησαΐας Κωνσταντινίδης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας
Φίλοι του ιστολογίου, παρακαλώ να κάνετε ελεύθερα τον σχολιασμό σας, αλλά να απέχετε από ύβρεις και προσβολές προσώπων, καθώς και να χρησιμοποιείτε την Ελληνική γλώσσα και γραφή (όχι greeklish). Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται. Επίσης διαγράφονται spam και διαφημίσεις άλλων ιστολογίων.

Τα σχόλια ελέγχονται πριν δημοσιευθούν.


.