Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Το Αναψυκτήριο της Εβδομάδος (5-2-2014)


Εδώ μπορείτε να σχολιάζετε ελεύθερα, αλλά με σεβασμό στον συνομιλητή.

47 σχόλια:

  1. ΗΣΙΟΔΟΣ: ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΓΕΝΗ
    http://www.youtube.com/watch?v=_N-c8YcOWm8

    Αιθήρ - Πάσιν Ζώοισιν έναυσμα
    http://www.youtube.com/watch?v=EDszNqIy7pE

    KRONO'S UNVEILED, THE ELEMENTS, Q&A II
    http://www.youtube.com/watch?v=wTzXX6XRBjA&feature=c4-overview&list=UUX7FEcTLn9o7bqjWg1cngsQ

    Νίκος Γεωργαντζάς - artFM Radio 1.2.2014
    http://www.youtube.com/watch?v=qT41hIvaUco&feature=c4-overview&list=UUSGTwK2sBJpdJ1XbCvKgHVQ

    Καλημέρα........ενημερώνεστε, ερευνάται, διασταυρώνεται, ούτος ώστε να αποκτάται ιδίαν άποψη.
    [Λύκιε το βιντεάκι του Γεωργατζα είναι αρκετά ενδιαφέρον και θιγει και το θέμα της εξουσίας στο οποιο έχουμε διαφωνήσει στο παρελθόν!]

    Α-Ω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου Α-Ω, άκουσα προσεκτικά το βιντεάκι με τον Γεωργατζά, όπως μου το ζήτησες.
      Αν και δεν επιθυμώ να επαναφέρουμε τον διάλογο στα περί εξουσίας, οφείλω να ενθυμίσω ότι η διαφορά μας, εστιάζεται στην άρνηση εκ μέρους σου να αποδεκτείς την φυσική νομοτέλεια της ιεραρχίας και του αντίστοιχου φαινομένου της εξουσίας, όπως προκύπτει εξ αυτής.
      Αυτά τα οποία ανέφερε το Δρ. Γεωργατζάς, ουδεμία σχέση έχουν με την "διαφωνία" μας, στα περί εξουσίας. Αυτός, εστιάζεται στον μηχανισμό ελέγχου της εξουσίας και την οργάνωση αυτής, ώστε να μην γίνεται καταχρηστική. Δεν αρνείται την ύπαρξή της ως φαινόμενο.
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
    2. Φίλτατε Λύκιε μην τα μπερδεύεις,άλλη η διαφωνία μας για την ιεραρχία που στην περίπτωση της ατελής ανθρωπότητας δεν μπορεί να υφίσταται εκ των πραγμάτων γιατί δεν μπορούμε να προσδίδουμε ιερότητα στους ημιτελής ανθρώπους και άλλη η διαφωνία μας για την εξουσία.Άλλωστε για αυτό επινόησα άμεσα την λέξη βαθμιδαρχία για να μην χρησιμοποιώ την λέξη ιερός στις διαβαθμίσεις των ανθρωπινων όντων.
      Αν σε περίπτωση δεν άκουσες ολόκληρη την ομιλία του Γεωργατζα.....αυτό που μας αναφέρει προς το τέλος της ομιλίας του είναι πως αυτό που θεωρεί το μεγαλύτερο επίτευγμα των αρχαίων προγόνων μας είναι η κατάργηση της εξουσίας!!!

      Α-Ω

      Διαγραφή
    3. Αν και θα ήθελα να επαναλάβω ότι δεν επιθυμώ νέο κύκλο συζήτησης στο θέμα, αφού το είχαμε εξαντλήσει χωρίς αποτέλεσμα, διατηρώ κάποιες αμφιβολίεςγια το αν και τι αντιλαμβάνεσαι από αυτά που λέει ο Δρ. Γεωργαντζάς. Αρέσκεσαι στο να απομονώνεις τμήμα λόγου, χωρίς βλέπεις εν συνόλω τον ισχυρισμό του. Δεν νομίζω λοιπόν ότι έχεις καταλάβει τι λέει ο Καθηγητής. Δυσκολεύεσαι επίσης, να διαχωρίσεις το "σχήμα λόγου", από την κυριολεξία των λέξεων. Όσον αφορά την αλλαγή του όρου "ιεραρχία" με αυτόν της "βαθμιδαρχίας", αντιλαμβάνομαι την ανάγκη σου για διαχωρισμό και την σέβομαι, χωρίς να την υιοθετώ. Όμως και πάλι, η ουσία παραμένει η ίδια. Δηλαδή και στην "βαθμιδαρχία" υπάρχει διαβάθμιση των πάντων, λόγω της ετερότητας και συνεπώς της ανισότητας που υπάρχει στην φύση και τους ανθρώπους.
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
    4. ΜΕΤ' ΕΝΔΕΛΕΧΟΥΣ ΑΚΡΟΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ ΓΕΩΡΓΑΝΤΖΑ, ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΟΠΩΣ ΟΘΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΕΙΣ ΤΗΝ "ΚΑΤΑΡΓΗΣΙΝ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ' ΥΠΟ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΕΝΝΟΕΙ ΟΠΩΣ ΟΥΤΟΙ ΑΝΗΒΡΑΝ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟΝ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΟΥΤΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΗΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΕΙ ΕΠΙΒΛΑΒΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΗΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑΝ. ΔΙΑ ΤΟΥΤΟΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗΝ, ΤΗΝ ΔΙΚΗΝ ΔΗΛΑΔΗ ΤΩΝ ΑΡΧΟΝΤΩΝ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΣΤΗΝ ΘΗΤΕΙΑΣ ΤΟΥΣ, ΩΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΟΥ ΛΑΟΥ, ΙΝΑ ΕΥΡΕΘΟΥΝ ΤΥΧΟΥΣΑΙ ΑΤΑΣΘΑΛΙΑΙ Η ΚΑΤΑΧΡΗΣΕΙΣ!! ΟΜΙΛΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΩΝ ΣΠΑΡΤΙΑΤΩΝ, ΟΠΟΥ ΑΙ ΔΥΟ ΒΑΣΙΛΕΙΣ ΗΛΕΓΧΟΝΤΟ ΥΠΟ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ ΕΦΟΡΩΝ ΤΗΣ ΑΠΕΛΑΣ!! ΑΡΑ ΟΜΙΛΕΙ ΠΕΡΙΦΡΑΣΤΙΚΩΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ, ΕΦΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΠΑΙΡΕΙ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΘΕΩΡΕΙ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΦΘΟΡΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΧΡΕΙ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΗΔΥΝΗΘΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΕΙ ΟΠΛΟΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ, ΑΛΛΑ ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ. ΟΡΘΩΣ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΛΥΚΙΟΣ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΑΝΤΖΑΝ ΚΑΘΟΤΙ Η ΕΚΦΡΑΣΙΣ "ΚΑΤΗΡΓΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑΝ" ΔΕΝ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΕΙ ΑΛΛ' ΠΕΡΙΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΝΙΚΗΝ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΠΙ ΤΗΣ ΚΑΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΝ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΩΝ ΕΞΟΥΣΙΑΖΟΝΤΩΝ "ΑΡΧΟΝΤΩΝ"
      Ο "ΙΕΡΑΡΧΗΣ"

      Διαγραφή
    5. Φίλοι μου κατά την δικη μου άποψη ο καθηγητής θέλει να μας πει με το σκεπτικό του ότι καταργήθηκε η εξουσία της μοναρχίας [αυτοκράτορας-βασιλεύς] και της ολιγαρχίας [άριστοι-μεγαλογαιοκτήμονες],που εναλλάσσονταν στην εξουσία σαν την σημερινή κομματοκρατία και οικογενειοκρατία.
      Αντί αυτού ο κάθε πολίτης που είχε την ανάλογη παιδιά για να κατέχει το όνομα πολίτης η ομοιος στην περίπτωση της Σπάρτης μορούσε να συμμετέχει ανεξαιρέτως στις κλήρωσης η στο εκλέγειν και εκλέγεσθαι.
      Όταν λοιπόν η διοίκηση μοιράζεται σε όλους ανεξαιρέτως, που έχουν όμως και την κατάλληλη παιδία, τότε σταματα να είναι εξουσία και γίνετε δημοκρατία!
      Πάντοτε σε διαφορες συζήτησις όλα καταλήγουν στην παιδία που επίτηδες μας έχουν στερήσει οι διάφοροι και εκάστοτε εξουσιαστές για να μπορούν εύκολα και χωρίς μεγάλες αντίστασης να διαιωνίζουν την εξουσία τους έναντι στην συλλογικότητα της δημοκρατίας.Δημιουργούν επίτηδες πρόβατα η απλά γρανάζια για την μηχανή τους ούτος ώστε να μπορούν να τους λένε πως δεν είναι άξιοι να ασχοληθούν με την διοίκηση ενώ αυτοί και οι οικογένειες τους έχουν γίνει επαγγελματίες πολιτικοί με τα επόμενα επακόλουθα που νομίζω όλοι σας γνωρίζετε............
      Και κάτι ακόμα που ξέχασα είναι πως κάποιος κληρωτός η εκλεγμένος είχε δικαίωμα για μια η το πολύ δυο θητείες για να αποφεύγετε το φαινόμενο των επαγγελματιών πολιτικών που έχει επικρατήσει σήμερον.

      Α-Ω

      Διαγραφή
    6. Αγαπητέ Α-Ω, θα συνεισφέρω στο διάλογο κάποιες διευκρινήσεις που αφορούν τους ορισμούς των λέξεων. Η "εξουσία" δεν είναι το αντίθετο της Δημοκρατίας. Άλλη η έννοια της Δημοκρατίας (που είναι ένα από τα πολλά πολιτικά συστήματα) και άλλη η έννοια της εξουσίας (που είναι ένα φαινόμενο διάδρασης, μεταξύ της φυσικής ποικιλότητας). Ακόμα και στην Δημοκρατία λοιπόν, η έννοια της εξουσίας υπάρχει απόλυτα. Η διαφορά της Δημοκρατίας, ενδεχομένως σε σχέση με άλλα πολιτικά συστήματα, είναι ο τρόπος που εφαρμόζεται η εξουσία. Υπάρχει η εξουσία των πολλών, εναντίων της βούλησης των ολίγων (αρχή της πλειοψηφίας). Ακόμα και αν η οργάνωση της εξουσίας, εξασφαλίζει την ωφέλιμη δράση της και αποτρέπει την κατάχρησή της, η εξουσία ως έννοια συνεχίζει να υφίσταται. Δεν νοείται καμία πολιτική ή κοινωνική οργάνωση ή σύστημα, που να μην ενέχει την έννοια της "εξουσίας". Εσύ λοιπόν, έχεις ταυτίσει την έννοια της εξουσίας, με την καταχρηστική της μορφή, την βία, την καταπίεση, την διαφθορά, την υπεροψία, την εκμετάλλευση, την αδικία, την εκδίκηση, κτλ.
      Όπως αντιλαμβάνεσαι, πρόκειται περί συγχύσεως που σε κάνει να παρερμηνεύεις την έννοια της εξουσίας. Γι αυτό είπα ότι δυσκολεύεσαι να διακρίνεις την διαφορά.
      Τα διάφορα πολιτικά συστήματα, επιχειρούν να οργανώσουν με τον καλύτερο τρόπο μια κοινωνία. Βέβαια το "καλύτερο τρόπο" έχει δυνητική ανάγνωση, αναλόγως το ποιόν ευνοεί! Ακόμα, δεν έχει ανακαλυφθεί το ιδανικό πολίτευμα που να εφαρμόζεται στην πράξη.
      Το Δημοκρατικό πολίτευμα, επιχειρεί να οργανώσει με δικαιότερο τρόπο μια πολιτεία, αν και απέχει πολύ από το απόλυτα δίκαιο και ιδανικό.
      Στις διάφορες εκφάνσεις της, η Δημοκρατία προσπαθεί άλλοτε πετυχημένα και άλλοτε όχι, να προστατευτεί από την μονοπώληση της εξουσίας και από την κατάχρησή της. Προσπαθεί να την επιμερίσει και να την ελέγξει. Έτσι μεταφέρεται η ευθύνη της εξουσίας από τους λίγους και μετακυλίεται στους πολλούς (για την ακρίβεια, στους περισσότερους). Παρόλα αυτά, δεν αποφεύχθηκε η κατάχρηση της εξουσίας και η ιδιοτέλεια των κατόχων της! Σαφώς όμως, υπήρξε συγκριτικά καλύτερη από άλλες μορφές πολιτευμάτων.
      Η εξουσία λοιπόν, είναι δυνατόν να ασκείται με περισσότερη ή με λιγότερη ωφέλεια για την πολιτεία, αναλόγως της μορφής του πολιτεύματος, αλλά και της γενικότερης ηθικής μιας κοινωνίας. Εδώ βεβαίως, περιλαμβάνεται η παιδεία και το συνολικό πολιτισμικό επίπεδο ενός λαού.
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
    7. Ναι Λύκιε έχεις απόλυτο δίκιο ως προς τους ορισμούς των λέξεων εξουσία και δημοκρατία.
      Αυτό όμως που θέλω εγώ να τονίσω είναι πως ένα σύστημα που δεν επιτρέπει σε όλους τους σώφρονες πολίτες να συμμετέχουν στην διοίκηση δεν μπορεί να λέγεται δημοκρατία.Η ολιγαρχία δεν πρέπει να ονομάζεται δημοκρατία για να προσδίδει μια ψεύτικη αίσθηση ελευθερίας στους πολίτες.Η κουνοβουλευτική χούντα που βιώνουμε σήμερα στην χωρα μας δεν μπορεί σε καμια των περιπτώσεων να αποκαλείται δημοκρατία.

      Α-Ω

      Διαγραφή
    8. Επίσης πιστεύω πως όταν ο κάθε σώφρον πολίτης που έχει την βασική παιδιά μπορεί να μετέχει στα κοινά τότε ο ορος εξουσία μετατρέπεται σε συλλογική διοίκηση και σπάει το μονοπώλιο των επαγγελματιών εξουσιαστών.
      Νομίζω τώρα πως το έθεσα καλύτερα για να ακριβολογούμε.

      Α-Ω

      Διαγραφή
    9. Αγαπητέ Α-Ω, δεν έχω καμία αντίρρηση σε αυτά που λες για την κατ' επίφαση "δημοκρατία" που εφαρμόζεται σήμερα! Έτσι είναι τα πράγματα. Αν και η Δημοκρατία των αρχαίων Ελλήνων ήταν ελλειμματική ως προς το ιδανικό πολίτευμα, είχε πολλά θετικότερα στοιχεία να καταδείξει, από το μόρφωμα που σήμερα ονομάζεται (καταχρηστικά) "δημοκρατία"! Τότε ήταν πολύ πιό άμεση, αποτελεσματική και δίκαια, απ ότι η σημερινή.
      Θέτεις φίλε μου κάτι πολύ σημαντικό, όταν θέλουμε να μιλάμε για ιδανικό πολίτευμα, άρα και για ιδανική κοινωνία: το θέμα της παιδείας! Αυτή, απουσιάζει εντελώς σήμερα από την χώρα μας. Ακόμα και οι απόφοιτοι της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, είναι ουσιαστικά ...απαίδευτοι! Μιλάω βεβαίως για ηθική και πολιτική παιδεία. Λέξεις και έννοιες, εν πολλοίς άγνωστες στην καθημερινή μας διάλεκτο! Η "βασική παιδεία" στην οποία αναφέρεσαι, δυστυχώς δεν υπάρχει στην σημερινή Ελλάδα. Κατά συνέπεια, δεν μπορεί να αναλογεί μερίδιο ορθής και χρηστής εξουσίας στους πολίτες αυτής της χώρας. Αυτός είναι και ο λόγος που όποιος πολίτης αναρριχηθεί στην εξουσία, την καταχράται αμέσως και γίνεται αυτό που λες: "επαγγελματίας πολιτικός"!
      Αν υπήρχε αυτή η βασική παιδεία που πολύ σωστά λες, τότε δεν θα υπήρχαν τέτοια φαινόμενα, όχι γιατί δεν υπάρχει η ανθρώπινη πλεονεξία, αλλά διότι κανείς δεν θα μπορούσε να ξεπεράσει τα όρια της συνετής εξουσίας χωρίς τιμωρία!
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
    10. Αφού λοιπόν δεχόμαστε τον ορο συλλογική διοίκηση που είναι άμεσα συνδεδεμένος και πρεσβεύει την λέξη δημοκρατία,μπορούμε κάλλιστα να αντιληφθούμε πως η δημοκρατία είναι κατά κάποιο τρόπο αντίθετη με την εξουσία.Η εξουσία ασκείται από τους λίγους [εκλεκτούς] επάνω στους λαούς με απώτερο σκοπό την εκμετάλλευση τους, οποτε αυτά τα πολιτεύματα [βασιλιά-ολιγαρχία] δεν μπορούν υπό κανονικές συνθήκες να ονομάζονται δημοκρατικά.
      Και ναι φιλε μου αν κάποιος εκλεγμένος η κληρωτός σε μια άμεση και κυριολεκτικά πραγματική δημοκρατία επιχειρήσει να εκμεταλλευτεί κάποιες κατάστασης προς όφελος του η της παρέας [ομάδας] του, πρέπει να υπάρχουν οι ασφαλιστικές δικλίδες που θα τον επαναφέρουν άμεσα στην τάξη η θα του δείξουν την έξοδο.......;)........Καλημέρα.
      Λύκιε ευχαριστήθηκα πολύ αυτή μας την κουβέντα......νομίζω πως καλυτερεύουμε σιγά-σιγά!

      A-Ω

      Διαγραφή
    11. Φίλε μου Α-Ω, πάλι συγχέεις διαφορετικές έννοιες. Αντιλαμβάνομαι ότι θέλεις να ταυτίζεις την λέξη "εξουσία" με την απολυταρχία ή την μοναρχία, αλλά θα σε βοηθήσω να καταλάβεις την διαφορά.
      Η μοναρχία, η ολιγαρχία, η τυραννία, η αριστοκρατία, ο σοσιαλισμός, ο κομμουνισμός και η δημοκρατία, είναι ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, δηλαδή διάφορες μορφές οργάνωσης μιας κοινωνίας. Όλα τους έχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Κανένα τους δεν είναι τέλειο.
      Η Εξουσία είναι πάντοτε παρούσα, σε όλα τα παραπάνω μοντέλα οργάνωσης.
      Η διαφορά τους, έγκειται στον ΤΡΟΠΟ που η εξουσία ασκείται.
      Σε κάποια μοντέλα, η εξουσία ασκείται από έναν. Σε άλλα, από λίγους. Σε άλλα, από τους περισσότερους.
      Σε κάποια μοντέλα η εξουσία είναι απόλυτη και ανεξέλεγκτη. Σε κάποια άλλα, είναι περιορισμένη και ελεγχόμενη.
      Στην δημοκρατία, η εξουσία ασκείται από εκλεγμένους (αιρετούς) οι οποίοι οφείλουν να την ασκούν, σύμφωνα με τους κανόνες που βάζουν οι νόμοι και το Σύνταγμα. Δεν επιτρέπεται η αυθαιρεσία, ενώ η διάκριση των τριών εξουσιών (εκτελεστική, νομοθετική και δικαστική) προστατεύει από παρεκτροπές, αφού η μια ελέγχει την άλλη. Στην αρχαιότητα, η κλήρωση ή η ψήφοι, έφεραν εκ περιτροπής τους περισσότερους στην εξουσία (την νομοθετική), αλλά υπήρχαν σκληρές τιμωρίες για όποιον εξετρέπετο καταχρηστικά! Παρόλα αυτά, δεν εξασφαλίστηκε η δικαιοσύνη και η συνετή χρήση της εξουσίας, σε απόλυτο επίπεδο.
      Βεβαίως, ας μην ξεχνάμε ότι στην δημοκρατία, μια σημαντική μερίδα πολιτών, καταπιέζεται για χάρη των πολλών. Επίσης, οι επιλογές των πολλών δεν εκφράζουν απαραίτητα το σωστό και το δίκαιο, αφού οι πολλοί μπορούν να πλανηθούν εύκολα (δημαγωγία), ενώ κατά κανόνα καταργούν και την αξιοκρατία.
      Για να επανέλθουμε όμως στον όρο "εξουσία", ο ισχυρισμός σου ότι "η εξουσία ασκείται από τους λίγους (εκλεκτούς) επάνω στους λαούς, με απώτερο σκοπό την εκμετάλλευση τους" δεν ερμηνεύει σωστά τον όρο. Μπορεί να είναι μια δική σου εκδοχή, όμως αυτή δεν αντιστοιχεί στον κοινώς αποδεκτό ορισμό.
      Η εξουσία ασκείται καθ' οιονδήποτε τρόπο σε οποιανδήποτε συστημική συνθήκη. Εσύ την περιορίζεις σε κάποιες συγκεκριμένες μορφές, ενώ αυτή έχει ευρύτερη έννοια. Μπορεί δηλαδή, η εξουσία να ασκείται με σύνεση και δικαιοσύνη και να εγγυάται την ισονομία και την ευδαιμονία των πολιτών. Δεν παύει όμως ποτέ να λέγεται -και να είναι- εξουσία!
      Καταλήγοντας λοιπόν, η εξουσία στην πραγματικότητα έχει πολλές εκφάνσεις και σχετίζεται απόλυτα με το ηθικό και πνευματικό ανάστημα που φορέα της, καθώς και με το πολιτικό μοντέλο που την ασκεί. Μπορεί να είναι σκληρή και άδικη, μπορεί όμως να είναι ωφέλιμη και δίκαια.
      Είναι αναγκαία και δεν πρέπει να την αρνούμαστε, διότι είναι σαν να αρνούμαστε μια θεμελιώδη αρχή της Φύσης, όπως είναι η βαρύτητα. Αυτή, είτε την αρνούμαστε είτε όχι, θα υπάρχει. Αν αποφασίσουμε να την αγνοήσουμε, αυτή θα φροντίσει να μας το θυμίσει ...επώδυνα!
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
    12. Ένταξη δεν μπορώ να χωνέψω εύκολα την εξουσία γιατί είμαι κι εγώ άναρχος έλληνας και επίσης δεν συμπαθώ και πολύ την ύλη η οποια νομίζω είναι συνυφασμένη απόλυτα με την εξουσία.Άλλωστε μην ξεχνάμε πως ο υλισμός είναι αυτό που πρεσβεύει το αντίπαλο δέος από τον ελληνισμό ο οποιος πρεσβεύει το πνεύμα.Δεν είναι τυχαίο που αυτή την στιγμή η ανθρωπότητα είναι ανεπτυγμένη σε τεράστιο βαθμό τεχνολογικά και έχει ξεχάσει πανταλός να αναπτυχθεί πνευματικά.Το πνεύμα μου δεν μπορεί να το εξουσιάσει κανένας....για αυτό και δεν μπορώ να δεχτώ την εξουσία!Θα προσπαθήσω κάποια στιγμή να αντιληφθώ επακριβώς αυτήν την λέξη και θα επανέλθω ίσος κάποια στγμή στο μέλλον.

      http://www.wordreference.com/gren/%CE%B5%CE%BE%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%AF%CE%B1

      http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CE%BE%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%AF%CE%B1

      http://www.sansimera.gr/quotes/categories/58

      http://asteiakia.gr/anekdota/to_kefalaio_i_exousia_i_ergatiki_taxi_kai_o_laos

      http://www.tovima.gr/science/psychology-sociology/article/?aid=455116

      http://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/search.html?lq=%CE%B5%CE%BE%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%AF%CE%B1&dq=

      Μήπως τελικά πρέπει να αφαιρέσουμε την εξουσία πάνω σε ελεύθερους ανθρώπους από ένα αυριανό πολιτικο σύστημα που πιθανότατα να γεννηθεί στην χωρα που γέννησε και την δημοκρατία σαν φυσιολογική εξέλιξη?

      Α-Ω

      Διαγραφή
    13. Eγω δεν πιστευω στη δημοκρατια γιατι καταπιέζει την μειοψηφία δηλαδή οι περισσότεροι πνίγουν τους λιγοτερους , γιατι τους επιβάλουν παντα την δικη τους θεληση που μπορει να ειναι και λαθος. Για παραδειγμα αν ενας γιατρος εχει την Α σωστή άποψη για την υγεια λόγω γνωσεων, αλλα η πλειοψηφία επιλέξει την Β άποψη χωρις να εχει τις κατάληλες γνωσεις, θα επιβληθεί η Β άποψη ακόμα και στον γιατρο!!!!! Αυτό μας λέει οτι κατι δεν παει καλά στην δημοκρατια και σιγουρα δεν ειναι το σωστό πολιτευμα!!!! Κωστας

      Διαγραφή
    14. Καλησπέρα.
      Ναι η καταπίεση της μειοψηφίας είναι σίγουρα ένα ελάττωμα της δημοκρατίας όπως και ο κίνδυνος να πέσει ο λαός θύμα λαοπλάνων........
      Είναι και αυτά μαζί με την καταπίεση της εξουσίας θέματα που πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας και να επιδιώξουμε να τα αλλάξουμε στο μέλλον.

      Α-Ω

      Διαγραφή
    15. Η εξουσία που ασκουν οι πολλοί επανω στους λιγοτερους ειναι μια αδικη εξουσια. Αρα η δημοκρατια ειναι αδικη και καταπιετικη εξ αρχης. Ο Αριστοτέλης ελεγε πως το ιδανικο πολιτευμα ειναι η αριστοκρατια και οχι η δημοκρατια!!! Κωστας

      Διαγραφή
  2. http://www.seismoi-live.gr/

    http://manamoyellas.blogspot.gr/2014/02/1821-2011.html

    http://manamoyellas.blogspot.gr/2014/01/blog-post_30.html

    http://www.mystica.gr/dravides.htm

    Α-Ω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Bahlam Bik – Αραβικο ερωτικο τραγουδι

    Περίμενα τόσα χρόνια τη μέρα που θα σε συναντήσω
    Ευχόμουν να ζήσω μαζί σου ευτυχισμένος
    Σ αγαπούσα γιατί η αγάπη σου είναι η καλύτερη
    Η ζωή είναι τόσο όμορφη όσο είμαστε μαζί
    Μου λείπεις κάθε μέρα που κοιμάμαι και ξυπνώ
    Ενιωσα ζωντανός όταν είδα τα μάτια σου
    Σε ονειρεύομαι

    Σου είπα αμέσως τα καλύτερα λόγια αγάπης
    Και τα όνειρα είναι περιττά αν δεν είσαι εσύ σ” αυτά
    Ασε με να σε ερωτευτώ περισσότερο, μόλις άρχισα να σε αισθάνομαι
    Ασε με να χαθώ και να πεθάνω για την αγάπη αυτή
    Μου λείπεις κάθε μέρα που κοιμάμαι και ξυπνώ
    Ενιωσα ζωντανός όταν είδα τα μάτια σου
    Σε ονειρεύομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μια καλησπέρα από καρδιάς σε εσένα φίλε ΛΥΚΙΕ και σε όλους-ες τους φίλους-ες θαμώνες .

    Για πολλοστή φορά ένα ευχαριστώ την Παλιά Φίλη για την αφιέρωση σε εμάς ενός ωραίου ποιήματος .

    ΜΕ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

    Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλο ταξίδι κυρια Τζένη!

    Τζένη Βάνου - Σ'Αγαπώ
    http://www.youtube.com/watch?v=EuQ86ottVDc

    Χιλιες βραδιές - Τζένη Βανου (Xilies vradies - Tzeni Vanou)
    http://www.youtube.com/watch?v=UV7iH1RKX_Q

    Τζένη Βάνου † - Αν σ' αρνηθώ αγάπη μου (45άρι)
    http://www.youtube.com/watch?v=cg2iIceHnHg

    Τζένη Βάνου / Αν είναι η αγάπη αμαρτία
    http://www.youtube.com/watch?v=DLtCffIYN0Y

    Tzeni Vanou /Agori mou
    http://www.youtube.com/watch?v=mBAP4oq5jvA

    Α-Ω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Της μιας δραχμης τα Γιασεμια (Ορ. Μακρης-Τζενη Βανου)
      http://www.youtube.com/watch?v=mwrN1C4zbwA

      Τζένη Βάνου - Απόψε - Μίμης Πλέσσας - 1963
      http://www.youtube.com/watch?v=8tEyikOMYhI

      Α-Ω

      Διαγραφή
  6. Καλο ταξιδι στην Τζενη Βανου. Τα τραγουδια της θα μας συντροφεύουν για πάντα.
    Την καλημέρα μου στον Λύκιο και όλη την παρέα!!! Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα σας, υγεία σε όλους

    http://greeknation.blogspot.gr/2014/02/4-1843.html
    Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ 4 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 1843

    παλιά φίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο γέρος του Μοριά (Δημοτικά κλέφτικα, 1821)

    Ένα τραγούδι θα σας πω για το Λεβέντη,
    τον ασπρομάλλη μας, το Γέρο του Μοριά
    και βάλτε, αδέλφια μας, για να στηθεί το γλέντι
    τριπολιτσιώτικο κρασί και ψησταριά.

    Γεια και χαρά σας, Μοραΐτες αδελφοί
    κι εσείς κοπέλες, γεια σας.
    Τη Λευτεριά η Ελλάδα μας
    χρωστάει στη λεβεντιά σας.

    Τα όμορφα χρόνια, τα παλιά, να ξαναζήσουν
    και στου Ταΰγετου την πιο ψηλή κορφή,
    κει, των προγόνων οι σκιές χορό να στήσουν
    και να τους λέει τ' αγέρι τούτη τη στροφή:

    Γεια και χαρά σας, Μοραΐτες αδελφοί,
    που η μάνα αν δε σας γέννα
    ούτ' Αγια - Λαύρα θα 'χαμε
    ούτε Εικοσιένα.

    παλιά φίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
      http://www.youtube.com/watch?v=te6pS6EKeUM

      ΔΙΚΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΩΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ
      http://www.youtube.com/watch?v=rROEVJwyEBY

      ΚΑΛΗΜΕΡΑ.......Α-Ω

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα σε όλες και όλους τους φίλους του Καταχθόνιου Δαίμονα.
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΟ ΔΙΝΩ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ:
    Η ΣΑΠΙΛΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΤΟΥ

    ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Ο ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΔΙΝΕΙ ΣΥΓΧΩΡΟΧΑΡΤΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΔΟΤΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ!
    karatzaferis morfasmos
    Στην τελευταία συνέντευξή του στο περιοδικό CRASH ο Γιώργος Καρατζαφέρης, δίνει συγχωροχάρτι στον ΓΑΠ για την καταστροφή που προκάλεσε στον τόπο!
    Ουσιαστικά λέει ότι έχει ακαταλόγιστο, τον θεωρεί με λίγα λόγια βλάκα, και έτσι απλά, τον ανακηρύσσει αθώο. Ναι, ο Γιώργος Καρατζαφέρης που ακόμη και στην βουλή μιλούσε για «Γουδή», σήμερα ετοιμάζει βιβλίο που ουσιαστικά εξαγνίζει τον Παπανδρέου!!
    «Ο Παπανδρέου φορτώθηκε ένα φορτίο που δεν μπορούσε να το πάρει εξαρχής. Δηλαδή είναι ένας αθλητής που μπορεί να σηκώσει 70 κιλά, του βάζεις 300, θα κάτσει κάτω», είπε ο Πρόεδρος του ΛΑΟΣ!
    Απίστευτο, αλλά έχει και συνέχεια με την ερώτηση που του κάνει ο Παναγιώτης Τζένος που του πήρε συνέντευξη: «Δηλαδή, ήταν συγκυριακό, θεωρείτε ότι δεν υπήρχε ευθύνη από τον Παπανδρέου για το γεγονός ότι οδηγηθήκαμε στο ΔΝΤ»
    Καρατζαφέρης: Για δόλο;
    Δημοσιογράφος. Ναι, μιλάω για δόλο
    Καρατζαφέρης: Ο δόλος προϋποθέτει εξυπνάδα ή τουλάχιστον πονηριά. Δεν τα βρίσκεις στην απαιτούμενη επάρκεια στον Παπανδρέου. Πανικός ήταν. Ο πατέρας του θα το έκανε με άλλους χειρισμούς. Πανικός, ο οποίος θα έλεγα υπρμεγεθύνθηκε από την πολιτική του Σαμαρά».
    Την ώρα δηλαδή που ο λαός ζητάει να τιμωρηθούν οι υπεύθυνη για την εθνική καταστροφή, με πρώτο τον ΓΑΠ, ο κ. Καρατζαφέρης του δίνει πιστοποιητικό βλακείας και αθώωσης!
    Άντε μετά να περιμένει ο Καρατζαφέρης να ξαναμπεί στην βουλή! ΠΗΓΗ
    Αναρτήθηκε από ΕΣΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ στις 10/08/2012 04:37:00 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. http://www.apocalypsejohn.com/2014/02/ispania-efodoi-astynomias-se-spitia-sthn-ellada-anakampsh.html

    Α-Ω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. http://alfeiospotamos.pblogs.gr/2014/01/artemhs-swrras-apeilh-dolofonias-apo-toys-rothschild.html

    Α-Ω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οι άνθρωποι είναι γενημένοι να αγαπιούνται
    και τα πράγματα για να χρησιμοποιούνται.
    -Ή σύγχυση-
    στον κόσμο που ζούμε
    συμβαίνει το αντίθετο.
    Οι άνθρωποι χρησιμοποιούνται
    και τα πράγματα αγαπιούνται δυστυχώς.
    Καλό ξημέρωμα
    παλιά φίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οι ανθρωποι αγαπάνε τα πραγματα γιατί δεν τους πληγώνουν, οπως και τα κατοικιδια ζωακια. Οι ανθρωποι πληγωνουν τους ανθρωπους γιαυτο και χρησιμοποιούνται. Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είχα τάξει να δώσω κάτι καλύτερο από το προηγούμενο ποίημα μου ένα τραγούδι όπως αποτύπωσα και στο ποίημα "Η ποίηση " ένα ποίημα για μια χαμένη αγάπη .

    Όχι φίλε μου Κώστα ο άνθρωπος είναι πλασμένος ν' αγαπά .
    Άνθρωπος χωρίς αγάπη έστω και στα μικρά άψυχα πράγματα , σε αυτούς που τον μεγάλωσαν , σε αυτό που κάποτε συνάντησε στην ζωή του δεν μπορώ ποτέ να φανταστώ ότι μπορεί να υπήρξε, μα ούτε και να υπάρξει .

    Ίσως είναι εκείνη η κινητήρια δομή του ανθρώπου αυτήν η λέξη που συχνά πυκνά την αμαυρώνουμε , αλλά ... είναι αυτήν που επιτακτικά πολλές φορές μα χτυπά την πόρτα όταν δεν την προσμένουμε .

    ΜΕ ΤΟΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΜΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟ

    Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλε μου Αρμαγεδων, ειμαι άνθρωπος που ξερει ν αγαπάει και πολλες φορες το πληρώνω αυτο , αλλα από τοτε που μπηκα στη παρέα σας εμαθα να μην με πειράζει αυτό. Και σας ευχαριστω γ αυτο το δώρο σας. Εγω ομως σας μιλησα για πληγωμα που κανουν οι άνθρωποι ο ενας στον αλλο και γι αυτό το λογο πολλοι καταφεύγουν να δένονται περισσοτερο με αντικείμενσ η ζώα, γα να αποφυγουν τους ανθρώπους που ____ δαγκωνου!!!!!! Κωστας

      Διαγραφή
    2. Ο άνθρωπος φίλε μου Κώστα είναι ότι ωραίο και όμορφο μπορεί να υπάρξει , αλλά .... σαν σμιλευτεί με κακή διάθεση ότι χειρότερο μπορεί να γίνει ...

      ΜΕ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΜΟΥ

      Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

      Διαγραφή
  16. " Για μια χαμένη αγάπη "

    Κι αν άλλαξαν οι δρόμοι μας τώρα πια ,
    σε ξένα μονοπάτια κι αν βαδίσω ,
    πως ξεχάσω εκείνα που έζησα μαζί σου δεν μπορώ ,
    καρδιά δεν έχεις στόμα να μιλήσω .

    Εσύ να πεις γι'αυτά που λείπουν και ποθείς ,
    εγώ να σιγοντάρω κι ας πονέσω ,
    μεσ'το πιοτό απ' τον καημό να λυτρωθείς
    κι εγώ απ'την ζάλη στο τραπέζι μου να πέσω .

    Σαν ξημερώσει και εσύ ξεκουραστείς
    κι εγώ απ'τις έννοιες ξεχαστώ και ηρεμήσω
    την νύχτα να έρθεις πάλι να με βρεις
    τον φιλικό σου λόγο ν' ανταμώσω .

    Σε νέα μονοπάτια κι αν γυρνώ
    οι αλλοτινές αγάπες δεν ξεχνιούνται ,
    μένουν εκεί σαν πρώτο και αέναο σταθμό,
    σαν κλείνεις μάτια είναι αυτές που σε θυμούνται .

    Να σε ρωτήσω αυτά που ξέχασα να ειπώ ,
    να με κοιτάξεις ν' απαντήσεις , να μιλήσεις
    στο δρομολόϊ της ζωής να μην χαθώ
    καρδιά να είχες στόμα να μιλήσεις ..

    Κι αν στέρεψε το δάκρυ γι'όλα αυτά
    καρδιά πως τ' αντέχεις να κρατιέσαι ,δεν λυγίζεις ;
    και ψάχνεις από κάπου ν' αρπαχτείς
    για ψίχουλα αγάπης να μυρίζεις .

    ΓΙΑ ΜΙΑ ΧΑΜΕΝΗ ΑΓΑΠΗ

    Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και επειδεί δεν θέλω να φανώ αγενής να δώσω τους φιλικούς μου χαιρετισμούς σε όλους-ες τους/τις φίλους/ες θαμώνες και στον οικοδεσπότη και φίλο ΛΥΚΙΟ .

    ΜΕ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

    Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Απαντήσεις
    1. Μια καλημέρα και σε εσένα Aya .

      Μια καλημέρα σε όλους τους φίλους-ες θαμώνες , μια καλημέρα και στον φίλο μου ΛΥΚΙΟ .

      ΜΕ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

      Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

      Διαγραφή
  19. Η Αληθινή Πραγματικότητα - Αφύπνιση
    https://www.youtube.com/watch?v=htB--q1C_WE#t=336

    Α-Ω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. KΑΛΗΜΕΡΑ.

    Η πιο μεγάλη Μπλόφα 4(Διαίρει και βασίλευε)
    https://www.youtube.com/watch?v=SQewa5iWgB0#t=146

    Α-Ω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. http://zcode-gr.blogspot.gr/2014/02/blog-post_8.html

    Α-Ω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώργος Ζουγανέλης: Αδιαφορεί η Ελληνική κυβέρνηση για το έγκλημα στη Μεσόγειο
      http://www.youtube.com/watch?v=jQaPOWhPAEs#t=250

      Α-Ω

      Διαγραφή
  22. Νίκος Γεωργαντζάς - artFM Radio στις 8.2.2014
    http://www.youtube.com/watch?v=iQfC3ZZ7Hoo&list=UUSGTwK2sBJpdJ1XbCvKgHVQ

    .........................Α-Ω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. US And China Are At War But The World Doesn't Know It Yet -- Episode 287
    http://www.youtube.com/watch?v=uWcemKMikcQ#t=639

    KΑΛΗΜΕΡΑ..................A-Ω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας
Φίλοι του ιστολογίου, παρακαλώ να κάνετε ελεύθερα τον σχολιασμό σας, αλλά να απέχετε από ύβρεις και προσβολές προσώπων, καθώς και να χρησιμοποιείτε την Ελληνική γλώσσα και γραφή (όχι greeklish). Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται. Επίσης διαγράφονται spam και διαφημίσεις άλλων ιστολογίων, αλλά και κάθε άλλο σχόλιο που δεν συνάδει με το ύφος και το ήθος που ορίζει ο δημιουργός και διαχειριστής του ιστολογίου.

ΠΡΟΣΟΧΗ:
Τα σχόλια ελέγχονται πριν δημοσιευθούν.



.