Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

ΕΞΙ ΣΩΜΑΤΑ ΝΕΚΡΩΝ ΓΚΡΙΖΩΝ (ΒΙΝΤΕΟ)

Γράφει ο ΛΥΚΙΟΣ.
 Στο βίντεο αυτό, βλέπουμε ουσιαστικά μιά φωτογραφία έγχρωμη όπου απεικονίζονται έξι ανθρωπόμορφα όντα, σαφώς μη ανθρώπινα. Φαίνονται νεκρά και μάλιστα σε κατάσταση κηροποίησης-σαπουνοποίησης (σηπτική κατάσταση πτωμάτων υπό ειδικές συνθήκες θερμοκρασίας και υγρασίας). Το αποστεωμένο σώμα τους μαρτυρά ή oτι έτσι είναι η φυσιολογία τους ή oτι υποσιτισθήκαν προ του θανάτου τους. Παρατηρούμε επίσης ότι σε όλα τα άκρα τους έχουν από τρία δάχτυλα. Τα μάτια τους είναι ανοιχτά και μαύρα, πράγμα το οποίο μας δείχνει ότι δεν υπάρχουν βλέφαρα ώστε να κλείνουν, παρά μόνον μόνιμες μαύρες μεμβράνες που λειτουργούν προστατευτικά.
Η συνολική εικόνα είναι απολύτως ταυτόσημη με την περιγραφή των λεγόμενων Γκρίζων (grays), οι οποίοι είναι δημιουργήματα των ερπετόμορφων Δρακονιανών, τελούν υπό τις εντολές τους, είναι άφυλα (καθώς δεν αναπαράγονται με τον γνωστό τρόπο) δεν έχουν ατομική ψυχική υπόσταση, στερούνται αυτοβουλίας, είναι όμως ευφυή και έντονα τηλεπαθητικά. Είναι εκτελεστικά όργανα των δημιουργών τους και στερούνται παντελώς κρίσης και συναισθημάτων.
  Η φωτογραφία κυκλοφόρησε πρόσφατα στο διαδύκτιο (μαζί με πολλές άλλες τελευταία) και φαίνεται αυθεντική. Τα σώματα βρίσκονται σε φορεία νοσοκομείου ή νεκροτομείου ή τέλος πάντων ειδικού εργαστηρίου. Η παρουσία και άλλων τέτοιων φορείων μας μαρτυρά ότι αναμένεται και άλλος αριθμός πτωμάτων ή ότι εκεί είναι χώρος μόνιμης σώρευσης  τέτοιων σωμάτων. Το «σεντόνι» αλουμινίου με το οποίο είναι στρωμένα όλα τα φορεία, μας ενισχύει την εντύπωση της γνησιότητας διότι στα συνήθη ανθρώπινα σώματα χρησιμοποιούνται απλά βαμβακερά σεντόνια. Το σεντόνι αλουμινίου αποτρέπει την απώλεια νεκρικού ιστού, υγρών και κυττάρων από τα πτώματα (καθώς δεν τα απορροφά) πράγμα που μας επιβεβαιώνει την εργαστηριακή-επιστημονική υποδομή του χώρου. Πιθανολογούμε λοιπόν ότι και τα υπόλοιπα φορεία πρόκειται να «φιλοξενήσουν» παρόμοια πτώματα, οπότε δημιουργείται η απορία: τι συνέβη και παρατείθονται τόσα ομοειδή πτώματα, χωρίς εξωτερικές αιτίες θανάτου (τραυματισμοί-ακρωτηριασμοί); Τι προκάλεσε τον θάνατό τους; Πως βρέθηκαν σε ανθρώπινο χώρο, σε γήινα «χέρια»; Τέτοιος αριθμός, δεν μοιάζει με περίπτωση ατυχήματος! Μήπως κάτι άλλο;  Τι γίνεται στις υπόγειες βάσεις των ΗΠΑ και την διαβόητη συνεργασία με τους Γκρίζους; Μήπως η φωτογραφία είναι από ‘κει και γιατί διαρρέει τώρα στο διαδύκτιο; Θέλουν ο κόσμος σιγά σιγά να «ξέρει»;
ΛΥΚΙΟΣ.

Στον χώρο των σχολίων, συζητήθηκαν τα παρακάτω θέματα:
Η μεγάλη εκκένωση προς ουράνιες πολιτείες, «Άνθρωποι-σαύρες», Μηνύματα μέσω υπερβατικών εμπειριών-θεάσεις ΑΤΙΑ, Τσιγγάνικες φυλές, Σεληνιακός δράκος, Ενεργειακή μορφή όντων ανάλογη της αποστολής τους, Συνεργασία αμερικανών με «Γκρίζους», Αυρικές εκπομπές «λευκού και πράσινου φωτός»

212 σχόλια:

  1. ...Ο ΕΞΩΚΟΣΜΙΚΟΣ ΕΛ SPACE TIMELORD... ......9666......28 Φεβρουαρίου 2012 στις 7:09 μ.μ.

    ΧΑΙΡΕ ΓΗ'Ι'ΝΕ ΛΥΚΙΕ!
    ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΠΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΗΣ Ο.Ε.9666......
    ΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ....

    Η ΝΕΦΕΛΙΜΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΡΤΙΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΓΕΙΑ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ!!!!!!AGENDA 21
    ΤΑ ΣΑΥΡΑΚΙΑ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΟΥΝ!
    ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ....
    Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΤΩΝ ''ΙΔΙΩΤΩΝ'' ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΥΚΕΣ!


    PROJECT WORD EVACUATION,ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ ΝΕΦΕΛΕΣ...ΣΤΟ ΑΓ.ΟΡΟΣ...


    O EΞΩΚΟΣΜΙΚΟΣ SPACE TIMELORD ΠΑΡΕΣΤΗ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΣΕ ΜΙΑ ΑΚΡΩΣ ΣΟΒΑΡΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΟΒΑΡΑ....ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ....ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΠΕΚΟΜΙΣΕ ΤΟΝ ΕΠΕΙΣΑΝ ΟΤΙ ΛΙΓΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ....

    ''{ΠΑΡΑΣΚΕΥΉ, ΝΟΈΜΒΡΙΟΣ 18, 2011 ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ BLOGSPOT}
    Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΚΕΝΩΣΗ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΗ ΠΟΛΥ ΞΑΦΝΙΚΑ.ΤΑ ΑΙΦΝΙΔΙΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΑΣΤΡΑΠΕΣ ΠΟΥ ΣΚΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ.ΤΟΣΟ ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΟΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ.
    ΤΑ ΣΚΑΦΗ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΘΕΣΗ ΣΕ ΔΕΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟΥ,ΚΑΙ ΟΙ ΑΚΤΙΝΕΣ ΑΝΥΨΩΣΗΣ ΘΑ ΣΑΣ ΕΠΙΒΙΒΑΖΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΑ….
    ΤΑ ΣΚΑΦΗ ΑΥΤΑ ΘΑ ΣΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ-ΟΥΡΑΝΙΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ…ΟΠΟΥ ΘΑ ΕΙΣΘΕ ΑΣΦΑΛΕΙΣ.
    ΚΑΙ ΤΑΥΤΑ ΕΙΠΩΝ ΒΛΕΠΟΝΤΩΝ ΑΥΤΩΝ ΕΠΗΡΘΗ ,ΚΑΙ ΝΕΦΕΛΗ ΥΠΕΛΑΒΕΝ ΑΥΤΟΝ ΑΠΟ ΤΩΝ ΟΦΘΑΛΜΩΝ ΑΥΤΩΝ.
    ΚΑΙ ΩΣ ΑΤΕΝΙΖΟΝΤΕΣ ΗΣΑΝ ΤΟΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟΝ ΠΟΡΕΥΟΜΕΝΟΥ ΑΥΤΟΥ…ΚΑΙ ΙΔΟΥ ΑΝΔΡΕΣ ΔΥΟ ΠΑΡΕΙΣΤΗΚΕΣΑΝ ΑΥΤΟΙΣ ΕΝ ΕΣΘΗΤΙ ΛΕΥΚΗ,
    ΟΙ ΚΑΙ ΕΙΠΟΝ,
    ΑΝΔΡΕΣ ΤΙ ΕΣΤΗΚΑΤΕ ΕΜΒΛΕΠΟΝΤΕΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟΝ;
    ΟΥΤΟΣ Ο ΙΗΣΟΥΣ Ο ΑΝΑΛΗΦΘΕΙΣ ΑΦ’ΥΜΩΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟΝ,ΟΥΤΩΣ ΕΛΕΥΣΕΤΑΙ,ΟΝ ΤΡΟΠΟΝ ΕΘΕΑΣΑΣΘΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΡΕΥΟΜΕΝΟΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟΝ…
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΣΑΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΑΝΙΣΧΥΡΗ ΑΚΤΙΝΑ.
    Η ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΨΗΛΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΓΗΙΝΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΣΑΣ.
    ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΚΡΑΙΕΣ ΕΓΩΙΣΤΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΘΕΣΕΙΣ Ή ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ,ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΟ ΣΤΟ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ ΣΤΙΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ.
    ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΥΨΩΣΕΙ ΤΙΣ ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ,ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΕΓΩΙΣΜΟΥ,ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΑΤΟΙ ΜΕ ΤΑ ΠΕΔΙΑ ΔΥΝΑΜΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΣΩΘΟΥΝ….
    ΕΝΑ ΥΨΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΓΑΠΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΚΑΡΔΙΑ,ΔΡΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΠΕΔΙΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΜΟΡΦΗ,ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΣΤΙΣ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΔΟΝΗΣΕΙΣ ΕΚΕΙΝΗΣ ΤΗΣ ΣΤΙΓΜΗΣ….''
    ΔΕΣΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ: UFO? TAKING ENERGY FROM EARTH? TAKING WATER? WHAT IS IT?
    http://www.youtube.com/watch?v=a66GDKGfwIE&feature=player_embedded

    ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΤΥΧΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΠΕΛΑΓΟΣ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΙΟΝΙΟ!!!.....ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΑΛΗΟΙ ΨΑΡΑΔΕΣ ΜΟΥΡΜΟΥΡΙΖΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑ ΠΡΙΝ ΓΙΝΟΥΝ ΓΝΩΣΤΑ ΤΑ Α.Τ.Ι.Α. ..ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ''ΞΕΝΟΙ'' ΠΟΥ ΡΟΥΦΟΥΣΑΝ ΤΟ ΜΕΔΟΥΛΙ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ!

    outerspaceradio live frm earth:
    ....slayer - angel of death...
    http://www.youtube.com/watch?v=K6_zsJ8KPP0

    ...Ο ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΤΟΥΝΕΛ...
    ...Ο ΑΠΟΜΑΚΡΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΟΝΕΙΡΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΥ...
    ...Ο (εξωγήινος ΕΛ) ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΤΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ ΓΗ'Ι'ΝΩΝ ΠΡΟΒΑΤΩΝ...και των απανταχού μασώνων!!!
    ...O EPISTROFEAS AΠO TON SYMPANTIKO AXRONO...
    ...Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΦΕΛΙΜΙΚΟΥ 666...
    ...Ο ΕΞΩΚΟΣΜΙΚΟΣ ΕΛ SPACE TIMELORD...
    ......9666......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΑΙΡΕ ΕΞΩΚΟΣΜΙΚΕ
    http://www.katohika.gr/2011/07/blog-post_4605.html

    Η ΕΙΔΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙΑ , ΑΛΛΑ ΕΙΔΑ ΤΑ 3 ΔΑΚΤΥΛΑ

    Δευτέρα, 11 Ιουλίου 2011
    ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟΙ ΕΝ ΔΡΑΣΗ;;;;;
    Η επιστροφή του ανθρώπου-σαύρα!

    Μετά από μια «απουσία» 23 ετών, ο «άνθρωπος-σαύρα» έκανε ξανά την εμφάνισή του στην Αμερικανική ύπαιθρο.
    Σύμφωνα με το τοπικό τηλεοπτικό κανάλι Channel 19 της Νότιας Καρολίνας, η μυθική σαύρα –αντίστοιχη του θρύλου του Μεγαλοπόδαρου (Bigfoot) σε εκδοχή ερπετού- βγήκε για βόλτα τη νύχτα της 4ης Ιουλίου.
    Κάποιοι μάρτυρες, που τα σπίτια τους βρίσκονται σε έναν επαρχιακό δρόμο, είπαν στο κανάλι ότι άκουσαν περίεργους θορύβους το ξημέρωμα.... της συγκεκριμένης μέρας.
    Όταν βγήκαν έξω για να διερευνήσουν τι συνέβη, ανακάλυψαν τους προφυλακτήρες των αυτοκινήτων τους κατεστραμμένους.
    Επιπλέον, υπήρχαν σημάδια από γαμψά νύχια, που όμως δεν μπορούσαν να φανταστούν σε τι είδους ζώο ανήκουν.
    Όταν κατήγγειλαν το γεγονός στην αστυνομία, κάποιοι μεγαλύτεροι σε ηλικία αστυνομικοί θυμήθηκαν ότι κάπου έχουν ξανακούσει αυτή την ιστορία.
    Τότε ξεκίνησαν και οι αναφορές της εμφάνισης ενός πλάσματος με μορφή μεταξύ ανθρώπου και σαύρας. Οι μαρτυρίες έλεγαν ότι το πλάσμα είχε ύψος πάνω από δύο μέτρα, με κόκκινα μάτια και τρία γαμψά νύχια σε κάθε χέρι, αντί για δάχτυλα.
    Μέχρι στιγμής, οι εμφανίσεις του ανθρώπου-σαύρα περιορίζονται στη Νότια Καρολίνα και το σίγουρο είναι ότι έχει «αδυναμία» στους προφυλακτήρες αυτοκινήτων.
    Μένει να δούμε εάν η φήμη του πλάσματος θα καταφέρει να φτάσει σε δημοφιλία αυτή του Μεγαλοπόδαρου (Bigfoot).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΙΡΕ ΑΝΤΙΝΟΟΕ,
      ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΥΣ ΕΤΕΡΟΥΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ....

      Διαγραφή
    2. ΕΣΤΕΙΛΑ ΗΔΗ ΜΕΙΛ ΣΕ ΝΟΑ ΚΑΙ ΗΧΟ , ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΜΕ ΝΟΑ
      ΕΞΩΚΟΣΜΙΚΕ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ; ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΑΤΙΑ Ο ΜΑΚΗΣ ΠΟΔΟΤΑΣ ΑΝΕΦΕΡΕ ΠΩΣ ΑΡΚΕΤΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΣΑΝ ΣΕ ΟΝΕΙΡΟ ΣΚΑΦΗ ΑΙΩΡΟΥΝΤΟ ΣΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΖΑΝ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ , ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ Ο ΛΥΚΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΕΙΡΙΚΟ ΑΥΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ

      Διαγραφή
  3. ΛΥΚΙΕ , ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΙ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ ΤΟ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΟΜΠΟΤ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ ΣΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ.ΑΡΧΟΝΤΑ ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ...Ο ΕΞΩΚΟΣΜΙΚΟΣ ΕΛ SPACE TIMELORD... ......9666......28 Φεβρουαρίου 2012 στις 9:00 μ.μ.

    ΑΞΙΖΕΙ:
    UFO πάνω από την Ισπανία ...
    ufo ovni pescadores 22-02-2012
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Ie7eEVr7yPw

    UFO 2012 5 χιλιόμετρα σε διάμετρο και άλλοι που φαίνεται να είναι ζωντανοί!
    http://www.youtube.com/watch?v=ENclgp4zkq0&feature=related

    outerspaceradio live frm earth:
    ...cat power - "house of the rising sun"....
    http://www.youtube.com/watch?v=zrd09Ph701U

    ...Gloria - Them (Van Morrison)...
    http://www.youtube.com/watch?v=sPqtwdoRjBs

    ...Ο ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΤΟΥΝΕΛ...
    ...Ο ΑΠΟΜΑΚΡΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΟΝΕΙΡΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΥ...
    ...Ο (εξωγήινος ΕΛ) ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΤΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ ΓΗ'Ι'ΝΩΝ ΠΡΟΒΑΤΩΝ...και των απανταχού μασώνων!!!
    ...O EPISTROFEAS AΠO TON SYMPANTIKO AXRONO...
    ...Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΦΕΛΙΜΙΚΟΥ 666...
    ...Ο ΕΞΩΚΟΣΜΙΚΟΣ ΕΛ SPACE TIMELORD...
    ......9666......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΛΥΚΙΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ.ΔΑΣΚΑΛΕ ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ EVACUATION;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ΕΚΚΕΝΩΣΙΣ... ΕΧΕΙ ΕΙΠΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ.....ΘΑ ΜΑΣ ΥΠΟΔΕΧΘΕΙ ... ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΜΕ ''ΝΕΦΕΛΕΣ''....ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΓΗ!....ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ''ΜΑΧΗ'' ...ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ!

      Διαγραφή
  7. Καλωσορίζω τον αξιοσέβαστο ΑΝΤΙΝΟΟ.
    Πράγματι, το καλοκαίρι του 1978, είχα μια ονειρική εμπειρία η οποία καταγράφηκε έντονα στην μνήμη μου μέχρι και σήμερα. Με είχε τρομάξει πολύ. Ήμουν μόλις 8 ετών και την εποχή εκείνη δεν υπήρχαν πολλές (όπως σήμερα) προσλαμβάνουσες παραστάσεις και εξοικείωση με διαστημικά σκάφη και εξωγήινους. Είδα λοιπόν, τον ουρανό από το παράθυρο του σπιτιού μου στην Αθήνα, να είναι γεμάτος από εκατοντάδες μεγάλα και μικρά σκάφη σε αιώρηση (δηλαδή ακίνητα) σε διάφορα ύψη ορισμένα εκ των οποίων είχαν σκάλες οι οποίες κατέβαιναν κάθετα στο έδαφος. Έβλεπα να ανεβοκατεβαίνουν άνθρωποι διαρκώς. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι ένοιωθα έναν συλλογικό ΦΟΒΟ για την κατάσταση, ο οποίος απεικόνιζε-αντιστοιχούσε στο γενικευμένο αίσθημα φόβου των κατοίκων της γης! Τα σκάφη ήταν ως επί τω πλείστων διαμήκη, μάλλον μεταγωγικά. Το περίεργο είναι ότι κάποιες μέρες νωρίτερα, είχα δει στην πραγματικότητα, νύχτα, ένα ΑΤΙΑ φωτεινό να κινείται ανατολικά αφήνοντας πίσω του φωτεινή άχλη. Άκουσα συνομιλίες γειτόνων αλλά μη γνωρίζοντας για τι πρόκειται έπεσα για ύπνο.
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλε μου τυχαια επεσα στο blog απο καποιο λινκ, διαβαζοντας την περιγραφή του σχολίου σου θελω να μοιραστω μαζι σου οτι το ιδιο ονειρο που περιγραφεις εχω δει τουλαχιστον 3 φορες (τοσες θυμαμαι σιγουρα.... ) σε διαφορες φασεις της ζωης μου η πρωτη ηταν σιγουρα σε ηλικια 11-14. μεγαλωμενος σε ορθοδοξη οικογενεια (οχι φανατισμενη με τη θρησκεια η πιεστικη....) εξελαβα οτι το ονειρο αφορουσε σιγουρα τη δευτερα παρουσια(αφου σιγουρα θυμαμαι και τη παρουσια του Χριστού) καθως και το φοβο που αισθανθηκα σε αυτο το ονειρο οχι μονο ο δικος μου αλλα και τον γυρω μου αφου το ονειρο εξελισοταν σε πολυ οικεια μερη μου(αθηνα,χωριο) μετα απο τοσα χρονια ακομα δε μπορω να εξηγησω που κολαγανε τα διαστημποπλοια με το Χριστό, επισης κατι αλλο που θυμαμαι χαρακτηριστικα ηταν κατι σαν φωτεινες πυλες που ανοιγαν στο πουθενα το κυριο χαρακτηριστικο παντως ολων ηταν ο ουρανος και τα σκαφη.....αυτα για την ωρα, θελω να διαβασω και τα υπολοιπα αρθρα του blog μιας και τυχαια επεσα στο blog και οχι στο συκεκριμενο post το οποιο ανοιξα και αυτο τυχαια...... τι να πω πολλα μαζι για τοσο αργα :)...
      Μια απαντηση οτι δεν εχω τρελλαθει θα ηταν το λιγοτερο...
      Ευχαριστω.

      Διαγραφή
    2. Φίλε μου αναγνώστη αφού σε καλωσορίσω, θα σου πω ότι αρκετοί άνθρωποι έχουν υπερβατικές εμπειρίες σε όνειρα ή οράματα (δεν είναι το ίδιο), μια μορφή μηνυμάτων τα οποία προειδοποιούν ή προαναγγέλλουν μελλοντικές καταστάσεις. Προέρχονται είτε από αυτό που λέμε «ακασικά αρχεία» ή συλλογική μνήμη της ανθρωπότητας, είτε από ατομική υποσυνείδητη διεργασία (ελευθερία κίνησης στον χρόνο), είτε από παρέμβαση εξωγενών παραγόντων, οι οποίες θέλουν να μας προειδοποιήσουν για κάτι. Το θέμα είναι ότι τα ονειρικά βιώματα αυτού του τύπου, έχουν βαθύτερο σκοπό: όχι μόνο να μας προειδοποιήσουν, αλλά να μας προϊδεάσουν και να προετοιμάσουν για τον ρόλο τον οποίο πρέπει (επιλεχθήκαμε ίσως) να διαδραματίσουμε στα μελλοντικά γεγονότα. Εκεί εστίασε και ψάξου! Η σχέση «εξωγήινων» και Χριστού, δεν είναι ασύνδετη. Αρκεί να αλλάξεις την σημασία της λέξης «εξωγήινος». Βρες με τι θα την υποκαταστήσεις, διαβάζοντας εδώ μέσα. Στα 11-14 και μεγαλωμένος σε «χριστιανική οικογένεια» είχες αρκετές προσλαμβάνουσες παραστάσεις καταγεγραμμένες στο υποσυνείδητο, ώστε να μπορέσεις να δεις αυτό που είδες. Την συνειδητή επεξεργασία-ερμηνεία όμως θα την πραγματοποιούσες σε πολύ μεγαλύτερη ηλικία. Καλή σου συνέχεια…
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι 144.000 είναι οι “δούλοι του Θεού” και οι “σφραγισμένοι επάνω στα μέτωπά τους” (Αποκάλυψη 7:3)..Είναι οι ''εκλεκτοί''...ας πούμε ''η προεδρική φρουρά''. Στο κεφάλαιο 14 η παράλληλη περικοπή αναφέρει ότι έχουν “το όνομα του Πατέρα γραμμένο επάνω στα μέτωπά τους” (Αποκάλυψη 14:1). Αυτό σημαίνει ότι έχουν επιτρέψει στον Θεό να αναπτύξει μέσα τους τον χαρακτήρα Του, και ο Θεός με την αόρατη σφραγίδα Του εγγυάται στους κατοίκους του σύμπαντος (αγγέλους κτλ.) ότι θα παραμείνουν πιστοί κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Θλίψης και στην αιωνιότητα.
      Είναι όντα της φυσιολογίας του πλανήτη...και είναι σχετικά ουδέτερα αλλά, υπό έλεγχο της Δρακονιανής συμμορίας!

      EΥΧΑΡΙΣΤΏ ΓΙΑ ΤΟ E-MAIL

      H OMAΔΑ O.E. 9666 ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ E- MAIL...
      ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑ ΤΑΥΤΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ!

      Διαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νόα ομοίως και το δικό μου e-mail είναι στην διάθεση της παρέας. Η ανάρτηση του σχολίου σου έγινε κανονικά με την πρώτη. Όμως για λόγους αφαλείας, το βράδυ τα e-mail που τώρα εκθέτουμε θα τα διαγράψω. Οπότε όποιος θέλει ας τα σημειώσει σε χαρτί.
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
    2. ΝΟΑ, ΚΑΝΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΧΑΡΗ ΚΑΙ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕ ΕΑΝ ΚΑΙ ΕΦ'ΟΣΟΝ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ...ΤΗΝ ΑΟΡΑΤΗ, ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ!

      Διαγραφή
    3. NOAΣFeb 28, 2012 11:27 AM

      επειδη δεν ειμαι καλος σε αυτα,ξαναΓΡΑΦΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.ΔΑΣΚΑΛΕ ΤΟ EMAIL MOY --------- λυκιε ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΙΣΧΥΕΙ.ΤΟ 144,00 SABATO ΠΑΙΖΕΙ ΔΑΣΚΑΛΕ; ΟBIGFOOT,KAI TO YETI,EINAI RATSES ΑΥΤΩΝ;ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΕ ΚΑΦΕ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΑΚΑΘΕΚΤΟΙ.

      Διαγραφή
  10. ΔΑΣΚΑΛΕ ΧΘΕΣ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΟΤΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΑΧΕΣ ΣΤΗΝ ΣΤΡΑΤΟΣΦΑΙΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΒΑΡΥΤΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΓΚΑΖΟΤΕΝΕΚΕΔΕΣ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΛΕΣ;ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΘΑΝΑΤΟΙ.ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΜΨΥΧΩΝΕΙ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΔΑΣΚΑΛΕ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΞΩΝΑΥΤΗ ΛΥΚΙΕ, ΑΝΤΙΝΟΕ, ΝΟΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΧΑΙΡΕΤΕ!

    ΣΗΜΕΡΑ ΕΝΤΕΛΩΣ «ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΑ» ΕΠΕΣΑ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΟΝΗΜΑ ΤΟΥ «Steven M. Greer - http://www.disclosureproject.org/index.shtml» ΔΙΔΑΚΤΩΡ ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΕΔΩ: http://www.scribd.com/doc/30425722/Disclosure-Military-and-Government ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΕΣ ΔΕΚΑΔΕΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΣ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΑΠΟ «ΑΤΟΜΑ ΥΠΕΡΑΝΩ ΠΑΣΗΣ ΥΠΟΨΙΑΣ» ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΑΤΙΑ. ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ. (ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ 560 ΣΕΛΙΔΩΝ, ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ.)
    ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΤΟΥ 1997 ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΚΟΝΓΚΡΕΣΟ ΔΕΚΑΔΕΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΘΕΑΣΗΣ ΑΤΙΑ ΚΑΙ ΜΙΛΗΣΑΝ ΣΤΟΥΣ ΓΕΡΟΥΣΙΑΣΤΕΣ!
    ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΣΕΛΙΔΑ 14 ΛΕΕΙ: «We have identified insiders and scientists who can prove, in open Congressional hearings, that we do in fact possess classified energy generation and antigravity propulsion systems capable of completely and permanently replacing all forms of currently used energy generation and transportation systems. These devices access the ambient electromagnetic and so-called zero point energy state to produce vast amounts of energy without any pollution…» ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ Η ΕΡΕΤΡΙΑ ΔΕΛΤΑ ΠΡΟ ΤΡΙΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΓΙΑ ΤΟ «ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΕΝΟ» ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΕΣΤΕ – ΑΝΤΛΕΙΤΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ!!! ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΠΤΩΣΙΣ!!! (http://www.physics4u.gr/articles/casimir.html)
    ΕΡΕΤΡΙΑ ΔΕΛΤΑ ΧΑΙΡΕ! ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΒΑΘΟΥΣ ΚΑΡΔΙΑΣ…
    ΕΞΩΝΑΥΤΗ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΚΕΝΟΥ «ZERO POINT ENERGY» ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗ «ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ» ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ Ο «ΑΙΘΕΡΑΣ»; (CORNELL UNIVERSITY http://arxiv.org/abs/astro-ph/0607411 - Modifying gravity with the Aether: an alternative to Dark Matter)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΡΕΤΡΙΑ ΔΕΛΤΑ (Ο.Ε.9666)28 Φεβρουαρίου 2012 στις 9:53 μ.μ.

      ΧΑΙΡΕ ΗΧΕ!
      ΕΝΑ ΓΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΗΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΩΚΟΣΜΙΚΗ ΕΡΕΤΡΙΑ ΔΕΛΤΑ.
      ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ.
      ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΑ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΙΘΕΡΑ. ΑΠΑΝΤΩ ΕΓΩ ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΕΞΩΝΑΥΤΗ.

      Διαγραφή
  12. Να θέσω υπ' όψιν της παρέας ότι αυτή την στιγμή, την συζήτηση παρακολουθούν 39 άτομα, ενώ στον ιστότοπο βρίσκονται 73 όλοι από Ελλάδα. Αυτό έχει την αξία του, ώστε να διασφαλισθεί και να υπολογισθεί η δυναμικότητα των συμμετεχόντων αλλά και η ασφάλεια των διακινουμένων πληροφοριών.
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΔΑΣΚΑΛΕ,ΕΙΔΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Ο ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΩΡΑ ΤΗΛ.ΕΓΩ ΕΝΩ ΕΙΧΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΒΡΩ.ΕΧΩ ΑΥΤΟ ΤΟ TUCH ΤΗΛ.ΚΑΙ ΜΠΕΡΔΕΨΑ ΤΑ ΜΠΟΥΤΙΑ ΜΟΥ.Α ΡΕ ΗΧΕ ΠΟΣΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...Ο ΕΞΩΚΟΣΜΙΚΟΣ ΕΛ SPACE TIMELORD... ......9666......28 Φεβρουαρίου 2012 στις 10:09 μ.μ.

      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕ ΝΟΑ,
      Η Ο.Ε.9666, ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΟΠΩΣ ΠΡΟΕΙΠΑ ΤΑ E - MAIL KAI TA KINHTA..
      EXOYMΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ... ΣΤΟ ΠΛΕΙΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!
      ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΓΝΗΣΙΕΣ ΕΛΛΗΝΟΠΡΕΠΕΙΣ ΦΩΝΕΣ!

      outerspaceradio live frm earth:
      ΨΑΡΑΝΤΩΝΗΣ-Ο ΔΙΑΣ
      http://www.youtube.com/watch?v=uShAPsmPM1M
      ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

      ...Ο ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΤΟΥΝΕΛ...
      ...Ο ΑΠΟΜΑΚΡΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΟΝΕΙΡΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΥ...
      ...Ο (εξωγήινος ΕΛ) ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΤΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ ΓΗ'Ι'ΝΩΝ ΠΡΟΒΑΤΩΝ...και των απανταχού μασώνων!!!
      ...O EPISTROFEAS AΠO TON SYMPANTIKO AXRONO...
      ...Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΦΕΛΙΜΙΚΟΥ 666...
      ...Ο ΕΞΩΚΟΣΜΙΚΟΣ ΕΛ SPACE TIMELORD...
      ......9666......

      Διαγραφή
    2. Το e-mail είναι στην διάθεσή σου αν και όταν θα επιθυμίσεις να επικοινωνίσεις μαζί μου. Είναι το δικό μου στίγμα. Το δικό σου να το κρατήσεις κρυφό. Εξάλλου είμαι σίγουρος ότι αν θελήσεις θα βρείς τον τρόπο να το κάνεις με ασφάλεια (δική σου).

      Διαγραφή
  14. ΧΑΙΡΕ ΕΡΕΤΡΙΑ Δ.ΛΥΚΙΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ 1993 ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΗΝ ΑΝΩ ΠΟΛΗ ΟΤΑΝ ΕΜΕΝΑ ΗΡΘΑΝ 5 ΑΤΙΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΚΥΚΛΟΥΣ ΓΙΑ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΠΕΡΙΠΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι επαφές 1ου τύπου είναι πολλές και αφορούν σημαντική μερίδα πολιτών. Όμως δεν ανακοινώνονται είτε από φόβο δυσπιστίας, είτε από μη κατανόηση του τι είναι αυτό που βίωσαν.

      Διαγραφή
  15. ΑΥΤΗ Η ΠΡΟΕΔΡΙΚΗ ΦΡΟΥΡΑ,ΑΦΟΥ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΜΕΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΕΥΘΤΝΕΙ,ΤΟΥΣ ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ ΝΑ ΠΩ ΕΤΣΙ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΝΕΦΕΛΕΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ , ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΛΥΚΙΕ , ΧΑΙΡΕ ΝΟΑ ΗΧΕ ,ΠΑΡΜΕΝΙΩΝΑ , ΧΑΙΡΕ ΕΡΕΤΡΙΑ ΔΕΛΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΕΞΩΝΑΥΤΗ ΕΧΕΙ ΑΥΞΗΘΕΙ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ Η ΕΝΤΑΣΗ ΤΩΝ ΗΧΩΝ (ΔΕΞΙ ΑΥΤΙ). ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΑΜΕΣΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙ,...ΟΣΟ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΑ ''ΕΥΑΙΣΘΗΤΑ'' ΑΤΟΜΑ...ΘΑ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ ΜΝΜ,....ΔΙΑΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΙΘΕΡΙΚΗΣ ΣΥΝΝΕΝΟΗΣΕΩΣ...ΑΠΟ ΤΗΝ ''ΠΗΓΗ''

      Διαγραφή
  18. ΤΩΡΑ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.
    ΝΑΥΤΗ ΜΠΗΚΕ Ο ΔΑΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑ ΜΟΥ.
    ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ.
    ΝΟΑ Ο ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟΥΛΗΣ.
    ΔΩΣΕ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ.
    ΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΩΡΟ ΩΡΑ ΠΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΕΙ.
    ...ΑΟΡΑΤΟΜΠΕΣΑΛΗΣ...
    ΜΠΙ ΜΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταχθόνιος Δαίμων= Γήινος Δαήμων (= ειδήμων = επαΐων)
      Προς λύση παρεξηγήσεων και ερμηνεία του ονόματός μου.
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
  19. http://www.youtube.com/watch?v=TD90Dx9l_ww ΔΑΣΚΑΛΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΗΤΑΝ ΟΝΤΩΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΕΞΩΝΑΥΤΗ ΙΣΧΥΕΙ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΩΣ Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Απαντήσεις
    1. ΝΟΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΜΟΥ.
      ΒΡΕ ΜΩΡΟ ΑΣ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ.
      ΠΕΣ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥ.
      ...ΑΟΡΑΤΟΜΠΕΣΑΛΗΣ...
      ΜΠΙ ΜΠΙ
      ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΤ΄ΕΥΘΕΙΑΝ

      Διαγραφή
  22. ΠΩΠΩ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΗΘΙΣΩ.
    ΑΥΤΟ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΙ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΟ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΤΙΣ ΛΕΞΟΥΛΕΣ ΑΛΛΑ Ο.Κ.
    ΕΝΑ ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ/ΕΣ.

    ...ΑΟΡΑΤΟΜΠΕΣΑΛΗΣ...
    ΜΠΙ ΜΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΟΡΑΤΗ!!!
      ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ, ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΑΒΛΗΘΕΝ ΡΑΝΤΕΒΟΥ.

      outerspaceradio live frm earth:
      http://www.youtube.com/watch?v=QR0F_PI1dmQ&feature=related
      Γιώργος Ρωμανός - Ο Μηνάς
      ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ

      Διαγραφή
  23. NA MAS ΠΕΙΣ ΔΑΣΚΑΛΕ ΑΝ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ Η ΠΑΛΙ ΣΤΟ Ξ/6

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. λοιΠΟΝ ΤΟΥ ΤΟ ΛΕΩ.ΛΥΚΕ ΛΥΚΕ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ; ΑΚΟΥΣΕΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΝ Ο ΛΥΚΙΟΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ,ΑΛΛΑ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΟΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ;
      ΚΑΛΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΤΑ ΚΑΤΣΙΒΕΛΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΚΑΣΟΥΝ ΜΥΤΗ.
      ΘΑ ΑΝΗΣΥΧΟΥΝ ΤΩΡΑ.
      ...ΑΟΡΑΤΟΜΠΕΣΑΛΗΣ...
      ΜΠΙ ΜΠΙ

      Διαγραφή
    2. ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ PRIVEE ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΣΙΒΕΛΙΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΘΑ ΦΑΝΕ ΤΟ ΞΥΛΟ ΤΗΣ ΑΡΚΟΥΔΑΣ

      Διαγραφή
  26. ΛΥΚΙΕ ΘΑ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΕ ΕΑΝ ΣΕ ΑΠΟΚΑΛΟΥΣΑ ΛΥΚΟ;
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ.
    ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΕΙΡΑΞΕΙΣ ΛΥΚΟ.
    ΣΕ ΞΕΣΚΙΣΕ.
    ...ΑΟΡΑΤΟΜΠΕΣΑΛΗΣ...
    ΜΠΙ ΜΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Προσπαθώ να το φτιάξω! Να με λές όπως θέλεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΕΞΩΚΟΣΜΙΚΕ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ;
    ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ;
    ΕΝΝΟΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΣΟΥ.
    ...ΑΟΡΑΤΟΜΠΕΣΑΛΗΣ...
    ΜΠΙ ΜΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΛΥΚΙΕ ΣΗΜΕΡΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑ ΑΤΟΜΑ ΤΟΥ ΔΙ ΚΟΥ ΣΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ,ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΙΔΑ ΠΟΛΥ ΟΡΕΞΑΤΟΥΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΑΝ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΦΥΤΡΩΣΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΣΠΟΡΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ.ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΤΩΡΑ,ΜΕ ΤΟΝ ΕΞΩΝΑΥΤΗ.ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΗΘΙΚΗ ΜΑΣ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΑΥΡΙΟ ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ... ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΙΠΩ...ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΤΟ ΒΡΑΔΑΚΙ!
    ΑΟΡΑΤΗ ΕΡΘΕΙΣ ΔΕΝ ΕΡΘΕΙΣ ΕΓΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΩΡΑ ΕΚΕΙ! ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΕΡΘΕΙΣ ΣΤΕΙΛΕΜΝΜ ΤΩΡΑ ΓΙΑΝΑ ΞΕΡΩ!

    ΛΟΙΠΟΝ ΑΚΟΥΩ ΑΠΟΡΙΕΣ ...ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΑΣΚΑΛΕ ΕΙΠΑΜΕ ΣΤΙΣ 5:00
      ΙΣΧΥΕΙ;
      ΤΙ ΒΡΑΔΑΚΙ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ;
      Α ΕΝΝΟΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙΣ;
      ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ ΣΤΙΣ 5:00
      ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ.
      ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΑΛΣΟΣ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ.
      ΝΑΙ;
      ...ΑΟΡΑΤΟΜΠΕΣΑΛΗΣ...
      ΜΠΙ ΜΠΙ

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    3. Η φιλοξενία μου στην ομάδα είναι δεδομένη. Αύριο θα υπάρξει ειδική ανάρτηση για την συζήτηση της ημέρας με τίτλο: "ΣΤΑΘΜΟΣ ΤΗΣ 29-02-2012"
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
  31. ΗΧΟ ΔΙΑΒΑΖΩ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΟΣ.
    ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΣΟΥ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΛΥΚΕ ΚΑΙ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΜΙΑ.
    ΔΑΣΚΑΛΕ ΤΟ ΑΣΜΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
    ...ΑΟΡΑΤΟΜΠΕΣΑΛΗΣ...
    ΜΠΙ ΜΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΠΑΤΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΣΤΕΡΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΚΚΙΝΗ ΛΑΜΨΗ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΗΤΑΝΕ;
    ΣΑΥΡΟΕΙΔΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ;
    ...ΑΟΡΑΤΟΜΠΕΣΑΛΗΣ...
    ΜΠΙ ΜΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΟΥ ΕΙΧΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Η ΕΡΕΤΡΙΑ Δ.ΝΑΙ ΣΑΤΡΟΕΙΔΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.ΠΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΕΔΩ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΕΓΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΛΥΚΙΟΣ.ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ.

      Διαγραφή
  33. ΜΑΣ ΕΧΑΣΕ Ο ΑΡΜΑΓΕΔΩΝ ΤΟ ΤΣΟΠΑΝ Η SKIA.
    ...AOΡΑΤΟΜΠΕΣΑΛΗΣ...
    ΜΠΙ ΜΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ANTE EΞΩ ΓΡΑΨΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ.
    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΑΕΡΙΑ ΣΤΡΟΒΙΛΙΖΟΝΤΑΝ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ.
    ΖΗΤΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΑΙΜΑ;
    ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΜΑΙ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΜΑ ΘΑ ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΣΩ ΟΤΑΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΤΕ.
    ...ΑΟΡΑΤΟΜΠΕΣΑΛΗΣ...
    ΜΠΙ ΜΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. EΡΕΤΡΙΑ ΔΕΛΤΑ (Ο.Ε.9666)28 Φεβρουαρίου 2012 στις 11:28 μ.μ.

      nai! human blood!

      Διαγραφή
    2. ΕΡΕΤΡΙΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΝΕ ΣΑΦΗΣ!!!!!!!!
      ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ;
      ΒΟΗΘΗΣΕ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΟΥ ΦΟΡΩ;
      ΗΤΑΝΕ ΑΠΛΑ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΙΔΑ;
      ΜΑ ΤΟΣΟ ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ;
      ...ΑΟΡΑΤΟΜΠΕΣΑΛΗΣ...
      ΜΠΙ ΜΠΙ

      Διαγραφή
  35. Νόα, σπέρνε άφοβα! Μπι-μπι, προσπαθώ να ελευθερώσω την προστασία, αλλά δεν βρίσκω τρόπο. Θα το ψάξω αλλιώς αύριο, οπότε ελπίζω να λυθεί το θέμα σου. Νομίζω όμως ότι αυτό ζητείται μόνο από τους "ανώνυμους". Αν έχεις λογαριασμό Google δεν θα έχεις πρόβλημα. Τέλος αν η παρέα το επιθυμεί, μπορώ να κάνω τελείως πριβέ την συζήτηση με αποκλεισμό όλων των άλλων.
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. AX ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΛΥΚΕ ΜΟΥ.
      ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ;
      ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΜΗΝ ΣΕ ΒΑΖΩ ΣΕ ΚΟΠΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΟΙ ΛΕΞΟΥΛΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΚΑΘΑΡΟΓΡΑΜΜΕΝΕΣ.
      ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΖΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.
      ...ΑΟΡΑΤΟΜΠΕΣΑΛΗΣ...
      ΜΠΙ ΜΠΙ

      Διαγραφή
  36. ΝΟΑ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ;
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΕΔΩ.
    ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ.
    ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ.
    ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ.
    ΤΟ ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ ΠΕΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΑΓΑΠΩ ΑΛΛΑ ΖΑΤΙ ΤΗΛΕΦΩΝΕΙ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΥ ΜΙΛΗΣΩ;
    ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙΣ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ.
    ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΙΣ.
    ...ΑΟΡΑΤΟΜΠΕΣΑΛΗΣ...
    ΜΠΙ ΜΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΑΝΤΙΝΟΟΕ,ΤΙ ΛΕΣ;ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ.ΗΧΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ;ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ STEALTH;ΜΠΗΚΑΜΕ ΣΤΟ ΑΘΟΡΥΒΟ;ΛΥΚΙΕ ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΜΠΑΙΝΩ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΥΡΟΠΟΥΣ,ΑΠΛΑ ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ,ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. o.k ΕΔΩ ΛΟΙΠΟΝ ΔΑΣΚΑΛΕ.ΛΥΚΙΕ ΚΑΛΩΣ ΔΕΧΤΗΚΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΑΙΘΕΡΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΣΕΝΑ ΦΥΣΙΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Η φιλοξενία μου στην ομάδα είναι δεδομένη. Αύριο θα υπάρξει ειδική ανάρτηση για την συζήτηση της ημέρας με τίτλο: "ΣΤΑΘΜΟΣ ΤΗΣ 29-02-2012"
    Θα δω πως μπορούμε να ξεπεράσουμε το πρόβλημα για δική σας ευκολία. Ελπίζω αύριο, να έχω την λύση.
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΕΡΕΥΝΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟ 2012!!!

    Μια παράξενη έκθεση εκπονήθηκε από το Υπουργείο Εξωτερικών - Διεύθυνση Στρατιωτικών Πληροφοριών του Γενικού Επιτελείου (GRU) και κυκλοφορεί στο Κρεμλίνο σήμερα. Αναφέρει ότι ένας Αμερικανός ερευνητής για το 2012, ο συγγραφέας Drew Ryan Maras [φωτογραφία πάνω αριστερά] ήταν το θύμα μιας κακοστημένης δολοφονικής απόπειρας, από μια αμερικάνικη στρατιωτική ομάδα που άφησε ακόμα 3 αθώους νεκρούς.

    Σύμφωνα με την έκθεση GRU, η ανάλυση των κρυπτογραφημένων πληροφοριών από τις ρωσικές υπηρεσίες πληροφοριών, λένε πως η ομάδα αυτή προέρχεται από τη νοτιοανατολική περιοχή των Ηνωμένων Πολιτειών, γνωστή ως και "το κράτος της Αριζόνα", στις 6 Ιανουαρίου ακριβώς. Η ομάδα ταυτίζεται μ'αυτές τις ομάδες κρούσης του Στρατού των ΗΠΑ που λειτουργούν σε διάφορες περιοχές της Ασίας, της Αφρικής, της Νότιας Αμερικής και τη Μέσης Ανατολής. Παρόμοια υπόθεση αυτού του τύπου, σημειώθηκε επίσης στις 8 Ιανουαρίου.''

    Κατά την ανάλυση των γεγονότων που συνέβησαν στην Αριζόνα, την ακριβή στιγμή της πρώτης "επίθεσης" στις 6 Ιανουαρίου, η έκθεση GRU αναφέρει, πως διαπιστώθηκε ότι δύο άνθρωποι είχαν πυροβολήθεί από "απροσδιόριστο επιτιθέμενο"..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξωναύτη, η δράση των μυστικών υπηρεσιών είναι γνωστή και καίρια για την ύπαρξη του συστήματος!

      Διαγραφή
  41. ΔΑΣΚΑΛΕ ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ ΜΕ ΜΑΛΩΝΕΙΣ.
    ΤΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΛΑ!!!!!!
    ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΓΑΛΑΚΤΟ ΜΠΟΥΡΕΚΟ.
    ΜΟΝΟ ΜΗΝ ΔΕΝ ΕΡΘΕΙΣ.
    ...ΑΟΡΑΤΟΜΠΕΣΑΛΗΣ...
    ΜΠΙ ΜΠΙ
    ΔΩΣΕ ΚΑΙ AΛΛΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ.
    ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΚΑΦΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ANEBAINEIS THN LEOFORO APO TO ΠΕΔΙΟ ΤΟΥ ΑΡΕΩΣ ..OP0S ANEBAINEIS STO ARISTERO SOY XERI META TO ALSOS 100M. PERIPOY!...KAI ALLA?
      KAI ALLO TRAGOYDI....
      http://www.youtube.com/watch?v=cjQayxRm2eg
      fat boy slim / praise you

      Διαγραφή
  42. καλα ειμαι επι του παροντοσ αορατη.Η ΕΡΕΤΡΙΑ Δ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΟΥΤΕ ΛΙΓΟ ΟΥΤΕ ΠΟΛΥ,ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΑΙΜΑ.ΔΑΣΚΑΛΕ ΑΥΤΗ Η ΑΝΦΟΡΑ, ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ;Ε ΑΣΤΟΥΣ ΝΑ ΦΑΝΕ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ο ΗΧΟΣ ΑΠΟΧΩΡΕΙ ΠΡΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΝ ΤΩΝ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΩΝ ΤΟΥ ΚΥΤΤΑΡΩΝ!
    ΛΥΚΙΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΣΟΥ! ΠΟΛΥ ΤΥΧΑΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!
    ΕΡΕΤΡΙΑ ΔΕΛΤΑ, ΕΞΩΚΟΣΜΙΚΕ, ΝΟΑ, ΑΟΡΑΤΗ, ΑΝΤΙΝΟΕ ΚΑΙ ΛΥΚΙΕ,
    ΤΗΝ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό συντονισμό! Πρόσεχε μόνο το μήκος κύματος γιατί η ιδιοσυχνότητα επιφέρει ρηγματογόνους καραδασμούς.
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
    2. και ειδικα οταν εισαι οριζοντια

      Διαγραφή
  44. ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΘΑ ΜΠΩ ΣΤΟ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΝΑ ΒΡΩ ΤΗΝ SKIA.
    ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΑΖΗΤΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗ.
    ΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ.
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΝΩΣΤΟ ΛΟΓΟ.
    ...ΑΟΡΑΤΟΜΠΕΣΑΛΗΣ...
    ΜΠΙ ΜΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλοι μου, η συγκυρία της αναστολής αναρτήσεων στο Ξυπνήστε ρε και η αυτόματη(;) εκτροπή και μεταφορά της παρέας εδώ, μόνο τυχαία δεν φαίνεται να είναι. Η διασφάλιση της συνέχειας σε ασφαλέστερο τόπο είναι εύνοια άνωθεν κελεύσματος. Ο Εξωκοσμικός πρωτοστάτησε στην νομοτελειακή αυτή εξέλιξη. Ας σεβαστούμε το νέο status και ας μην το εκθέσουμε σε κινδύνους. Μπί-μπι καλά θα ήταν να μην διαρρεύσει η νέα κατάσταση στο Ξυπνήστε ρε! Προσοχή.
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
  45. ΗΧΕ ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ.
    ΝΟΑ ΜΟΥ ΚΑΤΙ ΒΡΗΚΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΑΥΡΟΕΙΔΕΣ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕ ΤΟΝ ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ ΠΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΒΡΩ.
    ΝΟΑ ΣΟΥ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΜΟΥ Ο ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ;
    ΕΝΝΟΩ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΟΤΑΝ ΣΥΝΟΜΙΛΗΣΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ
    ΓΡΑΨΕ ΕΑΝ ΘΕΣ ΕΝΑ ΝΑΙ Η ΟΧΙ.
    ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΔΡΟΜΟ;
    ...ΑΟΡΑΤΟΜΠΕΣΑΛΗΣ...
    ΜΠΙ ΜΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. oXI AORATH.ΕΛΕΙΠΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΙΔΑ ΣΗΜΕΡΑ,ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΑΡΡΩΣΤΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΟΛΥΜΙΛΗΣΑΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Α Ο.Κ ΝΟΑ ΜΟΥ.
    ΠΕΡΑΣΕΣ ΚΑΛΑ ΚΑΡΝΤΑΣΙ ΣΤΗ ΚΑΒΑΛΑ;
    ΤΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ;
    ΓΡΙΠΟΥΛΑ;
    ΠΑΝΤΩΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ.
    ...ΑΟΡΑΤΟΜΠΕΣΑΛΗΣ...
    ΜΠΙ ΜΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ...Ο ΕΞΩΚΟΣΜΙΚΟΣ ΕΛ SPACE TIMELORD... ......9666......29 Φεβρουαρίου 2012 στις 12:05 π.μ.

    ΚΥΡΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ Ο ΕΞΩΝΑΥΤΗΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΡΟΤΑ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΣΥΜΠΑΝΤΑ......ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙΑ!
    Η Ο.Ε.9666 , ΘΑ ΞΑΝΑΜΠΕΙ ΣΕ ΤΟΥΤΟ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΕΚΤΟΣ ΑΠΡΟΟΠΤΟΥ!...ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΔΕ ΜΑΣ ΞΑΝΑΔΕΙΤΕ ...ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.....ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ, ΤΗΝ ΕΡΕΤΡΙΑ ΔΕΛΤΑ, ΤΗΝ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΧΟΛΙΟ, ΤΟΝ ΠΕΤΡΟ Ε...ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΠΕΤΡΟ......ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ!....

    ΕΡΡΩΣΘΕ ΚΑΙ ΕΥΔΑΙΜΟΝΕΙΤΕ

    ΑΟΡΑΤΗ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΤΕΙΛΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΦΟΡΑΣ!


    ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ


    ΠΕΡΙΜΕΝΩ!

    ΤΕΛΟΣ ΜΝΜ

    ...Ο ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΤΟΥΝΕΛ...
    ...Ο ΑΠΟΜΑΚΡΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΟΝΕΙΡΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΥ...
    ...Ο (εξωγήινος ΕΛ) ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΤΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ ΓΗ'Ι'ΝΩΝ ΠΡΟΒΑΤΩΝ...και των απανταχού μασώνων!!!
    ...O EPISTROFEAS AΠO TON SYMPANTIKO AXRONO...
    ...Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΦΕΛΙΜΙΚΟΥ 666...
    ...Ο ΕΞΩΚΟΣΜΙΚΟΣ ΕΛ SPACE TIMELORD...
    ......9666......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΛΥΚΕ ΜΟΥ ΣΥΜΦΩΝΩ.
    ΟΧΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.
    ΜΑ ΘΑ ΜΑΣ ΕΝΤΟΠΙΣΟΥΝ.
    ΘΑ ΜΑΣ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ.
    ΕΣΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΕΧΘΕΣ ΤΟ ΚΑΤΑΧΘΟΝΙΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!!!!!
    ΣΤΟ ΞΥΠΝΗΣΤΕ.
    ΜΕ ΕΝΑ ΠΑΤΗΜΑ ΠΛΗΚΤΡΟΥ ΤΣΟΥΠ ΚΑΙ ΕΦΤΑΣΑΝ.
    ...ΑΟΡΑΤΟΜΠΕΣΑΛΗΣ...
    ΜΠΙ ΜΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΜΙΛΗΣΑ ΣΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ.ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕ ΚΑΛΕΣΑΝ ΣΕ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ,ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΚΑΛΕΣΟΥΝ.ΘΑ ΠΑΩ ΜΕ ΑΝΤΙΝΟΟ ΗΧΟ Κ.Λ.Π.ΑΥΡΙΟ ΕΧΩ ΑΛΛΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΤΙ ΜΕ ΩΘΕΙ,ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΜΙΛΑΩ,ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΝ.ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΥΧΑΙΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΔΑΣΚΑΛΕ ΑΣΠΡΑ!!!!!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ!!!!!!!!!!
    ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΛΑΒΕΣ.
    ΤΙ ΚΡΙΜΑ.
    ΜΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΣ.
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΗΞΕΡΕΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ
    ...ΑΟΡΑΤΟΜΠΕΣΑΛΗΣ...

    ΜΠΙ ΜΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΕΛΑΒΑ ΤΙΠΟΤΕ ! ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ! ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΑΘΩ! ΑΣΠΡΑ ? ....ΚΑΛΩΣ...ΑΝΤΙΘΕΣΗ!
      ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ!

      Διαγραφή
  53. Νοά μην παρασύρεσε εύκολα από τα πρόθυμα αυτιά που θα σε πλαισιώσουν! Να ξέρεις ότι θα υπάρξουν και μεταξύ τους, άνθρωποι επικίνδυνοι οι οποίοι θα σε "δώσουν" ή θα σε διασύρουν ώστε να απαξιώσουν τις πληροφορίες που θα σπείρεις. Απλά να είσαι συγκρατημένος σε άγνωστους ανθρώπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΔΑΣΚΛΑΛΕ ΧΑΡΗΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΜΙΑ.
    ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΑΥΤΟ.
    ΕΑΝ ΔΕΝ ΣΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ.
    ΧΑΡΗΚΑΜΕ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΣΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑΜΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΟΥ.
    ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ.
    Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΑΝΑΠΟΔΑ.
    ...ΑΟΡΑΤΟΜΠΕΣΑΛΗΣ...
    ΜΠΙ ΜΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΤΗΝ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΟΥ ΚΙ ΕΜΕΝΑ.ΛΥΚΙΕ ΕΤΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑΙΑ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ.ΧΡΩΣΤΑΩ ΓΛΥΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. MΑΛΙΣΤΑ.
    ΤΗΝ ΠΙΚΡΑ ΤΗΝ ΠΗΡΑ ΔΑΣΚΑΛΕ.
    ΛΥΚΕ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΕΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ.
    Ο ΝΟΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ.
    ΛΥΚΕ ΜΕΝΕΙΣ ΑΘΗΝΑ Ε;
    ΝΟΑ ΝΑΝΙ.
    ΚΑΙ ΠΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ.
    ΠΗΓΑΙΝΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΩ ΕΔΩ ΝΑ ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΣΩ.
    ΝΑΝΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!
    ...ΑΟΡΑΤΟΜΠΕΣΑΛΗΣ...
    ΜΠΙ ΜΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι μένω Αθήνα. Όλα με τον καιρό τους.
      Χρειάζεται προσοχή!
      Καληνύχτα Μπί-μπι, καληνύχτα Αντίνοε και σε όσους είναι ακόμη εδώ.
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
  57. ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ.
    ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ.
    ΟΜΩΣ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΗΚΑ ΕΔΩ.
    ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΚΑΤΑΧΘΟΝΙΕ ΔΑΙΜΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΕΨΑΧΝΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΑΥΡΟΕΙΔΗ.
    ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΜΗΝ ΤΟ ΚΟΥΡΑΖΩ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΨΩ!!!!!!!!!!
    ΝΑΝΙ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!
    ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΠΑΝΤΑ ΑΣ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΝ ΕΞΩΚΟΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΜΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕ.
    ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ Η ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΔΩ.
    ...ΑΟΡΑΤΟΜΠΕΣΑΛΗΣ...
    ΜΠΙ ΜΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Λυκιε τι συμβαινει εδω? δεν καταλαβαινω, βοηθησε με σε παρακαλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ποιός-ά ρωτάει;
    Τι ακριβώς δεν καταλαβαίνεις; Την ανάρτηση ή τα σχόλια;
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. καλημερα Λυκιε! συγνωμη ξεχασα να υπογραψω. δεν καταλαβαινω τα σχολια. σε χαιρετω.
    Δαναη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Έχεις απόλυτο δίκαιο...
    Λοιπόν, αυτή η ομάδα συνομιλητών, εμφανίστηκε από το ελεύθερο μπλογκ "Ξυπνήστε ρε", όπου καθημερινά συνομιλούσαν μεταξύ τους. Όμως κάποιοι υβριστές που τους παρενοχλούσαν εκεί, τους έστρεψε εδώ που τελικά βρήκαν την ησυχία τους. Άρχισαν λοιπόν τις συνομιλίες τους. Ο "αρχηγός" τους, ο "Εξωκοσμικός" αυτοπαρουσιαζόταν ως εξωγήινος(!) και παρέσυρε αρκετούς υπό την σκέπη του και την "διαφώτιση" του. Το πράγμα είχε ενδιαφέρον από πολλές πλευρές και αν θες μπορούμε να τις αναλύσουμε εν καιρώ. Όμως πρώτα θα ήθελα να διαβάσεις όλους τους διαλόγους της ομάδας που έλαβαν χώρα τον Μάρτιο και μετά αποχώρισαν ομαδικώς. Θα καταλάβεις πολλά. Πρόσεξε στο τέλος, την επίθεση που του έκανε ο ΧΙΛΩΝ και εγώ! Στο τέλος, πες μου τα συμπεράσματά σου.
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Σ,ευχαριστω παρα πολυ Λυκιε για τον κοπο που εκανες να μ,απαντησεις που ακριβως να ψαξω? θελεις σε παρακαλω να με κατατοπισεις λιγο?
    ευχαριστω θα τα διαβασω ευχαριστως. σε χαιρετω
    Δαναη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Δανάη μου,
    θα ήθελα να βγάλεις δικά σου συμπεράσματα διαβάζοντας τους διαλόγους, τους οποίους είμαι σίγουρος θα βρείς ενδιαφέροντες. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει πολύ υλικό για διάβασμα. Όμως θα σε παρότρυνα να μπείς στην διαδικασία γιατί αξίζει. Θα ήθελα να μου πεις μετά, τι κατάλαβες για τον καθένα από τα μέλη της ομάδας. Εκεί έχω να σου πω πολλά! Ξεκίνα από τους Σταθμούς, αλλά και τα Αναψυκτήρια του μηνός Μαρτίου.
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Παιδια ποιει ειστε; κατι ακουσα για τους ερπετομορφου οτι μας προσταυευεται ειστε οι ελ καλα καταλαβα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι φιλε δεν ειναι οι Ελ ουτε οι Ε. Εσυ βλεπεις να μας προστατευει κανεις απο τους ερπετομορφους; Κωστας

      Διαγραφή
    2. Παιδια εγω ειμουν στο ταγμα των μοναχων αλλα εφυγα ειχα κιαλη ευκαιρια αλλα επεσα αστα τωρα για τις σαυρες εχου κανει κακο στον κοσμο και πο εισαι ακομα εχουν εξουσια γιαυτο ξερω ολο το καταχθονιο εργο τους εχουν εξαφανειση πολη κοσμο αλλα ξερω οτι δεν ειμαστε μονοι

      Διαγραφή
  65. Εγω ειμουν στο ταγμα των μοναχων αλλα εφειγα ειχα κια αλλη ευκαιρια μετα απο δοκιμασια επεσα στο τελως αστα τα οι σαυρες εχουν κανει μεγαλο κακο στον κοσμο εχουν εξουσια για ολλα αυτα θα χαρω να παρουν καποιο μαθημα εχουν εξαφανισει πολυ κοσμο τωρα που το ξερω αυτο ειναι αλλο τα παιδια δεν ξερω ποιει ειναι απο που ειναι και τα λοιπα ξερω οτι δεν ειμαστε μονοι εχουμε πολες ουρανιες συμαχιες οκαιρος γαρ εγυς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. "Φωνή της αλήθειας" σε καλωσορίζω στον Καταχθόνιο Δαίμονα.
    Ναι, υπάρχουν θετικές και αρνητικές δυνάμεις (οντότητες μη ανθρώπινες) που μάχονται σε άλλα πεδία για όφελος ή ζημία της ανθρωπότητας. Όμως οι επίκουρες δυνάμεις, δεν μπορούν και δεν πρέπει να αναλάβουν την δική μας διάσωση, αν εμείς δεν εργαστούμε για αυτήν. Ας μην προσδοκούμε λοιπόν τον από μηχανής θεό να μας σώσει, αλλά ας θυμόμαστε το "συν Αθηνά και χείρα κίνει"!
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. χαιρετο την διαγαλαξιακη ομαδα με σεβασμο τσαμπικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΕ......!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ειμαι σιγουρος οτι το ειπες με αγαπη εχουμε τον ιδιο εχθρο μπορειτε να με εμπιστευτειτε το μονο που μπορω να κανω ειναι να εκτυποσω το μηνυμα απο που αναφερεται στην ανθρωποτητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Επιδει αναφερθηκατε σε καποιο εδαφιο της αγια γραφης και συγκεκριμενα στην αποκαλυψη του αγιου Ιωαννη του βαπτιστη πιστευω θα ξερεται οτι οταν θα συμπληρωθη το δεκατο ταγμα απο μοναχους τοτε θα γινει η δευτερα παρουσια του κυριου Ιμων Ιησου χριστου το ταγμα των δεν ειναι που επεσε αν δεν κανω λαθος αυτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Χαιρετω τα Ισιοδεια γενη με σεβασμο τσαμπικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Τσαμπικο ποια ειναι τα Ισιοδεια γενη; Εγω φιλε Τσαμπικο δε πιστευω οτι η αποκαλυψη του Ιωαννη προμηνυει καποια δευτερα παρουσια ενος Χριστου που θα ερθει να τιμωρησει τους απιστους και να σωσει τους πιστους. Αυτα τα πιστευουν οι φανατικοι εβραιοι και οι μουτζαχεντιν του χριστιανισμου. Ο Θεος αγαπα τη δημιουργια τουχωρις διακρισεις και θελει ολοι να παρουν τον δικο τουδρομο. Αλλα δεν μισει δεν εκδικειται ουτε και τιμωρει. Ειναι θεος αγαπης. Αυτα τα φοβικα περι τιμωριας και τελικης κρισης τα σπερνει το παπαδαριο για να υποταξει το κοπαδι των πιστων στον ελεγχο του. Οι παπαδες δεν θελουν ελευθερους ανθρωπους γιατι φοβουνται οτι θα χασουν τον ελεγχο και αυτο οπως μας εχει πει ο φιλος Λυκιος, το χριστιανικο ιερατειο πολεμει το αρχαιοελληνικο και ειναι εχθρος του ελληνικου πνευματος που ειναι ελευθερο και αφοβο. Αρα η αποκαλυψη ή φτιαχθηκε απο παπαδες της πρωτης χρισταινανικης περιοδουή ειναι κωδικοποιημενα μηνυματα εσωτερισμου και οχι πραγματικων συμβαντων με θηρια και σαλπιγγες.Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Δεν ξερω καποι ελληνες φιλοσοφοι καποια παραδοση; οτι εχει σχεση με τον ελληνισμο και την παραδοση αλλα βαιβαιως και την ορθοδοξια μας με ενδιαφερει οπου πρεπει να δωσεις την τιμη δωστην και τον σεβασμο τωρα δεν ανεχομαι τον ρατσισμο τρελαινομαι οπως πολλα και διαφορα ομως αυτα με εκνεβριζουν παρα πολη οπως λεγου και στη ελληνικη ταμαλα τωρα θα αυτο που ειπα με το δεκατο ταγμα δεν ειναι παραμυθια το ταγμα του εωσφορου που επεσε το προην αγγελικο θα συμπληρωθει απο μοναχους και μοναχες και αυτοι ειναι πραγματικοι ηρωες και παλικαρια. Θελω να αναφερθω σε αυτον τον μαλακογκαλακτικο ανθρωποφαγοειδες ερπετειδει τη ηθενα να μας πει να μας απειλησει; απο την μερια μου θα πολεμισω αυτους με οπιο τροπο μπορω αυτα ειχα να πω χαιρετω και αγαπατε αλληλους πως διεταξε και ο κυριος και βεβαια δεν ειναι τημωρος οθεος ειναι αγαπηα αλλα και βαιβαιως και δικαιως αν σε αυτο αναφερεσαι αυτα νασται καλα ολοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ "τσαμπίκο", προκειμένου να γίνει κάποιος διάλογος, θα πρέπει να συμφωνήσουμε στην γλώσσα επικοινωνίας. Αυτή είναι η Ελληνική και θα πρέπει να ακολουθήσουμε τους κανόνες της, προκειμένου να μπορεί ο ένας να καταλάβει τον άλλο. Προσπάθησε σε παρακαλώ να γράφεις με ένα τρόπο που ο λόγος σου να έχει συνοχή και να βγαίνει κάποιο συμπέρασμα. Χρησιμοποίησε τη γραμματική, το συντακτικό και τα σημεία στίξεως, που (υποθέτω) έμαθες στο σχολείο. Ευχαριστώ.
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
  74. Άρτζι Μπούρτζι και λουλάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Τσαμπικο τι μας λες τωρα; Το ταγμα του εωσφορου θα συμπληρωθει απο ηρωες και παλλικαρια και ποιους θα πολεμησει; Εσυ με ποιον εισαι, με τον εωσφορο με το Χριστο ή με τους Ελληνες; Μεγαλε γραφε λιγακι με συντακτικο και γραμματικη γιατι μου εβγαλες τα ματια για να σε καταλαβω. Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Εγινε φιλε κωνσταντινε ο θεος εφτιαξε δεκα αγγελικα ταγματα εκ των οποιο το ενα επεσε ποσα μειναν 9 ετσι; ε αυτο το ταγμα οταν θα σημπληρωθει απο μοναχους και γινουν δηλαδη παλι δεκα τοτε θα γινει η δευτερα παρουσια του χριστου αυτη ειναι η αληθεια ειτε πιστευουν μερικοι ειτε οχι το ταγμα που επεσε το αγγελικο ηταν το δικο του ναι ηταν ο πρωτος απο ολους τους αγγελους που εφτιαξε ο θεος αλλα επεσε απο εγωισμο τωρα οταν ειπα θα τους πολεμησω οσο μπωρο ποιος ενοουσα; σε αυτην την σελιδα ετυχς να μπω διοτι εβλεπα αυτους μωρε του ερπετο μαλακες επανω δεξια δεν εχει κατι κουτακια με ποια βιντεο θελουμε για να δουμε; ε πατισα επανω και μιλαγε ενας ερπετογκαλακτικου ετσι λεει τον λενε λεει και μιλησε για ανθρωποφαγια οχι οτι δεν ξερω οτι τρωνε ανθρωπους αλλα ακου θα ερθει λεει ενα με το ονομα πιου κτλ ομεγας αστερας λεει και τα λοιπα τα κατι θα γινει κοιτα επανω απο τα δεξια δεν ξερω αν το εχεις δει αυτους ειπα θα πωλεμεισω οσο μπορω τωρα για να ξερεις ο χαλκος τους σκοτωνει και οαγιασμος αλλα και το κομπασχοινι με ολα αυτα εισαι ατρωτος πιστευω ε και καμια προσευχη δεν βλαπτει αυτα φιλε να σαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Παιδια καλησπερα αφορμη για να γραψω ενα βιντεο που ειδα εχθες με τους υπαθρωπους δρακονιανους επιδει δεν ξερω πολα πραγματα ρωτοντας πας στην πολη εχωαπορια σχετικα με αυτους υπαρχουν καποιοι που τους υπερετουν οι ολοι τους υπηρετουν; τσαμπικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Απαντήσεις
    1. Φιλε τσαμπικο οι κινεζοι ειναι μια φυλη που τη δημιουργησαν οι δρακονιανοι. Μια αλλη φυλη που ειναι κι αυτη δημιουργήμενη απ αυτους ειναι οι εβραιοι που προερχονται απ τους Ατλαντες της Ατλαντιδας που καταβυθηστηκε μετα τον πολεμο με τους Ελ-ληνες. Η λευκη φυλη στην ουσια δεν ειναι των δρακονιανων αλλα εχει νοθευτει τοσο πολυ πλεον με αιμα ατλαντιο και εβραικο που δεν ξερεις ποιος ειναι ποιος. Και επισης υπαρχουν εβραιοι καθαροαιμοι και ημιαιμοι. Οι σεφαρντιν δεν ειναι καθαροαιμοι εβραιοι και θεωρουνται δευτεροκλασατοι οποτε μπορεις να βρεις αναμεταξυ τους και σωστους ανθρωπους. Οι μεγαλοι αντιπαλοι ομως των δρακονιανων και των παιδιων τους ειναι οι απογονοι των Ελ δλδ οι Ελληνες αλλα μονο οσοι σπ αυτους ειναι καθαροαιμοι και αφυπνισμενοι. Αλλιως δεν διαφερουν απ τους αλλους. Κωστας

      Διαγραφή
  79. Θα σας σας,πω και κατι αληθειες που θα μεινετε καγκελο και γιατι μισω τον ρατσισμο εγω ειμαι ελληνας τσιγγανος απο την αγια βαρβαρα ορθοδοξος χριστιανος με το πατριο ημερολογιο Γ.Ο.Χ. εστι για να δειτε ποιος ειναι ελληνας ολα αυτα σας τα λεω με αγαπη μηπως καταλαβετε τι γινεται ,καποτε πηγα να νεικιασω ενα σπιτι και ρωταγαν απο πο ειμαι τους ελληνας τσιγγανος και ξερετε τι μου απαντησαν; δεν το δινουμε σε τσιγγανους ,και ξερετε γιατι δεν μου διναν σπιτη; επιδει τα νεικιαζαν σε αλλοδαπους χωρι χαρτια συμφωνιτικο και τετοια για να μην πληρωσουν το φορο που τους αναλογει και σας ρωτο τωρα αυτη ειναι ελληνες ; ο χριστος δεν ειπε τα του καισαρος τω καισαρι και τα του θεου στο θεο; λειπων σας ρωτω τωρα δεν ειναι δικαια η κρισης; τσαμπικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλε τσαμπικο ο ρατσισμος δημιουργειται απο δυο και οχι απο εναν. Δλδ οταν φαινεται η διαφορετικοτητα και ο καθενας θελει να προστατεψει αυτξ τη ταυτοτητα που εχει και να μην επιρρεαστει απο τον αλλο αρχιζει τον ρατσισμο. Οι τσιγγανοι δεν ειναι ελληνικο φυλο και νομιζω οτι ερχονται απ την Ινδια πριν 1500 χρονια. Μπορει να εγιναν χριστανοι αλλα ποτε δεν ηθελαν να αλλαξουν την ταυτοτητα της φυλης και των εθιμων και της γλωσσας τους. Ολη η ιστορια τους ηταν να κλεβουν και να εξαπατουν τους αλλους, δλδ τους Ελληνες που τους λενε κοροιδευτικα μπαλαμους. Μηπως τωρα τι κανουν; δεν θελουν να πανε σχολειο μπας και χαλασουν την τσιγγανικη κουλτουρα και μαθσινουν πως να κλεβουν να πουλανε ναρκωτικα να ληστευουν να σκοτωνουν και να εξαπατουν τους Ελληνες. Οι Ελληνες δεν αρνηθηκαν σε κανενα τσιγγανο να παει σχολειο και να σπουδασει. Αυτοι θελουν να μενουν αγραμματοι και σε καταυλισμους. Μισουν τους Ελληνες το κρατος και τους νομους και επιβαλλουν με τα οπλα τους δικους τους κανονες. Εχω αδικο τσαμπικο; Αρα ο ρατσισμος ερχεται πρωτα απο τους τσιγγανους κατα των Ελληνων που τους φιλοξενουν αιωνες τωρα και αυτοι συνεχιχουν το μισος. Τι θες να κανουν οι Ελληνες μετα; Εννοειται οτι αμυνομενοι επιστρεφουν τον ρατσισμο προς τους τσιγγανους. Αρα οταν λες για ρατσισμο μην θεωρεις τους τσιγγανους θυματα γιατι αυτο ειναι ενα μεγαλο ψεμα. Ειναι οι θυτες. Εσυ ομως βλεπεις οτι αν δειξεις αγαπη θα παρεις αγαπη απ τους Ελληνες. Κωστας

      Διαγραφή
  80. Φιλε κωνσταντινε δεν ξερω πιος στα λεει αυτα τα πραγματα αλλα δεν νωμιζω να ειναι ετσι γιατι οι φυλες των τσιγγανων ειναι πολλες θα σου πω ετσι για να καταλαβεις την αληθεια , γω καταγομαι απο αριστοκρατικη φυλη ,απο την αγια βαρβαρα επισης υπαρχη η φυλη επισης αριστοκρατικη απο την αχαια αυτη και αν ειναι υπερηβανη φυλη και αυτη η φυλη ασχολειται με το εμποριο ρουχα παπουτσια οτι εχει σχεση με τα ρουχα και ειδη προικος οπως και η δικια μου φυλη μονο που δεν ζουνε στα αντισδοινα αλλα σε πολυτελη κατοικιες και βιλλες αν θα πας επανω στη αγια βαρβαρα θα το διαπιστωσης αυτο .υπαρχουν και οι θεσσαλονικης , απο τας σερρας με συνχωρεις μην ακουω μαλακιες αυτα τα λενε επιδης ζυλευουν ακου την φωνη της αληθειας αυτοι που τα λενε αυτα τα λενε λογο ζηλειας εγω ειμαι με το μερος της αληθειαςκαι πιστευω οτι ολοι πρεπει να πληρωνουμε φορους αλλα δυστιχως βασιλευει η διαφθορα πρεπει να μπουν νομοι και κανονες και να υπαρχει ενα κρατος δικαιου με ανθρωπινο προσωπο πανω απολα τωρα υπαρχουν και πολλη ανθελληνες οπως οι λεγομενοι μαρτυρες του ιεχωβα . να εισαι υπερηφανος που εισαι ελληνας η ελλαδα εχει ιστορια καλο θα ηταν να μην την αμαυρονουν με τον ρατσισμο και με αλλο οτιδηποτε που δεν εχει σχεση με την ελλαδα και την ιστοριατης τωρα να δουμε τη θα κανουμε με αυτα τα λαμογια τους δαιμονες τους ερπετοειδης οθεος να μας δινει δηναμη και φωτιση για να τους αντιμετωπισουμε με αυταπαρνηση αμην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Θελω να πω οι φυλες των τσιγγανων ειναι πολλες σε αυτη που αναφερεις μπορει να ειναι ετσι οπωςτα λες φιλε κωνσταντινε δεν ειναι ομως οι φυλες των τσιγγανων ολες το ιδιο αν και σε αυτη την φυλη των τσιγγανων που αναφερεσαι νομιζω τωρα εχει εξελιχτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Τελοσπαντων αυτα που σου λεω δεν μου τα λεει καποιος απο αλλη φυλη που σας ζηλευει αλλα ειναι γνωστα σε οποιο ζει την πραγματικοτητα και τη πιατσα. Τωρα δεν εχει σημασια να δωσουμε συνεχεια για τους τσιγγανους. Παμε στους δρακους. Εκει στο μοναστηρι τι σας λεγανε για τους δρακονιανους και τους εξωγηινους; Ξερουν κατι για τους Ελ ή οχι; ειμαι περιεργος να μαθω τι θεση παιρνει η εκκλησια για τους Ελληνες και τους εβραιους. Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ερωτηση στον φιλο με το ονομα Φωνη της Αληθειας, ειναι η ιδια φυλη οι Γυφτοι με τους Τσιγγανους η ειναι διαφορετικοι?? Καν αν ειναι διαφορετικη φυλη πια η διαφορα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΓΥΦΤΟΙ=ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΑΠ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ.
    ΤΣΙΓΓΑΝΟΙ= ΑΠΟ ΤΟ ΓΑΛΛΙΚΟ ΖΙΝΤΑΝ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΖΗΤΙΑΝΟΣ.
    ΡΟΜΑ= ΡΟΜΑΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗ ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΨΕΥΔΩΣ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ "ΡΩΜΑΙΟΥ" ΠΟΛΙΤΗ ΣΤΗΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΑΝΕ.
    ΠΟΛΛΕΣ ΦΥΛΕΣ ΑΛΛΑ ΚΟΙΝΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ. ΡΥΠΑΡΑ ΕΘΝΗ ΥΠΟΔΡΑΒΙΔΙΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΙΝΔΙΑΣ. ΟΠΑΔΟΙ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΙΑΚΗΣ ΘΕΑΣ ΚΑΛΙ ΚΑΙ ΛΙΛΙΘ. ΖΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΟ ΚΑΚΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΗ ΑΠΕΧΘΕΙΑ ΤΩΝ ΛΑΩΝ.
    THE STAR LADY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μια τελευταια ερωτηση κυρια STAR LADY ολοι αυτοι εχουν ψυχη??Και ποιος ο δημιουργος τους??

      Διαγραφή
    2. Και κατι αλλο κυρια "STAR LADY" μηπως μπορειτε να μου εξηγησετε ποια η συνδεση μεταξυ θεας Καλι και Λιλιθ με την Πετρα του διαβολου εδω?
      https://en.wikipedia.org/wiki/Stoning_of_the_Devil
      Και που η σχεση της με το Al Jamara ? Και την σχεση τους με τον Δρακο για τον οποιο ειχε γινει τοση συζητηση εδω σε αυτον τον ιστοτοπο?

      Διαγραφή
    3. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΝΝΟΙΩΝ. ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ΡΩΤΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΥ ΣΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ ΜΟΡΦΕΑ. Ο ΔΡΑΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΕΛΗΝΙΑΚΟΣ ΘΕΟΣ.
      THE STAR LADY, ΑΔΕΛΦΗ ΤΟΥ ΛΟΡΔΟΥ.......

      Διαγραφή
    4. Α μαλιστα ο σεληνιακος "θεος" ,μηπως εχει ονομα αυτος ο τυπος? Και για να καταλαβαινουν και οι υπολοιποι τι λες περι ΜΟΡΦΕΑ αυτος ειναι ο Μορφεας:https://plus.google.com/u/0/+morfeassky/posts
      Τωρα αν πιστευεις οτι ειμαι ο Μορφεας,εισαι ελευθερη να πιστευεις οτι θελεις,αλλα να ξερεις οτι οταν κανεις παταει σε λαθος στοιχεια βγαζει και λανθασμενα συμπερασματα.Αλλα η εκφραση "Ο ΣΕΛΗΝΙΑΚΟΣ ΘΕΟΣ" θυμιζει πολυ Ο.Ε.Α ετσι γραφουν και μιλανε εκει.,βεβαια φανταζομαι οτι επειδη μενει στο σκαφος Σεληνη για αυτο τον αποκαλουν και Σεληνιακο,αλλα το ΘΕΟΣ που κολλαει??Δεν ειναι θεος,περασε και δεν ακουμπησε,για μενα δεν ειναι θεος ,ενα διαστημικο σκουπιδι ειναι,εσυ ομως τον αποκαλεις ΘΕΟ!!

      Διαγραφή
    5. ΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΑΠΟ ΘΕΟΥΣ? ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ "ΘΕΟΣ" ΜΟΡΦΕΑ? ΘΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ Ο "YHVH" 'H OΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΟΝΟΜΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ? Ο ΣΕΛΗΝΙΑΚΟΣ ΕΧΕΙ 500 ΟΝΟΜΑΤΑ. Η ΟΕΑ ΤΟΝ ΛΕΕΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΘΕΟ. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΑΝΤΡΑΣ ΟΥΤΕ ΓΥΝΑΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΜΕ ΑΥΤΟΣ Ή ΑΥΤΗ.
      ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΟ ΣΚΟΥΠΙΔΙ ΝΑΙ. ΑΛΛΑ ΕΛΑ ΕΣΥ ΠΟΝΗΡΙΔΗ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΠΟΡΟΣ ΤΟΥ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΧΘΟΝΑ. ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΙΣΑΙ? ΧΛΩΜΟ ΩΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟ ΑΝ ΤΟ ΜΑΘΕΙΣ.
      ΜΟΡΦΕΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙΣ ΕΔΩ ΤΗΝ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΗ ΣΟΥ ΣΕΛΙΔΑ. ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΜΑΣ ΤΑ ΕΞΗΓΗΣΕΣ ΟΛΑ.....
      THE STAR LADY (SISTER OF THE LORD)

      Διαγραφή
    6. Μπορείς να έχεις την άποψή σου, αλλά μην καταχραστείς την ανοχή μας.
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
    7. 'ΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΑΠΟ ΘΕΟΥΣ? ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ "ΘΕΟΣ" ΜΟΡΦΕΑ? ""
      Παμε παλι απο την αρχη,ΔΕΝ με λενε ΜΟΡΦΕΑ δεν ξερω τι νταλγκαδες ειχες με αυτον παλια αλλα εγω δεν ειμαι σιγουρα,Περι θεων κανεις δεν ξερει με σιγουρια,και οποιος το πει αυτο λεει μπαρουφες.

      " Ο ΣΕΛΗΝΙΑΚΟΣ ΕΧΕΙ 500 ΟΝΟΜΑΤΑ. Η ΟΕΑ ΤΟΝ ΛΕΕΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΘΕΟ. "
      Οουαουυυυ και εσυ τα ξερεις ολα καθοτι οι προγονοι σου σου μιλανε στον υπνο σου και σου τα λενε ΟΛΑ..πως λεμε ΥΠΝΟΘΕΡΑΠΕΙΑ και ΥΠΝΟΜΑΘΗΣΗ.

      "ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΑΝΤΡΑΣ ΟΥΤΕ ΓΥΝΑΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΜΕ ΑΥΤΟΣ Ή ΑΥΤΗ."
      Αρα ΔΕΝ εχει και απο το αλλο ντε ξερεις εσυ χαχαχα

      "ΑΛΛΑ ΕΛΑ ΕΣΥ ΠΟΝΗΡΙΔΗ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΠΟΡΟΣ ΤΟΥ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΧΘΟΝΑ"

      Καθοτι πονηριδης και μεγαλος σπασαρχιδης σου λεω οτι εχει γεμισει ο τοπος απο τα βρωμοσπορα του,βλεπεις εχουν πληθυνει αφανταστα τα φιδια και οι σαυρες το τελυταιο χρονικο διαστημα....ξερεις εσυ ςςςςςςςςςςςςςς

      " ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΜΑΣ ΤΑ ΕΞΗΓΗΣΕΣ ΟΛΑ....."

      ΣΑΣ τα εξηγησα ολα??? Το ΣΑΣ δηλωνει πληθυντικό αριθμο,αρα εχεις και παρεουλα,να υποθεσω οτι ολοι εισαστε τις ιδιας συνομοταξιας ?

      "Η ΟΕΑ ΤΟΝ ΛΕΕΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΘΕΟ."
      Αααα μαλιστα ξερεις και περι Ο.Ε.Α πονηρουλα πονηρουλα ποσα ξερεις εσυυυυυυυ

      "THE STAR LADY (SISTER OF THE LORD)"
      Θαθελες χαχα περασες και δεν ακουμπησες,και μονο που παιρνεις το ονομα αυτο μου δειχνει ποσο την εχεις "δαγκασει" την λαμαρινα μαζι του( με τον star lord ντε),μην ντρεπεσαι να το παραδεχτεις ο ερωτας δεν ειναι ντροπη,δεν μπορεις να τον εχασεις βλεπω,εφυγε και εσυ ακομα με αυτον ασχολείσαι.

      Διαγραφή
  85. Τι λες ρε φιλε οπαδοι της σεληνης πιγες σε καποιον γιατρο να σε δει; δεν ειναι χριστιανη; πιος τους εδωσε τετοιοντ τιτλο; δεν μιλαω με καλαπιτουρες μιλαω με ρατσιστομαλακες μονο με τον αδελφο και φιλο εν χριστο κωνσταντινο που θα εχω καποιες απαντησεις μου μου ζητηθηκαν εν καιρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Κοιτα φιλε μου δεν παυει και αυτοι να ειναι ανθρωποι η διαφορα ειναι οφθαλμοβλεπει που δηλαδη μενουν σε καταυλοισμους ενω οι υπολειπες φυλες που προαναφερα δειτε στο youtude γραφτε γαμος τσιγγανικος αχαια δεν ξερω αν εχεται παει σε τσιγγανικους γαμους,που θα ζυλευαν ολες οι υψηλες κοινωνιες σε πολυτελοι κατοικοιες επιση θα ζυλευα πολλοι στα αυτοκινητα που εχουν ,αλλα και τα μαγαζια που ντρεπεσαι να μπεις μεσα οπως και τα σπιτια τους αυτα για οσους εχουν ρατσισμο, τωρα γιατι ειναι σε αυτην την μοιρα ;προσωπικα πιστευω επιδει αν δεν κανω λαθος σε καποια βιβλια που εχω διαβασει αλλα και απο την εκκλησια μου ,οτι τους παραγγελθικε να φτιαξεει απο τους ρωμαιους τα καρφια που θα σταυρωνας το χριστο, αυτο που τα εφτιαχνε ειπε να φτιαξουν αλλο ενα δεν θελω να αναφερω περισσοτερα λογο ευαισθησιας αυτα να τα ακουει ο κυριος που βαζει τα πραγματα ολα σε ενα σακο εντος εισαγωγικος πιστευω να σου λυθηκαν φιλε οι αποριες οπως ολων σχετικα με την αληθεια ελπιζω η αγαπη του θεου να σωζει τους μετανοειμενους ανθρωπους αμην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΝΑΙ ΤΟ ΕΦΕΦΡΙΚΟ ΚΑΡΦΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΓΥΦΤΟΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥΣ.
    THE STAR LADY.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Ποια αγαπη κωνσταντινε ο θεος ειναι αγαπη αυτοι ελληνες θα περασουν απο κριση σου ειπα γιατι και γιατι δεν ξεραν αυτοι ποιος ειμαι οχι οτι δεν περνανε η κριση εγινε και εγινε για ολους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Πουσαι Τσαμπικο μην μου πρηζεις τους Ιερους μου Ορχεις περι "αγαπης" και κρισεως,διαβασε εδω τι εκανε ενας ΓΥΦΤΟΣ στον Αθανασιο Διακο,και δεν ηταν ο μονος ηρωας της Ελληνικης Επαναστασης του 1821 που μαρτυρησε σε χερια ΓΥΦΤΩΝ και Τουρκων,οποτε αν δεν ξερεις καθησε και διαβασε.

    "Ο Αθανάσιος Διάκος βρήκε φρικτό μαρτυρικό θάνατο. Οι Τούρκοι τον παλούκωσαν ζωντανό. Ένας Τούρκος παραγγέλθηκε για να του περάσει το σουβλί μέσα από το σώμα του. Χωρίς να πειράξει τα ζωτικά εσωτερικά όργανα, και μόνον τρυπώντας του το έντερο και το διάφραγμα, Ο ΓΥΦΤΟΣ του πέρασε το σουβλί ανάμεσα από τα σπλάχνα και το πνευμόνι, μέχρι που του το έβαλε επάνω από τον ώμο. Ο Διάκος στήθηκε όρθιος στραμμένος προς τη Δύση για να τον καίει ο ήλιος"
    https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%B8%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%83%CE%B9%CE%BF%CF%82_%CE%94%CE%B9%CE%AC%CE%BA%CE%BF%CF%82

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ηταν ιερομενος , εξου και το διακος ,διακονος δοξα και τιμη στον ηρωα αυτον τωρα θελεις να μου πεις κατι μεγαλε; εγω τα εχω βαλει με θεους και δαιμονες ναι τον εχω δη και πιστεψεμε δεν ηταν καλη συναντηση δεν με νοιαζει για τους τουρκους εδω εινα ελλαδα οι αν ηταν τουρκογυφτος αυτος που σκωτοσε τον διακο που κολαει ρε φιλε τι δεν καταλαβαινεις ;οι φυλες των τσιγγανων εινα πολλες αλλες αριστοκρατικες και αλλες μη δεν παυει αυτο να συμαινει οτι ειναι ελληνες τσιγγανοι αυτοι που ειναι οι τσιγγανει οι γυφτοι οπως τους λες ζουνε στην χωρα τους εμενα με ενδιαφερουν οι ελληνες ...τσιγγανοι που εχουν κεντρο τον γνησιο ορθοδοξο χριστιανισμο αν δεν γουσταρεις την αληθεια παρε δρομο και μιλα μονο σου στον τοιχο λιγο σεβασμος δεν βλαπτει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Διαπιστώνω ότι κάποιοι επανέρχονται με νέα ονόματα ή και χωρίς! Κανένα πρόβλημα. Θα παρακαλούσα όμως να διατηρούμε ακέραια την ποιότητα των σχολίων, χωρίς προσβλητικές προτάσεις.
    Αγαπητέ "Τσαμπίκο", είναι σεβαστές οι απόψεις σου και καλά θα είναι να μην τροφοδοτούμε προς συζήτηση το θέμα των τσιγγάνων. Η προέλευση, η ιστορία και οι προθέσεις τους, είναι γνωστές. Αν όμως εσύ νιώθεις ειλικρινά Έλληνας, εμείς οφείλουμε να το σεβαστούμε. Η ερωτήσεις σου όμως, ξεκίνησαν από αλλού και διαπιστώνω ότι λησμονήθηκαν, αν και έχουν ενδιαφέρον. Η ερωτήσεις του φίλου μας Κώστα, κέντρισαν και το δικό μου ενδιαφέρον και πραγματικά θα ήθελα και εγώ να μάθω από εσένα, τι γνωρίζει και τι άποψη έχει η μοναστική κοινότητα για τα θέματα των Ελλήνων και των ...δρακονιανών. Είναι σημαντικό που όπως μας είπες, διήλθες από τον μοναχισμό. Σίγουρα κάποιες εμπειρίες και συμπεράσματα που απεκόμισες, μας ενδιαφέρουν. Οι λόγοι αποχώρισης, επίσης μας ενδιαφέρουν. Η συνάντησή σου με τον Διάβολο, επίσης θα πρέπει να αναλυθεί.
    Σε περιμένω λοιπόν.
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξερω τι διαπιστωνεις ΛΥΚΙΕ,αλλα σιγουρα εγω δεν επανερχομαι,και δεν θα μιλουσα αν δεν μου την επαιζε στα νευρα αυτη που συνεχεια το παιζει εξυπνη και μια υπογραφη σαν "Δ" μια σαν STAR LADY μια σαν ΑΟΡΑΤΗ και το μονο που κανει ειναι να ΔΙΑΒΑΛΛΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ατομα που εγραφαν εδω η συνεχιζουν να γραφουν.
      Λοιπον νομιζω οτι ειναι καιρος να "σπασεις" το "αποστημα¨" αλλιως δεν θα υπαρχει κανεις που να γραφει κατι.Βεβαια μπορει και να ειναι γνωστη σου και να την αφηνεις γιατι μεχρι τωρα δεν ειδα να κανεις ΤΙΠΟΤΕ για να την σταματησεις απο το να ΔΙΑΒΑΛΛΕΙ τους αλλους συνεχεια.

      Διαγραφή
    2. Δεν "επανέρχεσαι";
      Τι επιθυμείς να κάνω δηλαδή εκτός από την προτροπή μου να σέβεται ο ένας τον άλλο; Μήπως να διαγράφω όποιον σου "παίζει τα νεύρα"; Δεν μπορώ να επιβάλλω σε κανέναν το πως θα υπογράφει. Ούτε σε εσένα το έκανα. Αν αυτός ή αυτή θέλει να υπογράφει ως Δ, STAR LADY ή ΑΟΡΑΤΗ, γιατί να το απαγορεύσω;
      Αν υπογράφει με όνομα κάποιου άλλου, τότε ας διαμαρτυρηθεί αυτός που έχει το όνομα και ας δούμε ποιος είναι ο γνήσιος και ποιος όχι. Αλλά εσύ δεν είσαι κανείς από τα τρία αυτά ονόματα, σωστά;
      Η διαβολή που υπάρχει ακριβώς;
      Θα δεχτώ το επιχείρημα, αν πεις "είμαι ο ΤΑΔΕ και ο παραπάνω βάζει λόγια στο στόμα μου που δεν είναι δικά μου".
      Αν και καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις, πρέπει να καταλάβεις κι εσύ ότι αυτός ή αυτή που υπογράφει σαν STAR LADY, δεν πλαστογραφεί το πρώην δικό σου ψευδώνυμο, έστω κι αν μοιάζει.
      Αυτά τα περί "γνωστής", τα αντιπαρέρχομαι...

      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
    3. "Αν και καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις, πρέπει να καταλάβεις κι εσύ ότι αυτός ή αυτή που υπογράφει σαν STAR LADY, δεν πλαστογραφεί το πρώην δικό σου ψευδώνυμο, έστω κι αν μοιάζει."

      Μαλλον λαθος κανεις ΛΥΚΙΕ,δεν ειπα οτι με ΔΙΑΒΑΛΛΕΙ γιατι παιρνει το ονομα STAR LADY αυτο εχει σχεση με αλλο ατομο και δεν με αφορα,εγω ειπα οτι με ΔΙΑΒΑΛΛΕΙ γιατι συνεχιζει να με αποκαλει ΜΟΡΦΕΑ. Σε καθε της απαντηση προς το ατομο μου με αποκαλει ΜΟΡΦΕΑ!!! Ενω ξερει πολυ καλα οτι δεν ειμαι,Βεβαια και το ΑΟΡΑΤΗ εχει παρει και σαν ανωνυμη εχει γραψει,κανενα προβλημα,το θεμα δεν ειναι το ονομα που θα βαλει κατω σαν υπογραφη ουτε αυτη ουτε καποιος αλλος,το θεμα ειναι οτι το κανει ΣΚΟΠΙΜΑ και ΜΕΘΟΔΙΚΑ και αυτο εμενα μου λεει οτι εχει κινητρα που δεν ειναι ΑΓΑΘΑ. Ελπιζω τωρα να εγινα πιο κατανοητος.

      Διαγραφή
    4. Αγαπητε φιλε λυκιε εαν προκειτε να ανταλαξουμε δηλαδη κανουμε καποιων διαλογο,θα η λα να τοποθετηθω σε καποια πραγματα οσο αναφορα καποια πραγματα, καποιες αποψεις που πολλη καλα ειπες αποκομισα με βαση,τις δοκιμασιες που περναει κανεις στον κοσμο για να γινει μοναχος.οπως ο ρατσισμος που απεκομισα απο αυτους που , νοικιαζουν σπιτια αυτη ηταν η δοκιμασια μου αν θα με δεις ειμαι δυο μετρα παλικαρι και εμφανισημος,με μυαλο , αλλα δεν παυει να εχω κανει κι εγω καποια λαθη που παραλιγο να μου κοστισει την ιδια μου την ζωη αλλα και την ψυχη, αιτια καποι προβλημα μαλον προβληματα πολλα . ενα απο αυτα η υγεια μου θα ηθελα να ξεκαθαρισω οσο αναφορα την ταυτοτητα μου και καποιων πραγματων, οπως επισης και για τον ρατσισμο ελπιζω να τα διαβασεις αυτα που γραφω . περι της αληθεια θα ηθελα να ξεκαθαρισω κατι αλλοι οι γυφτοι αλλο οι τσιγγανοι ρομα. Εγω μοιαζω πιο πολυ για σουηδος οπως και οι φυλη μου δεν δια φεροι σε κατι ,ομως καποιοι ανεγκεφαλοι μας αποκαλουν γυφτους σου ειπα τι περασα δεν ξερουν ομως οτι οι τθεοδωρος. Και ειναι απο την φυλεχουν σπιταρονες και μαγαγια μου ντρεπεσαι να πατησεις; ανθρωποι οι οποιοι μας ξερουν ,ξερουν καλα ποιοι ειμαστε ,εχουμε ηθη και εθημα που συναναστρεφονται με την φυλη μου γνωριζουν ,οταν λες ποιες ειναι οι προθεσεις τους τι εννοεις κακες; τωρα για τους δρακονιανους μιλα και ο πατης σαββας αχιλεως αν θες να δεις γραψε πριν 20 ομιλια πατηρ σαββα αχιλεως, συγκεκριμενα 1994 της ομιλιας του. Τωρα οι μοναχοι τοσα χρονια η αληθεια ,δεν μου εχουν αναφεροι κατι πιστευω οτι τα ξερουν και τα λενε με αλλο τροπο, και εμενα τωρα με φωτισε ο θεος γιαυτους πιστευω για να τους προστατεψουν απαραιτητος κανονας βαιβαια ειναι και η υπακοη.εγω παω με το πατριο ημερολογιο χλευαστικος παλιοημερολογιτες, τωρα το μπαλαμος δεν ειναι κακο οιτσιγγανοι οι γυφτοι που λενε παντος δεν ειναι κακο συμαινει ελληνας στην γλωσσα τους , εμεις λεμε ρακλο εχουμε αλλη διαλεκτο, αλλα να ξερεις υπαρχει και αγιος που ειναι τσιγγανος, ποιος ; οαγιος θαδαιος ομολογιτης στουδιτης αγιος θεωδορος αν δεν κανω λαθος στο τελευταιο στο θεοδωρος και ειναι απο την φυλη τους πολλη τιμητικο αυτο ,ειναι στη μονη εσφιγμενου στο αθως αγιον ορος ειπες κατι; ευχαριστω που με ακουσες ελπιζω να καταλαβες λιγο πολλη τν αληθεια σε καποια πραγματα χαιρετω τσαμπικος

      Διαγραφή
  92. ΚΑΛΑ ΑΝΑΚΑΛΩ, ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΟΡΦΕΑΣ, ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΩΡΑ?
    ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΕΑ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΑΠΟ Ε ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΑΠΟ "ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ" ΞΕΡΩ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΒΕΒΑΙΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ!!
    ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΤΩΡΑ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ, ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΣΤ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΣΕΙΣ? ΠΕΡΝΑΩ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΩ ΤΗΝ ΤΑΞΗ? ΦΩΝΑΞΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΕΡΙΩΠΑ ΝΑ ΜΟΥ ΒΑΛΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΒΑΘΜΟ.
    ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΠΩΣ. ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΑΦΟΥ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΜΕ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ MY BROTHER STAR LORD, ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΝΑ ΛΕΙΠΕΙ ΑΠΟ ΔΩ ΜΕΣΑ!!!
    ΝΑΙ ΤΟΝ ΑΓΑΠΑΩ ΠΟΛΥ. ΖΗΛΕΥΕΙΣ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ??
    ΕΙΔΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΛΛΑ Η ΖΗΛΙΑ ΔΕΝ Σ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΟ ΜΟΙΑΖΟΥΜΕ?
    ΜΗ ΣΟΥ ΠΩ ΠΟΣΟ Σ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΣΕΝΑ......
    THE STAR LADY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ, ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ ΣΤ ΑΛΗΘΕΙΑ!! Μ ΑΡΣΕΙ ΠΟΥ ΤΣΑΝΤΙΖΕΣΑΙ....SORRY!!!!
      ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ? ΑΝ ΕΙΜΑΙ Η ΑΟΡΑΤΗ , Η ΔΕΛΤΑ ΚΑΙ Η THE STAR LADY?
      ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ Η Δ. ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ, ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΑΛΛΑΞΑ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ THE STAR LADY. ΝΟΜΙΖΩ ΜΟΥ ΠΑΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
      ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ? ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΛΕΓΕΤΑΙ ΞΕΡΕΙΣ. ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΕΣΥ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.......
      ΕΔΩ ΜΕΣΑ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΛΥΚΙΟΣ. ΟΥΤΕ Ο ΕΡΙΩΠΑΣ ΤΟ ΞΕΡΕΙ.
      THE STAR LADY.

      Υ.Γ. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ.

      Διαγραφή
  93. Ειληκρινα βαρεθηκα να διαβαζω διαλογους με μικροτητες και γυναικειες αντιζηλιες. Σοβαρευτειτε εδω εχουμε ενα Τσαμπικο που σαν τσιγγανος ερχεται να μας δωσει τη φωνη του κσι να μας πει τις αποψεις του και σεις μσλλιοτραβιεστε.
    Φιλε Τσαμπικο σε ευχαριστω για τις απαντησεις. Ο Σαββας Αχιλλεως ομως ηταν ενας και οι αποψεις του δε σημαινει οτι ηταν αποψεις της εκκλησιας. Αλλα καλα ειπες οτι μπορει και να ξερουν αλλα τα ονοματιζουν αλλιως. Η δικια σου δοκιμασια για να γινεις μοναχος ηταν ο ρατσισμος απο αυτους που νοικιαζουν σπιτια;;;; !!! Τι σχεση εχει αυτο; Τωρα τι κανεις; εφυγες απ το μοναστηρι ή σε διωξανε;
    Ο αγιος Θοδωρος απο που φαινεται οτι ηταν γυφτος; που αναφερεται; Ρακλος και μπαλαμος ειναι λεξεις που τις λενε με αγαπη; Ή μηπως με εντονα ρατσιστικη προθεση για να δειξουν οτι αυτος ειναι διαφορετικος αρα κλεψτε τον φατε τον;;; Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Κοιτα φιλε κωνστατινε ειλικρινα ειχα μια διαμαχη , δεν ξερω αν ησουν εσυ, αλλα αλλα αν ησουν εσυ ειλικρινα λυπαμαι.τωρα γιαυτους με τα σπιτια εχω να πω /σε αυτους που με πληγωσανε κακια δεν κραταω αιτου φτερα μου δωσανε να μαθω ναπεταω. /Αυτο το λεει ο γονιδης και με εκφαζει απολυτα . τωρα οταν λεμε ρακλο, η γκαζσο; τι μπορει να συμαινει; πες οτι ηρθε καποιος και ζηταει καποιον δικο μου τον αδερφο μου για παραδειγμα ξερεις τι θα του πω; σε εψαχνε ενα ρακλο/παιδι/η σε σε ηθελε γιεκ/ενας/ γκατζσο.δεν τα ξερεις ρε μπαγασα γιαυτο δεν σε παρεξηγω.υπαρχουν πολλοι ελληνες που μιλανε την τσιγγανικια γλωσα εδω πληρωνουν για να μαθουν μια γλωσσα ετσι δεν ειναι φιλε κωνσταντινε; τωρα πρεπει να απαντησουμε δυνατα σε αυτους εκει γιατι εχουμε πολεμο η μαλλον μας κανουν πολεμο με ενα ΟΧΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tωρα που το ξανασκεφτηκα απο τα ολοτελα καλη κι παναγιωτενα μην σας παρω και στο λαιμο μου , η κριση στον λαο για να αποφασιση καλη φωτιση σε ολους

      Διαγραφή
    2. Εγω δαγκωτο Ναι με βλεπω. Κωστας

      Διαγραφή
  95. Μια ανακοινωση για τους κινεζουςστον φιλο κωνσταντινω αδερφε κωναταντινε ειναι παρα πολη σοβατο αυτο που εχω να σου αναγγειλω οσο αναφωρα τους κινεζους , αφου ολοι οι κινεζοι ειναι λαμογια, πως γινεται, να σωζεται ο κινεζος ποδηλατης απο αγγελο κυριου;\ βλεπε / μαλλον γραψε ,\αγγελος σωζει ποδηλατη στην κινα/ θα μεινης εκπληκτος με την ταχυτητα ,αλλα και με την τηλεμεταφορα του αγγελου πουκατεγραψε καμερα ασφαλειας. Μηπως δεν εχουν ευθηνη ολοι οι κινεζοι; αλλα μονο οι δρακονιανοι που ζουν αναμεσα τους; για ψαχτω λιγο και αυτο.τσαμπικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Και γιατι να ναι αγγελος κυριου; Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για σου ρε φιλε κωστα ,ασε μου την εδωσε ειχα κατεβασει στου; σελιδοδεικτες κατι πραμα υα και θαματα σχετικα με αυτους και μου τα εξαφανιζουν ετσι πιστευω γιατι μου βγαζει κατι πυργους με καλωδια και γραφει error α αυτο με τον αγγελο ; τι λες να ηταν κανας εξωγηινος ;εχει φαση.

      Διαγραφή
    2. Θελω να ξερετε οτι ο SAMAN LUCNS σα εχει παραδεχτει σας βγαζει το καπελο

      Διαγραφή
  97. Νομιζω πως υπαρχουν οντοτητες πολλων ειδων που εχουν πολλων ειδων σωματα. Ενεργειακα αστρικα υλικα κτλ. Ενταξει, δε σημαινει οτι ολα αυτα ειναι αγγελοι! Ουτε οτι ειναι καλα ή κακα. Και μετα ειν το αλλο. Τι ειναι αγγελος; Η εκκλησια τους λεει αγγελους ο Λιακοπουλος τους λεει ελωχιμ οι αλλοι τους λενε Ελ, τρεχα γυρευε απο ονοματα. Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Εχεις δικιο στην προκυμενη περιπτωση εγω προσωπικα ,δεν ξερω, πιστευω οτι προκειτε για φυλακα αγγελο.δεν ξερω αμα ξερεις τον saman Lυcans διαβασα ολη την ιστορια με τα δρακακια που βρηκε στο ποταμι μια κινεζα κα τα μεγαλωσε μετα τρωγαν κοσμο αφου προτιστος βαιβαια κανανε σωτιριες πραξεις σε αυτος ,αυτοι ηταν οι δρακοκαβαλαριδες αν δεν κανω λαθος και μετα ειρθαν οι καλοι δρακοι απο το διαστημα ,και τους σωσαν. Κατι λιγα που εχω διαβασει .ειπε ομως οτι δεν ειναι ολοι οι κινεζοι ανθρωποφαγοι ουτε τρωνε σκυλους. Αυτο το ανεφερε ο σαμαν λυκαν στο σχετικο του αρθρο που σου διαβασα αυτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Ευχαριστως σε καποια θεματα που γινωσκω ωσων αναφορα τις δηναμεις του καλου και του κακου να σε κατατοπισω . οι ελωχιμ ειταν αγγελοι οι οποιοι πιραν σωμα και αμαρτισαν με τις θυγατερες των ανθρωπον. Απο τους οποιους γενηθηκαν οι νεφελημ γιγαντες και διαφοροι πολλοι αλλοι.τωρα οι ελ νεφελημ ειναι οι δηναμεις του διος και του φωτος οι καλοι.τωρα για το ενεργειακο σωμα ,το ενεργειακο σωμα το εχει και ο ανθρωπος ,ναι καλα ακουσες βλεπε γραψε πολεμικες τεχνες χωρις σωματικη επαφη και θα καταλαβεις, το ενεργειακο σωμα του σνθρωπου, το οποιο διμιουργη ενεργειακες σφαιρες γυρω του υπερφυσικες δηναμεις το οποιο θελει καποιοα μαθηματα για να το ενεργοποιησεις αυτα φιλε κωντσντινε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Φίλε Τσαμπίκο, ο άνθρωπος όπως και όλες οι οντότητες, είναι ενεργειακά όντα. Η προβολή τους στο υλικό πεδίο, πυκνώνει ύλη-ενέργεια και παίρνει την μορφή του σαρκικού σώματος, χωρίς βεβαίως να χάνονται οι παρουσίες των σωμάτων του σε όλα τα ανώτερα της ύλης ενεργειακά επίπεδα (ψυχικό, πνευματικό).
    Υπάρχουν πολλά είδη οντοτήτων, με διάφορες ενεργειακές μορφές και διαφορετικές ιδιότητες, ανάλογες της "αποστολής" τους μέσα στην Δημιουργία. Αυτό που η εκκλησία ονομάζει αγγέλους, είναι οντότητες οι οποίες έχουν επίκουρη αποστολή για την ανθρωπότητα, δηλαδή ο σκοπός τους είναι να υποστηρίζουν την ανθρώπινη εξέλιξη.
    Οι άγγελοι λοιπόν, σχετίζονται άμεσα με την ανθρωπότητα. Για κάθε στοιχείο της Δημιουργίας, υπάρχει και η αντίστοιχη επίκουρη οντότητα που αποσκοπεί στην εξέλιξή του, σύμφωνα με το Θείο Σχέδιο. Οι αρχαίοι μας πρόγονοι, είχαν δώσει ιδιαίτερη σημασία σε αυτές τις οντότητες, τις οποίες τις ονόμαζαν νεράιδες, μαινάδες, κτλ.(πρόκειται για "στοιχειακά", δηλαδή οντότητες που μεριμνούν για την φύση και όχι για τον άνθρωπο).
    Στον ενεργειακό αλλά άυλο κόσμο, υπάρχουν οντότητες δημιουργημένες από το συλλογικό συνειδητό των ανθρώπων, αλλά και άλλες οντότητες της δημιουργίας. Υπάρχουν επίσης και ανθρώπινες οντότητες, οι οποίες έχουν απαλλαγεί για λίγο ή μονίμως από το υλικό τους σαρκίο. Ένα τέτοιο σώμα δεν έχει τους περιορισμούς της ύλης, όπως το υλικό σώμα και μπορεί να κινείται με τρόπο που να εντυπωσιάζει τα αδαή μας μάτια.
    Αν ποτέ μπορέσεις να παρακάμψεις τους περιορισμούς που σου θέτει το συνειδητό, θα δεις ότι ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ κόσμος, διαφέρει πάρα πολύ από τον λειψό και περιορισμένο κόσμο των υλικών μορφών.
    Μέσα σε αυτά τα πλαίσια, η οντότητα που έπιασε το βίντεο είναι -πιθανών- μια ενεργειακή μορφή σε δράση. Η προθέσεις αυτών των μορφών, δεν είναι πάντοτε δεδομένα καλές ή κακές και εξαρτώνται από παραμέτρους που άπτονται άλλων συζητήσεων (που έχουν γίνει εδώ μέσα).
    Τι εννοείς για τον SAMAN LYCAN, όταν λες ότι μας "παραδέχεται και μας βγάζει το καπέλο";
    Πως το γνωρίζεις αυτό;
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Για σου φιλε λυκιε εχει φερει στο φως απιστευτα πραγματα οπως και εσεις σχετικα με τα λαμογια απειρες αποδηξεις αν και τα περισοτερα ισως ενα 50 τα εκατο των βιντεο που εχει παρουσιασει το εχουν διαγραψει καποια λαμογια . εχει μιλησει και για εσας το οτι σας εχει παραδεχει ρε φιλε ,οτιειστε και εσεις πολλη καλοι για καποια στοιχια πραγματα και αποδηξεις που εχετε φερει στο φως σχετικα με των οσον συμβαινου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Και δω εχω προσεξει καποια βιντεο που εχουν διαγραφει φιλε τσαμπικο. Απο περιεργεια μπηκα στον. Σαμαν Λυκαν και δε βρηκα κατι για μας εδω αν και δε ξερω που να ψαξω. Οδηγησε με που θα βρω τα σχολια του Σαμαν Λυκαν για την δικη μας παρεα. Εχει ενδιαφερον......! Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Γραφε κωστα, ΜΙΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΕΡΕΥΝΑ ΑΠΟ TON CEORCE ROUX.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To ειδα αλλα δε λεει τιποτα για μας. Κωστας

      Διαγραφή
    2. Ισως να καταλαβα εγω λαθος my friends κωνσταντινε τα ψαχνω ολα για αυτο και ισως μπερδευτικα για μερικα πραγματα χωρις παρεμβολες.πως καταλαβες και συ με ενδιαφεροι η αληθεια ,και σεβομαι καποια πραγματα οπως ,καποιοι που θελουν να κρατισουν την ταυτοτητα τους ,που δεν εχω καταλαβει χωρις αυτο να συμαινει οτι δεν ειναι αγωνιστες ελπιζω να καταλαβαινεις τι εννοω ελπιζω να μην παρεξηγηθω γιαυτο .τσαμπικος

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  104. Αγαπητέ "τσαμπίκο",
    αν παρατήρησες τις τελευταίες αναρτήσεις αλλά και τα σχόλια, αποφεύγουμε να τοποθετηθούμε στο δημοψήφισμα με ναι ή όχι, διότι είναι πάγια θέση μας η αποστασιοποίηση από την πόλωση και τον διχασμό. Αυτό δεν σημαίνει ότι ο καθένας δεν έχει την δική του άποψη και την δική του πρόθεση για ψήφο. Το δημοκρατικό δικαίωμα εξαντλείται την ημέρα του δημοψηφίσματος, με την κατάθεση της ψήφου μας, που είναι μυστική. Η προσπάθεια να παρασύρουμε ή να επιβάλουμε τους άλλους τις δικές μας επιλογές και απόψεις, νομίζω παραβιάζει την δημοκρατικότητα και προκαλεί εντάσεις και συγκρουσιακό κλίμα. Στο τελευταίο μου άρθρο "ΜΗΝΥΜΑ" θα καταλάβεις τον λόγο.
    Σε ευχαριστώ που ΔΕΝ θα επαναλάβεις, το τι θέλεις να ψηφίσεις.
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για σου λυκιε η φωνη της αληθειας σε χαιρετιζει , και θελει να δεις την ομιλια το ΝΙΣΠΑ/Νεμεσις Ιερου φωτος Συμπαντικου Πλεγματος Ανδρομεδας./. Τιτλος Ελλανιοι- Ολυμπιοι.

      Διαγραφή
  105. Σεβαστο, χαιρε αδελφε και και φιλε λικιε .δεν ηξερα αγαπητε οτι ο απολλων ηταν ο Ιησους και το πιστεω ακραδαντα διοτι οι παπαδε εχουν την αγια γραφη για οδηγο ενω αδιαφορουν τι εγινε μερικες εκατοντα δες χρονια πριν. η πιστευω αληθεια.ηλεικρινα δεν εχω ρωτηση τιποτα τον πνευματικο μου και ισως δεν θα ηθελε να ηδεν ξερει το τι εχω μαθει εγω,θα ηθελα να αναφερω μπορει και να το ξερεις ηδη δεν δεεω με ολο το σεβασμο ,αλλα τωρα θα το πω, οι μαγιας απο οτι εχω καταλαβει ηταν ενσαρκωμενει στην γαια (στην γη δηλαδη)ενω πολλοι επιστημονες ειπαν οτι τους εξαφανισε καποιο ουφο (απαγωγη)ειναι λαθος εφοσον ειχε ισομετρια καποιο τριγωνο αν δεν κανω λαθος ,κοιτουσε προς τις πλειαδες τυχαιο; δεν νομιζω. Συμπερασμα κανουν λαθος οι ερευνητες οτι προκειται για απαγωγη το οποιο συνδιασαν σε αλλε περιπτωσεις οπως το αεροπλανω της μαλαισιανης γραμης αν εδω δεν νομιζω να κανουν λαθη.η αληθεια ειναι οτι εμλεκονται σε πολες εξαφανησεις του ανθρωπινου πλυθησμου,τωρα θα ηθελα λιγο τα φωτα σου εδω περα ενα παρα μεγαλο κειμενο δεν ξερω και εγω ποσες σελιδες ειναι ,αναφερει το εξης ,οτι η σεληνη πλεον ειναι υπο τον ελεγχο των πλειαδειων ,η γη δεν εναι κουφια και δεν υπαρχου συραγγες διοδη κατοικειες των ερπετικων αν δεν κανω λαθος ,ομως η αλειθεια ειναι οτι αυτοι περαν αυτων που προειπα ,εδρευειν κατω απο εγκαταστασεις στρατιωτικες οπωςκαι αληθεια ειπε ο πλειαδειος οτι διεξαγονται πειραματα στην αμερικοι στην βαση η αρε πιστευω ξερεις, κατω απο πολυτελης ξενοδοχειακες μοναδες κατω απο παγοδρομια αλλα και νοσοκομεια ,το συγουρο ειναι οτι χωρις χαλκο μαζι σου που ειναι ενεργειακο μεταλλο κινδυνευεις αλλα και χωρις αγιασμο. καλο θα ηταν να υπηρχαν και σφαιρες καλκινες αλλιως πως θα καθαρισις των τοπο απο αυτους;.σε κλεινω και σας χαιρετο.τσαμπικος πρωην δοκιμος μοναχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Πολύ Λιακόπουλο διαβάζετε κύριοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι ειναι ψεματα οτι εξαφανιζεται κοσμος αγαπητε; ποιος βλεπει λιακοπουλο; αυτα που ανεφερα ειναι απο το HIstori planet η τσανελ ,απο ερευνητες επιστημονες οσο για τι αυτα που ανεφερα για τα λαμογια ειναι απο ερευνα αν θελεις αποδειξης μπες η γραψε saman LUncan θα σου πω εγω ποιος βλεπει πολλη λιακοπουλο.γραψε ΜΙΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΕΡΕΥΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ CEORCE ROUX καλο ειναι τα δει ο κοσμος αυτα τα υπολειπα ειναι απο δικες μου ερευνες δυσκολο να με φτασεις εως πολυ και για ναξεκαθαρισω κατι γω τυχαια μπηκα σε αυτο το Blog και συμετεχω

      Διαγραφή
    2. Διορθωση http//www.sky-map.org.θελω να το δει ο φιλος λυκιος και φιλος κωστας τσαμπικος φωνη της αληθειας

      Διαγραφή
    3. Ο λιακοπουλος ειναι δικο μας παιδι ο νοων νοειτο τσαμπικος

      Διαγραφή
  107. Ειδικες στρατιωτικες βασεις στην Αμερικανικη ερημο στη Νεβαδα κρυβουν υπογριες βασεις που υπαρχουν δρακονιανοι και γριζοι. Οι εξωγιηνοι δινουν τεχνολογια και οι ανθρωποι δινουν ανθρωπινο dna για πειραματα. Αρα εχουν κανει συμφωνια με αμερικανικη κυβερνηση. Νομιζω εχει γινει το ιδιο σε Αργεντινη και Βραζιλια και Αυστραλια. Για τη Ρωσια δε ξερω αν εχει γινει συμφωνια αλλα ετσι λενε μερικοι. Εγω δεν το πιστευω γιατι οι Ρωσοι δεν θα συνεργαζονταν με αυτους που συνεργαζονται με τους αμερικανους που ειναι εχθροι τους. Μπορει να εχουν κανει συνεργασια με αλλο ειδος εξωγηινων. Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Σε χαιρετω φιλε κωστα, μολις ειδα το διαστημοπλοιο ποιανου λες; οχι των λαμογιων εξωγηινων γκριζων που διαρκως εμφανιζονται στο εξωτερικω, αλλα τω δικων μας ναι των ολυμπιων νομιζω ηταν δυο , δεν ειμαι συγουρος απο τον ενθουσιασμο μου αριχισα να μιλαω στην μητερα μου δεν το ειδε αυτη διοτι βλεπει τηλεοραση ,μου φτανει που το ειδα εγω .στο εγαιο μας ,πρωτα ενα φως σε ενα σημειο ,και μετα η ενα η δυο σου ειπα, ομως ηταν μεγαλο και φωτεινο σαν πυρινο φωτιας τσαμπικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσεται υμαρ αδελφε κωνσταντινε οι ολυμπιοι

      Διαγραφή
    2. Πες στη μαμα σου να κοψει τη πολλη τηλεοραση ηια ναχουμε καο κανενα μαρτυρα τσαμπικο! Κωστας

      Διαγραφή
  109. Και κατι αλλο φιλε κωνσταντινε, οι ηθοπιοι του χολιγουτ εναι απιστευτο αυτο που θα σου πω αλλα ειναι φοβερα αληθινο προσεξε υπαρχου διαφοροι ηθοπιοι του χολιγουτ, ηχοιρα ονοματα διασημοι, οι οποιοι η εναι κλονοι η αθανατοι σαυρητες μπορεις να μου το διαλευκανεις; αν ξερεις ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι τσαμπικο δε ξερω ποιοι ηθοποιοι ειναι σαυριτες Κωστας

      Διαγραφή
    2. Ειρηνη υμην παιδια ο μπρους γουιλης ειναι καποιος στρατηγος μακ αρθουρ η μακαρθειρ ,προκειται για συμτωση κλωνου οι για ερπετοειδους; εδω σας θελω εχω ντοκουμεντα χωρις αστεια ηθοπιοι του χολιγουντ σχεδον ολοι ,υπηρχαν κλωνοι τους σε παλειοτερες χρονολογιες ,π.χ. απο το 1800 τοσο εως σημερα αν μεσα σε αυτο το λινκ αμα ψαξεις γραφτε/ κλονοι δρακονιανων οι αθανατοι σαυριτες;/.εχει προσωπα ολοιδια τοσο απο το παρελθον οσο στην σημερινη χρονολογια , πως εξηγητε;

      Διαγραφή
  110. EMENA KATI MOY ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΡΟΒΙΑ ΤΩΡΑ ΦΟΡΕΣΕ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΤΣΙΓΓΑΝΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΡΘΕΙ ΣΤΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ . ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΚΟΟΟΟΟ , ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΔΗΘΕΝ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΙ?
    ΕΛΑ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΓΡΑΦΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΞΑΝΑΤΥΡΙΖΩ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΓΙΑ ΕΞΩΓΙΗΝΟΥΣ ΕΝΔΟΓΗΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ.
    Δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε χαιρετιζω αγαπητε,για να ξεκαθαρισω ποιος ειπε οτι οι τσιγγανοι ειναι αγραμματοι και ανορθογραφοι; δεν ειπαμε οτι ορατσισμος και οφορος που δεν τελουταν απο ολους τους ελληνες, εφερε την χωρα εδω; απεπεναντιας για την αληθεια ηρθα να μιλησω εδω οι τσιγγανικες φυλες εναι ενα πραγμα:τροπος τινα οι φυλες του ισραηλ. Και μην ακουω σαχλαμαρες για προβιες οι ψευτιες.σας εδωσα καποια λινκ καποα πραγματα αληθινα κατα ττην γνωμη μου. Σας χαιρετιζω οφιλος καο γνωστος σας τσαμπικος

      Διαγραφή
    2. Φιλε κωνσταντινε οι ερπετοειδη απαγαγουν και μετα παιρνουν την μορφη τους; τσαμπικος ευχαριστω.

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    4. Ποιανων τις μορφες παιρνουν; Κωστας

      Διαγραφή
  111. Κε εγο ημε αινας πακιστανως που σας γραφο . Υμε κενουργιως εδο κε δεν μαι ξαιρεται. ιμε ξαδαιρφακει μαι των τσαμπηκω κε ιμουνα παλεια αστρωναφτις κε πειο παλεια ιμουνα δαισπωτις στω βατικανω. Τορα ιμε εξογειινως κε θαιλο να σας απωκαλειψο πωλλα πραγματα και αλιθιαις . Λιπων αισας τους Αιλλιναις θα σας σοσουν ι καμιλαις τον τζιχαντειστον χαχ αχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Φιλε τσαμπικο ειδα το λιγκ που μου εδωσες και εχει πολυ ωραιες εικονες απο γαλαξιες. Δε ξερω ομως γιατι μου το εδωσες και τι θες να δω εκει περα. Πες μου ακριβως να καταλαβω.
    Τωρα με τη Δ τι να σου πω; Εδω μεσα εμαθα να μη πολωνομαι και να μη προκαλω τους συνομιλητες μου. Δε καταλαβαινω γιατι επεμβαινεις μονο για να χλευασεις και να ειρωνευτεις ενω εχεις τοσες πολλες γνωσεις που θυμαμαι ειχες βγαλει στο παρελθον και ειδικα με τον Εριωπα αλλα κι πιο παλια σαν Ερετρια Δελτα που ειχες τοσες γνωσεις να μας δβσεις. Τωρα εισαι μονο για διαβολες γιατι κοριτσι μου; Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ΓΙΑΤΙ ΚΩΣΤΑ ΕΧΩ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ. "ΝΟΙΩΘΩ" ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΑ ΜΠΛΟΚΓΣ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ. ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ. ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο "ΕΡΙΩΠΑΣ" ΚΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙ ΣΚΟΠΟ ΕΙΧΑΝ. ΤΟΥΣ ΠΑΓΙΔΕΨΑ ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΜΟΙ ΛΟΓΩ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ. Ο "ΕΡΙΩΠΑΣ" ΚΑΤΙ ΠΗΓΕ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ΜΕ ΕΛΑΦΡΑ ΠΗΔΗΜΑΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΤΗΝ "ΠΑΡΕΑ" ΤΟΥ. ΤΩΡΑ ΕΧΕΤΕ ΤΟΝ "ΤΣΑΜΠΙΚΟ" ΕΚ ΤΩΝ ΜΙΑΡΩΝ ΕΘΝΩΝ. ΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΩΝ ΥΠΟΣΕΛΗΝΙΩΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙ ΟΛΑ . ΔΕΝ Τ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΛΕΥΚΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ. Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΝΟΙΩΣΑ ΝΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΛΕΥΚΟ ΦΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΥΚΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΙΝΟΟΣ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ. ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΑΣΙΝΟ ΟΜΙΧΛΩΔΕΣ ΦΩΣ. ΕΣΥ ΚΩΣΤΑ ΜΟΛΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΨΕΙΣ ΤΟ ΛΕΥΚΟ ΣΟΥ ΦΩΣ. ΛΥΚΙΕ ΝΑ ΜΗ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΤΕΙΣ ΟΤΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΒΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ. ΕΙΣΑΙ ΓΙΓΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ.
    Δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Δ, παρέλειψες να μας αναφέρεις όμως, ποιο χρώμα φωτός εκπέμπεις εσύ η ίδια. Το ζήτημα είναι, τι ρόλο θέλεις να έχεις τελικά. Ποιους εκπροσωπείς και ποιους θέλεις να "προστατεύσεις".
      Όμως, ο χώρος του Καταχθόνιου Δαίμονα,δεν είναι πρόσφορος σε αντιμαχίες "δυνάμεων" και παρατάξεων, αλλά υπάρχει για να φιλοξενεί όλες τις απόψεις, χωρίς εμπάθειες και πολεμικές διαθέσεις.
      Ότι χρώμα φωτός κι αν εκπέμπει κανείς, έχει λόγο στον Καταχθόνιο Δαίμονα.
      Αν θεωρείς ότι κάποιοι αποσκοπούν στο να μπερδεύουν, ανέλαβε να ξεμπερδεύεις και να ξεδιαλύνεις τις αλήθειες.
      Ο Καταχθόνιος Δαίμων, είναι ευγνώμων σε όλους όσους πέρασαν από εδώ και άφησαν το στίγμα τους, με τις γνώσεις, τις ιδέες και τις απόψεις τους.
      Μπορεί ο καθένας να εκπροσωπεί πέραν του εαυτού του, κάποια ιδεολογία, τάγμα, μύηση, οργάνωση, κτλ.
      Όλα συζητήθηκαν διεξοδικά και βγήκαν συμπεράσματα. Αυτό επιδιώκει ο χώρος μας και όχι των αποκλεισμό κάποιων.
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
  114. Οχι κοπελια και εκ των μιαρων εθνων εγω καταγωμαι απο αριστοκρατικη φυλη των ταιγγανων που τοσο εχουν βομβαρδισει και αυτο με ενοχλει δεν εχεις οδεα απο που ειναι η καταγωγη μου διοτι ειναι ουρανια ναι ειναι ουρανια . η δικια σου καταγωγη ποια εναι ; ποια συμφεροντα εξυπηρετεις εγω δεν κανω προσυλητισμο αν αυτο ενοεις ουτε ξερεις τι παιδι ειμαι εγω και αν γουσταρεται να μην ξαναγραψω οκ κανενα προβλημα, και μην χαλας το στομα σου γιατι δεν ξερεις ποσο ελληνα ειμαι. Τωρα θελω να πω και κατι ,οτι μας βομαρδιζουν με μεταλαγμενα τροφιμα /γραψτε/11/3/2008/.κουτι της πανδωρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Ειλικρινα δεν εχω κατι μαζι σου κοπελια ουτε επιθυμω καποια ρυξη μαζι σου ουτε ξερω τι διαφορες εχεις μετα παιδια εδω.θελω ομως να προδθεσω κατι,οτι για τα τροφιμα αυτα , ο θεος να τα κα ει τροφιμα ,γιατι τα εχουν μεταλλαξη ευθηνωνται για 500.000 θανατους στο εξωτερικο απειρες στειροτειτες και καρκινογενεσεις,αιτια;θελουν να μειωσουν τον πλυθησμο της γης. Λυση κατα την ταπεινη μου αποψη ,κατα προτον και κυριον η προσευχη και η νηστεια ,δευτερον,μακρια απο εισαγωμενα ,και τριτον μονο ελληνικα προιοντα,το 93 τοις εκατο των ελληνικων προιοντων για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους ειναι ενταξη, φανταστειτε τι γινεται εξω στο εξωτερικο .και απο μονος του ο αριθμος που ανεφερα τα λεει ολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Τσαμπικο μη δινεις σημασια φιλε. Ποια ελληνικα τροφιμα λες; Μονο οπωροκηπευτικα παραγουμε πια. Τωρα με την πτωχευση δε θα μπορουμε να εισαγουμε ουτε τον σπορο που ειναι και μεταλλαγμενος. Ο κανονικος σπορος που αποδιδει επομενες γενιες δεν υπαρχει ολα ειναι υβριδια μονης γενιας και μολις μας τα κοωουν απ εξω τελος η παραγωγη. Μετα θα αρχισει η πεινα και το ξυλο.......
    Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Χαιρετω τους ολυμπιους φιλους μου.μην απογοητευεσαι φιλε μου κωνσταντινε ο θεος δεν θα μας αφησει, θυμασαι επι του ορους ομιλια του κυριου Ιησου τι ειπε ;οταν του ειπε ο μαθητης του ,του λεει καποιοιθελουν να σε δουν και να σε ακουσουν και απεκριθη μπρος αυτου/για τους ελληνες ελιληθε η ωρα να δοξασθη ο υιος του ανθρωπου .ο θεος αγαπαει τους ελληνες ,ολα αυτα να ξερεις ειναι δοκιμασιες μας θελει τελειους διοτι και αυτος ειναι τελειος θεος και τελειος ανθρωπος.και επαθε υπερ ημων για να καλυση τα εργα του διαβολου, ο αρχων του κοσμου τουτου, μετριμεναειναι τα ψωμια του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας
Φίλοι του ιστολογίου, παρακαλώ να κάνετε ελεύθερα τον σχολιασμό σας, αλλά να απέχετε από ύβρεις και προσβολές προσώπων, καθώς και να χρησιμοποιείτε την Ελληνική γλώσσα και γραφή (όχι greeklish). Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται. Επίσης διαγράφονται spam και διαφημίσεις άλλων ιστολογίων, αλλά και κάθε άλλο σχόλιο που δεν συνάδει με το ύφος και το ήθος που ορίζει ο δημιουργός και διαχειριστής του ιστολογίου.

ΠΡΟΣΟΧΗ:
Τα σχόλια ελέγχονται πριν δημοσιευθούν.



.