Σάββατο, 7 Ιουλίου 2012

Απίστευτο μήνυμα για την Ελλάδα του 2012 μέσα από την Οδύσσεια!


Απίστευτο μήνυμα για την Ελλάδα του 2012 μέσα από την Οδύσσεια!

Αναδημοσίευση από http://www.newsbomb.gr/prionokordela

Άραγε αυτό γιατί δεν μας τα διδάξαν στο σχολείο;;;
Διαβάστε το! Αρκούν 2 λεπτά. Αλλά μπορεί να το σκέπτεστε για πολύ περισσότερο.
Είναι πολύ σημαντικό, αυτές τις κρίσιμες ώρες, να ρίξουμε μια ματιά στην βίβλο των Ελλήνων, δηλαδή στα ΟΜΗΡΙΚΑ ΕΠΗ και να διδαχτούμε, έστω και την τελευταία στιγμή, από το πνεύμα του Οδυσσέα.
ΔΗΛΑΔΗ: Να κρατήσουμε την ψυχραιμία μας, να ελέγξουμε την παρόρμηση να έχουμε τις αισθήσεις μας και τις αντένες μας ΑΝΟΙΧΤΕΣ και να μην παρασυρθούμε από την οργή και το μένος που μας διακατέχει, ώστε να γίνουμε βορρά, στους σύγχρονους "μνηστήρες".

Όταν ο Οδυσσέας φτάνει στην Ιθάκη, η μεγίστη επιθυμία του είναι ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ, τον κόσμο που του έκλεψαν. Παρά την μεγάλη του λαχτάρα, διατηρεί την ανωνυμία του και μεταμορφωμένος σε ζητιάνο από την ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ, πηγαίνει στο παλάτι ώστε να ελέγξει την κατάσταση και να πάρει τις πληροφορίες που θέλει, υπομένοντας καρτερικά τις προσβολές και την χλεύη των μνηστήρων. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ, ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΣΤΕΙΡΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ. Γι αυτό τον λόγο και είναι ο αγαπημένος της Θεάς ΑΘΗΝΑΣ, της Θεάς που αντιπροσωπεύει την ΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΟΣ, την ΣΟΦΙΑ, την ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ.Της Θεάς που μελετά τον εχθρό και τον πολεμά με τα ίδια του τα όπλα. Όταν όμως έρχεται η ώρα, όταν τους έχει στριμώξει όλους άοπλους σε ένα δωμάτιο, όταν φανερώνεται πάνοπλος, ΤΟΤΕ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΟΥ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΙΚΤΟ, ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΙΟΣ ΤΟΥ, που δημιούργησε με τον δικό του ιδρώτα, ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ που οι μνηστήρες καταχράστηκαν και καπηλεύτηκαν μαζί με την φιλοξενία του οίκου του που τιμησε τον ΞΕΝΙΟ ΔΙΑ.
Ο ισχυρότερος αντίπαλός του είναι ο ΑΝΤΙΝΟΟΣ. Η λέξη μιλά απο μόνη της. Είναι η ΑΝΤΙ-ΝΟΗΣΗ, είναι αυτό που μας κάνουν ΤΩΡΑ, είναι ο τρόπος με τον οποίο θολώνουν τις καταστάσεις και την πραγματικότητα ώστε ΝΑ ΜΗΝ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥΝ. Είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την καθυπόταξη και δουλεία του ανθρώπου.
Ο επόμενος είναι ο ΕΥΡΥ-ΜΑΧΟΣ. Αυτός που μάχεται με κάθε τρόπο, με εύρος, ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟΝ, ο δεινός και αδίστακτος μαχητής.
Ο ΑΜΦΙ-ΝΟΜΟΣ! Αυτός που διαστρεβλώνει τον ΝΟΜΟ και την τάξη των πραγμάτων, ο επικίνδυνος γιατί είναι ΕΤΣΙ και ΑΛΛΙΩΣ!
Ο ΑΓΕ-ΛΑΟΣ! Αυτός που άγει τον λαό, που τον παρασύρει με την βοήθεια του ΑΝΤΙ-ΝΟΟΥ. Που τον μετατρέπει σε ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗ ΑΓΕΛΗ!
Κανένα όνομα στα Ομηρικά έπη δεν είναι δοσμένο στην τύχη!
Κρύβουν βαθύτατα νοήματα και στο χέρι μας είναι να τα αποκρυπτογραφήσουμε και να διδαχτούμε, ή καλύτερα να συνετιστούμε.
Οι πρόγονοί μας μιλούν, ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ, μας λένε ΠΩΣ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ, μας λένε πως να τινάξουμε τον ζυγό.
ΑΡΚΕΙ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ!
Και ο Αντίνοος, ο στόχος της πρώτης φονικής βολής του Οδυσσέα.
Είναι αυτός ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ να πεθάνει πρώτος.
Γι' αυτό, μακριά από την προπαγάνδα των ΜΜΕ.
Και τον σκοτώνει ρίχνοντας του το βέλος στον ΛΑΙΜΟ, το ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ δηλαδή της επικοινωνίας που την χρησιμοποιεί ενάντια στην νόηση των ανθρώπων


Στον χώρο των σχολίων συζητήθηκαν τα παρακάτω θέματα:
Το μάτριξ της συγκομιδής, Πρόκληση αορατότητας-Επαναφορά με το άγγιγμα-Τηλεμεταφορά

13 σχόλια:

  1. αααα ΛΥΚΙΕ!!! τωρα μπηκα και το ειδα!!!!
    ΣΕ ευχαριστω παρα μα παρα πολυ!!!
    DU BIST EIN SCHATZ!- ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΘΥΣΑΥΡΟΣ!!!
    Δαναη.

    Υ.Γ το βρηκα πολυ ωραιο και τοσο τελειο, μα τι ημασταν!!! τελος παντων!!!......
    Δαναη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εβησες το σχολιο μου;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ......... τι εγινε;;; συγνωμη! Μαλλον εγω φταιω!
    Δαναη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία η "θέλησή" σου ΔΑΝΑΗ να αναρτηθεί αυτό το άρθρο και μάλιστα πολύ συμβολικό και καθ ύλην αρμόδιο - ενδιαφέρον με την εν γένει πραγματικότητα .

    Τρέφω άκρατο σεβασμό και με πονά αυτός εδώ ο ΛΑΟΣ και η ΠΑΤΡΙΔΑ μου ...μα..

    Θα ήθελα και εγώ συμβολικά με κάποιους στοίχους να παραθέσω την εικόνα που ξανοίγεται μπρος στα μάτια μου .

    Από ένα τραγούδι, που έπαιρνε ζωή από ιδιαίτερη φωνή , αυτήν του Αείμνηστου Ξυλούρη << Χίλια μύρια κύματα >>

    << Μεγάλωσαν τα γένια μας η ψυχή μας αλλιώτεψε
    αγριεμένο το σκυλί γαβγίζει τη φωνή του
    βοήθα καλέ μου ___μη φαγωθούμε μεταξύ μας___ >> .

    Και απ'ότι διαφαίνεται ,είναι πολλοί οι "μνηστήρες" αυτής της χώρας που λέγεται ΕΛΛΑΔΑ , μα και το χειρότερο ότι έχουν για συναυτουργούς τους , πειθήνια όργανα που ΕΜΕΙΣ δυστυχώς κάνουμε ΗΓΕΤΕΣ .

    Η Ελλάδα για εμένα είναι σαν το Αρχαίο Μυθολογικό πλάσμα τον Φοίνικα που αναγεννάτε από τις στάχτες του .

    Αξιολάτρευτη Δανάη σε αυτήν την επιτηδευμένη δημιουργία της στάχτης , με προβληματίζει ότι άρχισε να ξυπνά ένας παλιός ΕΦΙΑΛΤΗΣ , αυτός του ...ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ...

    Θα ήθελα σαφέστατα να να μην με φανώ σαν άλλος ένας καταστροφολόγος και επιθυμώ διακαώς το αντίθετο μα .... διαφαίνεται ότι ο Έλληνας αν ξυπνήσει από τον λήθαργο τον οποίον έχει περιέλθει θα αντιδράσει ως ένας αφηνιασμένος ταύρος εν υαλοπωλείο .

    Ποτέ όμως μην λες ... ποτέ .
    Κανένας δεν μπορεί να πει ότι γνωρίζει μετά βεβαιότητας πως θα αντιδράσει ο Έλληνας .

    ΜΕ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

    Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΑΡΘΡΟ! ΩΡΑΙΕΣ ΠΑΡΟΜΟΙΩΣΕΙΣ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλησπερα ΑΡΜΑΓΕΔΩΝ! ευχομαι να εισαι καλα. Τι λεει η παροιμια; `δαγκα την γλωσσα σου`
    Ο Θεος να μας φυλαξει απο τετοιο κακο! Φιλε μου ουτε να το σκεφτομαστε, κατα τ αλλα χαιρομαι
    που μας εκφαζει το αρθρο, ευχαριστουμε τον ΛΥΚΙΟ, αληθεια που χαθηκε παλι ;
    Καλη εβδομαδα σε ολους.


    Καλλογιαννης:` Αυτον τον ουρανο με τα γαλαζια ματια
    τον κανανε κομματια, Χριστε μου πως πονω!
    Δαναη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είσαι το φθηνότερο κρέας!!!

    Ίσως στην προσπάθεια που κανουμε να σας αφυπνίσουμε και να σας οδηγήσουμε στην διάθεση της αλλαγής του πολιτισμού να ξεχάσαμε να σας δώσουμε και πιο απλά ,πιο κατανοητά στοιχεία !
    Επιμένουμε όλοι να τηρούμε ευλαβικά όλα όσα το ΜΑΤΡΙΞ μας δίδαξε ώστε να είμαστε πιστά και υπάκουα πρόβατα. Ταυτόχρονα το ίδιο το σύστημα ανά σχετικά κυκλικούς περιόδους περνά σε εποχή συγκομιδής όπως κάνει ο τσοπάνης σε περίοδο του Πάσχα!!
    Επιμένουμε να ακούμε τα ιερατεία σε όλα όσα μας έχουν τοποθετήσει μέσα στην αρχέτυπη συνείδηση μας για το που ,ποιον με ποιο τρόπο πρέπει να πιστεύουμε έτσι ώστε αν χρειαστεί να είμαστε εύκολοι μάρτυρες και ζώα προς θυσία που θα εξευμενίσουν το οποιοδήποτε κακό (ένα κακό που συνήθως μετριέται με κέρδος ) !
    Σήμερα είμαστε πολύ κοντά σε ένα ακόμα κύκλο της εποχής συγκομιδής!!


    Πάμε στην αξία της αλήθειας λοιπόν,θα σκότωνες κάποιον επειδή πιστεύεις ότι εσύ γνωρίζεις την αλήθεια και ο άλλος οχι? Δηλαδή ο Α-ληθης έχει πιο αξία από αυτόν που βρίσκεται σε λήθη? Τον ηλίθιο? Αν απαντήσεις ναι θα πρέπει να σφάξουμε το 90% του πλανήτη ,άρα οι ιλλουμινατοι δεν είναι και τόσο κακά παιδιά !! Αν όμως πεις όχι θα πρέπει αυτή την στιγμή να κατεβάσεις όλες τις ταμπέλες που σου εμφύτευσε το ιερατείο και να ενωθείς με το κοπάδι σου ώστε να αντισταθείς και να απελευθερωθείς από το ΜΑΤΡΙΞ!!Γιατι πρεπει μια και καλη να το χωνεψεις ΤΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΑ ΚΡΥΦΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ!
    STRANGER
    ΣΧΕΔΙΟ ΑΧΙΛΛΕΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΣ11 Ιουλίου 2012 - 11:51 μ.μ.

    Χαιρετώ σας!
    Τα ομηρικά έπη κρύβουν αμέτρητες εκπλήξεις , επιδέχονται πολλαπλά επίπεδα ερμηνείας .Επί του προκειμένου , κάνετε ετυμολογική ανάλυσιν σε κάθε όνομα που γνωρίζετε σε Ιλιάδα και Οδύσσεια .
    Να προσθέσω πως πρέπει να έχετε κατά νούν την εφαρμογήν πολλών και ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ επιστημών δια κάθε είδους έρευνά σας !
    Ιδού κάτι άλλο: Από την ραψωδία η΄
    ...Τότε ο Δυσσέας σηκώθηκε στη χώρα να κινήσει,
    κι η Αθηνά καλόθελα του σκόρπισε κατάχνια,
    μην τον ξανοίξει Φαίακας τρανόψυχος, κι αρχίσει
    λόγια να βγάζει αγγιχτικά, και να ρωτάει ποιος είναι.

    ...Είπε, κι ομπρός η Αθηνά ξεκίνησε με βιάση,
    και πίσωθε στ΄ αχνάρια της ακολουθούσε εκείνος.
    Κι οι Φαίακες δεν τον ένιωσαν οι θαλασσακουσμένοι,
    ομπρός τους καθώς διάβαινε περνώντας απ΄ τη χώρα,
    τι η όμορφη και φοβερή θεά Αθηνά τον είχε
    ολόσκεπο από καταχνιά, ποθώντας το καλό του.

    ...Περνάει ομπρός τους ο τρανός, πολύπαθος Δυσσέας,
    σε ανιά που του περέχυνε η θεά Αθηνά κρυμμένος,
    ώσπου ήρθε στην Αρήτη ομπρός και στον αφέντη Αλκίνο.
    Αγγίζει της βασίλισσας τα γόνατα ο Δυσσέας,
    κι η καταχνιά η θεόσταλτη σκορπιέται πίσωθέ του.
    Άνθρωπο βλέπουν τότε αυτοί, και σα βουβοί απομνήσκουν,
    με θαυμασμό κοιτώντας τον· κι αυτός παρακαλεί τους·

    ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΟΜΙΧΛΗ ΕΚΑΝΕ ΑΟΡΑΤΟ ΤΟΝ ΟΔΥΣΣΕΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΛΥΘΗΚΕ;ΜΕ ΤΟ ΑΓΓΙΓΜΑ ΤΩΝ ΓΥΜΝΩΝ ΧΕΡΙΩΝ ΤΟΥ ΕΠΑΝΩ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΣ ΓΥΜΝΑ ΓΟΝΑΤΑ ΤΗΣ ΑΡΗΤΗΣ;
    Θα παρακαλούσα να διαβάσετε τις περιγραφές των αμερικανών ναυτών που έλαβαν μέρος στο περίφημο πείραμα της Φιλαδελφειας , για την δημιουργία αορατότητας στο αντιτοπιλλικό Έλντριτζ , και πως ΕΠΑΝΕΦΕΡΑΝ ΠΙΣΩ χαμένους ναύτες με το ΑΓΓΙΓΜΑ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντιδραστικέ, πράγματι μαρτυρίες κάποιων ναυτών του Eldridge αναφέρουν ότι επανέρχονταν σε ορατότητα, όταν ο ένας άγγιζε τον άλλον. Η πράσινη άχλη που δημιουργήθηκε γύρω από το πλοίο, γρήγορα έγινε μια γαλάζια λάμψη και το πλοίο εξαφανίσθηκε τηλεμεταφερόμενο στον χωροχρόνο. Δεν έγινε αόρατο. Τηλεμεταφέρθηκε (εμφανίστηκε στο Norfolk)! Δηλαδή υπέστη χωροχρονική μετατόπιση (παράλληλο σύμπαν), ένα "κλικ" δίπλα από το δικό μας, αλλά συνέβη με ατελή και ίσως απρόβλεπτο τρόπο. Επανήλθε όταν το πεδίο έκλεισε. Θεωρώ ατελή την διαδικασία της μετατόπισης, άνευ τήρησης του "πρωτοκόλλου" αυτής της διαδικασίας, που θα έκανε ασφαλή μια τέτοια ενέργεια. Σήμερα η γνώση αυτή υπάρχει, τουλάχιστον σε επίπεδο μετάβασης ανθρωπίνων σωμάτων. Η μετάβαση ολόκληρου πλοίου, επέφερε πρόσθετη δυσκολία στο εγχείρημα. Το γιατί με το άγγιγμα του σώματος επέρχεται ορατότητα μεταξύ των μελών, δεν γνωρίζω. Ίσως και να πρόκειται για συντονισμό κραδασμικοτήτων με την επαφή.
      Η Αρήτη εμφανίζεται καταλυτικά στην Οδύσσεια αλλά και στα Αργοναυτικά, αφού στην μεν πρώτη βοηθά τον Οδυσσέα, ενώ στα δεύτερα νυμφεύει τον Ιάσονα με την Μήδεια! Το όνομά της φαίνεται συμβολικό (όπως και η παρουσία της στα δύο κείμενα) αφού μάλλον πρόκειται για μεμυημένη γυναίκα ή πρόκειται για την καθ’αυτού μύηση. Το απόσπασμα που παραθέτεις Αντιδραστικέ, είναι πράγματι εκπληκτικό αφού μας περιγράφει την διαδικασία αορατότητας που κατέστησε στον Οδυσσέα η Αθηνά, προκειμένου να τον βοηθήσει.
      Θα ήμουν ευγνώμων αν μας έδινες περισσότερη ανάλυση.
      ΛΥΚΙΟΣ

      Διαγραφή
  9. ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΕ ΕΡΧΕΣΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ; ΤΙ ΕΙΣΑΙ, Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμε, ο Αντιδραστικός έχει το δικαίωμα να θέτει ερωτήματα προς συζήτηση. Το ίδιο έχεις και εσύ! Ούτε δάσκαλος ούτε κάτι άλλο είναι. Ας μην είμαστε αγενείς. Θα ήταν καλύτερα αν είχες και εσύ κάτι να μας πεις στο θέμα...
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
  10. ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΣ12 Ιουλίου 2012 - 11:19 μ.μ.

    Χαιρετώ σας!
    Δεν είμαι άξιος ωσάν δάσκαλος , ίσως είμαι καλός συνοδοιπόρος ! Η πρόθεσίς μου ήτο να καταδείξω την ανεξάντλητην δυνατότητα ερεύνης που μας δίδουν τα Έπη . Γλωσσολογία , Ιστορία , Αστρονομία , Μουσική , Μαθηματικά , Φυσική , Χημεία , Ιατρική , Γεωλογία , Βιολογία , Γεωπονία , Μηχανολογία , Αρχιτεκτονική και άλλες ειδικότητες πρέπει να συνδυάσουν τις γνώσεις τους ούτως ώστε να επιτύχουν μεγαλύτερη αποκρυπτογράφησι των Επών !
    Λύκιε , σωστά αναφέρεις τα αποτελέσματα του πειράματος , απλώς ο φαινομενικός και ανακοινώσιμος στόχος τους ήταν η αορατότητα , στόχος ανεκπλήρωτος τότε !Όμως η Ιλιάδα έχει εξίσου εκπληκτικά στοιχεία . Από την ραψωδία Ε ( Διομήδους αριστείαν ):

    Αλλ’ ότε την επρόφθασε στο μέγα πλήθος μέσα
    τινάχθη, επήδησ’ ο υιός του θαυμαστού Τυδέως.
    Και με τ’ ακόντι εσκάρφισε το τρυφερό της χέρι.
    τον πέπλον της, αμβρόσιον υφάδι των Χαρίτων,
    πέρασ’ η λόγχη κι εύρηκε την άκρην της παλάμης.
    Ρέει το αίμα της θεάς και άφθαρτον είν’ εκείνο,
    το έχουν μόν’ οι μάκαρες θεοί και ιχώρ το λέγουν.
    Οίνον δεν πίνουν οι θεοί, μήτε σιτάρι τρώγουν,
    κι είναι δια τούτο αναίματοι και αθάνατοι καλούνται.
    Φώναξ’ εκείνη θλιβερά και αφήνει τον υιόν της.
    Στα χέρια του τον σήκωσαν ο Απόλλων και με νέφος
    μαύρο τον ζώνει, μη κανέν ακόντι χαλκοφόρο
    των ταχυϊππων Δαναών τον εύρη μες στο στήθος.

    Το μαύρο νέφος στο αρχαίο κείμενο είναι :κυανέῃ νεφέλῃ , και εδώ θέλει συζήτησι!ΓΑΛΑΖΙΟ στο Έλντριτζ;
    Το κυανούν είναι σίγουρα βαθύ μπλέ , είναι μαυρογάλαζο , είναι μαύρο , είναι ΙΡΙΔΙΖΟΝ και ΑΠΑΣΤΡΑΠΤΟΝ , αντιγράφω επιλεκτικώς εκ του LIDDEL - SCOTT ειδικώς δια το κύανος: ύλη τις έχουσα χρώμα βαθύ κυανούν , ην κατά τους ηρωϊκούς χρόνους μετεχειρίζοντο ...ούτως επί του θώρακος του Αγαμέμνονος υπήρχον ...κυάνεοι δέ δράκοντες , ίρισσιν εοικότες , ...επί της ασπίδος του Ηρακλέους υπήρχον πτύχες κυάνου , ... απαστράπτον εν τω φωτί και ποικιλλόμενον ( ίρισσιν εοικώς )...Τι ήτο η ύλη αύτη είναι αμφίβολον.Γενικώς νομίζεται ότι ήτο κυανούς χάλυψ και , ει και κατά τους Ομηρικούς χρόνους ο σίδηρος ήτο σχετικώς εν ολίγη χρήσει , η τέχνη όμως του σκληρύνειν αυτόν δεν ήτο άγνωστος ...
    Άλλη έκπληξις !Άλλη συζήτησις!
    Συνεχίζω όμως με το νέφος ! Στην ίδια επίσης ραψωδία :
    Κι η Ήρα με την μάστιγα σφοδρά κινεί τους ίππους.
    Βροντούν οι πύλες τ’ ουρανού αυτάνοικτες μπροστά τους,
    οπού του απέραντ’ ουρανού φυλάκτρες και του Ολύμπου
    την φράζουν με το σύγνεφον ή τ’ αφαιρούν οι Ώρες.

    Ἥρη δὲ μάστιγι θοῶς ἐπεμαίετ᾽ ἄρ᾽ ἵππους·
    αὐτόμαται δὲ πύλαι μύκον οὐρανοῦ ἃς ἔχον Ὧραι,
    τῇς ἐπιτέτραπται μέγας οὐρανὸς Οὔλυμπός τε
    ἠμὲν ἀνακλῖναι πυκινὸν νέφος ἠδ᾽ ἐπιθεῖναι.

    Οι Ώρες ανοίγουν τα νέφη , που είναι ΠΥΛΕΣ και μάλιστα άλλη η πύλη του ουρανού και άλλη του Ουλύμπου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αντιδραστικέ χαίρε!
    Δεν ξέρω αν έχει μεγάλη σημασία η σημειολογία και η αξία του χρώματος του νέφους και οι λοιπές περιγραφές. Εγώ μένω στην ουσία του θέματος, που είναι η διαδικασία και η δυνατότητα της αορατότητος, αλλά κυρίως της κινήσεως χωροχρονικά μέσα από "πύλες' και διαύλους τα οποία βεβαίως δεν είναι τίποτε άλλο από φυσικά και υπάρχοντα φαινόμενα, άγνωστα εν πολλοίς στην συμβατική επιστήμη. Ή μήπως όχι;
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας
Φίλοι του ιστολογίου, παρακαλώ να κάνετε ελεύθερα τον σχολιασμό σας, αλλά να απέχετε από ύβρεις και προσβολές προσώπων, καθώς και να χρησιμοποιείτε την Ελληνική γλώσσα και γραφή (όχι greeklish). Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται. Επίσης διαγράφονται spam και διαφημίσεις άλλων ιστολογίων.

Τα σχόλια ελέγχονται πριν δημοσιευθούν.


.