Σάββατο 29 Ιουνίου 2013

" Ποιός θα ... πληρώσει ; Μα εγώ ...και το ευρώ τους . "




Καμώνομαι πως χαίρομαι, που' χω Δημοκρατία
έχω τριακόσιους βολευτές, με εξήντα Υπουργεία
έχω BMW και MERCEDES, βόλτες να τους πηγαίνουν
και δεξιώσεις με τιμές, ολιμερίς να στρώνουν.

Τους έχω αλεξίσφαιρα, γιλέκα να φοράνε
μασέλες από αδάμαντα, για να μπορούν να φάνε
κιλάκια για να πάρουνε κι ας τρώνε αυτοί χώρια
να μην τους φάει ο λογισμός κι έρμη η στεναχώρια.

Έχουν τους καναλάρχες τους, με τους δημοσιογράφους
να πίνουν τα ουισκάκια τους και να τραβάνε μπάφους
την σκέψη να κουλάρουμε και να ενημερωθούμε
και στρώματα με νερό, για να ξεκουραστούνε .

Τους έχω πλούτη κι αρπαχτές, για ν' αφήσουν κάτι
στα έρμα τα παιδάκια τους, του κάθε Δημοκράτη
για να περιφανεύονται κι'αυτά με την σειρά τους
το έργο που μας χάρισε, ο κάθε ένας μπαμπάς τους.

Τους έχω μεσ' το σπίτι μου, εκεί ψηλά σε φώτο
να μην λεν πως το έργο τους, τάχα πάει στον βρόντο
και έχω κάρτα κλαδικής και τους ακολουθώ
κι όπως βαράν τα τύμπανα εγώ χοροπηδώ.

Νοιώθω χαλκά στην μύτη μου, σαν να 'χω γίνει αρκούδα
στα χέρια γύφτου μουσουργού, με φάλτσα του τραγούδια
μα δεν πειράζει γιατί τώρα, με λένε Δημοκράτη
κι όχι σε χέρια χουντικών και κάθε ενός σατράπη .

Έχω ένα σπίτι δανεικό, με ενέχυρο στην ALΡHA
κουρσάρα με τα κυβικά, για να πηγαίνει σβάρνα
κι όταν θα ξεχρεωθώ, με χέρια και με τσάπα
πάλι κάτι θα ξαναδανειστώ, γιατί τα δίνουν τζάμπα.

Τζάμπα είναι κι ας πεινώ, κάθε λίγο λιγάκι
την μύτη πλέον ας την σπα, εκείνο τ' αεράκι
που 'ρχονται απ' την ψησταριά, του φίλου του Μανώλη
γιατροί, βολευτάδες, νομικοί, εκεί πατάνε όλοι.Ας δίπλωσαν οι δόσεις μου, που έχω για το σπίτι
και στην κουρσάρα κούρνιασε, τώρα ένα σπουργίτι
το ρεύμα κι αν το κόψανε, εγώ έχω το φεγγάρι
έτσι για να μην κουτουλώ, στα έπιπλα το βράδυ.

Τώρα με δουλεύουνε όλοι, σε όλη τη γη
γιατί όσο κι αν θέλουνε κι αν κόπτονται αυτοί
όσο κι αν κοροϊδεύουνε, πως δεν έχω μια
είναι επειδή δεν έχουνε κι αυτοί Δημοκρατία.

Και τώρα μου φωνάζουνε, θα 'ρθει λογαριασμός
και θα πληρώσω ότι έκανε, ο κάθε υπουργός
μα θα τα κάνω εγώ γραπτά, εκεί που με 'χουν γράψει
και όπου θέλει ο λογισμός τους, ας βρει για να πετάξει.

Αν μείνω λέει στο ευρώ, εγώ δεν θα φτωχύνω
μα όταν πεινάω ο φτωχός, μόνον νεράκι πίνω
άσε να έρθει η δραχμή κι ακόμη παραπέρα
μήπως ευρώ και υπουργοί, τους φάει η χολέρα.

Μα πάλι εκείνη την στιγμή, ξεχνάω και την πείνα
κι ότι μου λεν πιστεύω εγώ, στον τάδε και τον δίνα
το ξέρω θα με σώσουνε, όλοι αυτοί μια ημέρα
και θα με κάνουνε γνωστό και φεύγει η φοβέρα.

Έχω και την Ευρώπη τους, που όλοι μας βοηθάνε
όλοι με τον ιδρώτα τους, εμέ ποδοποτάνε
τεμπέλη, αχρείο, μπαταχτσή, με έχουνε στολίσει
με Δημοκράτες βολευτές, με έχουν φυλακίσει

σε εκείνα τα μνημόνια και την διάσωσή μας
το΄χουν βάλει τώρα σκοπό, μέχρι να βγει η ψυχή μας
με χρήμα των Ευρωπαϊστών και φιλοδημοκράτες
τόκους για να πάρουνε, απ' τις δικές μας πλάτες.

Πλέον το ξέρω με ζηλεύουνε, που είμαι δημοκράτης
που ο αφαλός μου έγινε κι ακούμπησε της πλάτης
και θα ζητάν λογαριασμούς, που είδη τους χρωστάω
μα εγώ απ' την περηφάνια μου κι απ' τον εγωισμό μου
ότι χρωστάει ο Έλληνας, με δημοκράτες υπουργούς, μαζί τους θα τα φάω .

ΜΕ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν


Αφορμή ενός ωραίου άρθρου που αναρτήθηκε από το ιστολόγιο του giannioti http://gianniotis.blogspot.gr/2013/06/blog-post_26.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας
Φίλοι του ιστολογίου, παρακαλώ να κάνετε ελεύθερα τον σχολιασμό σας, αλλά να απέχετε από ύβρεις και προσβολές προσώπων, καθώς και να χρησιμοποιείτε την Ελληνική γλώσσα και γραφή (όχι greeklish). Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται. Επίσης διαγράφονται spam και διαφημίσεις άλλων ιστολογίων, αλλά και κάθε άλλο σχόλιο που δεν συνάδει με το ύφος και το ήθος που ορίζει ο δημιουργός και διαχειριστής του ιστολογίου.

ΠΡΟΣΟΧΗ:
Τα σχόλια ελέγχονται πριν δημοσιευθούν.



.