Τρίτη, 26 Μαρτίου 2013

Η τραγωδία των Ελλήνων αστυνομικών και τα αμείλικτα ερωτήματα, για τους Νίκο Δένδια και Νίκο Παπαγιαννόπουλο

Του  Αβραάμ Ν. Παναγιωτόπουλου 
Για να προδεύσει οικονομικά και ηθικά ένας λαός, πρέπει να αισθάνεται πρωτίστως ασφαλής. Όποιοι συνειδητά ή αθέλητα κλονίζουν τό αίσθημα ασφαλείας του ελληνικού λαού, υπονομεύουν την κοινωνική του γαλήνη, την οικονομική του ανάπτυξη και την ηθική του ευημερία.  Είναι προφανές ότι στις μέρες μας της κοινωνικής εξαχρείωσης και της άκρατης περιθωριοποίησης λαϊκών στρωμάτων απο τον τρομερό ολετήρα του μημονίου, όπου αυτονόητα το κοινό έγκλημα, η διασάλευση της κοινωνικής γαλήνης και ο δόλος και η αρπαγή είναι σε έξαρση, η ελληνική αστυνομία καλείται να
σηκώσει στους ώμους της ένα πελώριο επιχειρησιακό έργο, που υπερβαίνει απειροδύναμα τους κλασικούς της ρόλους. Έτσι σήμερα που καταρρέει η ελληνική κοινωνία, κάτω απο το βάρος των επαχθών μνημονιακών μέτρων και η πλειονότητα του ελληνικού λαού, ρίχνεται βορά στο δράκο της ανεργίας, οδηγούμενη στην περιθωριοποίηση, ο έλληνας αστυνομικός δεν έχει να επωμιστεί τα παραδοσικά του μέχρι χθές καθήκοντα, αλλά να παράσχει ασφάλεια και τάξη, σε μια κοινωνία που καθεύδει στον κοινωνικό κανιβαλισμό και μεταλλάσσεται σε «Βαβέλ» με το «όλοι εναντίων όλων». Να περιφρουρήσει την τάξη, σε μια κοινωνία που ο μισός ενεργός της πληθυσμός είναι άνεγργος, τα μαγαζιά και οι επιχειρήσεις κλείνουν με ρυθμό γεωμετρικής προόδου κάθε μέρα, οι μισθοί πετσοκόβονται οδηγώντας στην πείνα και την εξαθλίωση τους εργαζόμενους και το χτισμένο με αίμα και τους αγώνες δεκαετιών των εργαζομένων κοινωνικό κράτος, καταρρέει σαν χάρτινος πύργος.  
Απέναντι σ΄αυτές τις οδυνηρές πραγματικότητες η Ελληνική Αστυνομία, δεν έχει να επιτελέσει τα παραδοσιακά της μόνον καθήκοντα, αλλά με το υψηλό αίσθημα ευθύνης και αυτοθυσίας που πάντα διέκρινε τους έλληνες αστυνομικούς, πέρα απο την διασφάλιση της κοινωνικής ηρεμίας και γαλήνης, πλάι στον ελληνικό λαό να αποτρέψει την έκσπαση της επαπειλούμενης κοινωνικής έκρηξης. Και προπαντός να δουλέψει μαζί του για την ανοικοδόμηση της ελληνικής κοινωνίας. Εχω τύχει τούτες τις τραγικές μέρες που διάγουμε σε κοινωνικά περιστατικά, όπου έλληνες αστυνομικοί μεταλλάσονται για την περίσταση σε νοσοκόμους, σε τραυματιοφορείς, ακόμα και σε κοινωνικούς λειτουργούς και συνειδητοποίησα στην πυρά της εγκαυστικής κοινωνικής μας πραγματικότητας, ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΘΕΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ και πόσο σεβασμός και τιμή του πρέπει.
  Σ΄αυτό το νέο δραματικά αλλαγμένο κοινωνικό τοπίο λοιπόν , όφειλε τόσον η πολιτική ηγεσία, όσο και η φυσική ηγεσία της  ελληνικής αστυνομίας, να ανασχεδιάσουν την επιχειρησιακή της λειτουργία και να διασφαλίσουν κάποια minimoum για τους έλληνες αστυνομικούς, έστω και μέσα στην λαίλαπα του μνημονίου και τουλάχιστον να μην τους εξουθενώνουν και ηθικά, πέρα απο την μισθολογική τους καταρράκωση. Δηλαδή την ώρα σήμερα που ο έλληνας αστυνομικός κάθε μέρα στην κυριολεξία «χορεύει» στα  πυρά των Καλάσνικωφ και ελοχεύει σοβαρός κίνδυνος να μη γυρίσει σπίτι του και να μην ξαναγκαλιάσει τα παιδιά του, η πολιτεία κατ΄ έλασσον όφειλε να μην τον αντιμετωπίζει σαν τον πρώτο τυχόνα δημόσιο υπάλληλο. Γιατί ενώ ο υπάλληλος ενός υπουργείου επι παραδείγματι, το απόγευμα θα γυρίσει στο σπίτι του, ο έλληνας αστυνομικός που συμμετέχει καθημερινά σε επιχειρήσεις με τους κακοποιούς του οργανωμένου εγκλήματος, δεν ειναι βέβαιον ότι θα επιστρέψει...   
Δυστυχώς αντ΄ αυτών, βλέπουμε ότι ο έλληνας αστυνομικός αντίπερα σε κάθε κώδικα ηθικής δεοντολογίας και επιχειρησιακής ορθοέπειας, καλείται να κάνει αλλεπάλληλα νυκτερινά μέχρι ψυχικής του εξουθένωσης και φυσικής του εξάντλησης.  
Διαρκώς στο politikanet μετά την προηγηθείθσα ανακοίνωση της ΕΑΣΥΑ, έχουν φθάσει πληροφορίες καθώς και έγγραφα από υπηρεσία  αστυνομικών, που αποδεικνύουν έμπρακτα την οδυνηρή κατάσταση που περιγράφει η Ένωση Αττικής και που δυστυχώς είναι πολύ χειρότερη από ότι υποπτευόμασταν. Το συγκεκριμένο τμήμα ασφαλείας που αναφέρεται στο έγγραφο που μας απεστάλλει, υπολειτουργεί «επικίνδυνα» για τυχόν περιστατικά που μπορεί να προκύψουν. Ενώ τις ημέρες της παρέλασης αδυνατεί να παραμείνει ανοιχτό !!!. Οι αστυνομικοί εργάζονται ατέρμονα βραδινά χωρίς να έχουν πάρει ούτε μία ημερησία ανάπαυση, για έναν και πλέον συνεχόμενο μήνα και εμείς αναρωτιόμαστε αν πράγματικά κάτω απο τις απαράδεκτες αυτές επιχειρησιακά συνθήκες, μπορούν να προσφέρουν στην κοινωνία το έργο για το οποίο η πολιτεία τους έχει τεταγμένους. Και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά τα επιχειρησιακά και ηθικά ανεπίτρεπτα, κατασπαταλώνται διαρκώς αστυνομικές δυνάμεις, για διαδηλώσεις, γήπεδα, παρελάσεις, φύλαξη υψηλών προσώπων και ποικίλες κοινωνικές εκδηλώσεις. Με τους πολίτες να είναι διαρκώς εκτεθειμένοι στο στόχαστρο των κακοποιών. Έτσι Αστυνομικοί που υπηρετούν σε τμήματα ασφαλείας, μας ενημέρωσαν ότι τα τμήματα υπολειτουργούν και αντί να ασχολούνται με την αστυνόμευση, έχουν καταντήσει τμήμα Μεταγωγών. Και περίτρανη απόδειξη των παραπάνω δυστυχώς επιχειρησιακών δυσλειτουργιών, είναι το έγραφο με τις υπηρεσίες αστυνομικού του Τ.Α Μεγάρων που σας παραθέτουμε. Ας δουν προσεκτικά οι αναγνώστες όπως εμφαίνεται στα έγγραφο, ότι το τμήμα θα είναι κλειστό για δύο ημέρες λόγω έλλειψης αστυνομικών !!! Δηλαδή πρόσκληση για δράση στους κακοποιούς ... Οπως επίσης ότι οι αστυνομικοί εργάζονται ατέρμονα βραδινά χωρίς να έχουν πάρει ούτε μία ημερησία ανάπαυση...
 
 


Όμως στην φυσική και και ηθική εξάντληση που αναφέραμε πιο πάνω, έρχεται δυστυχώς να δώσει το αποτελειωτικό χτύπημα και η μισθολογική εξόντωση των ελλήνων αστυνομικών, που με μισθούς πλέον πείνας – οι οποίοι συνιστούν όνειδος και ντροπή για το εθνόσημο που φέρουν – δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις στοιχειώδεις βιοποριοστικές τους ανάγκες και οδηγούνται στην εξαθλίωση. Το μεγαλύτερο ΛΑΘΟΣ που θα μπορούσε να διαπράξει η ελληνική πολιτεία έναντι του οργανωμένου εγκλήμαυτος, το οποίο διάγει μέρες δόξης, ήταν η μισθολογική εξόντωση του έλληνα αστυνομικού, που καλείται να φυλάξει Θερμοπύλες. Και που με απαράμιλλη ηθική γενναιότητα και αυταπάρνηση ο έλληνας αστυνομικός το πράττει. Με μισθούς ντροπής των 700-900 ευρώ, βγαίνει ατρόμητα και βάζει τα στήθη του καθέ μέρα, απέναντι στα Καλάσνικωφ, που κυκλοφορούν όπως τα αεροβόλα την δεκαετία του ΄80. Θα αντιτείνει ο αναγνώστης, «δηλαδή τι έπρεπε να κάνει η πολιτεία την ώρα που η εθνική οικονομία έχει καταρρεύσει»; Θα απαντήσουμε με αίσθημα ευθύνης και ελικρίνειας, ότι εδικά για τους ενστόλους θα έπρεπε και μέσα σ΄αυτά τα ασφυκτικά πλαίσια, να γίνουν ειδικές εξαιρέσεις. Δεν μπορεί ένας οιοσδήποτε δημόσιος υπάλληλος – του οποίου καθόλα το ωφέλιμο έργο για την κοινωνία σεβόμεθα και τιμούμε – να έχει την ίδια μισθολογική υποβάθμιση της τάξης του 40 % με τον έλληνα αστυνομικό, που το βράδυ μπορεί θερισμένος απο τα Καλάσνικωφ να μην επιστρέψει σπίτι του, ή με τον ατρόμητο ανθυποσμηναγό που ανεβαίνει στους αιθέρες, για να αναχαιτίσει τους Τούρκους στο Αιγαίο και καταρριπτόμενος, μπορεί να έχει την τύχη του τραγικού μας ήρωα ιπταμένου Ηλιάκη. Να σοβαρευτούμε κάποτε. Και να θυμόμαστε τα εμπνευσμένα λόγια του μεγάλου Προυντόν απο την Γαλλική επανάσταση «Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ανίσωση, απο την εξίσωση ανίσων» !!! Και τους έλληνες αστυνομικούς, ηθικά πρωτίστως και οικονομικά επιγενομένως τους έχουν εξουθενώσει.  
Και ενώ συμβαίνουν τα πιο πάνω τραγικά που περιγράψαμε, το οργανωμένο έγκλημα οργιάζει, οι έλληνες πολίτες έμπλεοι απο τον τρόμο των κακοποιών - που παρόλες τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των αστυνομικών μας δεν μπορουν να αντιμετωπιστούν επαρκώς, ελλείψει υποδομών, ανθρώπινου δυναμικού, αλλά και της ηθικής και μισθολογικής τους καταρράκωσης – δεν μπορούν να συμβάλουν σ΄αυτό που όλοι μας θέλουμε να σαρκώσουμε, ήτοι την προσπάθεια εθνικής μας ανασυγκρότησης.  
Τίθενται επομένως απο την αδήριτη πραγματικότητα αμείλικτα ερωτήματα, στα οποία η φυσική πρωτίστως ηγεσία και η πολιτική ηγεσία ακολούθως της ελληνικής αστυνομίας, πρέπει να δώσουν άμεσα απάντηση-δραστική λύση.  
●  Ο αντιστράτηγος Νίκος Παπαγιαννόπουλος είναι ένας άριστος έλληνας αξιωματικός, που δεν μπορεί πλέον να κωφεύει σε επιχειρησιακές δυσλειτουργίες – τύπου αλλεπάλληλων νυντερινών βαρδιών, χωρίς εμβόλιμη ημερήσια ανάπαυση, οι οποίες εξουθενώνουν ψυχικά και ηθικά τους αστυνομικούς – και να προβεί άμεσα στην εκπόνηση ενός Master Plan στα Τμήματα Ασφαλείας, που θα διασφαλίζει έστω και μέσα στις απείρως δύσκολες σημερινές συνθήκες, την στοιχειώδη ψυχική ξεκούραση των αστυνομικών, ώστε να αντεπεξέρχονται στο δύσκολο έργο τους  
● Το ίδιο βαραίνει και τον υπουργό μας Δημοσίας Τάξεως κ-ο Νίκο Δένδια, εναν πολιτικό άνδρα που πέρα απο τις όποιες ακραίες εξάρσεις του ενίοτε, θα πρέπει έντιμα να του αναγνωρίσουμε, ότι είναι ένας πολιτικός που πέρα απο τις επίζηλες σπουδές του, έχει δυνατή κοινωνική όραση και μακριά θωριά στον κοινωνικό ορίζοντα.
Ο Νίκος Δένδιας είναι ένας πολιτικός που πρωτίστως μπορεί να φέρει τον τίτλο του έλληνα πολίτη. Δεν είναι της «γυάλας» και των κοινωνικών συνθηκών του εργαστηρίου της μεγαλοαστικής τάξης. Ξερει τι θα πεί πεζοδρόμιο, τι θα πεί έγκλημα, τι θα πεί υποκόσμος, τι θα πεί σκοτάδι και Ομόνοια. Και με αυτή την έννοια θεωρούμε ότι ήταν εύστοχη η επιλογή του απο τον πρόεδρο της κυβερνήσεως Αντώνη Σαμαρά. Αφού πέρα απο τα όποια λάθη του και τις δυστοκίες του, έμπρακτα φαίνεται να δίνει δυνατές μάχες, για να κερδίσει η ελληνική κοινωνία το στοίχημα της δημόσιας τάξης και της κοινωνικής γαλήνης. Και αρκετές φορές τα καταφέρνει. Καλείται λοιπόν να αγκαλιάσει τους έλληνες αστυνομικούς, να συμμεριστεί τους αγώνες τους, τις ηθικές αγωνίες τους και την οδυνηρή κατάσταση των οικογενειών τους, που είναι πια ένα βήμα προ του σταδίου της εξαθλίωσης. Και να δώσει έναν μεγάλο αγώνα αναθεώρησης κατ΄ εξαίρεση του μισθολογίου ντροπής των ελλήνων αστυνομικών, που έχουν επωμιστεί στους ώμους τους την σισσύφεια προσπάθεια διασφάλισης της κοινωνικής τάξης. Και είναι βέβαιον πως  όταν υπάρχει ισχυρά πολιτική βούληση, πάντα μπορεί να γίνει ένα έστω  και  μικρό βελτιωτικό βήμα.  
● Τέλος μεγάλο ηθικό και επιχειρησιακό βάρος πέφτει και στον νεο διοικητή Ασφαλείας, που είναι ένας έμπειρος και επαρκής αξιωματικός, με καλή γνώση τόσο της δομής, όσο και της ψυχολογίας του πελώριου έργου των τμημάτων ασφαλείας. Καλείται με σύνεση, επιχειρησιακή ευθυκρισία και προπαντός με ηθική ευαισθησία και αγάπη για τους συναδέλφους του στα τμήματα ασφαλείας, που δίνουν καθημερινά αγώνα ζωής με το οργανωμένο έγκλημα, να συμβάλει στον επιχειρησιακό ανασχεδιασμό των τμημάτων ασφαλείας, ώστε να αποτρέπονται τα παρατράγουδα της ηθικής και φυσικής εξάντλησης των αστυνομικών στα ομώνυμα τμήματα.
Περιμένουνε με αδημονία να λάβουν χώρα άμεσα βελτιωτικές κινήσεις, για την απάλειψη των απαράδεκτων πιο πάνω λαθών που έχουν γίνει. Ενώ το politikanet.gr θα είναι διαρκώς δίπλα στους έλληνες αστυνομικούς για να τους ενημερώνει αντικειμενικά, πλουραλιστικά και με δημοκρατικό ήθος για τα τεκταινόμενα στην Ελληνική αστυνομία.
 Αβραάμ Ν. Παναγιωτόπουλος

politikanet
Πηγή:  http://www.bloko.gr

39 σχόλια:

  1. Λύκιε σου έδωσα πολύ συμπυκνωμένα κεριά ερωτήματα για τον στρατό και την αστυνομία στις 20 Μαρτίου 2013 - 10:45 μ.μ......
    Εσύ σήμερα μας δίνεις να διαβάσουμε το άρθρο του κυριου AΒΡAAM.....!!! που γράφτηκε στις 25 Μαρτίου το οποιο γλείφει τους αστυνομικούς......και διπλα ακριβώς από τα άρθρα το συγκεκριμένο blogg έχει διαφήμιση για ακαδημία σωματοφυλάκων...........χαχαχα!
    Θα απαντήσω λοιπόν στον κύριο αβρααμ με τα λόγια του παλαιού προεδρου τον H.Π.A. του JEFERSON!!!
    ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΥΣΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΓΙΑ ΧΑΡΙ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ....ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ!
    Ο JEFERSON είναι ο ίδιος πρόεδρος που τα τελευταία λόγια του πριν πεθάνει (ΕΙΧΕ ΗΔΗ ΓΛΙΤΩΣΕΙ ΜΙΑ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΑΝΘΡΩΠΟΚΤΟΝΙΑΣ) ήταν:ΝΙΚΗΣΑ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ!!!

    Α-Ω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΦΙΛΤΑΤΕ Α-Ω ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΗΛΟΝ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΣΟΥ ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΣΤΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΛΕΙΕΙΣ ΤΗΝ ΕΥΧΑΙΡΕΙΑΝ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΠΑΝΤΑΧΟΘΕΝ! Ο ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΜΟΣ ΣΟΥ ΣΕ ΤΥΦΛΩΝΕΙ ΚΑΙ Η ΛΟΓΙΚΗ ΣΟΥ ΣΟΥ ΑΠΗΓΟΡΕΥΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΕΡΑΝ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ ΣΟΥ. ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑΝ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΛΗΘΗ ΔΙΑ ΝΑ ΣΕ ΠΕΙΣΕΙ ΔΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟΝ ΤΩΝ ΑΚΡΑΙΩΝ ΣΟΥ ΘΕΣΕΩΝ, ΠΟΛΥ ΠΕΙΣΤΙΚΑΣ, ΑΙ ΟΠΟΙΑΙ ΟΜΩΣ ΟΥΔΕΜΙΑΝ ΕΠΙΔΡΑΣΙΝ ΕΙΧΟΝ ΕΠΙ ΤΗΣ ΝΟΗΣΕΩΣ ΣΟΥ.
    ΚΑΙ ΛΕΓΩ:
    'Η "Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΗΤΟΣ" ΟΠΟΤΕ ΟΙ ΣΥΝΔΑΙΤΗΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΜΑΤΑΙΩΣ ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΠΕΙΣΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗΝ
    'Η Η ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΘΕΡΑΠΕΥΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ "ΦΩΝΗ ΒΩΟΝΤΟΣ ΕΝ ΤΗ ΕΡΗΜΩ" ΜΑΤΑΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΜΑΧΗΝ ΤΗΣ ΠΕΙΘΟΥΣ.
    ΚΥΡΙΟΙ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΠΕΙΘΟΥΣ, ΕΙΝΑΙ ΜΑΤΑΙΟΝ!!!
    "ΙΕΡΑΡΧΗΣ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχάριστο πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Σε αντίθεση με τον Λύκιο και τον Αρμαγεδώνα που είναι πάντα ανοικτοί σε οποιαδήποτε συζήτηση έστω και με κάποιον με αντίθετες άποψης (γιατί έχουν κατανοήσει την αξια της συζητήσεως και της διαφορετικότητας και τις ευεργετικές ιδιότητες που έχουν αυτά στον εγκέφαλο μας) εσύ πάντα είσαι απόλυτος και σήμερα έγινες και προσβλητικός απέναντι μου.
      Σε οποια μορφή και να γραφής θέλοντας να πρόσδοσις κύρος στα λεγόμενα σου αργά η γρήγορα μας εμφανίζεις κι εσύ τον πραγματικό σου χαρακτήρα και το επίπεδο συνειδητότητος σου!
      Το μισος για τους ένστολους όπως λες που πας να μου φόρτωσης δεν υφίσταται γιατί πολύ απλά δεν μισό κανέναν.Αυτό το συναίσθημα είναι ένα από τα χαμηλότερα συναισθήματα του ανθρώπου και προσπαθώ πάντα να κρατώ εξόριστα από την ζωή μου συναισθήματα που παλμοδονουνται σε τόσο χαμηλή κραδασμικοτητα!
      Δεν θα σου πω κάτι άλλο γιατί δεν θέλω να γίνω προσβλητικός απέναντι σου όπως εσύ ήδη έπραξες.

      Α-Ω

      Διαγραφή
  3. Φίλε Α-Ω, οι θέσεις σου πάνω στο θέμα της αστυνομίας είναι ήδη γνωστές και απόλυτα σεβαστές! Όμως επέτρεψέ μας, να μην συμφωνούμε…
    Εξάλλου είσαι ο μόνος από την παρέα μας που υιοθετείς τις συγκεκριμένες θέσεις, όπως και για τα περί εξουσίας.
    Το άρθρο αυτό το επέλεξα από ένα ιστολόγιο που καταπιάνεται με θέματα αστυνομίας και εγκληματικότητας και αποτελεί την άποψη ενός επώνυμου ανθρώπου.
    Το αν συμφωνούμε ή διαφωνούμε με αυτά που λέει, είναι δικαίωμά μας.
    Η ανάλυση ενός θέματος που αφορά την αστυνομία και διεισδύει σε βάθος, δεν αποτελεί «γλείψιμο» επειδή ντε και καλά θα έπρεπε να ήταν εχθρικό με την αστυνομία! Τι να κάνουμε, δεν είμαστε όλοι εχθροί με τον νόμο, την αστυνομία και το κράτος.
    Αν διάβασες το άρθρο όμως, αναφέρεται σε αυτό που και εσύ ο ίδιος είχες ισχυριστεί σε σχόλιό σου (στον Αρμαγεδών), ότι οι ένστολοι όταν δεν αμείβονται καλά, δεν μπορούν να αποδώσουν όπως περιμένουμε! Αυτό λέει και το άρθρο!
    Με το ρητό του Jeferson δεν θα συμφωνήσω όπως εσύ το ερμηνεύεις.
    Δεν εννοεί ή το ένα ή το άλλο! Προφανώς εννοεί την ισορροπημένη κατάσταση μεταξύ των δύο!
    Εξάλλου φίλε μου, ποιος μπορεί να ορίσει τι είναι η «ελευθερία» που όλοι επικαλούνται με τόση ευκολία. Ποια είναι τα όρια;
    Επίσης, τι είναι η «ασφάλεια» και ποια τα όριά της;
    Ας μην υιοθετούμε αβασάνιστα έννοιες και ατάκες που δεν μπορούμε να τις ορίσουμε επ΄ ακριβώς!
    Φίλε Ιεράρχη, το ότι ο φίλος Α-Ω έχει τις απόψεις του και δεν «πείθεται» από αντίθετα επιχειρήματα, είναι δικαίωμά του και επιλογή του, και δεν σημαίνει ότι είναι «βλάκας»! Για διάφορους λόγους, μπορεί να εμμένει στις ίδιες θέσεις ακόμη και αν είναι πρόδηλη η αστοχία των ισχυρισμών του. Δεν θα τον επικρίνουμε γι’ αυτό!
    Μπορείς απλά να δηλώσεις ότι και εσύ διαφωνείς μαζί του, αν είναι έτσι.
    Εξάλλου κανείς δεν διεκδικεί την απόλυτη ορθότητα! Σωστά;
    Ας εκτιμήσουμε την καλή διάθεση που έχει να μας καταθέτει την γνώμη του και να την συζητά μαζί μας, ακόμη και αν εμείς διαφωνούμε με αυτήν. Από την μεριά του, αν μη τι άλλο, δείχνει θάρρος!
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ως γνωστόν το επιχείρημα τις ασφαλειας είναι μάλλον το βασικότερο ανά τους αιώνες που έχει χρησιμοποιηθεί για να καταργεί τις βασικές ελευθερίες των ανθρώπων.
    Ο μεγάλος αδελφός έχει βασιστεί παρα πολύ σε αυτό το επιχείρημα και βασίζεται ακόμη για το όλο και μεγαλύτερο μάντρωμα των κοπαδιών του.Είναι σαν τον διεθνισμό που ασπάζονται οι αναρχικοί και οι ακροαριστεροί και πολλές φορες πέφτουν θύματα εκμετάλλευσης από τους παγκοσμιοποιητές που χρησιμοποιούν τον διεθνισμό για τους δικούς τους απώτερους σκοπούς!!!
    Οι παγκοσμιοποιητές επίσης χρησιμοποιούν ανάλογα και τον εθνικισμό όπως και τον αναρχισμό όταν το κρίνουν σκόπιμο για να πολώσουν τις κατάστασης η για οποιονδήποτε άλλο λόγο μέσο τον αρχηγών η των καθοδηγητών που αυτοί ελέγχουν!
    Να με συμπαθάτε.....αυτές είναι οι άποψης μου και τις εκφράζω χωρίς να προσβάλω η να βρίζω κανέναν.........παρακαλώ πράξτε ανάλογα.

    Α-Ω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Α-Ω σε συμπαθάμε ούτως ή άλλως! Δεν χρειάζεται να επικαλείσαι το δικαίωμά σου στην άποψη, αφού κανείς εδώ δεν στο αμφισβητεί αλλά αντίθετα, στο προστατεύει. Το έχεις διαπιστώσει και μόνος σου.
      Για μια ακόμη φορά λοιπόν, σεβαστή η άποψή σου!
      Παρέλειψες όμως να μας δώσεις το ορισμό της ασφάλειας, για την οποία μιλάς.
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
    2. Ελευθερια η θάνατος........αυτό ήταν το σύνθημα της επανάστασης που εχτές γιορτάσαμε σαν αργία ξεχνώντας πάλυ παντελώς την ουσία του!Αν οι πρόγονοι μας κοιτούσαν μονο την ασφάλεια τους σήμερα μπορεί να ήμασταν γιουσουφάκια!(Άλλο αν σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα οι από τότε προδότες πολιτικοί μας μας παρέδωσαν στην οικονομική σκλαβιά των άγγλων, ευρέων,σιωνιστών, τοκογλύφων!!!)
      Η πραγματική ασφάλεια μπορεί να παράσχετε αφού είναι εξασφαλισμένες οι βασικές ελευθερίες του ατόμου.........αλλιώς γίνετε το τέλειο εργαλείο για την υποταγή του!

      Α-Ω

      Διαγραφή
    3. Πέρα από τις γενικότητες, πες μας πιά είναι τα όρια του ενός πάνω στο άλλο και δώσε μας τους ορισμούς.
      Νομίζω το αποφεύγεις σκόπιμα, γιατί θέλεις να το προσπεράσεις, αφού αντιλαμβάνεσαι ότι είναι πολύ δύσκολο κάτι τέτοιο.
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
    4. Και ποιος είμαι εγώ να δώσω ορισμούς σε τόσο σημαντικά πράγματα;
      Μονο την άποψη μου μπορώ να σας πω.
      Κατ` αρχήν όπως ήδη καταλάβατε θεωρώ μεγαλύτερη την αξια τις ελευθερίας σε σχέση με την ασφάλεια γιατί χωρίς ελευθερια η ασφάλεια μπορεί να καταντήσει μέσο χειραγώγησης και υποδούλωσης.Η ασφάλεια τώρα σίγουρα είναι καλή αρκεί να μην καταπατά τις βασικές αρχές τις ελευθερίας και κατά την άποψη μου σημαντικό είναι να δίνουμε βάση στον τομέα της πρόληψης όσον αφορά την ασφάλεια παρα στον τομέα της αντιμετώπισης η της καταστολής.
      Η ελευθερια του καθένα μας τώρα σταματάει εκεί που έρχεται σε σύγκρουση με την ελευθερια των γύρο μας.
      Αυτή η κουβέντα τώρα θα μπορούσε να γίνει άρθρο που να συζητάμε για μέρες.........

      Διαγραφή
    5. Ξέχασες να υπογράψεις Α-Ω!
      Αν πιστεύεις ότι δεν είσαι ικανός να δώσεις ορισμό σε αυτά που αναφέρεσαι, πως θα πείσεις για την γνώμη σου; Μόνο τα "ασήμαντα" μπορείς να ορίζεις;
      Πάλι γενικότητες, αλλά ας το αφήσουμε καλύτερα γιατί θα δεν έχω τόσο χρόνο (ημέρες) για ένα θέμα.
      Σε ευχαριστώ πάντως για την γνώμη σου.
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
    6. ΧΑΧΑ!Ο ορισμός για κάτι μπορεί να διαφέρει από άτομο σε άτομο......κι εμενα πάλι όπως ήδη γνωρίζεις δεν μου αρέσει ns είμαι απόλυτος για τίποτε!Καλός ο τρόπος που πηγες να με εγκλωβίσεις μα δεν έπιασε(καλοπροαίρετα πάντα).
      Α-Ω

      Διαγραφή
    7. Φίλε Α-Ω, δεν είναι της ηθικής μου να εγκλωβίζω, ούτε να παγιδεύω κανέναν.
      Χαλάρωσε, δεν είμαι εχθρός σου.
      Ακριβώς επειδή ο ορισμός πολλές φορές μπορεί να διαφέρει από διάνοια σε διάνοια, πρέπει να διατυπώνεται, ώστε οι συζητητές να γνωρίζουν γιατί μιλάνε. Αν εγώ λέω την λέξη «καναπές» και εννοώ το ψυγείο, ενώ εσύ εννοείς το έπιπλο, θα υπάρχει αδυναμία συνεννόησης. Κατάλαβες γιατί πριν ξεκινήσει μια συζήτηση, πρέπει προηγουμένως να συμφωνούμε στους ορισμούς; Διαφορετικά ο ένας θα μιλάει για ψυγεία και ό άλλος για έπιπλα!
      Αυτά φίλε μου, είναι οι βασικοί κανόνες της διαλεκτικής.
      Μην παρεξηγείσαι διαρκώς και κατάλαβε ότι δεν είμαι ανταγωνιστής σου. Έχω φιλική διάθεση και μεγάλη υπομονή. Αξιοποίησέ το με τον καλύτερο τρόπο.
      Φιλικά,
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
    8. Απαντω σε δυο κουβέντες τώρα μαζί σου και δεν θα ήθελα να μπερδευτώ.
      Δώσε μας εσύ τους ορισμούς τότε για να σου πω αν συμφωνούμε η όχι.
      Α-Ω

      Διαγραφή
  5. Φίλτατε Λύκιε, έχω την εντύπωση ότι θες μονίμως να πράττεις ως "ειδήμων" και "δάσκαλος" σε όλα τα θέματα. Δεν αποδέχεσαι εύκολα την διαφορετική άποψη. Ειδικά εφόσον αντικρούεται ιδεολογικά με τα πιστεύω σου! Κάπου χάνεται το μέτρο σ΄ αυτά που γράφεις......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε "ανώνυμε" (παρότι ξέρω ποιός είσαι, θα παίξω το παιχνιδάκι σου) ποτέ δεν υπήρξα ειδήμων ή δάσκαλος! Αν εσύ θέλεις να με βλέπεις έτσι, λυπάμαι.
      Αν κατάλαβες από τα σχόλιά μου αλλά και την συνολική διαχείριση του ιστολογίου ότι δεν αποδέχομαι την διαφορετική άποψη, τότε λυπάμαι δις!
      Αν εννοείς ότι πρέπει πάντοτε να συμφωνώ με την δική σου άποψη (ή άλλων) για να είμαι «εντάξει» με όλους, τότε έχασες! Δεν είμαι τέτοιος. Έχω το θάρρος της γνώμης μου και την καταθέτω πάντοτε με επιχειρήματα. Αντέχω τον διάλογο, αρκεί αυτός να γίνεται με σεβασμό και ήθος.
      Αποδέχομαι την διαφορετική άποψη, δεν σημαίνει ότι συμβιβάζομαι ή συμφωνώ μαζί της. Απλά την εξετάζω, την αναλύω και την «δοκιμάζω». Αν δεν «αντέχει» την απορρίπτω, αλλά ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ το δικαίωμα του άλλου να την έχει και να την διακηρύττει.
      Αν ήμουν όπως λες, δεν θα υπήρχαν σχόλια και θα διαβάζατε μόνο τις δικές μου απόψεις.
      Την επόμενη φορά που θα διαβάσεις τις απόψεις μου, να μου κρατάς το μέτρο για να μην το χάνω. Μάλλον όμως προβάλλεις το δικό σου είδωλο στην καλοπροαίρετη αυτή παρέμβαση.
      Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές σου και θα συμμορφωθώ πάραυτα!
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
  6. Τι να κάνουμε, δεν είμαστε όλοι εχθροί με τον νόμο, την αστυνομία και το κράτος.


    Λύκιε ναι είμαι εχθρός στους νομους που φτιάχνουν οι ξεπουλημένοι πολιτικοί δημαγωγοί και λαοπλάνοι και παραδίδουν την χωρα μας αμαξιτή στα ξένα οικονομικά κέντρα!
    Είμαι εχθρός με οποιον αστυνομικό δεν κάνει σωστά την δουλειά του και γίνετε μπάτσος,ξεπουλημένος η διεφθαρμένος.
    Είμαι εχθρός απέναντι στο κράτος που μεθοδευμένα μετά την δικτατορία οδήγησε την χωρα μας στον διασυρμό και το ξεπούλημα της!

    Α-Ω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α-Ω φαίνεται πως έχεις μια αδυναμία στο να κατανοείς τα λόγια μου. Πάντοτε τα παρερμηνεύεις.
      Ποτέ δεν δήλωσα φίλος της διαφθοράς και του ξεπουλήματος. Μάλλον δεν έχεις ακόμη καταλάβει το πνεύμα μου. Θα σε συμβούλευα να διαβάσεις όλα τα άρθρα μου για να καταλάβεις ποιος είναι αυτός που αληθινά καταγγέλλει το σύστημα αλλά και τον τρόπο που μπορεί να χτυπηθεί. Αν δεν έχεις εννοήσει αυτό, τότε τι έχεις καταλάβει για μένα και αυτό το ιστολόγιο;
      Για μένα αυτά που λες, είναι ο κατεξοχήν ΕΧΘΡΟΣ μου.
      Επειδή όμως μπορώ να διακρίνω τις λεπτές διαφορές και τις ευαίσθητες ισορροπίες, δεν πέφτω στην παγίδα των γενικεύσεων, όπως κάνεις εσύ.
      Το σωστό κράτος, η σωστή αστυνομία, κτλ, είναι σαφώς επιθυμητά και ωφέλιμα. Για αυτά πολεμούμε. Δεν απαξιώνουμε συλλήβδην τα πάντα, επειδή υπάρχει απόστημα. Όταν αρρωστήσει ο άνθρωπος, δεν τον σκοτώνουμε για να εξοντώσουμε το μικρόβιο, αλλά προσπαθούμε να τον θεραπεύσουμε εστιάζοντας στο πρόβλημα (δίνουμε φάρμακο).
      Εδώ λοιπόν κανείς δεν αναφέρθηκε στην διαφθορά, αλλά στα προβλήματα που εμποδίζουν την αστυνομία να είναι καλύτερη. Αυτό δεν είπες ότι θέλουμε;
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
    2. Βρε Λύκιε στην ιατρική δεν υπάρχει μονο το φάρμακο.............όταν η γάγγραινα και η σήψη είναι πολύ προχωρημένη ίσος να χρειάζεται οι διαμελισμός κάποιου άκρου η άκρον για να σωθεί η ζωή του ατόμου!
      Από την άλλη πάλι υπάρχει και η ευθανασία όταν οι εναπομείναντες μέρες ενός ατόμου θα είναι αργές και βασανιστικές!
      Πρόσεχε λιγάκι τους παραλληλισμούς σου.
      Πολύ απλά η διαφθορά, το ξεπούλημα,η διάβρωση,η εξάρτηση και η δουλικότητα τείνουν να γίνουν ο κανόνας στα ανωτερα και ανώτατα κλιμάκια της εξουσίας του κοινωνικού ιστού αυτής της χώρας!
      Α-Ω

      Διαγραφή
    3. Α-Ω μάλλον δεν κάνεις για ...γιατρός!
      Πριν ακρωτηριάσουμε ή σκοτώσουμε τον ασθενή, δοκιμάζουμε την θεραπεία…
      Δεν την έχουμε δοκιμάσει φίλε! Πολύ βιαστικός είσαι.
      Εκτός και αν και εσύ θέλεις να βάλεις «τον ασθενή στον …γύψο» (21η Απριλίου) για να τον σώσεις! Ακόμη και αυτοί, δεν σκότωσαν τον ασθενή…
      Πάντως σε ευχαριστώ για την νουθεσία και σου υπόσχομαι πως θα είμαι προσεκτικότερος στους …παραλληλισμούς μου!
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
    4. όταν η γάγγραινα και η σήψη είναι πολύ προχωρημένη.........

      Νομίζω ήμουν σαφέστατος....

      Α-Ω

      Διαγραφή
    5. Γίνε λίγο ποιο σαφής ώστε να μπορέσω να σου απαντήσω χωρίς να μπερδευτούμε πάλι.
      Α-Ω

      Διαγραφή
    6. Φίλε μου,
      θα πρέπει να αποχωρήσω για οικογενειακές υποχρεώσεις.
      Δεσμεύομαι όμως ότι θα συνεχίσουμε άλλη φορά και ίσως με ένα άρθρο για την έννοια της ελευθερίας (μια πολύ σχετική έννοια και πολυφορεμένη) όπως και για την ασφάλεια.
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
  7. Φίλε Ιεράρχη, το ότι ο φίλος Α-Ω έχει τις απόψεις του και δεν «πείθεται» από αντίθετα επιχειρήματα, είναι δικαίωμά του και επιλογή του, και δεν σημαίνει ότι είναι «βλάκας»! Για διάφορους λόγους, μπορεί να εμμένει στις ίδιες θέσεις ακόμη και αν είναι πρόδηλη η αστοχία των ισχυρισμών του. Δεν θα τον επικρίνουμε γι’ αυτό!

    Εδώ πάλι βλέπω ένα χαϊδολόγημα στον ιεράρχη σαν να μαλώνουμε βρέφος, ενώ αυτός προηγούμενος ήταν εμφανέστατα προσβλητικός απέναντι μου!!!!!!
    Εσύ λες ότι είναι πρόδηλη η αστοχία των ισχυρισμών μου........από την άλλη εγώ λέω που είναι εμφανέστατα και αληθοφανέστατα τα επιχειρήματα μου!
    Επίσης θα παρακαλέσω τον ανώνυμο να βάλει κάποιο ψευδώνυμο για να μην σπεύσουν κάποιοι καλοθελητές να τον συσχετίσουν μαζί μου!
    Α-Ω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Α-Ω, νομίζω πως έχω να κάνω πράγματι με …παιδιά! Δεν του τράβηξα πολύ το αυτί, αλλά λίγο! Να του δώσω και μία στον ποπό;
      Αστειεύομαι!
      Δεν σε ικανοποίησε ο τρόπος που προσπάθησα να τον «νουθετήσω»; Ο Ιεράρχης είναι κι αυτός ένα μέλος της παρέας μας. Αν ξεφύγει κι αυτός με ύβρεις και προσβολές, θα ακολουθήσει αυτούς που έφυγαν. Όμως δεν εξάντλησε, τα όρια της ανοχής μας. Έκανε ένα σχόλιο, πράγματι δεικτικό αλλά με αρκετά κομψό τρόπο. Αντιλαμβάνομαι ότι θίχθηκες και γι΄αυτό επενέβην εγκαίρως προς αποκατάσταση της τάξης και των ισορροπιών. Απ’ ότι βλέπω δεν το συνέχισε. Του απάντησες με θαυμάσιο τρόπο και πέρασες πολύ όμορφα το μήνυμά σου. Μην το συνεχίζεις άλλο, γιατί είναι σαν να αναιρείς το πρώτο σου (αξιοπρεπέστατο) σχόλιο.
      Επιτέλους, δεν χρειάζεται να σηκώνουμε πάντοτε το γάντι κάθε φορά που κάποιος μας το ρίχνει. Ας δείχνουμε λίγη ανωτερότητα. Θα καταλάβει γρήγορα το λάθος του, να είσαι σίγουρος.
      Η επιείκεια του διαχειριστή, είναι δεδομένη για εσάς τους φίλους και αφορά την πρώτη «στραβή»! Αν παρόλα αυτά κάποιος επιμείνει στο ίδιο μοτίβο, τότε η επιείκεια θα χαθεί. Αυτό ισχύει για όλους.
      Φίλε Α-Ω, δεν χρειάζεται να ξιφουλκήσουμε για τα «επιχειρήματά» μας! Αν δεν σε πείθουν τα δικά μου, κανένα πρόβλημα! Ελπίζω να μην έχεις και εσύ πρόβλημα, αν δεν με έπεισαν τα δικά σου…
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
    2. Θα ήθελα να καταλάβετε πως όταν γραφής σε κάποιο χορό που οι περισσότερες ιδεολογίες είναι διαφορετικές με την δικη σου......όταν αρχίζει κάποιος να σε προσβάλει είναι επόμενο να σηκώνεις πιο ψιλά την ασπίδα σου με αποτέλεσμα να αρχίσει κάπου να χάνεται και η επικοινωνία σε κάποια σημεία.
      A-Ω

      Διαγραφή
    3. Λοιπόν, να ΄μαστε πάλι!
      Ένας άνθρωπος εξελιγμένης συνειδητότητας, επειδή ελέγχει το Εγώ του και δεν το προτάσσει, μπορεί να ανέχεται και να συγχωρεί την διαβολή και την προσβολή που μπορεί να του γίνει. Αν έχουμε καθυποτάξει τον εγωισμό μας, τίποτα δεν μπορεί να μας θίξει και να μας βλάψει, αφού είμαστε ταπεινοί και ανεκτικοί.
      Αυτό που προσβάλλεται στ’ αλήθεια είναι το Εγώ μας και όχι η προσωπικότητά μας. Εμείς, ξέρουμε τι είμαστε και δεν χρειαζόμαστε να μας το πει κάποιος άλλος!
      Αυτή είναι η ασπίδα μας και όχι η ανταπόδοση του «χτυπήματος».
      Είναι ένα αλεξίσφαιρο γιλέκο. Η σφαίρα που μας έριξαν, δεν το τρυπά…
      Η ανωτερότητά μας, φαίνεται από το ότι ενώ ο άλλος θέλει να μας χτυπά, εμείς συνεχίζουμε απτόητοι στο ίδιο (ήρεμο) ύφος να συζητάμε. Κάποια στιγμή ο άλλος θα τα παρατήσει ή θα ανακαλέσει. Το μήνυμα που περνάμε, του γίνεται μάθημα!
      Στο τέλος θα υποκλιθεί στην ανωτερότητα της συμπεριφοράς μας και θα την μιμηθεί.
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
  8. Η ιδέα της ελευθερίας είναι μια πολύ σχετική έννοια. Η απόλυτη μορφή της είναι ουτοπική και θεωρητική, αφού στην πραγματικότητα θα μπορούσε να υπάρξει μόνο αν δεν υπήρχαν συνεκτικοί δεσμοί του «ελεύθερου» με κάτι άλλο στην φύση και στην ζωή. Επειδή όμως φίλε μου, τίποτε δεν είναι αυθύπαρκτο και μοναχικό στην πλάση, υπάρχει η εξάρτηση με το περιβάλλον μας, που μας βάζει σε μια αλληλεπίδραση και αλληλεξάρτηση μαζί του. Αυτό από μόνο του αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα της απόλυτης ελευθερίας. Με όσο περισσότερα πράγματα περιβαλλόμαστε, τόσο η ελευθερία μας επιμερίζεται με αυτά. Έτσι η έννοια της ελευθερίας, αποκτά μια πολύ σχετική μορφή, που εξαρτάται άμεσα από το περιβάλλον στο οποίο υπάρχουμε και ενεργούμε. Όσο πιο σύνθετο είναι το περιβάλλον , τόσο πιο περιορισμένη είναι η ελευθερία μας (με απόλυτα κριτήρια).
    Έτσι φίλε Α-Ω, οι εκπτώσεις που κάνουμε στην ελευθερία μας, γίνονται αναγκαστικά διότι δεν μπορούμε να ζήσουμε χωρίς την επίδραση των άλλων πάνω μας. Σε κοινωνικό επίπεδο, η ατομική ελευθερία περιορίζεται από την ελευθερία των άλλων. Υπάρχει μια χρυσή τομή, που κρατά μια ισόρροπη κατάσταση μεταξύ των ανθρώπων, ώστε όλοι μαζί να απολαμβάνουν μια σχετική ελευθερία. Πόσο σχετική; Μα, όσο το επιτρέπουν οι συνθήκες, ώστε κανείς να μην ζημιώνεται περισσότερο από τον άλλον.
    Όμως οι κοινωνίες για να λειτουργήσουν χρειάζονται πλαίσια-κανόνες που όλοι πρέπει να τηρούν, ώστε η ελευθερία του καθενός, να μην παραβιάζεται από την ελευθερία του άλλου. Η τήρηση αυτών των κανόνων (που λειτουργούν προστατευτικά) διασφαλίζει την εύρυθμη λειτουργία της κοινωνίας.
    Πρόσεξες την λέξη: «διασφαλίζει» = δια-ασφαλίζει=ασφάλεια!
    Η ασφάλεια δηλαδή, είναι αλληλένδετη με την ελευθερία, γιατί υπάρχει για να την προστατεύει.
    Η ελευθερία μου στον να ζω (δικαίωμα στη ζωή) οφείλει να μου το εξασφαλίζει η κοινωνία. Επιζητώ την ασφάλεια που μου παρέχει η κοινωνία με τους κανόνες της, ώστε κανείς άλλος να μην νιώσει τόσο ελεύθερος, που να μου αφαιρέσει την δική μου ζωή. Αυτή την ισορροπία μεταξύ των ελευθεριών, παρέχει η ασφάλεια ως έννοια.
    Νοιώθω ασφαλής, επειδή η ελευθερία μου προστατεύεται.
    Πιστεύω ότι εξέφρασα με τον ποιο απλό τρόπο, τις δύσκολες έννοιες, της ελευθερίας και της ασφάλειας.
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μια καλησπέρα στον φίλο μου ΛΥΚΙΟ από καρδιάς , μα και σε όλους τους φίλους και τις φίλες που εισέρχονται εντός του ΚΑΤΑΧΘΟΝΙΟΥ ΔΑΙΜΟΝΑ .

    Φίλε Α-Ω δεν σε έθεσα ποτέ στα που κατηγορούν τους αστυνομικούς αν μη τι άλλο.
    Το είπα άλλωστε ότι είναι δικαίωμα η δική σου άποψη όσο δυνατά και να την εκφέρεις αρκεί φυσικά να είναι εντός των ορίων του ευπρεπισμού και έχεις την τιμή να το πράττεις αυτό.
    Τώρα όσον αφορά για την αριστερά και την Ιστορία της που μοιάζει με Μογγόλων θα επιμείνω , γιατί αυτό διατρανώνουν με κάθε ευκαιρία .
    Εάν χρειαστεί επ'αυτού θα παραθέσω και στοιχεία που είναι αδιάψευστα , άλλωστε πολλά από αυτά έχουν δει το φώς της δημοσιότητας και μέσα από την εφημερίδα τους τον Ριζοσπάστη , αλλά και την εν γένει στάση τους ακόμη και τώρα .
    Με όραμα τον διεθνισμό έχουν πλάσει στην φαντασία τους μιαν Ελλάδα , που άρρωστα σε εμένα μοιάζει μια χώρα αποφράδα .
    Τώρα όσο για την στάση του ΙΕΡΑΡΧΗ πιστεύω ότι και εσύ σαν θαμώνας άλλων ιστότοπων θα επιδείξεις υπομονή και θα συγχωρήσεις τον τρόπο που εκφράστηκε .

    Ο φίλος μας ΛΥΚΙΟΣ δεν δύναται να είναι παρόν εντός όλη την ημέρα, καθότι και βιοπαλαιστής πρέπει να φροντίσει και κάποια πιο ουσιώδη θέματα .
    Είχες την ευπρέπεια και σου την αναγνωρίζω να σταθείς στο ύψος σου και να μην αρχίσει ένας κυκεώνας υβριστικός .

    Φίλε ΙΕΡΑΡΧΗ εδώ δεν τραβάμε αυτιά, όπως τόνισε και ο φίλος μας διαχειριστής ΛΥΚΙΟΣ , αλλά προσπαθούμε μέσα από τα λάθη μας να μάθουμε << μιλάμε ήσυχα , ήσυχα και απλά >> και να βρούμε κοινά οράματα , ή μέσα από τις ευπρεπείς αντιρρήσεις μας να σοφιστούμε .
    Ο Α-Ω έχει μάθει να γράφει με τον τρόπο του , ας μην τον αφήνουμε να μας παρασύρει με την βροντοφωνάρα του ( αστειευόμενος φυσικά ) .

    ΜΕ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

    Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ίσος τελικά η πλήρης ελευθερια να επέρχεται με τον θάνατο όταν η ψυχή μας αποχωρίζεται από το σαρκίο της και εγκαταλείπει τα δεσμά της ύλης του τρισδιάστατου τούτου κόσμου μας.
    Σίγουρα οι κανόνες ως κάποιο βαθμό μπορούν να διασφαλίσουν την εύρυθμη λειτουργία στις κοινωνίες των ανθρώπων και λέω ως ένα βαθμό γιατί κάθε κανόνας συνήθως έχει τις εξαίρεσης του και όπου υπάρχουν νομοι, υπάρχουν και παραβατικές συμπεριφορές στις ημιτελής κοινωνίες τον ανθρώπων.
    Ο ίδιος ο άνθρωπος αποφασίζει για το ποσο ελεύθερος θέλει να ζει σύμφωνα πάντα με τα θέλω του και τις ανάγκες του.....π.χ. όταν ένας άνθρωπος αποφασίζει με τον σύντροφο του η χωρίς να τεκνοποιήσει, γνωρίζει πολύ καλά πως τα επόμενα σχεδόν είκοσι χρονια κάποιες βασικές του ελευθερίες θα πάνε περίπατο γιατί θα έχει να αναθρέψει έναν άνθρωπο!
    Στην ουσία όσο ποιο απαλλαγμένος από τα δεσμά της ύλης και αυτόνομος είναι κάποιος....τόσο ποιο ελεύθερος είναι!
    Οι κανόνες και οι νομοι των ημιτελών ανθρώπων αλλάζουν συνεχώς σύμφωνα με την εξέλιξη τους..........τα πάντα κινούνται και μεταλλάσσονται σύμφωνα με ανωτερους παράγοντες.......ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕΙ!
    Έτσι λοιπόν οι κανόνες δεν διασφαλίζουν τίποτα μακροχρόνια παρα μονο για κάποια μικρά διαστήματα αφού και οι ίδιοι αναγκαστικά θα ακολουθήσουν τον δρόμο της συνεχόμενης αλλαγής και της φυσικής η τεχνικής μετάλλαξης τους!
    Το ποιο άσχημο δε από όλα είναι όταν με δικαιολογία την ασφάλεια μας μας καταργούν βασικές ανθρώπινες ελευθερίες και δικαιώματα όπως οι αντιτρομοκρατική νομοι που δίνουν το δικαίωμα στις εκτελεστικές εξουσίες να μποκάρουν στα σπίτια τον ανθρώπων χωρίς καν να έχουν εισαγγελικό ένταλμα η το microtcip που θα επιχειρήσουν να σφηνώσουν στα σώματα μας κάποια στιγμή στο κοντινό η στο μακρινό μέλλον με πρόφαση την ασφάλεια και την προστασία μας.Ήδη άρχισαν να κάνουν πλύση εγκεφαλου στα βιβλία τον αγγλικών στα παιδιά του γυμνασίου για τα ΕΥΡΓΕΤΙΚΑ ΤΣΙΠΑΚΙΑ!!!!
    Α-Ω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα και στον αρμαγεδών που δεν θέλει να καταλάβει πως για ότι γραφει αυτό το φερέφωνο ο ριζοσπάστης δεν ευθύνονται όλοι οι αριστεροί αυτής της χώρας.Άλλωστε νομίζω πως όλοι γνωρίζουμε για το πως τιμωρήθηκε το συγκεκριμένο κόμμα για την παλαιοντολογική του στάση και αντίληψη-δεινόσαυρου από τους τέως ψηφοφόρους του!
    Όσο για τον ιεράρχη τον έχω ήδη συγχωρήσει και ελπίζω να αναθεωρήσει την στάση του όσον αφορά για το πως συνδιαλεγόμαστε με ανθρώπους που έχουν διαφορετική αντίληψη των πραγμάτων.Άλλωστε το είπα και νωρίτερα πως δεν μισώ κανέναν.Το μισος στην δικη μου την περίπτωση τουλάχιστον είναι κάτι που μπορεί να επέλθει μονο εν βρασμό ψυχής όταν ας πούμε θα χρειαστεί να βρεθώ σε αυτοάμυνα η να υπερασπιστώ κάποιο πολύ προσφιλές μου πρόσωπο.
    Α-Ω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχει γράψει μόνο το φερέφωνο ο Ριζοσπάστης όπως τα λες Α-Ω, αλλά η ίδια η Ιστορία που είναι αμείλικτη σαν προσπαθείς να υπερασπιστείς το αντίθετο .

      Η Ιστορία όταν γράφεται δεν σβήνεται μένει εκεί για να μαθαίνουν οι νέοι, μα και να θυμούνται οι παλιοί .

      Τώρα αν δεν μας αρέσει η Ιστορία την τραβάμε, την ξεχειλώνουμε , την κόβουμε και την φέρνουμε στα μέτρα μας όπως ο καθένας ευαγγελίζεται, αλλά ... είναι εκεί να σου θυμίζει ότι ο κόπος σου είναι άδικος .

      Βαυκαλιζόμαστε στις επιδιώξεις μας , μα το μήλο κάτω απο την μηλιά πέφτει πάντα . ( έτσι δεν λένε ; )

      Έτσι και απόγονοι προδοτών δεν μπορεί να είναι άλλο παρά ΠΡΟΔΟΤΕΣ .

      Εγώ μένω εδώ ,όπως και εσύ φαντάζομαι και μέσα από τα λάθη μας να δούμε ποια μπορεί να είναι μια νέα αρχή .

      Αυτήν η νέα αρχή όμως δεν μπορεί να βασιστεί στα παλιά ως οδηγός για νέα λάθη , αλλά ως παράδειγμα προς αποφυγήν .

      Να μάθουμε ότι δεν πρέπει να λειτουργεί το ΕΓΩ αλλά το ΕΜΕΙΣ .
      Δεν μπορούμε να συνεχίζουμε τον δρόμο που χάραξαν αυτοί που μας έφτασαν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο εδώ .

      Πρέπει να ξυπνήσουμε να αφυπνιστούμε , να μάθουμε τι είναι καλύτερο για το σύνολο και όχι για να θρέψουμε το ΕΓΩ μας .

      Η Ιστορία τον προγόνων μας μας δίδαξε ότι η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ δεν μπορεί να βασιστεί σε λάθη και σε αίμα αθώων .
      Ότι γράφτηκε με αίμα από τους προγόνους μας ήταν στην επανάσταση κατά του κατακτητή .

      Εδώ ο κατακτητής όμως είμαστε ΕΜΕΙΣ .
      ΕΜΕΙΣ θρέψαμε το θεριό που ξεριζώνει κάθε μέρα τις σάρκες μας και τα όνειρά μας .
      ΕΜΕΙΣ τους εκλέξαμε , ΕΜΕΙΣ τους χειροκροτούσαμε και αν δεν ήσουν εσύ και εγώ φίλε Α-Ω ήταν συμπολίτες μας συνΈλληνες μας ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ μας .

      Δεν μπορώ εγώ αλλά και εσύ να ξεσκίσουμε τις σάρκες των συνανθρώπων μας, να λειτουργήσουμε μέσα από τον αυτοματισμό μας και να περιμένουμε από το αίμα αθώων να θεριέψουν τα παιδιά μας με αγάπη γι'αυτήν την ΠΑΤΡΙΔΑ .

      Έχω υπομονή και την καρτερικότητα να δω εκείνη την ημέρα .
      Εκείνη την ημέρα που θα μάθουμε να λειτουργούμε με το ΕΜΕΙΣ , σε αυτό έχει παρακαταθήκες ο Έλληνικός λαός .

      Εγώ θα είμαι εκεί .
      Δεν μου φτάνει όμως , έχω το όραμα να είμαστε ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΕΚΕΙ.

      ΜΕ ΤΟΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΣΕΒΑΣΜΟ ΜΟΥ

      Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

      Διαγραφή
  12. Κοίταξε Αρμαγεδών.....αν θέλουμε να είμαστε ακριβοδίκαιοι δεν μπορούμε να χρεώνουμε την προδοτική συμπεριφορά του γονέα και στα τεκνα.Ο λαός μας εκτος από το μιλο που πέφτει κάτω από την μίλια λέει και το:ΑΠΟ ΡΟΔΟ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΓΚΑΘΙ!
    Ακόμα και ο ίδιος ο κανόνας να είναι ότι όταν ο πατέρας είναι προδότης γίνετε και ο γιος...εφόσον σε κάθε κανόνα υπάρχουν και οι εξαίρεσης πρέπει να είμαστε συγκρατημένοι γιατί ο κάθε άνθρωπος κρίνετε από τις πράξις του και ας κουβαλάει κάποια οικογενειακή ρετσινιά!
    Ο κάθε άνθρωπος είναι μια ξεχωριστή προσωπικότητα και έχει την δυνατότητα να πράττει και με το καλo και με το κακό ανά περίσταση!
    Α-Ω,,,ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εάν φίλε μου Α-Ω, λησμονούμε το παρελθόν μας, τότε είμαστε καταδικασμένοι να το ξαναζήσουμε! Αυτό είναι και το νόημα της καταγραφής της Ιστορίας. Στο να γνωρίζουμε τα λάθη του παρελθόντος και με αυτή την γνώση να αντικρύσουμε το μέλλον, αποφεύγοντας τις ίδιες παγίδες. Η Ιστορική μνήμη, είναι η σωρευμένη εμπειρία του έθνους μας. Όταν λοιπόν οι κίνδυνοι που εκδηλώθηκαν στο πρόσφατο παρελθόν, υπάρχουν και καιροφυλακτούν ακόμη, εμείς θα κάνουμε πως δεν βλέπουμε πίσω και θα «ξεχάσουμε» την απειλή; Αν συμβεί αυτό, τότε το μόνο σίγουρο είναι πως ο κίνδυνος θα εκδηλωθεί και θα πρέπει να ξαναζήσουμε, την ίδια …ιστορία! Οι πρακτικές, οι επιδιώξεις και ο στόχος της αριστεράς στην Ελλάδα, είναι ίδιες όπως πάντοτε. Η ηθική και οι ιδέες των σημερινών, είναι απαράλλακτα ίδιες με αυτές αυτών που αιματοκύλισαν το έθνος πριν 70 χρόνια. Πολλοί από αυτούς ζούνε ακόμη.
      Δεν πρέπει να απομονώσουμε κανέναν. Οφείλουμε όμως να είμαστε προσεκτικοί με αυτούς που τάσσονται με αυτή την πλευρά, διότι είναι εν δυνάμει, συνεχιστές του παρελθόντος τους. Αν τους αφήσουμε ελεύθερο έδαφος, θα αδράξουν της ευκαιρία για να βυσσοδομήσουν και πάλι. Δεν πρέπει να ξεχνάμε, γιατί η μνήμη μας προστατεύει.
      Ας μην ξεχνάμε ότι η δράση των εθνομηδενιστών, των προδοτών, των ανθελλήνων και των αναρχικών, είναι ήδη μεγάλη και η φθορά που έχουν προκαλέσει, πολύ σημαντική. Πρέπει να καταδεικνύονται αυτοί και να απομονώνονται, ώστε να αποδυναμώνονται.
      Σε καμιά περίπτωση όμως δεν πρέπει να στοχοποιούνται με σκοπό την φυσική τους εξόντωση. Αυτή είναι η δική τους «ηθική», όχι η δική μας!
      Η φυσική τους εξόντωση θα πρέπει να συμβεί, μόνο όταν αυτοί αρχίσουν την δική μας φυσική εξόντωση! Όχι προκαταβολικά…
      Πρέπει πάντα να δίνουμε ευκαιρίες σε αυτούς, με επιχειρήματα και διάλογο να τους μεταπείσουμε ώστε να πάψουν να βλέπουν ως αντίπαλο δέος, όσους δεν ακολουθούν το αιμοσταγές τους δόγμα. Πρέπει να πάψουν να νοιώθουν «ταξικό μίσος» για τους συνανθρώπους τους και συμπατριώτες τους. Αυτοί που τους παρασέρνουν σε έναν νέο εθνικό διχασμό, επιδιώκουν την αυτοκαταστροφή μας. Ας τους δείχνουμε τον δρόμο της αγάπης και της εμπιστοσύνης.
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
    2. Δεν λέω να ξεχάσουμε πάλυ τους προδότες όπως κάναμε με πάγκαλο και χριστοφορακο, ούτε να ξεχάσουμε την ιστορία μας!Δυστυχώς υπάρχουν δυο εκδοχές τις ιστορίας κι εσύ ασπάζεσαι την μια......εγώ έχω ξεφύγει από αυτόν τον δυϊσμό και κοιτάζω το αποτέλεσμα χωρίς να ψάχνω τις αιτίες που πιθανόν να μην τις βρω ποτε για το ποιος είχε δίκιο και ποιος άδικο....η για το ποιος ξεκίνησε το αιματοκύλισμα!Το αποτέλεσμα είναι πως στον εμφύλιο διαπράχθησαν και από τις δυο πλευρές φρικαλεότητες και χύθηκε αδελφικό αίμα............[και ας μην μιλήσω για το ποια πλευρά συνεργάσθηκε με τον κατακτητή].
      Απλός θέλω να τονίσω πως όλοι οι άνθρωποι δικαιούνται ευκαιρίες..........θυμάσαι τι έγραψες νωρίτερα για τον ιεράρχη.........
      A-Ω

      Διαγραφή
    3. Φίλε Α-Ω, αναμασάς τα λόγια μου! Τι νόημα έχει; (περί ευκαιριών, ξαναδιάβασε το σχόλιό μου).
      Μην βιάζεσαι να βγάλεις συμπεράσματα για τις «θέσεις» μου, γιατί φαίνεται πως παίρνεις ελάχιστα από τα μηνύματα που στέλνω. Δεν μπορείς να με εντάξεις πουθενά φίλε μου, σε κανένα «κουτάκι».
      Δεν υπάρχουν πολλές ιστορικές εκδοχές στην πραγματικότητα. Τα γεγονότα έχουν συμβεί αμετάκλητα. Η καταγραφή και η ανάγνωση διαφέρει, ανάλογα με το τι συμφέρει την κάθε πλευρά.
      Είμαι σε θέση να γνωρίζω πολύ καλά τι αληθινά συνέβη και ποιο ήταν το παρασκήνιο πίσω από τα γεγονότα. Δεν θα μπω στην διαδικασία να αναλύσω, ούτε και να εξηγήσω περαιτέρω. Κάποια πράγματα ας μείνουν εκτός διαλόγου.
      Εσύ μπορείς να μείνεις στην άποψη που έχεις για την …ιστορία!
      Είπαμε, δεν είναι «θέση» οι ίσες αποστάσεις, διότι έτσι πνίγεις το δίκαιο. Ίσες αποστάσεις μπορεί να παίρνει αυτός που δεν γνωρίζει και «νίπτει τας χείρας του».
      Όποιος γνωρίζει, οφείλει να παίρνει θέση όχι υπέρ μιας πλευράς, αλλά σίγουρα καταγγέλλοντας τους υπαίτιους.
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
    4. Τέλος πάντων η γνώμη σου σίγουρα είναι σεβαστή.
      Μια τέτοια κουβέντα θα προτιμούσα να την κάναμε κατ` ιδίαν γιατί είναι πολύ σημαντική και μπορεί να οδηγήσει σε πολύ δύσκολα μονοπάτια με αποτέλεσμα να μπερδέψει πολύ τους αναγνώστες.
      Σου έχω αναφέρει πως δεν είμαι πουθενά ενταγμένος πολιτικά οποτε δεν με ενδιαφέρει να υπερασπιστώ η να κατηγορήσω κανέναν.Το μονο ίσος που με ενδιαφέρει είναι η ιστορική αλήθεια με αδιαμφισβήτητα γεγονότα που μπορεί να αποτελέσει για εμάς ένα πολύ καλο μάθημα για την αποφυγή των ιδιων λαθών στο μέλλον από τον λαό μας!Επίσης στο καινούργιο άρθρο έχω γράψει κάτι που μας πηγαίνει ποιο πίσω στον χρόνο και ίσος είναι αρκετά διαφωτιστικό για τους αναγνώστες όσον αφορά για το αν απελευθερωθήκαμε ποτε πραγματικά.
      A-Ω

      Διαγραφή

  13. " Αυτοί είναι οι νέοι αρχηγοί "

    Κοίτα να δείς που στρέφονται να βρούνε λύσεις πάλι
    σ'ανθρώπους ψεύτικους θαρρώ, με όνειρο απατηλό ,
    πως η Ελλάδα είναι θεριό και ψάχνουν τρόπο
    για να βρούν να της πάρουν το κεφάλι .

    Λένε πως το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του
    και η Θράκη στην Τουρκία
    και ο Μέγα Αλέξανδρος Σκοπιανός Πρωθυποργός
    με τρία Υπουργεία .

    Βρε κοίτα πως χαϊδεύονται με όνειρα πλυμένα ,
    πάνω σε ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και κόπο ενός λαού
    όλα τα τάζουν σε αλλουνούς ,
    μαζί και των Ηρώων μας το ένδοξο το αίμα .

    Κοιτάξτε τους μισέλληνες νέους ΕΘΝΟΣΩΤΗΡΕΣ
    που αν χάσουν τα έδρανα
    και βγουν στον δρόμο της ζωής
    λογίζω πως δεν κάνουνε μήτε για κλητήρες .

    Αυτοί είναι οι νέοι αρχηγοί που βάζουν στ'αδράχτι
    σαν βγούν και κυβερνήσουνε
    που κάποιοι θα τους ψηφίσουνε
    να τα κάμουν όλα στάχτη .

    ΜΕ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

    Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

    Η απάντησή μου σε ένα νέο ΕΘΝΟΣΩΤΗΡΑ και στο άρθρο που μιλάει για την πραμάτεια του και σε αυτά που ειπώθηκαν από στόμα κατά τα άλλα Ελληνικό
    Ο γνωστός ανθέλληνας ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ Νάσος Θεοδωρίδης ξανακτυπά : Εγκληματίας ο Κολοκοτρώνης αστεία τα περί εθνεγερσίας
    http://attikanea.blogspot.gr/2013/03/blog-post_6950.html#comment-form

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας
Φίλοι του ιστολογίου, παρακαλώ να κάνετε ελεύθερα τον σχολιασμό σας, αλλά να απέχετε από ύβρεις και προσβολές προσώπων, καθώς και να χρησιμοποιείτε την Ελληνική γλώσσα και γραφή (όχι greeklish). Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται. Επίσης διαγράφονται spam και διαφημίσεις άλλων ιστολογίων, αλλά και κάθε άλλο σχόλιο που δεν συνάδει με το ύφος και το ήθος που ορίζει ο δημιουργός και διαχειριστής του ιστολογίου.

Τα σχόλια ελέγχονται πριν δημοσιευθούν.


.