Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

"Και εγώ σαν ασήμαντος, θαρρώ έχω κι εγώ έναν λόγο"



Πατρίδα μου εσύ, με βασανίζεις  ή εγώ
τι θα μου έλεγες κι εσύ, ωσάν μιλιά θε να'χες
μην είμαι λιγότερο Έλληνας ή πιότερο οι άλλοι
ή δεν ορίζεται κανείς, μέσα σε τόσες στάχτες ;

Και εγώ σαν ασήμαντος, θαρρώ έχω κι εγώ έναν λόγο 
μα με σκεπάζουν οι "γνωστικοί" και "δημοφιλείς" και μ' αποκαρδιώνουν
που τους πιστεύουν οι πολλοί, σαν βάζουν πάντα δόλο
έναν λαό σαν κι'εμάς, πάντα να τον σκλαβώνουν .

Αυτοί οι λόγιοι που μιλούν, αυτοί που μίλαγαν πάντα
τρανοί στα μεγαλεία τους, θέλοντας δικό τους ανδριάντα 
τώρα ενδιαφέρονται, όπως και τόσα χρόνια
και πάντα μας προέτασσαν, κόμματα για έναν αγώνα .

Και όσο θυμούμαι μίλαγαν κι ακόμη μας μιλούν
μήπως ξανά μας ξεπουλούν και το αγνοούν ;
εγώ όμως κουράστηκα και πια δεν τους πιστεύω
τους θέλω δίπλα μου θαρρώ, μα όχι από συμφέρον .


Μιλώ γι'αυτούς που είχαν την δυνατότητα να μιλούν και ν' ακούγονται , μα πάντα διάλεγαν ή κούναγαν μια κομματική σημαία και ο λόγος τους αυτός μετρούσε και προέτρεπαν τα'χα για το καλό μας να συναυτουργήσουμε κάτω από οποιεσδήποτε κομματικές κορόνες .

Δεν τους κρατώ καμιά κακία , όσο πλέον δεν μου μιλούν .... για κόμματα για νέους ΕΘΝΟΣΩΤΗΡΕΣ .

Όχι δεν είμαι ποταπός, δεν είμαι ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ, δεν μπορεί να μου πει όμως κανένας ότι πονώ λιγότερο ή ότι πονάει πιότερο κάποιος άλλος, σαν βλέπει Έλληνες να σιτίζονται από τους κάδους απορριμμάτων .
Δεν είμαι λιγότερο Έλληνας ή περισσότερο από άλλους, μα κουράστηκα να μιλούν οι ίδιοι και οι ίδιοι και ξαφνικά πάλι να μου προτάξουν ένα κόμμα για "στέγη" .

Θέλω να είμαι μαζί με αυτούς , να είμαστε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ο κάθε ένας με τον τρόπο του και όλοι μαζί να ρίξουμε τα δικά μας βέλη, σ'αυτούς που χαριεντίζονται ακόμη και σαν βλέπουν τις τόσες χιλιάδες αυτοκτονίες συμπατριωτών μας .

Δεν είμαι περισσότερο ΕΛΛΗΝΑΣ από κανέναν , μα ..... έχω λόγο και τώρα πρέπει να μιλήσω .

Γιατί αν τώρα δεν μιλήσω πρέπει για πάντοτε να ...ΣΙΓΗΣΩ .

Θα ακούσω μόνο την φωνή που μου μιλά :
ΟΥΤΕ ΔΕΞΙΑ ΟΥΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΜΑ ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΑ ΙΕΡΑ


ΜΕ ΤΟΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΣΕΒΑΣΜΟ ΜΟΥ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΟΥ

Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

5 σχόλια:

  1. Wishbone Ash - Warrior
    http://www.youtube.com/watch?v=U5X_Dd_6Czk

    A-Ω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς A-Ω .
      Μα πιστεύω να μην είναι ένας ο ΠΟΛΕΜΙΣΤΗΣ , θεωρρώ ότι θα είμαστε πολλοί οι πολεμιστές γιατί ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ .

      ΜΕ ΤΟΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΣΕΒΑΣΜΟ

      Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

      Διαγραφή
  2. Ωραιότατο Αρμαγεδών!....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα λόγια σου ΤΙΜΗ μου .

      ΜΕ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

      Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

      Διαγραφή
  3. " Όπως εμείς έτσι κι αυτοί ... θα μαρτυρήσουν "

    Θα ξημερώσει και θα'ρθεί πάλι εκείνη η ώρα
    κανείς δεν ξέρει ή δεν μπορεί
    πλέον με σαφήνεια για να πει
    πότε θα φύγουν για να βρει μια άσπρη μέρα η χώρα .

    Το σίγουρο είναι πως σιμά θε να'ναι εκείνη η στιγμή
    και στα χείλη όλων μας πως θα βγει
    από τα βάθη της ψυχής η λέξη εκείνη ΛΕΥΤΕΡΙΑ
    και θα σημάνει μια νέα αρχή με των Ελλήνων τα θαρρετά .

    Να μην σε τρώει ο σπαραγμός πότε θε να'ναι η ώρα ,
    μα ν'ακούς, του διπλανού σου την ιαχή να σου μιλά ΠΡΟΧΩΡΑ ,
    γιατί θα έρθει η στιγμή που θα λογοδοτήσουν
    στον τόπο αυτόν θα δικαστούν κι όπως εμείς έτσι κι αυτοί ... θε να μαρτυρήσουν .

    Και όσα κάνανε θα βγουν και μάλιστα με τόκο
    γιατί σαν ξέχασαν θαρρώ πως τα ΠΡΟΔΟΤΙΚΑ ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ
    εισπράττουν έστω κι αν λογιάζουν πως είναι αργά
    ότι πάντα εισέπρατταν οι ΕΦΙΑΛΤΕΣ αυτού του τόπου .

    Η ώρα της άτακτης φυγής και του θορύβου από τα ελικόπτερα χάθηκε ανεπιστρεπτί , τώρα ήρθε η ώρα της θείας δίκης να τους μαδήσει σιγά-σιγά .
    Και αν η ΘΕΜΙΔΑ δεν πράξει το έργο της θα το πράξει ο λαός ,να εύχονται όμως να το πράξει ..... η ΘΕΜΙΔΑ .

    ΜΕ ΤΟΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΜΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟ

    Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

    Το σχόλιό μου για την άτακτη διαφυγή των περισπούδαστων στο :
    http://attikanea.blogspot.gr/2013/06/blog-post_9946.html#comment-form

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας
Φίλοι του ιστολογίου, παρακαλώ να κάνετε ελεύθερα τον σχολιασμό σας, αλλά να απέχετε από ύβρεις και προσβολές προσώπων, καθώς και να χρησιμοποιείτε την Ελληνική γλώσσα και γραφή (όχι greeklish). Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται. Επίσης διαγράφονται spam και διαφημίσεις άλλων ιστολογίων, αλλά και κάθε άλλο σχόλιο που δεν συνάδει με το ύφος και το ήθος που ορίζει ο δημιουργός και διαχειριστής του ιστολογίου.

ΠΡΟΣΟΧΗ:
Τα σχόλια ελέγχονται πριν δημοσιευθούν.



.