Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

"Στον καιρό του .... Δ.Ν.Τ και των Εβραιοπροσκυνημένων "


Πέντε κούτσουρα για ζέστη
και ψωμί από ημερών ,
έχω αντέξει μύρια τόσα
σε παιχνίδι αλλοεθνών .

Με τον πόνο στο στομάχι
και όνειρα απατηλά ,
πως θ'αντέξω να τον βλέπω
πάλι να με ξεπουλά ;

Και μιλώ για τον ικέτη
πατριδέμπορα υπουργό ,
που χαμπέρια μου'χουν στείλει
και τον βλέπω για εχθρό .

Κάτσε κάτω κακομοίρη μου φωνάζουν να σωθείς
τρείς το λάδι ή το ξύδι, οχτώ το λαδόξυδο,για να εξιλεωθείς
που τόσα χρόνια με ψηφίζεις για να τρώω απ'αυτά
που εργάζεσαι κοπιάζεις και σου παίρνω τα μισά .


Μια απάντηση στο άρθρο : Σε συνάξεις ΕΘΝΙΚΩΝ ΠΡΟΔΟΤΩΝ, δεν παρευρίσκομαι.
http://attikanea.blogspot.gr/2014/02/blog-post_1287.html


ΜΕ ΤΟΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΜΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟ

Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

2 σχόλια:

  1. Ωραία τα λες, φίλε Αρμαγεδών! Διαφορετικό ύφος από αυτό που μας έχεις συνηθίσει.
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν αυτοσκοπός μου να γράψω ένα ποίημα ίσως λιγάκι μελαγχολικό - λοιδορικό προς εμάς με γνώμονα και την συζήτηση την οποία έχει προηγηθεί για το μελλοντικό πολιτικό γενέσθαι της ΠΑΤΡΙΔΑΣ μας .

      Με λίγα λόγια, περισσεύει τόση πείνα δίπλα μας και εμείς κοιτάζουμε ποιος είναι ο καλύτερος να σώσει ποιόν .

      Μήπως είναι πολύ παλιά αυτήν η συνταγή της ΕΘΝΟΣΩΤΗΡΙΑΣ για να αρκεστούμε απλά στα ίδια ;

      Ένα ερώτημα δίχως να ευελπιστώ να απαντηθεί από κάποιον-α φίλο-η θαμώνα .

      ΜΕ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΜΟΥ ΦΙΛΕ

      Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

      Διαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας
Φίλοι του ιστολογίου, παρακαλώ να κάνετε ελεύθερα τον σχολιασμό σας, αλλά να απέχετε από ύβρεις και προσβολές προσώπων, καθώς και να χρησιμοποιείτε την Ελληνική γλώσσα και γραφή (όχι greeklish). Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται. Επίσης διαγράφονται spam και διαφημίσεις άλλων ιστολογίων, αλλά και κάθε άλλο σχόλιο που δεν συνάδει με το ύφος και το ήθος που ορίζει ο δημιουργός και διαχειριστής του ιστολογίου.

ΠΡΟΣΟΧΗ:
Τα σχόλια ελέγχονται πριν δημοσιευθούν.



.